Προς το περιεχόμενο

MGs

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    61
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

MGs ήταν Μέλος της ημέρας 3 Απριλίου

MGs είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

91 Neutral

7 Followers

Σχετικά με τον MGs

  • Rank
    Musician

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Χαχαχαχα δεν λες τίποτα.Εντωμεταξύ ο superfunk πήρε την μπάλα και έφυγε,με έκανε λέει ignore.Σαν παιδί κάνει.Θα πάω από κάτω από το μπαλκόνι και θα του φωνάζω,έλα βγες να πάμε στην αλάνα με τα plugins να παίξουμε και δεν θα έρχετε.
  2. Ούτε να γράφω σωστά ξέρω,ούτε να μιξάρω,ούτε τρέλα με τα αναλογικά ντε και καλά έχω,ένα μηχάνημα που λατρεύω είναι το Eventide DSP4000,όπως και αρκετά τις tc electronic.Δεν ήταν ποτέ δουλειά μου.Καμία εμπειρία σε εγγραφές και μίξη μέχρι και πριν κάνα 2 χρόνια και μόνος μου.Ούτε μουσικό καν δεν θεωρώ τον εαυτό μου.Απλά όταν βάζω το cd και το ίδιο πράγμα σε δίσκο στο σπίτι,η παλιότερα σε ένα club,θέλω να πιστεύω ότι ξέρω τι ακούω.Mα πραγματικά τώρα,με έχετε κάνει και αισθάνομαι πολύ μόνος μου εδώ πέρα μέσα.Δηλαδή αν κάνετε καμιά συνεδρία στην πόλη και έρθω,παίζει να με βάλετε σε κάνα τραπεζάκι μόνο μου στην γωνιά.Ουτε ένα toshiba από αυτά που καπνίζετε δεν θα μου προσφέρετε.
  3. Ασυμπίεστο ψηφιακό φορματ υποθέτω είναι το 80mb Wav 44.1 16bit που μπαίνει σε ένα cd από ένα session 5 giga?!Παντού υπάρχει συμπίεση και στο αναλογικό,απλά εκεί περνάς μεγαλύτερες αναλύσεις και μεγαλύτερο φασματικό πεδίο.Μόνο στο δυναμικό φάσμα υπερτερεί το cd έναντι του δίσκου,καθότι μεγαλύτερο.Το βινύλιο δεν είναι παρελθόν,εξελίσσετε με καινούργιες τεχνολογίες και τεχνικές και σήμερα είναι καλύτερο από τις παλιότερες παραγωγές του,γι αυτό και ανεβαίνει. Μέσα,μαζί σου,απλά αυτό δεν αναιρεί την ποιότητα που διαθέτει κάθε μέσο και τις ιδιότητές του. Βρήκα αυτό το βίντεο,ίσως βοηθήσει όποιον θέλει να δει διαφορές.Αν και από youtube βοηθάει εν μέρει.
  4. Αν αναφέρουμε ότι και στο bandcamp η κασέτα είναι το πρώτο μέσο σε πωλήσεις αρκετά χρόνια τώρα είμαστε σε καλό δρόμο.Πιστεύω Superfunk την διαφορά του δίσκου με το cd να την ακούμε έτσι?Μην έχουμε πάλι τα ίδια σαν την άλλη φορά με τα plugins.Περιλαμβάνω και τα cd αναφοράς.John Tzinieris τα cd που αναφέρονταν σε ηλεκτρονική μουσική δημιουργούσαν μια αίσθηση παραμορφωμένου loundness(με την χρήση Squeeze limiting χωρίς νόημα)αφού τα ψιλά τρυπούσαν,οι μεσαίες ξύριζαν και τα χαμηλά ψοφούσαν.Αρκούσε να βάλεις ένα 12" βινύλιο με π.