Προς το περιεχόμενο

D'Ailleurs

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    105
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

23 Excellent

Σχετικά με τον D'Ailleurs

  • Rank
    Musician

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Επάγγελμα
    Ιδιωτικός υπάλληλος
  • Τόπος
    Πειραιάς
  1. της harley benton πλασάρονται ως φτηνή αξιόπιστη λύση. Εναλλακτικά δες τις αγγελίες συχνά-πυκνά βρίσκεις κάτι ενδιαφέρον. Εγώ είχα πάρει την καμπίνα της Laney για τον ironheart που είναι μια χαρούλα.
  2. Εγώ θα πρότεινα ένα supro thunderbolt, τα βίντεο είναι πολύ ζουμερα. https://www.musicpower.gr/el/proionta/mousika-organa/enischites-organon/supro-s6420-thunderbolt-enischitis-kitharas001418.html
  3. Εγώ με τον ironheart ακόμα και στο 1w δεν έβλεπα προκοπή. Πάλι δεν μπορούσα να τσιτώσω. Τελικά πήρα ένα hot plate και πλέον δεν χρειάζομαι τίποτε άλλο.
  4. ερώτηση: δεν έχουν ήδη μοντέλα ρέπλικες των αντίστοιχων μοντέλων των 60ς;
  5. Θεωρώ ότι είναι μια χαρά. Εγώ όταν ξεκίνησα πριν 20 χρόνια είχα μια samick και έναν ενισχυτάκο με οκτάρι ηχείο που δεν ακούγεται. Ο boss katana είναι σούπερ, με πάρα πολλές επιλογές και εφέ για να εξοικειωθείς. Οι Squier classic vibe πρέπει να είναι πολύ καλές. Νομίζω ότι και affinity να πάρεις πάλι κερδισμένςο θα βρεθείς. Απλά έχε το νού σου αν θέλεις γκάζια να πάρεις με διπλό μαγνήτη και όχι μονούς.
  6. Έχεις ένα κανάλι για μουσικό εξοπλίσμό, κάπως πρέπει να το γεμίζεις
  7. ψιλοαπαίσια είναι. Και γενικά δεν καταλαβαίνω την κίνηση της, δλδ όποιος θέλει τέτοιου τύπου κιθάρα υπάρχουν άλλα labels πιο καταξιωμένα στο χώρο.
  8. Διαφωνώ εν μέρη, η Gibson ή η Fender ή τέτοιες εταιρείες δεν χρειάζονται διαφήμιση είναι τρένο που πάει στον αυτόματο. Να το θέσω πιο απλά: φίλος που παίζει με gibson explorer μου είπε ότι θέλει να αγοράσει μια Fender επειδή του αρέσει ο ήχος του Μάλμστειν. Δεν έχει παίξει ποτέ, δεν ξέρει τις διαφορές από τα μοντέλα αλλα το έχει στο μυαλό του. Αυτό που θέλω να πω έιναι ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση δύσκολα θα αγόραζε μια "τύπου" strat από άλλη εταιρία (άσχετα με την τιμή) αλλά θα προτιμούσε Fender όπως τσίμπησε και ην Gibson explorer και όχι μια "τύπου" explorer. Δεν ξέρω αν το θέμα είναι το re-sale value αλλά ακόμα και αν είναι δεν την ενδιαφέρει την Gibson. Την ενδιαφέρει όμως το downsizing της αγοράς και η επιβολή μονοπωλίου σε κάποια θέματα. Τώρα όσον αφορά την υπόθεση με την Dean μου φαίνεται γελοία, άλλες εταιρίες φτιάχνουν πιο ξετσίπωτες αντιγραφές.
  9. Ο νέος CEO της Gibson αποφασίζει να "προστατέψει την κληρονομιά" τους και αντί πχ να βγάλει καλύτερα μοντέλα κάνει μήνυση σε μια εταιρία που υπάρχει 30 χρόνια στο κουρμπέτι. Πραγματικά ελπίζω για μεγαλειώδη δικαστική ήττα. https://guitar.com/news/industry-news/gibson-sues-dean-guitars-trademark-infringement/
  10. Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω. Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:
  11. Τα παλιά μοντέλα Dean είχαν τον Super Disrtortion σε neck και bridge θέση. Αντίστοιχα η Epiphone prophecy έχει τον Dirty Fingers σε neck/bridge. Έχει τύχει σε κανένα να βάλει τον ίδιο μαγνήτη ταυτόχρονα στις δύο θέσεις; Σκέφτομαι να βάλω τον tonezone σε Neck/bridge, διάβασα σε ένα ξένο φόρουμ ότι αν καταφέρεις να πετύχεις το σωστό ύψος μαγνητών είναι πολύ καλή επιλογή για γκάζι. Τίποτα ιδέες;
  12. Νομίζω και εγώ ότι έχουν μαζέψει κάπως την παραγωγή. Και γενικά δεν είμαι υπέρ της τεράστιας γκάμας οργάνων με μόνη διαφορά τους μαγνήτες. Νομίζω ότι καλύτερα να έχεις τρείς-τέσσερις σειρες και λίγα σχέδια τα οποιά να είναι ικανοποιητικά και να καλύπτουν το κομμάτι της αγοράς που θέλει η εταιρία να καλύψει. Πάντως αυτά τα satin ebony είναι τρέλα! Επίσης έχει κανείς γνώμη για τους Dirty Fingers; Αξίζουν σαν μαγνήτες για μεταλλιές; Γιατί το οτι τους χρησιμοποιεί ο Blink 182 δεν είναι τρελό selling point.
  13. Καθόμουν και χάζευα το site της Solar, οκ δεν είναι άσχημες αλλά είναι τόσο τυπικά superstrat που δεν έχουν και ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Δηλαδή και συγκριτικά με τις Washburn νομίζω ότι προτιμώ τις Washburn (παλιά είχα βάλει στο μάτι τις Parallaxe) και να πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω τι μερίδιο της αγοράς μπορεί να διεκδικεί ο Ola. Περισσότερο πιστεύω ότι προωθούνται λόγω του Ola και των κονέ που έχει παρά της αναμφίβολα καλής ποιότητας τους.
  14. To οικονομικό είναι μεγάλο θέμα αλλά δεν είναι το μόνο. Όταν έχει κάποιος να ξυπνήσεις 6-7 το πρωί για να πάει για δουλειά, το live σε καθημερινή είναι απαγορευτικό. Ακόμα και χρήματα να είχε θα το σκευτόταν. Έχεις δίκιο που λές ότι η κρίση χτύπησε την διασκέδαση. Αλλά φοβάμαι ότι και οι παράγοντες του χώρου δεν το έχουν αντιληφθεί αυτό: ξέρω άτομα που αποφεύγουν live Κυριακές ή καθημερινές για αυτόν τον λόγο. Αν δεν βάλουμε πλάτη όλοι κοινό-μουσικοί-μαγαζιά δεν θα γίνει δουλειά.
  15. φίλε μου εγώ το βλέπω από την σκοπιά του επισκέπτη/πελάτη. Δεν λέω ότι φταίνε οι μπάντες, προτίστως φταίει ο κόσμος που δεν βγαίνει πριν τις 22:00 αλλά αυτόματα κάνει τα live πολυτέλεια ενώ στα live που γίνονται μεσοβδόμαδα ή την Κυριακή είναι πλέον αμφίβολο αν θα πας από κάποια ηλικία και μετά. Δεν είναι μόνο η κούραση αλλά η γενικότερη φάση (δουλειά, διαδρομή κ.α.). Η γνώμη μου είναι όμως ότι πρέπει και οι μπάντες/διοργανωτές να ξεκινήσουν να εφαρμόζουν το ωράριο του live για να μάθει και ο κόσμος να έρχεται στην ώρα του, αλλιώς δεν γίνεται.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.