Προς το περιεχόμενο

BassicallyGuitarist

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    86
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

4 Neutral

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Μπάσο
  • Style
    Acoustic
    Metal
    Rock
  • Day job
    Υπάλληλος
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Ο Μαεστρος γνωριζει ολο το background του εργου, το εχει σκιγραφησει και ψυχολογησει. Κατα συνεπεια στήνει την χωροταξια της ορχήστρας, δινει το τεμπο που ειναι μεταβαλλομενο αρα αλλαζει ολη την υφη του κομματιου, ερμηνευει την παρτιτουρα - αντε παιξε τα 16α με τον ιδιο τροπο σε ενα κομματι του 16ου και του 20ου αιωνα και θα πεσει πολυ γελιο. Γενικα ο μαεστρς ειναι το μεσο που χωριζει σε μια εκτελεση το γελοιο απο το υπεροχο.

  2. Πού ακριβώς είπα ότι δεν χρειάζεται μελέτη; Πού ακριβώς είπα ότι η ταμπλατούρα εκπαιδεύει στη μουσική; Ένα πράγμα είπα: ότι είναι σαφέστερη κι ακριβέστερη μέθοδος αποθήκευσης σύνθεσης απ' την παρτιτούρα, κάτι που δεν απαντήθηκε (παρά μόνο σε ΕΝΑ σχόλιο, από ΕΝΑΝ χρήστη κι αυτό με υποσημειώσεις και υπό συνθήκες) Μα... ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ έγραψα (σε αντίθεση με πολλούς)...: ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να τά γράφουμε, ΠΡΕΠΕΙ να τά γράφουμε. Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ μία μέθοδος αποθήκευσης σύνθεσης. Και προσωπικά, προτιμώ την ταμπλατούρα από την παρτιτούρα για τους λόγους π
  3. Άν λοιπόν υπήρχαν ταμπλατούρες και για πιάνο, δεν θα μπερδευόταν ποτέ ο νηματοθέτης με τα δύο κλειδιά για ένα μόνο όργανο και δεν θα άνοιγε το νήμα απηυδισμένος... Αυτή ήταν η ουσία του σχολίου μου στο νήμα.
  4. Στο παράδειγμά σου ο οδηγός είναι ο συνθέτης, όχι ο "εκτελεστής" κάποιας άλλης σύνθεσης. Εμείς αναφερόμαστε στον δεύτερο, άρα μάς αφορά τί γράφεται στα βιβλία της σχολής οδηγών: θέλουμε οι οδηγίες προς αυτόν που θέλει να οδηγήσει να είναι σαφείς κι ακριβείς, χωρίς περιθώριο "ερμηνείας, μετάφρασης, δημιουργικής ελευθερίας"... Άν μιλούσαμε, όχι για "εκτελεστή" κάποιας άλλης σύνθεσης αλλά για συνθέτη, δεν θα μιλούσαμε καν για παρτιτούρα. Ο συνθέτης μπορεί να συνθέσει και χωρίς βοηθήματα. Τα βοηθήματα (παρτιτούρες, Θεωρία, κλπ) βοηθούν, αλλά ο μή συνθέτης δεν θα συνθέσει μό
  5. Δεν αναφέρθηκα σε ομοιότητα ήχου, αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ παιξίματος. Κατ' αρχάς συμφωνούμε ότι χρειάζονται οι παρτιτούρες στη ζωή μας ώς μέθοδος αποτύπωσης της σύνθεσής μας και δεν χρειάζεται να τά κάνουμε πάντα όλα απ' την αρχή με το αυτί όπως ειπώθηκε; Μάλιστα. Εγώ απλώς υπερασπίζομαι την αντίληψη πως η ταμπλατούρα ώς μέθοδος αποτύπωσης μιας σύνθεσης είναι πιό σαφής και ακριβής στο ΠΟΥ ο συνθέτης παίζει ΤΙ. Ναί, ο ήχος ακούγεται ΣΧΕΔΟΝ ίδιος (και πάλι όχι ακριβώς ίδιος) σε διπλανές χορδές, διαφορετικούς μαγνήτες, ρυθμίσεις, κλπ, αλλα ΔΕΝ μάς αφορά αυτό.
  6. Τά είδα. Δεν αφορούν τη κουβέντα μας όμως. Το ποιός μαγνήτης ακούει και τί ρυθμίσεις έχουμε κάνει στα knobs αλλάζουν βέβαια τον ήχο, αλλά εγώ εννοώ τον ήχο που αφορά καθαρά τη κιθάρα: πάχος χορδής, ποιά χορδή, σε ποιό τάστο. Αυτό τον ήχο θέλουμε ίδιο με το αυθεντικό. Και, ναί, δυνάμεθα να τόν ακούσουμε παρά το γεγονός ότι δεν έχουμε τους ίδιους μαγνήτες, ρυθμίσεις στα knobs, κλπ... Όταν τό παίξουμε, ξέρουμε ότι τό παίζουμε ακριβώς ίδιο... ...και απλώς ψάχνουμε τις ρυθμίσεις να τό κάνουμε ακριβέστερο. Όχι όπως τό εννοείς εσύ. Δεν θα
  7. Γιατί πιστεύεις ότι θα έχεις πάντα τη δυνατότητα να ΑΚΟΥΣΕΙΣ κάτι που πρέπει να παίξεις ΟΛΟΙΔΙΟ; Σ' αυτή τη περίπτωση η ταμπλατούρα σέ σώζει. Η παρτιτούρα πάλι... άσ'τα: θέλει κουρδιστήρι για συχνότητα, αυτί για ακριβές attack, ακριβή χορδή, κλπ, και αρκετή τύχη.
  8. ΚΑΙΡΙΟ θέμα όμως για την ακριβή και πιστή αντιγραφή του ήχου. Στο Σολ βρε, κιθάρα είναι. Το κούρδισμα πάντα αναφέρεται στις ταμπλατούρες, και όπως ίσως γνωρίζεις συνήθως είναι το EADGBe. ΑΥΤΟ έλεγα στο πρώτο σχόλιό μου στο νήμα: "Εδώ δυσκολεύεται να εξυπηρετηθεί η κιθάρα στην παρτιτούρα (που έχει και ταμπλατούρες), τί θα κάνει το πιάνο που αφορά τη συζήτηση και τόσο προβλημάτισε;" Δεν υπάρχει "άταστη κιθάρα": Σέ βεβαιώ εγώ, που παίζω άταστο (πραγματικά άταστο, ούτε γραμμές δεν έχει!) μπάσσο. ΕΧΕΙ τάστα. Απλώς πρέπει να τά ακούσεις. Δεν
  9. Εσύ, που πιστεύεις ότι η παρτιτούρα εξηγεί ΑΚΡΙΒΩΣ πού παίζουμε... Εσύ, που θεωρείς τόσο γελοία την θέση μου... Κι εσύ, που δεν σε νοιάζουν οι παρτιτούρες και ταμπλατούρες αλλά στηρίζεσαι μόνο στο αυτί... Αλλά κι οι υπόλοιποι... ...πείτε μου σε ποιό τάστο ποιάς χορδής θα παιχτεί αυτή η νότα;
  10. Δεν λέω αυτό: η μουσική θέλει αυτί. Πώς θα γίνει αλλιώς;...! Αυτό που λέω είναι ότι άν θέλουμε να παίξουμε πανεύκολα ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο ένα κομμάτι που δεν ακούσαμε ποτέ ή, ακόμη σημαντικότερο, να αποθηκεύσουμε για πάντα με σαφήνεια και ακρίβεια μία σύνθεση, ώστε να τή παίξει άψογα κάποιος χωρίς να μάς έχει ακούσει ποτέ, (ή ακόμη κι εμείς οι ίδιοι χωρίς να ξανακάνουμε όλη τη διαδικασία απ' την αρχή), η ταμπλατούρα is the way to go. Εί δε μή, γιατί να έχουμε παρτιτούρες και ταμπλατούρες; Άς δουλεύουμε πάντα from scratch με το αυτί, αυτό μού λές.
  11. Άρα, για να βρούμε ποιά από τις 12 Μι της ταστιέρας της κιθάρας είναι μία Μι στο κλειδί του Σολ, πρέπει να ακονίσουμε τα αυτιά μας, να χρησιμοποιήσουμε κουρδιστήρι κλπ. Θέματα που λύνει αυτόματα η ταμπλατούρα (κι έτσι μάς βοηθά να αποθηκεύσουμε για πάντα με απόλυτη σαφήνεια και ακρίβεια μία σύνθεση). Αυτό λέω. Για 'μένα, είναι σαφέστερη από τη παρτιτούρα. Καλά αυτό είναι μεγάλο θέμα πράγματι. Έχουμει δεί "εγκλήματα" σε ταμπλατούρες... Χρειάζεται εκπαίδευση. Αυτό είπα: Θέλει κουρδιστήρι για τη
  12. Όλα καλά. Θα βρώ λοιπόν 2-3 Μι στην ίδια συχνότητα. ΠΩΣ θα βρώ ποιά να επιλέξω; Όμως μάς ενδιαφέρει και το attack, το πάχος της χορδής, κλπ, άν θέλω να τό παίξω ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο. Άν λοιπόν θέλω να παίξω ένα τραγούδι ακριβώς όπως ακούγεται, ενώ δεν τό έχω ακούσει ποτέ, πρέπει να κάνω ολόκληρη μελέτη με κουρδιστήρι, να τεντώσω τα αυτιά μου, αλλά και να βρώ και πού είναι και όλες οι επόμενες και προηγούμενες νότες του τραγουδιού για να βρώ σε ποιό σημείο της ταστιέρας θα παίξω τελικά. Ενώ με τη ταμπλατούρα... τό παίζω πανεύκολα ακριβώς ίδιο
  13. Σύμφωνοι. Ακούγονται παρόμοια, αλλά πάλι όχι ακριβώς ίδια. Αλλά και ακριβώς ίδια να ακούγονται πάλι υπάρχει ζήτημα. Άν λοιπόν εγώ έχω μία παρτιτούρα με το π.χ. "Sanitarium", πώς θα τό παίξω ΑΚΡΙΒΩΣ όπως οι Metallica άν δεν τό έχω ακούσει ποτέ; Μία Μι στο κλειδί του Σολ... ...πιά από τις 12 Μι της ταστιέρας της κιθάρας είναι;... Η παρτιτούρα νομίζω πως δεν μάς αποσαφηνίζει. Αντίθετα η ταμπλατούρα είναι σαφέστατη και ακριβέστατη.
  14. Ήδη στο άλλο νήμα μέ χαρακτήρισες "υπερόπτη" και σημειώσες οτι "..."ξερω" (εντός εισαγωγικών άρα υπονόησες ότι δεν ξέρω) το guitarpro", ενώ εδώ δυσφόρησες με τη παρουσία μου στο νήμα. Μή δουλευόμαστε μεταξύ μας Θα τό πώ λοιπόν αλλιώς: Άν σού δώσω μία Μι στο κλειδί του Σολ... ...ποιά από τις 12 Μι της ταστιέρας της κιθάρας εννοώ;... Κάθε χορδή έχει δύο οκτάβες. Κάθε κιθάρα έχει 6 χορδές. 6 ×2 = 12.
  15. Ναί, πάλι εγώ. Γίνεσαι ΚΑΙ ΠΑΛΙ (όπως στο άλλο νήμα) επιθετικός και προσβλητικός, στοιχεία που δεν έδειξα πουθενά εγώ διότι δεν μέ εκφράζουν. Γιατί έτσι; Θα περίμενε κανείς μεγαλύτερο πολιτισμό από μέλος μουσικού φόρουμ... Και γιατί ενοχλείσαι τόσο; Όπως σημείωσα στο σχόλιό μου είναι "όπως τό βλέπω εγώ", κάτι που στα Ελληνικά επιπέδου Α' Δημοτικού σημαίνει "η άποψή μου, η δική μου θέαση των πραγμάτων, προσωπική, όχι επιβαλλόμενη"... Απλώς κατέθεσα μία γνώμη. Καμμία αντίσταση, καμμία αντίδραση, καμμία διαμαρτυρία.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.