Προς το περιεχόμενο

george321

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    57
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον george321

  • Rank
    Musician
  1. Τι άλλαξε; Γιατί όλη αυτή η γνώση, όλη αυτή η αισθητική, δεν πέρασε στην επόμενη γενιά; Τι αλλαξε ε; Αλλαξαν τα εξης....1ον εκεινος που δεν εχει μπει ακομα στην μουσικη αλλα θελει Εκεινος λοιπον συνηθως λεει...κοιτα ο ταδε ο ταδε και ο ταδε εχουν 10.000.000 εκ. προβολες στο youtube και δεν ειχαν καμια γνωση,ετσι λοιπον μπορω και εγω. 2ον Εκεινος που κανει σε home studio ψευτο παραγωγες γραφωντας 10 τραγουδια και τα ονομαζει δισκο και θελει να τα πουλαει κιολας για να βγαλει τα 100 ευρω που εδωσε και οχι μονο. 3ον Εκεινος που ειναι ακροατης και δεν το νοιαζει ουτε ο ηχος ουτε η μουσικη αλλα το μονο που τον νοιαζει ειναι πως, οτι κι αν ειναι αυτο που ακουει του αρκει να περναει καλα. Γιατί ενώ υπάρχει εξέλιξη τεχνολογική, με μέσα, με δυνατότητες, με ευκολίες, με προϊόντα άμεσα διαθέσιμα στα αυτιά του μέσου καταναλωτή, ηχητικά συστήματα κτλ, αυτή η εξέλιξη δεν έφτασε (ίσως, λέω ίσως) να σημαίνει και πρόοδος; Γιατι αυτη η ευκολια που λες εκανε τους πιο πολλους να αφησουν στην ακρη την πραγματικη παραγωγη και να ασχοληθουν με οτιδηποτε αλλο εκτος απο την ουσια. Αυτό που γράφει ο φίλος ΟΡ για πολλά όργανα κτλ, το ακούω καθημερινά. Μίξεις, πνιγμένες, θολές, ειδικά τελευταία στο ελληνικό mainstream, αυτό του να έχει σαν χαλί από την μία, μία κιθάρα παραμόρφωση ανοιχτές πεμπτες, και ένα semi-open hihat να βαράει και να βρωμιζει 4 λεπτά, συν το ανελέητο compression στους ραδιοφωνικού σταθμούς... Γιατι πολυ ξεκαθαρα ο αρχηγος της μπαντας η ο τραγουδιστης δεν ειναι ενορχηστρωτης αλλα ενορχηστρωτης δεν μπορει να ειναι ουτε ο παραγωγος ουτε ο ηχοληπτης. Οταν λοιπον δεν υπαρχει ενορχηστρωτης θα ακουγονται ετσι οπως λες,ο ηχοληπτης θα κανει μιξ σε αυτο που θα του δωσουν,ο παραγωγος ζηταει μετα στο μαστερα ενα τουβλο και στο τελος ακους αυτο ακριβως που εγραψες. Σε μια πραγματικη παραγωγη δεν μπορεις να παραλειψεις καμια διαδικασια και καμια ειδικοτητα, αλλα εαν το κανεις τοτε δεν μπορεις να εχεις και απαιτηση να παρεις ενα σωστο αποτελεσμα. Τελικά μάλλον η εξέλιξη δεν σημαίνει και πρόοδος... Για μενα προοδος ειναι πως την δεκαετια του 80 και του 90 ακομα και στις αρχες του 2000 αν ηθελες να γραψεις 3-4 τραγουδια σε μορφη demo επρεπε να δωσεις αρκετα χρηματα,μιας και τοτε δεν μπορουσες λογο κοστους να αγορασεις μηχανηματα σπιτι σου. Σημερα με 300-400 ευρω μπορεις να γραψεις οσα demo θελεις και οποτε θελεις.
  2. Θα μπορουσε να πει κανεις πως οταν ηχογραφεις ενα οργανο μια φυσιολογικη σταθμη θα ηταν απο -7db εως -3db. Τωρα αυτο που λες για σταθμες στα καναλια πανω στο μιξ δεν υπαρχει συνταγη... Οταν καποιος ξεκιναει μια μιξη πρεπει να εχει στο μυαλο του το πως φανταζεται το τραγουδι του,δεν υπαρχει σωστο και λαθος. Αυτο επισης που πρεπει να εχει καποιος στο μυαλο του ειναι πως δεν ειναι δυνατον να ειναι ολα μπροστα και δυνατα διοτι ετσι δεν υπαρχει μιξ. Ετσι λοιπον εσυ εισαι αυτος που θα πρεπει να πει τι θα ειναι μπροστα τι θα ειναι πιο πισω τι θα ειναι λιγο ακομα πιο πισω και παει λεγοντας.... Φαντασου οπως ειναι μια ορχηστρα στο μεγαρο,ολοι οι μουσικη δεν ειναι μπροστα,ετσι ειναι και στο μιξ.
  3. Ολα αυτα που λες τα ξερω..........αυτο που δεν καταλαβα ειναι αυτο.......Τώρα το αν το line out (έξοδος προενισχυτή) μπορεί να συνδεθεί με το mic in της κάρτας, δοκίμασέ το και δες τι θα συμβεί. δηλαδη σε σενα τι εχει συμβει?γιατι εγω γραφω μια χαρα ετσι χρονια τωρα. Μικρόφωνο-->Είσοδος προενισχυτή Έξοδος προενισχυτή-->Mic in κάρτας. Απλα κλεινω το gain απο την καρτα και το 48volt Με την ιδια λογικη θα εγραφα και καποιο οργανο στο preamp και μετα στην καρτα. Οργανο-->Instrument προενισχυτή Έξοδος προενισχυτή-->Line in κάρτας. Δηλαδη αν καταλαβα καλα η λογικη λεει εχω καρτα μονο τοτε το μικ στην θεση μικ. Εχω οργανο στην θεση line. Αν εχω preamp και θελω να γραψω μικ τοτε γραφω ετσι? Μικρόφωνο-->Είσοδος προενισχυτή Έξοδος προενισχυτή-->Line in κάρτας. Αρα η θεση μικ υπαρχει σε μια κονσολα η σε μια καρτα γιατι δεν εχουν ολοι καποιο preamp? μονο γι αυτο?
  4. / Δηλαδη για να καταλαβω..........εαν βαλω στη θεση line ενα μικ και στην θεση μικ ενα line δεν υπαρχει κανενα προβλημα δρομολογησης του σηματος?ολα ειναι οκ? και τοτε πια ειναι η λογικη να γραφει καποιος mic και line σε μια καρτα η σε ενα preamp?
  5. αν και πηγα να πω μια λυση, ξανα ειδα την καρτα και.............συγνωμη η καρτα πανω στα mic και στα line δεν εχει gain για το καθε ενα? επειδη εμενα εχει αν θελω να απενεργοποιησω τους προενισχυτες απλα εχω κλειστο το gain.και δινω απο το preamp. Για μενα παντως ειναι λαθος να βαλεις το μικ σε θεση line.
  6. Καλησπερα φιλε......μπορεις να παρειςτο bon studio και να κανεις μια ερωτηση,εγω απο εκει τα ειχα παρει,αλλα....... 10ν το σερβις τους ειναι λιγο μακρια και 2ον αν εχει καει το ηχειο τοτε μαλλον θα πρεπει να αλλαξεις και το αλλο γιατι θα εχει διαφορα στον ηχο,οποτε μαλλον καλυτερα να παρεις καινουργια ακουστικα. ελπιζω να βοηθησα.........
  7. Κανεις δεν εχει καποια αποψη για αυτα τα ηχεια?
  8. Καλησπερα........σκεφτομαι εδω και λιγο καιρο να αλλαξω μονιτορ ηχεια,θα ηθελα λοιπον να ρωτησω πιο απο τα παρακατω ηχεια ειναι ιδανικο κατα την αποψη σας για μιξη και μαστερ. Θα ηταν καλο αν καποιος εχει ακουσει καποιο απο αυτα τα ηχεια.Ευχαριστω Adam A77X Eve Audio SC307 Focal Twin 6 BE Neumann KH310 A Dynaudio AIR 15
  9. Στο αριστερο ηχειο πιθανον αλλα στο δεξι κατι αλλο φταιει γιατι στο hard disk παιζει κανονικα. Υποδοχη για ακουστικα δεν εχουν οποτε δεν ειναι κατι τετοιο. Απλα σκεφτομουνα πως ισως να φταιει η εξοδος απο την καρτα ηχου για το δεξι ηχειο αλλα οταν αλλαξα τα καλωδια το αριστερο ηχειο στην δεξια εξοδο λειτουργουσε. Απλα ειμαι σε αδιεξοδο και ελεγα μπας και εχει συμβει και σε κανενα αλλο κατι παρομοιο η καποιος μπορει να σκεφτει κατι αλλο που δεν σκεφτομαι εγω.
  10. Τα εχω δοκιμασει αυτα αλλα δεν...........το περιεργο ειναι πως εαν ειχε προβλημα το δεξι ηχειο σε καποια επαφη δεν θα επαιζε στο hard disk recorder αν τωρα ειχε προβλημα η εξοδος απο την καρτα ηχου,οταν την αλλαξα και την εβαλα στην αριστερι εξοδο θα δουλευε,αν τωρα ειχε προβλημα και η αριστερη εξοδος τοτε δεν θα λειτουργουσε ουτε το αριστερο ηχειο. Ειναι πολυ μπερδεμα,θα δοκιμασω με σπρει ετσι κι αλλιως το ειχα κατα νου,αλλα και παλι δεν μοιαζει με κατι τετοιο συμφωνα με οσα γραφω πιο πανω. καμια αλλη ιδεα? Να συμπληρωσω πως σε μια προσπαθεια να ισοσταθμισω τον ηχο οταν τα εβαλα πανω στο hard disk το αριστερο ηχειο ειχε απωλεια στην ενταση απο το δεξι γυρω στα 10 db ενω σε χροια επρεπε να δωσω 12+db στα μπασσα και -6db στα πριμα ωστε να ερθουν περιπου στα ιδια.
  11. Αν και νομιζω να εχει σημασια εχω τα tannoy precision και καρτα ηχου την presonus firestudio.
  12. Καλημερες.......εχω ενα σημαντικο προβλημα με τα μονιτορ ηχεια μου αλλα και μπερδεμενο. Τα ηχεια που εχω ειναι ενεργα και πανε κατευθειαν πανω στην καρτα ηχου,εδω και μερικες μερες το δεξι ηχειο την μια λειτουργει κανονικα και την αλλη σταματαει,μοιαζει οσο και να φαινεται περιεργο περισσοτερο σαν να γινεται κατι σαν αποσυνδεση παρα σαν να πηγαινει να καει. Το αριστερο παλι ηχειο σε σχεση με το δεξι(οταν λειτουργει το δεξι)εχει τρομερη διαφορα στην ενταση αλλα και ο ηχος που βγαζει ειναι πολυ πριμος ενω ομως το ηχειο που βγαζει τα μπασσα λειτουργει. Δοκιμες που εκανα..........αλλαξα καλωδια αλλαξα εξοδους πηγα το δεξι ηχειο στην αριστερη εξοδο και το αναποδο και τα αποτελεσματα τα ιδια. Σε μια τελευταια αλλαγη που εκανα εβαλα τα ηχεια πανω σε ενα hard disk recorder που εχω. Εκει το αριστερο ηχειο συνεχισε να παιζει χαμηλα και πριμα ομως το δεξι ηχειο δεν εκανε καμια διακοπη. Μπορει να ειναι θεμα επαφων?η τι αλλο μπορει να ειναι?
  13. Καλημερα!εγω αλλο ηθελα να πω.......αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι ο Νικολας εχει 9 κομματια τα οποια θα γινουν ενα ενιαιο τρακ. Ανεξαρτητως λοιπον αυτου οταν ηχογραφηθουν τα κομματια θα πρεπει να γινει καλο rec με την εννοια πως λογω των δυναμικων δεν μπορουν τα κομματια να απεχουν σε db. Αν εχω ενα τρακ το οποιο ειναι για καποια σημεια στα -3db λογω δυναμικων και σε καποια αλλα σημεια -10db αυτο πρεπει να ισοφαρισει καπως ανεβαζωντας ο ηχοληπτης λιγο τα faders. Μπορει τα κομματια να ειναι κλασικα αλλα ειναι τελειως διαφορετικη φιλοσοφια ως προς τα db μιας ορχηστρας. Στην ορχηστρα εχεις να κανεις με 100 οργανα,ακομα και εφικτο να ηταν με αυτοματισμους να ανεβαζεις και να κατεβαζεις την ενταση στα faders θα ακουγοταν τουλαχιστον γελοιο. Οταν εχουμε ενα οργανο στην ηχογραφηση και εχει μεγαλες διαφορες σε db οταν αυτο θα παει για μαστερ μπορει να εμφανιστουν διαφορα φυσηματα και θορυβοι στην προσπαθεια να ανεβει το τρακ. Οπως ειπε και το παλικαρι πιο πανω ολα ειναι στο rec,οπως αλλωστε και σε καθε μουσικο κομματι. Οσο αναφορα το μαστερ για το τουβλο που ανεφερα δεν εννοουσα οπως γινονται τα ποπ κομματια σημερα. Τουβλο μπορει να ειναι για το συγκεκριμενο στυλ οτι εχω ενα τρακ που δινει peak -4,-3,5db και ερχομαι εγο και του δινω +5 και 6db. Στα ποπ κομματια σημερα τα meters ειναι κολλημενα απο την αρχη ως το τελος στο 0. Τουβλο θα βγει αν και στο μαστερ λοιπον αν εχω σημεια που ειναι στα -10db και αυτα πανε στο μαστερ στα -3db. Αυτο ηθελα να πω δηλαδη,οτι στο rec οταν παιζει στα -10db π.χ θα πρεπει να ανεβουν λιγο τα faders ωστα να δειξουν -8db ετσι ωστε στο μαστερ να μην υπαρχουν ακροτητες. Οσο αναφορα το λιμιτερ η δουλεια του στο μαστερ σε αυτα τα κομματια θα πρεπει να ειναι μονο για ασφαλεια,δεν πρεπει να boostaroun πολυ τα κομματια γιατι χανεται ολο το συναισθημα. Ελπιζω να εγινα πιο συγκεκριμενος τωρα.
  14. Ε πες το..........γι αυτο βγηκε μετα αυτο?? ;D
  15. Πιστευω πως το σημαντικοτερο ειναι να εξηγησει,διοτι μερικα πραγματα ειναι και θεμα αισθητικης και φυσικα να εισαι διπλα στο μαστερα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.