Προς το περιεχόμενο

Πνοή και Νύξη

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.085
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    9

Πνοή και Νύξη ήταν Μέλος της ημέρας 24 Ιουνίου

Πνοή και Νύξη είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

678 Excellent

8 Followers

Σχετικά με τον Πνοή και Νύξη

  • Rank
    Star

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Epiphone Firebird VII '63 reissue(stock), Alfa Handrcrafted Dreadnaught serial No #000001, Alfa Handcrafted Twistedcaster (Nick Silver pickups), Line 6 podHD500, Didit pedals (by alderbody) OMG (ocd), Didit pedals SixtyNein Fuzz, Didit pedals Sparkle Drive, Didit pedals rangemaster Treble Boostest, VOX Wah, VOX AC30, Blackstar Artisan 10 Anniversary Edition.
  • My Band(s)
    Near Mrs, CHROMA
  • Επάγγελμα
    Guitar Tech/ Luthier
  • Website
  • Facebook
  • Τόπος
    Kαραβασαράι
  1. Mαλλώστε για τα tonewood και μετά ελάτε να σας φτιάκω κιθάραι από το ειδικό, σπάνιο, πρωτότυπο, μοναδικό, ιδιαίτερο, μουσικό, καμπανιστό, στεγνό, παλιό, αποξηραμένο, ψημένο, απίστευτο και θεϊκό κσύλο
  2. 300αριά κιθάρες είναι η παραγωγή (μπορεί και η μισή) μιας ημέρας. Μίας μόνο.Τhe heck, ειδικά αν είχαν και κάποιες ασφαλιστικές δικλίδες... Εγώ όχι 300. 1300 θα τις έκανα παρανάλωμα. Επίσης, για το φιλανθρωπικό του πράγματος, νομίζω η Gibson (οπως και κάθε μεγάλη εταιρεία που πουλάει οτιδήποτε) έχει πολιτική χρηματοδότησης και sponsoring για μουσική και πιθανόν ήδη ξοδεύει πολλά περισσότερα σε τέτοιους σκοπούς, απ' ότι το να σκραπάρει 300-500-1000 κιθάρες που δεν περνούν ούτε ως B-διαλογής.
  3. Kι εδώ μι από τις αγαπημένες μου διασκευές ever
  4. Όταν αποφασίσαμε να το κάνουμε cover ανακάλυψα ότι ήδη ήταν cover ...και με φωνή ala SinBoy φάση κιόλας... Bάζω κατά βάση κομμάτια που τα άκουγα καιρό έχοντας άγνοια ότι είναι διασκευές/αλλωνών μόλις θυμήθηκα κι άλλο. Μάλιστα, εδώ πίστευα για καιρό πως το original ήταν αυτό των Turner.
  5. Smooth as a baby's bottom, σκληρό σαν πάγκος κουζίνας. Είναι υλικό όνειρο, όποτε έχω refret σε ταστιέρα richlite όλα πηγαίνουν απίστευτα ρολόι (δεν θρυμματίζεται, δεν ξεφλουδίζει, έχει καλή αντίσταση σε κρούση, αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες). Δεν επηρεάζεται από υγρασία/καιρικές συνθήκες, δεν συρρικνώνεται (όπως ο έβενος), δεν στραβώνει, δεν σκεβρώνει. Μπορεί να φινιριστεί ματ, σατινέ ή πιο λείο. Κολλάει όπως ακριβώς το ξύλο. Είναι φιλικό προς τα εργαλεία κοπής. Μπορεί να έχει αποχρώσεις ή απομιμήσεις επιφανειών. Μπορεί μέχρι και να εκτυπωθεί κάτι επάνω. Είναι υλικό που χρησιμοποιείται δεκαετίες σε άλλες εφαρογές. Μη με ρωτήσεις για τον ήχο. Με όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα, είναι απολύτως ασήμαντη ανησυχία... Για τις συγκεκριμένες SG δεν έχω ιδία άποψη. Έχω άποψη για το "ρυθμιζόμενο" nut (από τιτάνιο) το οποίο είναι λίγο gimmick, δηλ. φαγώνεται το μηδενικό τάστο και αλλάζει η επιφάνειά του, με τη χρήση. + ότι το nut, όταν ρυθμίζεται, πατάει στον αέρα (στις δύο βίδες). Τα saddles από titanium επίσης δεν μου έδωσαν κάτι. Δηλ. άλλαξα τη γέφυρα (σε μια Les Paul) με μια των 5 ευρώ και δεν είδα διαφορά. Το είχα ηχογραφήσει κιόλας... Είναι πιο ελαφριά όμως, αν αυτό λέει κάτι. Όσον αφορά το neck dive, μαλλον θα έχει όσο έχει και μια standard (με slim taper neck) αφού και στις δύο το μανίκι ενωνεται με το σώμα στο 22 τάστο.
  6. Γυαλισματάκι φυσικά και παίρνει. Από ψιλο-σύρμα μαζί με κερί μέχρι αλοιφή γυαλίσματος πάνω σε σφουγγάρι δράπανου. Εξαρτάται από το πόσο coarse θα είναι η επιφάνειά σου μετά το ξεφλούδισμα. Όταν ξεφλουδίσεις, στείλε νεότερα να το προχωρήσουμε.
  7. To κόστος είναι αυτό που ανέφερε ο SF, αν θέλεις pro-level δουλειά και ανάληψη ευθύνης. Πάνω-κάτω, ανάλογα με το αν θα στείλεις ένα γυμνό από hardware σώμα σκέτο ή ολόκληρη κιθάρα. Σε diy λύσεις, το "ονειρικό" ενδεχόμενο να ρίξει κάποιος νέφτι (πέρασε) ή paint stripper(δεν ακούμπησε) και να φύγει η πάνω στρώση έτσι απλά είναι wishful thinking για μένα. Μόνο αν κατ' ευχήν δεν έχει πρόσφυση το καινούργιο layer στο παλιό, οπότε απλά ξεφλουδίζεις. Wishful thinking είναι και το να πάρεις γυαλόχαρτο και τάκο και να αρχίσεις να τρίβεις με το χέρι. Εξίσου δύσκολο είναι να τρίψεις όλο αυτό το σύνολο από contours με την ελπίδα ότι θα το καταφέρεις χωρίς να τραυματίσεις το κάτω layer και ότι με λίγο γυάλισμα θα σου βγει οκ μετά. Εκτός αν δεν έχεις θέμα με ένα ψευδο-ρέλικ look ως αποτέλεσμα, η προοπτική να ξύσεις και να κρατήσεις το sunburst είναι αισιόδοξη. Ή να κάνεις και αυτό Τι Aria είναι αυτή; Keep us up to date και καλή επιτυχία
  8. Aυτοί είστε ψηφιακάκηδες πουθενάδες, όλο μόστρα, προδιαγραφές και τάχαμ ουσία, αλλά σας γλεντάει ο Μέσι. Η μπομπίνα με Dolby SR δηλ.
  9. Ψυχρή ψηφιακή επικοινωνία ρε παιδί μου. Χάθηκε η αναλογικίλα της face to face κουβέντας.
  10. Εγώ φταίω που πέταξα τη χοντροΜ#$#-κία περί πιστότητας και ευκρίνειας της ταινίας. Έμεινα στα ντιμπέη του '97 (τότε που τέλειωνα τα ηχοληπτικά) Μπήκα σε χωράφια που σπέρνουν κινόα ενώ εγώ έχω μείνει στα καπνά...sorry. Aκόμη και η "μουσικότητα" που ανέφερα ήταν λίγο-πολύ υπερβολιή. Εδω μου λένε για reverb tank στους ενισχυτές και βγάζω σπυριά, έχοντας στην κατοχή μου τα line6. Όλα αυτά βέβαια στα 'περί πιστότητος'. Στα υπόλοιπα εμμένω και επιμένω**. Και η ειρωνεία είναι εξαιρετικά άσχημο πράμα και σε πιάνει από το ζβέρκο να ξέρετε. Έχουμε λίγο δρόμο ακόμη να διαβούμε στο πως μιλάει ο ένας στον άλλο. Προσπάθησα ο τόνος μου να είναι ουδέτερος σε όλο το thread χωρίς να προκαταβάλλω ή να πατρονάρω ή να κάνω χιούμορ με την άποψη του άλλου. Επίσης οι διαφορές τους δεν είναι και τόσο χαώδεις σε βαθμό γελοιοποίησης όποιου πιστεύει ότι δεν είναι χαώδεις. Υπάρχουν κι άλλα πράματα από πίσω. Και φυσικά δεν είναι ηλίθιοι "σοβαροί παραγωγοί" ή audiophiles που ψάχνονται και τρώνε τη ζωή τους στον ήχο. Να εδώ μια πραγματικότητα 10 ετίας ασούμε φοβάμαι μην αρχίσει τα φιλοΜαδουρικά καμιά μέρα και τραβάμε τα μαληά μας. **εκτός από το loudness wars για το οποίο άκουσα ορισμένα παραδείγματα και για να 'μαι ειλικρινής, κάποια μου άρεσαν αρκετά περισσότερο "πατημένα". Οπότε και πάλι δεν είναι μαύρο-άσπρο και πάλι φυσικά μίλησα βιαστικά -και με πολλή δόση hype. -Διάβασα χθες-που βρηκα λίγο χρόνο- κάποια threads και κάποια post του Νικόδημου @nikodemos και ομολογουμένως μου άνοιξαν τα μάτια. Εξαιρετική γραφή και απίστευτη κατάρτιση που εκλίπει από το τωρινό Noiz. Ψάξτε τα.
  11. δεν έχω κλασική παιδεία, τι να δω; δεν ξέρω. Α γειά σου. Κι εγώ απ' ό,τι είδες, παρ' όλο που δήλωσα, αν όχι άγνοια, τουλάχιστον αδιάβαστος τα τελευταία 15 χρόνια στα του ήχου, έχω πτυχίο ηχοληψίας, εργαστεί σε studio τηλεοπτικά και μουσικά και φυσικά κράτησα τη μπάλα χαμηλά όσον αφορά τις γνώσεις μου, αλλά δηλώνοντας αδιάβαστος, εννοούσα ότι δεν είμαι επαγγελματίας, δεν έγινα ποτέ ηχολήπτης-πέρασα και δεν ακούμπησα- αλλά και δεν τρώω τα σωθικά μου καθημερινά μελετώντας και εφαρμόζοντας στην πράξη το απίστευτα απαιτητικό επάγγελμα του μηχανικού ήχου. Αλλά 2-3 πράγματα το χρόνο τα διαβάζω έτσι από ενδιαφέρον. Ακόμη κανένας δεν με διαφώτισε για το αν το ψηφιακό έχει καλύτερη πιστότητα, δυναμικό εύρος, μουσικότητα από το καλά ρυθμισμένο και συντηρημένο hi-end μπομπινόφωνο. Στείλτε μου ένα link. Κάτι, μια διατριβή. Noύμερα. Δεν τα έχω δει πουθενά. Έτσι για να ξεστραβωθώ τουλάχιστον. Αν είναι μετρήσιμα. Δογματικός δεν είμαι καθόλου. Είμαι υπέρ του ψηφιακού all the way και δεν μπορώ να ξεχωρίσω ένα καλό ψηφιακό audio από ένα καλό αναλογικό. Και δεν με ενδιαφέρει άλλωστε, η ποιότητα CD μου αρκεί για να απολαύσω μουσική. δεν είπα πουθενά στο thread ότι η μπομπίνα είναι πιστότερη του DAW. Είπα ότι το ψηφιακό, από γέννησής του προσπαθεί να φτάσει το αναλογικό σε πιστότητα/ευκρίνεια/μουσικότητα. Και απ' όσο θυμόμουν από τότε που ασχολιόμουν κάπως πιο συστηματικά, δηλ. 15 χρόνια πριν, δεν το είχε καταφέρει ακόμη.
  12. 150 κιλά τραπέζι 250 κιλά λάπτοπ +παρελκόμενα στο χώρο ηχογράφησης δηλ. εκτός studio συνεχόμενες διακοπές ολόκληρης ορχήστρας για τεχνικούς λόγους (αλλαγή μπομπίνας πχ.) κόπωση 100-300 takes για μία ώρα ηχογραφημένης μουσικής =πόσες ώρες editing χειροκίνητο; Τώρα ίσως ξέρουμε λιγο καλύτερα γιατί οι κλασσικοί "καίγονταν" να εξελιχθεί η ψηφιακή εποχή και σίγουρα δεν ήταν η πιστότητα εγγραφής/αναπαραγωγής το βασικό τους πρόβλημα. Kαι καλώς έκαναν, λέω εγώ τώρα.
  13. Δεν έχω πάρει απάντηση ακόμη. Εγώ έκανα μια υπόθεση, έστω αυθαίρετη. Το να θεωρούμε το 24καναλο μπομπινόφωνο κομπρέσσορα, εφφέ ή overdrive είναι η καλύτερη δήλωση άγνοιας που μπορούμε να κάνουμε, όσον αφορά το τι είναι και τις δυνατότητές του. Θα ήθελα κάποιος που ξέρει να με ενημερώσει για τα καθέκαστα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.