Προς το περιεχόμενο

KostasP

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    798
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

19 Good

Σχετικά με τον KostasP

  • Rank
    Artist

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Gibson, Warmoth, Momose, Bacchus, PRS
  • Επάγγελμα
    *
  • Τόπος
    Athens
  1. Δεν θα είναι. Ναι, το μικρόφωνο δε καταλαβαίνει διαστάσεις, μπορείς να βγάλεις τεράστιο ήχο σε ηχογράφηση από μικρή καμπίνα - μικρό ενισχυτή. Εκεί που θ' αλλάξει ο ήχος θα είναι στο δωμάτιο, το πως τον νιώθεις και τον ακούς. Είναι θέμα χώρου? Από τη στιγμή που την έχεις και σου αρέσει εγώ δεν θα την άλλαζα εκτός και δε χωρούσε πια. Έχω 4x12 γι' αυτό το λέω, δεν την αλλάζω με τίποτα γιατί σε θέμα όγκου δε συγκρίνεται. Αν παίζεις με high gain τον χρειάζεσαι τον όγκο. Από την εμπειρία μου με καμπίνες 1 ή 2 μεγαφώνων τις προτιμώ μεγάλες, να μην είναι δηλαδή οι διαστάσεις της ακριβώς όσο χρειάζονται τα μεγάφωνα να χωρέσουν. Είχα αυτές τις δύο, τυχαία βγήκαν με τις ίδιες διαστάσεις. Η 1x12 ακούγεται πιο μεγάλη με παρουσία και χώρο, η 2x12 πιο μικρή σαν να μην "ανέπνεε" ο ήχος. Αν πας σε 1x12 προτείνω μεγάλων διαστάσεων, όχι τύπου Bogner cube. Προσωπικά δε θα έδινα την 4x12 πριν αγοράσω νέα καμπίνα και περάσω κάποιο χρόνο μαζί της, μάλλον θα απογοητευτείς πως ακούγεται αν και όπως είπα η ηχογράφηση είναι άλλο θέμα. Προσωπικά αν ήθελα να αντικαταστήσω τη 4x12 θα πήγαινα σε vertical 2x12.
  2. Αυτό, ειδικά αν είσαι σε νεαρή ηλικία. Παίξε όσο περισσότερο μπορείς, το σημαντικό είναι να βρεις κόσμο που έχετε μια όσο γίνεται κοινή οπτική για τη μουσική και να έχετε το χρόνο να παίζετε. Πολύ σημαντικό είναι να έχεις χώρο να μπορείς να παίζεις όπως η ηλεκτρική κιθάρα πρέπει να παίζεται, δηλαδή όχι σε χαμηλή ένταση ή ακόμα χειρότερα με ακουστικά. Τα υπόλοιπα εκτός και αν κάποιος είναι μακροχρόνια άνεργος θα έρθουν. Υπάρχουν καλές κιθάρες και καλοί ενισχυτές σε όλες τις κατηγορίες τιμών, και ευκολίες πληρωμής και μεταχειρισμένα κλπ. Δεν έχει νόημα να αγοράσεις οτιδήποτε από τη στιγμή που δε παίζεις.
  3. O Roth στην προ internet ήταν ο αγαπημένος κιθαρίστας των κιθαριστών, θυμάμαι αρκετούς νέους κιθαρίστες των 80'ς να τον αναφέρουν στις επιρροές τους στα κιθαροπεριοδικά ενώ το ευρύ κοινό τον αγνοούσε. Μου είχε κινήσει τόσο πολύ τη περιέργεια, μιας και ήμουν ήδη fan των Scorpions της εποχής του, που αγόρασα τα πρώτα τρία albums, πράγμα δύσκολο στις αρχές των 90'ς μιας και ήταν αντιεμπορικά και χωρίς κοινό τότε στην Ελλάδα. Τα έχω ακούσει πολλές φορές αλλά τελικά προτιμώ τις συνθέσεις του με τους Scorpions. Το παίξιμο για μένα έχει λογική μόνο μέσα σε καλή σύνθεση αλλιώς καταντάει ολυμπιακό άθλημα. Γι' αυτό και οι 9/10 shredders των 80'ς μου είναι αδιάφοροι. Όχι ότι η μουσική του Roth έχει σχέση με τη σχολή του Varney αλλά το progressive ύφος (συνήθως) δεν είναι για μένα. Ο Roth και ο Blackmore είναι μεγάλοι κιθαρίστες γιατί έπαιξαν σε μεγάλες μπάντες, μεγάλους θεωρώ τους Scorprions των 70'ς πριν αρχίσει η γελιοποίηση. Για μένα δε παίζει ρόλο πόσο αργά ή γρήγορα έπαιζαν, αλλά τι έπαιζαν μέσα στο κομμάτι. Τέλος, ο Roth είχε κόλλημα με τον Hendrix και τους ήχους που έβγαλε πρώτος αυτός. Δε ξέρω αν υποσυνείδητα έχει επηρεαστεί απ' τον Blackmore αλλά τον Hendrix τον έχει μελετήσει πάρα πολύ. Όχι μόνο αυτός βέβαια. *Το Sails of Charon είναι κομματάρα συνθετικά, παικτικά και ηχητικά. Η εκτέλεση (της μπάντας) του Malmsteen δε δίνει κάτι νέο στο κομμάτι. Πρωταθλητής της πολυλογίας ο συγκεκριμένος εδώ και δεκαετίες...ΙΜΟ.
  4. Αν το '78 ήμουν νέος/έφηβος θα άκουγα (post) punk, NWOBHM ή και τα δύο, αναφέρω μόνο τα μουσικά ροκ που ήταν νέα τότε. Φυσικά υπήρχαν και άλλα είδη μουσικής και αρκετές δεκαετίες πίσω να ψαχτείς. Ο EVH μ' αρέσει πρώτα για τα ρυθμικά μέρη που έγραψε και δεύτερον για τον τότε ήχο του. Αυτό που συμβαίνει με τα κομμάτια τους είναι (κάποια) να αρχίζουν με riffαρες και μόλις μπαίνουν τα φωνητικά να αλλάζει όλο το κομμάτι και να πηγαίνει προς τον χαβαλέ. Ίσως αν είχα μεγαλώσει στη Καλιφόρνια και είχα φράγκα να μου άρεσαν αλλά δε μπόρεσα ποτέ να συνδεθώ μαζί τους, αμερικανιά είναι η λέξη που μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω DLR. Προ internet έλεγα ότι ο DLR έπρεπε να είναι comedian στο Vegas και βλέπω ότι αρκετοί λένε το ίδιο. Θα συμφωνήσω για τον Alex, δεν τον θεωρώ μεγαθήριο αλλά μ' αρέσει το παίξιμο του και ο ήχος του στο ταμπούρο. Η λίστα δεν είναι ατελείωτη, είναι πολύ μικρή. Όλοι αυτοί που ανέφερες (ο μικρόκοσμος του Varney δηλαδή) είχαν επιρροές και απ' τους δύο (και άλλους), η διαφορά είναι ότι ο EVH επηρέασε όχι μόνο τη shred σκηνή αλλά σχεδόν όλους τους ροκ κιθαρίστες, π.χ. Billy Corgan. Οι VH σα μπάντα είχαν πιο εμπορικές συνθέσεις από τον Malmsteen, τους άκουγαν πολλοί στην Αμερική ενώ τον Σουηδό πόσοι? Το αν ο δίσκος των Alcatrazz είχε μεγαλύτερη επιρροή από τον πρώτο των VH το αφήνω ασχολίαστο. Υπάρχουν εκατοντάδες κιθαριστικά forums online, κάνε polls και δες αν έστω σε ένα θα υποστηρίξουν τη γνώμη σου. Άλλο το προσωπικό γούστο, άλλο η πραγματικότητα.
  5. KostasP

    Epiphone rebuilt

    Για βίδες θα σου πουν οι μάστορες του Νoiz, ίσως χρειαστεί να κλείσεις τις τρύπες και να ανοίξεις νέες. Έχω άγνοια από ενεργούς μαγνήτες γιατί παλαιότερα οι περισσότεροι είχαν υψηλή έξοδο, θεωρώ ότι με τους ενισχυτές και τα πετάλια που υπάρχουν διαθέσιμα σήμερα είναι άχρηστη η τεράστια έξοδος στον μαγνήτη. Τα τελευταία χρόνια βλέπω ότι στην EMG έχουν μεγαλώσει σημαντικά τη γκάμα τους, αν επέλεγα κάποιους θα ήταν το 57/66 σετ. Μου αρέσει ο ήχος του Faulkner στα βίντεο για το EMGtv. Για τους Fishman είμαι πιο περίεργος μιας και έχουν τα εξτρά voicings και έχω διαβάσει θετικά σχόλια. Όμως λειτουργούν με μπαταρία λιθίου, το battery box που έβαλες δεν το χρειάζονται. Η πρόταση decal για το headstock είναι καθαρά αισθητική, αν σου αρέσει όπως είναι ακόμα καλύτερα μιας και δε θέλει εξτρά εργασία. Ένα καλό nut να βάλεις, και από καλό υλικό και κομμένο σωστά.
  6. KostasP

    Epiphone rebuilt

    Άψογος και καλά κάνεις και τη φτιάχνεις μιας και σου αρέσει η κιθάρα. Μου αρέσει ότι έχεις κάνει μέχρι τώρα, τι μαγνήτες σκέφτεσαι να βάλεις? Δυο προτάσεις έχω. Αισθητικά το neck plate ποτέ δε το συμπάθησα, ειδικά σε μη Fender κιθάρες. Χωρίς αυτό είναι πιο διακριτικό το δέσιμο σώματος - μπράτσου. Επίσης, αν έχεις την όρεξη προτείνω νέο decal, μπορεί να είναι το όνομα σου ή οτιδήποτε σου αρέσει. Ειδικά με τη γραμματοσειρά της Gibson ώστε να παραπέμπει και στη μαμά εταιρεία αλλά να δείχνει ότι είναι η δική σου κιθάρα. Διόρθωση, 18V είναι.
  7. Οι Ιάπωνες έχουν τρέλα με τη δυτική μουσική είτε αυτή είναι R'N'R, Jazz ή κλασική. Έχουν και λεφτά και τρελές συλλογές με κιθάρες, δίσκους/CD και πανάκριβα HiFi συστήματα. Το κακό είναι το μικρό μέγεθος των διαμερισμάτων/σπιτιών τους και βλέπεις υπερβολές όπως τα ηχεία μετά βίας να χωράνε στο δωμάτιο ή τόσα μηχανήματα που δε χωράει άνθρωπος. Aυτό το κανάλι έχει πολύ υλικό.
  8. Και ξυλεία & τόλεξ μπορεί να σου φτιάξει ο Γιώργος . Μπορείς εδώ να δεις δείγμα της δουλειάς του.
  9. Boss Katana 100. Έχει ότι θες και παραπάνω, είναι ευκαιρία για αυτά που προσφέρει. Άσε τη λάμπα για αργότερα.
  10. KostasP

    Συμπλήρωση Προφίλ

    Βλέπω ότι και εγώ και άλλοι γίναμε μέλη την ίδια ημερομηνία, January 1, 1970! Η αλήθεια είναι ότι δε θυμάμαι πότε έγινα μέλος αλλά σίγουρα όχι πριν γεννηθώ.
  11. Όχι δε μετανιώνω. Θα ήθελα να είχα τη πρώτη μου κιθάρα (μια κλασική) αλλά έτσι δε θα είχα πάρει τη πρώτη μου ηλεκτρική. Έχω δώσει πολύ λίγες κιθάρες, ειδικά συγκριτικά με τους ενισχυτές και τα πετάλια που έχω πουλήσει. Για πολλά χρόνια είχα μία και μετά δύο κιθάρες, όταν άρχισα να αγοράζω είχα μάθει πια τι ήθελα και δε κάνω λάθος αγορές. Δένομαι με τα όργανα και ευτυχώς έχω μπορέσει να έχω κάποια που μου αρέσουν. Βέβαια όλοι έχουν τη τιμή τους, αν μου πρόσφεραν αρκετά μεγαλύτερα ποσά απ' αυτά που έδωσα θα έδινα τα πάντα αλλά δεν έχω κάτι σπάνιο και δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει.
  12. Στα 2-3 μαγαζιά του Νάκα που πήγα τα τελευταία 30 χρόνια, συμπεριλαμβανομένου και του Mall, ήταν μίζερα. Το μαγαζί που αξίζει για επίσκεψη είναι το πολυόροφο στη Ναυαρίνου στο κέντρο της Αθήνας. Πιστεύω ότι τώρα είναι καλύτερο παρά ποτέ, και σε τιμές και σε stock και σε εξυπηρέτηση/νοοτροπία υπαλλήλων.
  13. Έχεις δίκιο, δεν είναι, στη Gibson δε ξέρουν τι θέλουν. Είχαν 2019 HP σειρά, την κατάργησαν και έβγαλαν την Modern. Δες το βίντεο, αναλύει τις διαφορές των δύο μοντέλων στην αρχή. Ο Νάκας την έχει ετοιμοπαράδοτη, μπορείς να τη δοκιμάσεις για να δεις τη κιθάρα και στη πράξη.
  14. Η κιθάρα τα 'χει βγάλει τα λεφτά της, αφού αρέσει σε σένα και την έχεις κρατήσει τόσα χρόνια αξίζει να δώσεις ένα Χ ποσό να τη κάνεις όπως θες.
  15. Μια SG με 24 τάστα, ελαφρά πιο χοντρό σώμα με maple top, λίγο διαφορετικό neck heel και compound radius. Αυτές τις διαφορές βλέπω. Αν χρειάζεσαι όλα αυτά ή δε σε ενοχλούν μια χαρά κιθάρα φαίνεται.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.