Προς το περιεχόμενο

nbampaliaris

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    128
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή nbampaliaris

Artist

Artist (1/4)

3

Φήμη

  1. Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να ξεκινήσω φωνητική αλλά εδώ που μένω δεν έχω και πολλές επιλογές. Η κοντινότερη κωμόπολη από εδω που μένω είναι τα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής αλλά δεν ξέρω κανέναν. Υπάρχει ένα πολύ καλό ωδείο που πήγαινα παλιά κιθάρα Κέντρο Τέχνης Σύνθεσης αλλά δεν θα μπορώ να ακολουθήσω πλήρως το προγραμμά σπουδών τους λόγο δουλειών. Επίσης μόνο μικρά παιδάκια έχει εκεί, δεν ταιριάζω και όλας. Να τους πάρω κάνα τηλέφωνω να ρωτήσω αν κάποιος κάνει ιδιαίτερα ή δεν είναι ευπρέπων; Ευχαριστώ.
  2. Ένα update. Παρεμπιπτόντως όταν τελειώσω την σεζόν (δουλεύω τώρα) το αποφάσισα θα πάω σε ωδείο φουλ course, θεωρία, φωνή, σολφεζ, χορωδία κτλ. Τι έμαθα; Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω, σαν να με ήρθε επιφώτιση το έμαθα. Εκτός από το διάφραγμα, με κάποιον τρόπο ελέγχω την φωνή μου μέσα στο στόμα μου για να ελευθερώσω τον λαιμό μου. Σκέφτομαι την φωνή σαν να είναι συγκεντρωμένη σε μια μπίλια, και την μετακινώ από τον λαιμό ποιο πάνω. Νιώθω ότι όταν πάω σε ψιλές νότες, αυτήν η μπίλια "χοντραίνει" και δεν χωράει (κλείνει τον λαιμό), αλλά αν την μετακινήσω ποιο πάνω που υπάρχει χώρος (στο στομα) τότε δεν κλείνει ο λαιμός. Αυτό δεν είναι το ίδιο με το να αλλάζεις από chest σε head voice. Σε chest είμαι, απλώς κάπως μετακινώ την φωνή πάνω από τον λαιμό για να μην μου κλείνει και τραγουδάω με το κεφάλι στην ουσία στις ψιλές νότες αλλά χωρίς να αλλάζω την φωνή σε head. Καταλαβαίνετε τι εννοώ; Αν ξέρετε να μου πείτε ακριβώς τι κάνω, και αν είναι κάποια τεχνική και πως λέγετε για να την ψάξω. Se afhnw ston epomeno.mp3 Se exw erwteftei.mp3
  3. Γίνεται σε έναν χρόνο να κάνεις τόσο μεγάλη πρόοδο με έναν καλό δάσκαλο; Ο τυπάς από φουλ φάλτσος έγινε Bruno Mars (Στο λεπτό 3:30): https://youtu.be/9V7yL0yXyKY?list=PLfKCgX__DMDCDf7meZwj0q883ab9kQ8oI&t=210 Επίσης ξέρει κανείς πιο τραγούδι τραγουδάει;
  4. Σε αυτό το σημείο "You gonna hear my voice when I shout it out loud" τραγουδάει σε chest και κλείνει λίγο ο λαιμός του, αλλά μετά ότα μπαίνει στο ρεφρέν στρώνει αρκετά. Αν δεν κάνω λάθος mix-άρει στο ρεφρέν σωστά; Για αυτό και μπορεί και το τραγρουδάει αρκετά καλά ενώ είναι πιο ψηλα.
  5. Βάζει λαιμό σε αυτό το σημείο (Έτσι μου φαίνεται); Η τονικότητα του είναι σωστή, βρίσκεται σε αρκετά ψηλό range και είναι σε head voice όχι falsetto, διότι συγκρατεί αρκετά τον αέρα. (Αν το βίντεο δεν το παίξει αυτόματα, μιλάω για το σημείο 4:47) Γενικά προσπαθώ σαν ασκήσεις να ακούω άλλους και να καταλαβαίνωτι γίνεται στην φωνή τους. Πάντως δεν είναι ευχάριστος ο ήχος. Με κάνει να θέλω να κλείσω τα αυτιά μου. Που είναι το πρόβλημα; Στον λαιμό;
  6. Ακριβώς αυτό είναι διότι βγάζει νόημα με τα βίντεο που βλέπω στο YouTube! Και ακόμα για να είμαι σίγουρος: Το εύρος του κλειδιού Σολ, στο πιάνο φαίνεται να ξεκινάει από την πράσινη περιοχή που είναι και η D4?
  7. Στην κιθάρα αυτό φαίνεται να σημαίνει κάτι το εντελώς διαφορετικό από την φωνή για παράδειγμα. Όταν ένας μουσικός μου ζητάει "Ποια νότα θες να τραγουδήσεις" τι του λέω; Αν του πω πχ ντο τι θα καταλάβει; Πως του δίνω να καταλάβει την ακριβής νότα που θέλω να του πω, πχ σε ποιο ύψος είναι; Ποιο κλειδί θεωρείται δεδομένο? Κλειδί του σολ; Ας πούμε ότι του λέω G2. Εγώ θεωρώ ότι ξεκινώντας από το κλειδί του σολ (G) η σολ που είναι πάνω στο κλειδί είναι η πρώτη, άρα μια οκτάβα πάνω είναι η G2? Και μια οκτάβα κάτω είναι η G-2? Λογικά δεν λειτουργεί έτσι το σκεπτικό.
  8. Σκέφτομαι να κάνω. Τώρα κάνω ιδιαίτερα για την σχολή μου, έτσι όπως πάει τώρα μάλλον θα μου περισσέψουν αρκετά χρήματα και μετά τον Φλεβάρη ίσως κάνω κάποια ιδιαίτερα για φωνητική. Μία φορά την εβδομάδα πιστεύεις είναι καλά για το επιπεδό στο οποίο είμαι τώρα;
  9. Φίλε νομίζω το έπιασα!!! Εγώ είχα στο μυαλό μου ότι το closure της φωνής το ελέγχεις από το διάφραγμα αλλά νομίζω κάνω λάθος. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα!!! Δηλαδή νόμιζα ότι για να βγάζω και λιγότερο αέρα, έπρεπε να να χρησιμοποιώ και λιγότερο διάφραγμα. Αν δεν κάνω λάθος το σωστό είναι ότι στις ψηλές νότες το διάφραγμα πρέπει να να σπρώξει δυνατά τον αέρα, αλλά το "φίλτρο" που λογικά θα είναι κάπου κοντά στο στόμα μου θα πρέπει να παίρνει αυτόν τον δυνατό αέρα που έρχεται από το διάφραγμα και να ελέγει πόσο θα βγαίνει από το στόμα!!! Αν το κατάλαβα πλέον όντως σωστά, τώρα λογικά μένει να κάνω ασκήσεις και να το "νιώσω" δηλαδή να μάθω όντως να το ελέγχω σωστά.
  10. Αυτό πάντως ότι πρέπει να παίρνω μικρές αναπνοές μου φαίνεται πολύ κουλό. Δηλαδή πως γίνεται με μικρές αναπνοές να αντέχω περισσότερο σε ψηλές νότες; Δεν το έχω δουλέψει καθόλου αυτό, όχι μόνο από τις ασκήσεις που μου έδωσες αλλά γενικά και από αυτά που άκουσα από YouTubers. Άρα λογικά αυτό μου λειπει και έχω μείνει πίσω. Η όπως αλλιώς το λένε το "Closure" της φωνής.
  11. Το κλιπ που άκουσες παραπάνω ήταν μετά από μια ώρα εξάσκησης σε τραγούδια με σχετικά ψηλές νότες στο chest + 5 λεπτά ζέσταμα στην αρχή. Αν τραγουδήσω 3 ώρες με αυτόν τον τρόπο και με αρκετά ψηλό chest, θα βραχνιάσει η φωνή μου, αν το παρακάνω μπορεί να ακούγομαι και σαν άρρωστος που πρέπει να πιεί τσάι. Γενικά σε αυτές τις ψηλές νότες δεν κάνεις λάθος όντως κλείνει ο λαιμός μου. Το θέμα είναι ότι νιώθω πως το στομάχι μου έχει φτάσει στα όρια του και δεν μπορεί να σπρώξει άλλον αέρα. Για την ακρίβεια, με το που πάρω ανάσα και πάω να πιάσω μια πολύ ψηλή νότα στο chest, ο αέρας μπορεί να μου τελειώσει σε 2 δεύτερα ενώ επαγγελματίες στο ίντερνετ μπορούν να αντέξουν και για 10 δευτερόλεπτα! Στο head voice έχω περισσότερο έλεγχο για το πως βγαίνει ο αέρας (μπορώ και τον κοντράρω δηλαδή) ακόμα και αν η νότα είναι ψηλότερη από την νότα που προσπαθούσα σε chest voice. Και στις χαμηλές νότες στο chest έχω έλεγχο του αέρα αλλά μόλις πάω πολύ ψηλά στο chest domain μου χάνω αυτόν τον έλεγχο. Το ξέρω ότι οι ψηλότερες νότες θέλουν και περισσότερο αέρα, αλλά μια ψηλή νότα στο chest μου που μου τρώει όλο τον αέρα, μπορώ να την τραγουδήσω σε head voice με πολύ λιγότερο αέρα. Βγάζει νόημα αυτό ή κανονικά πρέπει να "σπαταλάω" τον ίδιο αέρα για μια νότα είτε την τραγουδάω σε chest είτε σε head? Αν ναι τότε αυτό κάνω λάθος. Άρα μήπως υπάρχει τρόπος να την τραγουδήσω και στο chest με λιγότερο αέρα αντί να τον σπαταλάω όλο; Αυτό μου φαίνεται αδύνατον αυτήν την στιγμή.
  12. Ωραία ας ξανά θυμηθούμε τι είναι το διάφραγμα. Ως διάφραγμα εγώ νομίζω και χρησιμοποιώ το στομάχι μου ακριβώς όπως ένα μπαλόνι το οποίο εάν το πιέσεις προς τα μέσα θα σπρώξει τον αέρα προς το έξω. Δηλαδή φουσκώνω το στομάχι μου με αέρα και μετά το ξεφουσκώνω σαν να το ρουφάω προς τα μέσα. Προσοχή ότι το στομάχι μου δεν το ρουφάω με τους μυς που έχω αλλά καθώς "σπρώχνω" τον αέρα προς τα έξω το στομάχι μου αυτόματα ρουφιέται προς τα μέσα από μόνο του και μου θυμίζει αυτό με το μπαλόνι που είπα παραπάνω. Επίσης αυτό είναι που μου δίνει και την δύναμη στην φωνή μου και με κάνει να φωνάζω δυνατά. Μήπως αυτό είναι άλλη τεχνικη από το διάφραγμα; Πάντως ότι τεχνική και να είναι νιώθω ότι την κάνω σωστά. Ο Ken Tamplin λέει ότι αυτήν η τεχνική είναι "The engine that drives your voice"
  13. Για τσεκάρετε αυτό το κομμάτι. Θέλω να μου απαντήσετε στα εξής: 1) Φωνάζω στις ψηλές νότες του chest μου; (Εγώ νομίζω ότι όντως φωνάζω αν και χρησ/ποιω διάφραγμα τέρμα) 2) Δεν έχω την αντοχή που πρέπει, μένω από αναπνοές σαν να λαχανιάζω; (Νομίζω πως ναι) Και για αυτό θα παρατηρήσετε διακοπές στην μελωδία της φωνής. 3) Ποιο είναι το ποιο αδύναμο μου σημείο που με κρατάει πίσω; Είναι η αντοχή μου (ξεμένω από αέρα), δεν εφαρμόζω σωστά την τεχνική ή και τα δύο μαζί; Ευχαριστώ. Dec 14, 4.48 PM_.mp3
  14. Μία ακόμα ερώτηση για τώρα. Είμαι σε καλό δρόμο για το Mixed Voice; Θέλω να μου πείτε αν κάνω σωστά την τεχνική. Το ξέρω ότι δεν βγαίνει σωστά ο ήχος αλλά πριν ένα μήνα δεν μπορούσα καν να διανοηθώ να φτάνω αυτές τις νότες χωρίς head voice. Αν όντως το κάνω σωστά, λογικά όπως και με το chest voice με πολύ προπόνηση σε κάποια φάση θα βγαίνει σωστά η φωνή. Ακούστε το παρακάτω: Nov 26, 7.52 PM_.mp3
  15. Έχεις απόλυτο δίκαιο! Και ο λόγος λογικά είναι ότι δεν ασχολήθηκα ποτέ με χαμηλές νότες. Αυτό που νιώθω είναι ότι στις χαμηλές νότες δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το διάφραγμα σωστά ενώ στις ψηλές νότες το διάφραγμα (στομάχι βασικά) "σκουντάει" αρκετό αέρα και μάλιστα έχω τον πλήρη έλεγχο. Σαν ένα μπαλόνι που όταν το πιέζεις μέσα πετάει αέρα. Αυτό γίνεται στις χαμηλές νότες; Ναι ζορίζομαι, κυρίως με mixed voice. Σε Chest σε γενικές γραμμές δεν ζορίζομαι εκτός αν είμαι στα όρια του range μου (είτε χαμηλά είτε ψηλά). Στο head range τώρα έχω πρόβλημα με το ααα κυρίως. Αν και είμαι σχεδόν σίγουρος οτι η λύση είναι τα vocals modifications όπου πχ αλλάζεις το αααα να είναι κάπου ανάμεσα στο ααα και ιιιι και επειδή το ιιι ανοίγει τον λαιμό και τον ελευθερώνει τότε ακούγετε σωστά. Αντίθετα το ιιιι με δυσκολεύει τέρμα στο mixed voice άρα λογικά πρέπει να το αλλάξω κοντά σε κάνα ααα ή εεε. Μόλις μου έμαθες κάτι εντελώς καινούριο!!! Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες. Πχ το F όντως όταν το μιλάς βγάζει πολύ αέρα, σαν να ξεφυσάς ένα πράγμα. Άρα από εδώ και πέρα όταν τραγουδάω ένα τραγούδι πρέπει να προσπαθώ το κάθε γράμμα να το τραγουδάω σωστά με τον κατάλληλο αέρα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου