Προς το περιεχόμενο

Ali Barout

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    118
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

69 Excellent

Σχετικά με τον Ali Barout

  • Rank
    Musician

Bio

  • Mojo
    Πνευστά
  • Day job
    Τρόμπα
  • Τόπος
    Μοριάς

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Είναι κι αυτό το totalmix... ποτέ μου δεν το σκέφτομαι να το αναφέρω, γιατί το θεωρώ τόσο δεδομένο πια, λες και το έχουν όλες οι κάρτες. Δεν είναι μόνο το loopback, είναι ελεύθερη ανάθεση ΟΛΩΝ των εισόδων και εξόδων της κάρτας. Οποιοδήποτε σενάριο δρομολόγησης σκεφτείς, με το totalmix γίνεται. Σώζεις και snapshots, τα ανακαλείς, μεγάλη δουλειά. Φοβερό ατού. Για την ποιότητα στις εξόδους και τα specs δεν μπορώ να έχω γνώμη. Ούτε έχω αυτιά ελέφαντα να συγκρίνω αν ακούω το θόρυβο στα -91 dBFS έναντι των -93, ούτε και τα ηχεία, ούτε και την τεχνική γνώση. Για προενισχυτές όμως... Εκεί υπάρχουν διαφορές. Η rme έχει τους πιο καθαρούς κατ' εμέ. Πολλές φορές νιώθω ότι είναι τόσο καθαροί, που σε μερικά κομμάτια κάτι πρέπει να κάνω στο σήμα για να το βρωμίσω βρε αδερφέ. Η motu 8pre, έχει αισθητότερα πιο μουντές προενισχύσεις, πιο ζεστές. Η Sapphire 26i/o πάλι έχει αυτό το απαστράπτον της focusrite (του σπάρκλι). Και οι δύο έχουν αισθητό θόρυβο σε σχέση με την RME. Εγώ όλα τους αυτά τα χαρακτηριστικά τα θέλω, ανάλογα την περίσταση. Αλλά αν μου έλεγες κράτα ένα, θα κράταγα την RME (που την είχα πάρει και πρώτη) για να έχω όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πιστότητα, και το χρώμα και τον χαρακτήρα ας τον παλέψω στο DAW. Είναι μετά και τα μικρόφωνα, ποιά παντρεύονται όμορφα με ποια κάρτα, είναι πολλά, και σχεδόν όλα για εμένα υποκειμενικά. Και ο θόρυβος. (Αν και τη σήμερον ημέρα είναι περιττή αυτή η κουβέντα με τα 24bit και το επίπεδο των προενισχυτών) Αν έχεις θόρυβο, σε ένα τρακ δε φαίνεται. Σε 20, θα αρχίσει σιγά σιγά να την κάνει τη δουλίτσα του, ύπουλα. Γι' αυτό και κυνηγούν πολλοί το πιο χαμηλό κατώφλι. Για εμένα, και κρίνοντας νηφάλια το επίπεδό μου μουσικά, ηχοληπτικά και παραγωγικά, είναι πολύυυυ ψιλά γράμματα. Χίλια πράγματα μπορώ να βελτιώσω στις εγγραφές μου πριν μου φταίξει ο θόρυβος του εξοπλισμού μου. Όμως, ξέρεις τι γίνεται; Είναι σαν τα όργανα αυτά τα μαραφέτια καμιά φορά. Το καλό το όργανο σε εμπνέει, και δεν το σκέφτεσαι καν ότι υπάρχει ως υλικό. Το έχεις, το παίζεις σαν επέκταση του εαυτού σου, και το ξεχνάς. Μόνο όταν σου λείψει νιώθεις την απουσία του. Αυτά. Πολλά έγραψα πάλι. Δε χρειάζεται να με ευχαριστείς. Νιώθω και λίγο άβολα γιατί δε μιλάει και κανένας άλλος να προτείνει, και νιώθω σαν το διάβολο που έχει έρθει δίπλα και σου ψιθυρίζει στο αυτί "Πάρε coca-cola, πάρε coca-cola."
  2. Όντως δεν έχει breakout. Είχα μείνει στο παλιό! Δεν είμαι αρνητικός ως προς το εργαλείο. Μια χαρά είναι. Απλά δεν τα πάω καλά με αυτά τα υπερφορητά φορμάτ εγώ προσωπικά, μπλέκω τα καλώδια, φεύγουν αριστερά, πίσω, δεξιά, ένας χαμός όπου θα το έβαζα. Κι αν έβαζα και μια επέκταση δίπλα... θα αυτοκτονούσα. Εδώ για το fireface έχω πάρει αυτιά και το έχω ρακάρει. Ως προς την τιμή. Κι εγώ όταν την είχα πάρει... επί ΠΑΣΟΚ, τα 900 μου φάνηκαν λες και έπαιρνα οικόπεδο, αλλά με το που την έβαλα πάνω και είδα πόσο απροβλημάτιστη έγινε η ζωή μου, μου πέρασε αμέσως. Κι όσο σκέφτομαι ότι 18 χρόνια τώρα το μόνο που άλλαξα ήταν ένα τροφοδοτικό, (που πήγε η καρδιά μου στην Κούλουρη όταν είδα ότι δεν άναβε και μέχρι να καταλάβω ότι ψόφησε το τροφοδοτικό) και μια επισκευούλα φέτος στο knob που μου έσπασε από ηλίθιο ατύχημα, νομίζω ότι τα άξιζε τα λεφτά της, και δεν μετανιώνω ούτε κατ' ελάχιστον. Αν εσένα σε εμπνέει αυτή η σχεδίαση, και θεωρείς ότι βολεύει εργονομικά, δεν έχεις τίποτα άλλο να σκεφτείς. Tα DSP εμένα μου φαίνονται λίγο περιττά (εξάλλου τα daw τώρα πια έχουν κάποια plug-in με zero latency [δεν προσθέτουν ΕΞΤΡΑ latency από αυτό που ήδη έχεις]) οπότε UCX δεν θα κοίταζα έτσι κι αλλιώς. Το audient έχει απλά 4 αντί για δύο προενισχυτές, και άλλη μια αράδα ADAT. Και ελκυστικότερη τιμή. Δύσκολη απόφαση. Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνεις αυτό που σε κάνει και να νιώσεις καλύτερα, να πάρεις αυτό που το γουστάρεις δηλαδή και που το βλέπεις μόνο.
  3. Α4. Digiface + Clarett OCTOpre https://www.thomann.de/gr/focusrite_clarett_octopre.htm 359+629=988 Οι προενισχυτές μικροφώνων θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Αν χρειάζονται, ναι στα 8κάναλα. Αν πάλι όχι, καλύτερα κατηγορία B. 2 υπερκαθαροί προενισχυτές, δυνατό interface, 8 καλά αναλογικά out.
  4. Δεν θα το πρότεινα για κύρια κάρτα. Το dac είναι rme αλλά οι έξοδοι του είναι... 2. Των ακουστικών. (Που ναι μεν έχει impendance matching και λειτουργεί και ως Line Out, αλλά ε.) Άρα αυτό που θα μπει πάνω, δεν θα έχει μόνο εισόδους δευτεροκλασάτες, αλλά και εξόδους δευτεροκλασάτες. Γιατί το digiface θα του πασάρει Digital, και Analog θα το κάνει αυτό. Όπως και το digital που θα λαμβάνει το digiface θα είναι αποτέλεσμα του adc του δευτεροκλασάτου. Επίσης... θα πρέπει να μπορεί να λειτουργεί standalone. Όπου standalone εννοώ ότι η συσκευή όταν ΔΕΝ λειτουργεί ως κάρτα ήχου συνδεδεμένη στον Η/Υ και απλά δέχεται ADAT σήμα, να το routάρει το σήμα 1:1 στις αναλογικές εξόδους της. (Δηλαδή να δίνεις adat in, και αυτό να βγαίνει αυτόματα στις αναλογικές εξόδους 1-8.) Προσωπικά αν δεν είχα ήδη υλικό να κάθεται που ξέρω ότι μπορώ να το χρησιμοποιήσω με το Digiface, δεν θα το έπαιρνα. Θα κινούμουν προς Audient ή UC, που είναι ένα πακέτο ικανοποιητικό και ολοκληρωμένο. Κι αν στο μέλλον έχουν μαζευτεί πολλές κάρτες που "κάθονται ρε γαμώτο ενώ θα μπορούσα να τις αθροίσω να γράψω ένα τύμπανο σπάταλο εκεί 18 κανάλια", ή αγοραστεί π.χ. μια προενίσχυση τύπου https://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_octopre_dynamic.htm εκεί ναι, μπορεί και το digiface να παίξει το ρόλο του. (Για να το πω και αλλιώς, αν είχα mac, που ποτέ δεν είχα στη ζωή μου, και που θρυλείται ότι μπορείς να έχεις πάνω 3 κάρτες ήχου ταυτόχρονα και να τις δουλεύεις και τις 3 ταυτόχρονα ως aggregate devices(? κάπως έτσι το λένε?), δεν θα υπήρχε λόγος να έχω το digiface. To digiface είναι πιο πολύ για να κοτσάρεις απάνω ξέρω γω 4 ada8200, και συνολικά με 1.059 ευρώ [359 + (4x175)] να γράφεις 32 κανάλια ταυτόχρονα)
  5. Όχι, τη χρησιμοποιώ για τις 8 εξόδους της κυρίως. Έχω ένα στέρεο out ή ακουστικά του digiface. 8 κανάλια από το fireface (6+2 τα ακουστικά και άλλα 8 από τη sapphire. 18 εξόδους σύνολο. Εννοείται ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να τη συνδέσω με το καλωδιάκι της το firewire και να παίξει αυτή αντί του digiface, και να βάλω και το midi της, κτπ. (Μανία με τα faces έχουνε στην rme). Το digiface το πήρα σε περίπτωση που πάθω κάποια firewire καταστροφή (chipset, drivers κτπ) να μπορώ να χρησιμοποιώ τις 8 εισόδους και τις 8 εξόδους του FF400, γιατί έχω αρρώστια να μην πουλάω πράγματα. Αλλά όσο δουλεύει το firewire μπορεί να παίζει και μόνη της.
