Προς το περιεχόμενο

JimmyPap

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    535
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

64 Excellent

Σχετικά με τον JimmyPap

  • Rank
    Artist

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • My Band(s)
    ΜΑΜ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑΝΟΙ
  • Επάγγελμα
    ΚΙΘΑΡΙΣΤΗΣ
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ
  1. Φίλε άμα θες ήχο Bombino γιατί δεν κοιτάς αν έχει signature όργανο?? Πέρα από την πλάκα, τον έψαξα λίγο και φαίνεται εξαιρετικός καλλιτέχνης. https://www.premierguitar.com/articles/24210-bombino-fretboard-freedom-fighter Σχετικά με την ερώτησή σου, πολλά από όσα γράφτηκαν εδώ είναι αφορισμοί. Δεν υπάρχει ούτε κιθάρα με τον "καλύτερο καθαρό ήχο", ούτε ο ενισχυτής είναι "το πιο σημαντικό" μιας και όποιον ενισχυτή κι αν έχεις δεν θα κάνει τη strat lespaul ή το ανάποδο. Κάθε κιθάρα έχει τον ήχο της και άλλα καθαρά έχει η Les Paul, άλλα η τελε άλλα η στρατ κοκ., όλα εξίσου καλά ανάλογα τι ψάχνεις. Πήγαινε σε κάποιο μαγαζί, άκου στον ίδιο ενισχυτή διαφορετικές κιθάρες και αποφάσισε τι σου κάνει και τι όχι.
  2. Όντως, απλα ο ήχος ειναι καλύτερος με μικρότερες χορδές. Όπως φαίνεται και στο βίντεο, οχι μόνο δεν ειναι πιο λεπτός ο ήχος με μικρότερες χορδές, αλλά ειναι πιο snappy, πιο "καθαρός" και πιο rock. Αλλά και στα καθαρά, πρόσφατα αγόρασα μια tele που ήταν σεταρισμενη με φρέσκιες εντεκαρες χορδές. Όταν γύρισα σε εννιαρες το όργανο ζωντάνεψε, έγινε πολυ πιο σκαστο και δυναμικό τόσο που πριν ήταν νεκρή φύση συγκριτικά. Μικρότερες χορδές=καλύτερος ηχος.
  3. Ναι ρε παιδι μου, απλα ειναι πολυ υποκειμενικο που θα σταθεις και που οχι, σε αλλες νοτες θα σταθει ο ΒΒ και σε αλλες ο Scofield ας πουμε. Γι αυτο "διαφωνω" με αυτη την προσεγγιση. Γενικοτερα πιστευω πως ενας αρχάριος θα ωφεληθει πολυ περισσοτερο με licks η κλιμακες, κι ενας προχωρημενος απλως θα κινηθει με το αυτι, οποτε δεν βρισκω "κοινο" σε αυτο το concept. Αλλα εννοειται πως αν σε καποιους κάνει και τους βοηθάει εμενα μου περισσεύει
  4. Επειδή όπως προανέφερα, όλα έχουν να κάνουν με το concept. Ειναι αλλιώς π.χ. να εχεις ενα ντο κι ενα ρε και να τα ενώσεις με ενα ντο#, και άλλο να παίξεις ενα ντο# σκέτο. Την ίδια νότα παίζεις και στις δυο περιπτώσεις, αλλα το αποτέλεσμα ειναι τελείως διαφορετικό.
  5. Μα ακριβώς επειδή ένα δωδεκάμετρο είναι ψιλομετρημένα κουκιά (δεν λέω πως είναι κάτι απλό, αλλά υπάρχουν 4-5 "σχολές" κιθαριστών και όλοι λιγο-πολύ αυτά παίζουν), τα licks είναι απαραίτητα. Από την άλλη, αν θες να καινοτομήσεις και να παίξεις κάτι διαφορετικό, με τις κλίμακες είναι πάρα πολύ πιο εύκολο από το να εξερευνείς μία-μία τις νότες...και προφανώς αν συνδυάσεις κλίμακες πάλι θα έχεις και τις δώδεκα νότες. Η μουσική είναι tension and release, πάντα υπάρχει η "βαρύτητα" προς το τονικό κέντρο και πάντα το ποια νότα προηγείται και ποια ακολουθεί αλλάζει τελείως το μουσικό αποτέλεσμα. Γι αυτό λέω πως δεν βρίσκω ιδιαίτερη χρησιμότητα στο εγχείρημα, βέβαια πολύ πιθανό να βοηθάει κάποιους και καλό είναι να υπάρχει και αυτός ο τρόπος προσέγγισης.
  6. Θεωρώ πως μια τέτοιου είδους ανάλυση δεν έχει ιδιαίτερη χρησιμότητα, μιας και όπως κι εσύ λες - αν κατάλαβα σωστά - όλα έχουν να κάνουν με το γενικότερο πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούμαστε μουσικά-ρυθμικά κλπ. 'Ασε που και καθένας έχει διαφορετικά αυτιά, οπότε ωραία νότα του ενός είναι η "άσχημη" ή η "γλυκανάλατη" του άλλου. Γι αυτό το λόγο κατά τη γνώμη μου πρέπει να κινούμαστε με βάση το αυτί μας και την αισθητική μας και μόνο, χωρίς να "πιστεύουμε" ιδιαίτερα σε αναλύσεις. Θεωρώ πως μαθαίνοντας απλώς licks γνωστών blues κιθαριστών προχωράς πολύ πιο γρήγορα από το να κάθεσαι να ακούς μια-μια τις νότες πάνω από το κάθε ακόρντο. Παρ'ολα αυτά, εάν είναι να γίνει ανάλυση θα προτιμούσα να είναι βασισμένη σε κλίμακες (πχ πάνω στα dominant ακόρντα μπορούμε να παίξουμε πεντατονικές, mixolydian, phrygian dominant, superlocrian, τα chord tones, tritone substitution και δεν ξέρω εγώ τι άλλο). Κατ'αυτό τον τρόπο και έχει ο παίχτης περισσότερες επιλογές αλλά παράλληλα εξασκείται και στο να ακούει τα διάφορα ηχοχρώματα.
  7. Κανένας δεν θα κινηθεί στην Ελλάδα εναντίον κάποιου άλλου νομικά αν δεν υπάρχει σοβαρό οικονομικό αντικείμενο. Πρέπει να είναι πολύ χαζός κάποιος ο οποίος θα μπει σε διαδικασία δικαστικών εξόδων επειδή κάποιος είπε πως δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Και τι να διεκδικήσει? Χρήματα? Αν σε βρει ποιος είσαι, και αν σε τρέξει στα δικαστήρια με έξοδα παράστασης κλπ, και αν κερδίσει το δικαστήριο, πόσα να επιδικάσει? Και αν τα επιδικάσει και δεν του τα δώσεις? Κι άλλο δικαστήριο? Λολ Και προφανώς δεν είναι συκοφαντική δυσφήμιση το να πεις πως 'Ο τάδε τεχνικός μου έκανε κακή δουλειά" . Όλοι κρινόμαστε επαγγελματικά και πολύ αυστηρά μάλιστα. 'Ασε που αν το πεις, ή θα βγουν κάποιοι και θα πουν "οχι σε εμένα έκανε εξαιρετική δουλειά" πράγμα που σημαίνει πως πιθανώς ήταν τυχαίο γεγονός, ή αν βγούν και άλλοι δεκα και πουν πως ο συγκεκριμένος είναι απαράδεκτος τότε έχει βάση και αυτός που διαβάζει μπορεί να φιλτράρει και να βγάλει τα συμπεράσματά του. Προσωπική άποψη, καλό θα ήταν να μπορούμε να παραθέτουμε τέτοια γεγονότα, αρκεί αυτό να μη γίνεται καταχρηστικά ή με μένος. Όπως θα λέγαμε σε ένα φίλο μας κιθαρίστα "μην πας στον τάδε τεχνικό γι αυτό και γι αυτό τον λόγο" .Κατ'αυτό τον τρόπο προστατεύονται και οι καλοί επαγγελματίες αλλά και όσοι επισκέπτονται το φόρουμ. Ακραίο παράδειγμα, αλλά όταν λέμε πως πχ δε μας αρέσει ο Malmsteen, είναι συκοφαντική δυσφήμιση? Μην τρελαθούμε δηλαδής
  8. Μια χαρα ειναι η λιστα, και Floyd εχει, και Bohemian εχει, και Sultans και Eagles και Zep και απ'ολα, αλλα Rush ρε φιλε? Μπανταρα δε λεω, αλλα με τα χειρότερα solos εβερ! Παντως ειναι αξιοσημειωτο ποσο "κουλος" ειναι ο Beato οταν παιζει ροκ. Αποδεικνύεται για αλλη μια φορα πως το να εισαι φοβερος τζαζιστας δε σημαινει πως κατεχεις και τη ροκ κιθαρα (το αντιστροφο δεν το αναφερω καν επειδη ειναι τοσο προφανες)
  9. Φίλε είναι απλό, σκέψου πως ακριβώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου. Σου αρέσει να είσαι μπροστινός και να πατάς πάνω στο μόνιτορ και να βαράς σολίδια ή σου αρέσει να είσαι...πισινός και να καταλαβαίνει ο απλός θεατής ότι υπάρχεις μόνο όταν κάνεις λάθος? Θες να σου λένε "πω πω τι ωραία κιθάρα που παίζεις" ή να λένε "αυτόν εκεί πίσω με την μακριά κιθάρα για ποιο λόγο τον έχουν?" Πέρα από την πλάκα, θεωρώ πως είναι όντως και λίγο θέμα προσωπικότητας, οι μπασίστες που έχω συναναστραφεί ήταν σε γενικές γραμμές πιο low profile τύποι, ενώ οι κιθαρίστες συνήθως είμαστε λίγο πιο...κάγκουρες. Κάνε απλά αυτό που σου αρέσει και που νιώθεις πιο κοντά στο χαρακτήρα σου, και τα δύο όργανα είναι υπέροχα.
  10. Μακάρι. Αλλά να παίξει και κανένα έπος σαν κι αυτό
  11. Good for you, αν και πολυ αμφιβάλλω για το πρώτο...Ειδικα το "νοτα προς νοτα" πολυ χλωμο,.μιας και η "νοτα" του Σουηδου ξεχωριζει απο χιλιομετρα σε σχεση με τους επιδοξους μιμητές του.
  12. Διορθώνω: ...και προσπαθούσαν να παιξουν σαν τον Van Halen...
  13. Ασε που όλοι σαν τον Malmsteen ήθελαν να παίξουν, απλα δε μπορούσαν και παίζανε σαν τον Van Halen...
  14. Δεν διαφωνώ σε τίποτα από όσα λες. Όλα εξαρτώνται από ποια οπτική τα βλέπεις, και αυτό ήθελα να επισημάνω. Το μόνο που ίσως αξίζει να σταθούμε είναι πως πιθανώς οι 100 που έπιασαν κιθάρα λόγω Cobain έγιναν κιθαρίστες σαν κι αυτόν, ενώ οι 10 που είχαν ως πρότυπο τον Malmsteen ίσως έκαναν το "κάτι παραπάνω", αλλά κι αυτό είναι απλά μια δική μου εικασία.
  15. 'Η θα πάμε με βάση το "κοινό", ή θα πάμε με βάση τους κιθαρίστες και εν γένει τους μουσικούς. Αν πάμε με το κοινό, VH, Iommi, Cobain κλπ είναι ιερά τέρατα της κιθάρας, αλλά από την άλλη κάτι Holdsworth, Gambale και λοιποί είναι ΑΜΠΑΛΟΙ Αν πάμε με τους κιθαρίστες, o Malmsteen είναι ξεκάθαρα και με διαφορά ο επιδραστικότερος όλων, χωρίς βέβαια και ο VH να υστερεί ιδιαίτερα σε αυτό τον τομέα. Κατά τη γνώμη μου, ιερό Τέρας ο Van Halen, τρομερά τα ρυθμικά του (και τα leads φυσικά) αλλά ο Σουηδός ήταν απλά ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ . Και στα σημεία που ήθελε να είναι μελωδικός, ήταν πιο μελωδικός από κάθε άλλον. Το ότι πάρα πολλοί δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά στο note choice αλλά και στην τεχνική του από άλλους "γρηγορους" κιθαρίστες δεν είναι δικό του φταίξιμο
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.