Προς το περιεχόμενο

John Tzinieris

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    584
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

John Tzinieris ήταν Μέλος της ημέρας 9 Ιουνίου 2021

John Tzinieris είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

2 Followers

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή John Tzinieris

Musician

Musician (2/4)

299

Φήμη

2

Σωστές Απαντήσεις

  1. John Tzinieris

    Noiz Jam 22 - The hangover

    Μπράβο ρε παιδιά! Ωραία Φάση!
  2. ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ! Έπρεπε να έχει τουλάχιστον 256 Lynx ή έστω 512 RME. Έτσι για τη λιγούρα. Η πλάκα είναι ότι έχει 600.000 πυρήνες κάρτας γραφικών nVidia. Τώρα ξέρουμε γιατί έχουν ανέβει οι τιμές! Καλό κομπιουτέρι πάντως, βοηθάει, βοηθάει.. (Η ΔΕΗ τους έχει έρθει; )
  3. Anti-block είναι κι αυτό. update: Από την στιγμή που αυτό που κάνει κάποιος είναι νόμιμο και σε κάποια αποδεκτά πλαίσια ηθικής, τότε νομίζω ότι απλά αυτά τα μέσα (τηλεόραση, servers διαδικτύου κλπ.) πρέπει να αυτορρυθμιστούν.. Φυσικά αυτό και γίνεται.. Τώρα, αν κάποιες ιστοσελίδες μόλις αρχίσεις και διαβάζεις σου πετάνε σε όλη την οθόνη 2-3 διαφημίσεις στο καπάκι και άλλες 5-6 πλευρικές και περιμένουν να το ανεχτείς.. ΟΚ.. Επίσης, αν η παρουσίαση του χορηγού γίνεται υπερβολική και προκλητική, πάλι φεύγεις.. Όλα είναι θέμα ισορροπιών.. Το πιο τίμιο και ξεκάθαρο βέβαια είναι με συνδρομή.. ΠΟΣΑ λεφτά όμως έχουμε πια;
  4. Δεν είναι ήχος αυτό. Είναι ταλαντώσεις σε αέριο από διαδικασίες της μαύρης τρύπας σε μια πολύ χαμηλή περίεργη συχνότητα που την έκαναν ήχο με το ζόρι κάνοντας επεξεργασίες ήχου.. Λέω κι εγώ..
  5. Πιθανότατα αυτό που γράφω τώρα είναι το πιο άχρηστο post στο διαδίκτυο ever, αλλά θα το πω: _ Παιδιά, εγώ έγραψα: Φυσικά σε 2-3 μέρες θα έχει πέσει γιατί η Google χάνει έσοδα.. και φαίνεται ότι διαβάστηκε: Φυσικά, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, σε 2-3 μέρες θα έχει πέσει γιατί η Google χάνει έσοδα.. Εγώ όμως το ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν το έγραψα ποτέ..
  6. ελαφρώς offtopic: Είναι αλήθεια ότι ο μουσικός εξοπλισμός από το 1980 έχει υποστεί ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ αλλαγές. Είναι εξωφρενικό το πόσο προσιτές είναι πλέον συσκευές με τρελές δυνατότητες επεξεργασίας. Η ψηφιακή επανάσταση να είναι καλά.. Ολα αυτά βέβαια οδήγησαν στο να ευτελιστεί η αξία της μουσικής δημιουργίας και να ...σχεδόν παρακαλάμε τους άλλους να ακούν τα κομμάτια που γράφουμε... (και ισχύει σε μεγάλο βαθμό ακόμη και για τα πολύ μεγάλα ονόματα αυτό - η υπερπροσφορά μουσικής είναι τρομακτική).
  7. Εχουν φτιάξει μια ιστοσελίδα https://www.youtube-nocookie.com (στην οποία μπαίνεις με τον τρόπο που γράφει ο φίλος Vale Rossi) και πάνε και κάνουνε embed τα βίντεο του κανονικού youtube σε πραγματικό χρόνο στη σελίδα τους. Χα,χα,χα, σατανάδες! Φυσικά σε 2-3 μέρες θα έχει πέσει γιατί η Google χάνει έσοδα..
  8. Δεν είμαι κλασικός κιθαρίστας αλλά παίζω την Αλατούρκα στο πιάνο, άρα θα απαντήσω! Και οι 2 περιπτώσεις (πριν τις 2 νότες φα) είναι επερείσεις ή αποτζιατούρες ("επιβοηθητικοί" ή "διακοσμητικοί" φθόγγοι). Βασικά, υπάρχουν 15 όροι που υποδηλώνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα: βοηθητικές νότες εκτός χρόνου. Πρέπει να ακουστούν καθαρά στον ακροατή πριν την κύρια νότα και να "οδηγήσουν" σύντομα προς αυτήν. Να μας την υποδείξουν, κατά κάποιον χρόνο.. Ενώ δεν πιάνουν υποτίθεται χρόνο στο μέτρο πρέπει να παιχτούν κανονικά, αν και κάπως γρήγορα συνήθως. Είναι σαν ο συνθέτης να ήθελε να βάλει και μερικές νότες ακόμη αλλά να μη χωράγανε στο μέτρο! Πόσο γρήγορα πρέπει να παιχτούν; Εξαρτάται από το τέμπο, το ύφος, τη φράση κλπ. Η πραγματική διάρκεια της επέρεισης πρέπει να είναι τέτοια ώστε να επιτελεί σωστά τον σκοπό της: να "υποδεικνύει" δηλαδή την νότα στην οποία καταλήγει. Αρα, πρέπει να ακουστεί και καθαρά αλλά και να κρατάει κάποιο λογικό χρόνο (απόφαση εκτελεστή, αν και συνήθως ο χρόνος αυτός είναι σχετικά μικρός ώστε να μην διαταραχθεί η διάρκεια του μέτρου εκτός αν δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα - βλέπε παρακάτω). Στην πρώτη περίπτωση προφανώς θα προηγηθούν της συγχορδίας (αλλιώς δεν θα λειτουργήσουν σωστά πέφτοντας "πάνω" της) και θα "φάνε" λίγο από το χρόνο του υπόλοιπου μέτρου (αν και πόσο θα "φάνε" και από ποιό ακριβώς μέτρο [το ίδιο, το προηγούμενο, ή θα υπάρξει και μια πολύ μικρή καθυστέρηση ανάμεσα στα μέτρα] το αποφασίζει μόνο ο εκτελεστής εκείνη τη στιγμή). Στη δεύτερη περίπτωση η επέρειση θα παιχτεί με παρόμοιο τρόπο - λογικά το φα θα αρχίσει στην ώρα του και η επέρειση θα έρθει λίγο νωρίτερα.. (εδώ δεν υπάρχει το πρόβλημα με την αρχή του μέτρου). Να ξέρετε ότι στο πιάνο παρόμοιες επερείσεις συχνά λειτουργούν σαν κανονικό 16ο! Ειδικά σε κλασικούς συνθέτες όπως Μότσαρτ, Μπετόβεν κλπ. Δηλαδή παίζοντας σαν κανονικές νότες τρώγωντας το χρόνο της επόμενης "κανονικής" νότας.. Αν και τελικά δεν συμφωνούν όλοι οι καθηγητές πιάνου με το παραπάνω (πιάσ'το αυγό και κούρεφ'το! Ειδικά για την πρώτη νότα της Αλατούρκας άλλοι λένε ότι είναι επέρειση και παίξτην γρήγορα λίγο πριν, αλλοί λένε να παιχτεί σαν 16ο μέσα στο χρόνο του τρώγωντας από την επόμενη νότα!) Φυσικά στην εποχή μας παίζονται με κάπως διαφορετικό τρόπο.. ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ: Προσπαθείς να καταλάβεις ΓΙΑΤΙ ο συνθέτης το έγραψε έτσι και το παίζεις ώστε να βγάζει νόημα μέσα στην κάθε μουσική φράση.. Η ορολογία μερικές φορές περισσότερο μπερδεύει παρά ξεκαθαρίζει ενώ τα πράγματα είναι απλά.. Ασχετο: η τρίλια μεταφράζεται πλέον ως "τρύλος"; Ρε τί τραβάμε!
  9. Στο μεταξύ εγώ: Brian Ferneyhough - Lemma-Icon-Epigram (1981)
  10. Σιγά το πράγμα, ρε σεις! Σε ένα από τα δικά μου ( ) πατάς δεξιά τη μελωδία με άλλο όργανο και αριστερά πατάς άλλον ήχο και άμα λάχει και arpeggiator και με βάση την αρμονία φτιάχνει κανονική συνοδεία (δεν είναι καν arranger!). Μάλιστα υποστηρίζει 4-5 arpeggiator για να μην παίζει κι όλο το ίδιο.. Ούτε ο Μάγκας με το κλαρινό δεν το κάνει αυτό! (με αποφασιστική φωνή) ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ!
  11. Μου θύμισες την Πάτρα που ήμουνα φοιτητής το 1990-1991 - τότε πρέπει να είχε βγει το τραγούδι! Η αλήθεια είναι ότι το παίζανε παντού τότε.. Μεγάλο σουξέ είχε. update: κι εγώ προσπαθούσα να βρω παρόμοιο ήχο στο synth για να το παίξω! ;-)
  12. Δεν ξέρω αν το έχει γράψει κάποιος άλλος, αλλά ιδού ένα ωραίο κόλπο για να έχεις και ανθρώπινους-σωστούς χρόνους (χωρίς quantize) αλλά και "εσωτερικό ρυθμό" (groove) σε ένα μέτρο: 1. Ηχογραφείς το μέτρο ΧΩΡΙΣ να σε νοιάζουν ούτε μετρονόμος, ούτε χρόνοι, ούτε διάρκειες, ούτε τέμπο, ούτε τίποτα. Το μόνο που προσέχεις είναι να έχεις παίξει σωστά το μέτρο σου σε όποιο τέμπο σε βολεύει (συνήθως πολύ αργότερο του κανονικού, :-) αλλά όχι πάντα ). 2. Επιλέγεις το μέτρο που μόλις ηχογράφησες και το πηγαίνεις να ξεκινάει στο σωστό σημείο του τραγουδιού (αν χρειάζεται) χωρίς να αλλάξεις κάτι άλλο.. 3. Επιλέγεις μια λειτουργία "time fit/time stretch/fit to time" ή όπως αλλιώς την λέει το κάθε DAW και ορίζεις το τέλος του μέτρου αυτού εκεί που θα έπρεπε να είναι με βάση το τέμπο και το ρυθμό του τραγουδιού. 4. Με τον παραπάνω τρόπο δεν χρειάζεται κανένα quantize, το internal groove είναι άθικτο και το μέτρο είναι κανονικά ενσωματωμένο στο τραγούδι. Ίσως μόνο χρειαστεί διόρθωση κάποια άστοχη νότα και αν.. Αν τα έχεις κάνει όλα προσεκτικά, η ηχογράφηση του μέτρου πρέπει να είναι ΟΚ.. Το παραπάνω δουλεύει πολύ καλά σε περίπλοκα μέτρα που είναι δύσκολο να παιχτούν σωστά με μετρονόμο. Επίσης, είναι εύκολο να ηχογραφηθούν με τον παραπάνω τρόπο και ΠΟΛΛΑ μέτρα μαζί.. (μέχρι 2 ή 4 πάντως προτείνω, μετά θα χρειαστούν πολλές διορθώσεις). Γενικά όσο λιγότερο quantization κάνει κάποιος, τόσο καλύτερα.. Άρα, καλύτερα να μην κάνει καθόλου! Πείραγμα μόνο σε νότες που είναι εμφανώς "άστοχες" (σε χρόνο, διάρκεια ή δυναμική) και τέλος!
  13. Ο οπλισμός ισχύει για ολόκληρο το κομμάτι ή μέχρι αυτός να αλλάξει (διπλή κάθετη γραμμή). Τα έκτακτα σημεία αλλοίωσης ισχύουν μόνο μέχρι το τέλος του μέτρου που εμφανίζονται και ΜΟΝΟ για το ύψος που εμφανίζονται. Η αναίρεση είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αν ο φθόγγος εμφανίστηκε πριν είτε με απλή δίεση/ύφεση, είτε με διπλή δίεση/ύφεση. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις τη γράφουμε για λόγους σαφήνειας και ευκολίας στη γρήγορη ανάγνωση. Οι αναιρέσεις στον οπλισμό δεν χρησιμοποιούνται πλέον, δεν βοηθάνε σε κάτι.. Η διπλή αναίρεση εμφανίζεται λόγω των διπλών διέσεων-υφέσεων για λόγους συνέπειας. Η διπλή δίεση γράφεται με δύο τρόπους (## και x). Απλά πράγματα..
  14. Από τη δικιά μου εμπειρία με τα youtube views έχω προσέξει κάποια πράγματα κι εγώ: Αν πιστεύετε ότι κάνω κάπου λάθος γράψτε το να το τσεκάρουμε.. 1. Αν δεν υπάρχουν bots, τότε τα hits πάντα μόνο ανεβαίνουν. Οι servers του youtube βρίσκονται στην Ελλάδα, όπως και του google (ανήκουν όλα στην google). Εάν υπάρχει μεγάλη κίνηση (π.χ. ΠΣΚ), τότε - προφανώς επειδή εξυπηρετούν πολλοί server [load balancing] - τότε συνήθως για να "μετρήσουν" όλα τα views στα στατιστικά πρέπει να περάσουν 1-2 μέρες. Ετσι αρκετές φορές βλέπεις να "ξεφυτρώνουν" κάμποσα views που δεν υπήρχανε. 2. Αν αποδειχτούν "άκυρα" κάποια views (συνήθως λόγω bots που υπάρχουν είτε στο ίδιο το youtube, είτε στα ΜΚΔ [π.χ. πρόσφατα το tiktok ζήταγε μανιωδώς απόδειξη ότι είσαι άνθρωπος / φαίνεται το είχαν ταράξει τα bots με συγκεκριμένη επίθεση]), τότε τα views του "ψεύτικου" χρήστη σβήνονται και τα views μειώνονται.. Οσο περισσότερη κίνηση έχεις στο κανάλι, προφανώς το φαινόμενο είναι κάπως πιο έντονο.. 3. Ενα άλλο που μπερδεύει την κατάσταση είναι ότι η αλλαγή της ημέρας στα στατιστικά γίνεται νωρίς το πρωί προς μεσημέρι και όχι ακριβώς τα μεσάνυχτα / τουλάχιστον έτσι έχω προσέξει.. 4. Κάποια πράγματα που γράφετε (προφανώς τα ξέρετε καλύτερα από μένα!) με 100 views, χαμηλής διάρκειας κλπ. κάνουν την κατάσταση ακόμη πιο περίπλοκη.. Γενικά δε βγάζεις εύκολα άκρη και η μεγάλη πλάκα είναι ότι αν έχεις δικιά σου ιστοσελίδα και κοιτάξεις το log file είναι 100 φορές χειρότερα! :-) Πραγματικά θέλει AI για να καταλάβεις τα bot! :-) 5. Τελικά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βγάζεις "μακροσκοπικά" συμπεράσματα του στυλ: "αυτή τη βδομάδα πρέπει να πήγα καλύτερα", "αν κάνω αυτό κι αυτό μοιάζει να είναι καλύτερα" και κάτι τέτοια.. ΚΑΙ ΑΝ είναι και σωστά τα συμπεράσματα.. Sorry για μεγάλο-τεχνικό post. :-)
  15. John Tzinieris

    Nick Rahm stuff

    Αφού γίνει το αρχικό ποστ στο tiktok δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα από τα παραπάνω που γράφω. Απλά την επόμενη φορά δοκίμασε να γράψεις και tag (βάλε αυτά που προτείνω, κάνε αντιγραφή-επικόλληση) και πόσταρε 2 φορές την εβδομάδα αν μπορείς, έστω και του ενός λεπτού. Αγαθά κόποις κτώνται.. τί να κάνουμε..
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου