Προς το περιεχόμενο

KostasP

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    883
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

KostasP ήταν Μέλος της ημέρας 27 Δεκεμβρίου 2021

KostasP είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Gibson, Warmoth, Momose, Bacchus, PRS
  • Day job
    *
  • Τόπος
    Athens

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

628 προβολές προφίλ

Συμμετοχή KostasP

Musician

Musician (2/4)

61

Φήμη

1

Σωστές Απαντήσεις

  1. KostasP

    The Pimp-master project

    Tortoise αλλά ποιοτικό. Τα Spitfire είναι κορυφαία αλλά δεν έδινα τόσα για pickguard, το θεωρώ κοροϊδία. Και αυτό ακριβό είναι αλλά πιο διαχειρίσημη η τιμή του. Προτείνω κάτι αντίστοιχο που να έχει βάθος και να μην είναι μονοδιάστατο σαν αυτό που έχεις τώρα. Ή parchment ή μαύρο, τα προτιμώ από λεοπάρ ή φθηνό tortoise. Εννοείται χωρίς pickup rings.
  2. Ξυλολάγνος μπορεί να μην είμαι όμως μου χει μείνει από τη παιδική ηλικία το WOW factor για συγκεκριμένα ξύλα, θεμιτό θα ήταν στα 5000€ να έχεις μαόνι Ονδούρας, έβενο, BR. RW κλπ. Το '17 πήρα Γιαπωνέζικη LPC λόγω μισής τιμής και έβενου, δε μπορούσα να διανοηθώ ότι ζήταγε τότε 3350€ για κανούρια LPC με richlite ταστιέρα. Επίσης, για να μαι και στο θέμα, όλες ανεξαιρέτως οι μεταχειρισμένες mint - close to mint LPC που βρήκα παγκοσμίως ήταν ακριβότερες από τη καινούρια! Όχι ότι οι naturally reliced πήγαιναν πίσω σε κόστος... Το μόνο σίγουρο για όλα ανεξαιρέτως: Ότι θες πάρτο τώρα, σε μερικούς μήνες θα είναι ακριβότερο.
  3. Δεν θα πω ότι μου αρέσει αλλά είναι νόμος της αγοράς. Προ internet (δεκαετία '90) είχα δει κατάστημα στην Αθήνα να ανεβάζει τιμή σε κιθάρα συνεχώς μιας και την είχε 10+ χρόνια σε στοκ άρα οι ιδιώτες δε θα το κάνουν; Κιθάρες, πετάλια, μεγάφωνα, ενισχυτές περασμένων δεκαετιών πωλούνται σε υψηλότερες τιμές γιατί κάποιοι τα δίνουν. Βλέπεις CTS pot του '50 και του '60 σε υπέρογκες τιμές γιατί κάποιοι δε μπορούν να διανοηθούν ότι η παλιά κιθάρα τους θα έχει νέο ποτενσιόμετρο, όταν η βλακεία φτάνει σε τέτοιο επίπεδο καλά κάνουν κάποιοι και τους τα παίρνουν. Και λογικά να το πάρεις όμως δε μπορεί για παράδειγμα η LPC που έχει φτάσει 5000€ να δωθεί 1500€ επειδή τόσο την αγόρασε κάποιος στα 90's. Γι αυτό άλλωστε θεωρούνται κάποια πράγματα και επενδύσεις, γιατί ανεβαίνουν διαρκώς.
  4. Τα treble bleed διαφέρουν σε συμπεριφορά λόγω αξίας των πυκνωτών - αντιστάσεων, μπορείς να πειραματιστείς με διαφορετικές αξίες και να το φέρεις εκεί που θες. Εγώ έχω τρία διαφορετικά και κανένα δε με ενοχλεί, κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν και γι' αυτό δε δοκίμασα ποτέ 50's wiring. Συν ότι έχω διαβάσει διάφορα αρνητικά κατά καιρούς για το 50's όπως αυτό που ειπώθηκε πιο πάνω, ποιος ο λόγος να μειώνεται η ένταση με το tone; Αυτό μόνο ως μειονέκτημα το βλέπω που το διόρθωσε το modern wiring.
  5. Τα vibe συνδέονται με Hendrix, βάλε και το θέμα των photocells και η τιμή τους ξεφεύγει, ειδικά τη σημερινή εποχή που έχουν ξεφύγει τα πάντα. Είχα το KR Megavibe, έχω το Lovepedal Pickle Vibe και το DryBell Vibe Machine V-1. Tα συστήνω όλα αν και τo KR δε πλησιάζεται πια, το βλέπω $700 στο Reverb. Το μικρό (pickle) δεν έχει photocells, ηχητικά είναι κάτι μεταξύ phaser & vibe αλλά είναι εθιστικό και αυτό που χρησιμοποιώ πιο πολύ. Τιμολογιακά επίσης ακόμα συμφέρει. Και το Vibe Machine είναι πολύ καλό και μικρό σε μέγεθος για vibe με photocells αλλά καινούριο έχει ανέβει αρκετά.
  6. Εγκρίνω αισθητικά, όχι κοστολογικά.
  7. Μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο και να μουν ευτυχισμένος με όργανα χαμηλής τιμής. Όντως το setup είναι σημαντικό αλλά υπάρχουν και πολλά άλλα που αν δε τα καταλαβαίνει κάποιος όταν πιάνει μια κιθάρα καλό είναι μιας και δεν ξοδεύεται. Επίσης δύσκολο να εξηγήσεις σε κάποιον το συνολικό feeling ενός οργάνου, το πιάνεις το δοκιμάζεις και αποφασίζεις. Εγώ δεν ξέρω στην Αθήνα κάποιον που να το κάνει κάτω από 3000€ αλλά μεγάλη πόλη είναι, μπορεί να υπάρχει. Άλλο κόστος να σου δέσει κάποιος parts και άλλο να κατασκευάσει σώμα - μπράτσο + φινίρισμα. Επίσης, δεν είναι πολλοί αυτοί που κατασκευάζουν τα δικά τους parts. Partcaster θα πρότεινα απ' τη στιγμή που είσαι διαθετημένος να τα σκάσεις για Nash αλλά αν βαριέσαι, κοιτάς αγγελίες/καταστήματα και δοκιμάζεις. *Φίλος έχει μια USA Fender Classic Floyd Rose HSS (του '95 αν θυμάμαι καλά). Είναι η πρώτη του κιθάρα αλλά για 2000€ που ανέφερες μάλλον θα την έδινε...
  8. 2000 Fender American Series Jazz Bass σε Aqua Marine Metallic χρώμα. Το αγόρασα μεταχειρισμένο από Αμερική το 2011 σε μια περίοδο που είχα ψιλοβαρεθεί τη κιθάρα και αποφάσισα ότι είχε έρθει επιτέλους η στιγμή να αποκτήσω μπάσο. Ήμουν τυχερός γιατί το δολάριο ήταν χαμηλά σε σχέση με το ευρώ και το μπάσο ήταν (και είναι) σε άψογη κατάσταση και stock.
  9. Γενικά όλων των ειδών τα κιθαριστικά - ενισχυτικά. Τη μια μέρα δε θέλω ν' αφήσω κάτω τη Χ κιθάρα και μια βδομάδα μετά αναρωτιέμαι γιατί την κρατάω... Βιαστικές αποφάσεις ποτέ. Τη μεγαλύτερη απογοήτευση ever σε νέα κιθάρα ήταν όταν επιτέλους μπόρεσα να αγοράσω μεταχειρισμένη αλλά σε άπαιχτη κατάσταση αμερικάνα PRS. Ο ήχος χωρίς να είναι μουντός ή να ξύνει απλά δε με τραβούσε. Όταν έριξα τους μαγνήτες τελείως σε ύψος ο ήχος άλλαξε ριζικά και κράτησα τους stock μαγνήτες.
  10. Οτιδήποτε από DiMarzio μπορεί να γίνει παραγγελία στον Νάκα αρκεί να υπάρχει υπομονή, το βάζουν στην επόμενη παραγγελία τους που μπορεί να είναι σε δύο αλλά και σε έξι μήνες. Υποθέτω ο Θωμάς κάνει πιο συχνές παραγγελίες.
  11. Δεν αλλάζω ποτέ αν δε περάσει χρόνος ώστε να έχω παίξει με ύψος μαγνητών, διαφορετικά πετάλια, ενισχυτές, μεγάφωνα και κυρίως ψυχολογία. Έχω κιθάρες με στοκ και αλλαγμένους μαγνήτες. Σε καμία δεν έχω ίδιας εταιρείας, μου αρέσει να δοκιμάζω από διαφορετικούς κατασκευαστές.
  12. Εγώ θα διαφωνήσω, θαυμάζω την εγκράτεια όσων το κάνουν πράξη στην Ελλάδα και σε αντίστοιχα (πολλές) στερημένες από επιλογές χώρες αλλά το internet μας άνοιξε μια διεθνή αγορά που δε μπορώ να αντισταθώ. Αν επέμενα να δοκιμάζω πριν αγοράσω δε θα είχα φτιάξει partcasters, επιλέγοντας τα πάντα σε μια κιθάρα έμαθα μέσα από τη διαδικασία τι μου κάνει και τι δε μου κάνει πάνω στο όργανο. Ειδικότερα τα specs του μπράτσου, αν το μπράτσο μου κάθεται στο χέρι και το truss rod δουλεύει όλα τ' άλλα φτιάχνονται. Μία μόνο κιθάρα δε μπόρεσα να φέρω στα μέτρα μου ηχητικά, την Squier 51 η οποία είναι και η φθηνότερη ηλεκτρική που έχω αγοράσει. Επίσης, δε θεωρώ τύχη ότι όλες μου οι partcasters και μετέπειτα οι online παραγγελίες κιθαρών μου έχουν "κάτσει", θεωρώ ότι έχω αντίληψη και γνωρίζω καλά πια τι μου αρέσει. Αν δεν παράγγελνα από το εξωτερικό δεν θα είχα τις αγαπημένες μου κιθάρες, ειδικά την ES-330 που στην Ελλάδα δεν την έχω δει ποτέ σε κατάστημα, ιδιώτη ή σε online αναφορά από κάποιον. Εξωτερικό για μένα σημαίνει ΠΟΛΛΕΣ επιλογές, κυρίως μεταχειρισμένες, αλλά και μεγάλο εύρος τιμών. Κι εγώ προτιμώ να αγοράζω από μαγαζιά ή ιδιώτες δίπλα μου αλλά δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα με λίγες επιλογές, ακόμα και σήμερα με τις online αγγελίες από όλη τη χώρα. Συγκριτικά με το τι μπορείς να βρεις στην ΕΕ (και πιο έξω) οι επιλογές είναι λίγες.
  13. Dunlop stainless steel Τη δοκίμασα το 2008 μετά από διάφορες μεταλλικές που είχα τσεκάρει πριν και με βόλεψε. Έχω δυο-τρεις αλλά δεν φθείρονται με τίποτα. Σχετικά λεπτή αλλά άκαμπτη, στα δικά μου αυτιά δίνει μια διαφάνεια, για άλλους απλά πρίμα.
  14. Αν έχεις κάποιο κατάστημα του Νάκα κοντά σου επικοινώνησε μαζί τους. Ακόμα και αν δεν έχει το συγκεκριμένο ζήτα να σου φέρουν από άλλο, στο site τους βλέπω αρκετές σε απόθεμα.
  15. Εννοείται, προσωπικά δεν είμαι νεκρολάγνος να ορκίζομαι σe vintage ενισχυτές - κιθάρες. Το αντίθετο, αν το οικονομικό δεν ήταν εμπόδιο 9/10 φορές νέο ενισχυτή θα διάλεγα. Συχνά όμως ένας μπουτίκ ενισχυτής κοστίζει περισσότερο από έναν vintage. Όταν πήρα τον Bassman, από Tone King άρχισα αλλά το πορτοφόλι δεν άντεχε, γύρω στα 1500€ η διαφορά τους τότε.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.