Προς το περιεχόμενο

triton_studio

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    9
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή triton_studio

0

Φήμη

  1. Αυτό είναι μόνο κατά ένα μέρος αλήθεια. Υπάρχουν είδη μουσικής που ο ρυθμός είναι όντως το α και το ω, αλλά και είδη μουσικής που τα drums παίζουν απλά έναν συνοδευτικό ρόλο μέσα στην ενορχήστρωση και τίποτα περισσότερο.
  2. Μπορείς σε παρακαλώ να μας αναφέρεις ενδεικτικά 5-6 μουσικές παραγωγές από την - σύμφωνα με σένα - τεράστια πλειοψηφία παραγωγών τόσο της ελληνικής όσο και της ξένης μουσικής σκηνής, όπου να μην έχει χρησιμοποιηθεί κανένα "ζωντανό" μουσικό όργανο, κανένα hardware synthesiser, κανένα hard μέσο εγγραφής και γενικότερα η όλη παραγωγή να είναι 100% soft ? Αφού ακούσω τις συγκεκριμένες παραγωγές που θα προτείνεις, θα επανέλθω με σχόλια. Και επειδή - σύμφωνα με σένα - δεν ακούω πάρα πολλή μουσική, αλλά και επειδή - πάλι σύμφωνα με σένα - η τεράστια πλειοψηφία γίνεται αποκλειστικά με pc, ελπίζω να μην μου αναφέρεις παραγωγές που έχουν πολύ μικρό κοινό, πχ 1 με 2 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως, αλλά, γνωστές στο ευρύ κοινό παραγωγές.
  3. Εγώ πάντως προσωπικά, μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει καμιά παραγωγή που να βασίστηκε αποκλειστικά στην χρήση του pc και να έχει ξεπεράσει σε ποιότητα τα hardware μουσικά μηχανήματα. Κάθε φορά που ακούω ένα μουσικό κομάτι που δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου σε pc, το καταλαβαίνω αμέσως, μιας και η ηχητική ποιότητα ενός pc φτάνει μόλις το 40% περίπου των αυθετικών hardware συσκευών.
  4. Ένσταση! :) Δηλαδή, αν στην χειρότερη περίπτωση ο ήχος ενός pc είναι ίσος σε ποιότητα με ό,τι hardware analog ή digital synthesiser κυκλοφορεί, στην καλύτερη περίπτωση τί είναι ο ήχος ενός pc συγκρινόμενος πάντα με ένα hardware analog ή digital synthesiser? Κατά την άποψή μου και την μέχρι τώρα εμπειρία μου, δεν έχει βάση αυτό που λες, μιας και δεν γίνεται η soft μορφή ενός μηχανήματος να είναι καλύτερη από την hard.
  5. musictech και toneless, δεν πιστεύω να ζητάτε και προμήθεια για τις συμβουλές που δίνετε ιδιαιτέρως!!! :lol:
  6. Το OASYS και μάλιστα το 88άρι θα το είχα αγοράσει ήδη. Από όποια πλευρά και αν το δούμε και το ακούσουμε είναι κορυφή ( με εξαίρεση την άσχημη εμφάνιση του, για μένα είναι "μπάζο" και χωρίς πλάκα μου θυμίζει ένα αρμόνιο των παιδικών μου χρόνων αξίας τότε 40.000 δραχμών, κάπου 120 ευρώ σήμερα δηλαδή ). Θα το είχα ήδη αγοράσει βέβαια αν το sequencer του ήταν 32-Track και όχι 16-Track. Πολύ σπάνια ένα κομάτι μου καταλαμβάνει λιγότερα από 16 midi tracks και κάποιες φορές που χρειάζομαι περισσότερα tracks, κάνω συμβιβασμούς. Τα 16-Track Sequencers πλέον δεν καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου μουσικού. Είναι τόσο υπερβολικά μεγάλο το κόστος για να ενσωματωθεί στο συγκεκριμένο μηχάνημα ένα "32 άρι" sequencer ή και μεγαλύτερο;
  7. triton_studio

    90's

    Ρε παιδιά γεια και πάλι ! Είμαι ο μόνος εδώ μέσα που λατρεύω τους Γερμανούς Modern Talking, οι οποίοι είναι οι δημιουργοί αρκετών από τις μεγαλύτερες 90ς επιτυχίες και όχι μόνο ? Τί να πρωτοαναφέρω από κομάτια τους που έγραψαν ιστορία. Κάνε τη σχετική έρευνα για να διαπιστώσεις του λόγου το αληθές.
  8. Γεια σας και Χρόνια Πολλά! Προσωπικά δουλεύω με το Τriton Studio εδώ και αρκετό καιρό και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν παιδιά από Αθήνα που να δουλεύουν επίσης με το Triton Studio. Θα ήθελα μια πιο ουσιαστική και από κοντά επικοινωνία μαζί τους όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν με το συγκεκριμένο μηχάνημα, σε συνδυασμό με διάφορα περιφερειακά, πχ monitors, κονσόλες, ακουστικά, μικρόφωνα κλπ.. Με άλλα λόγια με ενδιαφέρει να ακούσω από κοντά τον ήχο παραγωγών που έχουν κάνει με το Triton Studio. Χριστός ανέστη!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου