Προς το περιεχόμενο

Apostol.

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    11
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Τύμπανα
  • Day job
    Γεωπόνος
  • Τόπος
    Χανιά

Συμμετοχή Apostol.

1

Φήμη

  1. Συμφωνω, παντως τα hybrid birch/walnut - birch/mahogany ειναι ενα καλο μεσο. Στα mapex που εχω τωρα (που ειναι birch) για να τους δωσω το body που θελω εχω κανει πολλες πατεντες που δεν θελω να ξανακανω(Μικροφωνα απο ηχεια κατω απο τα τομ και αλλα τετοια). Θα τα δω και τα Gretsch Ευχαριστω για το χρονο σου, θα τα δω.
  2. Εγω εχω και τον περιορισμο που θελω τα τομ να μην ειναι πανω στην μποτα. Αλλα καλη περιπτωση παντως, και made in Japan αυτη. Επισης ειναι 22x18 που δεν ειμαι φαν, και 16x14 floor οποτε πασσο απο εμενα.
  3. Ευχαριστω για την απαντηση σου. Ναι απο ολα τα σετ που εχω ακουσει περισσοτερο μου αρεσουν τα tama. Βεβαια ολα αυτα τα σετ εχουν στοκ δερματα που πανε κουβα κατευθειαν συν οτι ειναι απο ηχογραφησεις youtube συν οτι παιζω με coated δερματα.Δεν μπορεις να κρινεις ευκολα. Τα pearl session τα απερριψα με το που ακουσα 2-3 samples, πολυ ατακα, θελω περισσοτερο body, δεν ειναι ο ηχος που ψαχνω. Αν ηταν 22x16 θα τα ειχα παραγγειλει ηδη.
  4. Ναι τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζουν τα μεγέθη τα δέρματα και κούρδισμα αλλά δεν μπορώ με καλή συνείδηση να δώσω 2k για κάτι που δεν είμαι (σχετικά) σίγουρος, την τελευταία φορά που το έκανα αυτό (6 χρόνια πριν) αγόρασα ξύλα όπως τις διαστάσεις που γράφω, αλλά 24x16 μπότα (bigger=better (not)). Οκ πλήρης απογοήτευση για έμενα που παίζω γρήγορα στην μπότα πολλές δίπλες κτλ (punk...). Επίσης θέλω το tom να μην είναι στην μπότα επειδή την βάζω δεξιά δεξιά με γωνιά μεγάλη σε σχέση με το κέντρο (στραβά πόδια) Οπότε λέω να πάω πάλι στα "σίγουρα". Γνωρίζω για το 14 "κλασσικό" μέγεθος και έχω δει πολλά βίντεο που το εξυμνούν αλλά δεν ξέρω αν κάνει για εμένα, δεν έχω παίξει πότε (που να θυμάμαι ίσως τα πρώτα Granite να ήταν 14" ?δεν θυμάμαι), επαρχία είμαι δεν μπορώ να δοκιμάσω κάπου. Στο feel έχεις δίκιο και η λογική λέει ότι θα ανταποκρίνεται καλύτερα στο γρήγορο παίξιμο με καλύτερη επαναφορά. Το δραματικά καλύτερα από όλες τις απόψεις δεν ξέρω, κάτι θα ξέρεις να το λες, όσες ακούω σαν να τους λείπει "κάτι". Αν και θεωρητικά μια 14" βάθος έχει όλα αυτά που θέλω, είναι περισσότερο punchy λιγότερο boomy λιγότερο sustain και ίσως καλύτερη ατάκα. Και βεβαία studio είναι θα φάει κάμποσο eq. Το θέμα είναι μην τα πάρω και ξενερώσω. Ο ήχος που μου αρέσει (για μπότα) είναι κάτι ανάμεσα σε πανκ ήχο και μεταλ, παίζω με πλαστικούς κόπανους μικρόφωνο ψιλοκοντα στο δέρμα για περισσότερη ατάκα, και πάντα ανεβάζω πρίμα λίγο να έχω το κλικ του κόπανου. Βεβαία θέλω και τα χαμηλά (να την καταλαβαίνω την μπότα στο sub) και να κόβει στο μιξαρισμα. Παντα κουρδίζω χαμηλά. Μόλις έπεσα πάνω στα Pearl Session Studio Select 22 τα οποια ειναι birch/mahogany με τα μεγεθη που θελω +1 τομ 10αρι που δεν θα χρησιμοποιησω, στα 2000. Εχει κανεις αποψη? edit: Τα απέρριψα Ευχαριστώ όλους.
  5. Μια βοήθεια παιδιά γιατί τα έχω παίξει. Εδώ και ένα χρόνο ψάχνω για καινούρια ξύλα και δεν μπορώ να βρω τις διαστάσεις που θέλω σε καλή ποιότητα αλλά χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή πολύ. 22x16, 12x08(ή 09), 16x16. Γενικά ότι έχω δει ή θα έχει 16x14 βαθύ ή η μπότα θα είναι 18 ή 14 βάθος. Σε ξύλο θέλω να φύγω από το σκέτο birch, άλλα δεν με παίρνει για maple. Βγάζει η tama starclassic walnut/birch 3 piece για τα οποία ακούω καλά λόγια αλλά η μπότα είναι 22x14 ενώ έχουν βαθύ 16x16. Εντωμεταξύ βγάζει 4 piece και 5 piece με 22x16 μπότα, αλλά στην πρώτη περίπτωση τα τομ στηρίζονται στην μπότα (έτσι όπως παίζω βάζω την μπότα σε μεγάλη γωνία και θέλω να έχω το πρώτο τομ μπροστά μου) ενώ στην δεύτερη είναι 2 κομμάτια παραπάνω που δεν τα χρειάζομαι. Και στις δυο τελευταίες το βαθύ είναι 16x14... Οκ βγάζει την starclassic maple στις διαστάσεις που θέλω αλλά βγαίνει 3500... Είμαι λίγο σκεπτικός για την 22x14, δεν έχω παίξει ποτέ με 14 βάθος εκτός από μια 18x14 που έχω. Εσείς τι λέτε? Έχετε υπόψη κάποια σειρά στις παραπάνω διαστάσεις που να βγαίνει το πολύ 2000? Τα τύμπανα θα είναι μέσα στο στούντιο, κυρίως γαι πανκ-ροκ κλπ.
  6. Φίλος πρόσφατα πήρε τα presonus eris 3.5 και όπως τα άκουσα είναι μια χαρά για το μέγεθος τους. Δέχονται και balanced και unbalanced. Φυσικά κλάσεις ανώτερα από οποιοδήποτε 2.1 σύστημα. Βασικά δεν έχω ακούσει τέτοια ηχεία και να μου αρέσουν, μπάσα στο θεό λόγω sub μεσαία ανύπαρκτα πρίμα χάλια (συνήθως δεν εχουν καν tweeter... στην δουλειά έχουμε κάτι Logitech 2.1 που φαίνεται να έχουν tweeter αλλά είναι ψεύτικα δεν έχουν τίποτα μέσα χαχα ) Πάρε φίλε μου ένα σετ τέτοια μικρά μόνιτορ, πραγματικά θα πετάξεις τα χρήματα σου σε logitech κλπ.
  7. Καλησπερα ευχαριστω για την απαντηση, προβλημα με στεφανια ειχα σε αλλα τυμπανα κατα καιρους και εχω αλλαξει καμποσα.Το πρωτο που σκεφτηκα φυσικα ηταν αυτο. Αλλα το στεφανι εκτος απο οτι δεν παιζει καθολου σε ενα τραπεζι (αν και αυτο δεν λεει κατι γιατι το τραπεζι δεν flat) αν ειχε προβλημα καθε φορα που αλλαζα δερμα και με δεδομενο οτι περιεστρεφα, θα εμφανιζοταν αλλου το προβλημα οχι παντα σε εκεινο το σημειο. Οποτε δεν ειναι το στεφανι κατα την αποψη μου + οτι ειναι καλη ποιοτητα σαν στεφανι. Μπορει βεβαια να κανω και λαθος, θα δειξει. Τραπεζι και μεγαλη επιφανεια εχω και στο παρελθον ειχα προσπαθησει μονος μου να φτιαξω με το χερι κατι παλια tama και τα εκανα χαλια. Αν δεν ειναι τελειως φλατ η επιφανεια δεν κανεις και πολλα, ακομα και να περιστρεφεις το τυμπανο, τουλαχιστον εκει εχω καταληξει εγω γιατι το εχω προσπαθησει. Ισως βεβαια να ηταν και η αγνοια μου, το θεμα ειναι δεν θα το προσπαθουσα ποτε σε αυτο το τυμπανο δεν ειναι του πεταματου, ουτε τα ξυλα ουτε τα στεφανια. Σιγουρα εχει καποια ατελεια οπως λες γιαυτο και το εστειλα σημερα του Γαβριλου ολοκληρο με το κουρδισμα μου. Οσον αφορα το κουρδισμα τα τομ τα κουρδιζω σε πεμπτες. Το ταμπουρο (και ειδικα το συγκεκριμενο) εχω καταληξει να το κουρδιζω εκει, γιατι εκει μαρεσει ο ηχος του και τυχανει να ειναι σε κοντα σε μια λα#, δεν το κουρδιζω σε λα# απλως τυχανει να πεφτει εκει, (η συγκεκριμενη λα# ειναι 233 εγω το κουρδιζω 230-231). η συχνοτητα αυτη δεν ειναι αυτοσκοπος, απλως τις πρωτες φορες που πειραματιζομουν βρηκα που μου αρεσει και με το κινητο με ενα frequency analyzer βρηκα ποια συχνοτητα ειναι. Τωρα καθε φορα που αλλαζω δερμα(ή ξανακουρδιζω μετα απο καιρο) κουρδιζω εννοειται με το αυτι και χερι οπως ξερουμε ολοι, αλλα οταν ξερω οτι φτανω εκει κοντα που θελω βαζω το κινητο ή ενα μικροφωνο στο daw και βλεπω ποσο θελει ακομα για να παει εκει που το θελω. Με μικρες κινησεις ομοιομορφα σε ολες τις βιδες το φερνω εκει ακριβως που ηταν την προηγουμενη φορα, δεν καθομαι ωρες να το βρω, μεσα σε 5 λεπτα ειμαι εκει που ξερω οτι μαρεσει. Το ιδιο και με τα τομ.Ειδικα οταν ξεκουρδιζουν απο το κοπανημα η απο την θερμοκρασια. Κατα την αποψη μου ο πιο γρηγορος και επαναληψιμος τροπος να κουρδισεις. Βεβαια προυποθετει να εχεις εμπειρια, να ξερεις τα βασικα και πως να κουρδισεις αρχικα. Ειμαι σιγουρος οτι οπως εγω ετσι και εσεις και οσοι ψιλοασχολουνται εχουμε φαει ωρες με τα κουρδισματα. Με τα τομ δεν ειχα ποτε προβλημα, στο ταμπουρο ομως ενω τελικα ερχοταν, οι βιδες που ειναι κοντα στην μερια που τεντωνει ηθελαν παραπανω σφιξιμο σε σχεση με τις υπολοιπες για ερθουν ολες στον ιδιο τονο. Ισως γιαυτο να τεντωνει-κατι γινεται με το bearing edge σφιγκω παραπανω για να ισορροπησει και τεντωνει. Anyways το εχω στειλει ηδη του Γαβριλου πακετο θα μου πει τι γινεται και θα ενημερωσω. Ευχαριστω!
  8. Μπα αυτά τα ματζούνια είναι για συντήρηση-μαλάκωμα του bearing edge για καλύτερη εφαρμογή του δέρματος κλπ. Επιφάνεια αν δεν έχεις (που δεν έχω) τελείως επίπεδη δεν βγάζεις κανένα συμπέρασμα, μπορεί να είναι τέλειο και πάλι να κάνει τραμπάλα. Μίλησα ήδη με Γαβρίλο, θα του το στείλω να το δει και θα δούμε. Πάντως ότι έχει κάποιο πρόβλημα, έχει, δεν γίνεται όλα τα δέρματα που έχω αλλάξει να κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα.
  9. Καλησπέρα, έχω εδώ και δυο-τρια χρόνια ένα mapex 13x7 black panther blaster. Το ταμπούρο σαν ήχος είναι άριστο για τα γούστα μου και δεν το αλλάζω με τίποτα. 1.5 -2 χρόνια που άρχισα να το κουρδίζω λίγο πιο ψηλά, όλα τα δέρματα που βάζω(είτε remo CS 10mil είτε emperor x είτε evans dry single ply είτε evans double ply) τεντώνουν και "σπάνε" σε μια συγκεκριμένη μεριά του ταμπούρου. Σε αυτή την μεριά οι δυο βίδες που βρίσκονται κοντά, πάντα θέλουν παραπάνω σφίξιμο και κατεπεκταση και οι απέναντι τους πείραγμα, σε σχέση με τις υπόλοιπες. Όταν λέω ψηλά εννοώ ότι το κουρδίζω σε μια Λα# περίπου κοντά στα 230hz, τίποτα εξωφρενικό. Αλλά και τέρμα να το εσφιγκα δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτό, δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε ταμπούρο. Το ταμπούρο κουρδίζει στο τέλος και ακούγεται τζάμι αλλά πάντα γίνονται τα παραπάνω. Το στεφάνι δεν παίζει ρόλο, το έχω γυρίσει σε όλους τους συνδυασμούς και το τέντωμα πάντα γίνεται στο συγκεκριμένο σημείο που είναι αριστερά κάτω από την μέση λίγο πάνω από εκεί που πέφτει το χέρι μας. Υποπτεύομαι ότι δεν είναι σωστά το χείλος φτιαγμένο, οπτικά και με την επαφή στο χέρι δεν φαίνεται τίποτα, αλλά δεν έχω καμία επίπεδη επιφάνεια να το βάλω να δω με φως κάτι. Bearing edge εχει 45 μοίρες ίσιο στρογγυλεμένο. Να το προσπαθήσω μόνος δεν το προσπαθώ, το είχα προσπαθήσει σε κάτι παλιά tama που ήταν πολύ ταλαιπωρημένα και τα έκανα σαν τα μουτρα μου, τώρα δεν κουρδίζουν με τίποτα χαχα. 1) μου την σπάει που το βλέπω συνέχεια έτσι, και 2) μπορεί αν έρθει στα ίσια να ακούγεται ακόμα καλύτερα Σκέφτομαι να το στείλω του Γαβρίλου να ξανακάνει το χείλος, από ότι γνωρίζω είναι ο μόνος που αναλαμβάνει επισκευές. Γνώμες? Από την άλλη και όπως είναι τώρα μια χαρά παίζει, μόνο που όσο ξεκουρδίζει και το ξανασφιγκω τόσο μεγαλώνει το τέντωμα, οπότε τραβάει πολύ δύναμη εκεί και τεντώνει το δέρμα σε εκείνο το σημείο. Φώτο αριστερά από μια σχεδόν καινούρια Remo CS που είναι πάνω τώρα, και δεξιά μια evans genera double ply: Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη!
  10. Καλησπέρα στο φορουμ. Μετά από χρόνια μετατρέπω το υπόγειο μου σε home studio . Μέχρι τώρα έχω ξοδέψει κάμποσα χρήματα (γιατί ήταν γιαπί τελείως) αλλά ήθελα να κάνω κάτι καλό που να κρατήσει χρόνια (όχι σαν παλιά που στο ίδιο υπόγειο είχα κλείσει ένα μέρος με 2 γυψοσανιδες και παίζαμε εκεί μέσα στο μπουντρούμι πάνω στα τσιμέντα και στις σκόνες). Έχουν γίνει όλα τα μερεμέτια διπλές πόρτες πατώματα υποβασεις εξαερισμός δυνατός, ηχομειωση προς τα έξω όσο το δυνατόν κλπ κλπ, μέχρι και μια μικρή τουαλέτα έβαλα με αντλία για να μην ανεβαίνουμε πάνω στο σπίτι όλοι οι μαντράχαλοι για τουαλέτα. Μένουν κάποια βαψίματα και είναι έτοιμο, εκτός από το θέμα της ηχητικής του χώρου. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν ψάχνω τον τέλειο ήχο (δεν γίνεται άλλωστε έτσι ερασιτεχνικά) και ούτε έχω τις γνώσεις ή τον εξοπλισμό να ψάχνω στάσιμα κύματα στο δωμάτιο. Πρόβλημα με τον ήχο προς τα έξω γείτονες κλπ δεν υπάρχει. Ο χώρος είναι 30 περίπου τετραγωνικά 5χ6, 2.70-2.80 ύψος αλλά δεν είναι παραλληλόγραμμο, πιο πολύ σαν τραπέζιο μοιάζει και ένας τοίχος έχει και κάποιες γωνίες. Δεν κάνω ξανά το λάθος που έκανα παλιά όταν είχα τα τύμπανα σε ένα δωμάτιο στο σπίτι και το είχα γεμίσει ρικοφον, είχα σκοτώσει όλες τις ψηλές και στα χαμηλά γινόταν χαμός (ούτε μπασοπαγιδες είχα), ήθελε τρελό eq για να στρώσει. Καταρχάς: Είναι ο πετροβαμβακας ασφαλής? Με δεδομένο ότι δεν θα περνάνε οι ίνες του από το πανί? Έχω εμπειρία με πετροβαμβακα από παλιά και το δέρμα μου δεν τον συμπαθεί καθόλου αλλά τι γίνεται αν τον εισπνέεις με καρκίνους κλπ? Θα περνάω πολύ ώρα στο studio. Ο ορυκτοβάμβακας που υπάρχει και είναι σαν μαλλί τι ιδιότητες έχει? Ξέρω ότι έχει μικρότερη πυκνότητα και ότι θεωρείται οικολογικός άλλα πως θα μπει σε πάνελ αφού δεν έχει καλή φόρμα σαν τον πετροβαμβακα? Διαβαζα κάπου οτι 15-20% της επιφανειας των τοιχων ειναι καλα να καλυφθουν, εμενα μου φαινεται λιγο. Αν παω με πετροβαμβακα σκεφτομαι σιγουρα: Μπασοπαγιδες σε ολες τις γωνιες πατωμα μεχρι ταβανι, ο πετροβαμβακας ειναι 60cm οποτε 0.6*2.7 με κενο απο πισω στην γωνια. Ποσο παχος πετροβαμβακα για τις μπασοπαγιδες 5-10-15 εκ? τι πυκνοτητα 40-50kg/m3? Στη μια μερια του δωματιο τα τυμπανα στην αλλη το mixing desk. Για τα πανελ οροφης σκεφτομαι 0.6*1.0*0.5 βαθος που ειναι το κομματι πετροβαμβακα, το θεμα ειναι ποσα πανελ να βαλω και που, δεν θελω παλι να πνιξω τον χωρο, οπως δεν ξερω και ποσο κενο πρεπει να αφησω απο την οροφη. Σκεφτομαι 3-4 πανω ακριβως απο τα τυμπανα 1-2 στην μεση και παλι 3-4 πανω απο τα monitor στο pc. Στους τεσσερις τοιχους τωρα σιγουρα πισω απο τα τυμπανα 2-3 και στα σημεια πρωτης αντανακλασης απο τα μονιτορ και μετα στην τυχη στους αλλους τοιχους. Επειτα θα χρησιμοποιησω και μερικα κομματια απο τα ρικοφον απου χρειαζεται σαν μπαλωματα. Τι εχετε να προτεινετε πανω σε ολα αυτα? Ευχαριστω.
  11. Δεν εχω σπασει ποτε πιατινι (παρα μονο ενα splash 8 Bosphorus που ηταν σαν το χαρτι και αυτο μετα απο 5 χρονια). Βεβαια δεν τα βαραω δεν τα χτυπαω στη μεση και δεν τα εχω βιδωμενα πανω στις βασεις. Το να σπανε 16 Crash κτλ μου φαινεται παραλογο. Παιζει ρολο βεβαια και ποσο ride κανεις σε ενα πιατινι. Αν κανεις ride πολυ ωρα και το χτυπας δυνατα η ενεργεια του χτυπηματος δεν προλαβαινει να φυγει πριν το επομενο χτυμημα και σπαει. Α btw καλως σας βρηκα διαβαζω καιρο αλλα δεν εχω ξαναγραψει.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου