Προς το περιεχόμενο

Ali Barout

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    298
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    3

Ali Barout ήταν Μέλος της ημέρας 2 Αυγούστου

Ali Barout είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

153 Neutral

Σχετικά με τον Ali Barout

  • Rank
    Artist

Bio

  • Mojo
    Πνευστά
  • Day job
    Τρόμπα
  • Τόπος
    Μοριάς

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Αν ήταν κάτι να έπαιρνα, θα ήθελα μια γύφτισσα. Αλλά... αλλά. Είμαι στο όριο για αρνητικό κάρμα και θεία δίκη, έχεις δει πολλούς μη κιθαρίστες ήδη να έχουν 5 κιθάρες και να το συζητάνε για 6η; Φωτιά θα πέσει να με κάψει!
  2. Κακά μαντάτα. Απαλλοτριώθηκε και πουλήθηκε. Μην πεις τίποτα. Άσε με στον πόνο μου. Η μεγαλύτερη περίπτωση ανεγκεφαλίτιδας της ζωής μου.
  3. Βασίλη έχεις γίνει πολύ κόλακας. Το παραπάνω θα περίμενα από εσένα αφού με γνωρίζεις παιχτικώς, όχι να μου λες πάρε τελε! Λοιπόν παιδιά, τι κέντα είναι αυτή σήμερα, δεν μπορώ να το συλλάβω. ΛΥΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ! ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΤΡΩΩΝ ΘΕΣΦΑΤΩΝ! Ήρθε η ξαδέρφη μου πριν λίγο στο μαγαζί (βαφτιστήρα του πατέρα μου), είδε την κιθάρα και αναγνώρισε ότι ήταν αυτή που της την είχε φέρει δώρο. Εγώ τώρα 7 χρονών που ήμουν τι να θυμηθώ μετά από 30 χρόνια, θυμάμαι μόνο ότι μου είχε μείνει στο σπίτι καιρό (τότε που ήμουν μικρός), κι ότι την άφησα σε
  4. Αχ αχ αυτά φοβόμουνα! 2-1-1. Κρατάω σκορ. Ακριβώς αυτό έχω. Δύο κομμάτια ξύλα. Απλά μετά η ιστορία δε θα έχει αίσιο τέλος. Θα λέω έτσι που λες, είχα κάποτε ένα όργανο που μου το έφερε ο πατέρας μου κάποτε, που βανδαλίστηκε, διαλύθηκε, ξεχάστηκε, μπήκε στην εκκλησία του δήμου του νόιζ για εξέταση, και μετά αφού δεν μαζευότανε πήρα αυτό το κιτάκι του τόμαν που με βλέπεις τώρα και γρατζουνάω. (Κόστος 82 Ε) Και άλλη ιστορία θα ήταν αν τουλάχιστον τα δύο κομμάτια ξύλα είχα να τα επιδείξω δεμένα στον τοίχο, όχι ξεβράκωτα, αλλά με δανεικό hard
  5. Οπότε το πάμε για όργανο κανονικό; Γιατί μανίκι στην ανάγκη βάζω και του κιτ του τόμαν αν είναι να πάει τοίχο. Γιατί αυτό θα το πάρω αν είναι να την κρεμάσω να τη βλέπω μόνο και μόνο για το hardware. Υπενθυμίζω ότι δεν έχω τίποτα! Ακόμα και από το plate λείπει η μία βίδα, έχω τις τρεις.
  6. Ούτε για τον τοίχο δεν κάνει όπως είναι, αυτό είναι το δίλημμα. Να τη γεμίσω με αφρό πολυουρεθάνης, θα δείξει;
  7. 1. Γ#$@ μας πού να διαβάζουμε τώρα. 2. Έχετε κολλύρια; Γιατί εγώ θα τις ανεβάσω, αλλά μη μου ζητάτε μετά τα ρέστα! Σώμα: Μπουζουκομάνικο Η Γέφυρα του ποταμού Κβάι
  8. Ώρα για μικρή ιστορία. Όσοι δεν έχετε όρεξη, έχει κάτω ΓΜΠΝΔΤ. Κάποτε ο μακαρίτης ο πατέρας μου μού είχε φέρει από Ταιβάν μια maxtone stratocaster, απ' όταν ταξίδευε στα καράβια. Φυσικά, επειδή το μπάρκο ήταν κανα 9μηνο, η κιθάρα όταν ήρθε πίσω ήταν τόξο. Δεν την έπαιξα ποτέ. Μετά από κάποια χρόνια, εκεί που παίζαμε σε ένα συγκρότημα γνώρισα ένα παιδί που είχε αρχίσει να ασχολείται με οργανοποιία. Επειδή το όργανο το είχα ξεγραμμένο (και λόγω ηλικίας το να πάω Αθήνα σε μάστορα μου φαινόταν σαν να πάω στο Mount of Doom να πετάξω μέσα το δαχτυλίδι), του το έδωσα μήπως μπορούσε να φτι
  9. Disclaimer: The following is a μπακαλized amalgamation of knowledge. Take it with a boulder of salt. To EQ επηρεάζει όλον τον ήχο. Όταν εσύ παίζεις ένα ΛΑ =440 σε ένα πιάνο, το φασματογράφημά του δεν είναι μια ακίδα στα 440 Hz. Είναι ένα άθροισμα της θεμελίου και των αρμονικών (μιλώντας μουσικά), και ένα άθροισμα του οργάνου και του χώρου, σε μορφή διαφορών φάσεων, λόγω συντονισμού ή ακυρώσεων. (Τα παραπάνω σε μπακαλίστικη ορολογία, παρακαλούνται οι ηχολήπτες να διορθώσουν.) Οπότε, το φασματογράφημα της ΛΑ μπορεί να έχει αρκετή ενέργεια γύρω από τους 440, αλλά και κάποι
  10. Και καλά κάνεις! Δεν γίνεται αλλιώς. Συνέχισε έτσι, και διασκέδαζέ το!
  11. Α γεια σου! Ευχαριστώ κυρφιουζιονάρα μου! Αυτό είναι, αλλά είναι το μισό. Όπου γράφει δηλαδή examples στο βιβλίο που ανέβασες, έχει πίσω άλλο μισό βιβλίο με τα αποσπάσματα ως παραπομπές. Υπήρχε και μια "ντελουξ" έκδοση με cd μια περίοδο, με τα αποσπάσματα ηχογραφημένα. Δεν το έχω, δυστυχώς. Τώρα για τα LASS και τα spitfire everything και όλα αυτά... Δεν ξέρω. Εγώ βλέπω ότι οι συνθέτες δουλεύουν πολύ noteperformer και πρόγραμμα παρτιτούρας. Θα μου πεις μάπα, ήχοι είναι αυτοί; Ε, ήχοι ειναι ΚΑΙ αυτοί, απλά ο άλλος άμα θέλει να γράψει sul G e sul ponticello γράφει αυτό
  12. Όλο;! Ρεεεεε γαμώτη! Λέω, ότι αφού ο Μπάμπης έχει και τέτοιες τάσεις, και ακούσματα, να γράφει. Αλλά να έχει στο νου του να γράφει αυτό που θέλει πραγματικά, όχι αυτό που ακούγεται καλά με το bbc core γιατί αυτό έχει σήμερα. Γιατί αν τα ανάγουμε όλα σε θέμα προγραμματισμού, θολώνουν λίγο τα νερά. Μπορεί να κυνηγάω να φέρω με ταυτόχρονη ζωγραφική στο CC1 11 και 21 μια ενορχήστρωση που θα μπορούσε να είναι καλύτερη από συλλήψεως, αλλά να μην το κάνω, γιατί play play play, μπήκε στο αυτί, έμεινε, άντε γεια. Μήπως θέλει να κόψω 10 τικ τη διάρκεια των νοτών; (Μήπ
  13. Τέλεια! Σου προτείνω ανεπιφύλακτα το εγχειρίδιο ενορχήστρωσης του Κόρσακοφ. Το έχει πάρει το μάτι μου online στο τζάμπα, αλλά δεν ξέρω αν στην online έκδοση είναι όλο ή το πρώτο μισό. Το δευτερο μισό είναι πολύ ενδιαφέρον, γιατί είναι ακριβώς αυτό που λες. Έχει αποσπάσματα από έργα του, και εξηγεί γιατί πήρε την συγκεκριμένη ενορχηστρωτική απόφαση στο κάθε απόσπασμα, τι ήθελε να πετύχει τι να αποφύγει κτπ. Ρίξε μια ματιά, αξίζει! Εγώ το μόνο που θα πρότεινα για το συγκεκριμένο είναι να έπαιρναν λίγο "ρυθμό" τα έγχορδα. Είτε με divisi pizzicato, είτε όπως είναι τώρα αλλά τρεμολάντο
  14. Ωραίο θεματάκι, συμφωνοποιείται άνετα! Μπάμπη ξέρεις από ενορχήστρωση;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.