Προς το περιεχόμενο

Riggos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    26
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Riggos

0

Φήμη

  1. Επίσης ότι συνιστά ο μεγαλύτερος Blues κιθαρίστας της Ελλάδας (.....και όχι μόνο ) έχει ιδιαίτερη βαρύτητα αφού παίζεις Blues..... Ηλία κατεβείτε μια βόλτα Αθήνα να σας ακούσουμε.... :-)
  2. Εγώ με τον 50W Marshall Vintage Modern μου μια χαρά Blues παίζω... Νομίζω πωλείται ένας στις αγγελίες λίγο πάνω από το Budget σου αλλά θα σου πρότεινα να πας να τον ακούσεις.... το μηχάνημα είναι πολύ καλό, βγάζει vintage Marshall ήχο και πολύ όμορφα καθαρά και παίζει αξιοπρεπώς και σε εντάσεις δωματίου. Δεν έχω κάποια σχέση με το παιδί που τον πουλάει απλά τυχαίνει να έχω τον ενισχυτή Γενικά συμφέρει να πάρεις κάτι μεταχειρισμένο αυτή την εποχή
  3. Ρε παιδια έχει παιξει κανεις μ'αυτο το μηχάνημα?
  4. Καλησπέρα σε όλους, Το σετ Καμπίνα-Ηχειο παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρωση του ήχου μας. Όμως τελικά πόσο ρόλο παίζουν τα ηχεία και πόσο η καμπίνα η ίδια σαν κατασκευή? Αν δεν ειμαι ευχαριστημένος από αυτό που ακούω κοιτάω πρώτα να αλλάξω τον συνδιασμό των ηχείων η παίζει να φταιει και η καμπίνα ?
  5. Δυστυχως έχω παραπάνω κιθάρες απ'όσες αξίζω πρέπει κάποια με βαρια καρδιά να φυγεί. ¨εχω βρει τη δικαιολογία ότι τουλάχιστον αν είναι διαφορετικού τύπου ( Strat, tele, Les Paul ) δικαιολογούμαι.... 2 κιθάρες του ίδιου τυπου δεν χωράνε.... Το ξέρω ότι κανένας δε θα μου πει πιο όργανο μου αρέσει εμένα περισσότερο. Αλλά εδω πάω να πιάσω αυτό ( θετικό ή αρνητικό) που εγώ δεν καταλαβαίνω ακόμα.... αυτο που θα σου πει κάποιος ...."φίλε έχω μια Les Paul Studio και παίζει καλλίτερα, ξέχασέ το" σύμφωνα με τη γνώμη του πάντα.... ή " ψηλέ έχω παίξει με 3-4 gibson και αυτή μου ακούγεται η καλλιτερη που έχω πιάσει...... και που' σαι... χασμήλωσε λιγο μεσαία... δοσε λιγο τάδε... κάνε λίγο δεινα..... είδεσ που σου ακούγεται υπέροχη τώρα??? " δεν μπορει κάπως θα υπάρχουν κάποια αντικειμενικά κριτήρια...
  6. \ ειναι terms&conditions Ισχυει για όλες τις κιθάρες ..... για οτιδήποτε άνω των 200 Euro νομίζω
  7. Αγαπητοί Συμφορουμίτες Δεν ξέρω πόσοι το έχετε ανακαλύψει αλλά το γερμανικό site www.session.de σου επιτρέπει να παραγγείλεις μια κιθάρα, να την κρατήσεις 14 μέρες από τη μέρα που θα σου τη φέρει το courier, και αν δεν σου κάνει, έρχεται το courier και την παραλαμβάνει ΔΩΡΕΑΝ και σου επιστρέφουν τα λεφτά. Το έχω κάνει 1 φορά και λειτουργεί άψογα το σύστημα, αρκεί να την επιστρέψεις την κιθάρα όπως την παρέλαβες :-) . Έτσι λοιπόν αποφάσισα να ενδώσω στην επιθυμία μου για μία Custom Shop 57 Les Paul Reissue Gold top. Συγκεκριμένα παρήγγειλα μια μεταχειρισμένη Lee Roy Parnell – 57 Reissue Gold top, σε πολύ καλή τιμή σε σχέση με την αρχική της τιμή ( 2500 Euro…. καινούρια είχε 3500++) για 2 σημαδάκια που έχει στο σώμα …. Σιγά το πράμα. Έφτασε η κιθάρα προχτές και άρχισαν οι δοκιμές. Αύριο θα πάει για ένα επαγγελματικό set-up και αλλαγή χορδών. Η κιθάρα είναι κούκλα, και σχετικά ελαφριά για Solid Body Les Paul ( 4 kg γράφουν τα specs αλλά θα τη ζυγίσω κιόλας τις επόμενες ημέρες). Έχει παχύ μπράτσο ( μου θύμισε μια nocaster που έχω παίξει ενός φίλου). Η σύγκριση γίνεται με την άλλη κιθάρα που έχω (Framus με Hand wound Humbackers από Leo Sounds). Αν είναι να την κρατήσω και να τα δώσω τα λεφτά θα πρέπει να σιγουρευτώ ότι: • Είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας καλής Les Paul, γιατί όπως όλοι ξέρουμε δεν είναι όλες καλές ( ακόμα και οι Custom Shop ) • Με βολεύει η κιθάρα όσον αφορά το playability • Είναι (τουλάχιστον )ένα step-up από την Framus μου την οποία θα χρειαστεί να σκοτώσω για να χρηματοδοτήσω την Les Paul. Παρεμπιπτόντως η Framus είναι εξαιρετική. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι λίγο mixed. Με βολεύει πολύ στο χέρι, περισσότερο από το λεπτό μπράτσο της Framus, έχει σημαντικά περισσότερο sustain ( αν και η Framus είναι bolt on οπόται μάλλον δεν τίθεται θέμα σύγκρισης) ακουστικά δονούνται περίπου το ίδιο, ίσως λίγο παραπάνω η Gibson ???, χωρίς ενισχυτή ακούγονται το ίδιο δυνατά και με καλές αρμονικές (όμως η Gibson πρέπει να έχει τουλάχιστον 1 χρόνο να αλλάξει χορδές) η Framus 2 μήνες. Αν την Gibson την άκουγα σε ένα μαγαζί θα έλεγα ότι είναι απίστευτη, αλλά στο σπίτι head to head με τη Framus είναι διαφορετική, με περισσότερα μεσαία με λίγο πιο mild Μαγνήτες από τη Framus ….. αλλά δεν είναι η αποκάλυψη σιγκριτικά …. δεν είναι τόσο καλλίτερη που να δικαιολογεί 2500…. Να μην κουράσω άλλο και να μπω στο διαταυτα: - Δεν έχω ξαναπαίξει με les Paul. To ότι δεν είναι κλάσεις καλλίτερη από μια επίσης πολύ καλή κιθάρα δεν σημαίνει ότι δεν είναι μια καλή Les Paul. Αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος. - Θα έχω μια καλλίτερη άποψη αφού σεταριστεί και έχει αλλάξει χορδές και αφού έχω λίγο καιρό να σετάρω τα πετάλια μου για τη Les Paul ( τώρα είναι σεταρισμένα για την πιο πρίμα Framus) , να παίξω με το tone και το volume κτλ… Θα ήτανε σημαντικό όμως για την απόφασή μου αν μπορούσα να πάρω τη γνώμη κάποιου άλλου που ασχολείται περισσότερα χρόνια από μένα, έχει παίξει με διάφορες κιθάρες ( ακόμα καλλίτερα με διάφορες Les Paul) έχει ποιο εκπαιδευμένο αυτί και μπορεί να κάνει ένα καλλίτερο evaluation γενικά της κιθάρας, σαν κατασκευή και σαν ήχο. Υπάρχει κανείς που ενδιαφέρεται να βοηθήσει? Εναλλακτικά μήπως ξέρετε κάποιον τεχνικό που μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά (π.χ. με πληρωμή ενός set-up) αλλά εγγυημένα δεν θα μου πει βλακείες και ξερολισμούς? Μεγάλο Post Πάλι….. Ευχαριστώ guys, Νικος
  8. Να πας στον Myster Maze. Φτιάχνει και δικούς του ενισχυτές ( εξαιρετικούς ) αλλά και επισκευάζει. Είναι και ωραίος τύπος.
  9. Riggos

    Dr Z M12

    Update από την πρόβα: Κούμπωσα την κεφαλή σε μια 4Χ12 Marshall 1960 ( της κακιάς ώρας.. πολύ ταλαιπωρημένη φαινότανε… ) στα 16 ohm. Αυτό τον καιρό παίζουμε κομμάτια με αρκετό drive στην μπάντα μου (Placeebo, Smashing Pumpkins, RATM κτλ.) Ο Μ12 την έβγαλε την πρόβα μια χαρά αν και χρειάστηκε να τον φτάσω πάνω από το 80% του Volume σε αρκετές περιπτώσεις καθώς παίζαμε πολύ δυνατά εχτές. Παρατήρησα τα εξής: - Θα χρειαστώ μικρόφωνο σε live ( αλλά αυτό το είχα σίγουρο έτσι κι αλλιώς) - Με το Volume στο 80 -90 % και το to Treble k Bass μεταξύ 40 – 50 % είχα φανταστική καθαρή βάση για να χρησιμοποιήσω τα drives μου. - Επειδή ακριβώς το volume ήταν κοντά στο 90% όταν ανέβαζα το Treble κ Bass πάνω από το 60% άρχιζε να βρωμίζει απίθανα…. Πχ στο Wildflower των cult έβγαλα ένα καταπληκτικό crunch χωρίς κάποιο πετάλι( καλλίτερο από τον δίσκο χεχεχε …. Αλλά στα ίδια επίπεδα drive) με volume 90% Treble 80 % k Bass 80% - Είναι καταπληκτική εμπειρία να μπορείς να παίζεις με τον ενισχυτή σου σχεδόν στο Max με τις λάμπες να ψήνονται. To είχα απωθημένο. Τι αρμονικές… τι sustain… Παχύ overdrive…. ;) - Χρειάστηκε να ξανά ρυθμίσω όλα τα settings στα drives μου μιας και τα είχα ρυθμίσει σπίτι σε πολύ χαμηλότερα volumes. Ουσιαστικά να κατεβάσω λίγο το gain. Αλλά βρήκα τα καινούρια settings σχεδόν αμέσως - Δεν ξέρω τι ακριβώς ηχεία φορούσε η καμπίνα που έπαιζα…. Νομίζω G12T75. - Αν το είδος μουσικής που παίζεις απαιτεί πολύ volume στην κιθάρα και ο drummer είναι ιδιαιτέρως ορεξάτος είσαι οριακά για το studio. Σε μια πιο νορμάλ κατάσταση το volume περισσεύει. Το ποιο σημαντικό όμως είναι ότι είσαι στο sweet spot του ενισχυτή ότι και να γίνει Την κεφαλή την αγόρασα 1290 Euro από το www.proguitar.eu + 45 μεταφορικά με ασφάλιση
  10. Riggos

    Dr Z M12

    Λοιπόν αγαπητοί συμφορουμίτες, Αφού δοκίμασα ότι μπορούσα στην ελληνική αγορά VOX, Fender, Marshal, Mesa Transatlantic μεταξύ άλλων και τον εξαιρετικό PRELUDE του Myster Maze που μου τον εμπιστεύτηκε να τον πάρω και στο studio..... (Αν θέλετε κάτι σε Fendero-blackface να πάτε να τον ακούσετε. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ). Βλέπω μια ωραία Κυριακή να πωλείται στο φόρουμ μια DR Z. καμπίνα 2Χ12 σε πολύ καλή τιμή και στο χρώμα που μου άρεσε. Είναι καρμικό σκέφτηκα.... και τελικά αγοράστηκε η φοβερή αυτή καμπίνα και η κεφαλή DR Z. M12 Είναι ξεκάθαρα ο καλλίτερος ενισχυτής που έχω παίξει ποτέ. Δέν υπάρχει πετάλι που δεν ακούγεται super πάνω του. Fasers, Reverbs, Drives ότι και αν του ρίξεις πραγματικά το καταπίνει.... όπως ακριβώς τον διαφημίζουν.... Δεν υπάρχει setting που δεν ακούγεται καλά.....όπως επισης και κιθάρα. Ακούς TELE, ακούς STRAT ακούς GIBSON. 12 Watt? Καλά..... έχω την εντύπωση ότι είναι το ίδιο δυνατός με τον 30αρη Orange TH30 που πούλησα.... ( προφανώς κάνω λάθος..... αλλά έτσι μου φαίνεται) Απόψε θα τον πάρω στην πρόβα να δω πως θα τα πάει.... με τον drummer μας. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχει θέμα... νομίζω με την 2Χ12 βγάζει και live στο τυπικό livadiko της Ελλάδας χωρίς μικρόφωνο :-) Με το BASS kai TREBLE μέχρι τη μέση¨ Clean Headroom μέχρι το 80% !!!! και μετά δεν σπάει ακριβώς..... απλά... πως να το πω.. σαν να ανάβεις ένα boutique Clean Boost.... που σου παχαίνει τον ήχο.... δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω.... ένα πράγμα σαν το RC booster ... με το gain στη μέση.... Με το BASS kai TREBLE μετα το 12 ο'clock ( Π.χ. Αν τα έχεις Treble kai Bass στο ΜΑΧ) Σπάει πολύ πιο νωρίς δηλαδή γύρω στο 60% και δίνει περίεργη και πολύ γλυκιά παραμόρφωση είτε στις υψηλές είτε στις μπάσες. Συχνότητες.... Πολύ περίεργη φάση.... πρέπει να το εξερευνήσω κι άλλο.... το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι όταν είναι έτσι κάπως αρπαγμένος... σου μεταμορφώνει τα Drive πετάλια.... λες και αγόρασες καινούρια ( πολύ πιο ακριβά)..... Έχω πάθει πλάκα.... θα σταματήσω εδώ Παιδιά όποιος θέλει Pedal Platform και είναι τόσο τυχερός όπως εγω που μπορεί να τα διαθέσει τα χρήματα.... με κλειστά τα μάτια..... Επίσης όποιος θέλει να τον ακούσει.... κερνάω καφέ :-) Ευχαριστώ όλους για τη συμβολή σας σ'αυτο το post Νικος
  11. Riggos

    Dr Z M12

    Καλησπέρα και πάλι, Ανοίγω και πάλι αυτό το post για μερικές ακόμα γνώμες. Τελικά μάλλον θα προχωρήσω με την αγορά του Cornell Romany PLUS. Είναι ελαφρύς (13Kg), μπορεί να παίξει άνετα στο σπίτι ( scaled down to 0.05 watt ) και οι πάντες έχουν να πούνε τα καλλίτερα για τον ήχο του και την ποιότητα κατασκευής. Το μόνο θέμα που μάλλον θα έχω είναι ότι δεν θα έχω αρκετό headroom (και volume..? ) για πρόβα και live. ( Αν και πολύ σπάνια παίζω με την τωρινή μου μπάντα καθαρά οπότε λίγο breakup για να φτάσω στην επιθυμητή ένταση δεν θα με χαλάσει ) Επικοινώνησα με τον Denis Cornel (Καταπληκτικός άνθρωπος .... απαντάει ο ίδιος στα email μέσα σε 10 λεπτά) και του ζήτησα αν μπορεί να γίνει κάποιο upgrade στο stock speaker για να έχω καλλίτερο headroom και volume. Οι προτάσεις του είναι Celestion Alnico GOLD ή Τone Tubby. ( το Tone Tubby 60 λίρες ακριβότερο) Δεν έχω ιδέα από speakers .... έχετε καμία γνώμη? Επίσης μπορείτε να μου πείτε αν είναι δυνατόν για live κυρίως ( ίσως και για πρόβα ) να συνδέσω κάποια έξτρα καμπίνα ώστε να πάρω περισσότερο volume? (εννοώ το speaker του ενισχυτή και η καμπίνα να παίζουν ταυτόχρονα) Δίνει παραπάνω volume αυτό το set up έτσι δεν είναι?
  12. Riggos

    Dr Z M12

    Θα δώσω και λεπτομέρειες, και όταν πάρω κάτι απ'όλα αυτα τα ωραία μηχανήματα που συζητάμε, κερνάω καφέ σπίτι μου σε όποιον θέλει να έρθει να το ακούσει :-) Θα ενημερώσω.
  13. Riggos

    Dr Z M12

    Μπα... όχι παιδιά δεν θέλω boogie.... εκτός ότι έχω ένα ωραιότατο V-Twin για Boogie ήχους.... Νομίζω πως θέλω κάτι διαφορετικό.... Ο Dual Rectifier που έχω παίξει μου δίνει την ίδια αίσθηση με τον ORANGE μου.... γαμάτο GAIN channel.... και ωραία καθαρά αλλά όχι αυτά τα συγκεκριμένα καθαρά που ψάχνω..... BTW και ο Orange ωραίο καθαρό έχει αλλά διαφορετικό, τελικά, από αυτό που θέλω....
  14. Riggos

    Dr Z M12

    Έτσι φαίνεται.... αρκεί όντως να μπορώ να βγάλω και ένα καλό high gain ήχο με το αντίστοιχο πετάλι.... αλλα πιστεύω ότι γίνεται.... ποτέ δεν θα είναι ακριβώς marshall ή ακριβώς ORANGE.... αλλά ΟΚ.... δεν πειράζει..... θα έχω το γλυκό bluesariko breakup ενός fender.... Τωρα.... αν βάλω στην κουβέντα και τον cornell romany plus 10 watt..... θα φτάσει η κουβέντα 15 Αυγουστο έτσι?
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου