Προς το περιεχόμενο

Ali Barout

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    175
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

107 Neutral

Σχετικά με τον Ali Barout

  • Rank
    Artist

Bio

  • Mojo
    Πνευστά
  • Day job
    Τρόμπα
  • Τόπος
    Μοριάς

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Θα ήταν από κείνους τους περίεργους που τους φταίνε τα κουρδίσματα και οι δυναμικές. (Νομίζω ότι κακολογούσε τους του θεάτρου σκιών όμως)
  2. Σύμφωνοι, και η εκτέλεση είναι εξίσου σημαντική. Όμως αν κάτσω και γράψω εγώ στο Cubase ένα βαλς του Chopin, (ας πούμε το Ντο# μινόρε το 64.2 που μαρέσ) και το περιποιηθώ, θα έχω δικαιώματα; Αν δε το κάνω δύο τρία export μετά από λίγο randomize velocities και positions από τον Logical Editor, θα έχω δικαιώματα για τρεις διαφορετικές "εκτελέσεις"; Ρωτάω αλήθεια, δεν κοροϊδεύω ούτε ειρωνεύομαι.
  3. Μα πώς γίνεται αυτό να σου δείχνει path σε άλλον υπολογιστή; Μήπως είναι απλά το ίδιο path και στους δύο υπολογιστές (πχ c:\NI) και έχεις εσύ μπερδευτεί; Αν στον δεύτερο υπολογιστή πας να χρησιμοποιήσεις το plug-in, τι συμβαίνει;
  4. Μια ερώτηση για τον @nikodemos: Εγώ χρησιμοποιώ το BFD. Κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ είναι το paint tool (που έχει που μπορούμε να οπλίσουμε rudiments, τα οποία γράφουμε με απλό click και drag και μεταξύ δύο κομματιών του κιτ αν θέλουμε κτπ κτπ, γνωρίζετε φαντάζομαι αν χρησιμοποιείτε BFD). Προσφέρει κάτι αντίστοιχο ο ανταγωνισμός; Και άλλη μια ερώτηση. Τι προστασία έχει το κάθε όργανο; Νομίζω κάποια θέλουν ilok?
  5. Πώς να παραπονεθείς για κάτι που δεν ξέρεις καν ότι υπάρχει; @billaraskats27 Χαθήκαμε Μπιλάρα!
  6. Κατάλαβα. Το B5 της Behringer που έρχεται στα 55; Ίδια κατηγορία είναι περίπου όλα αυτά. Εγώ θα τολμούσα ακόμα και το Superlux Hi10 που κάνει 33, αλλά δεν έχει ούτε low-cut, ούτε pad. Αλλά πρώτη μου επιλογή για M/S θα ήταν άλλο ένα B2 (αν είχα ήδη ένα), ωστέ να μπορω να γράφω και blumlein με τα δύο σε figure 8, και να έχω πιο προβλέψιμα αποτελέσματα στο M/S.
  7. Κι εγώ θα πρότεινα το notepad καινούργιο, ή αν μπορείς να βρεις την mtk 12 μεταχειρισμένη στα 200+ που θα σου δώσει και πολυκάναλη εγγραφη. Η ανάγκη για γρήγορες ρυθμίσεις αποκλείει φαντάζομαι τα ui12, ui 16, behringer x-air κτπ (σε μεταχειρισμένα), γιατί θα χρειάζονται tablet ή κινητό.
  8. Συμφωνοι, αλλά το Cubase μπορεί να κρεμάει μετά από αδράνεια για πολλούς άλλους λόγους. Αν το πλήκτρο παρουσιάζει το πρόβλημα και αλλού, είναι θέμα του συστήματος και του πλήκτρου και όχι τόσο του cubase. Αν η συσκευή έχει χαθεί από το σύστημα, η επανεκκίνηση του cubase δεν προσφέρει τίποτα. (Ενεργοποίησε και το Steinberg power scheme από τα studio settings του cubase, μήπως βοηθήσει) Πρέπει να σιγουρευτείς ότι όλες οι θύρες usb δεν πέφτουν για ύπνο, όπως στο έχει γράψει ο dimsonic στην πρώτη σελίδα. Είναι το πρώτο που πρέπει να κάνεις και το βασικότερο.
  9. Ναι. Αυτό λέω, κάποια στιγμή ενώ παίζεις ωραία και καλά, χάνεται. Δεν στέλνει πια τίποτα. Το πλήκτρο παραμένει ανοιχτό όμως, και φαίνεται στις συσκευές συστήματος, στο cubase μέσα κτπ κτπ, άρα ρεύμα παίρνει. Οπότε, τρία τινά συμβαίνουν. 1. Όπως σου είπαν στην αρχή, κάτι κοιμίζει τις usb, και πάπαλα. Απενεργοποίησε όλες τις επιλογές εξοικονόμησης ενέργειας. 2. Κάτι έχει γίνει με το πλήκτρο και τα έχει μπερδέψει. Κάνε factory reset. 3. Η ίδια η θύρα της usb από τη motherboard έχει αρχίσει να παίρνει δρόμο. Για εμένα δούλεψε το 2, και λειτουργεί σωσ
  10. Μου το έκανε κι εμένα αυτό το oxygen 61. Κάνε ένα factory reset αν δε φοβάσει να χάσεις τυχόν ρυθμίσεις του κλαβιέ. Για να γίνει το reset: Σβήσε το power απο πίσω. Πάτα ADV, OCT+, OCT-, έχε τα κρατημένα, άναψέ το, και άσε τα πλήκτρα. Αλλιώς αν δε δουλέψει αυτό, κατάργησε τη συσκευή από τη διαχείριση υλικού, σβήσε υπολογιστή και πλήκτρο, μπες πάλι windows και άναψέ το μήπως το δει.
  11. Είναι γεγονός ότι η εκπαιδευτική άδεια δεν μεταπωλείται, ομως αναβαθμίζεται. Οπότε ισχύει ότι για κάποιο καιρό ακόμα θα μπορείς να κάνεις αναβάθμιση με 160 ευρώ στην τελευταία έκδοση. (Τώρα που μιλάμε καλύπτεται μέχρι και από το cubase 4.) Όταν κάνεις αναβάθμιση, η εκπαιδευτική έκδοση παύει να ισχύει, και πλέον έχεις μια κοινή άδεια χρήσης στα χέρια σου. Οπότε μετά μπορείς και να την πουλήσεις αν θες.
  12. Πρέπει να διευκρινήσει ο @Tsili Kostas αν ήδη έχει σταθερό υπολογιστή που μιξάρει. Γιατί αν έχει σταθερό με SSD, nvme, 32-64gb ram και i9, είναι εκ του περισσού να του λέμε πάρε λάπτοπ με ραμ ή με i7 επεξεργαστή (που θα έρθει στα 400-500 refurbished) αν το ΜΟΝΟ που θέλει να κάνει είναι εγγραφή εκτός σπιτιού. (πχ να πάει με μια κάρτα στο σπίτι κάποιου που έχει στημένα τύμπανα σε διαμορφωμένο χώρο, να κάνει μια εγγραφή με συντηρητικές στάθμες, και μετά να το γυρίσει σπίτι να του βγάλει τα μάτια στον τερατοσταθερό). Είναι σαν να πηγαίνει με 2-3 field recorders. Ούτε plug-ins θα έχει, ούτε vst.
  13. Δεν είναι σωστό να σου προτείνω τιμή, απλά έχε στο νου σου ότι 160 ευρώ είναι το upgrade για το 11. Άρα 340 είναι το ταβάνι (γιατί 340 + 160 = 500, όσο πουλάει ο τόμαν το 11). Το πόσο κάτω από τα 340 (ή και πάνω) είναι δική σου υπόθεση, αλλά για μένα δεν παίζει τόσο ρόλο η παλαιότητα του 5 γιατί πάντα υπάρχει η δυνατότητα του update με 160 ευρώ στην τελευταία έκδοση, η οποία επιτρέπει την χρήση οποιουδήποτε cubase. (Αν έχεις το 11, μπορείς να τρέξεις το 10, το 9, το 8 κτπ κτπ) Αυτό από εμένα, απλά ήθελα να τη βάλω αυτή την παράμετρο γιατί τη θεωρώ σημαντική.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.