Προς το περιεχόμενο

panosdk

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    25
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Μπάσο
    Τύμπανα
    Πλήκτρα
  • Gear List
    ...
  • Day job
    media composer
  • Τόπος
    www.pdkmusic.com

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

428 προβολές προφίλ

Συμμετοχή panosdk

1

Φήμη

  1. Kανείς δεν αμφιβάλει οτι το sonar ηταν απο τα καλύτερα daws στα 90s. Μια χαρά ειναι και το workflow. Δεν θα το αντέγραφε το studio one αν δεν ήταν. Το δυναμικό των προγραμματιστών του bandlab cakewalk ειναι πολύ μικρό. Μου έχει πει ο ίδιος dev απο την ομάδα. Δεν υπάρχει δυνατότητα για πολλά πράγματα. Παρόλα αυτά είναι ενεργό με συνεχώμενα fixes και updates και μπράβο τους. Η εντύπωση που μου δίνουν όμως και λογικό, ειναι οτι τα περισσότερα ειναι διακοσμητικά. Αυτό δείχνει οτι πήραν εναν κώδικα και ακόμα ειναι στην μελέτη. Δεν γνωρίζω αν και πόσοι παλιοι devs απο το sonar πήγαν στην bandlab. Επίσης ενα πράγμα που είδα στο φορουμ και μου κόβει τα φτερά για το bandlab είναι οτι οι περισσότεροι εκεί μεσα ειναι άνω των 50,60 χρόνων. Μακάρι να πάει καλά ώστε να σταματήσω και εγώ να ταιζω steinberg και λοιπούς κάθε χρόνο. Φαν δεν ειμαι απο κανενα daw. Όλα έχουν θέματα για μένα. Για να καταλήξω και στην ερώτηση του op και να το κλείσουμε εδω, όποιος θέλει φρέσκο κώδικα με οτι σημαίνει αυτό, εμπείρους dev, μοντέρνο gui, κλπ κλπ, studio one. Δεν υπάρχει άλλο daw αυτή την στιγμή να αναπτύσεται τόσο γρήγορα. Και για πιο φθηνά reaper.
  2. @npap Είναι λιγο περίεργο που θίγεσαι επειδή λέω κάτι για το cakewalk. Και ειναι περιττό τώρα να κάτσω να δικαιολογούμε για το τι είπα. Γιατι θα βγούν αλλα τόσα σχόλια και πάλι θα απαντάω. Δεν νομίζω οτι είσαι ερασιτέχνης πάντως. Απλά ειναι τα πράγματα, αν βγάζεις λεφτά είσαι επαγγελματίας. Δούλεψε και με το audacity. Εγώ πρόβλημα δεν εχω. Εγω την εμπειρία μου σας είπα, καθώς και τι βλέπω στο νετ για το πρόγραμμα. Αν νομίζετε οτι αυτό το "διαμάντι" που έφυγε απο την gibson και τα καλά παιδιά στην bandlab τό δίνουν δωρεάν γιατί μας αγαπάνε, τότε τι να πώ. Η αποψή μου ειναι η εξης. Το πρόγραμμα δεν το αγόρασε καμια σοβαρή εταιρία γιατί έχει προβλήματα και έχει μείνει πίσω μια 10ετία. Η bandlab το πήρε και το δίνει δωρεάν γιατί θέλει να τραβήξει άτομα στην πλατφόρμα της. Αυτη την στιγμή δεν νομίζω ούτε οι ίδιοι να ξέρουν πως θα το εκμεταλευτούν. Προς το παρών ανενεώνεις κάθε 6μηνο η χρόνο(δεν θυμάμαι) απλά δωρεάν. Και βλέπουμε. O murray όπως και κάθε επαγγελματίας σε τέτοιο επίπεδο δουλεύει με αυτα που ξέρει γιατί δεν εχει χρόνο να μάθει ενα daw από την αρχή. Και μπορεί και να του κάνει του ανθρώπου. Το οτι κάτι δεν συνέβει σε μενα ειναι εντελώς ακυρο επιχείρημα. Βλέπω προβλήματα στην cubase που ουτε καν ήξερα οτι υπάρχουν. Τι να πώ οτι λένε μαλακίες επειδή δεν έχει συμβεί σε μένα. Ή να αρχίσω να υπονοώ οτι τρέχει πειρατικά γιαυτό δεν παίζει σωστά το πρόγραμμα. Τεσπα η αποψή μου και το τονίζω αφου σας πειράζει, ειναι οτι δεν κάνει το cakewalk για μένα. Όποιος διαβάζει τα σχόλια και ενδιαφέρεται δωρεάν ειναι ας το δοκιμάσει. Είναι ομως ενα πάρα πολύ καλό daw σε free. Όπως και το tracktion. Τώρα αν είσαι επαγγελματίας και στηρίζεσε σε 2,3 προγραμματιστές οι οποίοι δεν ξέρουν ακόμα ολο τον κώδικα του προγράμματος, θα περιμένεις χρόνια να δείς πράγματα που υπάρχουν ήδη σε άλλα daws, και ανα πάσα στιγμή μπορεί αυτό το πράγμα να σταματήσει, τοτέ μαγκία σου. Ζείς έντονα :)
  3. Δεν με εχεις καταλάβει. Μου λές δεν φταίει το πρόγραμμα που κάνει engine drop out. Και σου απαντώ οτι δεν φταίνε τα plugins γιατί τα χρησιμοποιήω και αλλού. Δεν προκαλούν αυτά τα κρασαρίσματα. Αυτό θέλω να σου πω. Δεν ξέρω τι σχέση εχει με αυτό που λές. Αν θες εξηγησέ μου τι φταίει κατα την γνώμη σου για τα engine drops αφού δεν φταίει το cakewalk.
  4. Μου λές οτι δεν φταίει το πρόγραμμα. Τι αλλο μένει εκτός απο τα plugins?
  5. Τα ιδια plugins χρησιμοποιώ παντού. Και γω cubase δουλεύω πιο πολύ και δεν ειχα ποτέ θέμα σταθερότητας. Γενικά με κανένα αλλο daw που έχω δουλέψει δεν είχα τόσο σοβαρό θέμα. Να μην γελιόμαστε παίδες αν ήταν τόσο καλό το cakewalk θα είχαν πάει αρκετοί τώρα σε αυτό. Κουβαλάει bugs απο την x1 έκδοση τα οποία δεν έχουν φτιαχτεί ακόμα. Θυμάμαι εναν μεταλά στο youtube Chernobyl Studios λέγεται που έκανε tutorials.Νομίζω ο πιο γνωστός για το cakewalk. Μέχρι που πλέον δεν μπορούσε να προχωρήσει άλλο απο τα bugs. Τα παράτησε και πήγε cubase.
  6. Είναι καθαρά θέμα το τι δουλεία κάνεις. Για εμένα αυτά τα πράγματα ειναι παρα πολύ σημαντικά. Οι μισές δουλειές που κάνω ειναι με βίντεο έτσι και αλλιώς. Επαναλαμβάνω οτι το γουστάρω το cakewalk. Αλλά η αλήθεια ειναι αυτή για μένα. Αν σου κάνει τότε μια χαρά. Αν και πραγματικά, ασε ολα τα αλλά, το οτι πέφτει η μηχανή κάθε λίγο και λιγάκι πως σου φαίνεται επιφανειακό ρε συ; Ή οτι σε 4κ μόνιτορ τα πάντα είναι τοσο μικρά που δεν βλέπεις τίποτα. Τεσπά γούστα ειναι ολα καταλαβαίνω.
  7. Ωραία αρχίζω τι έχει τύχει σε μενα. Πολλά plugins χάνουν τις ρυθμίσεις τους την επόμενη φορά που ανοίγεις το πρόγραμμα. Μου συνέβει με fabfilter. Κανάλια όταν τα έκανα resize εξαφανίζονταν καθώς το ένα κάλυπτε το απο κάτω. Δεν υπάρχει υποστήριξη για μεγαλύτερες αναλύσεις απο hd. Το βίντεο στον editor αρχίζει απο το μηδέν και δεν μετακινείτε αν θές να αρχίσεις απο πιο κάτω. Εngine drops κάθε λίγο και λιγάκι. Ειδικά αν έχεις πολλά audio edits γίνεται χαμός. Δεν έχει clip gain (το σημαντικότερο). Έχει στις ρυθμίσεις ενα gain το οποίο ποτέ δεν πετυχαίνεις σωστό αποτέλεσμα. Παλιός κώδικας. Γενικά σέρνεται και ο ρυθμός ανανέωσης ειναι σαν 10 fps. Δεν γνωρίζω απο γραφικά πολλά πράγματα αλλά κάνει μπάμ, ειδικά στον μίκτη. Δεν υπάρχει sampler ούτε καν sampler track. Απο ότι είπαν έρχεται. Γενικά τα περισσότερα πράγματα γίνονται πιο αργά απο ότι σε άλλα daws. Και αυτό εχει σημασία για κάποιους που δεν έχουμε τρελό χρόνο. Δεν μπορώ να ξέρω τι έχει φτιαχτεί απο όλα αυτά σε αυτήν την έκδοση 11-2020 γιατί απλά την εγκατέστησα και δεν είχα χρόνο να κάνω κάτι εκεί.
  8. @npap Όχι το sonar για εναν επαγγελματία δεν κάνει. Δυστυχώς βέβαια γιατί μου αρέσει παρά πολύ. Ειδικά το prochannel ειναι κορυφή. Τα προβληματά του υπάρχουν σε ενα σωρό βιντεάκια στο youtube. Δεν μπορώ εδώ να τα γράψω όλα. Έχω στείλει bugs στην bandlab και ειλικρινά το γουστάρω το daw. Η καλύτερη μου θα ταν να μπορούσα να δουλέψω με αυτό και να μην πληρώνω κάθε χρόνο για upgrades. Το δυναμικό της bandlab είναι πολύ μικρό ομως και δεν ξέρω αν ποτέ καταφέρουν να το στρώσουν. Για χομπίστες η για μίξη, μάστερ φυσικά και κάνει και ειναι το καλύτερο free daw. Γενικά οτι λέω ειναι η αποψή μου και οτι ταιριάζει η δεν ταιριάζει σε μένα. Δεν έχει σημασία τι δουλευεις αλλά τι βγαίνει απο εκεί πέρα. (Για να μην παρεξηγηθώ επαγγελματίας ειναι και ο οργανοπαίχτης που θα γράψει 2,3 κανάλια με το οργανό του. Αυτός δεν θα καταλάβει διαφορά. Για βαρία χρήση όπως μουσική εφε για ταινίες η παιχνίδια, τραγούδια με πολλά κανάλια και λοιπές επαγγελματικές χρήσεις και δεν βολεύει και του λείπουν πράγματα και δεν κάνει)
  9. Ωραίο θεματάκι... και με απασχολεί κιόλας τον τελευταίο καιρό. Έχω δουλέψει όλα τα daws κυριολεκτικά. Τα πιο σοβαρά στα win είναι το cubase και το studio one. Αφήνω έξω daws για ηλεκτρονική μουσική όπως ableton, flstudio κλπ. Δουλεύω cubase τα τελευταία δυο χρόνια. Τον τελευταίο μήνα δοκιμάζω το studio one με το sphere. 15 ευρώ το μήνα για το s1 με όλα τους τα plugins και instruments μου φαίνεται πολύ καλό deal. To s1 εχει φτιάξει παρα πολύ μετά την 4 ειδικά. Το μόνο που μου λείπει απο cubase είναι το variaudio αλλά έχεις το melodyne. Σε γενικές γραμμές ειναι καινούργιος κώδικας, όλα ειναι πιο απλά και έχει το καλύτερο workflow. Η cubase εχει βαριά video engine και έχει αρχίσει να δείχνει τα χρονάκια της. Παραμένει όμως εγγυηση για πολλά τρακς. Δεν ξέρω τι παίζει στο s1 με μεγάλο αριθμό τρακς. Απο θέματα cpu και ram πάντως ειναι πάνω κάτω τα ίδια. Εγώ προς το παρων παίζω και με τα δύο, αλλά το s1 για μένα είναι πιο μπροστά.
  10. Έτσι είναι πέτρο. Ειδικά το δεύτερο είναι αυτό που κάνω στα περισσότερα κομμάτια. Έγινα και ψιλο ηχολήπτης και ψιλό μπασίστας και ψιλό ντραμίστας (ψιλό κιθαρίστας και ψιλό πληκτράς ήμουν ήδη lol) αλλά τώρα θέλω ένα βιολί. Να γίνω και ψιλο βιολιστής; Fuck my life που λένε και στο χωρίο μου.
  11. Να μη σας πάρω στον λαιμό μου ε; Την εμπειρία μου λέω απλά. Το σωστό που έχει να κάνει κάποιος πιστεύω ειναι να στείλει το ντέμο του σε όποια εταιρια του ταιριάζει. Απο εκει και πέρα η απάντηση που παίρνεις είναι για σένα. Μην ακούς εμένα και λες "α έτσι θα είναι αφού έγινε σε αυτόν αρα δεν στέλνω".