  6. Για 10 προενισχύσεις μικροφώνων στα 48khz αρκεί. (2 του FF, και άλλες 8 από την x κάρτα) Στα 96khz όμως, στο 1 καλώδιο adat περνάνε 4 κανάλια. Οπότε 2+4. Είναι κάρτες->ίνες->digiface. Το digiface είναι στην ουσία η κάρτα ήχου μου.
  7. Αυτό είναι το digiface, buffer στα 256. Αυτό είναι το fireface, buffer στα 256. Το digiface είναι ένα κουτάκι που παίρνει 8 adat. 4 μέσα, 4 έξω. Συνδέω με οπτικές ίνες τις σαβουροκάρτες μου (κάποτε πτωχές πλην τίμιες μέτριας κατηγορίας) οι οποίες διαθέτουν adat και παίζουν σε standalone και χρησιμοποιώ τις εισόδους και τις εξόδους τους.
  8. Ωωωωχ. Δύσκολες επιλογές. Εγώ μάλλον το audient θα χτύπαγα. Έχει και 2 ζυγιές ADAT που για μένα μετράει πολύ ως αναβαθμισιμότητα. Αλλά από drivers? Τι latency να έχει άραγε... Αλλιώς θα έπαιρνα το UC πάλι (έχω το FF400 18 χρόνια κοντά τώρα, κανένα πρόβλημα, βράχος). Γενικά θα απέφευγα να πάρω interface που δεν μπορεί να δουλέψει standalone ή δεν έχει ADAT γιατί σε βάθος χρόνου... να τώρα την 6i6 ας πούμε δεν μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις στο σύστημα. ADAT θέλω in και out για sync, γιατί με το wordclock δεν τα πάω και πολύ καλά. Για άλλους μπορεί να μην είναι καν κριτήριο. Αυτή τη στιγμή έχω: Scarlett 2i2 (άσχετη αυτή, για να την βάζω σε κανα laptop), RME Digiface USB συνδεδεμένο σε μεταχειρισμένα Sapphire Pro 26i/o, Motu 8pre, και το δικό μου FF400. Εκτός από το Motu, μπορώ να χρησιμοποιήσω τα 8 outs της sapphire και τα 8 outs τoυ fireface. Αρκούν πιστεύω. Αν δηλαδή το θέμα είναι μόνο τα κανάλια εξόδου, και με μια συστοιχία ada8200 behringer που λέει ο λόγος και το Digiface έχεις 32/32 μέσα/έξω, με latency 3ms και totalmix. Αν δεν χρειάζονται τόσα κανάλια, ένα καλό κεντρικό κομμάτι με δυνατότητα επεκτασιμότητας νομίζω μετράει. Γι' αυτό θα δίσταζα να πάω στο Apogee duet και στο Apollo twin, γιατί τα ψιλοπαντρεύεσαι. (συν ότι δεν μπορώ τα breakout. Και το babyface δηλαδή με απωθεί γι' αυτό τον λόγο.) Δύσκολες επιλογές πολύ... θέλει στίψιμο το μυαλό και πολύ ψυχρή ιεράρχηση των αναγκών.
  9. Είναι μαϊμού!!! Δεν έχει πνευστά πνευστά. Απλά ήταν από τα λίγα συμβατά patch μεταξύ elements και pro. Εννοείται ότι μουσικά το 8μετρο δεν έχει καμία αξία, απλά ήθελα να μπορεί να δει ο bill από τα meters τι παίζει που.
  10. Τίποτα! Όταν βλέπω ανθρώπους να έχουν όρεξη να ασχοληθούν με κάτι δημιουργικό και σκαλώνουν στα άχαρα τεχνικά θέματα μου τη βιδώνει αφάνταστα και θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ.
  11. Φίλε killbill, επισυνάπτω ένα project για να το ανοίξεις και να δεις τι έχω κάνει στην πράξη. (Πρόσεξα όσο μπορούσα να ισχύουν οι ήχοι και στο elements όσο μπορούσα, μην χάσουμε πολλά στη μετάφραση. Έχω βάλει και ίδια χρώματα μεταξύ midi καναλιών και outs του οργάνου για να είναι πιο παραστατικό, αλλά μάλλον τα χρώματα θα χαθούν.) Σημεία άξια αναφοράς: 1) Μπορούμε να έχουμε δύο tracks που παίζουν στο ίδιο κανάλι. Τι εξυπηρετεί. Μπορείς να γράψεις το αριστερό χέρι του πιάνο ξεχωριστά από το δεξί, ή να γράψεις 3 μονοφωνικά tracks που θα πηγαίνουν στον ίδιο ήχο. Μπορεί να είχες πχ την παρτιτούρα μιας τρομπέτας και ενός τρομπονιού, να τις έγραφες σε 2 ξεχωριστά tracks, και αυτά να παίζονταν μετά από έναν [1] γενικό ήχο "brass". 2) Ένα Midi κανάλι μπορεί να ταΐσει πολλούς ήχους. Τι εξυπηρετεί. Μπορείς να έχεις ένα [1] track που έχει μία μελωδία, και αυτή να πηγαίνει ταυτόχρονα σε όσους ήχους έχεις φορτώσει. Έχεις φορτώσει Βιολιά, Χάλκινα, Φλάουτο και Πιάνο στο Halion και τα έχεις βάλει τα όργανα να ακούνε στο κανάλι 1;; Ε, αν φτιάξεις ένα midi track και το ονομάσεις μελωδία, και το βάλεις να παίζει στο κανάλι 1, θα ακούγονται βιολιά, χάλκινα, φλάουτο, πιάνο. 3) Individual outputs Μπορείς να ενεργοποιήσεις τα individual outputs. Από το μενού δεξιά, τις ενεργοποιείς, και στα πεδία στο mix τις αναθέτεις. Τι σημαίνει αυτό; Λες του plugin ότι αυτό το slot (που έχει τον τάδε ήχο) θέλω να το βγάζεις στην κονσόλα σαν ξεχωριστό κανάλι. Το οποίο κανάλι αν δεις στη φωτογραφία, μπορείς να του βάλεις και insert και eq και ό,τι θες. Είναι ένα κανάλι ήχου. Τα midi κανάλια που είναι αριστερά (1,2,3,4,5,6) απλά παρέχουν τις πληροφορίες στο 1 Halion. Από εκεί εμείς διαλέξαμε πού θα παίξει τι, και βγάλαμε στην κονσόλα τα κανάλια ΉΧΟΥ πλέον 1+2,3,4,5,6,7. Μπορείς να κάνεις σχεδόν ό,τι θες. Αρκεί να ξεκαθαρίσει στο μυαλό σου η διαδρομή των πληροφοριών μέσα στο πρόγραμμα. Ελπίζω να σε βοήθησε έστω και λίγο αυτή η μικρή παρουσίαση. killbill.zip
  12. Επίσης, πολύ ωραία δουλειά γίνεται και με τα additional outputs του κάθε plug-in.
  13. Το λες πολύ σωστά. Ειδικά με το Halion, που μπορείς να φορτώσεις σε κάθε slot κι άλλο ήχο και μετά να τους αναθέσεις σε midi channels, είναι πιο τακτοποιημένο να έχεις ένα [1] Halion, και 10 midi tracks να το ταΐζουν. Μετά είναι το θέμα. Γιατί αν έχεις το pro, κάνεις απλά ένα render in place, και στα κάνει όλα αρχεία ήχου. Δέκα; Δέκα! Δύο; Δύο. Και πειράζεις ξεχωριστά μετά τις πηγές σου. Αλλά αν έχεις το elements, δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Πρέπει να τα κάνεις export έεεενα έεεενα όπως το είπες. Από την άλλη, όπως λέει κι ο dimsonic, δεν μπορείς να παραγνωρίσεις την ευκολία του instrument track, που στα δίνει όλα νοικοκυρεμένα έτοιμα. Όμως αν ο υπολογιστής αρχίζει και κλάνει πατάτες από τα πολλά halion, τι να το κάνεις; Θα πρέπει αυτή την απόφαση να τη λαμβάνεις ανα project κατ εμέ. Η αν μπορείς, να "πακετάρεις" τα συναφή όργανα σε ένα instance του halion. Π.χ. αν θες να γράψεις ένα section brass που θα έχει ήχους: τρομπέτα-τρομπόνι-τενόρο σαξόφωνο- brass ensemble -sax ensemble, θα μπορούσες όλα αυτά να τα τρέξεις σε 1 instrument track, ώστε να υποστούν την ίδια επεξεργασία σε επίπεδο ήχου. (κι ας είναι 5-6 midi κανάλια.) Αυτά. Ρε τι τσιφούτηδες είναι δε βάζουνε ένα render in place στο elements...
  14. Συγχαρητήρια μόνο και μόνο για την σκέψη υλοποιήσης ενός τόσο μεγάλου εγχειρήματος! - Είσοδοι / Έξοδοι υλικού και αντιστοίχιση με inputs/outputs προγράμματος, διαφορές mono, stereo κ.τ.π.. Δεν ξέρω γιατί, αλλά οι περισσότεροι φίλοι μου μουσικοί μπερδεύονται με αυτό το κεφάλαιο. - Φιλοσοφία της παραγωγής Όραμα και προπαραγωγή. Γιατί ηχογραφείται κάτι όπως ηχογραφείται; Direct ενισχυτής; Close miking ή όχι; Μικρόφωνα. Ποια και γιατί; Διαφορετικοί τύποι και χαρακτηριστικά τους. - Βασικά του MIDI - Ψυχολογία της διαχείρησης των διαφορετικών ρόλων που καλείται να παίξει ο μέσος χρήστης (π.χ. κάποιος μπορεί να μη γνωρίζει ή να μην νιώθει αυτοπεποίθηση με το editing αρχείων ήχου, το στρετσάρισμα, το quantizing ή άλλα εργαλεία, και να κάνει συνεχόμενα takes μέχρι να το πετύχει, χάνοντας ψυχραιμία και την ουσία της εκτέλεσης. Με τη γνώση του τι είναι μουσικά άρτιο και ταυτόχρονα τι ηχοληπτικά διαχειρίσιμο, αυξάνεται η παραγωγικότητα του ίδιου ατόμου από το να έλειπε το ένα από τα δύο γνωστικά αντικείμενα) - Βασική εξήγηση των εργαλείων. Διαδρομή του σήματος, μετρήσεις και τι σημαίνουν, gain staging, EQ, Compressor, Gate, Expander. Sidechaining. Groups και Auxilliaries, στρατηγικές για διαχείρηση πόρων συστήματος. - DAWS. Μια γρήγορη ανασκόπηση, ποιες μεθόδους εργασίας εξυπηρετούν καλύτερα. Δυνατά σημεία, αδυναμίες. Ένα πράγμα που δεν έχουν χωνέψει αρκετοί φίλοι μου είναι ότι το editing στα περισσότερα DAW είναι μη καταστρεπτικό. Ως εκ τούτου, φοβούνται να πειραματιστούν βαθία με τον ήχο, από φόβο "μην χάσουν το πρωτότυπο". Και άλλα πολλά που σίγουρα μου διαφεύγουν. Καλή επιτυχία! Αν κυκλοφορήσει θα το αγοράσω, και για μένα, και ως δώρο!
  15. Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι υποστηρικτής, με μέτρο βέβαια. Έχω 5 μικρόφωνα όλα κι όλα, διαφορετικά μεταξύ τους. Τα χρησιμοποιώ κατα το δοκούν, πολλές φορές και σε κόντρα ρόλους αν μου τη βαρέσει. Δε νομίζω ότι αν είχα 1 θα δίσταζα να ηχογραφήσω, απλά με το να έχω 1 από κάθε τύπο μπορώ να έχω πιο εύκολα διαφορετικούς ήχους. Κάπως σαν τα μπουζούκια, σίγουρα μπορείς να τα παίζεις όλα στο 8χορδο, αλλά και το 6χορδο έχει τη χάρη του, κι ο τζουράς, και η μπουζουκομάνα με τη μουργκάνα την αβραχνή. Το σωστό όμως για μένα είναι ο καθένας μας αν μπορεί, κάθε 5 χρόνια να παίρνει άλλο ένα 57άρι, γιατί άνθρωποι είμαστε. Πάρ'το κι αχρείαστο να ναι.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.