Προς το περιεχόμενο

neeq

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    3.979
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

11 Good

Σχετικά με τον neeq

  • Rank
    Noizholic

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Gear List
    Casio Privia PX-5S
    Arturia Microbrute
    Kurzweil K2661
    iPad
  • My Band(s)
    The Great Gig - A tribute concert to Pink Floyd
  • Επάγγελμα
    Καθηγητής μουσικής
  • Τόπος
    Θεσ/νίκη
  1. Τα ΑΕΙ οπως ειπα χρειαζονται αρκετα προχωρημενο επιπεδο αρμονιας και ακουστικων ικανοτητων. Αν εισαι Α’ λυκειου ή ενηλικος αλλα με 2-3 χρονια αερα μπροστα, μπορεις να τα καταφερεις με εντατικα μαθηματα. Υπαρχουν και καποια ΤΕΙ, οπως λαικης και παραδοσιακης μουσικης στο Ληξουρι ή μουσικης τεχνολογιας στο Ρεθυμνο που βγαζουν δυνατους αποφοιτους και απ οσο ξερω δε χρειαζεται να εχεις προχωρημενες γνωσεις. Φανταζομαι καλο θα ηταν να ξερεις τις νοτες βεβαια. Για εξωτερικό δε γνωρίζω. Η λογικη λεει πως θα υπαρχουν σχολες για ολα τα επιπεδα, αλλα προφανως μια οπου θα μπαινουν ανθρωποι με προχωρημενες γνωσεις, θα βγαζει και αποφοιτους ακομα πιο προχωρημενους.
  2. Γεια σου Λαμπρο. Λογικα θα ρωτας για καποια τριτοβαθμια σχολη γιατι προφανως σε ιδιωτικα ωδεια σχολες κτλ θα ξερεις οτι δε χρειαζονται γνωσεις απο πριν. Για τα ΑΕΙ μουσικης - μουσικολογιας χρειαζονται αρκετα προχωρημενες γνωσεις αρμονιας και ντικτε, κατι στο οποιο εξεταζεσαι και πανελλαδικα ετσι κι αλλιως. Πριν προχωρησουμε σε λεπτομερειες, γινε πιο συγκεκριμενος για το τι θες να κανεις.
  3. Αν θες να μη "κινείται" η νότα, βάζεις το reversible attenuator στο 0, δηλαδή στη μέση. Όσο το αυξάνεις τόσο πιο πολύ αυξομειώνεται το pitch. Όταν βρήκα το Synth One μετάνιωσα για πολλά που αγόρασα
  4. neeq

