Προς το περιεχόμενο

JimmyPap

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    591
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

JimmyPap ήταν Μέλος της ημέρας 14 Ιουνίου

JimmyPap είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

125 Neutral

Σχετικά με τον JimmyPap

  • Rank
    Artist

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • My Band(s)
    ΜΑΜ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑΝΟΙ
  • Day job
    ΚΙΘΑΡΙΣΤΗΣ
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Το είχα γράψει ξανά εδώ πριν κανά μήνα. Λόγω δουλειάς το είδα το αγγούρι από μέσα. Άλλα ανακοινώνονται, άλλα γράφονται στους νόμους, και το χειρότερο απ'όλα είναι πως οι καρεκλοκένταυροι που αποφασίζουν για όλα τα μέτρα δεν έχουν ιδέα γενικώς. Στερούνται όχι απλά κοινής λογικής αλλά λογικής γενικότερα. Άσχετα ανθρωποειδή που δεν έχουν κολλήσει ούτε ένα ένσημο και δεν έχουν την παραμικρή γνώση περί εργασιακών συνθηκών (πόσο μάλλον την εξειδικευμένη γνώση ανά αντικείμενο/επάγγελμα) η οποία απαιτείται για να λαμβάνεις μέτρα ανά κλάδο εργασίας. Και δε χρειάζεται να εμβαθύνει κανείς...απλώς το οτι άνοιξαν τα σύνορα με σχεδόν μηδαμινούς δειγματοληπτικούς ελέγχους λέει πολλά. Προσωπικά κατανοώ τους νέους που δεν κλείνονται μέσα. Τους έκλεισαν μέσα δύο μήνες για το τίποτα, Σκεφτείτε κι εσείς όταν ήσασταν νέοι, δεν ήταν εύκολο όντας πχ φοιτητής να κλειστείς μέσα. Και δικαιολογώ και όσους εν γένει δεν θέλουν να κλειστούν. Δεν είναι τυχαίο που η πλειοψηφία είχε πειθαρχήσει στο πρώτο lockdown αλλά τώρα δε γουστάρει. Τα όποια οικονομικά "οφέλη" από το άνοιγμα των συνόρων ήδη έχουν αντισταθμιστεί από τα νέα μερικά lockdown και από την εν γένει ψυχολογία της αγοράς. Δε χρειαζόταν να είσαι μάντης γι αυτό, απλώς να μην είσαι πανίβλακας. Ανίκανοι και ξανά ανίκανοι μέχρι να πεθάνουμε όλοι. ΥΓ. Συγγνώμη αν το ποστ ξεφεύγει από το θέμα, αν θέλουν οι διαχειριστές ας το σβήσουν.
  2. Φίλε πολύ θα ήθελα να σε ακούσω να παίζεις. Και το λέω επειδή κι εγώ κάποτε ήμουν στην ίδια φάση, "δε βρίσκω καλούς μουσικούς να παίξω και όλοι είναι χάλια", μέχρι που συνειδητοποίησα πως απλώς οι καλοί μουσικοί δεν ήθελαν να παίξουμε επειδή εγώ ήμουν χάλια και απλά νόμιζα πως ήμουν καλός επειδή μόνο οι χάλια ήθελαν να παίξουμε μαζί... Σε γενικές γραμμές ισχύει το ότι καθένας λίγο-πολύ παίζει με αυτούς που του αξίζουν.
  3. Η διαπραγμάτευση είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι, τώρα βέβαια για 5 και 10 ευρώ όντως μιλάμε για γυφτιές. Από την άλλη, όταν βλέπω κάτι Gibson LP Standard ή Traditional (ψάχνω μία αυτό τον καιρό) να πωλούνται σε τιμή καινούργιου - πραγματικά κάποιοι τύποi δεν παίζονται, πουλάνε δύο ή και δυόμιση χιλιάρικα κιθάρες που καινούργιες έχουν 2300 - εννοείται πως θα στείλω μια προσφορά με μία πραγματική τιμή την οποία μπορεί ο άλλος να θεωρήσει εξευτελιστική (ας πούμε 1500) , πλην όμως δε φταίω εγώ αλλά ο παραλογισμός του πωλητή.
  4. Συμφωνώ, γι αυτό πρέπει να υπάρξει ανεξάρτητο θεσμικό πλαίσιο ελέγχου για κάθε ένα από αυτά τα "μαγαζιά" τα οποία καλώς ή κακώς σήμερα πρέπει να είναι το 80% της "πίτας" του ίντερνετ, ώστε να είναι ξεκάθαρο το τι επιτρέπεται και τι όχι και να μη μπορεί να αποφασίζει ο κάθε Ζουκερμπεργκ για το ποιες απόψεις θα...εξαφανίζονται. Όπως γίνεται σε όλες τις άλλες εκφάνσεις της καθημερινής δραστηριότητας δηλαδή. Υπακούμε στους νόμους, όχι στους κανονισμούς που βάζει αυθαίρετα η κάθε επιχείρηση. Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η απουσία πλαισίου, γι αυτό και βλέπεις να λογοκρίνουν τον ίδιο τον Τραμπ (όσες μαλακίες κι αν λέει). Δεν είναι δυνατόν ο κάθε τυχάρπαστος να λογοκρίνει τον -όποιο- Πρόεδρο των ΗΠΑ, κάτι τέτοιο είναι τεράστια στρέβλωση.
  5. Εγώ πάντως κατάλαβα το νόημα του ποστ. Όπως υπάρχει ΕΣΡ (θεωρητικά τουλάχιστον) και δεν αφήνει π.χ. να προβάλλονται γ@μήσια στην τιβι μεσημεριάτικα, έτσι πρέπει να γίνεται και στο διαδίκτυο. Όπως δεν καθορίζει ο Αλαφούζος (και ο κάθε καναλάρχης) το ποια προγράμματα είναι κατάλληλα ή ακατάλληλα πχ και υπάρχουν κάποιοι ανεξάρτητοι έξωθεν κανονισμοί βάσει νομοθεσίας, έτσι και η κάθε Google Facebook Twitter κλπ δε μπορεί να κάνει ότι γουστάρει επειδή απλά σε βάζει να υπογράψεις πριν τη χρήση του προιόντος. Μπορεί οι σέρβερ να είναι δικοί τους, αλλά το internet είναι "κοινόχρηστος χώρος". Το ότι αυτές οι εταιρείες λογοκρίνουν με βάση κάποια αυθαίρετα δικά τους κριτήρια πρέπει να ελεγχθεί, και κάποια στιγμή αναπόφευκτα αυτό θα γίνει. Βλέπετε τι καραγκιοζιλίκια γίνονται σε όλο τον κόσμο όπου κοντεύει να απαγορευτεί η λέξη "Μαύρος" ή που σε λίγο δεν θα έχουμε φύλο επειδή θα θεωρείται σεξιστικό να έχεις πουλάκι.
  6. Βγαίνουν πολλά μαραφέτια τελευταία που προσπαθούν να πάρουν κομμάτι της πίτας από τη Fractal και την Kemper, αλλά προσωπικά νομίζω πως το μόνο στο οποίο συγκρίνονται είναι η...τιμή. Δεν έχω ακούσει αξιόλογα tones από κανένα (ίσως μόνο από το Helix) και μου φαίνονται τρομερά overpriced για τους ήχους pod που προσφέρουν. Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος.
  7. Συμφωνώ με το πνεύμα της ανάρτησης, όμως όντας μια τόσο διεφθαρμένη κρατικοδίαιτη χώρα αυτό που θα γινόταν τελικά θα ήταν να πάρει το έργο μια εταιρεία κολλητού ο οποίος θα προσπαθούσε όπως να'ναι να μάθει να κάνει τη δουλειά από την αρχή τσάτρα-πάτρα και με τα δεκαπλάσια χρήματα της πραγματικής αγοράς, ή στην καλύτερη θα το έπαιρνε μία κανονική ιδιωτική εταιρεία η οποία πάλι βέβαια θα χρεώσει πολλαπλά από ότι θα χρέωνε κάποιον εκτός δημοσίου. Τουλάχιστον αυτό έχουμε δει από όλες τις κυβερνήσεις να γίνεται διαχρονικά και δυστυχώς δε βλέπω και τους σημερινούς να διαφοροποιούνται. Μόνο το πως θα βγουν στο γυαλί και τι εντυπώσεις θα αφήσουν βλέπω να τους ενδιαφέρει.
  8. Δεν έχω δει την ανανεωμένη πλατφόρμα, αλλά η προηγούμενη που είχα δει ήταν για γέλια. Γενικώς - και συγγνώμη για την έκφραση αλλά ταιριάζει απόλυτα - είμαστε ένα μπουρδέλο. Λόγω επαγγέλματος, η προχειροδουλειά που έχω δει σε όλες αυτές τις "πλατφόρμες" δεν έχει προηγούμενο. Σε συνδυασμό με το ότι άλλα λένε οι ίδιοι οι υπουργοί στα μέσα, άλλα γράφουν οι νόμοι (τους οποίους υπογράφουν οι ίδιοι) και άλλα ζητούν οι πλατφόρμες, και με το Taxisnet φέτος να έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο υπολειτουργίας/μη λειτουργίας, το μόνο που μπορώ να πω είναι πως τέτοια καραγιοζιλίκια δεν έχω ξαναδεί. Ακόμα και οι προηγούμενοι σε αυτόν τον τομέα πιο καλά θα τα έκαναν, και το λέω με πλήρη επίγνωση.
  9. Το πόσο ξεκουρδιζει μια κιθάρα ειναι λιγο υποκειμενικο. Εμένα ας πουμε μου αρέσουν τα όργανα που αργουν πολύ να ξεκουρδίσουν ενώ άλλοι αν τους βγάζει πεντάλεπτο κομμάτι είναι ευχαριστημένοι. Πιστέυω είναι στην κιθάρα. Όλες μου οι κιθάρες σετάρονται τακτικά στον καλύτερο τεχνικό της Αθήνας στην νέα Σμύρνη. Η Prs, η Sg και η Epi G400 Pro δεν ξεκουρδιζουν γρήγορα σε αντίθεση με τη Lp και την Artist. Τα γνωστά μεγάλα ονόματα δεν πολυενδιαφερονται μιας και αλλαζουν κιθάρα ανά τραγούδι. Πάντως για να λένε για τις Lp πως ξεκουρδιζουν Tim Pierce και Beato - άτομα με τεράστια βιογραφικά εκτός φόρουμ να υπενθυμίσω (και πολλοι άλλοι) κάτι θα ξέρουν παραπάνω. Τέλος, σχεδόν πουθενά δεν "παίρνεις ότι πληρώνεις", η τιμολόγιακή πολιτική καθε εταιρείας βασιζεται σε πληθώρα στρατηγικών παραμέτρων και δεν συνάδει απαραίτητα με την ποιότητα (η οποία ειναι επίσης υποκειμενικη -τι να τα κάνω τα ξύλα ονδούρας αμα δεν κουρδιζει ).
  10. Ωραίο θέμα... προσωπικες εμπειρίες: Η χειρότερη φόλα που είχα ποτε ήταν η EJ Fender strat. Καλη ποιότητα, καλο κουρδισμα, μάπα ήχος. Η έκπληξη είναι μια yamaha του 80ευρου. Με νέα κλειδια είναι 100 φορες καλύτερη απο την Ej. Επίσης φοβερη κιθαρα φίλου μια squier japan strat, την είχε παρει 400 ευρω και κελαηδάει. Suhr Scott Henderson: Πολύ σκαστή αλλα λίγο "ψυχρή". Προτιμώ τη yamaha και τη Japan. Prs custom 22 εκπληκτική κιθάρα αξιζει κάθε ευρω. Epi sg g400 pro και αμερικανικη Sg standard: Η epi ειχε καλύτερο ήχο στη γεφυρα. Η Gibson καλυτερο στο neck και απείρως καλύτερο playability. Gibson les paul standard, δεν κουρδισε ποτε η G και απο ήχο δεν ήταν κατι εξαιρετικο. Η ibanez artist που είχα ειχε εκατο φορες καλυτερο ηχο, αλλα παλι ειχε θέματα με το κούρδισμα. Tele αμερικάνικη και 2 squier cv που είχα, η μια cv ειναι πολύ πιο "ζωντανη" από την αμερικανικη, η αλλη cv ψοφίμι τελείως. Προσωπικό συμπερασμα: Ολα μπορει να είναι απο σουπερ έως φόλες. Δοκιμάζεις και βλέπεις.
  11. JimmyPap

    Gary Moore - Story of the Blues solo by mpamps

    Πάρα πολύ καλή προσπάθεια! Είσαι στο 90%. Το πρόβλημα βέβαια κατά τη γνώμη μου είναι πως σε αυτές τις περιπτώσεις, για να φτάσεις στο από το 90 στο 100% πιθανώς να χρειάζεται η διπλή προσπάθεια από αυτή που έκανες για να φτάσεις από το 0 στο 90. Εμένα δε με ενόχλησαν τα bends τα οποία ήταν πολύ κουρδισμένα σε γενικές γραμμές ούτε τα μασημένα μέρη. Με "πείραξε" λίγο το timing σου ειδικά στην αρχή, ένιωθα πως είσαι ελάχιστα πριν από εκεί που είναι το original. Αλλά όπως είπα, γενικά πολύ καλός!
  12. Αυτό το εφφε γίνεται σίγουρα και με noise gate σε έντονη ρυθμιση, ειδικα εαν ο ηχος εχει λίγο overdrive. Δεν ξέρω βεβαια στο συγκεκριμένο. Δοκίμασε εναν ηχο με λιγο drive και εντονο noise gate και αρχιζε να κατεβάζεις το volume pot της κιθαρας μεχρι να σου τρωει την ατακα.
  13. Προτιμώ σε όλα τα πρώτα δείγματα. Στα ηχειάκια του γραφείου μου ακούγονται πιο διαυγή και λιγότερο κομπρεσαρισμένα στο transient. Οι δεύτεροι μαγνήτες μου ακούγονται σαν emg's. Βέβαια αν βάλεις πολύ γκάζι πιθανώς οι δεύτεροι να είναι καλύτεροι.
  14. Δε μπορώ να πω πως διαφωνώ στα κύρια σημεία που θέτεις. Κι εγω πιστεύω πως ο τρόπος ειναι το παν και οχι οι ώρες, και επίσης ειμαι υπερ της σφαιρικής μόρφωσης. Απλώς κατά τη γνώμη μου, τα οικονομικά και ο προγραμματισμός Η/Υ στο 2020 ειναι εξίσου απαραίτητα εφόδια με τα μαθηματικα και τη γλώσσα, διότι πλεον όλα ειναι οικονομία και Η/Υ. Απο την αλλη η μουσική και η γυμναστική ειναι κατι το οποιό πρέπει μεν να δείξεις στα παιδιά αλλα οχι με καταναγκασμό, μιας και εξαρτάται πολυ απο την κλίση και τα ταλέντα τους αν θα γινουν αθλητές ή μουσικοι. Γινουν δε γίνουν ομως, μέσα σε μια κοινωνία που βασίζεται στα οικονομικα και στους Ή/Ύ θα πρέπει να "σκαμπαζουν" απο αυτα για να επιβιώσουν. Μου είναι αδιανόητο να ειναι μαθημα επιλογης τα οικονομικά ενω πραγματικα ειναι ένα τοσο σπουδαίο κομματι της ζωης μας τόσο ατομικά όσο και συλλογικά. Αντιθέτως και χωρίς μουσική μπορεί να ζήσει κάποιος.
  15. Θυμάμαι πως είχαμε κάποιο μάθημα μουσικής στο σχολείο, και αποστηθίζαμε τη ζωή του Μπετόβεν και του Μπαχ, αλλά ούτε πεντάγραμμο είδαμε ποτέ ούτε φυσικά μουσικό όργανο. Καλύτερα να μην το είχαμε, αφού χεστήκαμε πότε γεννήθηκε και πέθανε ο Μπαχ όταν δε μας έβαλαν ούτε 1 λεπτό να ακούσουμε. Και τώρα εκτός θέματος, μόνο που βλέπω το πρόγραμμα με τα μαθήματα καταλαβαίνω γιατί είμαστε στην κατάντια που είμαστε. Κατά την ταπεινή μου γνώμη και χωρίς να είμαι εκπαιδευτικός, τα κυριότερα μαθήματα θα έπρεπε να είναι Οικονομία, Αγγλικά, και Πληροφορική εκτός από τα αυτονόητα, δηλαδή Ελληνικά, Μαθηματικά-Φυσικη.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.