Προς το περιεχόμενο

musix

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    40
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή musix

0

Φήμη

  1. Παιδια μπορει καποιος που γνωριζει τελος παντων να μου πει τι ειναι προτιμετοτερο να κανω? 10 εκατοστα πετροβαμβακα με 10 κενο ή κατι αλλο?
  2. Συμφωνω με αυτα που λεει ο nikodemos εκτος στο οτι βαζει περιορισμο στα μικροφωνα. Δεν γινετε να γραψεις μια συμφωνικη με 2 μικροφωνα σωστα?
  3. Ευχαριστω για την απαντηση σου αλλα υπαρχει προβλημα στην μετακινηση του γραφειου και αυτο ειναι αν κοιταξεις παρακατω στο ποστ εχω και αλλα σχεδια υπαρχει πορτα διπλα απο την μικρη βιβλιοθηκε που τα καταστρεφει ολα :'( . Δηλαδη αν μετακινησω οπως λες το γραφειο το αριστερο ηχειο απο την γωνια του αριστερου τοιχου θα απεχει 60 εκατοστα και το δεξιο ηχειο απο την δεξια μερια του τοιχου 1.60μ. Τωρα η listening position ειναι τουλαχιστον στο κεντρο του δωματιου. Το ξερω οτι καλα θα ηταν να εχω το μεγαλυτερο κενο προς τα πισω αλλα ειναι το παραπανω προβλημα που βλεπεις. Το συγκεκριμενο αρθρο το εχω διαβασει αρκετες φορες ::) Το δωματιο σου φενεται σουπερ!!!
  4. Κανενα αλλο παλικαρι καμια γνωμη βρε παιδια? Με πιεζει και ο χρονος γιατι θα πλακωσει δουλεια και δεν θα προλαβαινω μετα ;D
  5. M/S -> Mid / Side proccessing (και οχι mono/stereo οπως νομιζουν καποιοι). H Mid/Side επεξεργασια του ηχου ειναι μια ευκολη τεχνικη ενισχυσης ενος στερεο σηματος ετσι ωστε να δινει μια αλλη διασταση στον ηχο παραπλανωντας το ανθρωπινο αυτι κανοντας το να αντιλαμβανεται τον ηχο αυτο σαν τρισδιαστατο. Για να επιτευχθει κατι τετοιο ξεφευγουμε του καθιερωμενου στερεο σηματος επεξεργασιας δηλαδη L/R και αντιμετωπιζουμε το ηχου σαν τρισδιαστατο συνολο: Mid/side δηλαδη Mid/Left/Right (3 πραγματα 3 διαστασεις). Mono Stereo M/S | L/\R S/ M|M \S | L/ \R S / M|M \S Αυτια Αυτια Αυτια Τωρα οσον αφορα το τριτο σχημα το S συμβολο μπορει να ειναι η left η right η stereo η mono. Oπως ακριβως το ιδιο ισχυει και για το M συμβολο. Για να καταλαβεις καλυτερα ανοιξε τον αγαπημενο σου host(cubase/reαper/live κτλπ) και βαλε ενα audio file 3 φορες μεσα. 1o καναλι Hard Left 2o καναλι Hard Right 3o καναλι στο κεντρο. Τωρα βαλε ενα eq στο αριστερο και κανε ενα boost 1khz εως 2 khz βαλε ενα eq στο δεξι και κανε ενα boost 5 khz εως 8 khz Βαλε ενα reverb στο μεσαιο καναλι και δωστου περιπου 80% wet. Παιξε με τα volumes και ακου το αποτελεσμα. Ενας τρισδιατατος ηχος :P. Βοηθησα?
  6. Το γνωριζω αυτο αλλα δυστηχως επειδη ειναι και δωματιο του σπιτιου που εχει ραφια τραπεζια καλοριφερ κτλπ οπως καταλαβαινεις πρεπει να ειναι και βιωσιμο οποτε... Οποιος τοιχος-σημειο χωραει ενα πανελ 1.20 χ 60 (τετοια μεγεθη βγαζει η geolan?) θα το εχει. Να φτιαξω την τελεια ακουστικη το ξερω οτι δεν γινετε απλα θελω να συμαζεψω λιγο τον ηχο για καλυτερη ακροαση απο τα μονιτορς μου (focal). Av δεν σου κανει κοπος ριξε μια ματια εδω. Κοιτα τα 2α images απο το ποστ, για να παρεις μια γευση περιπου πως ειναι το δωματιο.
  7. Ευχαριστω για τις απαντησεις. Eπισης ωραιο αρθρο και του σος. Πραγματι ενοω παχος πετροβαμβακα. Στο acoustics forum του gearslutz προτεινουν μονιμα 4-6 inches ηχοαποροφητικο υλικο για bass trap. 4inches = 10cm 6inches = 15cm Σκεφτομουν κατι σε 20 εκατοστα ολη η παγιδα με 5 εκατοστα κενο στο πισω μερος της. Ειναι καλυτερα να φτιαξω δηλαδη παγιδες συνολο 20 εκατοστα με 10 εκατοστα πετροβαμβακα? 10 εκατοστα απο τον τοιχο η με παιρνει και λιγοτερο?
  8. καλημερα, Εδω και πολυ καιρο ψαχνω λιγο το θεμα να κατασκεαυσω ηχοαποροφητικα πανελς για το κουζινοστουντιο μου :P . Διαβασα απειρα αρθρα σε σαιτ του εξωτερικου αλλα το προβλημα ειναι οτι τα υλικα που χρησιμοποιουν πχ στην αμερικη δεν ειναι διαθεσιμα στη ελλαδα. Μετα απο αρκετο πονοκεφαλο συγκρινοντας διαφορες πινακες και καταλαβαινοντας πανω κατω τι συμβαινει με τον πετροβαμβακα που ειναι ευρεως διαδεμονενος στην ελλαδα αποφασισα να κατασκευασω πανελς των 15 εκατοστων στηριγμενα σε ξυλινη κατασκευη με τρυπες γυρω γυρω για μεγαλυτερο αποτελεσμα στην ηχοαποροφηση. Το προβλημα μου ειναι το εξης: Τι πετροβαμβακα? Διαβασα καλα λογια για εναν που κατασκευαζετε στην ελλαδα με ονομα geolan. 75kg/m3 ειναι καλα? Υπαρχει τιποτα καλυτερο στα ελληνικο εμποριο? Δεν παιζει τοσο προβλημα με το χρημα. Αν ειναι να κανω δουλεια ας τα δωσω μια και καλη :) Υ.Σ.1 Fabric audio ειδα το πολυ ωραιο αρθρο σου στο gearslutz μπραβο σου πραγματικα!!! Υ.Σ.2 Το θεωρω κοροιδια να δωσω 500 ευρω για 4 πανελς γιαυτο προτιμω να τα φτιαξω μονος μου σε ντοπιους ξυλουργους. Υ.Σ.3 Ζω στα γιαννενα. Εντιτ: Τα πανελς θα εχουν αποσταση απο τον τοιχο γυρω στα 5 εκατοστα. Θα κατασκευαστουν 7 η 8.
  9. Καλησπερα και παλι. Αυτο με την αννα βισση δεν εχει να κανει με την "φωναρα της" αλλα: O Bob katz στο στουντιο του και ο τακη στην ανω κυψελη ειναι και οι 2 παρα πολυ καλοι mastering engineers με παρα πολυ καλα αποτελεσματα και οι 2. Ο ενας ειναι ο μπομπ και χρεωνει 2000 ντολαρς την ωρα. Και ο τακης γιατι δεν ειναι γνωστος παιρνει 20 ευρω την ωρα. Καλος και ο τακης κανει την δουλεια το παιδι αλλα δεν ειναι ο μπομπ :) Λογοπαιγνιο η βισση λοιπον. Ξαναδιαβασα το σημειο και αλλο ηθελα να γραψω και αλλο εγραψα :p Συμφωνω μαζι σου 100% μιας και ειμαι υποστηρικτης του σοφτγουερ. Αυτο που ανεφερα στο vintage gear κομματι εχει να κανει με την παραγωγικη δημιουργια mood-ηχου του τραγουδιου. Εχω διαβασει ιστοριες για τυπους που παντα στελνουν το ντραμ μπας του software host τους σε μπομπινα μονο και μονο για τα dynamics που δινει η μπομπινα σε overdriven ντραμς (πλακα πλακα ακομα και σημερα τα ντραμς πριν μπουν σε host σε σοβαρες ροκ παραγωγες στο αμερικα σε 2" tape τα γραφουνε). Καλως η κακως οι ηλεκτρονικες-χορευτικες μουσικες δεν ειναι τοσο φιλικες μουσικα(ντο-ρε-μι) οσο εχει να κανει με τον ηχο αυτον προς αυτον. Αυτο ηθελα να πω :) Εντιτ: "Σοβαρες παραγωγες στην ηλεκτρονικη μουσικη θα σταλουν σε mastering εngineer" Επρεπε να λεει: "Σοβαρες παραγωγες στην ηλεκτρονικη μουσικη θα σταλουν και σε mastering εngineer" τι σου κανει ενα και χεχε. Επισης να παραθεσω και το ποιο λογικο προβλημα οτι για να βαλω πχ εγω τα χερακια μου σε "ροκ" εξοπλισμο μου θα πρεπει να βαλω και τα χερακια μου να δουλευουν μερικες 10αδες χιλιαδες ευρω σε δανεια :P Οποτε στελνεις το θεωρητικα καλα μιξαρισμενο τραγουδι σε ενα καλο dance master engineer και την γλιτωνεις με 100-200 ευρω :) Και να παραθεσω και ενα ωραιο βιντεακι για οσους εχουν χρονο να παρουν και μια γευση απο ντανς μαστερς :p
  10. Αποστολη δεν μπορω να συμφωνησω στον πανακριβο εξοπλισμο. Συμφωνω ομως στην πανακριβη γνωση που λες :) Και κατι απλο. Ολα τα στουντιο εχουν ns-10. Ποσα ομως τα χρησιμοποιουν σημερα? Κραχτες ειναι επειδη τα εχουν ολοι. Αν καταλαβαινεις τι εννοω.
  11. Καλησπερα και απο εμενα αν και παλιο μελος του φορουμ δεν συμετεχω-ειχα πολυ στις συζητησεις για καθαρα λογους διαφορων "μαργαριταριων" που ειχα διαβασει στο παρελθον και μιας και ειμουν στο σταδιο "μαθαινω τι κανει τι με το σωστο τροπο" επελεξα να παρακολουθησω λιγο περισοτερο τον ξενο τυπο, χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι δεν διαβαζα κατα καιρους το φορουμ. φυσικα υπαρχουν και εξαιρετα παιδια εδω μεσα που προσπαθουν να κανουν τον ελληνικο μουσικο χωρο καλυτερο και θελω να τους συγχαρω γιαυτο οπως και τον yameth και τους moderators για την προσπαθεια τους αυτη. Και για να μην παρεξηγηθω μιλαω για την ελληνικη πατεντα αφου κραταω κιθαρα ειμαι και jimmy hendrix. Βλεποντας οτι το φορουμ εχει ωριμασει γιατι οχι και εγω με την σειρα μου ως amateur - producer να βοηθησω τα ποιο νεα παιδια απο εμενα να μην κανουν τα λαθη που εκανα εγω ξεκινοντας αυτα τα "ακριβα" hobby μας. Ον τοπικ τωρα γιατι σας επρηξα. Τι διαφορά έχει το "ψευτομάστερινγκ" από το "mastering"; Τι διαφορα εχει μια κοπελιτσα που αυτοονομαζετε μοντελο με την βικυ καγια?... Και γω δηλωνω αστροναυτης αλλα δεν με κανει και αστροναυτη κιολας. Το μαστερινγκ σημερα ειναι η διαδικασια εκεινη στην αλυσιδα της μουσικης βιομηχανιας που θα παρει ενα καλα ηχογραφημενο τραγουδι και θα το μεταμορφωσει ηχητικα ετσι ωστε να παιζει στα περισοτερα δυνατα μεσα αναπαραγωγης (ραδιοφωνο, αμαξι, club, mp3 player κτλπ) με τις λιγοτερες ηχητικες απωλειες (απο την αρχικη ηχογραφηση-οραμα του συγκροτηματος-παραγωγου) ως προς το μεσο καταναλωτη. Επισης θα προσθεσει τις καταληλες πινελιες ετσι ωστε το τελικο προιον να εχει οσο το δυνατον επιτρεπει η ηχογραφηση "επαγγελματικης" ποιοτητας ηχου (stereo field, eq balance, loudness war, harmonic exciters κτλπ κτλπ). Καλως η κακως ο μεσος καταναλωτης ειναι ανιδεος γιαυτο το πραγμα αλλα επισης ο ιδιος καταναλωτης που χρησιμοποιει κινητο τηλεφωνο δεν γνωριζει πως στελνει σημα το κιν τηλ του αλλα ουτε τον ενδιαφερει πως φτιαχνονται τα chipakια του τηλ του. Αυτο που τον ενδιαφερει ειναι οτι παιρνει τηλ και στελνει μυνηματα με ολο το κοσμο και αυτο τον κανει χαρουμενο που εχει κιν τηλεφωνο. Ετσι και ενα επαγγελματικα φτιαγμενο τραγουδι τον διασκεδαζει και το απολαμβανει περισοτερο απο το demo cd του γειτονα του που ναι μεν ειναι ωραιο τραγουδι αλλα κατι του λειπει... Το mastering καποτε ξεκινησε ως το προβλημα της μεταφορας απο την μπομπινα στο βινυλιο. Ολα τα βινυλια απο τα 250hz και κατω ειναι Mono και αυτο γιατι απο τις δονησεις τις βελονας στα αυλακια του βινυλιου πηδαγε και επρεπε να βρεθουν τροποι να μην πηδαει. Επισης στο βινυλιο εξτριμ ψηλες οπως και τα σσσ των τραγουδιστων δεν μπορουν να αναγνωριστουν σωστα απο τις κεφαλες εγγραφης και μεταφεροταν σαν distortion που σημαινε οτι οι τοτε τεχνικοι επρεπε να αρχισουν να αφαιρουν συγκεκριμενες συχνοτητες για να μπορεσει να εχει ο δισκος οσο το δυνατον καλυτερη ηχητικη αναμεταδωση χωρις παραμορφωση κτλπ κτλπ κτλπ... καπως ετσι γενηθηκε το ολο θεμα. Η συνεχεια στο ολο θεμα ειναι απλη αλλος μαστορας ο ενας αλλος μαστορας ο αλλος.. Οσον αφορα τις χρεωσεις? Προσφορα-Ζητηση. Εκει ειναι ολο το θεμα. Παρτε τον μαστερα οπως τον λετε σαν την αννα βισση, δεν κανει την ιδια δουλεια με καποια κοπελιτσα απο το ελλαντα εχεις ταλεντο. Τωρα αν η κοπελιτσα βγει απο το σοου και ζητησει οτι παιρνει η αννα βισση σε μαγαζι δεν μπορεις να κατηγορησεις αυτη αλλα τον μαλακα τον μαγαζατορα που θα τις τα δωσει. Καπως ετσι παει οταν πιανεσαι κοροιδο δεν σου αρεσει και γκρινιαζεις. Η αννα βισση ειναι μια αλλα και αλλες μπορουν να τραγουδησουν τα τραγουδια της οχι τοσο καλα μεν αλλα με λιγοτερα λεφτα... Καπως ετσι και οι καλοι μαστεραδες. Επρασφραγιστα μυστικα τα mojo που χρησιμοποιουν γιατι στην ουσια αυτα τους εκαναν γνωστους και αυτα τους δινουν το χρημα που ζητανε. Παρακολουθωντας μανιωδως video γυρω απο το θεμα και διαβαζοντας το mastering φορουμ του gearslutz μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι η βασικη αρχη του ενος τεχνικου ειναι παραδειγμα προς αποφυγη για τον αλλον. Αλλιως δουλευει ο ενας με τον αλλον ομως εχουν αποτελεσματα ολοι τους με τελειως διαφορετικες τεχνικες. Οσον αφορα αν μπορει να γινει απο τον ιδιο ανθρωπο? Στην ροκ μουσικη γενικα τα πραγματα ειναι ψιλοστανταρ. Απο τον mixing engineer στον master engineer. Γιατι? Ear fatigue κανεις? Οπως ειπε και ενα αλλο μελος ποιο πανω οταν ο αλλος εχει φαει στη μαπα ολα τα πεπονια παυει να ειναι αντικειμενικος αν το πεπονι που τρωνε σημερα τα αυτια ειναι ωραιο, αγουρο, γλυκο κτλπ. Οταν βρισκετε σε ολη την παραγωγικη διαδικασια απο το στησιμο του πρωτου μικροφωνου ως το mix του τραγουδιου παει να ειναι αντικειμενικος απλα γιατι ειναι το παιδι του.... Εκει ερχετε ο δικηγορος του διαβολου με το ονομα mastering engineer. Στην ηλεκτρονικη μουσικη τα πραγματα λογω της φυσης του πειραματισμου στον ηχο το mastering μπορει να γινει απο τον ιδιο τον παραγωγο γιατι πραγματι το mastering εχει να κανει με την ηχητικη δημιουργια του ιδιου του τραγουδιου και οχι κατι σαν στανταρ διαδικασια. Προσοχη μιλαω ομως για ανθρωπους που πραγματι ξερουν τι πραγματικα κανουν. Σοβαρες παραγωγες στην ηλεκτρονικη μουσικη θα σταλουν σε mastering εngineer του ειδους για να τους δωσει το "vintage feel" , να τρεξει ολο το Mix σε πραγματικη μπομπινα και διαφορες αλλες "ροκ" τεχνικες 1172? L2A2? pultecs? κτλπ κτλπ κτλπ ετσι ωστε να φυγει αυτος ο πεθαμενος digital ηχος απο ολα τα virus, drums machines, vsts, digital eq κτλπ κτλπ ετσι ωστε το τραγουδι να παρει ολο αυτο το καλο distrortion, eq hiss, διασταση κτλπ που λειπει απο τα ψυχρα chips του καθε pc η mac. Να το κανει δηλαδη αρμονικο ζωντανο αυτον τον ηχο που εχουμε συνηθισει να ακουμε τοσα χρονια γιατι ολοι μας καλος η κακως αρχισαμε να ακουμε μουσικη απο κασετα και βινυλιο και γιαυτον τον ηχο λεμε οτι ειναι ο σωστος. Σε καμια περιπτωση δεν κατευθυνω το ποστ μου σε καποιον αλλα ειναι μια γενικη εικονα στο μυαλο μου οσον αφορα το θεμα. Ελπιζω να μην κουρασα. Φιλικα κωστας
  12. Λογικα αν ενοεις να ψιλομιξαρεις σιγα σιγα τα τραγουδια σου και να ακους αξιοπιστα τι γρατσουνας στην κιθαρα σου.... Τοτε με σειρα προτεραιοτητας παιζουν 2 παραγοντες ρολο. Η ακουστικη του δωματιου σου. Η ποιοτητα των μονιτορς. Στο ελαντα ολοι φενεται παρακαμπτουν το πρωτο και πηδανε στο δευτερο και μετα αναρωτιουνται γιατι ενω σπιτι ακουγεται γαματα? στο αμαξι μου και στο στερεοφωνικο της κοπελιας μου ακουγεται μαπα. Τοτε φτου και απο την αρχη και παλι διαβασμα. Αν οπως λες εισαι διατεθειμενος να ασχοληθεις σοβαρα με το θεμα καλα θα ηταν να σκεφτεις αυτους τους 2 παραγοντες ως ισους, και με προσωπικη προταιρεοτητα στο 1ον. Ον τοπικ: Στα μονιτορς ισχυει ο χρυσος κανονας τις αγορας οτι πληρωνεις παιρνεις μα φυσικα υπαρχουν και εξαιρεσεις. Πρεπει πριν ομως προτεινω κατι να μου εξηγησεις τι ενοεις ακριβως λεγοντας "να κανω σωστα την δουλεια". Εντιτ: Τα καλα ηχεια το ζευγαρι ξεκινανε απο 1500 και φτανουν.... Χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν υπαρχουν και επιλογες των 500-600 ευρω που ειναι αξιοπιστες λυσεις για σπιτικες ηχογραφησεις.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου