Προς το περιεχόμενο

bloody_sunday

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    9.548
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

1 Neutral

Σχετικά με τον bloody_sunday

  • Rank
    Noizholic

Bio

  • Τόπος
    Somewhere between heaven and hell

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. bloody_sunday

    Επιλογή λαμπάτου 15-50 Watt

    α) Απειροελάχιστες διαφορές άνευ ουσίας. β) Aν διαπιστώσει κάποιος phase cancellation, απλά αντιστρέφει το wiring στο ένα μεγάφωνο, έτσι δεν είναι?
  2. bloody_sunday

    Σκληρη ακουστικη κιθαρα

    Όπως και να έχει το πράγμα, όντας κυρίως ακουστικός κιθαρίστας και με την πλειοψηφία των λάιβ μου τα τελευταία 15 χρόνια με ακουστική, και έχοντας δοκιμάσει προσεκτικά όλες τις μάρκες και διαμέτρους που μπορώ να βρω, σε καμία περίπτωση δεν θα χαρακτήριζα τις 11ρες "ελαφριές", ακόμη και για χρήση σε καθαρά ακουστική κιθάρα και όχι στην πρίζα. Θα τις χαρακτήριζα πως έχουν μάλλον την ιδανική ισορροπία διαμέτρου, πρίμων και άνεσης για συχνό και πολύωρο παίξιμο με πολλά μπαρέ, με προσωπική προτίμηση τις phosphor bronze.
  3. bloody_sunday

    Σκληρη ακουστικη κιθαρα

    ...ε όχι δα. Έχουν πολύ σαφή διαφορά αίσθησης και... σκληρότητας. Κι εγώ που είμαι φαν των βαρΓιών χορδών γενικώς, 12ρες σε ακουστικές μονάχα στο τσακίρ κέφι βάζω πού και πού, και δεν τις συνηθίζω. Βρίσκω τον ιδανικό συμβιβασμό σε 11ρες, ή 11ρες hybrid με ορισμένες διαμέτρους από 12ρες.
  4. bloody_sunday

    Επιλογή λαμπάτου 15-50 Watt

    Όχι. Σκέψου το παράδειγμα που σου έφερα. Έχεις δυο τενόρους (κλωνοποιημένους!). Τραγουδούν ταυτόχρονα. Θα παράγουν ευρύτερο συχνοτικό φάσμα από αυτό του ενός? Όχι, δεν διαιρείται το επίπεδο έντασης (και όχι ο ήχος). Με 20db από το ένα και 20db από το άλλο θα πάρεις κάτι ελαφρά παραπάνω, αλλά όχι 40. Δεν θυμάμαι να σου πω πώς γίνεται η πρόσθεση. Η ταλάντωση εξαρτάται μεν από την μάζα που συντονίζεται (όχι μόνο από την επιφάνεια), αλλά η συνεισφορά στην τελική ένταση είναι μηδαμινή μπροστά στα db που βγάζουν τα μεγάφωνα.
  5. bloody_sunday

    Επιλογή λαμπάτου 15-50 Watt

    "Περισσότερες συχνότητες"? Ούτε αυτό συμβαίνει με ένα έξτρα πανομοιότυπο μεγάφωνο. Το τι εννοείς "διαιρείται και δεν πολλαπλασιάζεται" δεν το καταλαβαίνω. Όσον αφορά στην καμπίνα, ο όγκος της θα είναι όντως μεγαλύτερος και ο αέρας εσωτερικά υποθέτω πως θα διεγείρεται από περισσότερη ενέργεια μιας και θα υπάρχουν δυο μεγάφωνα αντί για ένα, αλλά και πάλι αυτό δεν μεταφράζεται ακριβώς στο ότι θα "ταλαντεύεται περισσότερο" (προσδιόρισέ το ακριβώς αυτό για να συννενοηθούμε). Και ούτε "περισσότερο ήχο" βγάζει... (βασικά τι εννοείς "περισσότερο ήχο"?)
  6. bloody_sunday

    Επιλογή λαμπάτου 15-50 Watt

    Tα 2 μεγάφωνα δεν θα σου εξασφαλίσουν περισσότερο headroom από το ένα. Αν το μεγάφωνο είναι το ίδιο, θα παραμείνει ίδιο και το headroom. Μονάχα η ένταση θα είναι κατά τι μεγαλύτερη (σκέψου αναλογικά πόσο δυνατότερα ακούγονται δυο τενόροι αντί για έναν).
  7. bloody_sunday

    Επιλογή λαμπάτου 15-50 Watt

    Πέρνα πρώτα από το ψαχτήρι - όλοι αυτοί έχουν συζητηθεί κατά κόρον. Ή αλλιώς πήγαινε στο Google και γράψε site:noiz.gr kosmikh_agaph (όπου "kosmikh_agaph" βάζεις όποια λέξη θες για ψάξιμο στο φόρουμ).
  8. Ότι κοροϊδευόμαστε, πολύ πιθανόν - όταν πχ. γράφεις πως είναι αποδεδειγμένο ιστορικά πως ένα συγκεκριμένο rhythm παίξιμο δεν θα... είχε αναπτυχθεί ποτέ αν υπήρχαν δυο μαγνήτες και όχι ένας. Το ότι η απλότητα ενός σετάπ σε ωθεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση φρασεολογίας και τεχνικής, είναι πολύ φυσικό & εννοείται πως το αποδέχομαι. Το ότι μια από αυτές τις κατευθύνσεις είναι πιο "αγνή", "παρθένα" ή "καλύτερη" / "χειρότερη" από κάποια άλλη βασισμένη σε πιο elaborate setups (ενισχυτών, εφφέ ή και τα δυο), βεβαίως και όχι.
  9. bloody_sunday

    Φτηνά Delay με tap tempo

    Μα... έχεις την δυνατότητα να δοκιμάζεις τι συμβαίνει με ένα συγκεκριμένο πετάλι αν αυτό έχει digital dry που πάει στο 100% wet (υπάρχουν πολλά). Απλά παίρνεις ένα blender (όχι μίξερ ;D αλλά κάτι τέτοιο http://xotic.us/effects/x_blender/ ή μια πάμφθηνη DIY κατασκευή), βάζεις τo mix του delay στο 100% wet και το μιξάρεις με το dry σήμα της κιθάρας σου. Κατόπιν, το ακούς μόνο του με το μιξάρισμα που κάνει το ίδιο μεταξύ wet και digital dry, και αποφασίζεις. Και πάλι όμως σου λέω πως το συμπέρασμα αυτό θα είναι έγκυρο ΜΟΝΟ για το συγκεκριμένο πετάλι, και δεν θα πρέπει να αναχθεί σαν συμπέρασμα για όλα τα υπόλοιπα γιατί η ηχητική "υπογραφή" του καθενός είναι προφανώς διαφορετική, πχ. διαφορετικό eq στις επαναλήψεις, ενίοτε πιο "χρωματισμένοι" preamps κλπ. Δεν το πάω στα "ψηφιακά vs. αναλογικά". Εσύ προσπαθείς να βγάλεις κάποιο αστήρικτο συμπέρασμα για την υποτιθέμενη ηχητική ανωτερότητα του analog dry vs. digital dry... το οποίο είναι διαφορετική συζήτηση. ;) Παρατέθηκαν για να σου εξηγήσω πως είναι μια συνειδητή επιλογή της κάθε εταιρίας. Αν όλοι παραδέχονταν ομόφωνα πως "το analog dry ακούγεται καλύτερα" τότε απλά θα ήταν η πάγια default επιλογή, όμως υπάρχουν επιχειρήματα κατά αυτού, τα οποία τα βλέπεις (ελπίζω) στις παραθέσεις.
  10. bloody_sunday

    Φτηνά Delay με tap tempo

    Οι κονβέρτορες είναι πια εξαιρετικής ποιότητας και φτηνοί για να συμπεριληφθούν και σε πιο budget εφφέ. Είναι απλά ζήτημα συνειδητής επιλογής της εκάστοτε εταιρίας το αν θα σχεδιάσει εφφέ με analog ή digital dry through, αναλόγως με το τι ακούγεται καλύτερα (χώρια που το analog dry through είναι φτηνότερη υλοποίηση από το κόστος που έχει ένας έξτρα κονβέρτορας). Δυο απλά παραδείγματα για δυο πολύ διάσημα, hi end και εξαιρετικά delays, το Eventide Timefactor και το Empress Superdelay: (από https://www.eventide.com/AudioDivision/Products/StompBoxes/TimeFactor_FAQ1.aspx#audio2) (από http://www.empresseffects.com/faq.html) Kαταφεύγεις σε εντελώς μάταιο spec hunting (διαβάζοντας ή αναζητώντας specs για να αποφασίσεις εκ των προτέρων αν θα σου αρέσει πχ. ένα delay χωρίς να το ακούσεις καν). Επίσης, έχεις στο μυαλό σου μια ηχητική διαφορά η οποία δεν μπορεί να αποδοθεί σε αυτό που γράφεις. Απλά γιατί δεν συγκρίνεις ακριβώς το ίδιο πετάλι επανειλημμένα σε blind tests σε υλοποίηση με digital dry και analog dry... και γιατί όλα τα delays της Boss έχουν analog dry through, επομένως ο analog dry σνομπισμός μάλλον δεν επιβεβαιώνεται. ;D
  11. bloody_sunday

    Φτηνά Delay με tap tempo

    ...και γιατί σε νοιάζει ακριβώς αν το dry σήμα ψηφιοποιείται ή όχι?
  12. Aτυχές παράδειγμα... o neck μαγνήτης βρίσκεται αυτούσιος και πανομοιότυπος (αν το θελήσεις) και στα δυο όργανα. Και από πού κι ως πού κάποιος που παίζει με μονοκάναλο Μarshall είναι και "καλύτερος" κιθαρίστας? Με ποια κριτήρια ακριβώς? Τεχνικής κατάρτισης? Πχ. ο Petrucci είναι "χειρότερος" επειδή παίζει με Mark V? Δεν ξέρω πού κολλάει αυτό στην συζήτηση και για ποιον ενισχυτή μιλάς... μάλλον αναφέρεσαι στα multieffects, τα οποία έχουν και αυτά την πολύ συγκεκριμένη και εξαιρετικά διαδεδομένη χρήση τους είτε σε ηχογραφήσεις, είτε σε live καταστάσεις. Συν τοις άλλοις, ειδικά για τα παιδιά που λες αποτελεί εξαιρετικό "σχολείο" για να προσανατολιστούν στον ήχο που τους αρέσει περισσότερο, και πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που η τεχνολογία εδώ και μερικά χρόνια το επιτρέπει με πολύ καλής ποιότητας emulations (άντε να βρεις χρόνο και χρήμα να δοκιμάσεις δεκάδες διαφορετικούς vintage ενισχυτές, καμπίνες, μικρόφωνα, εκατοντάδες stompboxes και racks κλπ. σε κάθε διαφορετικό συνδυασμό). Και λοιπόν? Προσπαθείς να συγκρίνεις εντελώς διαφορετικά στυλ και να βγάλεις ένα κάποιο αόριστο συμπέρασμα για την "αγνότητα" ή μη που έχουν? Ντίαρ λόρντ... Και γιατί να ψάξουν όλα τα εφφέ από την στιγμή που δεν τα χρειάζονται? Και ποια σχέση έχει αυτό με το αντικείμενο του θρεντ? ...όχι, δεν είναι "καλό για Opeth". Για τα περιορισμένα μέσα κάποιου που θέλει να βγάλει ισοπεδωμένο κάφρικο ήχο (που οι Opeth έχουν αφήσει πίσω εδώ και 15 χρόνια) ναι, αλλά και πάλι μιλάς για εντελώς διαφορετικά στυλ. Άλλο κλασσικός ροκ ήχος, άλλο μέταλ. Διαφορετικά σετάπ, διαφορετική φιλοσοφία, διαφορετικοί ηχητικοί στόχοι.
  13. Kαι σου επαναλαμβάνω πως το πόσο κομπρεσσαρισμένος και πόσο πλούσιος συχνοτικά είναι δεν έχει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ σχέση με τα... πόσα κουμπάκια έχει, αλλά με το πώς είναι δομημένο το κύκλωμα, την τοπολογία του, τα tonestacks και σε ποιο σημείο βρίσκονται, το gain staging, το πόσο συμμετέχει η κάθε gain stage και ο τελικός στο τελικό αποτέλεσμα, το biasing, η παρουσία ή μη του negative feedback, το πόσο "ξεζουμίζονται" ορισμένα κρίσιμα σημεία κλπ κλπ. Υπάρχουν πολλοί ενισχυτές με αρκετά... κουμπάκια οι οποίοι και πολύ responsive και ακομπρεσάριστοι είναι, και πλούσιοι συχνοτικά. Επίσης, το ότι ακούς ορισμένα πράγματα δεν το αμφισβητώ, αλλά μην προσπαθείς να τα ανάγεις σε ένα γενικευμένo αλλά πολύ αποσπασματικό και αποπροσανατολισμένο συμπέρασμα. Κι εγώ πχ. ακούω φωνές... αλλά δεν σημαίνει πως υπάρχουν. :D
  14. Συμφωνούμε πως διαφωνούμε κάθετα, λοιπόν... μονάχα που εγώ προσπάθησα στα πολύ βιαστικά να στηρίξω πρόχειρα τα γραφόμενά μου. Γουατ αμπάουτ γιου?
  15. Μεγάλοι και εντελώς αβάσιμοι μύθοι, ενισχυμένοι εν μέρει και από το μάρκετινγκ. "Μεγάλοι" και "ακομπρεσάριστοι" είναι κάλλιστα και πολυκάναλοι - η ύπαρξη περισσότερων καναλιών και features σε απολύτως καμία περίπτωση δεν τους εμποδίζει να έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Και τι πάει να πει αλήθεια "bigger tone"? Ορίζεται επακριβώς? Η "βρώμα" μόνο από τον ενισχυτή δεν έχει ουδεμία σχέση με το αν θα είναι μονοκάναλος ή πολυκάναλος. Και επίσης, ο μονοκάναλος μπορεί να είναι όντως πιο απλός σε χρήση (επόμενο μιας και τα features είναι πολύ λιγότερα) αλλά ούτε... λιγότερα συντηρητικά έχει, ούτε με λιγότερη αγάπη και προδέρμ φτιάχτηκε, ούτε πιο αγνή παρθένα λαμπίλα προσφέρει, ούτε (συνήθως) μικρότερη διαδρομή στο σήμα (μιας και αναλόγως με την επιλογή διάφορα paths και stages παρακάμπτονται). Αυτό που συμβαίνει - και το αντιλαμβάνομαι και το σέβομαι πλήρως, και μερικές φορές το νιώθω κι εγώ - είναι η αγάπη του κιθαριστικού κοινού απέναντι σε πολύ βασικά vintage σχέδια που χωρίς πολλά-πολλά προσφέρουν κλασσικό και διαχρονικό ήχο, και βρώμα σε στυλ turn-me-up. Όμως από την εποχή των... 50s έχει ευτυχώς υπάρξει μια καλή πρόοδος στον σχεδιασμό κυκλωμάτων κιθαριστικών ενισχυτών (όχι δραματική, αλλά ούτε και ιδιαίτερα ευκαταφρόνητη), προσφέροντας ιδιαίτερα χρήσιμες δυνατότητες και τιθασεύοντας το λαμπάτο distortion που υπό τις πρωτόγονες αυτές συνθήκες θα το παίρναμε μόνο υπό εντάσεις... κατεδάφισης. Αλλά οι ψευδοεντυπώσεις περί της υποτιθέμενης υπεροχής των vintage πρωτόγονων σχεδίων παραμένουν σαφέστατα και αναπόφευκτα υποκειμενικές, και χωρίς απολύτως καμία επιστημονική βάση.
×

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.