Προς το περιεχόμενο

George L

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    31
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    musician
  • Τόπος
    thessaloniki

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή George L

8

Φήμη

  1. Εκτός από το ευρώ, πλέον έχουμε και το ίντερνετ, που σημαίνει πως οι απατεωνίσκοι του παρελθόντος δεν μπορούν πλέον να κάνουν την εύκολη κονόμα που κάναν παλιότερα.
  2. Δεν νομίζω πως το coating τρώει πιο γρήγορα τα τάστα. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Όταν 2 μέταλλα έρχονται σε επαφή το πιο μαλακό μέταλο διαβρώνεται. Στην περίπτωση αυτή τα τάστα έρχονται σε επαφή με το coating που είναι πλαστικό(?) οπότε και διαβρώνονται πολύ λιγότερο σε σχέση με τις uncoated χορδές. Έτσι νομίζω δλδ.
  3. Οι ενεργοι μαγνητες χρειάζονται και δικό τους socket για να μπορείς να βάλεις κάπου την μπαταρία, οπότε θα πρεπει να ανοιξεις τρύπα στην κιθάρα. Δεν έχω πολύ εμπειρία με ενεργούς, αλλά έχω την εντύπωση πως είναι πιο φωτεινοί απ τους παθητικούς. Δεν σου τους προτείνω, αν και δεν είναι καθόμου άσχημοι. Στην θέση σου δεν θα σκεφτόμουν καν να μπω στον κόπο και να αλλάξω pickguard. Νομίζω πως οι hotrails κάνουν την ίδια δουλειά με τους humbickers. Εξάλλου και οι 2 διπλοί μαγνήτες είναι. Απλά οι hotrails θα είναι λίγο πιο φωτεινοί και θα έχουν λιγότερο όγκο από τους paf humbuckers. Μιλάμε για πολύ μικρή διαφορά. Εάν δεν αλλάξεις τα 250κ pots σε 500κ(που μάλλον 250 θα έχει η κιθάρα σου) δεν νομίζω να είναι και ιδιαίτερα φωτεινοί oi hotrails. Εγω προσωπικά προτιμώ τους φωτεινούς από τους ογκώδεις και λασπώδεις μαγνήτες, οπότε θα πήγαινα ξεκάθαρα για hotrails. Σκέψου ότι θα έχεις και μπάσο στην μπάντα, οπότε και σε mix οι hotrails θα κάθονται μια χαρά. Μην ξεχνάς πως ενισχυτής, εφέ και eq παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο απ'ότι οι μαγνήτες.
  4. Δεν ειναι η κιθάρα μου αυτή, είναι μία από το ίντερνετ. Έτριζε τελικά στο σημειο που κύκλωσα. Το κατάλαβα όταν ακούμπησα το eq την στιγμή που έπαιζα. Αυτό που έκανα ήταν να ξεβιδώσω το eq και να τοποθετήσω 2 μικρά υφάσματα μεταξύ του eq και της κιθάρας. Τα έκοψα πολύ λεπτά ώστε να μην είναι ορατά. Τα υφάσματα απορροφούν τους κραδασμούς που προκαλούνται από το σώμα της κιθάρας και το eq δεν τρίζει πλέον! Ξέρω ότι είναι μπαχαλίστικη μέθοδος αλλά δουλεύει!
  5. Τελικά βρήκα που οφείλεται το τρίξιμο... Στα ηλεκτρικά. Εκεί που ρυθμίζει το eq... Όταν το ακουμπάω σταματάει το τρίξιμο. Το θέμα είναι τώρα πως το φτιάχνω αυτό. Όλο και κάτι θα υπάρχει στο ιντερνετ...
  6. Εγώ έχω συνδέσει ηλεκτρακουστική κιθάρα σε ενισχυτή μπάσου και ακουγόταν πολύ καλύτερα απ'ότι σε ενισχυτη κιθάρας. Ίσως γιατί οι μαγνήτες στις ηλεκτρακουστικές είναι φτιαγμένοι για να συνδεεις κατευθείαν την κιθάρα σε PA.
  7. Λοιπόν, πήρα τον καβαλάρη τον χαμήλωσα και τον έβαλα χωρίς κάποιο πρόβλημα. Αλλά το τρίξιμο συνέχισε να ακούγεται... Πιστεύω πως έχει να κάνει με τις σφήνες. Όπως και να τις βάλω τις σφήνες συνεχίζω να ακούω αυτό το τρίξιμο. Θα το αφήσω έτσι γιατι με το κούρδισμα-ξεκούρδισμα έχω σπάσει 4 χορδές προς το παρόν... (σπάνε στην περιοχή των tuners και παραδόξως όταν την ξεκουρδίζω όχι σε υπερκούρδισμα)
  8. Πάντα προτιμούσα τους καθαρούς, φωτεινούς, low output, ακόμη και underwound μαγνήτες. Μπορείς να δώσεις σε έναν μαγνήτη πολύ παραμόρφωση και high cut για να κόψεις τα πρίμα, αλλά δεν γίνεται να τον "καθαρίσεις" ούτε να τον κάνεις πιο φωτεινό. Επισης, αυτοί οι μαγνήτες ανταποκρίνονται περισσότερο στο παίξιμο του παίκτη και εκθέτουν περισσότερο ατέλειες. Για αυτό και πολλοί θρύλοι παίζουν με low output. Παρόλα αυτά ο ήχος της κιθάρας παραμένει εξαιρετικά υποκειμενικός και έχει να κάνει κυρίως με τον παίκτη. Εάν εσύ πχ δεν γουστάρεις τους low output μαγνήτες δεν θα σε εμπνέουν για να παίξεις καλά. Από ένα σημείο και μετά δεν υπάρχουν αντικειμενικά καλύτεροι μαγνήτες (Αλλά υπάρχουν αντικειμενικά κακοί μαγνήτες). Οι μαγνήτες που παραθέτεις είναι όλοι καλοί. Από κει και πέρα είναι προσωπικό σου θέμα ποιους θα προτιμήσεις, ανάλογα και με το τι ζητάς.
  9. Αυτό ισχύει οντως και είναι και πολύ σημαντικό. Βέβαια πέρα από το θέμα της εξέλιξης της τεχνολογίας είναι και θέμα γούστου από ένα σημείο και μετά. Για παράδειγμα εμένα ως παραγωγές δεν μου αρέσουν οι πολύ σύγχρονες τόσο. Προτιμώ των 80s πχ. (μιλάω καθαρά για παραγωγή όχι την μουσική καθαυτή). Βρήκα το παρακάτω βίντεο και θεωρώ πολύ ενδιαφέρουσα την σύγκριση μεταξύ διαφορετικών παραγωγών αλλά ίδιων ηχογραφήσεων. Προτιμώ στρατ απο lp και γενικά προτιμώ μονούς από διπλούς μαγνήτες και "φωτεινές" κιθάρες από "σκούρες"΄. Αυτό βέβαια είναι προσωπική μου άποψη και δεν λέω πως είναι αντικειμενικά η μία καλύτερη από την άλλη.
  10. Είναι η Sigma GME. Δεν τρίζει εάν παίζω σιγά, τρίζει αν τις κοπανάω λίγο παραπάνω ή και αν παιζω μέτρια ακόμη. Τρίζει σίγουρα ο καβαλάρης και όντως γέρνει λίγο μπροστά. Να σημειώσω πως δεν είμαι αρχάριος(παίζω κιθάρα 15+ χρόνια) και ξέρω τι λέω, και πως έχω σετάρει πολλές ηλεκτρικές στο παρελθόν, απλά η σχέση μου με τις ακουστικές είναι πιο πρόσφατη. Προς στιγμή έχω βάλη μια business card(ξέχασα να το αναφέρω πριν) για να γεμίσω λίγο το κενό μέσα στο saddle slot και μειώθηκε αισθητά το τρίξιμο, αλλά ακόμη υπάρχει. Έχοντας το εργοστασιακό saddle για πρότυπο δεν νομιζω να ειναι δυσκολο να δημιουργήσω ένα άλλο.
  11. Συμφωνω απολυτα. Το εχω παρατηρησει με στρατ που οταν κάνω μπεντ μετακινείται λίγο και η γεφυρα, οπότε θα πρεπει να κανω λίγο μεγαλύτερο μπεντ απ'ότι σε μια fixed bridge. Οι heavy bottom χορδές όντως κάνουν για 00s μουσική με drop tunings μεταλ και heavy πραγματα και όχι για κλασσικό ροκ. Το καταλαβαίνεις απλά ακούγοντας τους δίσκους από Hendrix οτι χρησιμοποιούσε λεπτές μπάσες. Τότε οι ενισχυτές είχαν όσα μπάσα έχουν και τώρα, πριν το 65(ή κάπου τοτε περίπου) ήταν που δεν είχαν και μάλισταν δεν υπηρχαν καν ενισχυτές μπάσου και οι μπασίστας παίζαν με ενισχυτές κιθάρας! Για μένα οι κιθάρες οφείλουν να έχουν μεσσαία και πρίμα, τα χαμηλά είναι για τα μπάσα και τις μπότες. Αυτός είναι και ο λόγος που προτιμώ φεντερ απο γκιμπσον(αν και οι γκίμπσον έχουν κάποια θέση για lead ομως μονάχα). Αλλά όλα αυτά βέβαια είναι προσωπική άποψη
  12. Τελικά αποφάσισα να παραγγείλω 2 καβαλάρηδες απο Κινα(ο ένας σε περιπτωση που τα σκ***σω με τον 1ο). Μετά από 1+ μήνα ακόμα περιμένω να μου ρθουν... Υποτίθεται πως έχουν έτοιμο intonation, οπότε θα το τρίψω με γυαλόχαρτο για να χωρέσει στην εισδοχή και να κατέβει λίγο το action. Εάν είχα λεφτά εννοείται θα την πήγαινα σε τεχνικό, αλλά για να μου κόψει κόκκαλο και να την σετάρει θα θέλει τουλάχιστον 30 ευρω... Το τρίξιμο είναι σίγουρα από τον καβαλάρη, γιατί καταρχήν από κει ακούγεται. Το action είναι αρκετά ψηλο και δεν ακούγεται κάποιο τρίξιμο από τα τάστα(αυτό έλειπε με τέτοιο action). Τώρα που το σκέφτομαι ήταν πολύ χαζή ιδέα να κολλήσω τον καβαλάρη... Απαράδεκτο εκ μέρους της εταιρείας να πουλάνε κιθάρα με καβαλάρη πολύ μικρότερο της εισδοχής και να τρίζει! Το έψαξα αρκετά στο ίντερνετ και βρήκαι πως και άλλοι είχαν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με την συγκεκριμένη μάρκα
  13. Υπάρχουν; Έχετε να προτείνεται κάτι; Είμαι κιθαρίστας και θέλω να μάθω να τραγουδάω λίγο καλύτερα. Η φωνή μου είναι λίγο αβέβαιη με την έννοια του ότι κάποιες φορές μπορεί να μην πιάσω στην αρχη καλά τον τόνο και τις ψηλές ή τις πολύ χαμηλές. Η φωνη μου είναι τενορου αλλα βεβαια αδυνατω να πιασω πολλες ψηλες νοτες. Υποθέτω με τεχνική θα λυθουν κάποια θέματα
  14. Και γω ξεκίνησα από κλασσική και μπορώ να έρθω στην θέση σου. Τα χέρια σου όντως θα "πετάει" σε καποιες περιστασεις αλλά όχι σε όλες. Εάν για παράδειγμα θες να ασχοληθείς με το shredding θα δυσκολευτείς λίγο καθώς τα χέρια σου έχουν συνηθίσει νευρολογικά σε διαφορετικές κινήσεις και θα είναι δύσκολα να προσαρμοστούν σε νέες διαφορετικές, και κυρίως θα δυσκολευτείς με την πένα. Γνώμη μου είναι να πας σε καποιον καλό δάσκαλο τουλάχιστον για έναν χρόνο. Θα σου λύσει τα χέρια(να σημειώσω πως δεν είμαι δάσκαλος και δεν επωφελούμαι κάπως από αυτή την πρόταση). Στο ίντερνετ υπάρχει πληθώρα πληροφοριών αλλά είναι χαοτική. Ένας άνθρωπος θα στα βάλει σε σειρά και θα σου επισημάνει τα λάθη που κάνεις. Επίσης θα πρέπει να αποφασίσεις με τι είδος μουσικης θελεις να ασχοληθείς, καθώς οι τεχνοτροπίες και οι κλίμακες είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ blues-rock, jazz και metal
  15. Καταρχάς μιλάμε για ήχο, κάτι που είναι αρκετά υποκειμενικό. Εννοείται έχει διαφορά τα μασιφ πλαινα και πισω απο τα laminate, δεν είναι τρελοί αυτοί που δίνουν 2000+ για all solid επώνυμες κιθάρες, απλά δεν έχει τοσο μεγάλη διαφορά στον ήχο όσο το μασιφ μπροστα καπακι. Εάν ακούσεις 2 κιθάρες ίδιες κατά τ άλλα μεταξύ τους αλλα με διαφορετικά πισω και πλαινα, όπου στην μια περιπτωση είναι μασιφ παλισανδρος και στην άλλη μασιφ μαόνι θα δεις αρκετά μεγάλη διαφορά στο ηχόχρωμα. Εάν συγκρίνεις μια κιθαρα με μασιφ μαονι πλαινα και πισω με μια με laminated δεν νομιζω να είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά Απ'ότι κατάλαβα, εσύ προτιμάς πιο ζεστούς ήχους ενώ εγώ προτιμώ τον πιο διευκρινή ήχο και τις ψηλες συχνότητες. Η seagull S6 original απ'ότι έψαξα έχει καπάκι κέδρο, οι υπόλοιπες έχουν έλατο. Το 80%+ των ακουστικών γενικά έχουν καπάκι έλατο. Ο κέδρος είναι πιο ζεστός από το έλατο και χρησιμοποιείται κατα κόρον στις κλασσικές κιθάρες όπου ο ήχος πρέπει να είναι πιο μεστός. Βέβαια θα πρέπει να σκεφτείς πως θα ακούγεται μια κιθάρα σε κατάσταση mix ή live. Για παράδειγμα εάν υπολείπεται των ψηλών ίσως να μην ακούγεται πολύ καλα σε κάποιο mix με μπάσο και drums. Οι κλασσικές κιθάρες που είναι σολο όργανα έχουν μασιφ κεδρο μπροστά και παλίσανδρο πλαινα και πισω(ο παλισανδρος αναδεικνύει τις αρμονικές ενώ το μαόνι τις απορροφά και ειναι πιο ζεστό). Όταν παίζεις με άλλους δεν θες πολλές αρμονικές γιατί μπορει να ακούγεται λίγο δυσαρμονικό το τελικό αποτέλεσμα και θες και αρκετές ψηλές για να μην χανεσαι στο μπασο. Για αυτό και η πλέον κλασσική επιλογή είναι solid sitka spruce μπροστά ,και πλαινα και πίσω μαόνι, αλλά και ο κέδρος δεν είναι άσχημος. Εάν παίζεις κυρίως με δάχτυλα ο κέδρος είναι η καλύτερη επιλογή, εάν ομως κανεις πολύ strumming ενδέχεται ο ήχος που θα βγαίνει να είναι ελαφρώς παραμορφωμένος(κάτι σαν ελαφρύ overdrive). Από την στιγμή που συνδέεις την κιθάρα σε ενισχυτή αυτό που μετράει κατα 90% είναι το ηλεκτρικο σύστημα της κιθάρας και ο ενισχυτής και οχι τα ξύλα. Απ'ότι είχα ψάξει στο ιντερνετ οι shadow μαγνήτες τείνουν να μην είναι πολύ αξιόπιστοι, ίσως να μην αληθεύει βέβαια αυτό. Πάντως η epiphone όντως είναι vfm(την είχα τσεκάρει όταν έψαχνα για κιθάρα, αλλά το budget μου ήταν πολύ χαμηλότερο) ειδικά εάν έχει και καλή ακουστική! Και γω πιστεύω πως θα πρέπει να φέρεις μία γύρα τα μαγαζια και να δοκιμάσεις όσες το δυνατόν περισσότερες κιθάρες μπορείς. Μπορεί να σου κάτσει κάποια που δεν έχεις φανταστεί καν!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου