Προς το περιεχόμενο

Μουσική Διεμπλοκή

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    3
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Style
    Acoustic
    Blues
    Classic Rock
    Έντεχνο
    Ελληνικό ροκ
    Hard Rock
    Rock
  • My Band(s)
    ΘΩΕΣ
  • Day job
    δημόσιος υπάλληλος
  • Τόπος
    Χίος

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Παιδιά ευχαριστώ πολύ που μοιράζεστε την εμπειρία σας εδώ κ πραγματικά γράφτηκαν πράγματα που βοήθησαν εμένα κ σίγουρα κ όσους θα τα διαβάσουν. Τελικά κατέληξα στο ότι δεν αντέχω το ψηφιακό του Helix. Είναι ξεκάθαρα σε τι έχει εκπαιδευτεί το αυτί σου κ τι απολαμβάνει. Θα το κρατήσω σαν midi controller και processor και θα επενδύσω ή σε έναν καλό λαμπάτο combo ή σε προενισχυση λάμπας κ τελικό λάμπας. Ασφαλώς κ έχω δοκιμάσει τα input και output setup του Helix. Έχω δοκιμάσει κ τις προτάσεις του manual αλλά κ ότι κάθεται στο αυτί μου. Όντως αλλάζει δραστικά ο ήχος αλλά δεν είναι μαγικό ραβδάκι. Αυτό που πραγματικά όμως παίζει ρόλο όπως ανέφερε κ παραπάνω ένας φίλος, είναι οι στάθμες των presets. Διότι όλοι φτιάχνοντας έναν ήχο από το μηδέν προσθέτουμε σταδιακά ένταση, gain, εφέ , πετάλια με αποτέλεσμα ο ήχος να αρχίζει να σπάει σιγά σιγά. Και το αυτί είναι μυστήριο όργανο. Συνηθίζει τη σαβουρα σιγά σιγά και την καταλαβαίνει μετά από σύγκριση με το καλό ή όταν έχει καθαρίσει π.χ. την επόμενη μέρα . Επίσης όντως παίζει τεράστιο ρόλο στα frfr πως σε κοιτάει το ηχείο. Ναι αλλά για να έχεις ένα ρεαλιστικό αποτέλεσμα του ήχου σου πρέπει 1) να έχεις απόσταση ώστε να προλάβει ο ήχος από την κόρνα κ το ηχείο να μπλεχτεί (σε μικρά stage απλά δε γίνεται ) και 2) να βρεις τη σωστή γωνία που σε ευχαριστεί κ να μην κουνιέσαι σαν τον Κολοκοτρώνη !! Επίσης ότι οι άλλοι της μπάντας θα ακούνε άλλο από αυτό που εσύ ακούς κ γουστάρεις ( λέμε τώρα ) που το πάτε ; Αυτό με την κατευθυντικότητα του ήχου το αντιμετώπισα πρώτη φορά τόσο έντονα κ πραγματικά με τρέλανε . Όσοι τη βρίσκετε με τον σύγχρονο ψηφιακό ήχο πραγματικά είστε τυχεροί κ προφανώς κάτι κάνετε καλύτερα. Θα επανέλθω μετά την απόκτηση του καινούριου λαμπάτου συστήματος για τις εντυπώσεις μου και φυσικά για τις δυνατότητες που σου δίνει συνδυάζοντας το με το Helix.
  2. Ευχαριστώ για την απάντηση Σπύρο. Οπότε χρησιμοποιείς τα overdrive του ενισχυτή σου ; irs χρησιμοποιείς; Χαχαχ να είσαι καλά γέλασα με τα γουρούνια και τις λάσπες. Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα το ψάξω αυτό το amp 1. Όσο για τους on line ήχους δεν έχουν καμία σχέση με το να τους ακούς από το μόνιτορ σου .Πίστεψε με
  3. Καλησπέρα στην ομάδα. Χαίρομαι που είμαι πλέον μέλος . Παρακάτω περιγράφω την εμπειρία μου με την ελπίδα να ανταλλάξουμε απόψεις. Έχω περάσει από διάφορα στάδια στον ήχο μου, απο πιτσιρικάς με Zoom πεταλιέρα μεχρι πετάλια με λάμπες, πεταλάκια, τιμόνια, γκάζια, συμπλέκτες και όλα αυτά που για άλλους είναι πεταμένα φράγκα αλλά για εμάς είναι τουλάχιστον sex toys! Είχε βρει πάντως η μάνα μου έναν τρόπο να προσπαθεί να με πείσει να βγάζω καλό βαθμό με αντάλλαγμα να σπονσοράρει συνεχώς τα μουσικά μου καπρίτσια, όποτε το επέτρεπε το κομπόδεμα. Είχε φτάσει να είναι ο μουσικός εξοπλισμός μέρος του οικογενειακού προϋπολογισμού (χαχα). Τα χρόνια πέρασαν και ακόμα και τώρα στα 40 μου, δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα παρά μόνο ότι τα αγοράζω μόνος (πάλι καλά) . Το ιερό δισκοπότηρο του απόλυτου ήχου θα το ψάχνω μέχρι να κουφαθώ ή να αποφασίσω ότι δεν φταίει μόνο ο ήχος αλλά και το ανεπαρκές παίξιμο μου (;;; φακ... δεν πιστεύω ότι έγραψα κάτι τέτοιο). Στο θέμα μας. Ο τελευταίος εξοπλισμός ήταν: κιθάρα PRS 513, μια προενίσχυση rack mount της μαμάς Mesa η V-TWIN, ένα G-Major, μια λαμπάτη κεφαλή CRATE (BV120) που χρησιμοποιούσα μόνο το τελικό στάδιο στο return, μια καμπίνα 4x12 της Laney ή μία 4x10 της Hartke και τέλος κάποια πεταλάκια (VOX, tube screamer, plexi tone, Dunlop Wah κ.α.). Αποφάσισα λοιπόν ότι κουράστηκα να κουβαλάω ένα φορτηγό πράγματα και να γελάει ακόμα και ο ντράμερ της μπάντας ενώ οι τένοντες μου έκλαιγαν όταν κυρίως παίζαμε σε μαγαζί με σκάλα για τον πρώτο. Με μια μικρή έρευνα και χωρίς να δοκιμάσω τίποτα(μένω Χίο που να τρέχεις Αθήνα), βγάζω πιστωτική και με 12 άτοκες αγοράζω το HELIX (1400 ευράκια) και το frfr Headrush 1x12 (350 ευράκια). Χαρές και πανηγύρια μέχρι να έρθει λες και αγόρασα κάνα Jumbo 737. Τελικά και μετά από αναμονή με τα μπερδέματα της πιστωτικής ήρθε η ώρα να κουμπώσω αδερφέ στο όνειρο. Αμ δε. Πέρασαν 2, 4 , 6 μήνες ψάχνοντας, διαβάζοντας στο ίντερνετ, σπαταλώντας αμέτρητες ώρες παίζοντας (ξέρετε αυτό το σπαστικό που παίζεις 5 νότες και με την πένα στο χέρι πειράζεις κουμπιά και ξανά μανά, δίχως αύριο) και σπάζοντας τα νεύρα του γείτονα και της κοπέλας μου που δεν μπορούσε ασφαλώς να καταλάβει για ποιό λόγο δεν με έβλεπε. Μα έχω live και δεν έχω φτιάξει έναν έστω έναν ήχο ακόμα, τι δεν καταλαβαίνεις;;; Το αποτέλεσμα ήταν να παίξω στο live με κατεβασμένα τα μούτρα γιατί άκουγα μια λάσπη και την επόμενη να χάσω και το γκομενάκι (άσχετο με τον ήχο μου αυτό πιστεύω ). Μετά από αρκετά λεφτά σε αγορες irs (προσομοίωση καμπινών) από Ownhammer, ML sound Lab, Choptones (οι πιο τίμιοι κατά την άποψη μου) αλλά και από άλλους που πουλούσαν μεμονωμένα presets (ότι του φανεί του λωλοσταφανή ), δεν μπόρεσα να πάρω έναν πραγματικά καλό ήχο κυρίως στα γκάζια. Τόσο στο ρυθμικό κομμάτι όσο και στο σόλο. Στα καθαρά είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Τα εφέ του θεωρώ ότι είναι πολύ καλά, καλύτερα από το G-major. Για να είμαι δίκαιος, είναι αρκετά εύχρηστο στο live. Μπορείς να αποθηκεύεις για παράδειγμα 4 ήχους σε κάθε preset και να μπορείς να ανοιγοκλείνεις ότι stomp θέλεις. Μπορείς να κάνεις τα πάντα…εκτός από το να έχεις έναν ωραίο ήχο που να καθαρίζει και να μην μπλέκει τονικά με τους υπόλοιπους. Να έχει αρμονικές και να μην είναι σαν κομπρεσαρισμένος ενώ δεν έχει πουθενά κομπρέσορα. Και να μην έχει το φαζάρισμα του ψηφιακού. Που βάζεις φίλτρα υψηπερατά και βαθυπερατά και εξαφανίζεται από τη μια το τζιτζίκι και από την άλλη γίνεται μουντό. Άσε σου λέω μεγάλος αγώνας. Τέλος να σημειώσω ένα άλλο περίεργο με τα ηχεία frfr. Αλλάζει δραστικά ο ήχος με την απόσταση του από το αυτί σου. Επίσης ανεβάζοντας την ένταση είναι λες και έφτιαξε άλλος τους ήχους που μέχρι πρότινος ορκιζόσουν ότι εσύ αποθήκευσες, Αυτό όμως σε αναγκάζει να πρέπει να φτιάχνεις ήχο κοντά σε εντάσεις live. Πολύ κουραστικό. Επίσης αυτό που φτιάχνεις στο σπίτι με αυτό που θα δώσεις στον ηχολήπτη με xlr, δεν έχει καμία επαφή. Τελικά δίνω στην κονσόλα με την έξοδο xlr που έχει το ηχείο και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση. Μετά από όλα αυτά έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι να ξεκινήσω ξανά γυμναστήριο. Δεν το γλιτώνω το κουβάλημα. Σκέφτομαι να γυρίσω ξανά στο αναλογικό μου κρησφύγετο και να κρατήσω το Helix μόνο για προσέσσορα και midi controller. Δεκτές όλες οι γνώμες. Υ.Γ.: Παίζω Ελληνικό και ξένο rock από ΄80 μέχρι και σήμερα. Αν κάποιος από εσάς έχει να προτείνει κάποιο τρόπο να βελτιώσω τον ήχο από το HELIX, θα χαρώ πολύ να ακούσω την άποψη του. Ίσως δεν κάνω εγώ κάτι σωστά και αξίζει να του δώσω άλλη μία ευκαιρία. Εξάλλου κάθε αυτί είναι διαφορετικό και με άλλες απαιτήσεις . Όλα τα παραπάνω περιγράφουν την δική μου εμπειρία και το δικό μου γούστο. Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακρόσυρτο της δημοσίευσης.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.