Προς το περιεχόμενο

wh0cares

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    37
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Bio

  • Gear List
    Gibson Les Paul Standard 2013, Fender Stratocaster(made in Mexico) 2004
  • Τόπος
    Athens
  1. Η απαντηση στο ερωτημα του op δινεται εδώ Τα παντα εξαρτώνται από τη δυναμικη που εχει η πενα σου όταν χτυπάει τις χορδες. Ο Zakk Wylde εχει μια τεχνικη αντιστοιχη των gypsy jazz κιθαριστων. Οντως δε muteαρει με το δεξι χερι, αλλα χτυπάει τις χορδες με μεγαλη δυναμη και ο θορυβος των ανοιχτων δεν 'περναει'. Υπαρχει όμως. Ουτε noise gate παιζει ουτε τιποτα σχετικο, όλα εδώ είναι θεμα της ιδιαίτερης τεχνικης και κατ'επεκταση του ηχου που του δινει. Εγω είμαι μεγαλος φαν του συγκεκριμενου αγριου τροπου παιξιματος, ο χαρακτηριστικος ηχος που δινει διαφοροποιείται πολύ από τους μοντέρνους παικτες που απλα γλυφουν τις χορδες με την πενα και αν τους βαλεις να παιξουν σε μια ακουστικη δεν ακους τιποτα...
  2. Είναι όντως λίγο κουραστικό πια το lead παίξιμό του, αλλά θα σταθώ στο ότι έχει μια πολύ ιδιαίτερη τεχνική και πολύ καλό και κοφτό ήχο λόγω της πένας του (μακάρι να μην μπούκωνε στα wah να το ακούγαμε κιόλας καλύτερα). Τέλος πάντων, για μένα παραμένει τεράστια έμπνευση για τη δυναμική που βγάζει το παίξιμο του, είτε είναι ακουστικό είτε ηλεκτρικό. Για μένα έχει περισσότερη αξία αυτό
  3. Πιθανά θα αρχίσει να φέρνει και Charvel σύντομα (επίσης made by Fender)
  4. Σ' ευχαριστώ φίλε Geo, με εκπλήσσει λίγο το σχόλιο για τον ήχο, εγώ δεν τον βρίσκω ικανοποιητικό. Παρολαυτα πρέπει να παραδεχτώ ότι το Revalver είναι αρκετά ανώτερο του Guitar Rig, αλλά σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να επενδύσω σε ένα καλό μικρόφωνο για να κάνω ηχογραφήσεις από τον ενισχυτή μου στο μέλλον που, αν και modelling (flextone III) έχει το πλεονέκτημα του 12 ιντσου ηχείου.
  5. Σπουδαίο κλιπάκι, με τεράστια εκπαιδευτική αξία. Όπως και το ''two sides to every story'' με τον Keith Richards (πιο πρόσφατο, ψάξτε το αν θέλετε), στηλιτεύει τη σημασία της δυναμικής της πένας με το δεξί χέρι και γενικά τη βαρύτητα που δίνει η αίσθηση του παιξίματος και όχι ο εξοπλισμός. Σήμερα που η υπερεξάρτηση από τα legatα και τα ταπώματα τείνει να κάνει την κιθάρα να ακούγεται περισσότερο σαν synth, βρίσκω πολύ 'φρέσκες' τέτοιες προσεγγίσεις κατά περίεργο τρόπο :) Αν συμφωνεί και ο op, θα αφήσω εδώ τον μεγάλο Keith καθότι βρίσκω ότι ταιριάζει :)
  6. Τι μου θύμησες τώρα ! 2008 και να εχω πορωθεί με τον τελικό του guitar idol :P Νομίζω είχε την καλύτερη σύνθεση πραγματικά σε μια εποχή που ξεκινούσε η μανία με το ατελείωτο shred αλλά σε fusion φόρμες αυτή τη φορά (ό,τι και αν έπαιζε από πίσω) Με τιμάει η σύγκριση φυσικά, ευχαριστώ πάρα πολύ! Να είχα και τη φωτογένεια του μόνο, θα έβαζα και εγώ τη φάτσα μου στα βίντεο πιο συχνά :P
  7. Μ' αρέσει η αίσθηση του ρυθμού που έχει το σόλο πάντως και οι φράσεις είναι ωραία επιλεγμένες. Τα bends δεν τα βρήκα άσχημα, με εξαίρεση μια δυο περιπτώσεις που είναι τραβηγμένα λίγο παραπάνω, αλλά μπορεί να ήταν και εσκεμμένο. Το vibrato σου είναι αρκετά νευρικό πάντως, δεν μπορώ να δω καλά το αριστερό χέρι στο βίντεο αλλά προσπάθησε να βάλεις περισσότερο καρπό και λιγότερο δάχτυλο ή παλάμη όταν το κάνεις. Επίσης δοκίμασε το λιγότερο γρήγορο και περισσότερο ευρύ, δώστου να καταλάβει λίγο παραπάνω δηλαδή :) Όλα σχετικά είναι βέβαια, στο σύνολο του μου ακούγεται πάρα πολύ καλό, έχεις ωραίο ήχο και καλό γούστο στις φράσεις και ό,τι 'στραβό' ακούγεται σε μένα μπορεί κάλλιστα να είναι απλά...blues :) και +1 για την πιτζάμα, φυσικά
  8. οι πεντατονικες δεν εχουν δευτερο και εκτο τονο, αρα σε ΛΑ ΜΙΝΟΡΕ θα ηταν ΛΑ ΝΤΟ ΡΕ ΜΙ ΣΟΛ( A C D E G) Θα σου προτεινα να μαθεις τα σχηματα πρωτα και μετα ασχολήσου με φόρμουλες και ποια νοτα είναι ποια σε σχεση με την εφτατονικη κλιμακα από την οποια προκυπτει η εκάστοτε πεντατονικη.
  9. Ξανακουγα λιγο το αλμπουμ του is there love in space και εχετε δικιο, νομιζω οι παμπολλες ακροασεις που το εκανα πριν αρκετα χρονια μου αφησαν χουι εστω και αν δεν εκανα συνειδητη προσπαθεια να μαθω licks του satriani ποτε λογω της εντονης χρησης του whammy bar που δεν ειχα... η μεγαλη προκληση τωρα είναι να καταφερω να συνδυασω τη χρηση του vibrato bar με τα χρωματικα περασματα, κατι που με δυσκολεψε πολύ αφου ο κουνιστος λεβιες αποσταθεροποιεί το δεξι χερι με κάθε χρηση :P Σ'ευχαριστω για τα καλα λογια gvour! :D
  10. Ευχαριστω για την ακροαση παιδια :) Satriani δεν ακουω πια αλλα ισως εχει μεινει κατι από τα νιατα μου :P μπορει στο φιναλε να θυμιζει το outro του surfing with the alien λιγο αλλα δεν ειχα κατι συγκεκριμενο στο μυαλο μου όταν το εγραφα. Ο λεβιες είναι οντως μεγαλο πρόβλημα, εχω τυλιξει το σπειρωμα με λιγη ταινια για να μενει στη θεση του αλλα και παλι 'παιζει' αρκετα ενώ και η γεωμετρια του δε βοηθαει... είναι κριμα επειδή το τρεμολο λειτουργει εξαιρετικα :) βρισκω το Floyd υπερβολή για τις ανάγκες μου αλλα ισως θα ηταν καλη επενδυση στο μελλον. Αληθεια, εχει κανεις γνωμη για το stetsbar ? Σκέφτομαι να κοτσαρω ένα στη les paul επειδή νιώθω ΄γυμνος' χωρις τρεμολο
  11. Αφήνω και εγώ το δικό μου εδώ διακριτικά ;D Παρεμπιπτόντως, αν ενδιαφέρεται κανείς, αναβάθμισα πρόσφατα την αρχαία μου στρατοκαστερ με graphtech saddles και ένα καλό nut, οπότε το τρεμολο είναι και πάλι χρησιμοποιήσιμο. Ηχογράφηση με Revalver 4 στο Cubase. Θα εκτιμούσα μερικά σχόλια αν θέλετε, το σόλο είναι σύνθεση και όχι αυτοσχεδιασμός...τουλάχιστον όχι ολόκληρο :P Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  12. Αναφερομουν συγκεκριμένα σε modelling software, όπως το bias fx της positive grid,και αλλα ομοια τους, δεν εχω αμφιβολια ότι το axe fx θα είναι εξαιρετικό σε αυτό που κάνει. Και εγω παντως χρησιμοποιώ το Guitar Rig κυριως και το Revalver ενιοτε αφου δεν εχω καλυτερο εξοπλισμο...χρησιμοποιήσιμους ηχους μπορουν να δωσουν, αλλα τα demo του youtube είναι παραπλανητικα. That is all :)
  13. Παρατηρηστε ότι σε όλα αυτά τα demo modelling προιοντων, χρησιμοποιουν κιθαρες με μονοπηνιους για τα καθαρα-crunch μερη για να δοθει η ψευδαισθηση της δυναμικης αποκρισης του ενισχυτή απο το 'σκασιμο' του single coil, ενώ παντα στα βρωμικα με διπλους κανουν τσουγκα-τσουγκα μονο . Επιμενω ότι δεν είναι αντιπροσωπευτικα δειγματα όλα αυτά, σε single note lead parts μπορεις αμεσως να καταλάβεις το καθολου σφιχτο μπασο των modelling που 'χυνεται' παντου, κατι που βεβαια δε γινεται αντιληπτο όταν κοπανας power chords αποκλειστικα ενώ και στα καθαρα με διπλους η αποδοσή τους είναι τουλάχιστον απαράδεκτη. Το δυστύχημα είναι ότι πολύς κόσμος 'ψηνεται' από κατι τετοια και πληρωνει, ενώ κατά τη γνωμη υπαρχουν μπόλικες 'φιρμες' του youtube που κανουν ελεεινα 'demos' και το παιζουν και σοβαροι επαγγελματιες... /end_rant
  14. Αιώνιο το δίλλημα "να πάρω την ακριβότερη φθηνή, ή τη φθηνότερη ακριβή" :P Φίλε μου, ο,τι προτιμάς, από εσένα εξαρτάται, στην τελική σε αυτά τα χρήματα μια epiphone tribute plus με τους Classic 57 μαγνήτες της καμία διαφορά θα έχει από μια 'γνήσια' Gibson, στο θέμα του ήχου τουλάχιστον. Απλά στη δεύτερη περίπτωση, πληρώνεις το πρεστίζ του ονόματος και το 'made in USA' που μεταφράζονται σε υψηλότερη μεταπωλητική αξία μελλοντικά...that is all.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.