φίλε μου καλησπέρα. Η γνώμη μου είναι ότι εφ όσον φτιάχνεις ένα καλό όργανο δεν πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς στην ποιότητα, οπότε είναι καλύτερο να περιμένεις να μαζέψεις λίγα χρήματα παραπάνω έτσι ώστε να πάρεις το καλύτερο που θα μπορεί να αναδείξει πιστά το όργανο… εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν σοβαρό παίχτη που να παίζει με Αrtec και γενικά πάντα στο μυαλό μου την είχα ως τρίτο-τέταρτη εταιρία χωρίς να έχω δοκιμάσει κάτι. Πιστεύω ότι αν θέλεις κάτι που να σου αναδείξει το όργανο με τις τρέχουσες τιμές δεν μπορείς να πέσεις κάτω από 250-200 ευρώ (για να έχεις μικρόφωνο,blend κλπ). Επίσης τα μοντέλα ηλεκτρικών που αναφέρεις κουβαλάμε μεγάλους προ-ενισχυτές, αυτό προϋποθέτει ότι θα ανοίξεις μια τεράστια τρύπα στο σώμα του οργάνου που λογικά θα προκαλέσει απόλυα στον ήχο όταν παίζεις φυσικά (εκτός ρεύματος)… η γνώμη μου είναι να πας σε κάποια λύση που δεν θα χιαστεί να άνοιξης πολλές τρύπες .προτείνω να ψάξεις τους μαγνήτες (μαγνήτης+ μικρόφωνο) που φτιάχνει ο Ρήγας Μαρκόπουλος(RM acoystics), είναι απ’ τα καλύτερα συστήματα που έχω παίξει είναι ελαφρύς οπότε δεν επιβαρύνει το όργανο και το βασικότερο παίζει φλατ (κούμπωσες έπαιξες) και είναι και εντός χώρας (με διεθνή πιστοποίηση) οπότε αν προκύψει οποιοδήποτε θέμα τον στέλνεις και στο διορθώνει, αν και δεν έχω ακούσει παράπονο από κανέναν. Από κι και μετά παίζει ο “antreas karayanis-leveller” ο οποίος φτιάχνει διάφορα, το φουλ σύστημα του είναι 5 κάψες (πιεζοηλεκτρικές) και και μικρόφωνο τα οποία καταλήγουν σε στερεοφωνικό βύσμα και τα συνδέεις στον εξωτερικό προ-ενισχυτή που πάει μαζί με αυτά, δεν έχω παίξει ακούγονται καλά λόγια πάντως και σκέπτομαι να πάρω ένα μικροφωνάκι απ αυτόν δοκιμαστικά… τώρα από επώνυμα μοντέλα είτε piezo είτε μαγνήτες (πάντα με μικρόφωνο) σε περίπτωση που δεν τα έχεις ψάξει ,πολύ καλά είναι τα παρακάτω : Fishman Rare Earth Mic Blend, Seymour Duncan SA-6, L.R.Baggs Anthem (αν και είχα τον lr bags m1 και δεν με βόλεψε καθόλου ), K&K Trinity Pro.... ελπίζω να βοήθησα