Προς το περιεχόμενο

Sami Amiris

Guru
  • Αναρτήσεις

    275
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    3

Sami Amiris ήταν Μέλος της ημέρας 23 Αυγούστου 2019

Sami Amiris είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

82 Neutral

3 Followers

Σχετικά με τον Sami Amiris

  • Rank
    Music Guru

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Αυτή παίζει να είναι η πιο χρονικά off απάντηση στην ιστορία του site! Συγνώμη για την καθυστέρηση, τώρα το είδα. Για να φανεί καλά όλο αυτό στην πράξη θα ήθελε παρτιτούρες και ήχο, ναι, σίγουρα. Το βλέπουμε. Ίσως γίνει ανανεωμένη παρουσίαση των αντικειμένων αυτών με pdf και ήχο, εφόσον τα σηκώνει το site. Το βλέπουμε!
  2. Aυτό που αναφέρεις εδώ είναι μάστιγα. Και φυσικά έχεις δίκιο 100%. Δεν είναι δυνατόν να διδάξεις κάτι που δεν ξέρεις, και όχι μόνον ως θεωρία, αλλά να το ξέρεις ως βίωμα, βαθιά. Αλλιώς προσπαθείς να διδάξεις κάτι που δεν ξέρεις και φυσικά, ο βασιλιάς είναι γυμνός, και αυτό θα φανεί με τη μία. Να σου πω την αμαρτία μου ούτε από μαθηματικό σε δημόσιο σχολείο δέχομαι τέτοιο σχόλιο. Διότι απλώς τα παιδιά δεν θα μάθουν ποτέ μαθηματικά. Οι απορίες είναι φυσιολογικό μέρος του μαθήματος. Αν δεν απαντάς σε απορίες, αυτό είναι μεγάλο θέμα...
  3. Ή ιδιαίτερα (με τους κατάλληλους καθηγητές). Μου έχει συμβεί και εμένα αυτό. Αλλά έχω παίξει κάποιες σπουδές κιθάρας στο πιάνο σαν το Danza Characteristica του Browser και ακούστηκαν σούπερ, πιο επιθετικό από την κιθάρα. Έχω παίξει και Holdsworth στο πιάνο, και προτιμώ τον ήχο της κιθάρας του παρά το πιάνο σε κάποια, σε άλλα θα μπορούσε να είναι άλλη εκδοχή. Γενικά στο πιάνο χάνονται οι ανοικτές, χρειάζεται λίγο πιο κλειστή λογική στις μεσαίες περιοχές για να βγει αντίστοιχα ωραίο, χωρίς να είναι φυσικά πάντα έτσι... Aπλώς όχι μόνος στα πρώτα τουλάχιστον
  4. Koίτα, το να βγάλεις ποιοτικό ήχο από την αρχή, σπάνια παίζει. Τις περισσότερες φορές κοπανάνε σε τρελό βαθμό σχεδόν στάνταρ μέχρι επίπεδο μέσης τάξης. Παίρνει κάποια χρόνια μέχρι να μην ακούγεται κανείς ότι κοπανάει το πιάνο ανελέητα. Από την άλλη, σίγουρα είναι πιο γρήγορη διαδικασία από το μηδέν μέχρι το να μην ακούγεσαι άθλια, σε σχέση με την αντίστοιχη ακριβώς πορεία π.χ. στο βιολί ή στα πνευστά, στα οποία είναι πραγματικό βασανιστήριο η όλη φάση, και παίρνει καιρό μόνο και μόνο για να στρώσεις ΥΠΟΦΕΡΤΟ ήχο, όχι ποιοτικό. Άρα, νομίζω ότι μπορώ να καταλάβω τι λες εδώ. Αυτό που δεν παλεύ
  5. Oκ, το καταλαβαίνω. Αλλά συνήθως δύο λάθη δεν κάνουν ένα σωστό. Εννοώ ότι δεν υπάρχει λόγος να λες πράγματα που παίζει και να μην τα πιστεύεις για να καταδείξεις κάτι. Απλώς καταδεικνύεις απευθείας, είναι πιο αποτελεσματικό συνήθως. Αλλά δεν παρεξήγησα τιποτε, ούτε θα γίνω απολογητής του πιάνου ή της κιθάρας. Εκπληκτικά όργανα αμφότερα και το ξέρουμε όλοι φαντάζομαι. 2. Εγώ πιάνω μέχρι 10ες στο πιάνο, οπότε αν θες διαδοχικές 4ες μπορώ μέχρι 3 ανά χέρι, οπότε με υπέρθεση 3 + 1 ανάμεσα + 3 = 7. Κάποιοι σπάνιοι τύποι με χέρια - φτυάρια μπορούν και 4 4ες, οπότε εκεί πάμε σε 4+1+4 = 9
  6. Δεν είναι όλα τα πληκτροφόρα το ίδιο, καθώς σήμερα υπάρχουν και τα ηλεκτρονικά. Από τα ακουστικά, ναι, στο πιάνο δεν μπορείς να κάνεις βιμπράτο, αλλά υπάρχουν βαριάντες του που μπορείς, όπως και real-time bends, volume swells κτλ, πχ fluid piano. Θεωρείς το πιάνο ως εύκολο όργανο που δεν απαιτεί ιδιαίτερη επιδεξιότητα ούτε για να συνεχίσεις; Τι εννοείς με αυτό; Να συνεχίσεις τι, μέχρι που; Φαντάζομαι κάτι έχεις στο μυαλό σου για να το λες, διότι δεν μπορώ να φανταστώ να θεωρείς πχ το Opus Clambicembalisticum, το 3ο Ραχμάνινοφ, το Mists ή τα κομμάτια του Ferneyhough ή του Finissy για πιάνο
  7. To κορίτσι είναι σούπερ. Για την καλύτερη δυνατή βοήθεια στο θέμα Ολλανδία, καθώς και για ενδεχόμενη προετοιμασία, σου προτείνω να αποτανθείς στην Ειρήνη Κωνσταντινίδη. Εξαιρετική φωνή, και έχει περάσει από Ολλανδία. Προσωπικά έχω αρκετούς φίλους και γνωστούς εκεί, αλλά για την εξειδικευμένη κατάσταση του vocal νομίζω ότι η Ειρήνη είναι ό,τι χρειάζεται. Υπάρχουν επίσης αξιόλογα ιδρύματα σε Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία, Σουηδία, Νορβηγία κτλ., αλλά δεν ξέρω πόσα από αυτά είναι Αγγλόφωνα. Λογικά τα περισσότερα. Aν χρειάζεσαι πληροφορίες, μνμ.
  8. H κατεύθυνση που θέλει το παιδί είναι πάνω σε jazz ή σε πιο pop-jazz πράγματα; Πχ είναι πιο πολύ για bebop ή πιο πολύ για φάση dirty loops; Ειρήσθω εν παρόδω ότι η Αγγλία με το Brexit μόλις τα έκανε θάλασσα. Δεν θα υπάρχουν EU rates, επί της ουσίας τα δίδακτρα διπλασιάζονται, άρα βγαίνει εκτός ως δυνατότητα. Κρίμα...
  9. Θέλει προσοχή, Ναι, το πιάνο είναι εύκολο να ξεκινήσεις, αλλά έχει μακράν την πιο δύσκολη παρτιτούρα από όλα τα άλλα όργανα. όσον αφορά την πολυπλοκότητα, πολυρυθμικότητα κτλ. Ολόκληρες ορχήστρες γίνονται reduced σε δύο πιάνα, ή με κάποια δουλειά, ακόμη και σε ένα. Οπότε ναι μεν πατάς πλήκτρο και παίζει, αλλά για να φτάσεις να παίζεις σπουδές του Ligeti ο δρόμος είναι τεράστιος και πολύ τραχύς. To κύριο πρόβλημα όταν μαθαίνεις κάτι μόνος σου είναι ότι δεν έχεις feedback για το πότε κάνεις λάθος. Και στο πιάνο υπάρχουν αρκετές σωστές μέθοδοι για κάτι που να είναι εντελώς λάθος για κάτι άλ
  10. Μία από τις πιο δυνατές συναυλίες που είχα ποτέ την χαρά να συμμετάσχω. Πέρισυ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Από την περιγραφή: «Το Passion for Bach and Coltrane του Jeff Scott είναι ένα έργο γραμμένο για κουιντέτο ξύλινων πνευστών, κουαρτέτο εγχόρδων, τρίο τζαζ και αφηγητή και είναι εμπνευσμένο από την ποίηση του Alfred Bennett (A.B.) Spellman [Άλφρεντ Μπέννετ (Έι Μπι) Σπέλμαν] και ειδικότερα από τη συλλογή Things I Must Have Known. Η ποίηση του επίσης αφροαμερικανού λογοτέχνη αναφέρεται στη μουσική μεγαλοφυία των Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ, Τζον Κολτρέιν και Γκονσάλο Ρουμπαλκάμπα καθώς και στη
  11. Προς Θεού, υπήρχαν πολλοί και καλύτεροι! Σε ευχαριστώ πάντως!
  12. @Haris Σ' ευχαριστώ! Με την big band, δυστυχώς από ηχητικά δεν υπάρχει κάτι, διότι υπάρχει κενό σε κάποια θέματα. Ελπίζω στο μέλλον να αλλάξει αυτό, καθώς κυριολεκτικά πήγαν χαμένες τόσες και τόσες πολύ καλές συναυλίες. Slayer και πάλι Slayer! To polytempora ήθελε αλλαγή σκέψης εντελώς και από τους δυό μας. Κατ'αρχήν, η ρυθμική ακρίβεια πρέπει να είναι απόλυτη, οπότε ο μετρονόμος είναι πολύ σημαντικός. Τα απλά, πχ 4:3, τα παίζουμε και με ένα σκέτο μετρονόμο που απλά τον ακούμε πολυρυθμικά. Αλλά αυτά με μεταβλητούς μετρονόμους γίνονται ΜΟΝΟΝ με εξαρχής πολυκάναλους, πο
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.