    beetroot-fire in the rain

    Τιμιοτις, ποιοτις, αυθεντικοτις. Αγαπημενος δισκος 2018. Χωρις υπερβολη.
  5. Δεν εχω τα ακουστικα μου τωρα, οποτε προσπαθησα να φτιαξω αυτο που ακουσα και οπως το ακουγα για το Model 15. Στο λινκ ειναι ενα patch που εφτιαξα γρηγορα, με δυο osc και εναν τριτο να επηρεαζει το pitch modulation. Με το rev attenuator ελεγχεις την ποσοτητα του modulation. Το αδυναμο σημειο μου, επειδη προσφατα πηρα την εφαρμογη, ειναι να συγχρονισω το mod στο πολυφωνικο. Νομιζω το εκανα, αλλα δεν ξερω αν ειναι σωστο ή αν ειναι μπακαλικο. Γι αυτο δεν εβαλα και delay, γιατι μπερδευοταν. https://drive.google.com/file/d/15xi4YHdDxTgKnhLRLJvECa2fMBATCwyZ/view?usp=drivesdk
  6. Νομιζω η καλυτερη εφαρμογη ειναι το Moog Model 15. Αλλα ειναι αρκετα ακριβη (κατα καιρους βγαινει σε 50% εκπτωση καπου στα 16€) Πιο φθηνες, ειναι οι Yonac Magellan και Zeeon, με πολυ καλα interface. Τοπ απο τα δωρεαν, που νομιζω οτι θα σου κανει μια χαρα τη δουλεια, και με το παραπανω, ειναι το Audiokit Synth One. Και αν θες με λιγα λεφτα να τους στηριξεις, αγορασε το Digital D1 τους. Εχει τα ωραιοτερα presets που εχω δει σε συνθ.
  7. https://www.coursera.org/learn/ableton-live Αυτό είναι μάλλον μια καλή αρχή, θα εχεις και πιστοποιηση :P Το ξεκίνησα πριν κανα χρόνο, αλλα το βαρέθηκα μετα, επειδή ήδη είμαι αρκετά χρόνια στο live και θα έλεγα ότι το ξέρω καλά. Για τι χρήση το χρειάζεσαι εσυ? Πάντως είναι από τα ευκολότερα και πιο straight-forward προγράμματα. Ειδικά για pattern-based μουσικές, είναι ότι μανούλα.
  8. Πετάω την ιδέα προς συζήτηση: Η δική μου αναζήτηση ξεκινησε όταν είδα αυτό: Στην αρχή αποθαρρύνθηκα από την κατασκευή, αλλά μετά κατάλαβα ότι δεν είναι τίποτα αλλο απο ένα raspberry pi2 που τρεχει το sunvox. Το Sunvox είναι ένα modular περιβάλλον + tracker (sequencer), το οποίο στις εκδόσεις για windows και linux (συν καποιες άλλες) είναι δωρεάν, ενώ για android kai ios είναι επι πληρωμή. Το εντυπωσιακό είναι πως είναι cross platform και ελάχιστα απαιτητικό σε επεξεργαστική ισχύ, ενώ έχει μια πολυ καλή κοινότητα να το υποστηρίζει, όπου συμμετεχει και ο δημιουργός του. WarmPlace.ru. Αφου λοιπόν κατέβασα την windows έκδοση του, κατάλαβα πως προκειται περι διαμαντιου. Παρήγγειλα λοιπόν ένα Raspberry Pi 3, την official 7" touchscreen του και την official θήκη για όλα αυτά. Δε χρειάστηκε να κολλήσω τιποτα (δεν το΄χω ετσι κι αλλιως). Πλέον λοιπόν έχω ένα ωραιότατο portable modular περιβάλλον το οποίο επικοινωνεί άριστα με το korg nanokontrol για real time παίξιμο και το arturia keystep που είναι ενα υπεροχο κοντρολάκι (+arp + seq) Το επόμενο βήμα είναι, να αναβαθμίσω το audio out, είτε με ένα εξτρα DAC, είτε με ένα hdmi to audio extractor. Προτιμώ τη δεύτερη λύση γιατι δε χρειάζεται επέμβαση στην πλακέτα ή στη θήκη. Θα δούμε όμως ποιο είναι καλύτερο. Δεν έχει νόημα να βαλω βιντεάκι απο το δικό μου, καθως υπαρχουν πολλά στο youtube, κι επισης δεν εχω τα μέσα για ποιοτικό βίντεο. Βαζω απλώς μια φωτογραφία μου και όποιος θέλει το συζητάμε.
  9. Συνεχίζοντας τη θεωρητική κουβεντα εν αναμονή εμπρακτων αποτελεσματων :P δε νομιζω να επηρεαστει τονικά το σαμπλ, αν το κοντρολερ στέλνει απλά την τιμή του sample start position και μονο. Απλά θα ξεκινάει από άλλη θεση.
  10. Βρήκα πως μπορεί να γίνει εναλλακτικά το software μέρος του, στο Live 9 χωρίς τη max/msp επέκταση. Για το hardware, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα ribbon ή οποιοδήποτε MIDI controller. Ανοίγεις λοιπόν ένα κανάλι με το Sampler του Live όπου φορτώνεις το sample που θες. Στην καρτέλα MIDI του sampler, μπορείς να κάνεις assign το knob ή controller που θες με destination το sample offset. Έτσι μπορείς να χειριστείς realtime το που ξεκινάει το sample. Το ribbon είναι πιο βολικό σε αυτό, καθώς μπορεις να σημειώσεις πάνω ακριβώς κάποιες θέσεις. Με knobs ή το mod wheel θα πρέπει να κοιτάς που ακριβως είναι ο cursor. Το παραπάνω είναι απλά θεωρητικό, καθώς έχω μαζεψει ολα τα κοντρολλερς μου για το σημερινό λάιβ, οπότε θα το τεστάρω αύριο μάλλον Εναλλακτικά μπορεί να γίνει και μέσω της καρτέλας aux envelope του sampler, με τον ίδιο τρόπο, βάζοντας το κοντρολερ να ελέγχει το peak του envelope με destination το sample offset πάλι. edit: Ναι, τότε ο τροπος μου δεν κάνει τότε ακριβώς το ίδιο, καθώς αυτό μαλλον σκανάρει το σαμπλ προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και ακολουθεί την πορεία του κέρσορα. Ομως μου έδωσε ωραία ιδέα για το σαμπλ σταρτ κολπο και θα το δοκιμάσω ;D
  11. Φαίνεται να είναι κάποιο expansion pack για το Live, πιθανώς και κάποιο patch από max/msp. Δεν εχω τη max στο live μου, ούτε αναγνωρίζω το pack για να ξερω ποιο είναι ακριβως. Πολύ ενδιαφέρον πάντως.
  12. Μέσω midi θα στείλεις τις εντολές στο module από το πιάνο σου. Ο ήχος δε μπορεί να γίνει, το midi είναι ψηφιακό πρωτόκολλο. Ένα παλιό clavinova που είχα, αλλά και το Privia μου τώρα, είχαν audio input. Ψαξε κάτι ανάλογο στο δικο σου. Ή κάποια είσοδο Aux in.
  13. Μεταξύ Reface CS και Microkorg, θα προτιμούσα και τα 2 ;D Το πρώτο σου δίνει ενα ωραίο πάνελ με ολες τις παραμετρους διαθέσιμες ώστε να κάτσεις σπίτι σου και να φτιάξεις ήχους και να παίξεις. Το δεύτερο σου δίνει περισσότερες επιλογές και αποθηκεύει presets, κάτι που ειναι μονοδρομος για live με πολυφωνικό όργανο. Επειδή επαιζα όλη τη χρονιά lives με το microbrute, με παιδευε πολύ το να αλλάζω (ακόμα και λίγο) τον ήχο από κομμάτι σε κομμάτι. Με αποζημίωνε το ηχητικό αποτελεσμα όμως. Όμως, αν έπρεπε να επιλέξω ένα, θα επελεγα το Korg. Πιο προχωρημένο και ευχρηστο. Αν εβγαζαν μια έκδοση με πιο πλούσιο πάνελ θα ήταν καλύτερα, ακόμα και χωρίς να αυξήσουν την πολυφωνία. Βέβαια θα επέλεγα το παλιο ΜΚ, γιατι δε νομίζω να δικαιολογεί την τιμή το update (βεβαια προσωπικά δε χρειάζομαι και τα ηχεια). Πάντως δεν είναι τέλειο που στα 400€ (και λιγότερα ΠΟΛΛΕΣ φορες) μπορείς να διαλέξεις οργανα που σε βγαζουν άνετα σε μεγάλα stage? Και έχεις και διαφορετικές επιλογές ;D Κρίμα που αυτή η εξέλιξη συνέπεσε με τις αφραγκίες μας :P
  14. Είδα πριν καποιο καιρό ενα πολύ ενδιαφέρον βιντεάκι και τωρα το ξαναπετυχα και ειπα να το μοιραστω. Εχει να κανει με τη δημιουργία ήχων που ακουγονται σαν εγχορδα ή κρουστα, αλλά σε modular αναλογικό σύστημα και όχι σε ψηφιακό. Τα εξηγεί πολυ ωραία η Νικόλ βεβαια, αλλά εν ολίγοις αυτό που κάνει είναι: Απο ένα noise generator module το σήμα πηγαίνει σε ένα envelope module, όπου πειραζει το decay. Στέλνει επίσης και ένα sequence, από άλλο module, για να δημιουργήσει ένα ρυθμικο μοτίβο (ασχετο με τη δημιουργία του ήχου, απλά για να παίζει κάτι κατά την επίδειξη). Στη συνέχεια στέλνει το σήμα σε ένα delay module, όπου ρυθμίζει το σε πολυ μικρή τιμή το time, ώστε να μη γίνονται απόλυτα διακριτές οι επαναλήψεις. Πειράζοντας το feedback του delay, δημιουργείται ένας ήχος σαν χτύπημα χορδής, με την τιμή του feedback να επηρεάζει το decay της «χορδής» Μετά περνάει το σήμα από το send του delay, σε ένα lowpass filter και πίσω στο return του delay. Πειράζοντας το cutoff αλλάζει τον ήχο σε πιο smooth, μέχρι το σημείο που φτάνει να ακούγεται σαν κρουστό. Βαζοντας ένα bandpass φίλτρο ανάμεσα στο noise και το envelope, μπορεί να αλλάζει τη χροιά κάθε «χτυπηματος στη χορδη». Και με ένα lfo στο bandpass, αυτό να γίνεται από μονο του. Σχηματικά:
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.