Προς το περιεχόμενο

BillTrantos

Moderator
  • Αναρτήσεις

    3.663
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    15

BillTrantos ήταν Μέλος της ημέρας 27 Φεβρουαρίου

BillTrantos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

5 Followers

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Style
    Alt. Rock
    Ambient
    Hard Rock
    Instrumental
    Metal
    Rock
  • Gear List
    Guitars: Tokai TTE-50 Telecaster

    Amp: Neural DSP: Nolly, Plini, Gojira, Nameless

    Effects: Valhalla DSP, Eventide

    Mix/Master: EzMix 2, Eventide
  • Day job
    Φοιτητής
  • Soundcloud
  • Τόπος
    Amsterdam

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

2.904 προβολές προφίλ

Συμμετοχή BillTrantos

Noizholic

Noizholic (4/4)

1,2k

Φήμη

  1. Έχουν ειπωθεί πολύ ωραία πράγματα στο thread, ας ξεκινήσω από εκεί. Θέλω όμως και να διευκρινίσω κάποια πράγματα, γιατί ίσως παρεξηγήθηκα. Δεν πρότεινα στον αρχάριο που μπορεί να μας διαβάζει να πιάσει το YouTube και να αφήσει τον δάσκαλο ή το ωδείο. Θεωρώ πως δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από έναν καλό δάσκαλο για έναν αρχάριο, όχι μόνο λόγω του διδακτικού σκέλους, αλλά και λόγω του παιδαγωγικού σκέλους, της ψυχολογικής υποστήριξης που μπορεί να σου παρέχει όταν κολλάς, κλπ. Αυτό που είπα είναι ότι αν κάποιος έχει πάρει τις βάσεις από δάσκαλο, ωδείο, προπτυχιακό, whatever, τότε ναι, μπορεί να μπει στο YouTube και να κερδίσει πολλά. Χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου σημείο αναφοράς, θα πω ότι μέσα από το YouTube έμαθα να μαγειρεύω, να καθαρίζω το σπίτι μου, να ξεβουλώνω τον νιπτήρα και άλλα τέτοια που ήμουν πολύ ακαμάτης για να μάθω όσο έμενα με τους δικούς μου. Μέσα από το YouTube πήρα την ενθάρρυνση που έψαχνα για να ασχοληθώ με άλλα είδη μουσικής, που μέχρι πρότινος μου φαίνονταν βουνά ατελείωτα. Μπορεί να μη μπορώ να διδάξω αρμονία σε προπτυχιακούς φοιτητές, αλλά η κατανόηση που έχω πλέον δε συγκρίνεται με πριν ένα χρόνο. Μπορούμε να γκρινιάξουμε για ένα κάρο πράγματα του YouTube, αλλά είναι επαναστατικό μέσο με συνολικά θετικό πρόσημο κατά τη γνώμη μου. Δεν ξέρω πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος, αλλά στην αρχική μου πετάει κατά 90-95% απολύτως σχετικά πράγματα με τις αναζητήσεις μου. Μπορεί να υπάρχει και κάτι "ενοχλητικό" ή άκυρο, αλλά είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Σε εκείνες τις περιπτώσεις απλά πατάω "Not Interested" και τελειώνει η ιστορία.
  2. Δεν ήξερα ότι κινείσαι και σε τέτοια μονοπάτια @dimsonic. Μου αρέσει πολύ ο Monolink, παντρεύει πολύ ωραία την κιθάρα με την ηλεκτρονική μουσική. Παρακάτω ένα φοβερό του live:
  3. Αν απ'όλα όσα έγραψα κατάλαβες αυτό, τότε όντως σηκώνω τα χέρια ψηλά.
  4. Άρα δε συζητάμε το ίδιο πράγμα. Εγώ συζητάω την ίδια την πλατφόρμα, εσύ συζητάς τι κάνεις εσύ και ο μέσος (κατά τη δική σου ερμηνεία) ακροατής. Ακόμα και 99% να είναι το νούμερο, δεν είναι ευθύνη της πλατφόρμας ή του content creator, αλλά του ακροατή. Ναι, υπάρχουν φορές που θα ανοίξω να δω μια συνέντευξη ή μια ιστορική αναδρομή σε κάτι ενώ τρώω, ή ξεκουράζομαι. Υπάρχουν και φορές που ανοίγω κάτι σαν το παραπάνω που έστειλα και κρατάω σημειώσεις, κάνω τις ασκήσεις που προτείνουν, προσπαθώ να εφαρμόσω όσα συζητιούνται στο βίντεο σε δικές μου συνθέσεις, κλπ. Και μιας και πιάσαμε τα τσουβαλιάσματα, έχοντας περάσει από ωδεία, ιδιαιτεράδες και όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, λέω ξεκάθαρα πως χίλιες φορές να κρατάω ένα τεφτέρι και να βλέπω Beato/Belkin, παρά να πάω στο Χ-Ψ random ωδείο και να ακούω τον κάθε τυχαίο. Μία αναζήτηση να κάνει κανείς εδώ μέσα σε μηνύματα αρχάριων, θα δει πως οι περισσότεροι έρχονται εδώ και ρωτάνε πράγματα μετά από αρνητικές εμπειρίες σε ωδεία. Δεν τα γράφω αυτά για υποτιμήσω κανέναν και κανένα εκπαιδευτικό ίδρυμα, αλλά το ωδείο δεν είναι πανάκεια, ο δάσκαλος στο σπίτι δεν είναι πανάκεια. Το ότι δημιουργούν ένα περιβάλλον που θα στρωθείς να διαβάσεις είναι σίγουρα μεγάλο συν, αλλά μετά από μια ηλικία καλό θα ήταν να μην τα χρειαζόμαστε αυτά.
  5. Σοβαρολογείς, ή το γράφεις για να ξαναζωντανέψει το θέμα; Γιατί αν θεωρείς ότι μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο στην τηλεόραση και ΔΩΡΕΑΝ, τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά. Τον κάθε τυχάρπαστο guitar gear reviewer μπορεί και να τον βρεις σαν vibe στην τηλεόραση, αλλά σίγουρα όχι για guitar related content. Ελπίζω να μη κατάλαβα τι θες να πεις. Ότι ο Beato έχει ουσιαστικό content για ένα χρόνο; Θεωρείς δηλαδή ότι τα μαθήματα θεωρίας, αρμονίας, film scoring, παραγωγής, αλλά και οι συνεντεύξεις με μουσικούς που δε θα τους καλούσε κανένα τηλεοπτικό κανάλι, είναι κάτι που έχει καλύψει σε ένα χρόνο και από τότε επαναλαμβάνεται απλά για το χρήμα; Αλήθεια ελπίζω να μην καταλαβαίνω καλά.
  6. Ξέρετε να γράφετε hits κύριε, να σας ακούμε πιο συχνά κι ας είναι και throwbacks.
  7. Like προς το παρόν για το background info, το artwork και το release σε digital platforms. Θα ακούσω το βράδυ και θα επανέλθω!
  8. 15 σελίδες, 140+ posts και ακόμα κιθάρα δεν πήρες. Τι θα γίνει;; O @gkourmoul1 θα είχε πάρει 3 ως τώρα.
  9. Ήμαρτον κάπου, δε γίνεται αυτό το πράγμα. Ο τρόπος που παίζει τις αλλαγές δεν υπάρχει και ήταν μόνο 17.
  10. Ενώ καταλαβαίνω σε ποιους YouTubers αναφέρεσαι και σχετικά με αυτούς συμμερίζομαι αρκετές από τις σκέψεις σου, θα διαφωνήσω με το συνολικό πνεύμα το post. Εξακολουθούν και υπάρχουν φανταστικά κανάλια με μουσικό περιεχόμενο, μπορεί να μην ενδιαφέρουν εσένα προσωπικά οι θεματολογίες τους, αλλά υπάρχουν. Πέρα από τους γνωστούς Beato, Tim Pierce, κλπ, που ναι μεν έχουν click baits και διαφημίσεις, αλλά βγάζουν και πολύ ωραία βίντεο, υπάρχουν και μουσικοί άλλων ειδών που ανεβάζουν πολύ ωραίο content, για μένα πάντα. Μερικά παραδείγματα που μου ήρθαν με μια πρόχειρη σκέψη: Θέλουν όλοι όσοι πόσταρα να σου πουλήσουν κάτι, έμμεσα ή άμεσα; Ναι, ασφαλώς, δε χωράει καμία αμφιβολία και συζήτηση. Έχει αξία το content που παράγουν; Για μένα προσωπικά ναι. Καταλαβαίνω την ενόχληση σχετικά με την εμπορευματοποίηση της πλατφόρμας, αλλά έτσι κινείται αυτή τη στιγμή το Internet γενικά. Συμφωνώ πώς υπάρχει πολύ σκ@τό εκεί έξω, αλλά υπάρχουν και διαμάντια. Πέστε να με φάτε, αλλά θεωρώ ότι στις μέρες μας ένας αρχάριος με τα βασικά από δάσκαλο μπορεί ανετότατα να δει τεράστια βελτίωση αποκλειστικά μέσα από διδακτικό υλικό του YouTube. Αυτό από μόνο του για μένα δίνει τεράστια αξία στην πλατφόρμα και δικαιολογεί την ύπαρξη, την εξέλιξη αλλά και την επένδυση που βλέπουμε.
  11. Ναι, είναι 4.5 ετών γάτος, τον είχα βρει μέσα σε έναν κινητήρα ενός τζιπ όταν ήταν 2 μηνών. Μαζί με την Έλσα (5.5 ετών, τη βρήκα όταν ήταν περίπου 1) έφυγαν μαζί μου έξω και είναι η παρέα μου στα καλά και στα άσχημα. Μεγάλη ταλαιπωρία για όλους η όποια μετακίνηση, αλλά δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Ό,τι βλέπεις στο γραφείο θα μεταφερθεί προς τα αριστερά, οπότε θα υπάρχει λίγος χώρος παραπάνω. Το keyboard είναι gaming όντως, μου είχε γίνει δώρο μέσω ενός giveaway, δεν ήμουν ποτέ gamer, μόνο Football Manager παίζω (Excel simulator δηλαδή) από το 2006. Είναι θέμα χρόνου να πάρω και ασύρματο πληκτρολόγιο, οπότε θα γίνει λίγο πιο βολικό το σεταπ. Ούτως ή άλλως με βλέπω σε 2-3 μήνες να πηγαίνω Βρυξέλλες, οπότε φτου κι απ την αρχή πάλι.
  12. Φωτό αρχικά και πρώτες εντυπώσεις. Ο Quality Assurance Assistant έκανε έναν πρώτο έλεγχο χωρίς προβλήματα, μεγαλύτερο ενδιαφέρον βρήκε στο κουτί, όπως πάντα. Εδώ άλλες 2 φωτογραφίες, από το ανέλπιστα ηλιόλουστο Άμστερνταμ: Πολύ προσεγμένο και εργονομικό για 90ε keyboard, είναι γενικά απίστευτο το level των entry level οργάνων στις μέρες μας. Σήμερα μου έγινε μια καλή υπενθύμιση. Τα πλήκτρα είναι πιο light από του Arturia Minilab, θα τα ήθελα λίγο πιο βαριά η αλήθεια είναι, αλλά ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Σημειώνεται για το μέλλον αυτή η παράμετρος. Κλιψ θα αργήσουν, θα περάσω ένα διάστημα με "να Λόλα ένα μήλο", οπότε υπομονή (για μένα το λέω κυρίως). Αν υπάρχουν ερωτήσεις, βαράτε άφοβα.
  13. Ευχαριστώ παιδιά! Πολύ ωραίο site, έριξα μια ματιά χθες και όντως αν φτάσω στο Intermediate 4 θα είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν είναι της πλάκας σε καμία περίπτωση. Θα το έχω δίπλα δίπλα με τα βιβλία σίγουρα, thanks!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.