Προς το περιεχόμενο

fasma88

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    13
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
    Τραγούδι
  • Επάγγελμα
    Μουσικός
  • Τόπος
    Αθήνα
  1. Καλησπερα σε ολους! Λοιπον εχουμε ενα σχημα , πληκτρα μπουζουκι και 3 φωνες (εμεις οι δυο μουσικοι και η τραγουδιστρια) live σε μια ταβερνα. Απο θεμα ηχου λοιπον μας εχουν δωσει μια κονσολα behringer (ξερω οτι ειναι της κακιας ωρας αλλα δεν εχει σημασια, το θεμα ειναι να την αξιοποιησουμε οσο το δυνατον καλυτερα) και δυο ηχεια EV elx 112p αυτοενισχυομενα. Εχω αναλαβει λοιπον (ο πληκτρας της ολης ιστοριας) κατα καποιο τροπο το θεμα του ηχου, μιας και ασχολουμαι ως ενα βαθμο με ηχο. Και εχω κανει τα εξης: - Οσον αφορα τα οργανα και τις φωνες, εχω φροντισει με το pfl να παρω σταθμες τετοιες ωστε το peak να φτανει στο 0 (οι φωνες βεβαια μου ξεφευγουν λιγο στα +2 db στα peak τους, αλλα αυτο δεν νομιζω να μπορω να το αποφυγω ευκολα και στην τελικη μπορει να ειναι και καλο να σκαει η φωνη λιγο πιο μπροστα) Οποτε οταν παιζουμε ο καλος ηχος μου βγαινει οταν ολα τα fader των καναλιων ειναι στο 0 (ο μπουζουξης μου ζητησε μονο να τον ανεβασω λιγο και πηγα το fader στο +3 db περιπου.) - Τα ηχεια στα κουμπια την πισω πλευρα, τοσο στην ενταση του καναλιου οσο και στη γενικη τους ενταση, δεν αναγραφουν πουθενα το σημειο 0 db. Απλα στο τερμα τους γραφουν + 6 db. Οποτε δεν ξερω που ακριβως ειναι το σημειο 0 db, προς το παρον τα βαζω στο "και τεταρτο" και σκανε δυνατα εκει. Δοκιμασα να τα παω στο "και δεκα" αλλα δεν σκαγανε. - Η γενικη της κονσολας με τα παραπανω δεδομενα μπορει να φτασει στα -3 db περιπου χωρις ν' αρπαζουν τα μικροφωνα. Πιο πανω αρπαζει πολυ το συστημα (μιας και τα ηχεια ειναι πισω μας), και συνηθως ελεγχω να ειναι ανοιχτα μονο τα 2 απο τα 3 μικροφωνα για να αποφευχθουν τυχον μικροφωνισμοι. Διαπιστωσα λοιπον τα εξης: - Στην αρχη μου ειπαν να ξεκινησουμε χαμηλα (οπως και στο τελος μου ειπαν να χαμηλωσω), οποτε ειχα τη γενικη σταθμη στα -8 db ας πουμε. Οσο παιζαμε χαμηλα λοιπον μου ειπαν (αλλα το διαπιστωσα και μονος μου) οτι ο ηχος ηταν καπως μουντος. Μολις δυναμωσα στα -3 db τοτε ο ηχος εστρωσε ποιοτικα , αν και ηταν λιγακι δυνατα απ' οτι μου ειπαν, χωρις να ενοχλει ωστοσο. - Μπορει στο καθε καναλι μονο του οταν πατησα pfl, η σταθμη του να πηγαινε στο 0 ή το πολυ στα + 2 db, οταν ομως πατησα ολα τα pfl μαζι για να δω τη συνολικη μειξη, η σταθμη εφτανε στα κιτρινα μεχρι και στα +5 db. Σε καμια περιπτωση ωστοσο δεν ανεβαινε στα + 10 db , ποσο μαλλον στα κοκκινα. Οποτε θελω να ρωτησω τα εξης: - Αν βαλω τη γενικη ενταση της κονσολας στο 0 (δηλαδη ολα τα fader καναλιων και γενικης στο 0) ωστε να δωσει η κονσολα ολο της το "ειναι" και κατεβασω λιγο την ενταση των ηχειων απο το "και τεταρτο" που τα εχω τωρα λιγο πιο κατω μεχρι το σημειο που δεν μικροφωνιζει (ας πουμε στο "και δωδεκα ή δεκατρια) , θα βελτιωθουν ηχητικα τα πραγματα, ή υπαρχει περιπτωση να μην "σκανε" τα ηχεια; - Το οτι η γενικη μειξη φτανει στα κιτρινα στα +5 db , ειναι ιδιαιτερο προβλημα; Παιζει δηλαδη καποιο ρολο ας πουμε στους μικροφωνισμους; Ηχοληπτης μου εχει πει οτι στα κιτρινα δεν υπαρχει παραμορφωση του ηχου, αλλα μονο στα κοκκινα. Ισχυει; Γενικα θα ηθελα αν θελετε και μπορειτε να μου πειτε τις αποψεις σας για το πως θα μπορουσα να βελτιωσω κι αλλο τον ηχο, για το αν ειναι σωστα αυτα που σκεφτηκα και πως να γλιτωσω οσο γινεται τους μικροφωνισμους. Σας ευχαριστω παρα πολυ!!
  2. Καλησπερα παιδια. Θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιο καλο προγραμμα για εγγραφη παρτιτουρας για ορχηστρα το οποιο να ειναι σχετικα ευχρηστο. Εχω ακουσει για το finale. Ποσο κοστιζει μια καλη εκδοση του και απο που μπορω να το βρω; Εκτος απο αυτο υπαρχει κατι αλλο; Και κατι τελευταιο: Γινεται να το συνδεω με το αρμονιο μου μεσω midi και γραφω τις παρτιτουρες παιζοντας απο εκει; Σας ευχαριστω πολυ!! Υ.Γ. : Αγορασα πριν λιγο καιρο μια καρτα ηχου, την Presonus Studio 68 και εχει μαζι της το προγραμμα Studio One 3. Αν και αυτο ειναι προγραμμα επεξεργασιας ηχου, εχει δυνατοτητες σαν και αυτες για τις οποιες ρωταω πιο πανω;
  3. Καλημερα σε ολους σας!!! Εχω το πυκνωτικο μικροφωνο RODE NT-2A. Αυτο εχει τρεις ρυθμισεις οσον αφορα το διαγραμμα του μικροφωνου (κυκλικη, ημικυκλικη και 8αρι) καθως και Low cut φιλτρο (0 , 40 , 80 hz). Θα ηθελα να ρωτησω ποιες ρυθμισεις ειναι σωστες για να ηχογραφησω φωνη και σαξοφωνο. Η ηχογραφηση θα γινει σ' ενα δωματιο ηχομονωμενο (οχι ομως μικρο δωματιακι για φωνη). Στη φωνη θα ηταν καλο να ανοιξω το low cut στους 80 hz; Και γενικοτερα θα πρεπει να το βαλω το ημικυκλικο διαγραμμα μιας και τοσο το σαξοφωνο, οσο και η φωνη θα ηχογραφουνται απο τη μπροστινη πλευρα του μικροφωνου ή κανω λαθος; Σας ευχαριστω πολυ.
  4. ΟΚ, κατα πασα πιθανοτητα θ' αγορασω ειδικο καλωδιο spdif. Σας ευχαριστω πολυ!
  5. Καλημερα σε ολους!!! Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας!!! Το κοιταξα αυτο με το clocksource και οντως γυριζει στα 48 khz και για εισοδο spdif. Βεβαια τ' αποτελεσματα ειναι ιδια προς το παρον. Απο το audio setup του αρμονιου, δεν υπαρχει καποια ειδικη ρυθμιση για την Digital output. Στο user manual αναφερει πως βγαζει τον ιδιο ηχο με τις αναλογικες left / right εισοδους του. Οποτε προσωπικα το αποδιδω στο καλωδιο το ολο θεμα, μαλλον θελει καλωδιο για spdif συγκεκριμενα για να δουλεψει σωστα, δεν μπορω να βρω καποια αλλη λυση. Μανωλη, πριν σωστα μιλησα για εισοδους και αναφερομουν στην καρτα. Εννοουσα οτι θα ηθελα να χρησιμοποιησω την spdif εισοδο της καρτας, ετσι ωστε να ηχογραφησω με αυτη το αρμονιο και να εχω ελευθερες τις αλλες εισοδους για εγγραφες αλλων οργανων. Π.χ. να ηχογραφησω πολυκαναλα ενα live με αρμονιο, μπουζουκι και 3 φωνες. Οποτε τοτε θα χρειαστω και την εισοδο spdif.
  6. Καλημερα σε ολους!! Εχω το αρμονιο Pa-3x της Korg. Προχθες λοιπον αγορασα την καρτα ηχου Presonus Studio 68. Αυτη εχει 4 εισοδους Mic/line και μια εισοδο/εξοδο με ανταπτορα για Midi / Spdif. Με τις Line εισοδους ολα καλα. Το θεμα ειναι οτι θελω να συνδεσω το αρμονιο με την spdif in εισοδο , προκειμενου να χρησιμοποιησω τις αλλες εισοδους για αλλα οργανα. Ξερω οτι για να γινει αυτο χρειαζεται ειδικο καλωδιο rca για spdif. Καπου εδω μεσα ωστοσο διαβασα οτι και με απλο καλωδιο rca θα μπορουσε να γινει δουλεια. Δοκιμασα λοιπον με κατι τετοιο : https://www.aktinion.gr/καλώδια-adaptors/rca/καλώδια-rca/hqss3471-1-5.html Το αποτελεσμα λοιπον ηταν τραγικο.... Συγκεκριμενα , το πληκτρο εδινε σημα στην καρτα αλλα ηταν ακρως παραμορφωμενο. Ενα πραγμα δηλαδη σαν ρομποτ ακουγοταν. Αυτο φυσικα σημαινε οτι το σημα εφτανε αλλοιωμενο. Αυτο λοιπον που θελω να ρωτησω ειναι πως θα γινει να φτασει το σημα του αρμονιου στην εισοδο spdif σωστα. Συγκεκριμενα, αν αγορασω ενα τετοιο καλωδιο : https://www.odes.gr/el/kalodia/kalodia-metaforas-ixou/kalodia-psifiaka/kalodia-coaxial-omoaksonika/atlas-cables-element-integra-sp-dif-3m.html που ειναι ειδικο για spdif , πιστευετε πως θα διορθωθει το προβλημα; Η μπορει να φταιει κατι αλλο; Σας ευχαριστω πολυ!!
  7. Καλημερα σε ολους. Θα ηθελα να κανω καποιες ηχογραφησεις με σαξοφωνο σε home studio. Καταρχας εχω δυο μικροφωνα. Το δυναμικο Shure Beta 58a καθως και το πυκνωτικο Rode Nt-2a, οποτε μια καποιο απο τα δυο θα γινει η ηχογραφηση. Προσωπικα μου φαινεται οτι καλυτεεη δουλεια θα κανει το πυκνωτικο, βεβαια δεν ξερω, μπορει να κανω και λαθος. Οσον αφορα το πυκνωτικο λοιπον εχω μια απορια. Εχω και το pop filter του πυκνωτικου, οποτε αναρωτιεμαι τα εξης. 1) Η εγγραφη σαξοφωνου σε home studio θα γινει καλυτερα με το δυναμικο ή το πυκνωτικο. 2) Σε περιπτωση που χρησιμοποιησουνε το πυκνωτικο, το pop filter θα κανει στην εγγραφη του σαξοφωνου καλο ή κακο; Η θα την αφησει ιδια; Αυτες τις αποριες εχω και θα ηθελα τις γνωμες σας. Οσοι μπορειτε, παρακαλω να μου πειτε. Ευχαριστω πολυ!!!
  8. Καλησπερα σε ολους σας!! Θα ηθελα τη γνωμη σας σχετικα με καποιο θεμα αγορας ηχειων που με απασχολει. Λοιπον οπως εχω αναφερει και σε αλλα θεματα στο forum, ειμαι πληκτρας που παιζει λαικα εδω και καμια 5ετια κι εχω αγορασει καποια ηχητικα, προκειμενου να τα εχω αν μου χρειαστουν. Συγκεκριμενα, εχω αγορασει απο ηχεια ενα ζευγαρι Yamaha DXR 12 για κυρια ηχεια και ενα ζευγαρι Yamaha DBR 10 για monitor. Συνηθως παιζουμε 2-3 ατομα σαν σχημα σε μεζεδοπωλεια 50-100 ατομων. Οταν τ' αγορασα ολα αυτα πριν 2-3 χρονια, τα πηρα σκεπτομενος οτι εχω μικρο αμαξι οποτε ηθελα ολα μαζι (πληκτρα, κονσολα, καλωδια, ηχεια και βασεις) να χωρανε. Γι αυτο και δεν πηρα 15ιντσα ηχεια. Στην πορεια ομως διαπιστωσα οτι σε Live τετοιου τυπου χρησιμοποιουνται κυριως 15ιντσα ηχεια. Εχω δει και σε καποιες περιπτωσεις να χρησιμοποιουνται και 12ιντσα ηχεια αλλα σε λιγοτερες. Μεχρι και πριν λιγο καιρο ημουν μια χαρα με αυτα που εχω αγορασει. Μεχρι που μια μερα διαπιστωσα οτι στο αμαξι μουχωρουσαν ανετα (μαζι με αρμονιο, κονσολες και λοιπα) τα 10ιντσα μου ηχεια μαζι με 15ιντσα (ενος φιλου). Οποτε σκεφτηκα πως εκανα πατατα που πηρα για κυρια ηχεια 12ιντσα και οχι 15ιντσα (αφου τελικα χωρανε κι αυτα στο αμαξι). Το επομενο που εκανα λοιπον, ηταν να δοκιμασω και να δω αν χωρανε στο αμαξι κονσολα , αρμονιο, καλωδια , βασεις μαζι με 2 12ιντσα και 2 15ιντσα ηχεια. Τελικα ειδα οτι χωρανε ολα μαζι αλλα καπως στριμωγμενα και οτι αν κανω κατι τετοιο πρεπει να πηγαινω με πολυ μικρη ταχυτητα για ν' αποφυγω τυχον κατολισθηση. Επισης αυτο που διαπιστωνω σιγα σιγα ειναι πως τα μαγαζια (ταβερνες , μεζεδοπωλεια) συνηθως εχουν δικο τους ηχο (ο οποιος σε αρκετες περιπτωσεις ειναι για κλαματα, αλλα αυτο δεν εχει σημασια). Οποτε αν χρειαστει ηχος δικος μου αυτος θα ειναι για γαμους και συλλογους κυριως. Περα απ' αυτο, τον τελευταιο χρονο εχει τυχει να συναντησω αρκετους ηχοληπτες. Οι περισσοτεροι αν οχι ολοι καταληγουν στα εξης συμπερασματα: - Τα 15 ιντσα ηχεια χρησιμοπιουνται για κυρια ηχεια και ποτε για monitor. - Τα 12 ιντσα ηχεια χρησιμοποιουνται τοσο για monitor οσο και για κυρια ηχεια. - Τα 10 ιντσα ηχεια χρησιμοποιουνται για monitor αλλα μονο για ενα οργανο ή μια φωνη. Δηλαδη μου εχουν πει πως αν δωσω τον γενικο ηχο σε 10αρι ηχειο δεν θα ειναι καλο το αποτελεσμα (σε αντιθεση με το 12αρι). Συνηθως οταν παιζω κι εγω, δινω στα 2 monitor τον ηχο απο τα monitor out και οχι απο την εξοδο aux. Ετσι ακουμε ολοι τα παντα και ακουμε αυτο που βγιανει εξω, οποτε αν κατι δεν παει καλα εξω θα το ακουσω κι εγω πως παιζω και θα το διορθωσω. Ενω αν δωσω τα Aux τοτε μπορει ν' ακουω εντελως αλλα πραγμα τα απο αυτο που ακουει ο κοσμος εξω και να μην παρω χαμπαρι αν κατι παει λαθος. Ξερω βεβαια οτι οι ηχοληπτες δινουν συνηθως στα monitor την aux εξοδο. Και τωρα καποια σκηνικα που μου ετυχαν: Σε γαμο 100 ατομων με 3 ατομα σχημα, ειχα βαλει για κυρια ηχεια ενα ζευγαρι JBL EON 615 (του φιλου που ελεγα πριν) μπροστα μας, και για monitor τα YAMAHA DBR 10. Αποτελεσμα, εξω ακουγαν μια χαρα, στο παλκο επαν ω ακουγαμε μεν καλα αλλα αυτο που ακουγαμε δεν ηταν μονο απο τα 10αρια ηχιεα , θα ελεγα πως ηταν ενας συνδυασμος των Monitor και των κυριων ηχειων. Κοινως τα 10αρια δεν εσκαγαν και τοσο τρελα. Τα παιδια βεςβια αδεν μου ειπαν κατι, αλλα εγω το καταλαβα πολυ καλα αυτο. Σε αλλη περιπτωση, σε σχημα που δεν ειχε και πολυ μπασα οργανα (κιθαρα, μπουζουκι, ακκορντεον και τραγουδιαστη) τα Yamaha DXR 12 ως κυρια ηχεια καλυψαν εκδηλωση 130-140 ατομων σε πολυ καλο επιπεδο με τις εντασεις τους λιγο πιο πανω απ΄τη μεση (αν δειτε το ηχειο η ενδειξη ηταν στο +3 db ή αλλιως στο και 5 του ρολογιου). Στην πιστα και στα μπροστινα τραπεζια, εσκαγαν παρα πολυ καλα, στα πισω πισω παλι θα ελεγα πως η μουσικη ηταν στο ιδιο επιπεδο εντασεως με τη βαβουρα του κοσμου, δηλαδη το ενα δεν υπερκαλυπτε το αλλο. Καποια φαση δοκιμασα να σηκωσω λιγο ακομα τις εντασεις των ηχειων και τοτε η μουσικη υπερκαλυψε τη βαβουρα και στα πισω τραπεζια, αλλα αφενος μπροστα αρχισε να γινεται λιγο ναρκοπεδιο, αφετερου σαν ν' αριχοαν να ψιλοσφυριζουν τα μικροφωνα, οποτε τα ξαναεβαλα παλι εκει που ητανε. Βασικα αυτο που θα χρειαζοταν κανονικα ηταν πισω πισω να εβαζα και τα 2 10αρια DBR ωστε να ενισχυσουν. Και παμε τωρα στο προκειμενο: Σε ταβερνες και μεζεδοπωλεια, ειμαι σιγουρα μια χαρα και με αυτα που εχω. Ομως βλεπω οτι ηχος συνηθως χρειαζεται σε γαμους και συλλογους οπως ειπα και πριν. Αν τωρα αγοραζα ηχητικα, θ΄αγοραζα ενα ζευγαρι YAMAHA DXR 15 για κυρια ηχεια κι ενα ζευγαρι YAMAHA DBR 12 για monitor. Τωρα σκεφτομαι οτι εκανα μεν πατατα που πηρα 12αρια για κυρια ηχεια, ομως αυτο τελικα μπορει να μου βγει σε καλο. Πως θα γινει αυτο; Φυσικα αν αγορασω 2 YAMAHA DXR 15 για κυρια ηχεια και κρατησω τα DXR 12 για monitor. Κι ετσι θα εχω τον τελειο ηχητικο εξοπλισμο για γαμους κι εκδηλωσεις. Εσεις πιστευετε πως θα ηταν καλο ν΄αγορασω 2 Yamaha DXR 15; Κι αν το κανω αυτο τοτε OK, εχω τα 15αρια για κυρια ηχεια και τα 12αρια για monitor οπου σε αυτα θα δινω τον γενικο ηχο απο το Monito out της κονσολας. Με τα 10αρια τι κανω; Σκεφτηκα να τα πουλησω, ομως οφειλω να πω πως ενα 10αρι ηχειο τουλαχιστον μου ειναι απαραιτητο. Κι αυτο γιατι σε μαγαζια οπου ο ηχος τους ειναι ψιλοχαλια, το βαζω μπροστα για monitor και ακουω το πληκτρο μου και τη φωνη μου. Κι αυτο ειναι μονο 10κιλα οποτε βολευει. Το 12αρι που ειναι 20κιλα, να το κουβαλαω καθε φορα δεν λεει. Κι επισης αυτο που θελω να ρωτησω ειναι και το εξης. Tα Yamaha DXR 12 θα κανουν για monitor; Το λεω διοτι ειναι πολυ δυνατα ηχεια (132 db spl, 700 watt rms και 1100 peak), οποτε μηπως σαν Monitor υπαρχει λογω αυτων των χαρακτηριστικων προβλημα με μικροφωνισμους ή κατι αλλο; Λογω του οτι συνηθως σαν Monitor χρησιμοποιουνε συνηθως ηχεια μικροτερης ισχυος. Αν και πιστευω πως δεν ισχυει κατι τετοιο, την ενταση τη ρυθμιζουμε λογικα. Αυτα που λετε και συγνωμη αν σας κουρασα γραφοντας πολλα. Αυτο που παντως σκεφτομαι να κανω ειναι να κρατησω οσα εχω και μεχρι τελος του ετους ν' αγορασω και 2 Yamaha DXR 15. Κι αν αργοτερα αποφασισω να πουλησω το ενα ή και τα δυο DBR 10 βλεπουμε. Περιμενω ν' ακουσω τις αποψεις σας . Να' στε καλα!!
  9. Καλησπερα και παλι παιδια!! Θα ηθελα να σας ρωτησω κατι. Τι διαφορες πιστευετε οτι εχουν τα ηχεια Yamaha DXR 12 και Yamaha DXR 15. Θα μου πειτε τωρα, οτι εχουν 1 db διαφορα στο spl και 3 hz διαφορα στα μπασα. Το ξερω αυτο φυσικα, απλα θελω να πω πρακτικα τι διαφορες εχουν. Συγκεκριμενα εχω αγορασει τα DXR 12. Τα χρησιμοποιω συνηθως σε λαικα σχηματα με αρμονιο , μπουζουκι και φωνες. Αν πουλησω τα DXR 12 και παρω τα αντιστοιχα 15αρια, θα κερδισω κατι παραπανω; Δηλαδη για παραδειγμα το παραπανω μπασο που θα εχει το 15αρι, θα γεμισει σημαντικα το χωρο σε σχεση με τα 12αρια; Και φυσικα η κλασσικη ποσοτικη ερωτηση. Αν υποθεσουμε οτι τα DXR 12 καλυπτουν σε κλειστο χωρο 100 ατομα (καπου εκει τα εχω υπολογισει), με τα DXR 15 ποσα ατομα παραπανω πιστευετε οτι θα καλυψω; Γενικοτερα πειτε μου οτι θελετε σχετικα με αυτο και αν πιστευετε οτι αξιζει να δωσω τα 12αρια για να παρω 15αρια. Ενας τεχνικος παντως μου ειπε οτι καλυτερο ειναι να κρατησω τα 12αρια και να παρω ενα subwoofer 15αρι, το οποιο θα μου δωσει σημαντικη ενισχυση. Ομως αφενος δεν θελω να σηκωνω τοσα κιλα, αφετερου δεν θα εχω χωρο στο αμαξι. Η πατατα παντως που μαλλον εκανα ειναι η εξης: Επειδη εχω μικρο αμαξι, πηρα τα 2 12αρια και 2 DBR 10 και μαζι με κονσολα, αρμονιο, βασεις, καλωδια το αμαξι γεμιζει και μονο η θεση του οδηγου παραμενει αδεια. Γι' αυτο και πηρα 12αρια για κυρια ηχεια γιατι δεν ειχα χωρο. Μεχρι πριν λιγες μερες που διαπιστωσα οτι 2 15αρια (ενος φιλου) και 2 10 αρια μαζι με ολα τ' αλλα χωρανε τελικα (ομως τα 2 15αρια μαζι με τα 2 12αρια δεν χωρανε). Γι' αυτο λεω μηπως επρεπε να ειχα παρει 15αρια κατευθειαν για κυρια ηχεια. Οποτε γι΄αυτο ρωταω αν αξιζει να παρω 15αρια δινοντας τα αλλα και εχοντας μια χασουρα 400 ευρω περιπου αλλα χαλαλι. Περιμενω τις απαντησεις σας. Σας ευχαριστω πολυ!!
  10. Καλησπερα παιδια!!! Θα ηθελα να ρωτησω κατι. Εχουμε ενα συγκροτηματακι (με πληκτρα, μπουζουκι , τραγουδιστρια και τραγουδαμε και οι τρεις) και θελουμε να του δωσουμε ενα ονομα ετσι ωστε να το χρησιμοποιουμε για δουλειες σε ταβερνες και μεζεδοπωλεια. Το θεμα τωρα ειναι να μαθουμε αν υπαρχει γενικοτερα καποιος τροπος κατοχυρωσης του ονοματος. Και φυσικα να δουμε αν καποιο αλλο σχημα εχει κατοχυρωσει το ονομα που θελουμε και αν οχι πως θα γινει να κατοχυρωσουμε το ονομα. Γενικα οσα σχηματα εχουν ονοματα τα κατοχυρωνουν με καποιο τροπο ή απλα ετσι τα βαζουν στην τυχη και μπορει να υπαρχουν και 2-3 σχηματα με το ιδιο ονομα; Θα ηθελα ν' ακουσω τη γνωμη σας για το θεμα αυτο!! Σας ευχαριστω πολυ!!!
  11. Παιδια, σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και φυσικα το ξερω οτι εχετε δικιο σ' αυτα που μου γραψατε. Απλα τωρα εχω ενα αγχος (ψυχολογικο κυριως) μηπως τυχον τα ηχεια επαθαν τιποτα μιας και σε 10 - 15 Live που εχω κανει με αυτα επαιζαν στο mic. Κι ενταξει σε ολα τα live πλην του πανηγυριου επαιζαν με την γενικη της κονσολας στο -15 εως - 20 db και την ενταση των ηχειων στα -15 db (παρατεταρτο δηλαδη αν σκεφτειτε την ενταση σαν ρολοι και ουτε καν καλα καλα εκει. Ομως στο πανηγυρι επαιξαν εκει στα - 3 db και η γενικη της κονσολας (η κονσολα εκει δεν ηταν δικη μου αλλα του φιλου μου με τα jbl) στα 0 db για 7 ωρες και αυτο με φοβιζει. Και δεν ημουν εκει για να δω αν αναψε το Limit ή το protection καθως επαιζα πληκτρα και τραγουδουσα κι επισης ακουγα απο monitor οποτε δεν ξερω τι γινοταν εξω. Βεβαια μας ειπαν οτι εξω ο ηχος ηταν φοβερος καθ΄ολη τη διαρκεια. Και μιας και δουλευανε καλα στην προβα που εκανα προχθες, λογικα δεν θα εχουν παθει τιποτα. Απλα θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος τροπος να ελεγχθει αυτο. Και φυσικα πιστευω πως αν ειχαν παθει ζημια, πολυ απλα θα ειχαν καει εντελως οι εισοδοι οποτε δεν θα παιζανε καν. Υπαρχει δηλαδη περιπτωση, να εχουν παθει ζημια και να παιζουν απλα χαμηλοτερα απ' οσο επαιζαν κανονικα ή αν γινει η ζημια απλα καιγονται και σταματανε εντελως να παιζουν μια και καλη και τελος; Αυτο θα ηθελα βασικα να τα παω καπου (αν υπαρχει τετοιος χωρος) ωστε να μου ελεγξουν την ενταση τους και το spl οτι φτανει εκει που πρεπει, ωστε να μου φυγει αυτο το (κυριως ψυχολογικο) αγχος. Παντως το φιλαρακι μου αυτο παιζει ενα χρονο και κατι με τα ηχεια στο mic και δεν εχουν παθει τιποτα. Φυσικα αυτο και δεν ειναι σωστο, απλα με κανει να πιστευω οτι για να μην εχει παθει ζημια ακομα προφανως και δεν ειναι και τοσο ευκολο να καουν τα ηχεια επειδη μπορει να παιξαν καποιες φορες στο Mic και οτι χρειαζεται προσπαθεια (ή εστω πολλες φορες να παιζουν στο mic) για να γινει η ζημια. Ωστοσο το θεμα ειναι οτι μια φορα θα γινει η ζημια και μετα αντε φτιαχτα, οποτε πριν τουλαχιστον που δεν ηξερα τα εβαζα στο Mic, τωρα που πλεον ξερω ποιο ειναι το σωστο δηλαδη το να ρυθμιστουν στο Line (κατι που μου επιβεβεαιωσαν 2 ηχοληπτες) θα τα βαζω πλεον στο Line διοτι απλα δεν χρειαζεται να προκαλω κι εγω και να βαζω το χερι μου (βαζοντας τα στο mic) ετσι ωστε να γινει η ζημια αργα ή γρηγορα. Αυτα που λετε!! Και παλι σας ευχαριστω πολυ!!
  12. Καλησπερα παιδια σε ολους!! Εχω αγορασει 2 ηχεια Yamaha DXR 12 για Live καταστασεις καθως και 2 ηχεια Yamaha DBR 10 για μονιτορ ηχου. Στην πισω πλευρα λοιπον διπλα στη εισοδο εχει ενα κουμπακι ρυθμισης που εχει δυο επιλογες mic και line. Τα monitor DBR 10 τα ειχα συνδεδεμενα παντα με jack βυσμα και ειχα γυρισμενο το κουμπακι στη ρυθμιση line. Ωστοσο τα DXR 12 τα ειχα ως κυρια ηχεια και τα ειχα συνδεδεμενα στην κονσολα παντα με xlr βυσμα. Οποτε μεχρι τωρα ειχα γυρισμενο το κουμπακι στη θεση mic. Αυτο διοτι πιστευα πως το κουμπακι το γυρναμε στη θεση Mic αν συνδεσουμε στα ηχεια βυσμα μικροφωνου xlr, και στο line αν συνδεσουμε στα ηχεια βυσμα γραμμης jack!!! Αποτελεσμα, στα κυρια ηχεια DXR 12 ειχα την ενταση τους στα -15 db (ουτε καν στο "παρατεταρτο" δηλαδη) και τη γενικη της κονσολας περιπου στην ιδια ενταση (παλι περιπου -15 db) και γαζωναν!!! Με αυτες τις συνθηκες λοιπον εχουν παιξει σε καμια δεκαρια Live, ενω προσφατα σε ενα πανηγυρι 250 ατομων επαιξαν με την ενταση τους στα -3 db και με τη γενικη μιας αλλης κονσολας (μη δικης μου) στο 0 db (ολα αυτα παντα με αρμονιο με ρυθμους, μπουζουκι και φωνες). Μεχρι που πριν απο λιγες μερες, ειχα παιξει καπου και ειχε εναν ηχοληπτη με τα ιδια ηχεια. Κοιταξα στα ηχεια του και ειδα οτι ειχε γυρισμενη τη ρυθμιση στο line και την ενταση του ηχειου στα 0 db (φυσικα γαζωναν σε 100 ατομα κοσμο). Τον ρωτησα γιατι τα εχει βαλει στο line και μου ειπε οτι στο mic τα γυριζω μονο οταν βαζω σκετο μικροφωνο, ενω αν εχω κονσολα πρεπει να τα βαζω στο Line. Τον ρωτησα αν πειραζει να τα βαλω με κονσολα στο mic και μου ειπε οτι αν το κανω αυτο μπορει να μου καψει τις εισοδους!!!! Φυσικα ειχα προσεξει οτι το Line δινει χαμηλοτερη ενταση απο το Mic αλλα δεν ειχα φανταστει αυτο το σεναριο καθολου. Οποτε προχθες στο σπιτι δοκιμασα τα ηχεια στο σπιτι, εφτιαξα αρχικα εναν καλο ηχο στην κονσολα (δηλαδη την γενικη ενταση στο 0 και τις εντασεις των καναλιων στο 0 και προσεξα η ενδειξη της κονσολας να γεμιζει ολο το πρασινο (μεχρι τα 0 db) αλλα οσο μπορει να μην ξεφευγει στο κιτρινο (πανω απο τα 0 db δηλαδη, κυριως για τα μικροφωνα αυτο) και μετα εβαλα τα ηχεια στο line και σηκωνα ενταση σιγα σιγα μεχρι τα 0 db. Το αποτελεσμα μου φανηκε καλο (αν και δεν μπορω να κρινω πολλα μεσα στο σπιτι), ακομα και στα -8 db γαζωναν. Το θεμα ειναι τι θα κανουν σε 120 ατομα κοσμο σ 'ενα γαμο που εχω σε λιγες μερες. Εκανα και μια δοκιμη με το αρμονιο σε πριμα, μπασα ,μεσαια να δω αν υπαρχει θεμα με τα woofer και τις κορνες. Δεν καταλαβα κατι τετοιο οποτε λογικα ειναι ολα καλα. Οποτε πρεπει ολα τα ηχεια να ειναι γυρισμενα στο Line οπωσδηποτε; Η εισοδος βεβαια δεν καηκε οπως φαινεται, αλλα υπαρχει πειρπτωση να μου εχουν παθει καμαι αλλη ζημια τα ηχεια λογω της μεχρι στιγμης χρησης τους στο mic. Για παραδειγμα να βγαζουν χαμηλοτερη ενταση απο παλαιοτερα ή χαμηλοτερο spl (κυριως απο το πανηγυρι φοβαμαι που επαιζαν 7 ωρες σε ρυθμιση mic και ενταση -3 db με αρμονιο ,μπουζουκι και φωνες), αν και να πω την αληθεια δεν καταλαβα κατι τετοιο (αν υπηρχε θεμα πιστευω πως θα ειχε καει εντελως η εισοδος οποτε δεν θα εβγαινε καθολου ενταση και οχι απλα χαμηλοτερη). Μαλλον τη γλυτωσα, ομως μπορω να το ελεγξω (κυριως το spl) με καποιο τροπο; Αν και φανταζομαι οτι τα Υamaha DXR 12 , λογικα θα εχουν και προστασιες απο τετοια. Επισης εχω ενα φιλαρακι που εχει δυο ηχεια JBL EON 615. Στο πρωτο του Live τα ειχε στο line και ενω ειχε κονσολα και ενταση ηχειων στο τερμα , ισα που καταφερε να καλυψει 100 ατομα. Μετα τα γυρισε στο mic (κατοπιν δικης μου παραινεσης μαλιστα, που να 'ξερα ) και τα ηχεια παιζουν στη μεση και γαζωνουν σε 150 ατομα κοσμο (κιθαρα , μπουζουκι και φωνες) . Οταν εμαθα αυτο για το mic και το line, του το ειπα και μου ειπε πως οταν τα ειχε βαλει στο line τα ηχεια ηταν ψοφια οποτε μου λεει " εγω θα τα βαζω συνεχεια στο mic που γαζωνουν, στο Line δεν κανουν τιποτα". Φυσικα μου ειπε να το ψαξω το θεμα, αλλα πιστευει πως η ρυθμιση mic και Line δεν εχει και τοσο μεγαλη σημασια. Μου ειπε χαρακτηριστικα, οτι πιστευει πως στην θεση line το ηχειο δεν θα δωσει αυτο που μπορει. Οποτε θα ηθελα τη γνωμη σας παρακαλω γι' αυτο το θεμα!! Οι οδηγιες χρησης των ηχειων μου παντως λενε οτι σε πηγες χαμηλης εντασης π.χ. μικροφωνο πρεπει να τα βαζω στο Mic, ενω σε πηγες υψηλης εντασης π.χ. κονσολα να τα βαζω στο Line. Να ειστε ολοι καλα!! Σας ευχαριστω πολυ. Υ.Γ. : Απο εδω και περα παντως, ολα τα ηχεια ρυθμισμενα στο Line και η ενταση τους στα 0 db (στη μεση ακριβως δηλαδη) , αντε το πολυ στα + 3 db!!!
  13. Καλησπερα παιδια!! Με λενε Μιχαλη και ειμαι νεο μελος, αλλα διαβαζω κατα καιρους το forum για διαφορα θεματα. Λοιπον εχω το εξης θεμα και θα ηθελα τη γνωμη σας. Σκεφτομαι να αγορασω ηχεια για live καταστασεις, οι οποιες περιπου θα εχουν λιγα οργανα δηλαδη αρμονιο, μπουζουκι, αντε και καμια κιθαρα και δυο μικροφωνα για τραγουδιστες (κονσολα εχω και με καλυπτει για ολα αυτα). Και κυριως για να καλυπτουν χωρους οπως ταβερνακια ή μεζεδωπωλια αν χρειαστει ας πουμε απο 80 εως 200 το πολυ ατομα (καλα για 200 μιλαμε στην πιο τραβηγμενη περιπτωση). Μετα απο αρκετο ψαξιμο στο διαδικτυο, καταληγω μαλλον σε ηχεια JBL EON 610 ή 612. Εκει ακριβως ειναι και το θεμα. Πιστευετε λοιπον οτι για τα οργανα και για τους χωρους που θελω, θα με καλυψουν τα ηχεια των 10 ιντσων ή θα χρειαστω 12 ιντσα; Βασικα σκεφτομαι τις εξης περιπτωσεις: 'Η να παρω δυο JBL EON 612 και ενα JBL EON 610 για monitor, ή στην αλλη περιπττωση που παρω 10ιντσα, να παρω δυο JBL EON 610 και ενα JBL EON 510 για monitor. Τα JBL EON 612 και 610 εχουν ισχυ 500 watt ενω το JBL EON 510 εχει ισχυ 280 watt. Αυτο που φοβαμαι με τα 12ιντσα, ειναι μηπως τυχον εχω προβλημα χωρου στο αμαξι για την μεταφορα τους καθως μαζι με αυτα θα κουβαλαω και αρμονιο, μια τσαντα με μικροφωνο και καλωδια, βασεις αρμονιου και μικροφωνου, κονσολα και το 3ο ηχειο που αναφερα πριν οτι θελω να αγορασω για monitor. Ενω το αμαξι μου ειναι Daewoo Matiz, οποτε ειναι καπως μικρο και ισα που θα τα χωραει. Οριστε και τα Links με τις προδιαγραφες των ηχειων που ανεφερα. http://www.jblpro.com/www/products/portable-market/eon600-series/eon612#.VhPHh-ztmko http://www.jblpro.com/www/products/portable-market/eon600-series/eon610#.VhPHg-ztmko http://www.jblpro.com/www/products/vintage/vintage-portable/eon500-powered-series/eon510#.VhPHi-ztmko Τι μου προτεινετε να κανω; Ψηνομαι για τα 12ιντσα, αλλα μπορει να ειναι και πλεονασμος αν τα 10ιντσα με καλυψουν για αυτα που ειπα πριν. Οσοι μπορειτε, παρακαλω να μου απαντησετε. Φυσικα, οποιος εχει να προτεινει κατι ηχεια, πολυ ευχαριστως. Σας ευχαριστω παρα πολυ!! Να ειστε καλα!!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.