Προς το περιεχόμενο

nikjohny

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    16
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral
  1. Α ναι, συγγνώμη! Είναι άλλο πράγμα ο Kontakt Player 5, και άλλο πράγμα ο Kontakt 5. Ο πρώτος είναι δωρεάν αλλά έχει περιορισμένες δυνατότητες, ενώ ο δεύτερος είναι η full version, και δεν είναι δωρεάν. Επομένως, κάποιος που δεν έχει τον Kontakt 5 θα πρέπει να ελέγχει εαν η βιβλιοθήκη που αγοράζει παίζει με την δωρεάν έκδοση του Kontakt Player 5, ή εάν απαιτεί την πλήρη έκδοση, δηλαδή τον Kontakt 5. Διότι τότε, η αγορά του Kontakt 5 θα αποτελεί ένα πρόσθετο έξοδο! http://knowledge.timespace.com/index.php/article/printer/what-is-the-difference-between-kontakt-4-player-and-kon
  2. Εκτός από τις παραπάνω προτάσεις, δες και τη βιβλιοθήκη της Spitfire Audio. "Solo Strings", Κοντά στην τιμή που θέλεις. Υπάρχει επίσης και η (λίγο παλιότερη) βιβλιοθήκη "Dan Dean Solo Strings Advanced", κοντά σε αυτή την τιμή. Υπάρχουν και άλλες πολύ καλές λύσεις, όπως το LA Scoring Strings 2 της Audiobro, που ενδεχομένως να είναι λίγο ακριβότερα, αλλά θα έχεις ένα εξαιρετικό και πλήρες εργαλείο. Όλα τα παραπάνω παίζουν με τον Kontakt Player.
  3. Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και για τη βοήθεια! Αγαπητέ Waterfall-K, το έχω υπόψη αυτό που αναφέρεις: Όλοι αυτοί είναι επαγγελματίες και ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν. Αγαπητέ cyclops, ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή για τα ηχεία monitor! Έχετε υπόψη κάποια καλά για αυτό το είδος μουσικής, ή χρειάζεται να ανοίξω ειδικό θέμα για αυτά ή να ψάξω σε παλαιότερες αναρτήσεις; Αγαπητέ cos_dr, σε ευχαριστώ κι εσένα πολύ που με βοήθησες ως προς τις άδικες "υποψίες" μου για τα ακουστικά μου!
  4. Γεια σας παιδιά! Θα ήθελα να σας ρωτήσω τι ακουστικά προτείνετε για συνθέσεις συμφωνικών ορχηστρικών έργων με υπολογιστή και με καλές βιβλιοθήκες ορχηστρικών ήχων. Έχω ήδη ένα ζευγάρι ακουστικά AKG K240 mKII και είναι καλά. Όμως, ενώ με αυτά τα ακουστικά ακούω τα κομμάτια μου μια χαρά, ωστόσο διαπιστώνω αρκετά μεγάλη διαφορά στην ποιότητα του ήχου όταν ακούω τα κομμάτια μου με άλλα φτηνότερα ακουστικά. Σας το ρωτάω διότι σε πάρα πολλά μουσικά έργα ξένων συνθετών που ακούω με τα φτηνότερα ακουστικά, τα κομμάτια αυτά ακούγονται μια χαρά. Φοβάμαι λοιπόν μήπως τα καλά ακουστικά που έχω, είναι μεν καλά, αλλά όχι για το είδος μουσικής που τα θέλω. Μήπως δηλαδή δεν μου δίνουν την σωστή ακουστική εικόνα για αυτό το είδος μουσικής. Ωστόσο, να προσθέσω, ότι όταν ακούω τα κομμάτια μου στο στερεοφωνικό ή στο αυτοκίνητο ακούγονται πολύ καλά. Το πρόβλημα είναι όταν τα ακούω με φτηνά ακουστικά και φτηνά ηχεία.
  5. Γεια σας! Eκτός από τα παραπάνω, δεν ξέρω αν κάνει την ίδια καλή δουλειά και το "The Drinking Piano" της Soundiron, που παίζει με τον Kontakt.
  6. Όταν ένας δημιουργός δημιουργεί ένα πρωτότυπο προϊόν της σκέψης του (όπως πχ είναι και η μουσική), τότε αυτόματα γίνεται ο πνευματικός δημιουργός αυτού του έργου. Δεν χρειάζεται λοιπόν να το "κατοχυρώσει". Ωστόσο, σε περίπτωση που κάποιος τρίτος το "κλέψει" και το παρουσιάσει για δικό του, τότε μόνον δικαστικά μπορεί να λυθεί το ζήτημα. Ωστόσο, θα πρέπει τα δύο αυτά έργα να έχουν σημαντικότατες ομοιότητες, ώστε να μπορέσεις να πεις ότι ο άλλος στο "έκλεψε". Στο δικαστήριο λοιπόν, έρχεται το ζήτημα της απόδειξης: θα πρέπει ο καθένας να προσπαθήσει να αποδείξει ότι το έργο το δημιούργησε ΠΡΩΤΟΣ αυτός και όχι ο άλλος. Κατά τη γνώμη μου, ο πιο έγκυρος τρόπος για να μπορέσει ένας δημιουργός να αποδείξει ότι το συγκεκριμένο έργο μια συγκεκριμένη στιγμή ήταν δικό του, είναι, είτε να το κυκλοφορήσει ευρέως στο εμπόριο, είτε, ακόμα καλύτερα, να το καταθέσει σε έναν συμβολαιογράφο. Πώς γίνεται το τελευταίο; Γράφεις το έργο σου σε παρτιτούρα. Όσο αναλυτικότερα και ορθότερα το καταγράψεις, τόσο καλύτερα. Το τυπώνεις, και το παίρνεις σε έναν συμβολαιογράφο για να το καταθέσεις (θα του ζητήσεις να κάνεις κατάθεση εγγράφου). Μαζί με την παρτιτούρα σου, μπορείς αν θέλεις να έχεις γράψει το έργο σου σε ακουστική μορφή σε ένα CD (πχ σε μορφή wav κλπ), ώστε να καταθέσεις και το CD ως έγγραφο, μαζί με την παρτιτούρα σου. Ο συμβολαιογράφος καταχωρεί μόνιμα στο αρχείο του τα έγγραφα που του κατέθεσες, και συντάσσει ένα επίσημο έγγραφο (μοιάζει σαν συμβόλαιο), και σου δίνει ένα αντίγραφό του. Αν λοιπόν ποτέ, κάποιος κλέψει ένα έργο σου και θελήσεις να του κάνεις δικαστήρια, θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις το υλικό που κάποτε κατέθεσες στον συμβολαιογράφο, ως αποδεικτικό στοιχείο για την πνευματική σου ιδιοκτησία. Ωστόσο, αν αυτός που σου "έκλεψε" το έργο παρουσιάσει μια δική του κατάθεση σε συμβολαιογράφο προγενέστερη από τη δική σου, τότε θα είναι λογικό να κερδίσει αυτός το δικαστήριο. Το ίδιο θα γίνει αν αυτός που ισχυρίζεσαι ότι σου έκλεψε το κομμάτι σου, το είχε κυκλοφορήσει ευρέως στο εμπόριο πολλά χρόνια πριν εσύ το καταθέσεις στον συμβολαιογράφο. Παλιότερα η Εθνική Βιβλιοθήκη δεχόταν και αυτή καταθέσεις εγγράφων και μάλιστα δωρεάν. Ωστόσο νομίζω ότι πλέον δεν δέχεται, αλλά μπορείς να ρωτήσεις. Δεν ξέρω πόσα χρήματα μπορεί να σου ζητήσει ο κάθε συμβολαιογράφος για την κατάθεση εγγράφου. Μπορείς να κάνεις μια έρευνα αγοράς στους συμβολαιογράφους για να βρεις μια συμφέρουσα τιμή. Επιπλέον, σε συμφέρει οικονομικά να καταθέτεις στο συμβολαιογράφο πολλά έργα σου μαζί, και όχι ένα-ένα ξεχωριστά. Διότι νομίζω ότι πληρώνεις την πράξη κατάθεσης που θα σου συντάξει ο συμβολαιογράφος, και όχι το πόσες παρτιτούρες σου θα του καταθέσεις σε κάθε του πράξη. Δηλαδή, αν τυπώσεις τις παρτιτούρες 10 τραγουδιών σου και τις καταθέσεις όλες μαζί στο συμβολαιογράφο, θα πληρώσεις μόνο για μία κατάθεση. Αν πάρεις μόνον ένα τραγούδι σου και το καταθέσεις στο συμβολαιογράφο, νομίζω πάλι το ίδιο ποσό θα πληρώσεις. Ως προς το θέμα του στούντιο που αναφέρεις: Αφού ούτως ή άλλως θα πληρώσεις αρκετά χρήματα σε studio, γιατί δεν προτιμάς να αγοράσεις ένα καλό ζευγάρι ακουστικών ή και ηχείων, και να προσπαθήσεις να κάνεις μόνος σου την δουλειά σου ή έστω το μεγαλύτερο μέρος αυτής (πχ την μίξη); Έχεις ήδη ένα πολύ καλό πρόγραμμα. Αν δεν ξέρεις να το χειρίζεσαι επαρκώς, μπορείς να βρεις στο ίντερνετ (πχ στο Youtube αλλά και αλλού) πάρα πολλά βίντεο που σου δείχνουν πώς να το χρησιμοποιείς και σε μαθαίνουν ένα σωρό κόλπα. Αξίζει τον κόπο να προσπαθήσεις, διότι τις γνώσεις του προγράμματος που θα αποκομίσεις θα τις χρησιμοποιήσεις και στα μεταγενέστερα έργα σου. Ο ιδιοκτήτης ενός studio είναι λογικό να θελήσει να πληρωθεί για τις ώρες που θα σου αφιερώσει, καθώς και για τον εξοπλισμό που θα χρησιμοποιήσει για σένα, ο οποίος είναι πολύ ακριβός.
  7. Σχετικά με τα ακουστικά AKG K240 MkII για τα οποία σας έγραψα παραπάνω ότι παρουσίασαν παρόμοιο πρόβλημα με του φίλου costaseglezos, πήρα τηλέφωνο πριν 2 εβδομάδες στο Bon Studio στην Αθήνα. Ο υπάλληλος στο service με τον οποίο μίλησα ήταν ευγενέστατος. Του είπα για το πρόβλημα που παρουσίασαν τα ακουστικά (το οποίο περιέγραψα παραπάνω), και πρόσθεσα ότι τα έχω ενάμιση χρόνο. Με ενημέρωσε ότι τα ακουστικά ήταν εκτός εγγύησης, διότι η εγγύησή τους είναι για έναν χρόνο και όχι για περισσότερο. Του απάντησα ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει για όλα τα πρόϊόντα 2 χρόνια εγγύηση, αλλά μου απάντησε ξανά ότι η δική τους εγγύηση είναι έναν χρόνο μόνον. Τον ρώτησα: "Δηλαδή για τα προϊόντα τα δικά σας, δεν ισχύει η ευρωπαϊκή νομοθεσία;" Και μου απάντησε, ότι αυτοί, σαν αντιπροσωπεία, δίνουν την εγγύηση που δίνει η κατασκευάστρια εταιρεία. Έτσι, φίλοι μου, θα κάνω κάποια πατέντα στα ακουστικά προκειμένου να βάλω το δεξί ηχείο που ξεκόλλησε στην θέση του. Αλλά, όταν ξανααποφασίσω να ξαναγοράσω τέτοια ακριβά ακουστικά, ένα είναι σίγουρο: Θα μείνω μακριά από τα AKG και μακριά από την Bon Studio. Διότι, μπορεί τα ακουστικά να έχουν πολύ καλή ποιότητα ήχου, αλλά τι να το κάνω, που τα πλαστικά τους δεν είναι αντοχής, και που το σέρβις τους είναι πολύ "δύσκολο"; Σαν πελάτης δεν έμεινα τελικά ευχαριστημένος, ούτε από το προϊόν, ούτε (πολύ περισσότερο) από το σέρβις και από την απροθυμία της αντιπροσωπείας να μου αποκαταστήσει την βλάβη σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ισχύουσα νομοθεσία. Όταν κανείς αγοράζει τέτοια ακριβά ακουστικά, και γενικά όταν αγοράζει κανείς ακριβά προϊόντα, περιμένει ότι θα τα έχει για πολλά χρόνια και όχι για ενάμιση χρόνο... Από την άλλη μεριά, δεν έχω καμία διάθεση να τρέχω στην γραμματεία καταναλωτή ή σε δικηγόρους προκειμένου να εφαρμοστεί στην περίπτωσή μου η ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα 2 χρόνια εγγύηση. Όταν θα έλθει η ώρα να (ξανα) αγοράσω ακουστικά, θα ζητήσω την γνώμη του φόρουμ για το ποια θεωρείτε καλά, και αντοχής.
  8. Εγώ έχω τα ακουστικά AKG K240 MkII. Σήμερα μου έβγαλαν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με αυτό που περιγράφει ο φίλος costaseglezos στο πρώτο post: Ενώ πάντα τα πρόσεχα, πήγα σήμερα να τα φορέσω, και είδα ότι κρεμόταν το δεξί ηχείο του ακουστικού! Και διαπίστωσα ότι είχε σπάσει το πλαστικό εξωτερικό καπάκι που συγκρατεί το όλο ακουστικό στη θέση του. Αλλά ούτως ή άλλως, τα δικά μου ακουστικά είναι εκτός εγγύησης (τα έχω ενάμιση περίπου χρόνο). Παρατηρώντας τα για να δω τι έφταιγε, παρατήρησα και ένα άλλο πρόβλημα που δεν είχα προσέξει τόσο καιρό, αλλά το οποίο προς το παρόν δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα: τα πλαστικά καλύματα και των δύο ηχείων είναι ραγισμένα! Τόσο ακριβά ακουστικά, θα έπρεπε να έχουν καλύτερα πλαστικά, που να αντέχουν στον χρόνο. Και η εγγύηση θα έπρεπε να καλύπτει τέτοια προβλήματα όπως αυτό που πρέκυψε σε μένα και στον φίλο costaseglezos. Όλα αυτά βέβαια θα τα έχω υπόψη μου πια, όταν πάω να ξαναγοράσω ακουστικά. Προς το παρόν, θα προσπαθήσω να κολλήσω το καπάκι με λίγη κόλλα να δω αν θα συγκρατήσει το ηχείο στη θέση του...
  9. Ψάχνοντας, βρήκα στην ιστοσελίδα της Izotope έναν ενδιαφέροντα οδηγό για θέματα μάστερινγκ, που θέλω να τον μελετήσω κάποια στιγμή. Αν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να τον κατεβάσετε δωρεάν, από την διεύθυνση: http://www.izotope.com/products/audio/ozone/support.asp#guides Είναι εκεί που λέει Free guides => Mastering with ozone.
  10. Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου για τις πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις σας! Αγαπητέ WildchildGR, χρησιμοποίησα και έναν maximazer και όντως είδα βελτίωση! Επίσης, ένα άλλο καλό εφέ που δοκίμασα λέγεται "stereo imager". Επιπλέον, έχω την εντύπωση, ότι και ο κομπρέσσορας βοηθάει να μειωθούν οι αποκλίσεις έντασης της ορχήστρας. Η σειρά που τα τοποθετησα όλα αυτά είναι: 1) Equalizer, 2) Comrpessor, 3) imager, 4) Maximizer. Βέβαια, δεν ξέρω αν τεχνικώς κάνουν την σωστή δουλειά και αν τα έβαλα σωστά, ωστόσο ακούω μια σημαντική βελτίωση. Θα πρέπει να μελετήσω αρκετά πάνω στον τομέα του μάστερινγκ! Αγαπητέ Νικόλα, έχεις απόλυτο δίκιο κι εσύ, ότι είναι και θέμα ενορχήστρωσης. Αν η δουλειά μου έχει πρόβλημα εκεί, όσα εφέ και να βάλω δεν θα κάνουν τίποτα :) Το C11 δεν το χρησιμοποιώ καθόλου, χρησιμοποιώ αντί αυτού το C7, σε συνδυασμό με το velocity της νότας. Νομίζεις ότι χρειάζεται και το C11; Επίσης, όπως αναφέρεις, και η μίξη είναι πολύ σημαντικό πράγμα. Νομίζω ότι, τα θέματα της έντασης των οργάνων και της διαμόρφωσης της μουσικής μας πρέπει να τα ρυθμίζουμε πριν βάλουμε εφέ στο μάστερινγκ. Τι νομίζετε πάνω σε αυτό; Δυστυχώς η μουσική που φτιάχνω νομίζω ότι δεν είναι καθόλου καλή και ότι έχω πάρα πολύ δρόμο και μελέτη ακόμα!
  11. Χαίρετε! Μια αγαπημένη μου ερασιτεχνική ασχολία είναι η σύνθεση ορχηστρικής μουσικής (τύπου κινηματογραφικής μουσικής με συμφωνικά όργανα) στο Sonar, με καλές βιβλιοθήκες ήχων. Μια εργασία, όπως θα ξέρετε, περιλαμβάνει πάρα πολλά όργανα, κανάλια κλπ. Ωστόσο, όταν τελειώνω μια εργασία μου (ενορχήστρωση, εντάσεις οργάνων κλπ), όταν την συγκρίνω με αντίστοιχη επαγγελματική μουσική, παρατηρώ ότι στην επαγγελματική μουσική "γεμίζει" το αυτί μου, ενώ ο δικός μου ήχος μοιάζει κάπως σαν "άδειος". Εκτός από το περιορισμένο Reverb που πάντοτε χρησιμοποιούσα σε stereo buses, για το συγκεκριμένο πρόβλημα δοκίμασα να χρησιμοποιήσω ένα equalizer σe ένα bus πριν το κανάλι master, και να περάσω από το bus αυτό του equalizer όλα τα κανάλια μου, και νομίζω ότι ο ήχος βελτιώθηκε αρκετά. Επίσης, δοκίμασα και έναν κομπρέσορα, και νομίζω ότι είδα και εκεί μικρή βελτίωση. Έχω λοιπόν τις εξής απορίες: 1) Γνωρίζετε αν βοηθάει αποτελεσματικά η χρήση αυτών των εφέ (reverb, EQ, compressor) για το συγκεκριμένο είδος μουσικής, ώστε να "γεμίζει το αυτί μας και να απολαμβάνουμε καλό ήχο; 2) Τι άλλα εφέ ή κόλπα προτείνετε για το συγκεκριμένο είδος μουσικής; 3) Τοποθέτησα τα εφέ αυτά σε stereo buses πριν από το κανάλι master, για οικονομία επεξεργαστικής ισχύος αλλά και χρόνου, και περνάω από αυτά τα buses όλα τα κανάλια μου πριν φτάσουν στο master. Είναι σωστό, ή προτείνετε και την μεμονωμένη χρήση εφέ σε κάθε όργανο; 4) Ο ήχος μας είναι καλύτερα να περνάει πρώτα από το EQ και μετά από τον κομπρέσορα, ή το αντίστροφο; Νομίζω ότι το να βάλω και τα δύο αυτά εφφέ στο ίδιο bus channel δεν μου φαίνεται καλή ιδέα... Γενικά, όλα τα εφέ (συμπεριλαμβανομένου και του reverb), με ποια σειρά πρέπει να τοποθετούνται; 5) Δοκίμασα να πειράξω και το panning των οργάνων σύμφωνα με την θέση τους σε μια συμφωνική ορχήστρα, αλλά νομίζω ότι τα όργανα είναι από την μάνα τους παναρισμένα, οποτε δεν πειράζω το panning γιατί φοβάμαι μην κάνω "άκυρες" ρυθμίσεις. Ποια είναι η γνώμη σας πάνω σε αυτά τα θέματα;
  12. Δοκίμασε να φορμάρεις την SD κάρτα σου σε έναν υπολογιστή (είτε σε φορητό, οι οποίοι έχουν ενσωματωμένο το card reader, είτε σε σταθερό υπολογιστή, χρησιμοποιώντας ένα εξωτερικό card reader αν δεν έχει ενσωματωμένο).
  13. Καλησπέρα σας! Θα ήθελα την γνώμη σας για προγράμματα όπως το Cubase και το Sonar. Θεωρείτε προτιμότερο όταν θέλουμε να προσθέσουμε αρκετά VST instruments στις εργασίες μας, να προσθέτουμε κατευθείαν όσα instrument channels χρειαζόμαστε (ως instruments); Ή να προσθέτουμε κάποια βασικά VST όργανα που χριαζόμαστε, και κατόπιν να προσθέτουμε midi channels με αναφορά σε αυτά τα όργανα κι έτσι να χρησιμοποιούμε στην εργασία μας και τα 16 midi channels; Κερδίζουμε κάτι (επεξεργαστική ισχύ ή RAM ή κάτι άλλο) αν χρησιμοποιούμε στην εργασία μας και τα 16 midi channels αντί να χρησιμοποιούμε μόνο το channel 1;
  14. Σε τι μορφή σώζεις την εργασία σου; Μήπως η μορφή που την σώζεις δεν είναι η κατάλληλη για να αποθηκεύει τις πληροφορίες που θέλεις; Επίσης χρησιμοποιείς εφέ του Cubase ή εξωτερικά; (plug ins); Διότι αν είναι εξωτερικά, ίσως να πρέπει να κοιτάξεις κάποιες ρυθμίσεις των εφέ αυτών. Κοίταξε και στις ρυθμίσεις του ίδιου του Cubase να δεις μήπως έχεις κάνει κατά λάθος κάποια αλλαγή εκεί.
  15. Δες το Musescore. Είναι δωρεάν και πολύ καλό. Η ανάπτυξή του υποστηρίζεται και από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου: http://musescore.org/
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.