  12. *τετραπλάσια δεν περίμενα να θέλει και εξήγηση.
  13. όχι ούτε εγώ θέλω να λέω θα δείτε τι θα πάθετε σαν τον χλαπάτσα απο τα παιδιά της ελλάδος. Δεν πιστευώ ούτως η άλλος τόσο στον εαυτό μου. Ήδη βγαίνουν συνεχώς δουλείες που τις ζηλεύω. Τα 4πλάσια βγήκαν τυχαία. Δηλαδή έβαλα 1 ευρώ για ενορχήστρωση θα πάρω 4. Άμα είσαι όνομα προφανώς παίρνεις 8 η παραπάνω. Δεν είναι κανόνας αυτός όμως. Απλά εγω σαν άπειρος είχα μείνει στην παλιά ιστορία. Οτι θα συνεργάζομαι με μια εταιρία και αν εχω κάτι καλό θα το δίνουμε κάπου. Σε μια εταιρία που έχω στείλει στην ζωή μου στο πρώτο μήνυμα που μου στειλαν, μου παν οτι ειναι ενδιαφέρον. Χάρηκα και εγώ και λέω μια χαρά. Στο δευτερο μήνυμα που πήρα μου λένε, θα το δεχτούμε μόνο αν ειναι ενορχηστρωμένο έτοιμο. Και λέω μηπως θέλετε να το κόψω και σε cd και μετά να σας πάρω καλύτερα;
  14. VangelisV απο όσο κατάλαβα είναι κάποια λεφτά που θα πάρω όταν πουληθεί. Με το ρίσκο να πουληθεί και πολύ αργότερα βέβαια. Συν τα δικαιώματα. Φυσικά μου κανε μεγάλη τιμή ο άνθρωπος μόνο και μονο που άκουσε το τραγούδι μου. Οι περισσότεροι προτίμησαν να παίζουν farmville παρά να αφιερώσουν 2 λεπτά να ακούσουν ένα ντέμο, λέγοντας μου δεν έχω χρόνο. Και μετά απο 10 λεπτά βγαίνει το achievement απο το παιχνίδι που παίζουν στο fb και λέω τι καραγκιόζης είσαι ρε φίλε. Έτσι όπως το πάμε σε λίγο θα πηγαίνει ο κόσμος να δουλέψει σε καμια αλυσίδα και θα του λένε "καλά ήρθες να δουλέψεις στα public π.χ και θές και λεφτά; Αφού θα μπεί στο βιογραφικό σου και θα σου κάνει καλό στην καριέρα σου."
  15. Κατα αρχήν σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Βγάζω κάθε μήνα 5 τραγούδια μέσο όρο. Αν σε αυτά τα πέντε πλήρωνα για την ενορχήστρωση θα είχα πουλήσει τα υπάρχοντα μου εδώ και καιρό. Είναι μια εργασια που θέλει αμοιβή. Δεν κάθομαι και γρατζουνάω μια κιθάρα. Μου παίρνει μέρες να φτιάξω μια ενορχήστρωση ντέμο και να την στείλω κάπου ώστε η να το δεχτούν το κομμάτι η να το απορρίψουν. Όταν οι τραγουδιστές βγάζουν ανακοινώσεις για το μαγαζί τους λένε "ελάτε να ακούσετε το καινούργιο μου τραγούδι στο τάδε μαγαζί". Εκεί πληρώνονται οι τύποι. Δεν τους λέει το μαγαζί τραγούδα τσάμπα γιατι θα κάνει καλό στο όνομά σου. Πλήρωσα τον στιχουργό που σας είπα γιατί μου είπε οτι όταν πουληθεί το τραγούδι θα πάρω τα 4 πλάσια.Και εκτός αυτού έχει γράψει το δημοφιλέστερο τραγούδι των τελευταίων 5 χρόνων. Αυτό μου φαίνεται οκ διακανονισμός γιατι θα μπορώ μετά να πληρώσω άλλα 4 και πάλι να μαι στα λεφτά μου. Χαχα λές και παίζω στοίχημα έλεος. To πρόβλημα μου όμως είναι οτι δεν μπορώ να δίνω γενικά τραγούδια, γιατί η θα αναγκαστώ να τα ενορχηστρώσω μόνος μου, κάτι που δεν μου αρέσει και δεν είναι και δυνατόν ένας άνθρωπος να γράψει το ίδιο με επαγγελματίες μουσικούς ή θα πρέπει να δώσω τα μισά της ενορχήστρωσης.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου