Προς το περιεχόμενο

Ottomo

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    208
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον Ottomo

  • Rank
    Musician
  1. Το θέμα στην όλη κουβέντα κατα τη γνώμη μου είναι το εξής ερώτημα. Γιατι χρειάζεται το μαστερινγ ετσι κι αλλιος?Αυτο που παραβλεπουν μερικοι ειναι οτι η δισκογραφία ειναι μια βιομηχανια οπως όλες οι αλλες. Το μαστερινγ ειναι απλα το τελικο σταδιο σε μια παραγωγη που ξεκιναει και τελειωνει με το πως αντιλαμβανεται η εταιρια την τοποθετηση του στην αγορα.Το ιδιο συμβαινει και με την παραγωγη την ηχογράφηση και τη μιξη. Το βρισκω απιστευτα αστειο πως με την ευκολη προσβαση σε software στις μερες ολοι θέλουν να κάνουν υπερπαραγωγές και να ακουγονται σαν ολους τους αλλους που μας ηρθαν απο το εξωτερικο 5 χρονια (η και παραπανω)πριν. Ολοι οι δισκοι που ακουτε εχουν βγει απο εταιρίες εχουν προμοταριστει απο εταιριες εχουν μαστεραριστει και εχουν πωληθει. ΑΝΑΛΟΓΑ παντα με το ειδος. Δεν χρειαζεσαι να πληρωσεις μαστερινγ αν θες να ακους εσυ και οι φιλοι σου τα κομματια που εχεις φτιαξει με plugins και ενα midi keyboard. Εκτος αν καποτε μια εταιρια (οχι απαραιτητα δισκογραφικη πλεον) θελει να το χρησημοποιησει με διαφορους τροπους οποτε χρειαζεται μαστερινγ. Ουσιαστικα αν παραβλεψουμε και αυτο (γιατι υπαρχουν και ρομαντικοι) Αν δεν ακους την διαφορα μεταξυ ενος καλου μαστερ και ενος κακου απλα δεν το χρειάζεσαι. Το ιδιο ισχυει για ολα τα σταδια της παραγωγης (οπως πχ για τη διαφορα μεταξυ ενος plugin και ενος αληθινου ενισχυτη). Απλα μην ξεχνατε ποτε οτι οι καλες παραγωγες δεν γινονται τσαμπα.
  2. ....Συγνωμη τι λέμε τώρα....assistants ποθ παραπονιουνται οτι δεν ειναι παραγωγοί? γνωστο σεναριο...θα ηταν φρομινο να μην μιλουσαμε για πραγματα που δεν γνωριζουμε γενικος....κυριως οσον αφορα το μαγευτικο εξωτερικο...εκεί ειναι πολυ πιο απλα τα πραγματα...αλλα δεν μπορω να σου πω εγω....πρεπει να το δεις απο μονος σου....το να εχει καποιος αποπση σε σχεση με την παραγωγη και τη μιξη αλλα να μην εχει να μας δειξει ενα δειγμα δισκογραφιας το θεωρο ανουσιο. οι καλοι επαγγετλαμτιες μπορουν κανουν δουλεια σε ολα τα ηδη μουσικης αν αυτο ειναι προβλημα...δεν κρινουμε το επιπεδο της μιξης/παραγωγης απο το αν μας αρεσει το μουσικο ειδος. ΟΛΟΙ οι επαγγελματιες του χωρου το ξερουν αυτο...το να ειναι καποιος 23 και να μιλαει ανονυμα για εναν ανθρωπο που εχει δημιουργησει μια ολοκληρη ιστορια χωρις να γνωριζω κανενα απο τους δυο μου φαινεται αστειο. Ο χωρος της ηχογραφησης ειναι απλος. το μονο που θα σου δωσει ψωμι ειναι η ποιοτητα της δουλειας σου. Οποιος κανει ηχωγραφησει για να γινει σταρ ειναι σε λαθος επαγγελμα.χ
  3. ..Ο παραγωγος εχει πολυ συγκεκριμενη δουλεια βασικα...να μεγιστοποιεισει τις πωλησεις του δισκου στο κοινο στο οποιο αναφερεται...(οποιο κοινο κι αν ειναι αυτο)...και για αυτη τη δουλεια μπορει να πληρωνεται με πολλους τροπους και συμφωνα με τισ απαιτησεις του.
  4. ....να προσθέσω κι εγώ ότι προχθες έστειλα μια δουλειά 5.5 λεπτών με 2 κομμάτια και πλήρωσαμε...(για ένα πελάτη) 340ευρω...σε γνώστό μαστερά του εξωτερικού με τον οποίο συνεργάζομαι αρκετά...Το αποτέλεσμα ηταν τόσο καλο που ουτε καν τέθηκε το ζητημα του πόσο κόστισε ακόμα και απο τον πελάτη που κατάλαβε ποσο σημαντίκη διαδικασία ειναι....αυτο που θέλω να πω είναι οτι οταν κανεις μια μίξη πρεπει να εχεις μια εικόνα του τι θα κάνει το μαστερινγ στη μιξη σου μετα και να λειτουργεις αναλογα...γιαυτο και η σχεση μεταξυ μαστερα και mixing engineer ειναι πολυ σημαντικη...και όταν υπαρχει σχεση εινα πολυ πιο απιθανο να νιωσεις οτι σε κλεβουν....gtg
  5. Thanx btw..ισχυει οτι οι λόγοι για τους οποιους φτιαχνουμε καλές μίξεις και μετά τις ξετινάζουμε δεν ειναι απαραιτητα οι σωστοί...παρολα αυτα δεν ειναι δυνατό πάντα να κανουμε αυτο που θέλουμε δυστιχως για αυτους :)ο πελάτης θελει να φυγει ευχαριστημένος και ας μην καταλαβαίνει οτι το 80% αυτης της διαδικασιας προέρχεται από αυτον...τι να κάνουμε...:) ευτυχώς που υπάρχουν και κάλοι δίσκοι...:). Για να γυρίσουμε στο θέμα μας το ADDA σκέτο δεν νομίζω οτι είναι και ότι καλύτερο κυκλοφορεί αλλα στέκεται αρκετα καλα...σε σχέση με το SSL μου είναι ένα επίπεδο χαμηλότερα αλλα όχι ότι δημιουργεί και πρόβλημα...
  6. Μιας και ανοιξαμε το θέμα να(γειά σου haryy...) πω πως όντως ισχύει οτι η διαφόρα στο interface του L2 ειναι τεράστια σε σχέση με το plugin αλλα η αλήθεία είναι πως σε γενικές γραμμές το plugin το δουλεύω για DAW reference μίξεις ενώ το hardware για αναλογικές μίξεις στην κονσόλα χρησημοποιόντας τα αναλογικά του inputs kai converters....κατι που το κάνει ακόμα λιγότερο transparent...γενικώς δεν κάνω mastering ποτέ οπότε το hardware αρκετα συχνά παιρνει και αλλους ρόλους πέρα του stereo buss...είτε μας αρέσει είτε όχι compression is the sound of today...και το παιδάκι που θα ακούσει το mix του squashed μέσα απο το L2 θα γουσταρει άσχετα με το αν ειναι σώστο η όχι...
  7. Ottomo

    Modrec...recorded in Athens...mixed in NYC

    ...για όποιον ενδιαφέρεται και δεν έχει κάτι καλύτερο να κάνει απόψε στις 1900 τα παιδιά έχουν παρουσίαση του δίσκου στο Vinyl Microstore στα Εξάρχεια(Διδώτου 34, Αθηνα) ...χρειάζονται τη στήριξη μας νομίζω...free booze και διάφορα άλλα. c u there.
  8. ...για να είναι ξέκάθαρα τα πράγματα να προσθέσω κι εγω οτι η μισή Ελλάδα ειναι γραφίστες και η άλλη μισή ηχολήπτες....χα!εδώ και δύο χρόνια ψάχνω νέο ηχολήπτη για το στούντιο και μπρορώ να πω με βεβαιότητα οτι οι σχολές όχι μόνο δεν σε βγάζουν ηχολήπτη αλλά σου κάνουν και κακό διοτι νομίζεις οτι είσαι κιόλας...όπως είπε κι ο npap η ενασχόληση πρέπει να είναι συνεχόμενη...να σας πω πως οι περισσότεροι γνωστόι μου ηχολήπτες (κι εμένα συμπεριλαμβανομένου...)είναι χωρισμένοι...δεν είναι καθόλου τυχαίο αυτο...12-16ωρα είναι το νορμάλ αν δουλέυεις σε στουντιο....χαρτια και πτυχία είναι εντελως αχρηστα αν δεν ξέρεις τι πρέπει να ακούσεις...γιά να μην αρχίσουμε για το attitude του νέου ηχολήπτη μπροστά στους πελάτες....η μόνη συμβουλή που έχω να δώσω είναι η εξής...μην γίνεστε ηχολήπτες αν αυτο που θέλετε να γίνετε στην πραγματικότητα ειναι να γίνετε μουσικοι...είναι πολύ μακρία το να δουλευεις στη μουσική των αλλων και να δίνεις το αποτέλεσμα που ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ..δεν προκειται ποτέ να πεθάνει η ηχογράφηση της μουσικής...αλλα υπάρχουν πολλοί τρόποι να ξεχωρίσεις τα παιδιά από τους άντρες... ;)
  9. ...δοκκίμασες να την βάλεις σε άλλο firewire port?Αν δεν έχεις δανείσου ένα για το τεστ...ποτέ δεν ξέρεις...
  10. Ottomo

    Modrec...recorded in Athens...mixed in NYC

    ...είναι γεγονός....εγώ απο την άλλη φοβάμαι πολύ τον live ήχο...κάνω πολυ σπάνια συναυλίες και μόνο με μπάντες που έχω ηχογραφήσει και ξέρω τα κομμάτια τους....είναι εντεώς διαφορετική προσέγγιση σε πολλά πράγματα και ίσων είναι ίγο δύσκολό για μένα να μπω σε αυτό το mood...(για τον ίδιο λόγο δεν έχω δίπλωμα οδηγησης...- άχρηστος-)αλλά ναι είναι δύσκολο να βρεις το σωστό επίπεδο εκτελεστών ώστε να βγει καλό το αποτέλεσμα...στα χρόνια μας έχει μάθει ολος ο κόσμος στο ξεφαλτσιζερ και το drum editing και είναι όντως μέρος του μοντέρνου ήχου αλλά είναι κρίμα...μια εμδομάδα συστηματική προβα θα δωσει 1000 φορες καλύτερο αποτέλεσμα... ;)
  11. ...ίσως η καλύτερη λύση να ήταν να αλλάξετε κονσόλα τότε...απλα και μόνα γιατί αν έιχες ενα μείκτη δίπλα σου θα ήταν αδυνατο να ακούσεις καθαρά τι γράφεται...την ώρα που γράφεται...που σημαίνει ότι θα ήσουν στα τυφλά σχετικά με την ηχογράφηση...κάτάσταση στην οποιία θα έλεγα ότι θα ήταν προτιμότερο να στηθόυν 2 μικρόφωνα σε σημέια του δωματίου που θα παίρνουν ακρετό μέρος των πλήκτρων και της κιθάρας τα οποια θα έιναι επίσης τοποθετιμένα απο πρίν ώστε να δουλέψει το stereo image...oi φωνές δικά τους κανάλια...ενα μικ στην μποτα και 3 overhead (σε τριγωνική τοποθέτηση)..με αυτό το setup και με δεδομένη την ποιοτητα των μικροφώνων, preamps, converters, κτλ θα μπορουσες να έχεις μια απίστευτα καλή ηχογραφηση (επισης δεδομένου του επιπέδου των εκτελεστών) που θα σου έδινε τεράστιες δυνατότητες μίξης. Αυτό βέβαια δεν ισχύει αν θες οποσδήποτε να χρησημοποιήσεις 8 κανάλια στα τύμπανα θα έπρεπε να έχεις άλλη μια κονσόλα αλλά εκτός χώρου αν θες να ακους κάτι αντιπροσοπευτικό του τι γράφεται....:)
  12. Ottomo

    Modrec...recorded in Athens...mixed in NYC

    ...όχι χωρίς gobos ήταν αν θυμάμαι καλά...στήσαμε αρκετή ώρα και με διάφορους τρόπους ώστε να δουλέψει όσο το δυνατόν καλύτερα...αρκετά room mics, ενισχυτές προσεκτικά ώστε να μην βγαίνουν out of phase, προσπάθησα να κανω το leakage να δουλέψει υπέρ μας κάτι που πάντα προτιμώ απο την χωριστή ηχογράφηση...μια μπάντα που γουστάρει να παίζει μαζί μέσα στο στούντιο είναι κάτι που φάνεται στο τελικό προιόν...βέβαια δεν το κάναμε σε όλα τα κομμάτια επειδή ξεκινήσαμε αλλιώς...και είναι γεγονός οτι πολλοί μουσικοι φοβουνται να το κάνουν...μηπως δεν βγεί καλό κτλ αλλά ας μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι καλοί δίσκο γράφονται κυρίως live...όχι ολοκληροτηκά αλλα σε μεγάλο μέρος τους ακόμα και τώρα...γενίκώς τα 70s ήταν από τις καλύτερες εποχές στην ιστορία της ηχογραφημένης μουσικής για μένα τουλάχιστον...όλα είναι θέμα προτιμήσεων βέβαια αλλα πάντα όταν μια μπάντα έρχεται στο στούντιο μια απο τις πρώτες ερωτήσεις που τους κάνω είναι αν είναι προβαρισμένοι...η διαφορά σε οτιδήποτε ροκ όταν παίζεις live είναι τεράστια...κι αν δεν βγελι με την πρώτη τέλειο πάντα δεν πειράζει...ίναι προτιμότερη μια ηχογράφηση με ένα δυο μικρολαθάκια παρά μια άψυχη εκτέλεση χώρις ενέργεια. Φυσικά δεν εξαρτάται πάντα απο μένα αλλα όταν συμβαίνει αυτο....:)
  13. Ottomo

    Modrec...recorded in Athens...mixed in NYC

    ....η αλήθεια είναι οτι η πρώτη επαφή μου με τα παιδιά μου είχε αφήσει αυτη την prog εντύπωση...αλλά -και ίσως επειδή ξέρω τόσο καλά τα κομμάτια τώρα- μπορώ να σου πώ ότι οι μελωδίες τους μου φαίνονται απίστευτα ξεκάθαρες....αλλα ναι καταλαβαίνω τι εννοείς......τώρα σχετικά με το compression μπορώ να σου πώ οτι κατα κάποιο τρόπο ήταν και το ζητούμενο απο την αρχή...οι περισσότεροι από εμάς τους ηχολήπτες μπορεί να το ακούμε και να γκρινιάζουμε γιαυτό αλλά όπως και να εχει ...compression is the sound of today...υπάρχουν κίλα compression σε αυτο το δισκο και κανει τρελό μπαμ...αλλα γενικός εχει χρησημοποιηθέι πολυ περισσότερο σαν εφφε...δεδομένου οτι αν εξαιρέσεις ελάχιστα σημεία στο δίσκο οτι εφφε παιζουν οι κιθάρες ειναι γραμμένο στο tracking...τα παιδιά παιζοθν ετσι ακριβώς και live...που πιστεύω είναι και το μεγάλο ατού τους...υπαρχει κομμάτι στο δίσκο που εχει γραφτει straight live...ολοι μεσα στο ιδιο δωμάτιο με τους ενισχυτες και όλα...good stuff...:)
  14. ...απ ότι είδα η κονσόλα είναι 24 καναλια....αλλά για να έχεις προβλημα προφανώς γράφει λιγότερα ταυτόχρονα? όπως και να έχει...αν μπορείτε να γράψετε μόνο 8 δεν μπορείς να κανεις και πολλα...εκτος αν αφήσετε καποια κανάλια για μετά...
  15. ...βασικά το πιο πιθανό ειναι οτι δεν τα χρειαζεσαι τα 8 μικροφωνα....μπορείς και έτσι κι αλλίως είναι πάντα καλύτερο να ξεκινάς απο λίγοτερα και να προσθέτεις αυτο που χρειάζεται...εξαρτάται απο τον ήχο που θέλεις να φτάσεις...οταν λές ροκ χαρντ ροκ μιλάμε πιο που προς zeppelin(2-3-4 μικροφωνα...η προς bon jovi (περισσότερα)...το πιο σημαντικό είναι να χειρείζεσαι το κιτ σαν ένα όργανο και οχι σαν πολλα...(αυτο έχει σε πολλά να κάνει και με το παίξιμο σου. Όσο πιο καλά μπαλανσάρεις το κιτ τοσο πιό καλά θα ακουγεται και με ένα μικ.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.