Προς το περιεχόμενο

philippos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    55
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

5 Neutral

Σχετικά με τον philippos

  • Rank
    Artist

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

276 προβολές προφίλ
  1. Γειά σου Μανώλη!!! Χρόνια έχουμε να τα πούμε. Πάντα ενεργός κα άμεσος...! Ναι, τα έχω ακούσει τα περισσότερα από αυτά, κι έχω καταλήξει σε ήχο στα 4 που αναφέρω...Αν έχεις κάποια γνώμη σχετικά με αυτά θα το εκτιμούσα...φ
  2. Καλησπέρα σε όλους / ες, πριν από λίγο καιρό πούλησα ένα Hammond Clone της Viscount (την έκδοση χωρίς πλήκτρα) με σκοπό να πάρω κάποιο Hammond Clone με πλήκτρα (μονή σειρα). Στην Ελλάδα δεν μπορείς να ακούσεις κάτι πέρα από το Nord το οποίο έτσι κι αλλιώς είναι εκτός επιλογών μου. Τον ήχο όλων των παρακάτω τον έχω ακούσει και έχω σχηματίσει γνώμη, ωστόσο υπάρχει κάποιος που έχει και την εμπειρία του χεριού πάνω σε αυτά τα όργανα? Δεκτή κάθε γνώμη... Οι επιλογές είναι οι εξής με τυχαία σειρά: 1. Hammond XK-1C, 2. Studiologic Numa Organ 2,
  3. philippos

    The Ending Scene

  4. Μανώλη φοβάμαι ότι κανένα από τα δύο δεν κάνει, καθώς είναι MIDI to Usb, από ότι φαίνεται.....
  5. Φίλοι και συνάδελφοι καλησπέρα, έχει κανείς καμιά φθηνή και δοκιμασμένη λύση για σύνδεση USB to Host σε Midi είσοδο ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, stand alone? ΠΡΟΣΟΧΗ: ο στόχος είναι να συνδεθεί ένα κλαβιέ που ΔΕΝ έχει κλασικό παλιό MIDI αλλά μόνο USB TO HOST σε μια φέτα που θα την οδηγεί για live ΧΩΡΙΣ υπολογιστή ή Tablet ή κινητό κλπ.... Το παρακάτω ίσως είναι μια λύση (δεν το ξέρω, ρωτώ) ... https://www.thomann.de/gr/kenton_midi_usb_host.htm κάνει κάτι τέτοιο? το έχει δοκιμάσει κανείς? υπάρχει κάποια άλλη λύση? Ευχαριστώ
  6. 1. Dire Straits - Money for nothing 2. Pink Floyd - The dark side of the moon 3. Fleetwood Mac - Rumours 4. L.V. Beethoven - Romances No 40 & 50 for violin and piano (David Oistrakh) 5. C. Debussy - Claire de lune - La mer (Sergei Beloglazov) 6. Eric Serra - The big blue 7. Ennio Morricone - Film Music 1967 - 1989 8. Deep Purple - Made in Japan 9. Mike Oldfield - Crises 10. Μάνος Χατζηδάκις - Reflections
  7. philippos

    Thunderbolt 3

    Καλησπέρα σε όλους, υπάρχει κάποιος που έχει δουλέψει σε PC κάποια UAD Apollo THUNDERBOLT 3? Αν ναι με ποια μητρική? Ευχαριστώ
  8. Όπως αναφέρθηκε ήδη από το Superfunk, αφού μπορούμε πλέον να κομπρεσσάρουμε ότι και όσο θέλουμε, καλό είναι να το κάνουμε. Άλλωστε και παλαιότερα τα σήματα (σχεδόν όλα), οδηγούνταν μέσα συμπιεσμένα καθώς μετά δεν υπήρχε δυνατότητα συμπίεσης αφού δεν επαρκούσε ο αριθμός εξωτερικών μονάδων, αλλά ήταν και στην κουλτουρα των ηχοληπτών να "φτιάχνουν" τον ήχο αρκετά πριν καταγραφεί.... Τώρα σχετικά με τα όργανα, υπάρχουν κάποια που το compression είναι "εκ των ως ουκ άνευ", δηλαδή δεν υφίσταται συζήτηση για το πολύ και το καλό κομπρεσσάρισμα.... Αυτά είναι συνήθως τα λεγόμενα "σκληρά"....Μπάσο,
  9. Για αυτή ακριβώς τη δουλεια έψαχνα πριν 2 μηνες, κατέληξα στην Alesis iO2, όλα αυτά που ζήτησες οπως τα γράφεις......
  10. philippos

    mac ή windows

    Νομίζω ότι αυτό που προσπαθούν να εκφράσουν πολλοί είναι η ενόχλησή τους για το ύφος και τη θεώρηση του κόσμου που αποκτούν δυστυχώς οι περισσότεροι μάλλον ως αντίδραση στο άδειο πορτοφόλι ή τη φουσκωμένη πιστωτική μετά την αγορά ενός Mac...Σωτήρια αποδείχτηκε στην περίπτωσή μου το γεγονός ότι πέρασα απο Mac, όχι από επιλογή μου αλλά από επιλογή των τότε συνεργατών μου στην ομάδα μουσικής παραγωγής που δούλευα, κι έτσι το ύφος των συνομιλητών "μαλάκωνε" αφού το επιχείρημα του ότι δεν το ήξερα δεν έστεκε. Η εμπειρία μου είναι ότι είναι ένα πράγματι αξιόπιστο μηχάνημα, (όχι χωρίς κρασαρίσματα κα
  11. Έχω την αίσθηση ότι δε θέλεις να καταλάβεις αυτά που διάβασες στην απάντησή μου. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η άποψή σου σεβαστή και δε μιλώ γι' αυτήν αλλά για την επιθετική διάθεση. Εν πάσει περιπτώσει κι αυτό δικαίωμά σου. Ωστόσο τις υποδείξεις καθώς και τν κριτική, σου τις επιστρέφω στο ακέραιο.
  12. Έχω την αίσθηση ότι μάλλον παρεξηγήθηκα (από τον τίτλο μέχρι ποιος ξέρει που...) γι' αυτό θα ήθελα να εξηγήσω μερικά πράγματα. Κατ' αρχήν δεν είχα καμία πρόθεση να μειώσω την προσπάθεια κανενός να παίξει μουσική όπως και αν το κάνει. Ωστόσο ίσως τα ήθη και τα έθιμα έχουν αλλάξει στην 25ετία που έχει παρέλθει από όταν ήμουν και εγώ 12χρονος και έπαιζα έτσι (ίσως και χειρότερα). Τότε λοιπόν (τω καιρώ εκείνω) είχαμε πολλοί (φίλοι και εχθροί) από ένα συγκροτηματάκι και παίζαμε ότι, όπου και όπως μπορούσαμε. Τα παιδιά της πλατείας ερχόντουσαν να ακούσουνε, οι ασχολούμενοι με τη μουσικοί του άλλου σ
  13. Νικόδημε έχω δει τις σχετικές αναφορές στο περιοδικό καθώς αι αλλού αλλά αν ξεκινήσεις εσύ μπορούμε να το συζητήσουμε κιόλας πράγμα αδύνατο στο sound on sound... :)
  14. Φίλε nicodemus οι γνώσεις σου (και εξ' αυτού συνάγω και συμπληρώνω και το μεράκι σου) είναι εντυπωσιακές και ευχαριστώ τουλάχιστον εγώ που τις μοιράζεσαι μαζί μας. Αν δεν καταχρώμαι της δοτικότητάς σου θα μπορούσες να παραθέσεις κάποιες ήδη δοκιμασμένες (ίσως και δόκιμες) λύσεις σχετικά με σημαντικές παραγωγές που άφησαν ιστορία. Παραδείγματα χρήσης δηλαδή συγκεκριμένων αλυσίδων μικροφώνων - προενισχυτών σε παραγωγές αναφοράς. (π.χ. το hi-hopes των floyd 'εχει γραφτεί με το τάδε μικρόφωνο και τον τάδε προευσχητή κλπ..κλπ...). Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  15. ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ NIRVANA!!!!!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.