Προς το περιεχόμενο

MGs

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    463
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

1 Follower

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

1.010 προβολές προφίλ

Συμμετοχή MGs

Musician

Musician (2/4)

55

Φήμη

  1. Ενα είναι το πρόβλημα που με έκανε να μην ξαναπάρω Apple,οι συμβατότητες.Καλό θα ήταν στην συγκεκριμένη εταιρία αν έχουμε ένα παλαιότερο σύστημα που δουλεύει απροβλημάτιστα είτε για dj είτε για μουσική παραγωγή να μήν κάνουμε πολλά πειράματα με λειτουργικά και updates προγραμμάτων εκτός άν είναι υποχρεωτικά. Τα OS δέν είναι Windows,ενα συστημα Apple είναι σταθερό και απροβλημάτιστο μόνο όταν στηθεί εξ αρχής βάση προδιαγραφών και συμβατότητας hardware/software.
  2. Ξαναδιαβασα πίσω,δέν κάνω λάθος.Και για ανοιγμένο browser μαζι με το Daw γίνεται λόγος και για σπασμένα plugins. Δέν χρειάζεται να είσαι προφέσορας,αυτά έχουν αναφερθεί και η λύση που προτείνεται θα είναι προσωρινή,αφού αν ακολουθήσουμε το ίδιο μοτίβο,σιγουρα θα έχουμε εκ νέου πρόβλημα. Το μηνυμα που λαμβάνεις,συνήθως έχει να κάνει όχι με τον μόνιμο αποθηκευτικό χώρο του συστήματος,αλλά με 2 άλλους παράγοντες,την επεξεργαστική ισχύη και την προσωρινή μνήμη. Π.χ ένα σπασμένο plugin που καθυστερεί έστω και στο ελάχιστο να φορτωθεί στην μνήμη,κατα την διάρκεια ένος playback η render μπορεί να το εμφανίσει,καθώς και πολλά άλλα. Ενα νέο install του logic,χωρίς την εγκατάσταση πρόσθετων 3d part vst/plugin/φακέλων και η δοκιμή νέων εγγραφών,όπως κανονικά πρέπει να γίνονται,με κλειστά τα πάντα εκτός του daw,δέν νομίζω να είχε κανένα πρόβλημα. Με λίγα λόγια δέν φταίει το Daw,είτε το συστημα δέν έχει στηθεί σωστά για ήχο,είτε λάθος ρυθμίσεις/συμπεριφορές του χρήστη το επηρεάζουν,το mac mini μπορεί να κάνει εργασίες ήχου,οπως και οποιοδηποτε υπολογιστικό σύστημα,αλλά δεν έχει την αρχιτεκτονική,την επεξεργαστική ισχύη και τις ταχυτητες ενός macbook pro ακόμη και αν τα specs είναι ίδια η και μεγαλύτερα απο αυτό,δέν γνώρισα ποτέ επαγγελματία κιθαρίστα να γράφει στο ableton,το FL Studio παραμένει το πιό γρήγορο και καλύτερο για να ξεκινήσει κάποιος στην ηλεκτρονική μουσική. Διαφωνώ σε όλα παιδιά,μήν παρεξηγείτε τον τρόπο γραφής μου,απλά πως να το περιγράψω,αν με προσλάμβανε ένα κόμμα για εκπρόσωπο τύπου θα κολλούσα 1 ένσημο.
  3. Αγορασαμε1600 ευρώ mac mini που είναι για δουλειά γραφείου,βάλαμε το καλυτερο πρόγραμμα για παραγωγή ηλεκτρονικής μουσικής,με άφταστα synths ακόμη και απο αυτά του εμπορίου για να γράψουμε κιθάρες,μετά σπασμένα plugins μέσα στο logic,μετά είδαμε οτί ζορίζεται όταν το έχουμε ανοικτό και μαζί 3-4 σελίδες απο τον browser από πίσω,που αυτό απο μόνο του μπορεί να προκαλέσει ενα σωρό προβλήματα στo DAW και μετά καταλήξαμε να το πετάξουμε έξω για να βάλουμε Pro Tools. Για πύργο ελεγχου αεροδρομίου είμαστε,να μην μείνει φτερό για φτερό.
  4. Λογικά μόλις τελείωσε η συνέντευξη του το πήραν πίσω.
  5. Εγω πάλι παιδιά στο έρημο νησί λέω να πάρω μια τραγουδίστρια,αν θέλω κάτι να βγάζει και μουσική. Να δώ τι θα κάνετε τα montage και τις κιθάρες χωρίς ρεύμα.
  6. Βάλε ένα chorus με ελαφριές ρυθμίσεις σε ένα stereo bus καί ανοιγόκλεινε με automation όταν θές να βγεί μπροστά η φράση από το lead μέρος που θές.Το έκανε ο Alan Parsons,με ετεροχρονισμένες εγγραφές στην ταινία με 2 διαφορετικα takes της ίδιας φράσης,ο απλός τρόπος να το κάνεις είναι αυτός που σου περιγράφω,γίνε σαν τον Alan.
  7. Ωραίοι είναι βρέ,διαφέρουν αναλόγος με το μέρος που παίζουν γιατί σε μεγάλους χόρους και τηλεοπτικά(δικά τους,οχι playback προώθησης σε κάποιο κανάλι) έχουν μεγάλη γκάμα απο μουσικούς,ενώ σε πιό μικρούς χώρους περιορίζουν τον αριθμό μουσικών και υπάρχουν πολλά προηχογραφημένα καί στούντιο djs που τα παίζουν.Σε αυτό που άκουσα στα γρήγορα απο το καινούργιο,έχουν σκοπό την πλήρης παρουσίαση με ορχήστρα/μπάντα οπότε περίμενε να κάνουν τα live καί όταν τελειώσει η προώθηση του δίσκου,το πιό πιθανών είναι να βγεί δίσκος με το καλύτερο live και πάρε αυτό. Γενικά εκτιμώ Nicola Conte,Mo Horizon,Tosca,De Phazz,Kid Loco,άν και δέν ήμουν ποτέ fun του είδους.
  8. Pit λέγεται αυτός που γράφει τις μουσικές Λογικά η γάτα και ο σκύλος του Αυτά περί κατοικίδιων
  9. Και κάπως έτσι,κατά την διάρκεια κάποιας πρόβας χρόνια πρίν,δημιουργήθηκε ο όρος fusion στην μουσική...
  10. Διαβάζω στα κοζανίτικα νέα..."Ο κλάδος των νομικών σε τεράστια κρίση,άρχισαν επιδρομές σε κάδους"...
  11. Δέν τον πρόλαβα ούτε αυτόνανε. Δέν ξέρω μέχρι πότε θα αντέξω να το κάνω αυτό.
  12. Σε αρκετά κομμάτια,απο διάφορα είδη μουσικής,το μπάσο είναι αυτό που έχει την μεγαλύτερη παρουσία στις χαμηλές συχνότητες 40-80hz π.χ,ενω το kick θα το δείς να έχει παρουσία σε πιό υψηλή συχνότητα 80-120hz π.χ. Αυτο είναι ένα παράδειγμα κομματιού οπού το μπάσο παίζει πιό καθοριστικό ρόλο και αναφέρεται σάν οδηγός του. Αρκετά παραδείγματα σε DnB,jungle,Dubstep,Garage,Trap,Breaks,synthwave,Dance, κ.τ.λ Δεν ξέρω τι θές να γράψεις,αλλά πρίν προσπαθήσεις να γράψεις,βρές κομμάτια απο το συγκεκριμένο είδος που σου αρέσουν,βάλτα μέσα στο Daw και δές που μπαίνουν τα διάφορα όργανα με ένα eq. Ετσι θα μάθεις να γράφεις κάτι όπως αυτό που ακούς και θα δείς τα λάθη που κάνεις,σε σχέση με μιά επαγγελματική παραγωγή. Πάντα reference και κοντά στην ταχύτητα και πάντα στο κλειδί που γράφεις,αλλιώς το δείγμα καταντάει άχρηστο.Ενα απο τα λάθη που κάνουν αρκετοί. H παρουσία που έχει το δείγμα στις μεσαίες/υψηλές συχνοτητές.Περίπου στα 3000hz και μετά.Ενα 808 έχει ελάχιστη πληροφορία,ένα vintage δείγμα μπορεί να σου δώσει την αίσθηση του δέρματος,(505 η 707 τα καλύτερα kicks που φτιαχτηκάν ποτέ σε drum machines) όπως μια φυσική μπότα. Για να το ακούσεις καλύτερα και να μήν περάσει η μπότα διαμπερές από το κεφάλι σου,η προκαλέσει αναταράξεις στο εσωτερικό του και αρχίσεις και εσύ να γράφεις trap,βάλε ένα eq και κόψε με high pass filter όλες τις χαμηλές συχνότητες,μέχρι την μέση του δείγματος περίπου και δές τι μένει.Αυτό το κλίκ που ακούς είναι η ατάκα. Πιάσε τώρα την μεγαλύτερη κορυφή του δείγματος,δές τι τονικότητα σου δίνει,η πηγαινέ το εκεί που θές,βρές ενα 808 η 909 και βάλτο στην ίδια τονικότητα στις χαμηλές,φτιάξε τα volumes να ακούγετε όσο θές η ατάκα,(γι αυτό θα χρειαστεί να πάς πίσω σε απόσταση απο τα ηχεία,αν είσαι πολυ κοντά στον υπολογιστή και τα ηχεία δέν θα ακούς σωστά το μπάσο,που χρειάζεται μια σχετική απόσταση για να ανοίξει) αυτά τα 2 κανάλια να καταλήγουν σε ενα group channel,βάλε πρώτα ένα eq στο group channel και τόνισε η αφαίρεσε τις συχνότητες που θέλεις και αμέσως μετά με έναν κομπρέσορα με γρήγορο attack/release ανέλαβε τον έλεγχο των δυναμικών των 2 δειγμάτων. Μόλις έμαθες να κάνεις και layering,το οποίο περιλαμβάνει βέβαια και άλλα πραγματά,αλλά αυτό είναι μια καλή αρχή.
  13. Σιγά μην σε στείλουμε και για σπουδές στο εξώτερικο,για να μάθεις να κουρδίζεις ένα kick και ένα snare. Εύκολο είναι,σε 2 λεπτά είσαι έτοιμος. Eq και το υψηλότερο σημείο του δείγματος είναι το κλειδί του.Αν είναι kick δές και μπροστά στις συχνότητες που βρίσκεται η ατάκα του δείγματος.Στο snare είναι αρκετά ξεκάθαρο. Αν το track είναι Dm,γράφεις στο google Dm chord notes και εχεις μπροστά σου τις θέσεις που μπορείς να πάς το δείγμα. Παίζει σημασία τί γράφεις,σε house μπορείς να βάλεις π.χ το kick ακριβώς στην ίδια τονικότητα,σε techno σε άλλη συγγενική πιό χαμηλά,σε DnB σε άλλη συγγενική πιό ψηλά π.χ Το που θα βάλεις ένα kick εχει σχέση και με το που είναι το μπάσο σου και ποιό απο τα 2 οδηγεί το κομμάτι. Το snare μπαίνει συνήθως σε root key. Πρόσεχε μην εχουν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Αλλο σχετικό είναι τα samples,άλλο ένα 808 και άλλο ένα vintage με εμφανή ατάκα. Κάποια δέν σηκώνουν μεγάλη αλλαγή τονικότητας γιατί χάνουν την ιδιότητα τους και ακούγονται "ξεχειλωμένα". Να είναι κοντά στο κλειδί,εξ αρχής τα δείγματα,να έχουν καλή σχέση με το μπάσο και sidechain οταν εμφανίζονται ταυτόχρονα μπάσο-μπότα στην ίδια τονικότητα. Ακόμη πιό ευκολος τρόπος,πρακτικότερος αν δέν ξέρεις τι κάνεις,ξέρεις οτι το κομμάτι σου είναι Dm και γράφεις techno κ.τ.λ.Βρές μια παραγωγή που σου αρέσει,στο ίδιο κλειδί και ταχύτητα περίπου,βρές το σε ότι ποιότητα μπορείς,βάλτο μέσα στο daw και βάλε kick,snare εκεί που τα έχει και αυτό. Εκεί μπορείς να αλλάξεις και τα δείγματα σου,να βάλεις άλλα,που είναι ακριβώς η κοντά σε αυτό που θές.Επιμένω τα δείγματα να είναι κοντά και θα καταλάβεις πιο κάτω γιατί. Κανείς δέν θα ακούσει την διαφορά του ημιτονίου που μπορεί να έχεις βάλει λάθος κάποιο δείγμα σου,(κυρίος την μπότα),αν το ακούει κάποιος δέν θα στο πεί ποτέ,καθώς θα προτιμήσει να κυλιέται στο χαλί η να μασουλάει κανένα κόκκαλο και μήν περιμένεις να σου ανοιχτεί σε κάποια βόλτα. Ολα γινονται για να έχεις μια πιο ομαλή σχέση στις χαμηλές και πιο εύκολη/καθαρή μίξη. Και μια μεγαλύτερη αλήθεια,λεπτομέρεια,μην ασχοληθείς με αυτό απλά καλό είναι να το γνωρίζεις. Δέν υπάρχει πραγματικά καλό ψηφιακό pitch shifting,ιδίος αυτό στα daw,αν θές ένα δείγμα να μήν χάσει τις ιδιότητες του. Θες ταινία και εναλλαγή της ταχύτητας.
  14. Οι μόνες αφίσες που μπήκαν ποτέ στο δικό μου δωμάτιο ήταν του Ντέταρι,τών αηρών μαηντέν και μιά νεκροκεφαλή σημαία.Οτί άλλο υπήρχε σε παιδικό δωμάτιο στο σπίτι όπου τα αδέρφια άκουγαν νΤίσκο και κάτι άλλα περίεργα βαφόταν απο πάνω με το ρολό.Εκτός του Γαύρου που την περνούσα προσεκτικά γύρω γύρω. Νομίζω,δέν θα γλύτωνε το ρολό,εκτός και αν ήταν στο τηγάνι και κρατούσε καπνογόνο.
  15. Ευχαριστούμε όλο το Ηνωμένω βασίλειο και συγχωρούμε οποιοδήποτε λάθος στον κύριο απο πάνω,εντελώς πληροφοριακά να αναφέρω ότι αυτό δέν μπορούμε να το τραγουδίσουμε ούτε εμείς που είμαστε ιθαγενείς. Με όλη την αγάπη που λαμβάνει η ελληνική συμμετοχή,δέν θα μπορούσαμε παρά να ανταποδώσουμε και εμείς με μία παλιότερη,δική μας,φιλότιμη προσπάθεια.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου