Προς το περιεχόμενο

Ali Barout

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    807
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    6

Ali Barout ήταν Μέλος της ημέρας 29 Δεκεμβρίου 2022

Ali Barout είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

2 Followers

Σχετικά με τον Ali Barout

  • Ημ/νία γέννησης 08/11/1984

Bio

  • Mojo
    Πνευστά
  • Day job
    Τρόμπα
  • Τόπος
    Μοριάς

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Ali Barout

  1. Θα γίνει ΚοΣοΒο! Το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως γεμίσει ο σκληρός και πρέπει να μπει συνδρομή να αλλάξουμε σέρβερ, να πάμε σε πεταμπάιτ στόρατζ.
  2. Προτείνω να το ονομάσουμε ΚοΣοΒο το μαγαζί. Κομμουνιστής Σορτάκιας Βασιλιάς. Πιστεύω μας καλύπτει όλους, προωθεί τη διαλλακτικότητα, βάζει τα θεμέλια για τα μπεκάκια που ποτίζουν το σπόρο τουσιαστικού διαλόγου.
  3. Μα αυτό δεν υπάρχει για κανέναν. Ούτε ο φωτογράφος που πάει στους γάμους έχει χαρτί, ούτε ο συγγραφέας έχει τελειώσει δημοτικό που γράφει τα απομνημονεύματά του, κι εγώ που είμαι βενζινάς δεν έχω πιστοποιητικό βενζινοπώλησης, έχω όμως φούγκα. Η οποία υποτίθεται ότι αναγνωρίζεται από το κράτος μόνο ως πτυχίο φούγκας, και δε κάνει το πτυχίο φούγκας τον μουσικό. Κι έτσι πρέπει νομίζω. Γιατί εγώ πράγματι δεν είμαι μουσικός. Αυτός όμως που θέλει να ασχοληθεί, ή ήδη ασχολείται επαγγελματικά, κι ας είναι εμπειροτέχνης, γιατί δεν αναγνωρίζονται έστω οι 12 ώρες που ξοδεύει για τη μεση δουλειά στο πήγαινε, στήσε, κάνε ήχο, παίξε, ξέστησε; Και ανειδίκευτος εργάτης να ήταν, σίγουρα η αμοιβή δε θα ήταν αξιολογότερη;
  4. Όχι πάντα. Εγώ έδωσα πρόσφατα 50ρικο για να μου πει "δεν έχεις τίποτα, άγχος είναι". Μου βάρεσε και την πλάτη όμως φιλικά, άξιζε.
  5. Εκεί τα σεβόμαστε τα χρόνια που έχουν μελετήσει μάλλον. Δύσκολο θέμα πάντως. Πολλά σκέφτομαι και όλα διστάζω να τα γράψω. Εντέλει, ας ανοίξουμε όλοι ένα πάτρεον. Κι όποιος προαιρείται. Μπορεί εγώ να παίζω κουτσά στραβά μία κλίμακα, αλλά να είμαι ομορφόπαιδο και να τα λέω ωραία. Άλλος μπορεί να είναι μουντρούχος ακοινώνητος αλλά να παίζει παπάδες. Ο καθένας πιστεύω θα δεχτεί βοήθεια και χορηγίες για να "μπορέσει να συνεχίσει να δουλεύει στην τέχνη του" από το ανάλογο κοινό που προσελκύει.
  6. Και ο Χρυσός Φαρισαίος για φέτος απονέμεται...
  7. Βρε πουλί μου, δε θες τούτο που είναι πιο φθηνό; https://smart.noiz.gr/details.php?id=534584&search_id=4173224 Δεν ξέρω, ρωτάω. (Όπως λένε τα μικρά θέλω πλειστέισο, και τους παίρνουν απομίμηση ατάρι και πάει το δάκρυ κορόμηλο μετά)
  8. Να αγιάσει το στόμα σου! Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί ότι όλο αυτό το παραγωγικό θαύμα που ζούμε θα είχε φάει μεγάλη ξενέρα και βλοσυρότητα, αν ο κάθε παραγωγός δεσμευόταν για τη διαχείριση ΟΛΟΥ του κύκλου ζωής του προϊόντος του; Οκ, πήραμε το Α+++ να αντικαταστήσει το Α+, το ανακυκλώσαμε τάχα, και όλα αυτά ξεβράζονται με κοντέινερ στην Αφρική. Εμείς πάντως το προστατέψαμε το περιβάλλον. Ας κάτσουν οι Αφρικάνοι με το καμινέτο να βγάζουνε το χρυσάφι από τις πλακέτες.
  9. Κοίτα, έφερα πάλι το FF400 στο σπίτι, αλλά δεν κοίταξα αν είχαν απάνω το σωστό firewire driver τα win10. Και μπλέ οθόνες έφαγα, και διάφορα έγιναν. Οπότε όντως μπορεί να μη λειτουργούσε σωστά. Αλλά τα 96 πάντα έχουν στυλιάρι. Αν ξέρω ότι κάτι θα βαρύνει αρκετά, πάω για 48 εξαρχής.
  10. Άλλο πάλι αυτό με τα κουβαδοηλεκτρικά. 5.000 δηνάρια. Δια 365, = 13.70 στρογγυλοποιημένο. Δια 10 = 1,37. Ήγουν, το κόστος κτήσης ενός τέτοιου κουβά επιτρέπει την απόκτηση ενός εισιτηρίου των 1,37 ημερησίως, για 10 έτη αδιάλλειπτα. Τιμή λιανικής, με δίχως εκπτώσεις και (μ)πόνους πιστότητας/επιβράβευσης κ.ά. τέτοια αεριτζήδικα προϊόντα. Οπότε αν το δούμε σοσιαλιστικά, γιατί να μην γεμίσει ο τόποτς λεωφοργεία ελεχτρικά, και οι σύντροφοι να παίρνουμε τα μέσα, ξοδεύοντας το ίδιο κεφάλαιο που θα ξοδεύαμε -αν το βλέπαμε καπιταλσιτικά- για να αποκτήσουμε ΟΛΟΙ από ένα τέτοιο κουβαδάκι και να καθόμαστε να κορνάρουμε με τις ψιλούλες ψιλούλες κόρνες μας ο ένας στον άλλον μέσα στο μποτιλιάρισμα, ιδρωμένοι και μπαϊλντισμένοι γιατί ερκοντισίον δεν έχουν, αφού; (κυρφιουζιονάρειος σύνταξις) Για να μην πω για το θέμα της φόρτισης, που θα χύνονται τα καλώδια από τα μπαλκόνια σαν τα φίδια, σαν παραφορτωμένη κονσόλα ΜΟΝΤΑΡΜΠΟ σε πανηγύρι. (γιατί από πεζοδρόμια - οπου θα μπορούσαν να γίνουν εγκαταστάσεις... δεν.)
  11. Πάντως εμένα χτες μου έκανε εντύπωση πόσο βαρύ είναι το Amplitude. Στα 96 έπρεπε να ανέβω στα 256 για μεγάλη σταθερότητα. Μετά άνοιξα ένα βαρύ πρότζεκτ και ήθελε... 2048.
  12. Οπότε πού καταλήγουμε; Άλλο ένα πράγμα που πρέπει να διορθώσει ο @cos_drόταν βγει... Πολλή κούραση αυτή η πολιτική, εγώ νόμιζα ότι μόνο θα τρώγαμε.
  13. Αν και έχω καιρό να ανέβω Αθήνα και να θυμηθώ πάλι τα ένδοξα κωλοτριψίματα που διεξάγονταν στο λεωφορείο με το οποίο ανέβαινα μαρούσι, είναι γεγονός ότι γίνεται σφαγή τις ώρες αιχμής. Το ερώτημα είναι, έκανε η κότα το αυγό, ή το αυγό την κότα; Δηλαδή ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο γιατί τα μέσα είναι κορεσμένα, ή τα μέσα δεν αναπτύσσονται περισσότερο επειδή δεν υπάρχει ζήτηση/είναι ασύμφορο αφού ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο; Δηλαδής αν αύριο δεν έπαιρνε κανείς αυτοκίνητο, τα μέσα θα έφταναν να εξυπηρετήσουν ανθρώπινα το κοινό σε ώρες αιχμής; (Ανθρώπινα, όχι Βομβάη να κρέμονται οι μισοί από τα ανοιχτά παράθυρα) Κι αν όλοι αγοράσουν τελικά αυτοκίνητο, το πήξιμο στους δρόμους θα επιτρέπει στα μέσα μαζικής μεταφοράς να κινηθούν αποτελεσματικά; (υποτίθεται ότι υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, αλλά άμα γίνει έμφραγμα, έγινε)
  14. Αυτό το έχω κι εγώ απορία. Εκτός αν πηγαίνεις κάθε μέρα σουπερ μαρκετ και αγοράζεις 1-1 τα πράγματα που σου λείπουν. Αλλά αυτό με τις μπύρες είναι πρόβλημα. Γιατί σε μία μέρα φεύγει ένα κιβώτιο εύκολα νομίζω. Άρα; Ποτς κουμπαλάν;
  15. Reported. Πέρα από την πλάκα, στον πυκνό αστικό ιστό απορώ γιατί δε δίνεται ΜΕΓΑΛΗ βάση στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου