Προς το περιεχόμενο

Alex Raptakis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    515
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Alex Raptakis ήταν Μέλος της ημέρας 22 Μαΐου

Alex Raptakis είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

297 Neutral

Σχετικά με τον Alex Raptakis

  • Rank
    Musician

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

614 προβολές προφίλ
  1. Συνήθως Νοέμβρη γίνονται τα updates, ελπίζω αν όχι φέτος με το 11.5, του χρόνου με το 12...
  2. Μα γιατί να πιάσεις head σε αυτό το σημείο? Αφού στο 0:54 το πιάνεις σε chest! Γενικά όσο πιο κοντά (από πάνω)στο crack, τόσο πιο εύκολα θα σου βγαίνει falsetto, γιατί είναι περίεργο το σημείο. Κάποιες νότες όμως που είναι κοντά, μπορείς να τις πιάσεις με chest αν δώσεις λίγο παραπάνω ένταση. Όσο για το ότι ακούγεσαι ακόμα πολύ ένρινα, δοκίμασε να "ανοίξεις" το λαιμό και τη μύτη σου προσπαθώντας να κατεβάσεις τη γλώσσα. Το μήλο του αδάμ θα πρέπει να μη βρισκεται ψηλά. Θα παρατηρήσεις ότι όταν ανοίγεις το λαιμό σου, το μήλο κατεβαίνει προς τα κάτω.
  3. Alex Raptakis

    Seagulls

    Κ. Σιγαρέτε μου άρεσε αρκετά, ειδικά η εισαγωγή. Με χαλάει το ταμπούρο αρκετά. Έχει περίεργο και απότομο release., θα έβαζα κάτι πιο 80s με γεμάτο verb να γεμίζει ο τόπος - ή - κάτι πολύ πιο dry και χαλαρό, ανάλογα το τι ύφος θες να δώσεις φυσικά.
  4. Τα χεις μπερδέψει μου φαίνεται πάλι! Σκέψου ότι το falsetto είναι το ίδιο με το head, και ότι η μόνη διαφορά είναι ότι το head είναι πιο power, πιο καθαρό, πιο δυνατό. Falsetto=ψεύτικη="κοριτσίστικη", ενώ head=κεφάλι=δύναμη="πονοκέφαλος". 1) Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες τεχνικές, υπάρχουν ασκήσεις για να καταλάβεις ποιους μύες πρέπει να χρησιμοποιείς, πού να είναι η γλώσσα, ο λαιμός, κτλ. Ουσιαστικά μαθαίνεις να χειρίζεσαι το σώμα σου έτσι ώστε να μη ζορίζεσαι όταν θες να τραγουδίσεις μια συγκεκριμένη νότα - και κάποια στιγμή αυτό το κάνεις χωρίς να το σκέφτεσαι (το λεγόμενο mus
  5. Σε 4 μέρες μπορείς να γράψεις ολόκληρο δίσκο αν είσαι σωστά προετοιμασμένος, οπότε τα 10 λεπτά θεωρητικά δεν είναι πρόβλημα. Εξάσκηση στο σπίτι και όχι την ώρα της ηχογράφησης, έτσι ώστε να μη χρειάζονται πολλά takes. Προσπαθήστε να λύσετε όλα τα τεχνικά προβλήματα την πρώτη μέρα, και αφήστε τις υπόλοιπες για την ηχογράφηση. Πάρτε δείγματα και ακούστε τα να δείτε αν είστε ευχαριστημένοι πριν ξεκινήσει η επόμενη μέρα. Αν τα 10 λεπτά αντιστοιχούν σε 3 κομμάτια, αφιερώστε 1 κομμάτι ανά μέρα. Με τα triggers γλιτώνεις τα πολλαπλά μικρόφωνα που συνήθως έχει ένα επαγγελματικό κιτ (και που
  6. 1) Ναι, όπου η φωνή δεν ακούγεται λεία και φυσική, τότε λέμε ότι παραμορφώνει (distortion = παραμόρφωση) 2) Δε νομίζω ότι είναι θέμα εξάσκησης των μυών. Το falsetto με το head είναι λιιιγο διαφορετικά όσον αφορά την εκτέλεση. Το falsetto το νιώθεις πάνω από τον ουρανίσκο, ενώ το head το νιώθεις λίγο πιο ψηλά και πιο πίσω προς το σβέρκο. Νομίζω η διαφορά εκτελεστικά είναι απλά να βάλεις παραπάνω ένταση. 3) Ναι, γενικά δε μπορείς να τραγουδάς ψηλές νότες χωρίς ένταση, εκτός αν χρησιμοποιήσεις falsetto (ή αν ρουφίξεις ήλιο). Οι ψηλές συχνότητες από τη φύση είναι πιο αδύναμ
  7. Συμφωνώ με Dimsonic σε αρκετά. Γενικά σαν παραγωγή φαίνεται κάτι αρκετά πρόχειρο. Όλα είναι στο κέντρο, αρκετά μουντά, αρκετός λευκός θόρυβος στην κιθάρα, και μηδενικό processing στη φωνή, που φεύγει και λίγο στα αριστερά. Η κιθάρα θα μπορούσε να έχει ένα verb να γεμίζει το spectrum, γιατί όλα ακούγονται πολύ μονοφωνικά, και σίγουρα θα ήθελε κάποιο noise reduction processing. Το πιάνο στο τέλος μου φάνηκε τέρμα άκυρο, από άποψη ενορχήστρωσης. Και αυτό ακούγεται αρκετά ξερό, και παικτικά νομίζω ήθελε λίγο δουλίτσα παραπάνω. Η φωνή σίγουρα κάνει μπαμ, και είναι εντελώς out-o
  8. Πάνω κάτω καλά τα λες. Σε αυτό το σημείο που αναφέρεις στο κομμάτι των A7X, δεν είναι head voice. Θα μπορούσες να πεις ότι είναι mixed, αλλά ουσιαστικά είναι chest με πολύ distortion/compression. Δεν είναι εύκολη τεχνική. Στα δικά σου παραδείγματα, είσαι πιο πολύ falsetto, γιατί το head έχει ένταση και δύναμη. Το ίδιο και η mixed. Για να φτάσεις τόσο ψηλά με chest πρέπει να δωσεις πόνο, βέβαια κινδυνεύεις να σε ακούσει όλη η πολυκατοικία... Γενικά, όσο ψηλότερα (ειδικά όσο ανεβαίνεις σε chest), τόσο περισσότερη "δύναμη" χρειάζεται.
  9. Τεράστια διαφορά θα έλεγα! Πήγε από το ένα άκρο στο άλλο. Όχι απαραίτητα καλύτερο ή χειρότερο, αλλά βλέπω ότι έχει πολύ ψωμί! Φαντάζομαι στο τελικό προϊόν, όλες αυτές οι αλλαγές θα μπορούν να γίνουν από το χρήστη, σωστά? Αυτό που παρατήρησα είναι ότι, μου ακούγεται σαν να το ακούω από τη μεριά του ίδιου του παίκτη, και όχι του ακροατή. Δε νομίζω να το έχω ξανασυναντήσει σε άλλο plugin αυτό.
  10. Έχοντας δουλέψει με αρκετά drum libraries αλλά και σαν παλιός drummer, μου φάνηκε αρκετά καλό και σίγουρα ο ρεαλισμός είναι εκεί. Θα πω όμως ότι το programming θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Το συγκεκριμένο track μου φάνηκε πολύ πρόχειρο, σαν να έχεις προσπαθήσει να παίξει live με κακό keybed. Eιδικά το ταμπούρο αδικείται ιδιαίτερα. Εκεί που ήθελα να ακούσω ένα μέτριο προς δυνατό χτύπημα (90-100 velocity), άκουγα ένα σαν να είναι κάτι παραπάνω από ghost note. Πχ, στο 0:49, περιμένω να ακούσω κάτι σκληρό, αλλά ακούω κάτι πεθαμένο - και συνεχίζει με αρκετά inconsistencies, που μάλλον
  11. Καλησπέρα και καλωσήρθες στο Noiz! Έπαιζα 3-4 χρόνια ταμπουρά στο σχολείο (Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο) οπότε μπορώ να απαντήσω σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία. 1. Ναι είναι κινούμενοι - τουλάχιστον σε ότι ταμπουρά είχα πίασει τότε (και ο δικός μου) είχε κινούμενους. Όσο πιο φθηνιάρικο, τόσο θα τείνουν να φεύγουν από τη θέση τους πιο εύκολα (μπορεί να είναι πιο λάσκα). Υπάρχουν κάποιες τελίτσες-inlays ενδεικτικά, αλλά δε μπορώ να σου πω πώς ακριβώς υπολογίζονται οι αποστάσεις. Φάνταζομαι είναι θέμα κουρδίσματος και εμπειρίας. Το ίδιο ισχύει και με το ύψος του καβαλάρη. Δε ξέρω τώρα αν υπ
  12. Alex Raptakis

    13v2

    Νομίζω το velocity είναι ψηλά (και πολύ στάσιμο) για το συγκεκριμένο feeling που θες να δώσεις. Θα έπαιζα με πολύ χαμηλότερο velocity και διαφοροποίηση, ανάλογα το ισχυρό/ασθενές μέτρο. Και εμένα μου αρέσουν οι κλικαδόρες μπότες αλλά έχω ακούσει hard rock κομμάτια με λιγότερο κλικ :P Είναι και το τι ταιριάζει σε αυτό που θες να κάνεις.
  13. Alex Raptakis

    13v2

    Δεν είναι καθόλου άσχημο! Αλλά ίσως είναι κάπως "άδειο". Εδώ η λύση είναι μία: Layering. Έτσι θα φτιάξουν και τα βιολιά. Εξαρτάται και το τι ακριβώς θες να κάνεις, γιατί γενικά με τα βιολιά μπορείς να κάνεις πολλά - από το να πειράξεις τα μικρόφωνα (αν γίνεται), μέχρι το να βάλεις περισσότερα samples να παίζουν το ίδιο. Ή έστω να κάνεις ντουμπλάρισμα σε οκτάβες. Τα τύμπανα είναι σχετικά οκ, ειδικά όσο προχωράει το κομμάτι και ανεβαίνουν οι εντάσεις. Το πρόβλημα νομίζω είναι περισσότερο στην μπότα και στις δυναμικές της. Ίσως φταίει και το συγκεκριμένο sample, δε ξέρω.
  14. Alex Raptakis

    ANASTASIS Solo + Discussion

    Ε να δεις που αυτό ήταν και το πρόβλημα! Όπως και να χει, ευχαριστώ όλους για τις αναλύσεις και για την περαιτέρω συζήτηση, το εκτιμώ πολύ! @fusiongtr@gkourmoul1
  15. Alex Raptakis

    ANASTASIS Solo + Discussion

    Μπορώ να σου πω πώς το ρώτησα και τι είχα στο μυαλό μου όταν το έγραψα. Περισσότερο πήγαινε στη συνοχή του από τμήμα σε τμήμα (και γενικά με όλο το κομμάτι, αν και αυτό δεν είναι μέρος του συγκεκριμένου βίντεο), και με το αν "ταιριάζει" θεματικά με το ύφος. Νομίζω πήρα την απάντησή μου, οπότε no worries! Η αλήθεια είναι ότι το έγραψα μέσα σε 2 recording sessions και ένα practice session ενδιάμεσα. Το βιάστηκα αρκετά γιατί με πίεζε ο χρόνος λόγω του release date της Ανάστασης. Ταυτόχρονα οι άλλοι δύο φίλοι που συμμετήχαν στο κομμάτι είχαν γράψει το μέρος τους, και ήθελ
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.