Προς το περιεχόμενο

akis147

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    117
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    αλλο
  • Τόπος
    θεσσαλονίκη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή akis147

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Κανονική επισκευή αυτού του σπασίματος απαιτεί αλλαγή καπακιού, κάτι που σημαίνει "τεράστιο¨κόστος ( ως προς το κόστος της κιθάρας). Μια λύση είναι να βάλεις κολλητική ταινία ή καποιο είδος κόλλας πάνω και να το ξεχάσεις. Αυτό που αναφέρει ο " boukas" δεν νομίζω οτι θεωρείται εφικτή λύση . Η κιθάρα απο μέσα ( στο καπάκι) έχει στηρίγματα , αυτά στην ουσία ( η διατομή τους και ο σχεδιασμός τους) καθορίζουν τον ήχο της κιθάρας, αν βάλεις μια λεπτή φλούδα απο μέσα θα έχεις πολύ μεγαλυτερη επίδραση ( αρνητική) στον ήχο απο ότι αν αφήσεις το ράγισμα όπως είναι ( απλά η αποψή μου).
  2. οι alliance είναι composite χορδες ( πολλοί τις λένε carbon) οι d addario είναι "απλο" ναυλον. Τεράστια διαφορά δλδ. Προσωπικά χρησιμοποιώ alliance hard, τα καντίνια είναι πολύ καλύτερα απο αυτά της d addario. Όπως σε όλα τα πράγματα όμως περι ορεξεως.... Υ.Γ. τις χορδες τις αλλάζω όλες μαζί γιατί μπορεί στα καντίνια να μην φαίνεται η φθορά αλλά συνήθως μετά απο καποιο διάστημα υπάρχει πρόβλημα στο intonation.
  3. ψιλά γράμματα! όλα αυτά είναι άχρηστα, πρέπει να έχεις ζήσει για να πάιζεις μουσική. Πάντως καταλαβάινω τη σταση ορισμένων συμφορουμιτών, άν σας συμπεριφέρθηκαν έτσι στα ωδεία ρε παιδία λογικό είναι να αντιδράτε έτσι, εδώ τον άλλον πήγαν να τον διώξουν απο το ωδείο γιατί έπαιζε rock ...... στο ιερό πιάνο. :) :P Τί λες ρε παιδί μου... :) :) εγώ πάντως με τον δάσκαλό μου στο ωδείο όταν έδινα για δίπλωμα μιλούσα για γκόμενες και διάφορα άλλα και έπαιζα φλαμένκο (όσο μπορούσα) και τζαζ ( παλι όσο μπορούσα) , τι να πω πέσαμε σε διαφορετικούς ανθρώπους ή σε διαφορετικές εποχές. Με τους μαθητές μου μιλάμε πάλι για γκόμενες ( με τα αγόρια ;D) παίζουμε ότι γουστάρει ο καθένας προσπαθούμε να ενημερωνόμαστε για τη συγχρονη μουσική.Επίσης προσπαθούμε να αντιλλαμβανόμαστε την πραγματική αξία του κάθε μουσικού έργου - με βάση τα δικά μας πάντα χαμηλά κριτήρια, μιάς και δεν έχουμε ζήσεις και πολλά για να είμαστε μουσικοί. ;) ;)
  4. όπως είπαμε και πριν δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις τέτοιο πρόβλημα . Πάρε όποια κιθάρα έχει την πιο βολική ταστιέρα για σένα, οι διαφορές ανάμεσα σε τέτοιες κιθάρες είναι πολύ μικρες και ανάξιες λόγου σε όλους τους υπόλοιπους τομείς. Υ.Γ. μάλλον ο γνωστός σου έχει μεγάλη φαντασία :) :) ή φίλη με κιθάρα απο το 1800. ;D
  5. ο tassos1978 έχει απόλυτο δίκιο απλά ότι και να πάρεις στα λεφτά που ενδιαφέρεσαι θα είναι καυσόξυλο απο την άποψη του ήχου κάτι που όμως δεν θα σε ενδιαφέρει.Απο άποψη αντοχής δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ίσα ίσα οι πολύ πιο ακριβές είναι περισσότερες ευαισθητες σε προβλήματα σκευρώματος απο τα καυσόξυλα των 200 ευρώ. Όσον αφορά τον ήχο ( και πολλά άλλα) μη την ψάχνεις οι διαφορές είναι ΧΑΟΤΙΚΕΣ
  6. κουράγιο πρώτη φορά ακούω απο κάποιον να απαιτεί την άποψη κάποιου ενώ είναι προφανές οτι δεν τρέφει καμία εκτίμηση για την αποψή του και το πρόσωπό του.
  7. Και εμενα μου φαινεται πολυ περιεργο..... καλά μή τρελαθούμε κιόλας παιδιά, μια απο τις συχνότερες παθήσεις στους πιανίστες είναι η τενοντίτιδα, στους κιθαρίστες πιο συνηθισμένη πάθηση είναι τα προβλήματα μέσης παρά η τενοντίτιδα. Σχετικά με το αρχικό πόστ: όλα εξαρτώνται απο τη θέση και τη γνώση του πως να τοποθετείς τα χέρια και το σώμα αρχικά, ακόμα και χωρίς πολύ μελέτη μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα αν δεν έχεις σωστή θέση, πόσο μάλλον όταν το παρατραβάς. Τώρα το να ρωτάει ο φίλος σου να του πουν αν υπάρχει περίπτωση να αντιμετωίσει πρόβλημα ένας κιθαρίστας που το γυρνά στα πλήκτρα... ::)
  8. τραπεζικός και τα απογεύματα διδάσκω κλασική κιθάρα ;) το δεύτερο εδώ και 10 χρόνια
  9. Μήπως σκοπευεις εσυ να εκδώσεις κάποιο λεξικό ;) Σημασία εχει τι εννοώ εγώ τεχνογνωσία και αν χρειάζεται να ανοίξω κάποιο λεξικό ή αν απαιτείται ¨μαστοριά¨ στο να φτιάξεις μια κιθάρα και αν αυτό είναι κάτι που κοστίζει ακριβά; :)
  10. η ουσια ομως ειναι τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συμβαινει.. :) :) μάλλον βλεπουμε πολύ διαφορετικά το τι συμβαίνει ;) . Μπηκαμε παλι στο κλασικό τριπακι.... :) edit: αλλαγή της θεσης της λεξης ¨κλασικό¨
  11. Ποιός φτιάχνει κιθάρες στραντιβάριους? ;) η φεντερ ;D
  12. αυτό που εσύ λες μαστορια εγώ το λέω τεχνογνωσία, και εννοώ την γνώση του πως να κατασκευάζεις μια ¨καταπληκτική¨ κιθάρα. Αυτή τη μαστοριά πληρώνεις, το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα μουσικά όργανα και ο (πολυ τραβηγμένο παράδειγμα) στραντιβάριους τα ίδια προτυπα με όλους τους άλλους χρησιμοποιούσε.
  13. τι εννοείς δεν υπάρχει τεχνογνωσία, μπορει ο καθένας να φτιάξει μια ηλεκτρική κιθάρα σαν τις prs ή τις huber ή ....... Δεν συμφωνώ με την αποψη που μηδενίζει όλες τις γνώσεις και θα μπορούσα να την αποδεχτώ μονο αν μπορείς να φτιάξεις μια κιθάρα prs ή huber ή ...... ή πόσο μάλλον οποιαδήποτε ακουστική ή κλασική κιθάρα.
  14. Όπως είπε και κάποιος προηγουμένως, αν δεν μπορεί κάποιος να ακούσει τη διαφορά μιας κιθάρας 300 και 3000 ευρώ δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγοράσει την ακριβή. Προσωπικά θεωρώ οτι υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε δύο κιθάρες τέτοιας ( ή και μικρότερης) διαφοράς τιμής. Αυτό που πληρώνεις ειναι η διαφορά στα ξύλα, στα ηλεκτρικά και ΚΥΡΙΩΣ στην τεχνογνωσία που κρύβεται πισω απο το όργανο, και αυτό είναι που δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τόσο εύκολα και προκαλεί τους καυγάδες. Είναι σαν να ρωτάμε τελικά τι πληρώνεις σε μια φεράρι.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου