Προς το περιεχόμενο

philippos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    52
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον philippos

  • Rank
    Musician

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Επάγγελμα
    Musician
  • Τόπος
    Athens
  1. Μανώλη φοβάμαι ότι κανένα από τα δύο δεν κάνει, καθώς είναι MIDI to Usb, από ότι φαίνεται.....
  2. Φίλοι και συνάδελφοι καλησπέρα, έχει κανείς καμιά φθηνή και δοκιμασμένη λύση για σύνδεση USB to Host σε Midi είσοδο ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, stand alone? ΠΡΟΣΟΧΗ: ο στόχος είναι να συνδεθεί ένα κλαβιέ που ΔΕΝ έχει κλασικό παλιό MIDI αλλά μόνο USB TO HOST σε μια φέτα που θα την οδηγεί για live ΧΩΡΙΣ υπολογιστή ή Tablet ή κινητό κλπ.... Το παρακάτω ίσως είναι μια λύση (δεν το ξέρω, ρωτώ) ... https://www.thomann.de/gr/kenton_midi_usb_host.htm κάνει κάτι τέτοιο? το έχει δοκιμάσει κανείς? υπάρχει κάποια άλλη λύση? Ευχαριστώ
  3. 1. Dire Straits - Money for nothing 2. Pink Floyd - The dark side of the moon 3. Fleetwood Mac - Rumours 4. L.V. Beethoven - Romances No 40 & 50 for violin and piano (David Oistrakh) 5. C. Debussy - Claire de lune - La mer (Sergei Beloglazov) 6. Eric Serra - The big blue 7. Ennio Morricone - Film Music 1967 - 1989 8. Deep Purple - Made in Japan 9. Mike Oldfield - Crises 10. Μάνος Χατζηδάκις - Reflections
  4. philippos

    Thunderbolt 3

    Καλησπέρα σε όλους, υπάρχει κάποιος που έχει δουλέψει σε PC κάποια UAD Apollo THUNDERBOLT 3? Αν ναι με ποια μητρική? Ευχαριστώ
  5. Όπως αναφέρθηκε ήδη από το Superfunk, αφού μπορούμε πλέον να κομπρεσσάρουμε ότι και όσο θέλουμε, καλό είναι να το κάνουμε. Άλλωστε και παλαιότερα τα σήματα (σχεδόν όλα), οδηγούνταν μέσα συμπιεσμένα καθώς μετά δεν υπήρχε δυνατότητα συμπίεσης αφού δεν επαρκούσε ο αριθμός εξωτερικών μονάδων, αλλά ήταν και στην κουλτουρα των ηχοληπτών να "φτιάχνουν" τον ήχο αρκετά πριν καταγραφεί.... Τώρα σχετικά με τα όργανα, υπάρχουν κάποια που το compression είναι "εκ των ως ουκ άνευ", δηλαδή δεν υφίσταται συζήτηση για το πολύ και το καλό κομπρεσσάρισμα.... Αυτά είναι συνήθως τα λεγόμενα "σκληρά"....Μπάσο, μπότα, ρυθμικές ηλεκτρικές, τούμπες, τρομπονια...κλπ....Μεγάλο ratio και "γενναία" ενεργοποίηση του Gain reduction (-8, -10 κλπ). Η λογική είναι η εξής: αυτά τα όργανα πρέπει να είναι ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ στη μίξη, χωρίς ωστόσο ποτέ να πρωταγωνιστούν (εκτός κι αν θέλουμε κάτι τέτοια, αλλά τώρα μιλάμε συμβατικά), και αυτό το αποτέλεσμα θέλει τέτοιους χειρισμούς. Σε τέτοιες ριθμίσεις θα παρατηρήσει κανείς ότι το volume έρχεται λίγο σε δεύτερη μοίρα καθώς ένα σωστό και έντονο compression καθιστα την ένταση του καναλιού λίγο επικουρικού χαρακτήρα....(με μια δόση υπερβολής).. Κοντά σε αυτή τη λογική είναι και το κανάλι της φωνής αλλά εδώ το ratio πρέπει να είναι πιο "ευγενές" και η τελική στάθμη να σχετίζεται με το volume.... ;D Από την άλλη κανάλια όπως αυτά των overhead ή των πλήκτρων (για διαφορετικούς λόγους το καθένα) δε χρειάζονται μεγάλη και πολλή συμπίεση ενώ σε μια μέση κατηγορία μπορεί να εντάξει κανείς όργανα όπως το snare, τις ακουστικές κιθάρες, τα φλάουτα, σαξόφωνα, όμποε, κλπ, κλπ..... Τέλος σχετικά με το EQ + Compression ή το αντίστροφο, έχω να καταθέσω τα εξής μετά από δύο σημαντικά ερωτήματα που πρέπει να γίνουν πριν πατήσουμε την επιλογή μας για Pre ή Post Εq ή Compr: 1. Ποιο EQ? 2. Ποιος compressor? Δηλαδή......Σχεδόν όλοι οι Compressors τονίζουν ή όχι περιοχές και όχι πάντα με τον ίδιο τρόπο ανάλογα με τις ρυθμίσεις.....Αυτό σημαίνει ότι κάποιος τονίζει πχ. μπάσα, ή ψαλιδίζει π.χ μεσαίες.....άρα, αν σε αυτή την περίπτωση κάνω το Eq πριν τη συμπίεση τότε θα πρέπει να την έχω κάνει με τρόπο ώστε να δώσω (αν θέλω) αυτά που θα μου "πάρει πίσω" ο κομπρέσορας ή το αντίστροφο....Σημειωτέον ότι καθώς κάθε compression "μαλακώνει" το σήμα το Post Eq θα του ξαναδώσει τις "αιχμές", εκτός κι αν αυτό το θέλουμε για κάποιο λόγο.... Ολοκληρώνοντας, το compression έστω και ελάχιστο ,είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ κατά τη γνώμη μου σε κάθε όργανο, κάτι που αν δε γίνει συνήθως μετανοείται στο mastering, εκεί που τα κομπορεσσαρισμένα σήματα λειτουργούν και "αναπνέουν" μαζί ενώ τα ασυμπίεστα (όσο κι αν δεν ενοχλούσαν στη μίξη), τώρα έχουν αρχίσει και αλλάζουν θέση και χαρακτήρα μέσα στη μίξη......
  6. Για αυτή ακριβώς τη δουλεια έψαχνα πριν 2 μηνες, κατέληξα στην Alesis iO2, όλα αυτά που ζήτησες οπως τα γράφεις......
  7. philippos

    mac ή windows

    Νομίζω ότι αυτό που προσπαθούν να εκφράσουν πολλοί είναι η ενόχλησή τους για το ύφος και τη θεώρηση του κόσμου που αποκτούν δυστυχώς οι περισσότεροι μάλλον ως αντίδραση στο άδειο πορτοφόλι ή τη φουσκωμένη πιστωτική μετά την αγορά ενός Mac...Σωτήρια αποδείχτηκε στην περίπτωσή μου το γεγονός ότι πέρασα απο Mac, όχι από επιλογή μου αλλά από επιλογή των τότε συνεργατών μου στην ομάδα μουσικής παραγωγής που δούλευα, κι έτσι το ύφος των συνομιλητών "μαλάκωνε" αφού το επιχείρημα του ότι δεν το ήξερα δεν έστεκε. Η εμπειρία μου είναι ότι είναι ένα πράγματι αξιόπιστο μηχάνημα, (όχι χωρίς κρασαρίσματα και άλλα προβλήματα,και με καλή χρήση, γιατί κάποιος προηγούμενος μας έλεγε ότι με καλή χρήση δεν κρασάρει), αλλά για αυτά που κάνει είναι υπερτιμημένος και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Με τα ίδια λεφτά εδώ και 15 χρόνια τουλάχιστον παίρνεις ένα αντίστοιχο Pc με πολλά και περισσότερα πλεονεκτήματα. Το εικαστικό κομμάτι πράγματι είναι εντυπωσιακό αλλά δεν είναι της αισθητικής μου (υποκειμενικά αυτά τα ζητήματα). Να συμπληρώσω ότι κι εγώ απεχθάνομαι τις μόδες γιαυτό εκτός από μούσι 5 πόντων, moog, tatoo και apple, δεν έχω και αρνούμαι να πάρω iphone, smart αυτοκίνητο και Nord...Χαίρετε... ;D
  8. philippos

    Ετσι παίζονται οι Nirvana!

    Έχω την αίσθηση ότι δε θέλεις να καταλάβεις αυτά που διάβασες στην απάντησή μου. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η άποψή σου σεβαστή και δε μιλώ γι' αυτήν αλλά για την επιθετική διάθεση. Εν πάσει περιπτώσει κι αυτό δικαίωμά σου. Ωστόσο τις υποδείξεις καθώς και τν κριτική, σου τις επιστρέφω στο ακέραιο.
  9. philippos

    Ετσι παίζονται οι Nirvana!

    Έχω την αίσθηση ότι μάλλον παρεξηγήθηκα (από τον τίτλο μέχρι ποιος ξέρει που...) γι' αυτό θα ήθελα να εξηγήσω μερικά πράγματα. Κατ' αρχήν δεν είχα καμία πρόθεση να μειώσω την προσπάθεια κανενός να παίξει μουσική όπως και αν το κάνει. Ωστόσο ίσως τα ήθη και τα έθιμα έχουν αλλάξει στην 25ετία που έχει παρέλθει από όταν ήμουν και εγώ 12χρονος και έπαιζα έτσι (ίσως και χειρότερα). Τότε λοιπόν (τω καιρώ εκείνω) είχαμε πολλοί (φίλοι και εχθροί) από ένα συγκροτηματάκι και παίζαμε ότι, όπου και όπως μπορούσαμε. Τα παιδιά της πλατείας ερχόντουσαν να ακούσουνε, οι ασχολούμενοι με τη μουσικοί του άλλου σχολείου ερχόντουσαν να ακούσουνε και το ίδιο κάναμαε κι εμείς. Τα χλευαστικά σχόλια όταν το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο έδιναν κι έπαιρναν και αυτό το κλίμα άλλους τους έστελνε στο σπίτι για μελέτη κι άλλους τους άφηνε αδιάφορους. Με τη λογική λοιπόν ότι το internet είναι σήμερα μια μεγάλη πλατεία ή μια περιοχή έκανα ένα σχόλιο από αυτά πουυ γίνονταν τότε σε αντίστοιχες καταστάσεις ίσως με λίγο περισσότερο θάρρος (θράσος) και αυθορμητισμό. Απολογούμαι αν στεναχώρησα κάποιον αλλά δεν ανήκε στις προθέσεις μου. Αυτά.
  10. Νικόδημε έχω δει τις σχετικές αναφορές στο περιοδικό καθώς αι αλλού αλλά αν ξεκινήσεις εσύ μπορούμε να το συζητήσουμε κιόλας πράγμα αδύνατο στο sound on sound... :)
  11. Φίλε nicodemus οι γνώσεις σου (και εξ' αυτού συνάγω και συμπληρώνω και το μεράκι σου) είναι εντυπωσιακές και ευχαριστώ τουλάχιστον εγώ που τις μοιράζεσαι μαζί μας. Αν δεν καταχρώμαι της δοτικότητάς σου θα μπορούσες να παραθέσεις κάποιες ήδη δοκιμασμένες (ίσως και δόκιμες) λύσεις σχετικά με σημαντικές παραγωγές που άφησαν ιστορία. Παραδείγματα χρήσης δηλαδή συγκεκριμένων αλυσίδων μικροφώνων - προενισχυτών σε παραγωγές αναφοράς. (π.χ. το hi-hopes των floyd 'εχει γραφτεί με το τάδε μικρόφωνο και τον τάδε προευσχητή κλπ..κλπ...). Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  12. ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ NIRVANA!!!!!
  13. philippos

    Lexicon Omega

    Τα συνδέεις κι αυτά για πλάκα :D
  14. philippos

    Lexicon Omega

    Λοιόν παιδιά, δούλευα την Omega δύο χρόνια πριν παω στην RME. Ωστόσο την Omega την έχω ακόμη στο σύστημα για άλλους λόγους. Συνοψίζω την εμπειρία μου ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ - Πολύ καλή stand alone κάρτα, σταθερότατη - Καλή κατασκεύη - Cubase LE ενσωματωμένο στο πακετάκι της - Lexicon Reverb (Pantheo) στα Plug in της - Καλή σχέση τιμή ποιότητας - Mαλακός ελάχιστα χρωματισμένος ήχος στις audio ηχογραφήσεις (δε με ενόχλησε ποτέ) ΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ - Κακοί Drivers ειδικά σχετικά με το Latency (βρήκα τελική λύση και δούλευα με τους ΑSIO 4 ALL!!!!) - Το Pantheo είναι "λίγο" lexicon και αν αποφασίσεις να το χρησιμοποιήσεις χωρίς να λερώσεις τη μίξη σου θέλει ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ προσοχή
  15. Καθώς το θέμα ξεκίνησε από αλλού και αλλού κατέληξε νιώθω την ανάγκη να τοποθετηθώ τόσο στον κορμό όσο κι στις αποφυάδες του....Σχετικά με το δεύτερο λοιπόν, η ίδια η ιστορία μας έχει δείξει πως αντέδρασαν διάφοροι πρωτοπόροι της τέχνης και της επστήμης μπροστά σε γιγαντιαία τεχνολογικά άλματα τα οποία έλαβαν χώρα στν εποχή τους. Μεγάλοι συνθετες οι οποίοι θεωρούνται κλασικοι (π.χ. Richard Strauss) βίωσαν μεγάλο μέρος της τεχνολογικής γέφυρας που ένωσε το φυσικό κλασικό ήχο με τον παραγώμενο από γεννήτριες καθώς και τους πρώτους συνθετητές ήχου. Η αντίδρασή τους ξεκινά από την αδιαφορία και φτάνει ως τη σχεδόν αποκλειστική χρήση του νέου μέσου (π.χ. Στοκχάουζεν κλπ.). Φυσικά στα 50, 60 ή 80 χρόνια της ζωής ενός ανθρώπου δε μπορεί οι εξελίξεις να είναι ανάλογες εκείνης του Στραντιβάρι και της νανοτεχνολογίας αλλά αυτό μάλλον είναι επιστημονική φαντασία. Ωστόσο, (και αυτό κρατάω) όλοι τους είχαν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Είτε έγραφαν για ένα λαούτο και μια φλογέρα, είτε για μια συμφωνική ορχήστρα είτε για ένα προετοιμασμένο πιάνο είτε για συνθεσάιζερς πάνω από όλα βρισκόταν η αισθητική και η κουλτούρα τους η οποία υπέτασε το μέσο και όχι το αντίθετο οπως συνέβαινε με σύγχρονούς τους είσσονος σημασίας συνθέτες και όπως φυσικά συμβαίνει και σήμερα. Σχετικά με τα Στραντιβάριους, δεν είναι τυχαίο ότι σε ένα σχετικά περιορισμένο γεωγραφικά εύρος συνεβρέθηκαν μεγάλοι κατασκευαστές όπως ο Στραντιβάρι, ο Αμάτι και πολλοί άλλοι. Δυστυχώς για τους λάτρεις της μεταφυσικής δεν υπήρξε κανένα μεγάλο μυστικό αλλά μικρές λεπτομερείς κατασκευαστικές τεχνικές και πολύ καλά αυτιά. Το σημείο υπεροχής όμως αυτών των οργάνων δεν είναι τόσο η μέθοδος κατασκευής τους όσο οι πρώτες ύλες. Γιατί λοιπόν σήμερα δε μπορεί να κατασκευαστεί ένα Στραντιβάριους? Γιατί απλά μετά το δέκατο έβδομο αιώνα ένα μικρόβιο σάρωσε τα δάση τς κεντρικής ευρώπης και από τότε δεν αποβλήθη ποτέ. Αποτέλεσμα η αδυναμία πλέον έυρεσης τέτοιας ποιότητας ξύλου σαν αυτές που χρησιμοποιούσαν κατά κόρον οι μεγάλοι κατασκευαστές.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.