Προς το περιεχόμενο

Paladin

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    52
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Paladin

0

Φήμη

  1. Καλησπέρα. Παίζω κιθάρα και θέλω να ξεκινήσω να μάθω και μπάσο μιας και τελευταία μου τραβάει την προσοχή αρκετά. Θέλω να παίζω πιο πολύ Jazz αλλά και και άλλα είδη, ροκ κλπ. Μετά από έρευνα και αφού είδα πολλά βίντεο κατέληξα στο ότι μάλλον μου αρέσουν περισσότερο τα Fender (σκεφτόμουν για Ibanez) και έπαιξα λίγο σε ένα μαγαζί με ένα standard jazz μιας και δεν είχε sq vm. Το θέμα είναι το εξής. Βλέπω και αναφέρεται ότι το jazz μπάσο είναι πιο πολύ για σλαπ και funk και δεν έχει πολύ "όγκο" όπως το precision. Βέβαια στο μαγαζί που έπαιξα λίγο μου φάνηκε οκ αλλά δεν ξέρω και πολλά. Οπότε σκεφτόμουν για Squire VM PJ που μπορεί να είναι και P και να έχει και κάποια πρίμα αν χρειαστεί. Γενικά όπως ακούω τα κλιπάκια ακούγεται ωραίο. Από την άλλη αν πήγαινα σε jazz έχω δεί το Squire Deluxe το οποίο λέει ότι είναι active αλλά νομίζω έχει μόνο bass boost. Και τα 2 στον Thomman έχουν ίδια τιμή. Ποιο θα προτείνατε; Ξέρει κανείς άν το PJ έχει jazz neck ή P? Έβλεπα και τα Sire Marcus Miller, που λένε σχεδόν όλοι τα καλύτερα. Συγκεκριμένα το P7 που είναι και active και είναι 50 ευρώ πιο πάνω από τα Sq. Βέβαια σε ένα συγκριτικό με Fender άκουσα το Fender να έχει λίγο καλύτερο τόνο, αλλά δεν ήταν Sq και εδώ ίσως το ψυρίζω αρκετά.
  2. Μία strat με διπλό μαγνήτη στο bridge θα ήτανε νομίζω πολύ καλή επιλογή για να έχει και περισσότερο γκάζι και να όχι την βαβούρα του μονού μαγνήτη. Απο κει και πέρα όλα είναι θέμα τεχνικής και συνήθειας, ακόμη και αυτοί με χοντρά δάχτυλα δεν έχουν πρόβλημα να πηγαίνουν πάνω κάτω την ταστιέρα σε οποιαδήποτε κιθάρα, κοίτα π.χ τον Romeo, ή τον δικό μας Φλούρο.
  3. Δεν έχω καταλάβει γιατί όμως να βάλεις tubescreamer μπροστά. Για παραπάνω γκάζι? Γενικά τα overdrive πετάλια μπροστά απο έναν ήδη distorted ήχο δίνουν σίγουρα περισσότερο γκάζι και κάνουν και τον ήχο λίγο πιό λεπτό. Προσωπικά απο το clip όπως το άκουσα με το tubescreamer μπροστά ήτανε σαν πιό γεμάτος ο ήχος, όχι μόνο πιό δυνατός, αλλά εξαρτάται τί θές. Π.χ για πιό κοφτό ήχο δεν θέλει πολύ gain γενικά.
  4. Δεν είναι θέμα σύγκρισης, είναι θέμα οτι άν έχεις μία τεχνική που ακούγονται οι νότες καλά με τον ενισχυτή σου, άν μετά πάς να γράψεις με το amplitube 3 ή κάθε τέτοιο πρόγραμμα δεν θα βγαίνει ίδιο το παίξιμο. Θα μου πείς, γιατί να γράψεις με το software και όχι με τον ενισχυτή σου, έ αυτό είναι άλλο θέμα. Έπαιξα λίγο με τα compressor και τα tube screamer και overdrive που έχει, αλλά απλά ο ήχος δεν είναι καλός, legato ούτε για αστείο με έναν σχετικά καθαρό και λίγο driven ήχο. Θέλει να χώσεις μπόλικο gain και μετά χάνεται το ηχοχρώμα της κιθάρας. Δεν ξέρω μπορεί να είναι και η κιθάρα η συγκεκριμένη ή το σετάρισμα? Εϊναι η classic vibe 50's, αλλά ένας φίλος μου που την έπαιξε και έχει φτιάξει custom tele μου είπε οτι είναι πολύ καλή. Να πώ την αλήθεια λίγο την δοκιμασα με τον valbee γιατί τον πήγα στο χωρίο, αλλά νομίζω πως είχε πολύ περισσότερο punch - sustain στον καθαρό ήχο. Βέβαια γενικά το προκείμενο είναι τελικά πώς φτιάχνεται ένας τέτοιος ήχος σε έναν κανονικό λαμπάτο, που απο οτι βλέπω το bb preamp λειτουργεί πολύ καλά ώστε να μην σου χαλάει το ηχοχρώμα της κιθάρας σου και να θάβεται κάτω απο το gain. Οπότε ψάχνω έναν ενισχυτή που να παρέχει κάποιο gain για να μπουσταριστεί μετά. Προτάσεις για το θέμα με το amplitube αλλά και για επιλογή ενισχυτή ευπρόσδεκτες.
  5. Ναί, αλλά ενώ έχει ηχοχρώμα δεν έχει punch και ίσως διότι βάζω και το noise reduction και οταν πιάνει κόβει τις δυναμικές. Αυτό είναι το θέμα, ίσως χρειάζεται άλλους μαγνήτες δεν ξέρω. Αλλά απο όσο ξέρω οι noise cancelling μονοπήνιοι και αυτοί δεν κόβουν κάποιες δυναμικές? Πάντως αυτό όσον αφορά το amplitube, στον μικρό λαμπάτο που έχω σκάει καλά η νότα και έχει κάποιο punch από χαμηλό ήχο κιόλας.
  6. Δεν ήξερα τι ακριβώς να βάλω στον τίτλο, αλλά αυτό που θέλω να φτιάξω είναι ένας ήχος με όχι πολύ drive, να ακούγεται το ηχοχρώμα της κιθάρας μέσα απο αυτόν, το χτύπημα στο ξύλο κλπ, αλλά να έχει και punch, δηλαδή κάποιο sustain ώστε να μπορείς να παίζεις άνετα κάποια σόλο, να ρέουν οι νότες στο παίξιμο δηλαδή, να μήν "κολλάνε". Ουσιαστικά ένας ήχος σαν του Andy Timmons όταν δεν δίνει πολύ gain ή του Guthrie που παίζει κάποιες φορές με gain αλλά ακούγεται το ηχοχρώμα της κιθάρας του και δεν θάβεται στο distortion. Καταννοώ βεβαίως οτι αυτό είναι και στα δάχτυλα του κθαρίστα, ιδίως όταν μιλάμε για Govan που και με λίγο gain έιναι σαν να έχει τόνους. Μου αρέσει το όλο στύλ του Timmons που χρησιμοποιεί το bb preamp και μπουστάρει τον ήχο όταν χρειάζεται, αλλά μου αρέσει ιδιαίτερα ο πιό crunch ήχος του, με όχι πολύ gain δηλαδή. Το θέμα είναι πώς το κάνεις αυτό σε μία stratocaster με μονούς μαγνήτες. Βάζουμε compressor μπροστά να ενισχύει λίγο να δίνει boost? Ένα bb preamp θα κάνει δουλειά? Και φυσικά μετά τί γίνεται με τη βαβούρα, θέλει και noise gate? Ένα άλλο θέμα. Βρίσκομαι στην αναζήτηση ενισχυτή και ουσιαστικά στοχεύω σε αυτόν τον ήχο που περιέγραψα, με φόντα βέβαια να έχει και κάμποσο gain για τα πιό δυνατά σόλα, πάλι βλέπε Timmons κλπ. Ο μόνος λαμπάτος που έχω είναι ο valbee 5w, ο οποίος βγάζει πολύ ωραία καθαρά και γενικά ακόμη και η strat άμα τσιτώσεις λίγο to gain αποκτάει punch. Αυτό σε αντίθεση με το amplitube 3 που χρησιμοποιώ για εγγραφές που τα καθαρά του απλά δεν έχουν ίχνος punch εκτός και αν δώσεις compression και επιπλέον overdrive πετάλι για να μπουστάρεις και άλλο και φυσικά να δυναμώσεις και τον ήχο. Με το amplitube ποτέ δεν κατάφερα να βγάλω έναν τέτοιον ήχο, δηλαδή λίγο gain, punch και να μήν χάνεται η κιθάρα μέσα στο gain. Άν κάποιος έχει κάποιο tip άς το πεί Αλλά τώρα θέλω να πάρω ένα ενισχυτή και για καμιά πρόβα και κάνα live άν τύχει. Οπότε έχω στο μυαλό οτι μπορεί να χρειαστεί και κάποιο πετάλι σε στύλ bb preamp να μπουστάρει ωραία τον ήχο χωρίς να τον αλλοιώνει πολύ και μετά δεν ξέρω, ακούω συμβουλές. Βέβαια δεν πάω για mesa boogie καθώς λεφτά δεν παίζουνε πολλά. Αλλά συμβιβάζομαι με ενισχυτή που να έχει έτσι αμερικάνικο ήχο.
  7. Οκ, νομίζω ότι την έφτιαξα. Μαλακές χορδές τώρα. Βέβαια έχει λίγο fret buzz, από το χαμήλωμα αλλά οκ. :)
  8. Οκ, έχω χαμηλώσει τις χορδές. Πρέπει να τις φέρω παλι επάνω για να τσεκάρω τις αποστάσεις από τα τάστα? Π.χ κρατάω το 14ο τάστο, το 1ο και τσεκάρω άν στο 7ο 8ο τάστο η απόσταση είναι 0,6mm, όσο μία λεπτή πένα. Έτσι όπως τις έχω τώρα φαίνεται να είναι, αλλά έχω μπερδευτεί με αυτό το θέμα. Αυτά δεν είναι αλληλοεξαρτώμενα? Π.χ άν έχω χαμηλώσει τις χορδές από κάτω, τότε θα είναι οκ, αλλά έτσι δεν θα ξέρω αν θέλει ρύθμιση το truss rod.
  9. Γεία σας. Έχω πάρει μία Fender Squier Classic Vibe strat 50's. Οι χορδές από το εργοστάσιο ήτανε σκληρές και έτσι τις άλλαξα με 9άρες. Αλλά αφού τις άλλαξα είδα ότι πάλι είναι σκληρές. Δηλαδή και οι εργοστασιακές 9άρες ήτανε. Έχω παίξει λίγο με το σετάρισμα αλλά δνε ξέρω τι γίνεται. Έχει κανείς καμιά ιδεά γιατί οι χορδές είναι έτσι σκληρές και αν ναί καμιά συμβουλή?
  10. Καταρχήν το pod δεν είναι plug and play.Κατα δεύτερον όταν έψαχνα κι εγώ ενισχυτές είχα δοκιμάσει μερικούς.Π.χ powerball,dual rectifier,6150 και άλλους.Ε λοιπόν και αυτοί όταν ανέβαζες το gain η ευκρίνεια χανόταν. Ξέρω τι εννοείς janick με το ότι δεν το αισθάνεσαι ίδιο με ένα λαμπάτο.Και δεν γίνεται όταν φυσικά π.χ το ακούς από studio monitors.Όπως είπα μία κεφαλή hd147 με καμπίνα 4χ12 ακούγεται μιά χαρά σαν λαμπάτος.Έχεις και τον αέρα και τον όγκο της καμπίνας.Αυτό που λές για το παίξιμο ουσιαστικά δεν επικεντρώνεται κάπου.Όταν ανοίξεις τον ήχο στα επίπεδα που θα άνοιγες έναν λαμπάτο θα δείς ότι είναι ουσιαστικά το ίδιο πράγμα, έστω κατα 95 %.Το ηχείο πάλλεται το ίδιο και βγάζει αέρα.Πλέον η Line6 έχει βγάλει και Patch που δίνει το projection που έλειπε από τους ενισχυτές της, αυτό που λέμε βγαίνει ο ήχος προς τα έξω. Έπαιξα το ίδιο ριφάκι σε έναν laney chrome zone και στον hd147 στην ίδια ένταση.Έ δεν μπόρεσα να βρώ διαφορά.Εκτός από το ότι ίσως ο λαμπάτος είναι πιό ζεστός.Κάτι που οι Line6 είναι στο 80%-90%.¶ν και σε έναν καθαρό ήχο στον hd147 αισθανόσουνα σάν λάμπα και στο παίξιμο.Πολύ ζεστός ήχος.Το μυστικό είναι και η ένταση.Το ηχείο πρέπει να πάλλεται με τον ίδιο περίπου τρόπο και να βγάζει αέρα όπως στον αντίστοιχο λαμπάτο.Εάν παίξεις σε έναν λαμπάτο χαμηλά δεν θα ακουστεί τόσο καλά, όχι μόνο επειδή δεν ανάβει η λάμπα καλά αλλά επειδή δεν νιώθεις και τον αέρα, τον όγκο και όλα αυτά που βγάζει ο ενισχυτής σε πιό μεγάλες εντάσεις. Τί ακριβώς έχεις βρεί όμως στον XXX?Ρωτάω καθαρά από περιέργεια μιάς και εγώ ψαχνόμουνα πολύ να βρώ έναν καλό ήχο και distortion.
  11. Οκ, παλιότερα έβλεπα pod και έλεγα pfffffff.Μετά έλεγα οκ, αλλά δεν συγκρίνεται με λάμπες κλπ έχει ακόμη δρόμο.Μετά άκουσα μία εγγραφή με podxt και μου φύγαν τα κλαπέτα.Πήγα και πήρα ένα.Πράγματι ωραίο.Κατέβασα και το metal pack και είναι πολύ καλό.Σήμερα και μετά από μία βόλτα στο forum της line6 και ακούγοντας κάποια κλιπάκια φτιαγμένα με podxt ή guitar port έχω χάσει τη μπάλα. http://fredrikgroth.com/ezdrummer2.mp3 Αυτό είναι με podxt, metal pack και ezdrummer.4 rythm tracks ταυτόχρονα, 2 criminals (5150) και 2 line6 diamondplates (triple rectirfier).Εάν εσείς ακούτε modelling εδώ πέρα, έ τότε πρέπει να είστε πολύ έμπειροι.Ο ήχος σπέρνει. http://www.sonicbakery.com/Rozea_Haven/Complete/Rozea_Haven-Haven.mp3 Αυτό είναι από ένα κάφρικο συγκρότημα.Αγνοήστε τα brutal φωνητικά.Είχανε πάει στο studio ενός τυπά ο οποίος έχει και 5150 κανονικό και guitar port.Στην αρχή ξεκινήσανε να γράφουνε με 5150 και μετά δοκιμάσανε τον 5150 από το guitar port που έχει metal pack επάνω.Τους άρεσε τόσο ώστε γράψανε όλο το album με τον 5150 της line6. Και τέλος κάτι ίσως όχι τόσο φοβερό όσο τα 2 προηγούμενα από άποψης ήχου, αλλά πολύ καλό και αυτό και πολύ ωραίο παίξιμο.Με powerball από το podxt και πιθανώς με tube screamer μπροστά πάλι από το podxt. http://www.jordisunger.net/johnreggs/erupt.mp3 Ετοιμάζω δικό μου track κατά τα πρότυπα του πρώτου link.Θα έχει 2 rythm tracks και drums από ezdrummer.Θα το ποστάρω όταν θα είναι έτοιμο. Πάντως μπορώ να πώ ότι πλέον τουλάχιστον για το recording μέρος έχει προχωρήσει πολύ το modelling.Και το pod είναι πολύ καλό εργαλείο,απλά θέλει ψάξιμο.Όχι ότι και ενισχυτές τύπου hd147 και Vetta είναι άσχημοι για live.Τουλάχιστον ο 147 πλησιάζει κατά 90% μία λαμπάτη κεφαλή.Μήν πώ 95%.Να δούμε και την νέα γενιά όταν θα βγεί.Θα ποστάρω και άλλα κλιπάκια άμα βρώ και κάτι πιό soft, όχι μόνο metal.Είμαι σίγουρος ότι και εκεί θα έχουνε βγάλει απίστευτους ήχους.
  12. Στο G3 όταν παίζανε και οι 3 μαζί και ο Satch και ο Malmsteen ήταν στην ίδια περίπου ένταση, αυτός που ακουγόταν πιό δυνατά ήταν ο Vai και αυτό από λάθος του ηχολήπτη. Ναι, καλός και ο Satriani και ο Vai.Αλλά προσωπικά θεωρώ οτι και αυτοί το έχουν παρακάνει το πράγμα.Πέρα από κάποιους αρχικούς δίσκους μετά τα άλλα είναι τόσο τεχνικά που δεν είναι ωραία.Το Attitude song του Vai θεωρείται ένα από τα απόλυτα instrumental.Εμένα ούτε ο ήχος του μου αρέσει ούτε αυτά που παίζει.Και σε αρκετό άλλο κόσμο.Αντιθέτως κάτι summersong και τέτοια σπέρνουνε. Και κανένας κιθαρίστας σχεδόν δεν παίζει κάτι απο δική του έμπνευση.΄Όσον αφορά τα licks τουλάχιστον διότι σάν riffs και βασικά μοτίβα και ο Malmsteen έεχει βγάλει ωραία.Αλλά licks ακόμη και αυτοί που βγάζουν δικά τους είναι λίγα και εμπλουτίζουν με licks άλλων.Το να λές ότι ο Malmsteen αντιγράφει τον Bach είναι σαν να μου λές ότι ο και ο Pagannini αντέγραφε τον Bach.ΚΑι οι 2 παρόμοιες κλίμακες χρησιμοποιούσαν τί πάει να πεί αυτό?Και όλοι οι μπλουζίστες αντιγράφουν όποιον σκέφτηκε τα πιό κλασσικά licks των blues με αυτό το σκεπτικό.
  13. Πού? Γιατί ψάχνω και δεν βρίσκω.
  14. Δεν έχω κολλήσει με τον F-30 απλώς είναι ο φτηνότερος.Θα έπαιρνα DC άμα ήτανε στα ίδια λεφτά. Για τους Koch έκανα συγκεκριμένη ερώτηση σε άλλο ποστ όταν κάποιος είπε ότι έχει δοκιμάσει έναν, αλλά δεν απαντήθηκε.Έχω ακούσει διάφορες απόψεις.Ότι είναι άχρωμοι γενικά και ότι έχουνε fizz στο distortion μέχρι ότι γενικά είναι πολύ καλοί ενισχυτές.Αλλά δεν τους έχει κανείς στην Αθήνα να τους δοκιμάσω. Επίσης όπως είχα πεί στο ίδιο ποστ, ένας ενισχυτής που μου άρεσε αρκετά είναι και ο Laney ο chrome o zone που έχει μοντέρνο ήχο και φυσικά φοβερά καθαρά και πολύ distortion.Τον έχω βρεί μεταχειρισμένο μιάς και δεν βγαίνει πιά στο εμπόριο, αλλά combo.Και επειδή είναι βαρύς θα προτιμούσα κάτι σε κεφαλή.
  15. Και όπως θα σου απαντούσαν σε κάνα youtube: learn 2 play Γούστα είναι αυτά βέβαια.Εμένα τα πρώτα του άλμπουμ μου αρέσουν.Και έχει ωραία σόλα μέσα και ιδέες.Πολλοί λένε διάφορα για τον Malmsteen αλλά κυρίως διότι απλά μετά επαναλαμβάνεται στα σόλα.Και διότι ίσως δέν μπορούν απλά να παίξουν κάν κάτι παρόμοιο.Η καριέρα και η επιτυχία που έκανε ο Malmsteen δέν είναι τυχαία.Και δεν είναι τυχαίο που στους G3 τους είχε πατήσει κάτω τους άλλους δύο, μέχρι και με τον ήχο του και ο κόσμος γούσταρε.Ε, δέν μπορεί να λέει κάποιος ότι τα σόλο του Malmsteen είναι τα χειρότερα τη στιγμή που κομμάτια του όπως το far beyond the sun τα δίνουν στους μαθητές να τα βγάλουν τον τελευταίο χρόνο στο GI. Να πείς για κάναν Michael Angelo, να πώ οκ.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου