Προς το περιεχόμενο

Στάθης1540724939

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    635
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

34 Neutral

Σχετικά με τον Στάθης1540724939

  • Rank
    Artist

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Day job
    Αξιολογητής Πιτόγυρων και Πίτσας
  • Τόπος
    Οπουδήποτε

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

399 προβολές προφίλ
  1. H dreadbox κυκλοφόρησε καινούριο συνθ, και σκέφτηκα να την τιμήσω πραγματοποιώντας την πρώτη μου αγορά σε αναλογικό , στο typhon. Η επιλογή μου δε με έκανε να το μετανιώσω, πιστεύω πως έχει πολύ ωραίο ήχο. Επισυνάπτω και ένα βίντεο που ανέβασα στο youtube με κάποιες πρώτες εντυπώσεις.
  2. Θα έλεγα πως ειναι κάπως "ανόμοια" , αν και έχουν σχεδιαστεί να κάνουν την ίδια δουλειά. Το μεν είναι standalone το δε αντλεί την επεξεργαστική ισχύ του pc, κάτι που επιτυγχάνεται απο το συνοδευόμενο software τουτο οποίο το καθιστά ίσως ανώτερο σε δυνατότητες. Το καθιστά επίσης άμεσα εξαρτημένο απο το laptop και αυτό μπορείς να το κρίνεις εσύ αν σε βολεύει. Έχω δει κάποια reviews απο beatmakers οι οποίοι αναφέρουν πως έχει γίνει καλή δουλεία στην καινούρια σειρά των mpc. Απο όσο έχω δει (δεν έχω παίξει αλλά το έχω ψάξει λίγο γιατι κ εγώ έιχα ψηθεί στο παρελθόν να το τσιμπήσω), το λογισμικό έχει λίγα πράγματα να ζηλεύψει απο τα pc , πόσο μάλλον αν σκεφτείς πως είναι standalone. Δεν ξέρω αν θα γίνουν classic σε 15-20 χρόνια όπως τα παλαιότερα mpc , αλλά ακόμα και για τα τωρινά δεδομένα το workflow του (παίζει να ) φυσάει. Θα επέλεγα mpc έναντι του machine λόγω standalone , ενώ ίσως να μην επέλεγα one λόγω μεγέθους των πλήκτρων (πιο μικρά αλλα ok...) και "χειρότερης" μεταφερσιμότητας σε σχέση με το live. To live έχει και μπαταρία, δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να φανεί χρήσιμη αλλά ο οίστρος δεν ξέρεις σε ποια άκυρη στιγμή της ημέρας θα σκάσει . Το one απεναντίας έχει τα "physical buttons" όπως τα αποκαλούν , τα οποία προσφέρουν ένα ελαφρώς καλύτερο workflow για να μήν πατας συνέχεια το touch. Πιστεύω όμως πως αυτό βολεύει αυτούς που ήδη δουλεύουν σε mpc. Αν δεν είχα οικονομικό θέμα θα διάλεγα live. Οι δυνατότητες μεταξύ one και live είναι ίδιες. Καλές αγορές
  3. Δεν φταιει το skroutz επειδή "το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο", οι μονοπωλιακες πολιτικες φταινε και το συστημα που τις επιτρέπει. Άλλωστε και τα ίδια τα μικρά μαγαζιά απο μαγαζιά τυπου thomann ψωνίζουν και έπειτα προσαρμόζουν το ΦΠΑ στην τιμή, πρωτού μπει το thomann στο skroutz. Με αυτόν τον τρόπο ίσως να μην έχουν ουσιώδες κέρδος, αλλα κρατουν τον πελάτη για τα υπόλοιπα προϊόντα και υπηρεσίες τους.
  4. Ναι το Sonar υποστηρίζει , όπως και κάποια άλλα όπως protools, cubase κλπ , αλλά δυστυχώς το reason που χρησιμοποιώ δεν έχει ακόμα αυτήν την δυνατότητα, και δε με βολεύει να αλλάξω daw αποκλειστικά και μόνο για αυτήν. Θα ήθελα μια λύση , εαν είναι εφικτό , για daw που δεν έχει ενσωματωμένο video player Αυτο το thread μου διέφυγε μεσα στο ψαξιμο , θα του ρίξω μια ματιά , ήδη κατέβασα ένα πρόγραμμα (xjadeo) που αναφέρουν πως συγχρονίζεται μεσω miditimecode. To δοκιμάζω και βλέπω. Φορ δε ρεκορντ ,υπάρχει και κάποιο vst που φαίνεται να λειτουργεί μια χαρά , αλλα είναι επι πληρωμή, θα ήθελα σε πρωτη φάση να κοιτάξω για καποιο freeware και εαν βλέπω πως δεν βγαινει άκρη , τότε να γίνει κάποια αγορά Εναλλακτικά ,εαν καποιος γνωρίζει κατι ή έχει δουλέψει με κάποιο αυτόνομο πρόγραμμα που να επιτρέπει συγχρονισμό, ας πει μια γνώμη. Ευχαριστώ
  5. Γεια χαρα. Με αφορμή τον διαγωνισμό βαδίζω για πρώτη φορά σε μονοπάτια δημιουργίας soundtrack, και για την ώρα το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον. Αυτό το οποίο με δυσκολεύει και θα ήθελα τη βοήθειά σας είναι το εξής: Το daw που χρησιμοποιώ (Reason 10 ) δεν υποστηρίζει video playback, δυνατότητα την οποία βρίσκω πολύ χρήσιμη έως απαραίτητη, λόγω του συγχρονισμού μεταξύ των timelines του daw και του video player. Γνωρίζετε εαν υπάρχει κάποιο freeware vst που να προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα; Δοκίμασα το mediavst αλλα δεν υποστηρίζει mp4 (!) , οπότε εαν καθε φορά χρειάζεται να μετατρέπω κάποιο βίντεο γίνεται λίγο πιο περίπλοκη η διαδικασία, και το θέμα είναι να παραμένουν τα πράγματα όσο το δυνατόν απλούστερα. Εναλλακτικά , υπάρχει κάποιος video player (standalone software) που να έχει τη δυνατότητα συγχρονισμού με το timeline του εκάστοτε daw? Σημείωση: Το Reason υποστηρίζει rewire.
  6. offtopic: μου θυμισες τη φορά που πήγα στα ΕΛΤΑ να αποστείλω με αντικαταβολή ένα synth, και η υπάλληλος μου είπε "Τι έτσι θα το στείλεις; Δε θα το κλείδώσεις; Θα σ'το βουτήξουν! Βάλε τουλάχιστον μία ταινια" Όταν συμπέρανε πως δεν μπορούσα να διανοηθώ πως οι ίδιοι οι υπάλληλοι του οργανισμού που δούλευε, ενδεχομενως να έκλεβαν το περιεχόμενο της συσκευασίας , μου απάντησε "Ε άνθρωποι είναι , μπαίνουν στον πειρασμό!" Προστάτεψε έναν ανυποψίαστο πολίτη, αλλά ο τρόπος που το εξέφρασε με πέθανε!Πώς η (όποια) καθημερινότητα καθιστά τον παραλογισμό κοινή λογική...
  7. Ναι Όλα κάνουν καλή δουλειά, το θέμα είναι ποιο θα σε βολέψει στη λειτουργία του. Εαν θα είχα σκοπό να κάνω live sequencing θα ξεκινούσα τις δοκιμές μου με το ableton . Το sonar πλεον είναι free
  8. Ήταν όντως συχνό το φαινόμενο ασυμβατότητας των drivers των συσκευων με chipsets διαφορετικών της texas instruments, ειτε το firewire ηταν onboard ειτε επεκταση ,το έβλεπα πολύ συχνα σε παράπονα σε forum. Εγω παντως εχω ακομα μια mobo 10ετιας (και βαλε, asus p5q deluxe) με onboard LSI chipset , και ποτε δεν ειχα προβλημα με την maudio profire (την οποία αυτή και εαν καταδικαζουν στο web για κακους drivers, ποτέ δεν ειχα θεμα). Δυστυχώς για το μέσο χρήστη αυτά διαπιστώνονται εκ του αποτελέσματος. Ας είναι τουλαχιστον το chip texas instruments (ή έστω LSI )
  9. Είναι ωραίο όταν βρίσκεις αφορμή να ασχοληθείς δημιουργικά ξανά με το ίδιο όργανο, οποιαδήποτε και να είναι αυτή. Μία ανανεωμένη βιβλιοθήκη ήχων ίσως να είναι και η καλύτερη αφορμή , αφού "ανασταίνει" ένα συνθ και εφόσον "εμπνέει" σε προδιαθέτει να ασχοληθείς περεταίρω μαζί του. Καλό "λιώσιμο" λοιπον , αντε και απο εσένα ένα μικρό demo ! Αρκει να μην έχει τόσο sidechain γιατι καλο χρυσό , αλλα το υπερβολικό μου προκαλεί ηχητική επιληψία
  10. Είναι πιο εύκολο να εμφανιστεί η πληροφορία μέσω ενός πληροφοριακού συστήματος (γενικά και αόριστα) σχετικά με τους υπόλοιπους "συμβατικούς τρόπους" , αλλα πιστεύω έχει βαρύτητα να ενημερωθείς για ένα live μέσω κάποιας αφίσας ή ενος flyer . Επίσης , ο βομβαρδισμός του χρήστη απο πληροφορίες πολλές φορές επιφέρει να αντίθετα ,ανεπιθύμητα αποτελέσματα (περι social media ο λόγος) . Περνώντας κανείς ως πεζός απο ένα σημείο με αφίσες ,μπορεί να αδιαφορήσει για το περιεχόμενο, μπορεί όμως και να μπει στη διαδικασία να διαβάσει και να ενημερωθεί.Σε αυτό βέβαια παίζει σημαντικό ρόλο και η αισθητική που περιβάλλει το πλαίσιο στο οποίο αναρτώνται αυτές οι αφίσες, γιατι προδιαθέτει ειτε θετικά ειτε αρνητικά. Ξέχωρα το γεγονός πως, εαν η αφίσα επιμεληθεί με τον κατάλληλο τρόπο, μπορεί να τραβήξει λίγο περισσότερο το ενδιαφέρον και την προσοχή. Απο την άλλη, ένα απλό μουντό κείμενο στην οθόνη του υπολογιστή δεν κινεί και τόσο το ενδιαφέρον στο "απλό" κοινό (απλό εννοώντας το όχι και τόσο μουσικόφιλο που θέλει απλά να παει για ένα ποτάκι , ας είναι και live) . Στο κοινό το οποίο ψαχνεται για κάποιο live του γούστου του, η ψηφιακή πλατφόρμα ως μέσον αναζήτησης πιστεύω πως είναι υπεραρκετή και αποτελεσματική. Τώρα όσο αφορά το " απο στόμα σε στόμα " , πιστέυω πως είναι καθαρά θέμα γνωριμιών και κύκλου που θέλει( ή όχι ) να σε στηρίξει.
  11. Θα κάνω κάποια σχόλια πάνω στα δικά σου hints. 1. True. Με τη διαφορά πως δεν είναι τόσο τραγικό να πιάσει κάποιος κολλητήρι. Εαν κάποιος απο την άλλη είναι επιφυλακτικός (κατι που είναι σεβαστό ) , αρκεί να το πάει σε ένα τεχνίτη ή ηλεκτρονικό , γνωρίζοντας όμως πως είναι μία υπεραπλη διαδικασία. Το αναφέρω γιατι την έχω πατήσει στο παρελθόν με απλή "επεμβαση " τεχνικού σε midi keyboard χρεόνοντάς μου 50 ευρώ, και το μόνο που έκανε ήταν να ανοίξει το keyboard και να βαλει στη θέση του κάτι που είχε φύγει. Το διαπίστωσα όταν το keyboard ξαναέβγαλε το πρόβλημα και το διόρθωσα μόνος μου. 2. True. Καθημερινή μου διαδικασία (λες και του βαζω pin ) μεχρις οτου αντικαταστήσω τις μπαταρίες. 3.True . Χρειάζονται κάποιοι καλοί προενισχυτές, προσωπικά χρησιμοποιώ αυτούς της κάρτας ήχου. 4. Ολοκληρωτικά αδύναμα effects - και κατ'επέκταση άχρηστα. Η γκάφα που έκανε τότε η yamaha είναι πως το chip δημιουργεί "noise cancellation" με αποτέλεσμα να δημιουρούνται θέματα φάσεων. Σε κάποιους (ξενα φορουμς) αρέσει αυτό το φαινόμενο λόγω ρετρο, προσωπικά δεν το αντέχω και γενικότερα θεωρώ πως ο,τι παλιό δεν είναι απαραίτητα ωραίο ή αφορμή νοσταλγίας. Χρησιμοποιώ ένα lexicon mx400 με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα 5. True. Οι ακουστικοί ήχοι ως αποτέλεσμα sampling υστερούν κατα πολύ σε σχέση με τους σημερινούς. Για την ακρίβεια ,ένας που θα παίξει για πρώτη φορά τους ακουστικούς ήχους της εποχής και συγκεκριμένα του sy77 θα βάλει τα γέλια. Εδώ όμως υπάρχει η σημαντική διαφορά , πως η "ρετρο" σκοπιά του ήχου έχει κάποιο νόημα. Μπορεί κάποιος να πετύχει απολύτως εύστοχα ηχόχρωμα δεκαετίας 90 σε πιάνο πχ καποια ηλεκτρονικά /dance κομματια της εποχής. Όντως κάποιοι ήχοι μπορούν επάξια να χρησιμοποιηθούν (περαν της ρετρο σκοπιάς) . Η awm2 μεριά του synth προσφέρει και τις κλασσικές κυματομορφές τυπου saw/square/triangle , και η synth engine επιτρέπει αρκετά πολύπλοκες υλοποιήσεις. 6.Τρου 7. Το συνθ αυτό κατασκευαστικά φαντάζει αθανατο! Αλλα ναι οκ ενα καλυμα δε βλαπτει Όταν με το καλό ασχοληθώ με διαφόρων τύπων αναβαθμίσεις στο synth , θα δημοσιοποιήσω τις παρεμβάσεις μου σε περίπτωση που φανούν χρήσιμες.
  12. Βασικά αυτο ειναι το συνθ, δεν είναι ένα συνθ (το οποίο για τον χ/ψ λόγο είναι αγαπημένο) Δεύτερον , είναι αγαπημένο λόγω χρήσης ή dream synth? γιατι εαν ισχύει το δευτερο μπορώ να ποστάρω αυτό... Επιμονή και υπομονή !
  13. Δύσκολα θα βρεθεί σε αυτήν την τιμή, εγώ το αγόρασα χωρίς μπαταρίες(αυτες που κρατουν τα patches) και floppy belt ,με κάποια σπασίματα στις γωνίες. Μικρό το κακό όμως. Και 300 παλι φθηνό είναι,εδω τόσο βρίσκεις άλλα συνθς που τα λυγίζεις με το ένα χέρι. Anyway ,ξεφυγα απο το θέμα. Ας μιλήσουμε για αγαπημένα συνθς!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.