Προς το περιεχόμενο

dither

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    358
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή dither

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Εξαρτάται τι θέλεις να γράψεις. Αν θέλεις να γράψεις κάποιο μουσικό όργανο ξέχνατο, είναι τελείως λάθος πεοσέγγιση. Οι συχνότητες από χαμηλομεσαίες έως χαμηλές θα περνάνε μέσα από τις κουρτίνες σαν να μην υπάρχουν. Γενικά οι κουρτίνες και οι μοκέτες στο πάτωμα είναι ο χειρότερος τρόπος μείωσης της αντήχησης γιατί απορροφούν μόνο υψηλές συχνότητες. Βασικός κατασκευαστικός νόμος για ένα σωστό δωμάτιο είναι η ισόποση ηχοαπορρόφηση σε όλες τις συχνότητες . Δεν είναι σωστό ένα δωμάτιο να έχει πχ 0.30 δευτερόλεπτα αντήχηση στα 8.000 Hz και 0.55 δευτερόλεπτα στα 250 Hz … Για φωνές … τεσπα το παραβλέπω (αλλά πάντως και σε αυτό διαφωνώ)
  2. Και πολύ καλά θα κάνεις , :wink: να και κάπου που συμφωνούμε … (απορώ όμως γιατί με έπρηξες με τα Genelec στα προηγούμενα threads)
  3. Φίλε spirou αν ήταν να νευριάζω με το καθένα που έχει διαφορετική άποψη σε θέματα ηχοληψίας, μάματα… Αφού ως γνωστόν είναι τυπικό γνώρισμα του Έλληνα που έχει αγοράσει μια κάρτα ήχου ,δύο ηχεία και γράφει σε ένα σπασμένο cubase να έχει και άποψη περί παντός επιστητού και να δίνει και διαλέξεις ηχοληψίας… ( δε λέω ότι εσύ είσαι αυτός … αλλά υπάρχουν πολλοί τέτοιοι) Ο λόγος που είχα πιο μειλίχιο ύφος είναι γιατί από αυτά που έγραψες κατάλαβα ότι είσαι ερασιτέχνης και δεν θέλω να έχω αντιδικίες με ανθρώπους απλά αγαπάνε τη μουσική και αγοράζουν κάποιο στουντιακό εξοπλισμό για να κάνουν το κέφι τους. Αν ήσουν ηχολήπτης και επέμενες στο ότι τα Genelec είναι το τάδε σε σχέση με τα Event , θα μιλάγαμε σε άλλο ύφος και θα σου ζητούσα περισσότερες εξηγήσεις για να στηρίξεις με επιχειρήματα αυτά που λες. Απ ότι φαίνεται δεν έχεις εργαστεί με Genelec ούτε με Event και δεν γνωρίζεις ότι και αυτά , εκτός από θετικά έχουν και ελαττώματα (όπως άλλωστε όλα τα μέσης κατηγορίας ηχεία) Θεώρησα ότι μάλλον αυτά που γράφεις είναι από απόψεις που έχεις ακούσει από άλλους ηχολήπτες και από ακροάσεις που έχεις κάνει στα καταστήματα που τα πουλάνε… όταν με το καλό αγοράσεις δικά σου 6.5ρια Genelec (γιατί κι εγώ τα θεωρώ μία από τις καταλληλότερες αγορές για ένα καλά εξοπλισμένο budget studio) και τα απομυθοποιήσεις , τα ξαναλέμε …
  4. Όχι εξήγησέ μου ... και σταμάτα να καταναλώνεις τα πράσινα και τα μπλέ ... σε χαλάνε :lol:
  5. Έχε υπόψη σου όμως ότι αν έχεις τετράχορδο τα κουρδίσματα δεν είναι πάντα σταθερά. Αν πχ θελήσεις να παίξεις κάτι σύγχρονο poprockgothnumetal κλπ τουρλουμπούκι σε στυλ Nickelback , Evanescence , Rammstein κλπ (λέμε... άν :D ) θα αναγκαστείς να κάνεις drop κούρδισμα πχ Ρε ,Λα , Ρε Σολ ή Ντο , Λα , Ρε , Σολ για περισσότερο όγκο. Αλλά ακόμα και παλαιότερα κομμάτια χρησιμοποιούν drop Πχ το money των Pink Floyd με τετράχορδο παίζεται drop D
  6. Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις… μήπως κατανάλωσες τίποτα ληγμένα :D
  7. Όχι ακριβώς, σου πρότεινα να ακούσεις πρώτα τα Event και να σιγουρευτείς ότι σου κάνουν, γιατί αν μετά θελήσεις κάτι να αλλάξεις, ΔΕΝ ρυθμίζονται όπως πχ τα M-Audio. - Ναι ,συμφωνώ να μην ενθουσιάζεσαι με τις 8 ίντσες,δεν είναι το σημαντικότερο κριτήριο. - Όχι μια χαρά απόδοση έχουν κι αυτά. - ¶κου και κρίνε. Εσύ θα τα ακούς κάθε μέρα τα ηχεία που θα επιλέξεις ,άρα η δική σου γνώμη μετράει… Whatever you do … μην πάρεις "monitors" (σε εισαγωγικά) Behringer …
  8. Γιατί με τα Yamaha που ανέφερα δούλευα από 87 και μέχρι το 94 και όπως αντιλαμβάνεσαι δεν ήταν το μοντέλο που ήθελες ... ήταν τα NS10M (χμμ με αυτά άκουγε μουσική και ο Κολοκοτρώνης αν δεν κάνω λάθος ... ή ήταν τα auratones ?). Tα Mackie που δούλευα ήταν τα HR 824 ....,¶ρα γι αυτό δεν σου απάντησα... (από καινούρια ηχεία yamaha έχω ακούσει μόνο το MSP10 Studio δίπλα δίπλα στα HR 824 και μου άρεσαν αρκετά) Τελικά εσύ πήρες τα 624 ?
  9. Εφόσον μπορείς και μιξάρεις χωρίς δυσκολία και οι μίξεις σου «μεταφράζονται» σωστά σε άλλα ηχεία έχεις πετύχει αυτό που επιδιώκουμε σε μια αγορά ηχείων monitors.¶ρα είσαι ok. Ενδεχομένως ένα καλύτερο ηχείο να σε διευκολύνει ακόμη περισσότερο. Σε σύγκριση με τα Event πχ είναι πιο ισορροπημένα όσον αφορά τις ψηλές συχνότητες. Όμως τα υλικά των Μ1 είναι μέτρια και δεν επιτρέπουν κατασκευαστικά να υλοποιηθεί ένα καλό ηχείο. Ήδη θεωρώ ότι οι σχεδιαστές έχουν κάνει θαύματα με τα υλικά που διέθεταν για να παραχθεί αυτό το οικονομικό ηχείο. (Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το πρώτο Μ1 ήταν επανάσταση στο σχεδιασμό οικονομικών monitors) Τα Event ακούγονται πιο διαυγή - έχουν σαφώς καλύτερο tweeter - (παρόλο που όπως ανέφερα πιο πριν για τα δικά μου αυτιά θέλει χαμήλωμα μερικά dB) και επίσης λόγο καλύτερου Woofer είναι πιο ισορροπημένα από χαμηλομεσαίες έως το crossover point σε σχέση με τα Alesis που είναι λίγο ασαφή εκεί. Τέλος τα Alesis ακούγονται να έχουν πιο πολύ bottom end αλλά δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει πραγματικά γιατί μάλλον μπερδεύει τη σύγκριση το εμφατικό tweeter των Event.Για να το πώ πιο παραστατικά, τα Alesis σε σχέση με τα Event είναι σαν να οδηγείς αυτοκίνητο με βρώμικα τζάμια. Ενώ τα Event είναι σαν να οδηγείς αυτοκίνητο με πεντακάθαρο παρμπρίζ αλλά να σε τυφλώνει ο ήλιος.
  10. Κατ’ αρχάς χαλάρωσε. Όπως είπες κι εσύ το θέμα των ηχείων είναι υποκειμενικό. Δεύτερον , παρόλο ότι είμαι modulator δεν διατείνομαι ότι έχω το αλάθητο , τη γνώμη μου λέω κι εγώ όπως όλος ο κόσμος … Αν έχεις επιχειρήματα τεχνικά για να αντικρούσεις αυτό που γράφω σχετικά με τα Event έλα να το συζητήσουμε. Αλλά θέλω πραγματικά επιχειρήματα και όχι στερεότυπα. Δεν θεοποίησα καμία προσωπική επιλογή μου , αντίθετα προσπαθώ να συμβάλω με την εμπειρία μου στην απομυθοποίηση των στερεότυπων που επικρατούν σε αυτή τη χώρα. Προσωπικά δεν έχω κάτι να κερδίσω διαφημίζοντας τα Event γιατί … - Δεν έχω δικά μου Event - Δεν πρόκειται να αγοράσω τα 6.5ρια γιατί αν διάβασες καλά τα θεωρώ εμφατικά στις ψιλές. - Όπου έχω εργαστεί τα τελευταία χρόνια έχω χρησιμοποιήσει Yamaha ,Alesis ,Dynaudio , Westlake ,Genelec , Mackie αλλά ποτέ Event … ¶ρα μπορείς να είσαι βέβαιος ότι οι απόψεις μου ακόμα και αν είναι υποκειμενικές είναι ανεπηρέαστες από συναισθηματικούς ή οικονομικούς παράγοντες. Η απόψεις μου για οποιοδήποτε ηχείο δεν είναι σαν κάτι τύπους που πήγαν μια βόλτα στο KEM και ξαφνικά απόκτησαν άποψη για τα 1030. Έχω στήσει δίπλα δίπλα διάφορα ηχεία (ακόμα και τελείως άσχετα μεταξύ τους) και ότι άποψη διαμορφώνω είναι κατόπιν έρευνας και προσεκτικής ακρόασης έστω και υποκειμενικής. Τα συγκεκριμένα Event για τα οποία έγινε ο λόγος τα είχε πολύ στενός μου φίλος και πέρασαν και αυτά το τεστ που είπα. Τα Genelec και συγκεκριμένα τα 1030 (6.5) δεν τα θεωρώ κάτι το ιδιαίτερα εξαιρετικό, για να τα χαρακτηρίσω «true audiophile» όπως χαρακτήρισες εσύ. Απλά είναι πολύ καλά ηχεία και τίποτε πάρα πάνω .Και αν τα δούμε σαν εργαλεία της δουλείας μας έχουν καθιερωθεί γιατί από αυτό το επίπεδο ηχείου και πάνω κάνεις τη δουλειά σου χωρίς να παιδεύεσαι. Σε καμία περίπτωση δεν θα τα χαρακτήριζα κλάσεις ανώτερα από τα events (ακόμα και τα φτηνά). Συγκεκριμένα στις 6.5 ίντσες τα Event , Mackie , Genelec βρίσκονται πάρα πολύ κοντά. Επίσης μη κρίνεις από τη τιμή τα ηχεία. Ο καλός ήχος είναι καθαρά συνάρτηση σωστής επιλογής υλικών και σωστού σχεδιασμού που αξιοποιεί τα θετικά στοιχεία του υλικού.
  11. Ηχητικά , όσον αφορά την λεπτομέρεια , διαύγεια , και σωστή απόδοση των transients θα έλεγα ότι τα Event είναι καλύτερα. Ουσιαστικά είναι ένα ηχείο πολύ κοντά σε επίπεδο Genelec. Αλλά έχουν ένα πρόβλημα (το οποίο εμένα και μερικούς συναδέλφους που τα έχουν ακούσει μας ενοχλεί) Δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης του tweeter και woofer. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι είναι “tuned” σε ιδανικές ρυθμίσεις … όμως μένα δεν μου ακούγονται ισορροπημένα και θα προτιμούσα το tweeter να ήταν μερικά dB πιο χαμηλά. Τα M-Audio είναι σύγχρονη πρόταση και έχουν πολλές δυνατότητες ρυθμίσεων ανάλογα με τα γούστα του καθενός αλλά σαν ηχεία είναι κατώτερα των Event. Θα συνιστούσα λοιπόν να πας να ακούσεις προσεκτικά για τουλάχιστο ένα δεκάλεπτο τα Events και αν δεν σε ενοχλήσουν πάρε αυτά, αν σε κουράσουν τότε έχε υπόψη σου ότι θα ακούς πολλές ώρες μέσα από αυτά … (Ένας φίλος μου τα πούλησε γι αυτό ακριβώς το λόγο) Σχετικά με τις χαμηλές συχνότητες κλπ … Σαφώς τα 8ιντσα κατεβαίνουν πιο χαμηλά ,αλλα αυτό που χρειάζεσαι στην ουσία είναι ένα καλό ηχείο για να σε διευκολύνει στις μίξεις σου. Όλα τα ηχεία πάνω από 6.5 ίντσες είναι ικανοποιητικά στις χαμηλές.
  12. Δεν εννοεί monitors για control room αλλά stage monitors με τα aux sends σε κατάσταση pre fader. Αν και υπάρχουν διάφοροι τρόποι σύνδεσης και αυτό που θα επιλέξεις μπορεί να εξαρτηθεί από τον τρόπο που ηχογραφείς θα πρότεινα να χρησιμοποιήσεις τις εξόδους Control Room για τις δυνατότητες άμεσης δρομολόγησης άλλων πηγών που παρέχουν όπως CD, κασετόφωνο κλπ και για την δυνατότητα έντασης με ποτενσιόμετρο το οποίο δεν επηρεάζει την ένταση του main bus που μπορεί να χρησιμοποιείς για ηχογράφηση.
  13. dither

    monitors

    Έχεις δίκιο , εκ παραδρομής διπλασίασα τη τιμή για τα Alesis όπως κάνουμε με τα Genelec κλπ που πωλούνται με το κομμάτι , αλλά στα Alesis όντως η τιμή 339 ευρώ και είναι για το ζευγάρι.
  14. Αν οι τοίχοι σου δεν είναι τελείως "γυμνοί" , και έχουν διάφορα αντικείμενα όπως βιβλιοθήκες κλπ, τότε έχουν και αυτά ηχοαπορροφητικές ιδιότητες. Πριν φτιάξεις "Δ" δοκίμασε τη τύχη σου με το "Λ" τοποθετημένο κοντά σε κάποιο τοίχο γεμάτο πράγματα που δεν έχει υψηλές ανακλάσεις. Μπορεί έτσι να γλιτώσεις το Δ. Αν δεν πετύχει , πολύ εύκολα μετά προσθέτεις άλλο ένα φύλλο. Καθαρά για αισθητικούς λόγους μπορείς να ντύσεις τη κατασκευή σου με μοκέτα σαν της φωτογραφίας. Είναι πολύ φτηνή και τη κολλάς με βενζινόκολα.
  15. Αυτό που βλέπεις στη φωτό είναι ένα ξύλο (μάλλον 19 mm) επενδυμένο με μοκέτα και ηχοαπορροφητικό υλικό. Το ξύλο θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε … MDF , Νοβοπάν ή Κοντραπλακέ θαλάσσης. Η μάζα και κατεπέκταση το βάρος θα είχε ουσία αν έφτιαχνες ένα κλειστό κουτί απολύτως ηχομονωμένο. Εφόσον φτιάχνεις ένα “Λ” (gobo) η μάζα δεν έχει τόση σημασία. ¶ρα το μόνο όφελος που θα έχεις θα είναι αυτό της γυμναστικής όταν θα το κουβαλάς… Μην τρελαίνεσαι τόσο με τα ξύλα γιατί δεν πρόκειται να πετύχεις κανενός είδους ηχομόνωση. Μιλάμε για ηχοαπορρόφηση και διαχωρισμό της τάξεως των μερικών dB για τέτοιου είδους κατασκευές τύπου Gobo. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για τη κατασκευή “Λ” είναι η ηχοαπορροφητική επιφάνεια που θα κολλήσεις πάνω στο ξύλο σου. Εγώ θα επιμείνω και θα σου προτείνω κοντραπλάκέ θαλάσσης είναι τσουχτερό στη τιμή του , αλλά είναι φοβερό υλικό για τη δουλειά που θες. Εφόσον δεν ξέρεις από ξύλα , σε ενημερώνω ότι το κοντραπλακέ θαλάσσης δεν είναι το τυπικό λεπτό φυλλαράκι κοντραπλακέ που μπορεί να έχεις δει σε διάφορα ξυλουργεία … Είναι σάντουιτς πολλών φύλων κολλημένων και μπορεί να έχει πάχος όσο και το MDF ή το Νοβοπάν. Είναι πολύ ανθεκτικό , δεν λυγίζει , και επειδή είναι σάντουιτς έχει καλές ακουστικές ιδιότητες παρόλο που δεν έχει υψηλή μάζα. Σχετικά με τα προαναφερθέντα ξύλα … Το νοβοπάν είναι το φτηνότερο αλλά δεν το συνιστώ γιατί σκεβρώνει , ξεφλουδίζει , λυγίζει ,δεν είναι λείο και είναι και βαρύ. Το MDF έχει τις καλύτερες ακουστικές ιδιότητες γιατί έχει τη μεγαλύτερη πυκνότητα. ¶ρα είναι και πολύ βαρύ. Χρησιμοποιείται πολύ στη κατασκευή ηχείων. Σε διαμέτρημα 19 mm δεν λυγίζει εύκολα αλλά θέλεις γερανό για να το κουβαλάς. Δεν το συνιστώ για κατασκευή Gobo , μόνο για κατασκευή ηχομονωμένου κουτιού που ΔΕΝ θα μετακινείται. Ότι υλικό και να διαλέξεις θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι αφού είναι “Λ” η πλάτη σου θα είναι σε κάποιο τοίχο και θα δέχεσαι ανακλάσεις από το τοίχο. Συνιστώ να τοποθετήσεις ηχοαπορροφητικό υλικό στο τοίχο στη θέση που θα κοιτάει το άνοιγμα του “Λ” για να μην έχεις προβλήματα ανακλάσεων.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου