Προς το περιεχόμενο

Sami Amiris

Guru
  • Αναρτήσεις

    258
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    3

Sami Amiris ήταν Μέλος της ημέρας 23 Αυγούστου

Sami Amiris είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

50 Excellent

3 Followers

Σχετικά με τον Sami Amiris

  • Rank
    Music Guru

Bio

  1. Sami Amiris

    Phos Duo: PolyTempora

    Μόλις βγάλαμε καινούριο βίντεο στη σειρά PolyTempora. Αυτή τη φορά, ξαναβλέπουμε το rhythm changes vs blues αλλά με μία βασική διαφορά: trades. To κείμενο του βίντεο, για όποιον έχει την περιέργεια, είναι ως εξής: " This is the next phase of the PolyTempora project. Now, there is a new element in the mix: trades! PolyTempora is about two musicians playing polytemporal music with improvisation. In the case of this particular poly-piece, it is different forms with unequal lengths in the same time, one 32-bar form (sax) over two 12-bar forms (piano). So the pulses that the two musicians follow are not the same. Rather, they hold polymetrical relations to each other, Plus, the bars are of unequal length, sections are of unequal length, and to top it off, the forms themselves are not equal, but their starts and ends are synchronized. Trading in this setting is not an easy thing to do. 8 bars for the saxophone is 6 bars for the piano, 4 bars for the saxophone is 3 bars for the piano. But that is not all. Trades is not just about knowing how many bars each will have, but most of all, listening to what each other is playing. This is not a logistics problem; rather, it is of understanding, reaction and interpretation. The end result should not be a mathematical equation, but rather, a musical communication that transcends the differences in forms and, on the contrary, celebrates them. PolyTempora, a project by Phos Duo www.phosduo.com "
  2. Εδώ λοιπόν θα βάλω κάποια κλιπάκια από σχετικώς πρόσφατες συναυλίες και πρόβες μας. Από Deree: Autumn Leaves (όπως στο Expanded Matrix, σε 5ηχα) : Five Road Crossroads (δικό μου, 5-ηχα σε 9-άρι μέτρο, σύνολο 45): Από πρόβες: Blue Bossa (5ηχα και αυτή. Το 5-ηχο είναι αξία που δίνει φοβερή δραματουργία στη μουσική, και για αυτό μου αρέσει τόσο πολύ) : Momen't's Notice: Αυτόν τον καιρό τα ξανακοιτάμε σαν μπαλάντα αλλά σε πολύ γρήγορο τέμπο. Ξέρω ότι ακούγεται αντιφατικό αλλά δεν είναι. Θα το ανεβάσω όταν το έχουμε έτοιμο. Το Moment's Notice είναι ένα κομμάτι που με ενδιαφέρει απίστευτα πολύ με όσους τρόπους μπορώ να το ξέρω. Και ένα blues λίγο «περίεργο», αισθητικής λίγο προς Byard, Hill κτλ: Αυτά προς το παρόν...
  3. Έχω μετανοιώσει όσο τίποτε που σε κάποια φάση της ζωής μου βρέθηκα σε ανάγκη και πούλησα ένα Yanagisawa Elimona σοπράνο σαξόφωνο, και ένα κλαρινέτο Selmer. Δεν έχω σκυλομετανοιώσει για τίποτε περισσότερο από αυτές τις δύο πωλήσεις. Ηθικό δίδαγμα: τα μη-αναστρέψιμα δαγκώνουν...
  4. Sami Amiris

    Phos Duo: PolyTempora

    Ευχαριστώ πολύ! Ναι, βασικά φεστιβαλικό είναι. Ίσως ένα μικρό μέρος του να ψιλοπεράσουμε σε κανένα live για όσους φανατικούς το θέλουν, αλλά ούτως ή άλλως το σχήμα δεν παίζει εύκολα σε κλαμπάκια. Είναι μικρό μεν (ντουέτο) αλλά καταρχήν θέλει σούπερ πιάνο και καλή ηχητική για να παίζουμε σαν τους ανθρώπους. Αυτό είναι δική μου παραξενιά, διότι αν είναι να παίζω με κουαρτέτο πχ είναι οκ και ένα όχι τόσο καλό πιάνο, άντε και τρίο, αλλά σε ντουέτο παίζω σόλο πιάνο το 50% του προγράμματος, άρα εντελώς εκτεθειμένος, και αν το πιάνο δεν βοηθάει δεν μπορώ να μην έχω σφίξιμο στα χέρια μου, και με αυτού του είδους τις δυσκολίες με χτυπάει στο σώμα. Η τεχνική δυσκολία είναι εντελώς αντίστοιχη με το όταν έπαιζα πολύ δύσκολα κλασσικά κομμάτια στα νιάτα μου και η εκφραστική επίσης αντίστοιχη, η δε εγκεφαλική δραστηριότητα (καθότι αυτοσχεδιασμός κτλ) είναι πολλαπλάσια. Αν το πιάνο δε βοηθάει είναι τεράστιο θέμα. Δεν είναι τυχαίο που οι τελευταίες εμφανίσεις που κάναμε ήταν στο Deree πριν ένα χρόνο περίπου... Τώρα που το είπαμε μπορεί να ανεβάσω λίγο υλικό από τη τελευταία συναυλία εκεί... Ευχαριστώ και πάλι!
  5. Sami Amiris

    Phos Duo: PolyTempora

    Ευχαριστούμε πολύ! Μάλλον το Δεκέμβρη θα ξεκινήσουμε σιγά-σιγά να εμφανιζόμαστε...
  6. Sami Amiris

    Phos Duo: PolyTempora

    Χαχαχα ευχαριστώ πολύ! Μείναμε από καύσιμα δυστυχώς...
  7. Sami Amiris

    Phos Duo: PolyTempora

    Σας ευχαριστώ πολύ, να είστε καλά!
  8. Sami Amiris

    Phos Duo: PolyTempora

    Ο Ari είναι θηρίο, δεν το συζητώ. Αλλά και εδώ υπάρχουν άνθρωποι που θα μπορούσαν να το κάνουν, απλώς θέλει τρελή δουλειά. Από οποιονδήποτε, δεν υπάρχει κάποιος που θα το έκανε prima vista αυτό. Θέλει δουλειά.
  9. Sami Amiris

    Phos Duo: PolyTempora

    Ευχαριστώ! Ο λόγος που τα κάνουμε αυτά είναι βασικά η περιέργεια. Πως θα ακουγόταν αν γίνοταν το Χ, Υ, Ζ; Και μετά έρχεται το ξύλο...
  10. Sami Amiris

    Phos Duo: PolyTempora

    Ευχαριστώ. Το έχω φτιάξει σε βερσιόν για κανονικό κουαρτέτο, αλλά θέλει πάρα, πάρα πολλή δουλειά από την ομάδα για να βγει. Ήδη από εμάς που είμαστε ντουέτο 13 χρόνια τώρα και κάνουμε τακτικά πρόβες όλα αυτά τα χρόνια, για να βγουν αυτά ειδικά, και πιο πολύ από αυτά το τρίτο το φαρμακερό, μας έφυγε η ψυχή. Δεν είναι εύκολο πράμα, πίστεψέ με. Δεν είναι ένας απλός πολυρυθμός ή groupings περίεργης υποδιαίρεσης κτλ. Εϊναι μεταβαλλόμενοι μετρικοί πολυρυθμοί με συνεχώς κινούμενο offset (διαφορά φάσης των δύο στρωμάτων), και εννοείται ότι οι σχετικές θέσεις των μερών, το που είναι ο ένας σε σχέση με τον άλλο στη φόρμα, δεν μένουν ποτέ σταθερές. Και για κερασάκι στην τούρτα, ακούς και το ίδιο πράγμα που παίζεις και εσύ αλλά αλλού. Ό,τι πιο μπερδευτικό μέχρι να το συνηθίσεις. Η κόλαση η ίδια...
  11. Ιδού κάποια τέτοια συστήματα. Το εξάγραμμο είναι κάπου εκεί. Το έχω φτιάξει σε lilypond και σκοτώνει. Αλλά θέλει συνήθειο. Όπως όλα άλλωστε... http://musicnotation.org/
  12. Χαίρετε, και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε πως θα ήταν, αν υπήρχαν ονομασίες για τις μαύρες νότες. Εννοώ πως θα είχε εξελιχθεί η μουσική θεωρία. Η ιστορία της μουσικής θεωρίας είναι ένα πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο, και για όποιον το μελετήσει, θα δει ότι όλη της η εξέλιξη πηγαίνει φορσέ μπροστά λόγω των συνθηκών. Αν λοιπόν οι συνθήκες ήταν διαφορετικές κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ούτε τη μουσική που θα πήγαινε, ούτε πως θα τα έβγαζε πέρα η θεωρία. Πιστεύω ότι θα τα κατάφερνε μια χαρά, και χωρίς τα πολύ αστεία φαινόμενα του στυλ «Συγχορδίες Αυξημένης 6ης» που, όπως και να το κάνουμε, ως άκουσμα είναι απλώς μία δεσπόζουσα συγχορδία 7ης στη βαρυμένη έκτη βαθμίδα, κοινώς η bVI7. Αλλά πρέπει μετά να εξηγήσουμε τα ανεξήγητα, και να κάνουμε το εύκολο δύσκολο. (Οι βιολιστές μπορεί και να διαφωνίσουν λόγω κουρδίσματος, αλλά και εκεί μπαίνει μεγάλη συζήτηση...) Όσο για τις 12 γραμμές, και με 6 γίνεται, και μάλιστα πιο εύκολο σύστημα δεν υπάρχει. Και μιλάμε για άμεσο τρανσπόρτο, και χωρίς να χρειάζεται αλλοιώσεις. Αλλά είπαμε, το βάρος της παράδοσης...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.