Προς το περιεχόμενο

Kelfecil

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    8
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Kelfecil

0

Φήμη

  1. Σ'ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου Μενέλαε και καλή επιτυχία!
  2. θα προσπαθήσω να κάνω μία προσπάθεια μετά τις 23 Μαΐου! :)
  3. 1ον, δεν νομίζω πως είχα τόσα ορθογραφικά, αλλά κι αυτά ακόμη από βιασύνη (δικαιολογία, i know..) 2ον σας ευχαριστώ για όλες σας τις απαντήσεις αφού νομίζω πως δεν υπάρχει κάποια άλλη απορία που να έχω και να θέλω να την εκφράσω σε αυτό το φόρουμ. Η συζήτηση από εδώ και πέρα πρέπει να γίνει με άτομα όπως καθηγητές του πεδίου και μάλιστα από κοντά. Ευχαριστώ και πάλι.
  4. Οι απαντήσεις ήταν επαρκείς όσον αφορά το ποιοι τομείς μπορούν να μου παρέχουν την γνώση που αναζητώ, αλλά αυτό που δεν μου απαντήσατε (βασικά δεν ξέρω αν και εγώ το ρώτησα ή το εννοούσα μέσω κάποιας ερώτησης), είναι το πώς θα μπορέσω να ενταχθώ και εγώ στην "βιομηχανεία" της μουσικής. Δηλαδή....μήπως κάποιο πανεπιστήμιο/κάποια σχολή μπορεί να με ετοιμάσει ανάλογα και για αυτό? Ξέρω μόνο πως οι γνωριμίες και η κοινονικότητα του μουσικού σε αυτό το θέμα παίζουν μεγάλο ρόλο, αλλά κατά την δικιά σας γνώμη και από την δικιά σας εμπειρία, πως πιστεύετε πως πρέπει να αντιμετωπισθεί αυτό το θέμα?
  5. Για την βελτίωση της τεχνικής είμαι κατασταλλαγμένος όπως προανέφερα, αλλά για τα θεωρητικά θα ήθελα να τα φτάσω σε άλλο επίπεδο. Δηλαδή αφού διδάσκονται όλα αυτά και μέσω του τμήματος μουσικολογίας στην ελλάδα, καλό θα είναι να μπω στο τμήμα αν θέλω πανεπιστημιακού επιπέδου γνώση πάνω σε αυτά?
  6. Άρα για το αντικείμενο με το οποίο θέλω να ασχοληθώ εγώ (το οποίο είναι περαιτέρω θεωρητική απλά γνώση για χρήση στη σύνθεση και για ένα παραπάνω βήμα στην γνώση πάνω στο μουσικό όργανο της επιλογής μου) θα πρέπει "αναγκαστικά" να ψάξω έξω και όχι στην Ελλάδα σωστά? Και όσον αφορά το εξωτερικό γενικά,φυσικά και δεν έχω κάποιο πρόβλημα με το να βγω έξω. ΑΝ φυσικά αυτό προΰποθέτει να ασχοληθώ τελικά με αυτό που ψάχνω. -Προς Superfunk Έχω ακούσει πολλές ιστορίες για άτομα που δούλευαν σε τέτοια μέρη και σίγουρα δεν μου φαίνεται τόσο appealing όσο μου φαίνεται μία ανάλογη δουλεία που έχει να κάνει με μουσική σε μία άλλη χώρα όμως. Παρ'όλα αυτά, η απάντηση σου ήταν πολύ κατατοπιστική και έτσι όπως το βλέπω τώρα μάλλον θα πρέπει να επικεντρωθώ στο να βρω κάποιον τομέα κάποιου πανεπιστημίου στο εξωτερικό ο οποίος θα με ικανοποιήσει πλήρως (γνωστικά , όχι οικονομικά και μελλοντικά). Ευχαριστώ παρ'όλα αυτά για τις απαντήσεις σας, και περιμένω και άλλες γνώμες. Και κάτι ακόμη...μήπως έχετε κάποια σχολή να μου προτείνεται να ψάξω και να "σκαλίσω" την ιστοσελίδα της, η οποία θα μπορούσε να με ενδιαφέρει?
  7. (To δεύτερο ποστ μου στα φόρουμς!) Αγαπημένοι κιθαρίστες κατά σειρά προτίμησης: Syu (Galneryus,Spinalcord) Hizaki (Versailles,HizakiGraceProject) Jack White (The White Stripes,The Raconteurs,The Dead Weather) Gus G (Firewind) Jeff Loomis (Nevermore) Ctefan Forte (Adagio) Marty Friedman (χωρίς εξήγηση) Jason Becker (χωρίς εξήγηση) Yngwie Malmsteen (χωρίς εξήγηση)
  8. Γεια σας! Μόλις έκανα εγγραφή στο φόρουμ,αλλά παρ'όλα αυτά διαβάζω ήδη εδώ και μία βδομάδα παλιά και καινούργια θέματα που ανεβάζουν άλλοι.Μετά από αρκετή ανάγνωση πολλών ποστς και θρεντς αποφάσισα πως πρέπει να αρχίσω εγώ ένα αν θέλω να πάρω ακριβή απάντηση σε αυτό που αναζητώ. Συγκεκριμένα πριν αρχίσω τις ερωτήσεις, θέλω να κάνω μια θερμή παράκληση να ΜΗΝ εξελιχθεί το θέμα που αρχίζω τώρα σε συζήτηση πάλι με θέμα "ΑΞΙΖΕΙ-ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΒΓΩ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ". Λοιπόν... Είμαι υποψήφιος πανελληνίων 2η φορά (την πρώτη φορά πήγα αδιάβαστος και αδιάφορος γιατί πολύ απλά δεν ήξερα τι σχολή ήθελα και γι'αυτό και δεν είχα όρεξη να διαβάσω για κάτι...γενικά δεν είχα κάποιον στόχο) (ήδη δίνω τώρα εξετάσεις) και έχω τις εξής αναγνωρίσεις στο πεδίο της μουσικής :1η ανωτέρα κλασσική κιθάρα,στάδια πριν την αναγνώριση ηλεκτρικής (δεν ξέρω κατα πόσο μετράει αυτό,αλλά το επίπεδο των εξετάσεων είναι δύσκολο και θα έλεγα και ανάλογο σε αυτό που διάβασα και για σχολές του εξωτερικού,οπότε ότι και αν είναι αυτό οπότε πιστεύω πως έχει κάποια αξία)2η κατωτέρα πιάνο (το άφησα και πρέπει να το συνεχίσω),2 χρόνια φωνητικής,θεωρία έως πρώτα χρόνια αρμονίας (πλήρη προετοιμασία για το ειδικό μάθημα των πανελλαδικών παρ'όλα αυτά (εξετάζεται αρκέτα διαφορετικά απ'ότι στα ωδεία)). Αυτό που θέλω να κάνω στην ζωή μου είναι να είμαι μουσικός (σε αυτό έχω κατασταλλάξει μετά από πολύ σκέψη και συζήτηση με άτομα πολλών επαγγελμάτων και ειδικοτήτων) απλά δεν ξέρω πως ακριβώς και με τι ακριβώς θα ασχοληθώ στον τομέα της μουσικής. Έτσι το πρώτο που σκέφτηκα ήταν : ας περάσω μουσικολογία να τελειώσω ότι θεωρητικό υπάρχει (αφού είμαι και αρκετά πίσω σε αυτό) και θα ασχολούμαι παράλληλα και με άλλα πράγματα (όπως σύγχρονη θεωρία (τζαζ αρμονία κ.ά.)). Παρ'όλα αυτά, έχοντας διαβάσει τα άλλα θέματα εδώ αρχίζω και έχω 2ες σκέψεις.....μήπως δηλαδή πρέπει από τώρα να φύγω στο εξωτερικό....??? Πριν κάνω και την ερώτηση μου όμως, να αναφέρω και λίγο τα γούστα μου για να σας κατατοπίσω. Είμαι άτομο που ακούει πολλά είδη μουσικής (από ποπ και κάντρι μέχρι ντεθ μέταλ κ.ά.) και δεν έχει πρόβλημα να αφιερώσει ισάξιο χρόνο για να ασχοληθεί με όλα. Παρά το γεγονός ότι μου αρέσει να ακούω και να πειραματίζομαι με διάφορους ήχους και να τα περιλαμβάνω και σε τυχών,πρόχειρες ή ερασιτεχνικές αν θέλετε, συνθέσεις μου, η κύρια αγάπη μου και λατρεία μου είναι η νεοκλασσική μουσική και κυρίως η νεοκλασσική μέταλ (ναι διάβασα και τον οδηγό της κλασσικής μουσικής που υπάρχει στο φόρουμ οπότε θα πω πως πιο συγκεκριμένα είμαι λάτρης των συνθετών που πειραματίζονται με ήχους από εποχή μπαροκ και του 20ου+21ου αιώνα). Οπότε θα μπορούσε κανείς να πει πως ασχολούμαι περισσότερο με αυτό το πεδίο αλλά και με τα φωνητικά (τα οποία λατρεύω να εξασκώ όσο λατρεύω να εξασκώ και τις κιθαριστικές μου ικανότητες). Θα πω χαρακτηριστικά μόνο, πως δεν έχω πρόβλημα να ασχοληθώ με οποιοδήποτε πεδίο ΑΛΛΑ! δεν θα'θελα να καταλήξω ντε και καλά να γίνω δάσκαλος. Γνωρίζω πως η μουσική είναι γούστο και μπορεί εγώ να ΜΗΝ ΤΟ ΕΧΩ στην τελική, αλλά θα'θελα να κάνω μία προσπάθεια. Η ερώτησεις μου λοιπόν είναι η εξής (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ φτάσαμε στο σήμειο με τις ερωτήσεις!) : 1) Το πανεπιστημίο της μουσικολογίας στην Ελλάδα είναι κάτι το οποίο θα άξιζε να ασχολήθω? Αν ναι, ποιός τομέας? ΠΑΜΑΚ ή ΑΠΘ (ΠΑΜΑΚ πιστεύω πως θα μου είναι αδιάφορο αφού το όργανο που με ενδιαφέρει έχω ήδη δίπλωμα, και έχοντας περάσει το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος, μου φάνηκαν λίγο αδιάφορα θα έλεγα τα μαθήματα σε σύγκριση με αυτά του ΑΠΘ.)(σίγουρα υπάρχει και η επιλογή της "Μονωδείας" (ή όπως γράφεται τέλοςπάντων..) αφού μου αρέσουν τα φωνητικά αλλά και πάλι δεν μου έκανε ιδιαίτερο "κλικ") 2) Το τμήμα μουσικολόγίας της Αθήνας, τι διαφορές έχει από αυτό της Θεσσαλονικής? Αξίζει να το δηλώσω αν δεν περάσω Θεσσαλονίκη (η πόλη μου, και το μέρος όπου κατοικώ τώρα)? (γενικά,αξίζει να δώσω χρήματα για να πάω Αθήνα? (νοίκιο και όλα τα σχετικά)) 3) Τι τμήματα υπάρχουν στο εξωτερικό,που θα μπορούσα εγώ να επεκταθώ πάνω στους τομείς που με ενδιαφέρουν? (είδα λίγο το berklee και το musician's institute,αλλά και τα δύο έχουν μόνο μεταπτυχιακές σπουδές που με ενδιαφέρουν....αφού δεν θέλω και να πάω να μάθω κιθάρα π.χ. από το μηδέν....κιθάρα συνεχίζω με τον δάσκαλο μου,με τον οποίο και είμαι πολυ ευχαριστημένος αφού και αυτός με εμπνέει πλήρως και έχει πολύ καλή μουσική μόρφωση έχοντας σπουδάσει έξω και έχοντας ειδικευτεί πάνω σε αυτό το μουσικό όργανο.) 4) Πιστεύετε πώς θα έπρεπε να τελειώσω (με το καλό) μουσικολογία εδώ και μετά να βγω έξω, ή να αρχίσω ήδη να ψάχνω πανεπιστήμια και πεδία στο εξωτερικό που θα με κάνουν έναν πιο υποκειμενικά (για μένα τουλάχιστον) "ολοκληρωμένο" μουσικό? 5) Στο εξωτερικό, τι δουλειές μπορεί να κάνει ένας μουσικός? Θέλω να πω...οκ...ξέρω ότι γίνεται να είσαι σε συγκρότημα ή κάτι τέτοιο, αλλά έχοντας ασχοληθεί αρκετά με συγκροτήματα (ως φωνητικά περισσότερο σε διάφορα σχήματα) ξέρω πως αυτό δεν σου βγάζει χρήματα, και το να βρεις άτομα που να "γουστάρουν" αυτό που "γουστάρεις" και εσύ και να δέχονται να παίξουν και δικές σου συνθέσεις είναι κάτι σπάνιο (έχω ένα δικό μου συγκρότημα που παίζουμε melodic death metal με καθαρά και βρώμικα φωνητικά,όπου και συνθέτουμε και εγώ και ο lead guitarist (εγώ είμαι φων/ρυθμική) αλλά και πάλι το να έχεις συγκρότημα είναι σαν χόμπι, δεν θα μπορέσεις εύκολα να στηριχθείς σε αυτό.) Ρωτάω λοιπόν, τι άλλο υπάρχει? Μόνο δάσκαλος? Αλλά ακόμη και έτσι, δεν υπάρχουν ήδη πολυάριθμοι δάσκαλοι μουσικής εκεί έξω? 6) Και τελευταία ερώτηση...ποια η διαφορά ανάμεσα στον μουσικό και τον μουσικολόγο? (ξέρω μόνο πως ο μουσικολόγος είναι πιο καθαρά θεωρητικός.)Και σε αυτό το σημείο θέλω να πω, πως δεν την βαριέμαι την θεωρία,άρα και θα'θελα να ασχοληθώ και με αυτή. Βασικά την θεωρώ και αναγκαία.(το λέω για να μην μου πείτε "θα βαρεθείς στο τμήμα του ΑΠΘ) Θέλω να σας ευχαριστήσω για τον χρόνο που αφιερώσατε για να διαβάσετε το κείμενο πριν τις ερωτήσεις όπως και τις ερωτήσεις. Επίσης σας ευχαριστώ προκαταρκτικά για ότι απαντήσεις μου δώσετε! (συγκεκριμένα παρακαλώ και περιμένω απάντηση από τον χρήστη "Νίκο" ο οποίος απ'όσα έχω διαβάσει έως τώρα,έχει πείρα με το εξωτερικό και μπορεί να δώσει αρκετά κατατοπιστικές και αντικειμενικές απαντήσεις.) Ευχαριστώ και πάλι. -Κωνσταντίνος
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου