Προς το περιεχόμενο

Σωτήρης Χριστ

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    39
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

7 Neutral

Bio

  • Mojo
    Μπάσο
  • Gear List
    basses,amps,effects pedals and more
  • Day job
    Musician
  • Τόπος
    Ioannina

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Θα τα δοκιμάσω αύριο στην πρόβα και ενημερώνω. Looper master σε delay και looper slave θα είναι οπότε δε νομίζω να θέλει ιδιαίτερο ψάξιμο. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
  2. Λογικά δεν θα είναι master το rc 50 και θα συγχρονίζει πάνω του όλο το πράμα; Θεωρώ δηλαδή ότι για να έχει midi out έχει κάποιο έλεγχο για τα bpm που θα συγχρονιζουν και τα άλλα.
  3. Καλησπέρα στο forum. θέλω να συγχρονίσω την rc 50 με το source audio nemesis και το ditto x4... Η σειρά θα είναι rc 50 midi out - nemesis midi in - nemesis midi through - ditto x4 midi in και θα είναι Master η rc 50 και slave το nemesis και ditto... Χάνω κάτι ή είμαστε good to go?
  4. Συγγνώμη κιόλας αλλά ορισμένες απόψεις που ακούστηκαν σε αυτό το thread είναι πολύ επιεικώς αστείες... Δηλαδή τι σημαίνει ότι blues πρέπει να παίζουν μόνο οι μαύροι επειδή αυτοί το ξεκίνησαν? Αν δεν υπήρχε μπαστάρδεμα στη μουσική,η μουσική δεν θα εξελισσόταν και θα ήταν στάσιμη... Ακόμα και η ίδια η Jazz έχει τις ρίζες της στην Αφρική και στην Αφρικανική ρυθμολογία. Όπως και η blues δημιουργήθηκε από τα βιώματα των σκλάβων τότε στην Αμερική και την ανάγκη των Αφρικανών να εκφράσουν την μουσική τους σε μια κιθάρα. Το μπέρδεμα των στυλ και βιωμάτων των μουσικών έφερε την εξέλιξη της κάθε μουσικής και αυτό συνεχίζει να γίνεται μέχρι και σήμερα. Απλά δείτε το common του common του Robert Glasper
  5. Από την στιγμή που ο άνθρωπας έχει Ελληνική ταυτότητα είναι Έλληνας. Τώρα ότι θέλει ας λέει ο καθένας. Δικαίωμα στην άποψη έχουν όλοι. Αλήθεια τώρα πως ξέφυγε προς τα εκεί η συζήτηση ρε παιδιά?
  6. Ναι ρε παιδιά είπε κάποιος το αντίθετο?
  7. Επειδή υπάρχει κόσμος που σίγουρα θα σου αρχίσει τις συνηθισμένες αηδίες για 410 ή 410 + 115 κλπ και ότι το μπάσο θέλει όγκο για να κουνήσει αέρα κλπ μην νοιώσεις. Ψάξε αν βρεις κάποιον 112 ή και 210. Εγώ προτιμώ 112 λόγο περισσότερου όγκου που μου δίνει. Η tc βγάζει ένα combo τον BG250-112 σε πολύ καλή τιμή. https://www.thomann.de/gr/tc_electronic_bg250_112.htm?ref=intl&shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZ3IiLCJjdXJyZW5jeSI6IjIiLCJsYW5ndWFnZSI6ImVuIn0%3D Δεν είναι το καλύτερο μηχάνημα του κόσμου κυρίως από άποψη ήχου,είναι πολύ κομπρεσαρισμένο,καθώς από ένταση και όγκο σε βγάζει στο 90% των μαγαζιών της Ελληνικής πραγματικότητας. Φυσικά ο ήχος είναι υποκειμενικό θέμα. Εγώ παίζω LM3 κεφάλι σε tc RS 112 καμπίνα και μπορώ να καλύψω,άνετα,μαγαζιά 100-150 ατόμων. Είναι μια καλή λύση φθηνού και αξιόπιστου ενισχυτή. Επίσης αν έχεις βλέψεις να παίξεις σε μεγαλύτερα venues,στάδιο,σκηνή μεγάλη κλπ να ξέρεις ότι σίγουρα θα υπάρχει backline και καμπίνα τουλάχιστον. Τότε ίσως να εξετάσεις το θέμα κάποιου κεφαλιού,class d ίσως λόγο μεγέθους,φυσικά εκεί ακόμη και στα μεταχειρισμένα θα ανέβεις 600-700 ευρώ.
  8. Ελλάδα δουλεύει και εδώ είναι το κοινό του οπότε Έλληνας. Τώρα από που είναι η καταγωγή του δεν με ενδιαφέρει. Και αλήθεια γιατί με βάλατε να ακούσω αυτό το πράμα τώρα ρε παιδιά? Σας έχω κάνει κάτι?
  9. Όταν γράφεις την πρώτη λουπα για overdump απλά ξαναπατάς το loop μια φορά... Όταν πατάς δύο φορές αν θυμάμαι καλά σταματάει όλη η λούπα και δύο φορές κρατώντας το κάτω την δεύτερη φορά κλείνει. Δοκίμασε ένα hard reset και θα φτιάξει.
  10. Τώρα απ τον Μάιο στο τέλος Ιουνίου σημαίνει ότι έχω χάσει επεισόδια. Αλλά διαφωνώ κάθετα με αυτό. Από τους Active member μέχρι το σήμερα αποδεικνύει ότι Έλληνας ράπερ γίνεται. Παραθέτω και αυτό το διαμαντάκι που τεχνικά,τουλάχιστον,είναι αλλού. Πάντως στην Αμερική το Hip Hop είναι το πλέον εξελισσόμενο style και πλέον έχει μετατραπεί σε ένα ακόμα fusion. Και είναι καλό...
  11. Thxs! Για κάποιο λόγο μου κομπρέσαρε πολύ το σήμα το πρόγραμμα και ακούω το μπάσο μου υπερβολικά κομπρεσαρισμένο ρε γαμώτο...
  12. Γενικά βγάζει κάτι το αγχωτικό το παίξιμο του drummer,νοιώθω ότι πότε πάει να φύγει,πότε τον κρατάνε τα άλλα παιδιά και γενικά δεν μου εμπνέει σιγουριά... Όλο το άλλο είναι μια χαρά ωραιότατο. Λίγο η κοπέλα φεύγει αλλά μπορεί να μην άκουγε καλά,να παίζει κάτι με συμπίεση και άλλα πολλά.
  13. Το σπουδαίο με τους tool είναι ότι αν και σύνθετα και μονά τα μέτρα που παίζουν το όλο πράμα ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ. Αυτό λίγες μπάντες το έχουν και οι περισσότερες prog μπάντες προσπαθούν επιτηδευμένα να παίξουν σύνθετα και ως αποτέλεσμα ακούς ένα πράμα που δεν ξέρεις από που να το πιάσεις. Το σπουδαίο με μπάντες όπως οι tool,porcupine tree,Crimson,ok όχι όλα από Crims,είναι ότι τα κομμάτια τους έχουν ροή,αρχή και τέλος και αν είναι περίεργος αρκετά μπορείς μέχρι και να τα χορέψεις αν θες.
  14. Fuzz είναι και είναι φυσιολογικό όταν το έχεις τέρμα να σφυρίξει... Δεν πιστεύω ότι έχει κάποιο πρόβλημα το πεταλάκι...
  15. Καλησπέρα στο forum μετά από πολύ καιρό. Παραθέτω μια σχετικά πρόσφατη διασκευή που κάναμε στο war pigs των black sabbath για μπάσο και κρουστά. Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.