Προς το περιεχόμενο

philippos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    58
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

658 προβολές προφίλ

Συμμετοχή philippos

5

Φήμη

  1. philippos

    C12 Mic Capsule

    Καλησπέρα σε όλους! Είχα ένα μικρόφωνο Blue Blueberry, το οποίο παρουσίασε σοβαρό πρόβλημα στην κάψουλα (υγρασία) Προμηθεύτηκα μια πολύ καλή replica C12 (της τάξης των 200 ευρώ), αντικατέστησα τη δική του αλλά λίγο αργότερα παρουσίασε και άλλα προβλήματα μάλλον άλυτα... Ξέρει κανείς σε ποιου σχετικά φθηνού μικροφώνου το σώμα θα μπορούσα να προσαρμόσω την κατά τα άλλα πολύ καλή C!2 ώστε να μην πάει χαμένη και το αποτέλεσμα να είναι αξιοπρεπές? Ευχαριστώ! Εδώ μια ίδιων χαρακτηριστικών ρέπλικα με τις ίδιες διαστάσεις με τη δική μου και πανομοιότυπη συνδεσμολογια https://www.micandmod.com/microphone-parts/microphone-capsule/ck12-capsule/
  2. Χαίρομαι πολύ που τα ξαναλέμε Νικόδημε! Πάντα κατατοπιστικός και επεξηγηματικός! Κατάλαβα, ωστόσο είναι αδύνατον να επικοινωνήσω με την Blue, το site τους έχει πρόβλημα εδώ και καιρό, και από ότι έχω δει συνήθως στα blue βάζουν την ΡΚ47... Δεν έχω βρει κάποια ρέπλικα ειδικά για blueberry (όχι bluebottle)...Ωστόσο αν έχεις κάτι υπόψη σου είτε για την original είτε για ρέπλικα που προτείνεις θα εκτιμούσα ιδιαίτερα ένα link...Ευχαριστώ!
  3. Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω πρόβλημα (από υγρασία) στην κάψουλα ενός Blueberry και πρέπει να αντικατασταθεί. Σκέφτομαι να βάλω μια ρεπλικα της Κ87. Ωστόσο υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές και πολλοί τύποι. Έχει κανείς κάποια εμπειρία από ρέπλικες Κ87 ή οποιαδήποτε άλλη δοκιμασμένη λύση? Ευχαριστώ
  4. Γειά σου Μανώλη!!! Χρόνια έχουμε να τα πούμε. Πάντα ενεργός κα άμεσος...! Ναι, τα έχω ακούσει τα περισσότερα από αυτά, κι έχω καταλήξει σε ήχο στα 4 που αναφέρω...Αν έχεις κάποια γνώμη σχετικά με αυτά θα το εκτιμούσα...φ
  5. Καλησπέρα σε όλους / ες, πριν από λίγο καιρό πούλησα ένα Hammond Clone της Viscount (την έκδοση χωρίς πλήκτρα) με σκοπό να πάρω κάποιο Hammond Clone με πλήκτρα (μονή σειρα). Στην Ελλάδα δεν μπορείς να ακούσεις κάτι πέρα από το Nord το οποίο έτσι κι αλλιώς είναι εκτός επιλογών μου. Τον ήχο όλων των παρακάτω τον έχω ακούσει και έχω σχηματίσει γνώμη, ωστόσο υπάρχει κάποιος που έχει και την εμπειρία του χεριού πάνω σε αυτά τα όργανα? Δεκτή κάθε γνώμη... Οι επιλογές είναι οι εξής με τυχαία σειρά: 1. Hammond XK-1C, 2. Studiologic Numa Organ 2, 3. Crumar Mojo 61 4. Viscount Legent Solo Ευχαριστώ
  6. philippos

    The Ending Scene

  7. Μανώλη φοβάμαι ότι κανένα από τα δύο δεν κάνει, καθώς είναι MIDI to Usb, από ότι φαίνεται.....
  8. Φίλοι και συνάδελφοι καλησπέρα, έχει κανείς καμιά φθηνή και δοκιμασμένη λύση για σύνδεση USB to Host σε Midi είσοδο ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, stand alone? ΠΡΟΣΟΧΗ: ο στόχος είναι να συνδεθεί ένα κλαβιέ που ΔΕΝ έχει κλασικό παλιό MIDI αλλά μόνο USB TO HOST σε μια φέτα που θα την οδηγεί για live ΧΩΡΙΣ υπολογιστή ή Tablet ή κινητό κλπ.... Το παρακάτω ίσως είναι μια λύση (δεν το ξέρω, ρωτώ) ... https://www.thomann.de/gr/kenton_midi_usb_host.htm κάνει κάτι τέτοιο? το έχει δοκιμάσει κανείς? υπάρχει κάποια άλλη λύση? Ευχαριστώ
  9. 1. Dire Straits - Money for nothing 2. Pink Floyd - The dark side of the moon 3. Fleetwood Mac - Rumours 4. L.V. Beethoven - Romances No 40 & 50 for violin and piano (David Oistrakh) 5. C. Debussy - Claire de lune - La mer (Sergei Beloglazov) 6. Eric Serra - The big blue 7. Ennio Morricone - Film Music 1967 - 1989 8. Deep Purple - Made in Japan 9. Mike Oldfield - Crises 10. Μάνος Χατζηδάκις - Reflections
  10. Καλησπέρα σε όλους, υπάρχει κάποιος που έχει δουλέψει σε PC κάποια UAD Apollo THUNDERBOLT 3? Αν ναι με ποια μητρική? Ευχαριστώ
  11. Όπως αναφέρθηκε ήδη από το Superfunk, αφού μπορούμε πλέον να κομπρεσσάρουμε ότι και όσο θέλουμε, καλό είναι να το κάνουμε. Άλλωστε και παλαιότερα τα σήματα (σχεδόν όλα), οδηγούνταν μέσα συμπιεσμένα καθώς μετά δεν υπήρχε δυνατότητα συμπίεσης αφού δεν επαρκούσε ο αριθμός εξωτερικών μονάδων, αλλά ήταν και στην κουλτουρα των ηχοληπτών να "φτιάχνουν" τον ήχο αρκετά πριν καταγραφεί.... Τώρα σχετικά με τα όργανα, υπάρχουν κάποια που το compression είναι "εκ των ως ουκ άνευ", δηλαδή δεν υφίσταται συζήτηση για το πολύ και το καλό κομπρεσσάρισμα.... Αυτά είναι συνήθως τα λεγόμενα "σκληρά"....Μπάσο, μπότα, ρυθμικές ηλεκτρικές, τούμπες, τρομπονια...κλπ....Μεγάλο ratio και "γενναία" ενεργοποίηση του Gain reduction (-8, -10 κλπ). Η λογική είναι η εξής: αυτά τα όργανα πρέπει να είναι ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ στη μίξη, χωρίς ωστόσο ποτέ να πρωταγωνιστούν (εκτός κι αν θέλουμε κάτι τέτοια, αλλά τώρα μιλάμε συμβατικά), και αυτό το αποτέλεσμα θέλει τέτοιους χειρισμούς. Σε τέτοιες ριθμίσεις θα παρατηρήσει κανείς ότι το volume έρχεται λίγο σε δεύτερη μοίρα καθώς ένα σωστό και έντονο compression καθιστα την ένταση του καναλιού λίγο επικουρικού χαρακτήρα....(με μια δόση υπερβολής).. Κοντά σε αυτή τη λογική είναι και το κανάλι της φωνής αλλά εδώ το ratio πρέπει να είναι πιο "ευγενές" και η τελική στάθμη να σχετίζεται με το volume.... ;D Από την άλλη κανάλια όπως αυτά των overhead ή των πλήκτρων (για διαφορετικούς λόγους το καθένα) δε χρειάζονται μεγάλη και πολλή συμπίεση ενώ σε μια μέση κατηγορία μπορεί να εντάξει κανείς όργανα όπως το snare, τις ακουστικές κιθάρες, τα φλάουτα, σαξόφωνα, όμποε, κλπ, κλπ..... Τέλος σχετικά με το EQ + Compression ή το αντίστροφο, έχω να καταθέσω τα εξής μετά από δύο σημαντικά ερωτήματα που πρέπει να γίνουν πριν πατήσουμε την επιλογή μας για Pre ή Post Εq ή Compr: 1. Ποιο EQ? 2. Ποιος compressor? Δηλαδή......Σχεδόν όλοι οι Compressors τονίζουν ή όχι περιοχές και όχι πάντα με τον ίδιο τρόπο ανάλογα με τις ρυθμίσεις.....Αυτό σημαίνει ότι κάποιος τονίζει πχ. μπάσα, ή ψαλιδίζει π.χ μεσαίες.....άρα, αν σε αυτή την περίπτωση κάνω το Eq πριν τη συμπίεση τότε θα πρέπει να την έχω κάνει με τρόπο ώστε να δώσω (αν θέλω) αυτά που θα μου "πάρει πίσω" ο κομπρέσορας ή το αντίστροφο....Σημειωτέον ότι καθώς κάθε compression "μαλακώνει" το σήμα το Post Eq θα του ξαναδώσει τις "αιχμές", εκτός κι αν αυτό το θέλουμε για κάποιο λόγο.... Ολοκληρώνοντας, το compression έστω και ελάχιστο ,είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ κατά τη γνώμη μου σε κάθε όργανο, κάτι που αν δε γίνει συνήθως μετανοείται στο mastering, εκεί που τα κομπορεσσαρισμένα σήματα λειτουργούν και "αναπνέουν" μαζί ενώ τα ασυμπίεστα (όσο κι αν δεν ενοχλούσαν στη μίξη), τώρα έχουν αρχίσει και αλλάζουν θέση και χαρακτήρα μέσα στη μίξη......
  12. Για αυτή ακριβώς τη δουλεια έψαχνα πριν 2 μηνες, κατέληξα στην Alesis iO2, όλα αυτά που ζήτησες οπως τα γράφεις......
  13. Νομίζω ότι αυτό που προσπαθούν να εκφράσουν πολλοί είναι η ενόχλησή τους για το ύφος και τη θεώρηση του κόσμου που αποκτούν δυστυχώς οι περισσότεροι μάλλον ως αντίδραση στο άδειο πορτοφόλι ή τη φουσκωμένη πιστωτική μετά την αγορά ενός Mac...Σωτήρια αποδείχτηκε στην περίπτωσή μου το γεγονός ότι πέρασα απο Mac, όχι από επιλογή μου αλλά από επιλογή των τότε συνεργατών μου στην ομάδα μουσικής παραγωγής που δούλευα, κι έτσι το ύφος των συνομιλητών "μαλάκωνε" αφού το επιχείρημα του ότι δεν το ήξερα δεν έστεκε. Η εμπειρία μου είναι ότι είναι ένα πράγματι αξιόπιστο μηχάνημα, (όχι χωρίς κρασαρίσματα και άλλα προβλήματα,και με καλή χρήση, γιατί κάποιος προηγούμενος μας έλεγε ότι με καλή χρήση δεν κρασάρει), αλλά για αυτά που κάνει είναι υπερτιμημένος και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Με τα ίδια λεφτά εδώ και 15 χρόνια τουλάχιστον παίρνεις ένα αντίστοιχο Pc με πολλά και περισσότερα πλεονεκτήματα. Το εικαστικό κομμάτι πράγματι είναι εντυπωσιακό αλλά δεν είναι της αισθητικής μου (υποκειμενικά αυτά τα ζητήματα). Να συμπληρώσω ότι κι εγώ απεχθάνομαι τις μόδες γιαυτό εκτός από μούσι 5 πόντων, moog, tatoo και apple, δεν έχω και αρνούμαι να πάρω iphone, smart αυτοκίνητο και Nord...Χαίρετε... ;D
  14. Έχω την αίσθηση ότι δε θέλεις να καταλάβεις αυτά που διάβασες στην απάντησή μου. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η άποψή σου σεβαστή και δε μιλώ γι' αυτήν αλλά για την επιθετική διάθεση. Εν πάσει περιπτώσει κι αυτό δικαίωμά σου. Ωστόσο τις υποδείξεις καθώς και τν κριτική, σου τις επιστρέφω στο ακέραιο.
  15. Έχω την αίσθηση ότι μάλλον παρεξηγήθηκα (από τον τίτλο μέχρι ποιος ξέρει που...) γι' αυτό θα ήθελα να εξηγήσω μερικά πράγματα. Κατ' αρχήν δεν είχα καμία πρόθεση να μειώσω την προσπάθεια κανενός να παίξει μουσική όπως και αν το κάνει. Ωστόσο ίσως τα ήθη και τα έθιμα έχουν αλλάξει στην 25ετία που έχει παρέλθει από όταν ήμουν και εγώ 12χρονος και έπαιζα έτσι (ίσως και χειρότερα). Τότε λοιπόν (τω καιρώ εκείνω) είχαμε πολλοί (φίλοι και εχθροί) από ένα συγκροτηματάκι και παίζαμε ότι, όπου και όπως μπορούσαμε. Τα παιδιά της πλατείας ερχόντουσαν να ακούσουνε, οι ασχολούμενοι με τη μουσικοί του άλλου σχολείου ερχόντουσαν να ακούσουνε και το ίδιο κάναμαε κι εμείς. Τα χλευαστικά σχόλια όταν το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο έδιναν κι έπαιρναν και αυτό το κλίμα άλλους τους έστελνε στο σπίτι για μελέτη κι άλλους τους άφηνε αδιάφορους. Με τη λογική λοιπόν ότι το internet είναι σήμερα μια μεγάλη πλατεία ή μια περιοχή έκανα ένα σχόλιο από αυτά πουυ γίνονταν τότε σε αντίστοιχες καταστάσεις ίσως με λίγο περισσότερο θάρρος (θράσος) και αυθορμητισμό. Απολογούμαι αν στεναχώρησα κάποιον αλλά δεν ανήκε στις προθέσεις μου. Αυτά.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου