Προς το περιεχόμενο

music_journey

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    10
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή music_journey

0

Φήμη

  1. Καλώς σας βρήκα! Βλέπω που και που ο ένας να μιλά για το ένα synth, ο άλλος για το άλλο synth ενώ εγώ έχω χρησιμοποιήσω μόνο Roland, Korg kai Yamaha. Και αναρωτιόμουν, πού τα βρίσκουν όλα αυτά τα synths από τόσες εταιρίες, πού τα ακούνε, πού τα βλέπουν και έπειτα από πού τα αγοράζουν; Καλώς σας βρήκα και πάλι! :)
  2. Σε ευχαριστώ πολύ, wizard! Θα πάω μια από αυτές τις μέρες στην Κάνιγγος να τα ακούσω / δω και από κοντά. Και για να προλάβω τους λάτρεις του software, ενδιαφέρομαι μόνο για hardware synths, είτε ολοκληρωμένα είτε σε μορφή rack. Thanks again, mate! :wink:
  3. Ο νάκας και ο tonys ξέρω που ακριβώς βρίσκονται. Η ΕΛΜΕ ;;; Ελπίζω ο Τοnys ( δεν έχω πάει ποτέ ) να έχει και άλλα synths πέρα από KORG, ROLAND.
  4. Αδέρφια μου πληκτράδες, πολυαγαπημένα μου, χαίρετε! Πολύ συχνά διαβάζω για synths, analog and digital, από εταιρίες των οποίων αντιπροσωπείες δεν έχω δει ποτέ στην Ελλάδα. Πιθανότατα να φταίω εγώ. Και θέλω να ρωτήσω. Πέρα από synths και music workstations της YAMAHA, της KORG και της ROLAND τα οποία ξέρω πού θα τα βρω, πού μπορώ να βρω και να ακούσω synths πχ της ALESIS και ένα σώρο άλλων εταιριών εδώ στην Αθήνα;;; Ξέρω ότι ορισμένα από αυτά μπορεί να μή με συμφέρει να τα αγοράσω από Aθήνα, αλλά, τουλάχιστον, βρε αδέρφια μου, να αγγίξω το κλαβιέ τους, να ακούσω τους ήχους τους κλπ LIVE, μέσα σε κάποιο real κατάστημα και όχι μέσα από κάποιο internet site.
  5. ¶ρα, δηλαδή, από ό,τι καταλαβαίνω, η ΑΕΠΙ συνεργάζεται αποκλειστικά με νομικά πρόσωπα ( συνθέτες, στιχουργούς, ερμηνευτές κλπ ) και όχι με δισκογραφικές εταιρίες. Τις δισκογραφικές εταιρίες τις αντιμετωπίζει όπως πχ ένα clubaki, από όπου θα εισπράξει τα πνευματικά δικαιώματα του εκάστοτε καλλιτέχνη. Το μόνο που ίσως δεν έχω καταλάβει είναι γιατί η δισκογραφική εταιρία να είναι υποχρεωμένη να πληρώσει για πνευματικά δικαιώματα στην ΑΕΠΙ; Αυτό ορίζει ο νόμος; Επειδή το CD που κυκλοφόρησε στην αγορά περιλαμβάνει δικά μου τραγούδια, πρέπει να πληρώσει πνευματικά δικαιώματα στην ΑΕΠΙ; Τέλος, υπάρχει περίπτωση η εταιρία να με ρωτήσει αν είμαι ήδη μέλος της ΑΕΠΙ και αν είμαι, να αρνηθεί να συνεργαστεί μαζί μου;
  6. SUPERFUNK, περιμένω εναγωνίως να με συστήσεις σε έναν τέτοιο παραγωγό. :) Δώσε ένα χέρι βοηθείας και σε μένα τον νέο που έχει το θράσσος να θέλει να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της ελληνικής μουσικής σκηνής. ;) Επίσης, αν έχεις υπ όψιν σου και κάποια φοβερή και τρομερή ( δεν εννοώ την Τάμτα :D ) γυναικεία pop φωνή, στείλε μου πμ. Έχω πολύ υλικό. Από male vocals, είμαι καλυμένος.
  7. Θα ήθελα να γίνει ένα μικρό ξεκαθάρισμα εδώ, όσον αφορά την ΑΕΠΙ και εμάς τους καλλιτέχνες... ( και επειδή θα βγούμε λιγάκι εκτός θέματος, ας μας συγχωρήσουν οι Διαχειριστές ) Η ΑΕΠΙ από ό,τι έχω καταλάβει ΔΕΝ σου κατοχυρώνει τα πνευματικά σου δικαιώματα ( αυτό γίνεται είτε σε συμβολιογράφο είτε με συστημένο γράμμα στον εαυτό σου ), ΑΛΛΑ, εισπράττει χρήματα από τον οποιονδήποτε παίζει το κομάτι σου δημοσίως και σου αποδίδει τα χρήματα. Σωστά, SUPERFUNK; Έχω μόνο 2 απορίες: 1. Αφου θα έχει κυκλοφορήσει το CD μου στο εμπόριο από την Χ δισκογραφική εταιρία, η Χ εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να μου αποδώσει τα χρήματα τόσο από την κυκλοφορία του CD όσο και από τις δημόσιες εκτελέσεις των κοματιών μου; ΄Η μήπως η εταιρία είναι υπεύθυνη μόνο για τα έσοδα από το CD και όχι από τις δημόσιες εκτελέσεις; Το ρωτώ, γιατί αν η εταιρία είναι υπεύθυνη και για τα 2 και αν τη θεωρούμε και έμπιστη ως προς τις οικονομικές μας απολαβές, ότι δηλαδή δεν θα μας κλέψει, τότε η ΑΕΠΙ αχρηστεύεται. 2. Επειδή μισώ την ημιμάθεια και επειδή, SUPERFUNK, είσαι μέλος της ΑΕΠΙ, μπορείς να μου διευκρινίσεις κάτι; Κάτι που είναι και το ζουμί της όλης υπόθεσης. Για να είναι τόσο ακριβής η ΑΕΠΙ, με ακρίβεια δευτερολέπτου, στη δημόσια εκτέλεση δικών μου κοματιών και για να είναι πανταχού παρούσα και τα πάντα πληρούσα, θα πρέπει να ζητάει και αυτή με τη σειρά της από τον καλλιτέχνη ουκ ολίγα euros. Πόσα λεφτά ζητά η ΑΕΠΙ από έναν καλλιτέχνη που πχ μόλις έχει κυκλοφορήσει ένα CD με 10 τραγούδια, για να μπει σε αυτή τη διαδικασία και να εισπράττει τα δικαιώματα του καλλιτέχνη; Πριν από χρόνια είχα ακούσει για κάτι εκατομμύρια δραχμές. Ποσό πραγματικά υπέρογκο για έναν νέο καλλιτέχνη. Ισχύει κάτι τέτοιο;
  8. Από τη στιγμή που τα Tracks δεν τα έχεις συνθέσει εσύ, αλλά, άλλοι καλλιτέχνες, χρειάζεσαι την άδεια των καλλιτεχνών αυτών και των εταιριών αυτών για να μπορείς να τα ανεβάζεις στο domain σου και για να τα κάνουν άλλοι χρήστες downloading ( αν και πολύ δύσκολο από όσο ξέρω να πάρεις μια τέτοια άδεια ), πληρώνοντας φυσικά το αντίστοιχο ποσό. Το ότι αγοράσαμε ένα CD με νόμιμο τρόπο, αυτό δεν σημαίνει πως αυτομάτως έχουμε αγοράσει και τα πνευματικά δικαιώματα των τραγουδιών που υπάρχουν μέσα σε αυτό. Πολλοί από αυτούς τους καλλιτέχνες μπορεί να είναι και μέλη της AEPI. Οπότε, σωστά έπραξε ο server σου.
  9. Αυτό βέβαια σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρουν τα φράγκα 8) Πέρα από την πλάκα… Νομίζω ότι θα μπορούσε ο τύπος να ενοεί ότι ο ήχος σου δεν έχει το κάτι διαφορετικό κάτι καινούριο κάτι μοναδικό που να μπορεί ο παραγωγός / προαγωγός σου να επένδυση σε αυτό με την ελπίδα να πιάσει (να **στή στο τάλιρο) :) Ίσως έτσι να εξηγείται το γεγονός ότι ο τύπος που μου το είπε ( νεαρός παραγωγός, αλλά και μουσικός χωρίς καμιά επιτυχία ) βρίσκεται στα αζήτητα χωρίς συνεργασίες με δισκογραφικές κλπ.. Δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά. Είναι αδύνατον να απαιτεί κάθε νέο τραγούδι που γράφουμε να αποτελεί από μόνο του καινούριο είδος μουσικής. Σαφώς και γράφω ολοκαίνουρια τραγούδια, με νέα στοιχεία που δεν τα συναντάς σε άλλα κομάτια, ωστόσο μπορούν να καταταχτούν σε ένα συγκεκριμένο μουσικό είδος, όπως όλων των υπολοίπων συνθετών, κλασσικών και σύγχρονων. Δηλαδή, τί το εξαιρετικά διαφορετικό έχουν οι φετινές παραγωγές πχ του Φοίβου ( αναφέρω τυχαία ένα πολύ γνωστό όνομα ) σε σύγκριση με τις περσινές του ή τις προπέρσινές του κλπ κλπ ; Εξακολουθεί να κάνει μεγάλες επιτυχίες κι ας μην αποτελεί το κάθε κομάτι του ξεχωριστά και ένα νέο είδος μουσικής. Ο Φοίβος έχει βρει το δικό του στυλάκι και πάντα τον καταλαβαίνω όταν τον ακούω, ακόμα κι αν μου είναι άγνωστος/η ο/η ερμηνευτής/ρια. Είναι καλό να έχεις το δικό σου στυλ και όποιος ακούει ένα καινούριο σου κομάτι να ξέρει ότι είσαι εσύ, να αφήνεις τη δική σου προσωπική και μοναδική σφραγίδα στα κομάτια σου. Αλλά, το να απαιτεί ο άλλος κάθε κομάτι σου να αποτελεί νέο μουσικό είδος παγκοσμίως το θεωρώ τουλάχιστον γελοίο. Από την άλλη μεριά, όμως, ( και εδώ είναι το γελοίο της υπόθεσης ) είχε αρχίσει να μου αναφέρει ονόματα συγκροτημάτων, solo καλλιτεχνών, ότι έτσι πρέπει να γράφω κλπ!!! ( μόλις λίγο πιο πριν δεν μου έλεγε ότι έψαχνε για κάτι εντελώς καινούριο που να μην υπάρχει;;; ) "Ρε φίλε", του λέω, "δεν πάσχω από το σύνδρομο που οι άγγλοι ονομάζουν me too, έχω το δικό μου στυλ και βάζω τη δική μου προσωπική σφραγίδα στα κομάτια μου, γιατί πρέπει και εγώ να γράφω όπως γράφει και ο τάδε; Επειδή ο ήχος του είναι πιο extreme και πιο σύγχρονος; Μα, το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να πατάει ένα κουμπάκι στο synthesizer που γράφει Arpeggiator και να το αφήνει να παίζει επί 5 λεπτά!!! Δεν με εκφράζει κάτι τέτοιο. Δεν το θεωρώ καν μουσική αυτό το πράγμα. Παρόλο που κι η δική μου μουσική είναι ηλεκτρονική, δεν έχω μάθει να χρησιμοποιώ ετοιματζίδικα πράγματα όπως arpeggio κλπ., τα φτιάχνω όλα μόνος μου, ακριβώς γιατί θέλω να είμαι εγώ αυτός που ακούγεται και όχι ένα μηχάνημα." Τέλος, μου έλεγε κάτι περίεργα πράγματα του στυλ "χρησιμοποιείς πολλά όργανα και είναι πάρα πολύ όμορφα δεμένα μεταξύ τους, ωστόσο, καλό είναι να μή χρησιμοποιείς για κάθε κομάτι σου πάνω από 2-3, άντε 4 ήχους, να είσαι minimαλιστής" ( !!! ) "Σ ευχαριστώ που έκανες τον κόπο και με άκουσες", του είπα και την έκανα με ελαφρά. Ε, δεν άντεξα άλλο... Προφανώς, ή έψαχνε για άτομα άσχετα με το χώρο της μουσικής, τα οποία πατάνε ένα κουμπάκι και παίζει από μόνο του το μηχάνημα, ή δεν ήξερε ούτε κι αυτός τί ακριβώς έψαχνε, νέο είδος μουσικής ή καλλιτέχνες που να γράφουν μουσική παρόμοια με αυτή των συγκροτημάτων και των καλλιτεχνών που του άρεσαν προσωπικά;;;... Κανείς μας δεν θα το μάθει...
  10. Καλημέρα σε όλους! Αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό το noiz, ωστόσο, τώρα αποφάσισα να γίνω και μέλος. Το θέμα που με απασχολεί ίσως να υπάρχει ήδη στο site. Σε περίπτωση που υπάρχει, θα σας παρακαλούσα να με παραπέμψετε εκεί. Ίσως να έχετε ακούσει κι εσείς παρόμοια σχόλια για τη δουλειά σας - όπως αυτό που άκουσα εγώ και το αναφέρω παρακάτω - και θα ήθελα και τη δική σας άποψη, για να μπορέσω να βγάλω μια άκρη. Τί εννοεί κάποιος, όταν σου λέει, ότι "γράφεις πάρα πολύ ωραία μουσική, αλλά, ο ήχος σου δεν είναι του 2000" ; Πώς ορίζεται ο ήχος του 2000 ; Γιατί εξακολουθούν να κάνουν τεράστια επιτυχία ακόμα και σήμερα solo καλλιτέχνες, αλλά και συγκροτήματα πχ της Rock ή της Pop, μουσικά είδη που εμφανίστηκαν πολλές δεκαετίες πριν και που σίγουρα δεν είναι ήχος 2000 ; Γιατί πολλοί πρωτοεμφανιζόμενοι εν έτει 2000 - 06 Έλληνες και Ξένοι Καλλιτέχνες γράφουν μουσική σε μουσικά είδη και ρεύματα που υπάρχουν ήδη από τον περασμένο αιώνα και ωστόσο κάνουν τεράστια επιτυχία; Γιατί ακόμα και σήμερα πολλοί νέοι 15, 20, 25 ετών κλπ, λατρεύουν πχ τα 80ς ; Μήπως τελικά αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι αυτή καθ αυτή η "ωραία" μουσική, η μουσική που μπορεί να αγγίξει βαθιά τόσο τα συναισθήματα όσο και τους προβληματισμούς του σύγχρονου κόσμου και όχι ο ήχος ή από ποια δεκαετία / αιώνα είμαστε επηρρεασμένοι ;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου