Προς το περιεχόμενο

TsulfasGuitars

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    13
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

TsulfasGuitars ήταν Μέλος της ημέρας 29 Νοεμβρίου 2019

TsulfasGuitars είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

36 Neutral

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Luthier
  • Τόπος
    Αριδαία

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι κάποιες κιθάρες Kelly Signature Model Marty Friedman, τις οποίες χρησιμοποίησε ΜΕΤΑ τον δίσκο Youthanasia. Αυτές λοιπόν οι signature Kelly models έχουν άλλα ξύλα κατασκευής, άλλες γέφυρες (Floyd Rose, ΤΟΜ bridge), άλλες φτιαγμένες στην κίνα και πάει λέγοντας...Η κιθάρα που εμφανίζεται στο Risk δίσκο είναι η Marty Friedman Signature Model με flame maple gravure καπάκι, gravure δηλ φωτοτυπία δεν είναι ξύλο είναι ειδική φωτοτυπία/φωτογραφία/πόστερ για να μοιάζει με flame maple καπάκι και το οποίο είναι κολλημένο πάνω στο ξύλο του σώματος. Γιατί αυτό; Πολύ απλά για να
  2. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ κιθάρας Jackson Marty Friedman Kelly (KE-1) USA Σκοπός ήταν να κατασκευαστεί ένα High End όργανο και πιστό αντίγραφο της Jackson Marty Friedman Kelly KE-1 USA (με Kahler γέφυρα όχι Floyd Rose), με σύγχρονες και μοντέρνες μεθόδους κατασκευής από επιλεγμένα ξύλα και από τα καλύτερα περιφερειακά και με Σκληρή θήκη. Για όσους δεν γνωρίζουν την κιθάρα ο Friedman είχε δύο από αυτές η μία είχε 22 τάστα και rosewood ταστιέρα και η άλλη 24 τάστα και έβενος ταστιέρα. Η τελευταία ήταν η κύρια κιθάρα στα χρόνια των Megadeth 1990-2000, όπου με αυτή ηχογραφήθηκαν οι δίσκοι
  3. …επί του αμφιλεγόμενου θέματος Πέντε απαντήσεις κατευθείαν από τη Fender. Μια απάντηση από τον John Levan πολύ γνωστό αρθρογράφο σχετικά με κιθάρες. Μια απάντηση από STEWMAC. 1η απάντηση κατευθείαν από τη Fender: Justin Gaudet (Fender) Hey TsulfasGuitars, Thanks for reaching out. The trem claw, along with the springs, helps with the balance of the bridge and how much the bridge will rise up under string tension. Sometimes when certain string gauges are used this can wind up in a situation where the claw is angled slightly. Do you have a photo?
  4. Μόλις έλαβα email κατευθείαν απο τη Fender. Τους ρώτησα αν το spring claw πρέπει να τοποθετηθεί παράλληλα ή με γωνία. Επειδή θα ξαναστείλω μήνυμα στη Fender (όπως θα διαπιστώσετε κ απο την απαντησή τους), να έχετε υπόψη σας ότι, στο συγκεκριμένο μήνυμα μου θα γίνει ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ τις επόμενες ημέρες. Οπότε να έχετε το νου σας οι ενδιαφερόμενοι. Επίσης περιμενω και απο STEWMAC απάντηση, αναμένετε... η απάντηση απο Fender: Hey TsulfasGuitars, Thanks for reaching out. The trem claw, along with the springs, helps with the balance of the bridge
  5. Οι απόψεις όλων πρέπει να είναι σεβαστές και ΔΕΝ χρειάζεται να κατακρίνουμε κανέναν. Το γεγονός ότι κάποιος αφιερώνει χρόνο, για να καταθέτει τις απόψεις του, είναι για καλό μόνο. Επειδή έχει γίνει αναφορά στον κιθαρίστα Carl Verheyen παρακάτω σας επισυνάπτω μια φωτογραφία του ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΥΣ μιας από τις πολλές stratocaster που έχει. Παρατηρούμε σε αυτή τη φωτογραφία, ότι το SPRING CLAW ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΓΩΝΙΑ !!!! Μπορείτε να το δείτε και εσείς στο βίντεό του. Από αυτά που γράφτηκαν παραπάνω προκύπτουν ΔΥΟ συμπεράσματα. Αυτοί που υποστηρίζουν το spring claw να είναι
  6. Δηλ. το tension μιας .010 e καντίνι σε pitch είναι 7μιση κιλά και θα είναι πάντα 7μιση κιλά, ό,τι ελατήριο και να βάλουμε, ό,τι κλίση και να δώσουμε στο claw, όσο μέσα ή έξω είναι η βίδα του claw. Kαι αντιστοίχως η κάθε χορδή θα έχει το tension που απαιτείται για να βρίσκεται σε pitch. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ, μόνο που η θεωρία που αναπτύσσω έχει να κάνει με το τρέμολο την στιγμή που το ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ και ΟΧΙ όταν είναι σε κατάσταση ακινησίας. Aυτό που αλλάζει μόνο, είναι η ευκολία περιστροφικής κίνησης στον άξονα που αποτελούν τα 2 posts (ή 6 σε vintage), όπως πολύ σωστά ανέφερες με το
  7. Έχουμε και λέμε, τοποθετούμε ένα spring claw ΥΠΟ ΓΩΝΙΑ 8-10 μοίρες: -για να υπάρχει ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ στην ΤΑΣΗ μεταξύ των χορδών και των ελατηρίων. Δηλ θα πάρεις σχεδόν ΙΣΗ ΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΧΟΡΔΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΤΡΕΜΟΛΟ. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί, το να πάρεις ίση ΤΑΣΗ σημαίνει ελαχιστοποίηση των σημείων τριβής (friction) του τρέμολο. Αυτό συνεπάγεται: - σε λιγότερα τριξίματα κατά την χρήση του τρέμολο, - πιο απαλή (smooth) αίσθηση του τρέμολο, -αύξηση ζωής των μαχαιριών του τρέμολο (το σημείο που ακουμπούν τα μαχαίρια στις βίδε
  8. Αγαπητέ Yngwiedis σε ενημερώνω ότι πολλές φορές μας έχουν στείλει με ταχυδρομείο όργανα από διάφορα μέρη της Ελλάδας για ανακατασκευή. Συνήθως ζητάμε: -το όργανο να συνοδεύεται από σκληρή θήκη για ασφαλή παραλαβή- παράδοση. -φωτογραφίες του οργάνου για να έχουμε μια εικόνα, -παρεμβάσεις που θα ήθελε ο ιδιοκτήτης να γίνουν. Για παράδειγμα -αλλαγή radius από 7, 10, 12 σε 14, 16, 17, 20 και το αντίθετο ακόμα και flat ταστιέρα -αλλαγή ταστιέρας (διάφορα ξύλα) πχ από τριανταφυλλιά (rosewood) σε έβενο (ebony), -ταστιέρα με in
  9. Αγαπητέ Φάνη σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου, καταρχήν να σου δώσω τα συγχαρητήριά μου για το επίπεδο της δουλειάς σου, που με τόσο τέχνη, μεράκι, ταλέντο και φυσικά αγάπη, κάνεις τα αδύνατα δυνατά. Πάνω στο αντικείμενό σου είσαι από τους κορυφαίους. Επίσης, οτιδήποτε μοιράζεσαι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα διαβάζω όλα, με μεγάλη ευχαρίστηση και σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια πραγματικά. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ μα ποτέ ΔΕΝ έχω αφήσει δουλειά για τα χρήματα. Τα χρήματα ναι όντως είναι λίγα για τα υλικά και για αυτά που έγιναν, το παραδέχομαι! Από την άλλη όμως έ
  10. Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια, φίλε satanas ευχαριστώ για την ερώτησή σου, για τα καλά σου λόγια και συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησής μου. Το κόστος ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της κατασκευής (δουλειά-περιφερειακά-όλα) ήταν λίγο λιγότερο από 300 ευρώ τελική τιμή, τιμή που ανέφερα και στην απάντηση που έδωσα στον fusiongrt (…oπότε φάνηκε από την ΑΡΧΗ ότι το ΚΟΣΤΟΣ επισκευής της θα ήταν λίγο μεγαλύτερο από το να την ξαναπαίρναμε την ίδια, και στο ίδιο μήνυμα ανέφερα ότι …αν μια τέτοια κιθάρα χαμηλού κόστους 200-250 δολάρια μεταχειρισμένη)… Μάλλον έτσι πως τ
  11. Το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ είναι αν μια τέτοια κιθάρα χαμηλού κόστους (200-250 δολάρια μεταχειρισμένη) ΑΞΙΖΕΙ να επισκευαστεί μιας και υπάρχει η πιθανότητα το κόστος επισκευής της να είναι ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ από την αρχική της τιμή. Οι λόγοι που συνήθως θέλει κάποιος να επισκευαστεί μια τέτοια κιθάρα είναι κυρίως ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ δηλ ήταν η πρώτη μου κιθάρα, με αυτή την κιθάρα έμαθα να παίζω και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Και από την άλλη πλευρά είναι και κάποιοι που έχουν από την αρχή ένα όργανο και μένουν σε αυτό και απλά κάνουν μετατροπές και βελτιώσεις όταν χρειάζεται. Το επόμεν
  12. Κ Και αυτή που επισκεύασα ήταν απο τον Αρμάο (αδερφάκια!), είχε ένα αυτοκόλλητο πίσω στο headstock που έγραφε Αρμάος. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
  13. Ανακατασκευή κιθάρας Sanox Sound Creator (made in Japan 1980) Αρχικά να πούμε ότι η κιθάρα είναι η Sanox Sound Creator (made in Japan 1980) αντιγραφή της Fender Red Lead II (1979). ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΙΘΑΡΑΣ Παίζουμε την κιθάρα να δούμε σε τι κατάσταση είναι. Από ότι φάνηκε η κιθάρα κατά ένα μεγάλο ποσοστό έπρεπε στην ουσία να φτιαχτεί από την αρχή γιατί διαπιστώθηκε ότι είχε: 1. Στρεβλωμένο μανίκι (neck warped) από το 5ο τάστο και μετά. Στην κάτω εικόνα παρατηρούμε ότι το μπράτσο είναι στραβό και παρεκκλίνει προς μια μεριά: 2.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.