χ pryda - illusions (original mix) για να μπει το kick (σε φαινομενικά μικρότερο peak)να παίξει μια στο στήθος σε όσους νόμιζαν ότι μέχρι εκείνη την στιγμή άκουγαν μουσική και μετά που θα έφτιαχναν το χαλασμένο τους τσουλούφι καταλαβαίνανε ότι τελικά το "δυνατό" δεν σημαίνει και "γεμάτο".Αρκετοί στα βινύλια στην διαδικασία του mastering κρατάν περισσότερες δυναμικές και ορισμένοι όπως ο από πάνω που ανάφερα,(σε αντίθεση με ότι γινόταν παλαιότερα),αφήνουν τις χαμηλές έως και τα 20hz.Σίγουρα δεν τις ακούς,αλλά σε ένα τεράστιο ηχοσύστημα τις νιώθεις.
  5. Παιδιά,εννοείτε ότι κάνουμε χαβαλέ μέσα και σε κάποια σοβαρά πράγματα που συζητάμε και δεν υπάρχει τέτοιο θέμα!Απλα αν το δει ο Superfunk αύριο που θα ξυπνήσει τον ήπια.
  6. Φουνάρα στην κρήτη εννοούμε την μεγάλη φωτιά η οποία όμως έχει επέλθη τεχνητά και είναι ελεγχόμενη.Θα σας μάθω και άλλη μια λέξη μιας και δείξατε μεγάλο ενδιαφέρων."Αρλούμπα"νοείτε η βλακεία που ξεστομίζει κάποιος,μπορεί να επέλθει και αυτή τεχνητά δια μέσου τις ομιλίας,αλλά σε αντίθεση με την "φουνάρα",δεν είναι ελεγχόμενη και μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτες καταστροφές στον αποδέκτη.Και ναι,και οι 2 είναι αναλογικές. Dimsonic το mastering δες το σαν ένα μεγεθυντικό φακό που θα αναδείξει τα στοιχεία της μίξης σου.Βλέπω ότι έχεις,όπως είχα και εγώ,ερωτήσεις για την μίξη (η οποία δεν είναι ίδια παντού, αλλά έχει διαφορετικές σχολές ενώ διαφέρει και από είδος σε είδος μουσικής).Βρες κάποιον επαγγελματία για μία φορά να σου πει τα στάδια της,ανάλογα το είδος που σε ενδιαφέρει και πίστεψε με θα σε βοηθήσει πολύ.Πλήρωσε μια φορά ένα mix αλλά ζήτα να είσαι παρόν και εκεί θα εντοπίσεις αρκετά πράγματα που θα σε βοηθήσουν.Σε επαγγελματία λέμε!Μην πάς στου superfunk και ξεκουμπώσει κανένα sub και σου σπάσει το πόδι.
  7. Εγώ πάντως όταν τελειώσω όλο το υλικό από τους Road kings Muff σε αυτόν θα το στείλω,που μιλάει και ελληνικά και έχει και ωραία κώμη.Θεσπέσιος νέος,συμπαθητικότατος!Ο άλλος από πάνω ακουμπάει τον αγκώνα σε μια Ferrari και σου λέει,"μα εννοείτε αγαπητέ ότι και με ένα Fiat 128 μια χαρά κάνεις την δουλειά σου".Θα του έδινα ευχαρίστως όλα τα plugins που έχω να μου έδινε την κονσόλα που έχει πίσω του αφού δεν την χρειάζετε πια.Superfunk...αγόρι μου,αφού ξέρεις ότι καταβάθος σε αγαπώ,όπως και τον yameth που όποτε γράφω κάτι πάει πάνω κάτω και μαζεύει ξύλα να με κάψει στην φουνάρα και με λέει και witch doctor(Θα το κάνω κομμάτι,μου άρεσε πολύ).Ψάξε ένα session βίντεο οποιουδήποτε από αυτά τα μεγάλα ονόματα που κάνει μίξη και μάστερινγκ αποκλειστικά με plugins και το κομμάτι από το βίντεο να βγήκε έτσι στο εμπόριο.Το recording δεν το βάζω μέσα για να έχουν και ένα προβάδισμα. Το Stadium Arcadium με plugins το έκανε?
  8. Αρκετά lebels έχουν δικό τους mastering για αυτό ακριβώς τον λόγο που ψάχνεις.
  9. Ο Κώστας θα μας πει,που το έχει πετύχει αυτό.Να έχει ομοιογένεια με ότι και να χρησιμοποιήσει.
  10. Χαχαχα Τρελέ!Και ο Superfunk φτιάχνει ωραίες μουσικές όπως και πολλοί άλλοι άνθρωποι εδώ.Δεν είναι εκεί το θέμα μας.
  11. Μάλλον δεν γίνομαι κατανοητός.Το hybrid το αναφέρω και εγώ στο πρώτο μου post.Ξέρεις γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι κορυφαίοι?Γιατί ανήκουν σε ένα κλειστό στην πραγματικότητα επάγγελμα και λέγοντας αρκετές αλήθειες παραλείπουν κάποιες "λεπτομέρειες" που κάνουν τεράστιες διαφορές.Ακουσα τα δείγματα σου και πες μου σε παρακαλώ,αν έχεις τον θεό σου,έχεις ακούσει αυτό το μπάσο και αυτήν την μπότα(που έχω παρατηρήσει και σε άλλες σου παράγωγες να είναι αρκετά ψηλά),σε κομμάτια του είδους που αγαπάς?Με το που πάτησα το 2 δείγμα και φορούσα ακουστικά,μίκρυνε το κρανίο μου 2 πόντους και όταν την έβγαλα στα monitor την κατέγραψε σεισμογράφος.Αυτά έκανες και με το hardware?Βάλε ένα σημείο μόνο ντραμς και μπάσο από μια επαγγελματική παραγωγή που σου αρέσει και σύγκρινε την με το δικό σου.Βάλε και ένα eq και κοίτα το στο AB test.Τι να πω,αν δεν βλέπεις και ακούς διαφορές,πάω πάσο και ναι,έχεις δίκιο.Δεν φταίει κανένα plugin εδώ.Το ότι δεν ασχολήθηκες με το τένις φταίει και ότι δεν πήρα και εγώ ένα Nintendo να πάει στο διάολο για μουσική,να μην ταλαιπωρούμαστε κιόλας.
  12. Δεν ξερω,συζήτηση κάνουμε να δούμε αν βρούμε κοινές γραμμές και γενικά την προσωπική μου γνώμη λέω,όπως εσείς την δική σας,που διαμόρφωσα γιατί πραγματικά δεν επέμενα σε τίποτα και μακάρι να κάνω λάθος να την αλλάξω αμέσως.Ούτε εγώ θέλω να ξοδεύω χρήματα να αγοράζω μηχανήματα 30 χρόνων,αντί να περιμένω το half price ενός plugin που κάνει την ίδια δουλειά.Εσείς με βγάλατε σηκωτό από το μπαρ και δεν πρόλαβα να πάρω ούτε το καπέλο μου.Εχω αγοράσει αρκετά plugins και το έκανα ενώ είχα ακούσει και αναλογικά μηχανήματα,χωρίς να ξέρω τι ακριβώς κάνουν όπως σωστά είπε ο κύριος Yameth πριν,αλλά αυτοί που τα πείραζαν σίγουρα ήξεραν τι έκαναν με αυτά και εγώ ξέρω τι άκουγα.Πρώτοι στα πανηγύρια ήταν όπως ειρωνεύτηκε ο αγαπητός και οι νοικοκυρές σιγοτραγουδούσαν τα τραγούδια ενώ έπλεναν τα ρούχα στο ποτάμι.Οταν εγώ,με ελάχιστες τεχνικές γνώσεις προσπάθησα να μπω σε αυτήν την ιστορία,εκτός του να γράφω ένα track, να φτιάχνω και τον ήχο του,άρχισα λόγο κόστους να ακούω καλοπροαίρετα plugins.Hμουν πολύ ευτυχισμένος με αυτό,στο promotion ήταν όλα καταπληκτικά!Αγόραζα,δοκίμαζα και το αποτέλεσμα που περίμενα απλά δεν έβγαινε.Εγώ λέω θα φταίω θα το βρω κάποια στιγμή.Η στιγμή αυτή σε κάποιες διεργασίες δεν ήρθε ποτέ.Και δεν μιλάω για recording,όπου το shit in,shit out ισχύει και θα οφείλετε 100% σε εμένα.Ενα kick drum από επαγγελματικά δείγματα η αναλογικό drum machine παίρνω σαν σημείο αναφοράς π.χ.
  13. Αρκετοί κορυφαίοι του χώρου αγαπητέ πληρώνονται για να προωθούν προϊόντα,όπως οι αθλητές οι ηθοποιοί και άλλες κατηγορίες επαγγελματιών.Ο εκάστοτε ειδικός του χώρου που ασχολούμαστε δεν μπορεί να σου βγάλει ένα ζευγάρι μπότες-τακούνια για να τα αγοράσεις,(εκτός αν είσαι οπαδός των kiss)οπότε τι διαφημίζει?Δεν έχουμε την ίδια εκπαίδευση,γνώση εμπειρία όλοι,αλλά δυστυχώς δεν έχουν την ίδια εμπειρία με έναν άνθρωπο που εργάζεται σε μια πόλη γεμάτη στούντιο,μπάντες,εκδηλώσεις και pub που γεμίζουν από αυτούς και ανταλλάσσουν καθημερινά απόψεις,αμείβονται ανάλογα για αυτό που κάνουν και βλέπουν τις δουλείες τους να γνωρίζουν αποδοχή ανάμεσα στους κύκλους τους πρώτα και μετά στο ευρύτερο κοινό.Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως μου λέτε ότι τα ξέρω όλα ακολουθώντας μια τόσο απλή λογική.Αυτό συμβαίνει εκεί που υπαρχή μουσική δραστηριότητα και εξέλιξη.Αλλά εδώ δεν ακούτε διάφορα π.χ από το pulteq plugin και το κανονικό μηχάνημα,το να μην συμφωνείτε με αυτό που λέω είναι το λιγότερο.Το You can't teach an old dog new tricks το λένε στας Αγγλίας αγαπητέ,η κρήτη είναι λίγο πιο κάτω από τας αθήνας όπως κοιτάς τον χάρτη.Τόσα χρόνια εμπειρίας και μουσικής καταξίωσης και δεν επισκευτήκατε μια φορά το νησί μας?Θα σας μαλώσω! Superfunk απαντώ σε αυτά που με ρωτάς.Δοκίμασε να φτάσεις στα όρια ένα plugin κομπρέσορα και έναν αναλογικό,ο ένας εμφανίζει αρμονική παραμόρφωση και ο άλλος ψηφιακές κλανιές.Ο ένας καταστρέφει τους χώρους ο άλλος τους αναδεικνύει.Καθυστέρηση στην επεξεργασία του σήματος,μην έγκυρη ανταπόκριση στο sidechain.Τα plugin όπως eq και κομπρέσορες μπορούν να επεξεργάζονται απλά σήματα,στο κανάλι παράδειγμα,αλλά όταν αντιμετωπίσουν ένα πολύπλοκο σήμα,σε bus η master π.χ αρχίζουν τα προβλήματα με artifacs,distortion(ψηφιακό καθόλου ευχάριστο) και αρκετές φόρες και latency στην επεξεργασία.Για τις υψηλές έχουν οξύ ήχο που τρυπάει γυψοσανίδα,κόβεις μια συχνότητα σου πετάει άλλες χειρότερες δίπλα.Τα plugins μπορούν σου δίνουν ένα καταπληκτικό φάσμα δυναμικών,αρκεί να καταλάβεις το βασικότερο όλων.Όταν τα πειράζεις δεν επεμβαίνεις πραγματικά στο σήμα,αλλά στη ψηφιακή διεργασία του μηχανήματος που έχεις τοποθετήσει.Φαντάσου μια κόλλα άλφα 4 πάνω στο γραφείο σου που θες να τσαλακώσεις.Το plugin τοποθετεί μια διαφάνεια πάνω και τσαλακώνει αυτήν,αφήνοντας την αρχική σου σελίδα από κάτω όπως είναι,ενώ το αναλογικό πιάνει την σελίδα που θες και την διαμορφώνει όπως του ζητήσεις.Μόνο τα αναλογικά επεμβαίνουν απευθείας στο σήμα.Το Emulation δεν το δώσανε γιατί τα φτιάξανε να μοιάζουν με τα κανονικά μηχανήματα,για την διεργασία το έδωσαν. Ο χαρακτήρας που ψάχνω είναι να μην ακούγετε σαν backing track να έχει χώρους,ξεκάθαρη τοποθέτηση οργάνων,μεγάλο εύρος στερεοφωνίας μέσα στο πανόραμα και ευχάριστη ακρόαση.Όπου δηλαδή τα plugins τα κάνουν μπουρδέλο.
  14. Και εγώ οδηγώ 27 χρόνια τώρα αλλά δεν νομίζω να τρέξω ποτέ στην φόρμουλα 1.Δοκίμασα και μπήκα σε μια πίστα kart και σήμανε συναγερμός.Σημαίες μου κουνούσαν,οι άλλοι οδηγοί με έβριζαν,έκοβα δρόμο από τα χωράφια μέσα ώσπου μια συστοιχία από λάστιχα τερμάτισε έτσι άδοξα τα όνειρα για διεθνή καριέρα που έκανα λίγα λεπτά νωρίτερα.Αρκετοί από τους υπολοίπους οδηγούς είχαν κυριολεκτικά μεγαλώσει μέσα σε αυτές τις πίστες,σε μια χώρα όπου τις διέθετε,είχε επαγγελματίες εκπαιδευτές που τους έδιναν σωστές βάσεις από μικρή ηλικία και όποιος είχε ταλέντο,η βιομηχανία που ήταν παρούσα έκανε τις επιλογές της και επακολουθούσε εξέλιξη.Στην χώρα μας δεν υπήρξε πραγματικά ποτέ μουσική βιομηχανία και όλα τα παραπάνω που ανέφερα.Ο καθένας αυτοδίδακτος είναι και σαν επακόλουθο έχει να βρισκόμαστε συνεχώς σε έναν διαρκεί πειραματισμό.Τα αποτελέσματα είναι σε όλους γνωστά.Είμαι αισιόδοξος για το σήμερα γιατί η πληροφορία πλέον υπάρχει και αρκετοί νέοι άνθρωποι φιλτράρουν και καταλήγουν σε συμπεράσματα που κάποια στιγμή θα μας κάνουν ανταγωνιστικούς και σε τεχνικούς τομείς,κάτι που δυστυχώς η περασμένες γενειές δεν κατάφεραν να κάνουν.Δεν υπάρχει καμιά εμμονή με το παρελθόν,απλά όταν γράφουμε ότι ένα plugin είναι ίδιο με τον studio επεξεργαστή που μιμείται,δικαιολογεί και την μεγάλη ανάθεση εργασίας ελλήνων μουσικών σε τεχνικούς του εξωτερικού,όπως και εσείς ο ίδιος αναφέρατε ότι κάνετε.Για έλληνα οδηγό formula 1 θα ξανακάνω μια προσπάθεια αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα.
  15. Φαντάζομαι τον εαυτό μου να μπαίνει σε ένα στούντιο με επεξεργαστές σε rack,αναλογικές κονσόλες,tape machines και ότι έχει αποδείξει την αξία του μέσα από το πέρασμα του χρόνου και να γυρίσει ο τεχνικός και να μου πει"θα σου ανοίξω τώρα το ozone π.χ εδώ στο pc και θα σου κάνω ένα mastering σκέτη τρελά,μην καίμε και ρεύμα".Θα του βαρούσα το κεφάλι στο pc μέχρι να σταματήσει η γη να γυρίζει.Με λεφτά μονόπολις θα τον πλήρωνα.Λες να υπάρχει κανένας να δεχόταν?Μπα...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.