Προς το περιεχόμενο

makam

Guru
  • Αναρτήσεις

    428
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    5

makam ήταν Μέλος της ημέρας 28 Νοεμβρίου 2021

makam είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

2 Followers

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

1.069 προβολές προφίλ

Συμμετοχή makam

Artist

Artist (1/4)

128

Φήμη

  1. Τις Gypsy (και όχι μόνο) γενικότερα τις θεωρώ υπερεκτιμημένες! Ξεκίνησε σαν ένα απλό όργανο με κύριο στοιχείο το projection, με laminate κατασκευή εκτός από το καπάκι και έχουν φτάσει σε τιμές αστρονομικές! Νομίζω πρέπει να ψάξεις σε medium price κατηγορία και θα βρείς διαμαντάκια!!
  2. Είχα Gitane DG 250M, μια D500 και μια DG-340 Stephane Wrembel. Τις έδωσα όλες και έχω κρατήσει μια Aria MM20, που δυστυχώς δεν παράγεται πιά και μια Gypsy archtop Yunzi, με all solid wood costruction και μικρότερο scale (25,5''). Η καλύτερη που έχω παίξει είναι μια Eimers ενός φίλου, αλλά κάνει πάνω από 4Κ... Αναφέρθηκα στις Eastman γιατί ξέρω τη λογική τους στην κατασκευή και τον ακουστικό ήχο τον έχουν καλά! Μακράν ο καλύτερος Ασιάτης κατασκευαστής. Υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις από κιθάρα σε κιθάρα σε όλο το price range. Δοκίμασε καλύτερα πριν πάρεις κάτι και ακόμα καλύτερα να συγκρίνεις επι τόπου τη μια δίπλα στην άλλη!
  3. Είχα D hole και oval hole ταυτόχρονα μια εποχή. Παρ' ότι η D είχε πιο ωραίο μπάσο, ήταν αργή στην αττάκα και κάτι της έλειπε σε αυτό που λέμε manouche ήχος!! Τώρα έχω κρατήσει μια oval και κάνω σχεδόν τα πάντα με αυτήν (μαθήματα - song writing - noodling) εκτός από ηχογραφήσεις γιατί θέλει μικρόφωνο.. Το long scale μη σε ανησυχεί αν ήδη παίζεις με κλασσική, ίσα ίσα 'κάνεις και χέρια' Για δες τις Eastman gypsy! Είναι πολύ καλές για τα χρήματά τους εχω ακούσει!
  4. Τι μου θυμήσατε τώρα που η κουβέντα έχει ενισχυτή και αυτοκίνητο... Πριν λίγο καιρό μιλούσα με συνάδελφο που έπαιζε μια ζωή σε πανηγύρια στην επαρχία. Μου έλεγε λοιπόν, 'φορτώναμε τον Fender Super Reverb πάνω στη σχάρα του αυτοκινήτου και πηγαίναμε μαλλιοκούβαρα στους χωματόδρομους, από χωριό σε χωριό μέχρι να φτάσουμε. Οταν τελικά φτάναμε στον προορισμό, κατεβάζαμε τον Super και από την σκόνη που είχε πάνω δεν φαίνονταν ούτε κουμπιά ούτε τίποτα. Ε, τον φύσαγα λίγο, τον έβαζα στην πρίζα και πάντα άναβε!!!' Αθάνατα εργαλεία...
  5. Δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο! Βέβαια δεν παίζω σε τέρμα εντάσεις αλλά χρησιμοποιώ πάντα μεγάλους ενισχυτές με πάνω από 30 watt!!
  6. To Superlux το χρησιμοποιώ αρκετά τα τελευταία χρόνια! Στα συν του εκτός του καλύτερου ήχου του, ότι δεν χρειάζεται βάση μικροφώνου!!
  7. Ομορφη και με melita bridge!!!
  8. Κρίμα! Ήταν ένας ευχάριστος άνθρωπος και αξιοπρεπέστατος ερμηνευτής ενός αρκετά απαιτητικού είδους που δεν είχε στη χώρα μας ιδιαίτερη αποδοχή! Ετσι από περιέργεια μετρήστε τ' ακόρντα του 'Τόσα καλοκαίρια'!!! Συγκινήθηκα που άκουσα τώρα πάλι κάποια από τα παλιά του! Είχε αυτό το σπάνιο χάρισμα να μη γερνάει και πάντα θα τον θυμάμαι νεό!!!
  9. Την πήρα Black Friday σε προσφορά για μετακινήσεις με τη μηχανή από δω κι από κει, κι έχω πάθει πλάκα!!! Ελαφριά, με εβένινη ταστιέρα, 24 stainless steel jumbo τάστα, μαγνήτες που σπλιτάρουν και 5θέσιος επιλογέας για όλους τους πιθανούς συνδιασμούς και μαζί με gigbag! Τι άλλο να ζητήσεις... https://www.thomann.de/gr/harley_benton_dullahan_at_24_tbb.htm
  10. Δύσκολα τα πράγματα!!! https://www.guitarworld.com/news/electro-harmonix-russia-tube-exports-ban?utm_source=SmartBrief&utm_medium=email&utm_campaign=81B8FE53-0558-425C-A5DF-6AED422268A4&utm_content=B300DDC5-7DE9-489A-88E5-E17193684ED5&utm_term=6b6d0a66-86e1-48ad-a01b-a83577d8d95b
  11. Νομίζω την παρα-ψυρίζουμε την μαιμού!! Τι ωραία χρόνια τότε που δεν μας ενδιέφερε τι ξύλα έχει, τι μαγνήτες, ή τι ηλεκτρικά! Φτάνει να έγραφε πάνω Gibson ή Fender και θα ήταν σίγουρα καλή. Δε λέω, μάθαμε πολλά από τότε, αλλά χάσαμε την ουσία... Να μη πω για την λέξη 'boutique' που μπήκε στο μουσικό λεξιλόγιο και ως δια μαγείας θα έλεινε όλα τα προβλήματα! Για εμάς τότε 'boutique', ήταν το μαγαζί της Ρούλας στη γωνία που πουλούσε ρούχα
  12. Δοκίμασε τον διακορευτή εγγράφων που αναφέρθηκε πιο πάνω, αλλά είναι πρακτικό σε πένες μέχρι 1.00 - 1.20 πάχος. Αυτό που κάνω εγώ σε όλες σχεδόν τις extra heavy πένες είναι πολυ μικρά 'τσιμπήματα' και στις δύο πλευρές με αιχμηρό ηλεκτρικό κολλητήρι. Αγριεύει την επιφάνεια και αποκτά grip!!
  13. Γενικώς με Dunlop tortex FLOW 1,5 και για strumming στις ακουστικές Dunlop tortex FLOW 0,50. Ααα!! στο παρελθόν έπαιζα και ακόμα παίζω μερικές φορές με Dunlop tortex teardrop 1,14. Πολύ καλή επίσης πένα, γρήγορη και με smooth ήχο!!!
  14. Τις GHS τις θεωρώ κι εγώ τις καλύτερες χορδές!! Στις διάφορες κιθάρες μου παίζω με αυτές: https://www.ghsstrings.com/makis-ablianitis
  15. Δείτε στο παρακάτω link πως κατασκευάζουν τις ηλεκτροακουστικές κιθάρες Crafter στην Κορέα! Σίγουρα ξέρουν τι κάνουν κι έχει ενδιαφέρον να δεί κάποιος πόσα εξειδικευμένα και πανάκριβα εργαλεία χρησιμοποιούν!! Ταχύτητα κατασκευής επίσης σε άλλο level.. Θα ήθελα κάποια στιγμή, έτσι από περιέργεια να έδινα στην Martin να μοντάρει μια κιθάρα με τα ξύλα της Crafter και στην Crafter με τα ξύλα της Martin, έτσι για να ακούσουμε τις διαφορές και να δούμε επιτέλους τι μετράει πιο πολύ! Τα κσύλα ή η κατασκευή???
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.