Προς το περιεχόμενο

JimmyPap

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    624
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

JimmyPap ήταν Μέλος της ημέρας 13 Νοεμβρίου 2020

JimmyPap είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

179 Neutral

Σχετικά με τον JimmyPap

  • Rank
    Musician

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • My Band(s)
    ΜΑΜ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑΝΟΙ
  • Day job
    ΚΙΘΑΡΙΣΤΗΣ
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Όταν λέω να "τραγουδήσει" αναφέρομαι περισσότερο σε κάτι σαν τα ακόλουθα, δηλαδή μεγάλες νότες, gain, compression, βιμπράτο κλπ. Φυσικά όλα μπορούν να παιχτουν με όλες τις κιθάρες αλλά αν ψάχνεις τη λεπτομέρεια τότε κάποιες κιθάρες είναι καλύτερες από άλλες για συγκεκριμένες χρήσεις και φυσικά η ποιότητα της μουσικής είναι το νο1 ζητούμενο
  2. Έχω κι απ'τα δύο. Μιλάς για δύο τελείως διαφορετικές κιθάρες. Δεν θα σταθώ τόσο στα επιμέρους αλλά στα γενικά χαρακτηριστικά κάθε μίας από τις δύο "σχολές". Οι prs είναι πιο modern rock όργανα, είναι ιδανικές για rock/heavy rock ρυθμικά και συνήθως έχουν τον ιδανικό σόλο ήχο για πολύ ωραία "singing" leads με πολλά μεσαία που "κόβουν" στις περισσότερες περιστάσεις. Εάν είσαι "σολιστικός¨τύπος δύσκολα θα βρεις πιο ιδανική κιθάρα για στυλς όπως Petrucci κλπ. Τα (συνήθως) μεγαλύτερα τάστα και το μικρότερο scale βοηθούν και στην άνεση επίσης. Από την άλλη, μια κ
  3. Αμπελοφιλοσοφίες. Live and let live. Σου κάνει, το αγοράζεις. Δε σου κάνει, μην το πάρεις. Κι αν μπορείς να αποδείξεις πως ο άλλος φοροδιαφεύγει, ας κάνει το κράτος τη δουλειά του (εδώ γελάμε δυνατά) κι ας του επιβάλλει τα νόμιμα. To noiz δεν φέρει καμία ευθύνη. Κατα τα άλλα αυτοί που αναφέρεις, ως επαγγελματίες θα έχουν μια Ά επαφή με την πραγματικότητα και δεν θα πουλάνε σε τιμή ψηλότερα από καινούργια όπως κάνουν πολλοί μπουρτζόβλαχοι "ιδιώτες", οπότε όλοι κερδισμένοι είμαστε (εκτός απο τους μπουρτζόβλαχους).
  4. Εξαιρετική μίξη παραγωγή κι ενορχήστρωση! Κι εγώ εντυπωσιάστηκα, το programming στα ντραμς τέλειο, κιθάρες μπάσο πολύ καλές για το είδος, το vocal και η σύνθεση επίσης άριστα για το στυλ. Το μόνο που δε μου άρεσε είναι το παίξιμο στο πιάνο το οποίο το βρήκα busy και πως να το πω...πολύ μινόρε/ματζόρε ρε παιδί μου. Θα ήθελα δηλαδή ή να παίζει λιγότερα ή κάπως πιο "έξυπνα", να μη παίζει τη γραμμή της φωνής στα ρεφραίν και πιο πολύ ακόρντα στο beat και όχι όλο αρπέτζια :) Φυσικά τα σχόλιά μου για το πιάνο είναι τελείως υποκειμενικά και καλώς το κάνατε όπως εσείς θέλατε :) και εις ανώτ
  5. Ομοιότητα δεν βλέπω ούτε εγώ πέρα από το μέτρο του στίχου. Κατά τα άλλα, νομίζω πως έχει δίκιο ο OP. Το θέμα είναι να αποδείξεις στο δικαστήριο πως το αντικείμενο πνευματικών δικαιωμάτων σου ανήκει, με κάθε πρόσφορο μέσο. Αυτό μπορεί να είναι π.χ. μία παρτιτούρα ή η ημερομηνία δημοσίευσης στο Youtube. Όπως ισχύει για τα πάντα ενώπιον ενός δικαστηρίου δηλαδή. Εάν η ημερομηνία δημοσίευσης του δικού σου έργου είναι αποδεδειγμένα προγενέστερη από οτιδήποτε άλλο προσκομίσει ο αντίδικος (έστω κι αν είναι παρτιτούρα, συμβολαιογραφικό έγγραφο ή "επίσημη" κατοχύρωση
  6. Πάνος Οικονομάκης Νέα Σμύρνη Enigma Guitars φιλε. Θα σου την κάνει σαν καινούργια και δεν θα σε κοροιδέψει.
  7. Ά και off topic, σόρι που σε μπρίζωσα να πάρεις το freakout σε εκείνο το thread περί sustainer που είχες κάνει, δεν ήξερα! Το πήρα και εγώ, μαλακία είναι τελικά.
  8. Δεν έχω χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη πένα οπότε πολύ πιθανόν να λέω αερολογίες, αλλά έχω την αίσθηση ότι σε "κλειδώνει" υπερβολικά σε ένα συγκεκριμένο τρόπο παιξίματος και σε εκπαιδεύει στο να είναι κλειδωμένο το χέρι σου σε μία πολύ συγκεκριμένη θέση. Θυμάμαι που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν να παίξω με μία πολύ μικρή πένα η οποία βοηθούσε απίστευτα πολύ στα γρήγορα παιξίματα, αλλά μετά άμα πήγαινες ας πούμε να παίξεις κάτι πιο funky χτυπούσες αέρα. Ξαναλέω βέβαια πολύ πιθανό να λέω βλακείες :)
  9. Εμένα πάντως μου φαίνεται ψιλολάθος η χρήση μιας τέτοιας πένας. Θεωρώ πως θα μάθεις σε έναν πολύ αυστηρό τρόπο picking που ναι μεν θα βοηθήσει στο να παίξεις γρήγορα alternate με το δεξί χέρι "κολλημένο" στις χορδές, αλλά από την άλλη θα είναι πολύ περιοριστικό στο να παίξεις οτιδήποτε άλλο (hybrid, πιο funky παιξίματα, πιο σκάψιμο αλά SRV κλπ). Υπάρχουν φορές που πρέπει να κοπανήσεις τις χορδές για να βγει ήχος και αν μάθεις στην υπερβολική "οικονομία" ίσως εκεί να έχεις πρόβλημα. Just my 2 cents
  10. και κλασικά μόλις πάτησα το κουμπί μου ήρθαν άλλα τρία οπότε θα κάνω κατάχρηση
  11. Το πρόβλημα είναι πως η νέα γενιά κιθαριστών χωρίζεται σε δύο είδη: σε αυτούς που προσπαθούν να κάνουν ντε και καλά innovation μέσω της τεχνικής και σε αυτούς που προσπαθούν να γράψουν καλή μουσική. Και η καλή μουσική δεν είναι πια και κάτι τόσο υποκειμενικό, αρκεί ας πούμε να μη σε πιάνει πονοκέφαλος. Βέβαια πρέπει να μπορείς να την ακούσεις με "αντικειμενικό" αυτί χωρίς να ψαρώνεις από την τεχνική ή από το ότι δεν καταλαβαίνεις την αρμονία. Ο johnston και η basilio γράφουν ωραίες μουσικές ενδιαφέρουσες αρμονικά αλλά και ταυτόχρονα ευχάριστες στο μέσο ανθρώπινο αυτί. Κ
  12. Οι polyphia είναι όντως κατι νέο και πολύ ενδιαφέρον. Οι υπόλοιποι (κατι πλίνιδες, αμπάσηδες, ασάτο κλπ) δε μου λένε τίποτα μα τίποτα όμως. Εφτάχορδες, οκτάχορδες, στο τέλος θα παίζουν με άρπα. Θα πείτε ok boomer το ξέρω, αλλά αντικειμενικά αυτά που κάτι oldschool τύποι βλέπε Gary και Vinnie Moore, Malmsteen, Friedman, Doug Aldrich, Timmons και λοιποι γράφουν με το πρώτο κυριολεκτική take (τις παλιές εποχές που τα στούντιο ήταν ακριβά και έπρεπε πραγματικά να είσαι παιχταράς για να ολοκληρώσεις το δίσκο μέσα σε μια-δυο μέρες) οι νεότεροι θέλουν 800 overdubs στα protools για να τα κάνουν.
  13. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται απλά για ένα τηλεοπτικό προϊόν. Σκοπός του είναι να έχει τηλεθέαση για να πουλήσει διαφημίσεις. Δοκιμασμένη συνταγή, θα βάλουν τέσσερις "περσόνες" θα μαζέψουν και καμιά πενηνταριά υποψήφιους τραγουδιστές και έτοιμο το γλυκό. όσο θα υπάρχουν τραγουδιστές που θεωρούν πως θα βοηθήσει την καριέρα τους η συμμετοχή τους σε αυτά τόσο θα εξακολουθούν να υπάρχουν και αυτά τα τηλεπροιόντα. Οι μεν κερδίζουν βρίσκοντας δωρεάν πρωταγωνιστές, και οι δε νομίζουν πως κάποια μέρα θα γίνουν οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές, όλοι κερδισμένη κατά μία έννοια :)
  14. Κι εγώ νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Χωρίς να είμαι ειδικός επί θεμάτων φυσικής, μου φαίνεται λογικό το μικρότερο sustain όσο πας πιο ψηλά αφού έχεις λιγότερη χορδή να πάλλεται. Κι επιπλέον το sustain έρχεται με την ανατροφοδότηση των μαγνητών από τα ηχεία, κοινώς με ένταση. Όλοι όσοι παίζουμε σπίτι σε λογικές μικρές εντάσεις και μέσα από plugins modelers και λοιπά, κάπως έτσι είμαστε.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.