Προς το περιεχόμενο

ez

Guru
  • Αναρτήσεις

    1.775
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    12

ez ήταν Μέλος της ημέρας 16 Οκτωβρίου 2021

ez είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

9 Followers

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή ez

Rock Star

Rock Star (3/4)

  • Συζητητής Rare

Badges

799

Φήμη

  1. Μια σημαντική παράμετρος στην όλη κουβέντα είναι η στιχουργία, κατα κανόνα αγνοείται στο νήμα θαρρείς και μιλάμε μόνο για ήχους. Κάποιες φορές ναι, όχι όμως όλες. Το ζήτημα κάνει "τζιζ" και συγνώμη αν δημιουργηθεί αναταραχή, δεν παύει όμως να καθορίζει πρόσωπα και καταστάσεις - παράλληλα - όταν συζητάμε για το πως αισθανόμαστε ακούγοντας μουσική και πόσο τα στυλ των ειδών επηρεάζουν ή όχι την εντύπωση μας για άλλους ανθρώπους. Δεν θ' ακούσω το Blue Jean Blues ας πούμε για την μαγεία των λέξεων, είναι όμως απαράδεκτο για μένα να ακούω τον Peter Hammill μη δίνοντας σημασία στο τι λέει. Προσωπικά επηρεάζομαι και απο αυτό - και μάλιστα πολύ. Όταν κουβεντιάζω με κάποιον πχ για τον Neil Young ή τον Tom Robinson, τον Gil Scott Heron ή τον Eric Bibb και αυτός προσπερνάει τους στίχους, απογοητεύομαι και το ενδιαφέρον μου ατονεί.
  2. Μπορεί να υπάρχουν απο "αποχρώσες ενδείξεις"μέχρι "body of evidence " όμως, όπως θα βεβαιώσει πιστεύω και ο @LK Πάντως, χωρίς να θέλω να υπεκφύγω, δύσκολα θα υιοθετούσα κάποια ακραία εκδοχή του σκεπτικού του ΟΡ για να εξάγω συμπέρασμα, σίγουρα όμως θα με έστρεφε προς κάποια κατεύθυνση, μέχρι να επιβεβαιωθώ ή να διαψευστώ. Θέλω να πω διακρίνω λογική στο αρχικό ερώτημα, όσο κι αν δεν είναι η απάντηση άσπρο-μαύρο.
  3. Για μια φορά ακόμα να αναφωνήσω: ωραία και χρήσιμη συζήτηση, πάει καιρός που παρακολούθησα κάποιο νήμα με αντίστοιχη ζέση, να είστε καλά. Επειδή αναφέρθηκαν πιθανές σχέσεις μπλουζ και ρεμπέτικου, παρενθετικά να πω οτι και τα 2 είδη (όπως και άλλα) μοιράζονται κοινές καταβολές, έλκουν την καταγωγή τους κατα κάποιον τρόπο απο την ίδια μήτρα. Όμως, πέρα απο κοινωνικές, οικονομικές και άλλες συνθήκες, έχουν κοινά και στο καθαρά μουσικό κομάτι, εκτός απο τα πεντατονικά ηπειρώτικα που ανέφερε ο φίλος @Spyros Delta, σε τεχνικό επίπεδο σύνθεσης και δομής παρουσιάζουν αξιοσημείωτες ομοιότητες, όπως η επανάληψη του πρώτου δίστιχου - αλλά και περισσότερα. Λόγω του οτι έχω υπάρξει ως μουσικός πολλές φορές σε εκδηλώσεις με θέμα τη σχέση των δυο ειδών θα είμαι άδικος αν ισχυριστώ πως είναι παντελώς ξένα μεταξύ τους, ίσως δε μόνο τυχαίο δεν είναι πως οδηγήθηκα στα μπλουζ μέσα απο το ρεμπέτικο, μέχρι τα 16 μου δεν άκουγα καθόλου "ξένη" μουσική, αλλά αυτά είναι άλλες ιστορίες και δεν θα επιβαρύνω περαιτέρω την κουβέντα με οφ τόπικ.
  4. Σωστά, "διαβάζεται" όμως και ανάποδα, μπορεί και να διαμορφωθεί κάποιο χαρακτηριστικό εξαιτίας αυτής της ενασχόλησης. Ακόμα και αν το δεχτούμε αυτό, η αντιστοίχιση κατα τη γνώμη μου πάσχει. Να μου έλεγες την Μπέλλου ξερω γω, να σιωπήσω.
  5. Ωραία και χρήσιμη συζήτηση. Σε ό,τι με αφορά, θεωρώ πως είναι σχεδόν αδύνατο απο ένα και μόνο χαρακτηριστικό της προσωπικότητας κάποιου να τον κατηγοριοποιήσεις - και μάλιστα με απόλυτο τρόπο. Ας το θέσω έτσι, θα επηρεάσει το ενδιαφέρον μου να τον γνωρίσω βαθύτερα ή να συζητήσω μαζί του, πχ αν παρακολουθεί με πάθος Κοκλώνη και ακούει στο αμάξι Πανταζή, η διάθεση μου για πλησίασμα, αν δεν εκμηδενιστεί, θα ατονήσει στον ύψιστο βαθμό. ΥΓ. Κατανοώ τον βομβαρδισμό απαντήσεων απο τον @Superfunk, είναι θέμα που το κατέχει και καλά κάνει, όμως τούβλα του τύπου "η Στανιση αν ειχε γεννηθει στην Αμερικη θα ηταν η Ετα Τζειμς" καλό θα είναι να αποφεύγονται.
  6. ez

    Smokin' Out The Window

    Εύγε νεαρέ μου! Ηχητικά είσαι μονίμως σε δική σου κατηγορία, αν μιλάμε για glass strat tone διαθέτεις μάστερ. Εκείνο που μου άρεσε πιο ειδικά, είναι πως εδώ είσαι "κρατημένος" και δεν "τρώγεσαι" - όπως συχνά ακούω σε δημιουργήματα σου - να μπερδέψεις το πράγμα αρμονικά, αυτό λειτουργεί στη μελωδία που σκάρωσες και είναι συν για το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο μου θυμίζει ένα γλυκό ανακάτεμα απο γκόσπελ, στηβιρεηβονάδες αλλά και Roy Buchanan. Και εις ανώτερα.
  7. Μερικές σκέψεις μου τηλεγραφικά. Η πίστη στη μουσική βρίσκεται στην αρχή και καθορίζει όσα έπονται. Κάθε ειλικρινής και αφοσιωμένος μουσικός θα νοιώθει πάντα μαθητής. "Τα πάντα ρεί", κάθε μέρα είναι διαφορετική σε όσα παίζεις ή ακούς. Η εμβάθυνση και η γνώση γενικότερα καλλιεργεί αισθητική και κριτική ικανότητα, βοηθάει να γνωρίζεις ποιός είσαι και τι μπορείς να κάνεις, να σέβεσαι τον εαυτό σου αλλά να μην παραμυθιάζεσαι. Οι έννοιες καλύτερος/χειρότερος αφορούν κυρίως ΜΜΕ και παρεΪστικες χαλαρές κουβέντες. Κυρίαρχο στην τέχνη είναι αν και τι έχεις να πεις, το μέσο και η υψηλή τεχνική δεν είναι προαπαιτούμενα.
  8. @Nestoras Timmy δεν είχα (αν και έχω παίξει και προσπέρασα) οπότε δεν κρίνω, το Hot Cake το είχα όμως κάποιο διάστημα, είναι ελαφρώς μονολιθικό, raw στον χαρακτήρα του, όχι ιδιαίτερα εύκολο να ταιριάξει κάποιος μαζί του. Γενικά μιλώντας, μετά απο αμέτρητα βρωμιάρικα πετάλια στα χρόνια που παίζω, τείνω στο να εκτιμώ τις κατασκευές που έχουν τρανζίστορς στα κυκλώματα τους και ειδικά γερμανίου, θεωρώ πως έχουν τον πλέον "φυσικό" και responsive χαρακτήρα. Επίσης, ίσως και λόγω τεμπελιάς, μου αρέσουν τα λίγα ποτς, ακόμα και σε πολυποίκιλλες προτάσεις όπως modulation & delay/reverb, ωραίο είναι να περνάς την ώρα σου ψάχνοντας αλλά στο τέλος της ημέρας τα περισσότερα έχουν ένα σημείο (με μικρές αποκλίσεις) που θα εξυπηρετήσει και εκεί αποδίδουν το μέγιστο. Αν είχα πάντως τη δυνατότητα να προσθέσω ένα πετάλι στα πόδια μου, αυτό θα ήταν ένα αυθεντικό (κλώνους έχω κανα 2) D*A*M* Red Rooster. ΥΓ. Τελευταία ο εγωισμός μου πήρε ένα μάθημα, σε μια ανταλλαγή μου προτάθηκε ένα παλιό Twin Tube Seymour Duncan και καθότι κάποιες φορές πέφτω στην παγίδα του σνομπισμού, λέω οκ, ας το πάρω να χαζολογήσω λίγο και θα το αλλάξω με κάτι άλλο. Με έκπληξη διαπίστωσα πως μου άρεσε και αποφάσισα να του δώσω ευκαιρία στο πάλκο. Τις προάλλες στο Κύτταρο (απο κει το απόσπασμα που παραθέτω) ήταν το πρώτο του γερό λάιβ, το έβγαλα όλο με αυτό always on και μη πατώντας κανένα άλλο. Εντυπωσιακό και ταιριάζει ακριβώς στον τρόπο που παίζω, η αίσθηση είναι σαν ενισχυτής cranked up που "ακούει" τέλεια τις δυναμικές και μεταβολές απο τα ποτς της κιθάρας. Γηράσκω αεί διδασκόμενος. 10000000_349046401395039_5013739144847813328_n.mp4
  9. Εάν η κιθάρα είναι καλή, με οιονδήποτε καλό μαγνήτη θα ακουστεί καλά. Απο κει και πέρα είναι ζήτημα λεπτομερειών και "κουρδίσματος" του κάθε μαγνήτη για να σε ενθουσιάσει κάτι, οπότε οι δοκιμές (δυστυχώς) είναι μονόδρομος. Ακριβό κι επικίνδυνο σπορ αυτό. Ο μουσικός που παίζει δεν ακούει μόνο, αισθάνεται στο χέρι, κι αυτό κανένας δεν μπορεί να προεξοφλήσει πως θα σου ¨κάτσει" - ούτε ανιχνεύεται σε τεστ του Utube. Σαν γενικό κανόνα πάντως, κράτα πως μετά την κατηγορία των φθηνών μαγνητών, υπάρχουν αμέτρητες καλές επιλογές, πχ ο Duncan SSL-1 θεωρητικά ανταποκρίνεται σε όσα ζητάς, όπως και μοντέλα των Fralin & Lollar, μετά όμως αν ανέβεις κατηγορία τα πράγματα ξεφεύγουν οικονομικά, αν και όχι πάντα, πχ Budz, Rumpelstiltskin, OC Duff, Klein είναι εξαιρετικές επιλογές σε λογικά χρήματα, οι Ellis όπως αναφέρθηκε είναι πολύ καλοί αλλά πανάκριβοι, όπως και οι Foley, Sliders και πολλοί άλλοι. Ακόμα να προσθέσω (κάτω απο κατακραυγή φαντάζομαι ) πως κάθε φθηνό ή ακριβό μπουτίκ σετ είναι καλύτερο απο Φέντερ μαζικής παραγωγής. Ορίστε, το είπα. Σε ό,τι με αφορά ως στυλ παιξίματος και γούστο, οι καλύτεροι ίσως μαγνήτες στρατ που έχω παίξει είναι αυτοί που τύλιγε ο αείμνηστος Peter Florance.
  10. Μάλλον 1981, μόλις είχα ξεκινήσει να παίζω, πριν φτιάξουμε τους Blues Gang με τον Σωτήρη που εδώ είναι ακόμα φαντάρος. Απο τις πρώτες φορές που γεύτηκα τι σημαίνει να παίζεις με άλλους ηλεκτρικά. Φυσικά με δανεική κιθάρα, πιθανότατα Eko ήταν. Oh well...
  11. Σχετικά με όσα αναφέρουν οι @odis13 & @Shelter, συμφωνώ κι έχω παρόμοιες εμπειρίες, βεβαίως ο κόσμος της ακουστικής είναι πολύ διαφορετικός εξ αντικειμένου αλλά το όργανο πέρα απο κάθε παράμετρο που το χαρακτηρίζει είναι ένα όλον και χρειάζεται σαφώς χρόνος για να γνωρίσει κάποιος τα καλά και τα στραβά του. Η ομογενοποίηση της σύγχρονης παραγωγής έχει την τάση να εξομοιώνει την ενδεχόμενη προσωπικότητα βέβαια αλλά και πάλι όταν υπάρχει χρόνος και διάθεση πολλά μπορεί ν' αλλάξουν. Ένα στοιχείο πάντως που κατά την άποψη μου μοιράζονται ακουστικές και ηλεκτρικές κιθάρες και για μένα αποτελεί κρίσιμο σημείο είναι η απόδοση κάτω απο πίεση, όταν φτάνεις (συνήθως λόγω συνθηκών αλλά όχι μόνο) στα όρια της μια κατασκευή και θα γυρέψεις το κάτι παραπάνω, εαν η κιθάρα δεν γονατίσει, αξίζει στοργή και προδέρμ. Αλλάζω συχνά συντρόφους, και επειδή εκ φύσεως είμαι περίεργος αλλά και γιατί κάθε κιθάρα σε ωθεί σε διαφορετικό πλησίασμα και αντιμετώπιση της μουσικής.
  12. Το απόλυτο και καθοριστικό κριτήριο για μένα είναι το live (φυσικά ο καθένας έχει τη ζωή και τις προτιμήσεις - ανάγκες του, όλα σεβαστά και κατανοητά). Εκεί (όταν είναι εφικτό) λαμβάνονται οι τελικές αποφάσεις. Στην πρώτη επαφή συνήθως μου αρέσουν οι περισσότερες.
  13. ez

    Fusiongtr

    @fusiongtr Το ζήτημα δεν είναι να υπάρχει ή όχι κουμπάκι να ρυθμίζεις τα γούστα σου, να υπάρχει και καλώς και όποιος θέλει να ψάχνει και να το χρησιμοποιεί κατά βούληση. Το πρόβλημα είναι η εικόνα - αχταρμάς που αντικρίζει ο επισκέπτης και ο εγγεγραμμένος χρήστης, πρέπει να έχει μπροστά του καθαρά τα sections ώστε να επιλέξει τι θα κάνει. Εδώ συμφωνώ με τον @kpeyos , τα μεγάλα ξένα φόρα μπορεί να αποτελέσουν καλό μπούσουλα.
  14. Ακριβώς αυτό που προτιμώ στις thinline, κούφια με παραδοσιακό control plate, μεγειά! Χρόνια έπαιζα με τέτοια, ο συνδυασμός ash body - maple neck 99% είναι συνταγή επιτυχίας, το maple cap βέβαια έχει μια διαφοροποίηση απο το ένα κομάτι στο μπράτσο, όπως και η ποιότητα ξύλων & κατασκευής. Εκεί παίζονται και πολλές διαφορές, γιατί το neck είναι καθοριστικό για την αίσθηση του παιξίματος αλλά τα τονικά χαρακτηριστικά. Αν μετά απο λίγο καιρό σου κάθεται όμορφα, κράτα τη και άλλαξε τους μαγνήτες για ένα πρώτης τάξης όργανο.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου