Προς το περιεχόμενο

fanispap

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    15
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Bio

  • Τόπος
    Καβάλα
  1. Νομίζω ότι αρκεί ένας διαιρέτης τάσης και η 9V μπαταρία έγινε +/- 4,5 V! Ή εναλλακτικά ένα κοινό τροφοδοτικό 9V του εμπορίου στη θέση της μπαταρίας. Έτσι τουλάχιστον νομίζω..... :)
  2. Αυτό τί σας λέει; Το βρήκα σε αυτή τη σελίδα: http://headwize.com/projects/opamp_prj.htm Φαίνεται εύκολο και ανέξοδο σαν κατασκευή.
  3. ουπς!! :-[ sorry! Δηλαδή οι stereo είσοδοι είναι balanced? Στο manual αναφέρει ότι όλες οι line είσοδοι/έξοδοι είναι unbalanced εκτός από αυτές των 12 μονοφωνικών καναλιών. Τι ισχύει τελικά;
  4. Πρώτα απ' όλα να σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις! Η κονσόλα μου είναι αυτή http://www.thomann.de/gr/behringer_pmp5000.htm Έχει 12 mic εισόδους και 4 stereo, οι τελευταίες έχω την εντύπωση ότι είναι unbalanced. Σκεφτόμουν λοιπόν ότι αν πάρω αυτό: http://www.thomann.de/gr/the_sssnake_sk415-30_multicore.htm θα περισσεύουν 4 mic καλώδια τα οποία θέλω να τα συνδέσω σε 2 stereo εισόδους της κονσόλας. Αυτά τα καλώδια θα μεταφέρουν το σήμα των πλήκτρων (2 synth, στερεοφωνικά). Θα ήθελα δηλαδή να έχω ελεύθερες τις 12 εισόδους για μικρόφωνα. Αλλά το γεγονός ότι οι είσοδοι stereo είναι unbal θα έχει επίπτωση στον ήχο... Απ' ότι βλέπω, όμως οι λύσεις είναι κάπως ακριβές (tascam).... edit: Λέτε να υπάρχει κάτι σε DIY;;;
  5. Φίλε Μανώλη, ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Αυτό που θέλω είναι ένα μηχάνημα που από τη μια μεριά να έχει balanced είσοδο, να περιέχει τον opamp που αναφέρεις και στην έξοδό του να παίρνεις line σήμα! Μια άλλη διατύπωση του ερωτήματος μου μπορεί να είναι: Πώς μπορώ να συνδέσω μια πηγή line ή instrument με ένα μείκτη που δεν διαθέτει bal εισόδους, όταν βρίσκονται σε σχετικά μεγάλη απόσταση μεταξύ τους, χωρίς να έχω παρεμβολές (=θόρυβο) στο σήμα μου; Σχηματικά θέλω κάτι σαν αυτό: πηγή----<DI]===============================================[??>----Μίκτης όπου --- unbalanced ===balanced [??> αυτό που ψάχνω (αν υπάρχει δηλαδή......) Ευχαριστώ για το χρόνο σας! :)
  6. Χαιρετώ τους φίλους noizάδες! Θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να με διαφωτίσει... Υπάρχει συσκευή η οποία να μετατρέπει ένα balanced σήμα σε unbalanced; Έστω ότι η έξοδος ενός synth είναι συνδεδεμένη σε ένα DI, και το balanced καλώδιο που φεύγει από το DI συνεχίζει για αρκετά μέτρα (οπότε μαζεύει θόρυβο στη διαδρομή). Στην άλλη άκρη θέλουμε να συνδέσουμε ένα μείκτη που δεν έχει διαθέσιμη balanced είσοδο, αλλά Line. Τι πρέπει να παρεμβληθεί έτσι ώστε να έχουμε τα οφέλη της balanced συνδεσμολογίας με μια line έξοδο; Ελπίζω να έγινα κατανοητός!!!
  7. Να πω κι εγώ την άποψή μου... Η μουσική είναι μια παγκόσμια γλώσσα με ρίζες που χάνονται στα βάθη των αιώνων. Από την πρώτη στιγμή που ένας άνθρωπος των σπηλαίων χτύπησε ρυθμικά ένα ξύλο σε ένα πεσμένο κορμό, μέχρι τις μέρες μας με τα "μπλιμπλίκια" σε 24/96, η γλώσσα αυτή εξελίσσεται, διαμορφώνεται και μας συγκινεί. Ο κάθε λαός τώρα, έτσι όπως διαμορφώθηκε στην πορεία της ιστορίας, είχε και διαφορετικές ανάγκες που είχαν άμεση σχέση με το περιβάλλον του και τις ιστορικές συγκυρίες που αντιμετώπισε (άλλες συνθήκες ο αφρικανός, άλλες ο εσκιμώος π.χ). Αυτές καλλιέργησαν την κουλτούρα του, τις δοξασίες και τα πιστεύω του και επομένως την μουσική του έκφραση. Φυσικά δεν έλλειψε και η επαφή μεταξύ των λαών, λόγω του εμπορίου, των πολέμων, της ανάγκης για εξερεύνηση και επεκτατισμό κλπ. Αυτή η επαφή επέδρασε και στη μουσική. Νέα όργανα, νέοι φθόγγοι και εκφράσεις, αποτέλεσαν πρόκληση για τους ντόπιους μουσικούς, οι οποίοι αφομοίωσαν και προσάρμοσαν στα δικά τους μέτρα και σταθμά το κάθε "ξενόφερτο" στοιχείο. Πάρτε για παράδειγμα το κλαρίνο, ένα αρχικά δυτικό μουσικό όργανο, το οποίο κάνει γενιές και γενιές Ελλήνων να αναστενάζουν και να το θεωρούν "δικό τους". Επίσης θα μπορούσαμε να αναφέρουμε τα χάλκινα της δυτικής μακεδονίας, το ακκορντεόν σε πολλά δημοτικά είδη και στο ρεμπέτικο και πολλά ακόμα. Άρα λοιπόν δεν είναι η προέλευση και η χώρα κατασκευής ενός οργάνου που το κάνουν ελληνικό, αλλά η αφομοίωσή του από το λαό και τους μουσικούς του. Κι έρχομαι στο θέμα... Έχω την εντύπωση ότι η χρήση των ηλεκτρονικών πληκτροφόρων στην ελληνική πραγματικότητα έγινε κυρίως για λόγους πρακτικούς και λιγότερο για αισθητικούς. Ο ακορντεονίστας για παράδειγμα, αντί να επωμίζεται το βάρος του ογκώδους οργάνου του :P, προτίμησε να πάρει μια φαρφίσα, που δε θα τον κούραζε τόσο, και είχε κι ένα σχετικά παραπλησιο ήχο. Αργότερα, με την έλευση των synth, ο πληκτράς μπορούσε να αντικαταστήσει μια πληθώρα οργάνων, χωρίς βέβαια με την πιστότητα και την ίδια εκφραστικότητα αυτών. Αυτό έδινε σε ένα μουσικό σχήμα ποικιλία ηχοχρωμάτων και συνεπώς μεγαλύτερη γκάμα ρεπερτορίου. Φυσικά, δεν πρέπει να παραβλέψουμε, ότι ένα τέτοιο σχήμα συνέφερε και τον εκάστοτε επιχειρηματία του μαγαζιού. Έτσι καθιερώθηκαν και εξαπλώθηκαν οι "λαϊκοί" ή οι "ελληνικοί" ήχοι μεταξύ των πληκτράδων. Ακόμα και σήμερα, με τις δυνατότητες των τελευταίων workstations, αλλά και του software, οι "δημοφιλείς" αυτοί ήχοι δεν άλλαξαν προς το καλύτερο, δηλαδή πιο κοντα στο όργανο που μιμούνται, αλλά παραμένουν στα επίπεδα της κακής απομίμησης. Οι ήχοι αυτοί δεν είναι στο γονιδίακό μας σύστημα, όπως πχ το μπουζούκι και το κλαρίνο, δεν έχουν επιβληθεί και επικρατήσει γιατί εκφράζουν το λαϊκό αίσθημα, αλλά για άλλους λόγους όπως προανέφερα. Συνεπώς, δεν έχουν αφομοιωθεί από τη λαϊκή κουλτούρα. Η γνώμη μου είναι ότι σε κανέναν δεν αρέσουν πραγματικά αυτοί οι ήχοι, ούτε στους μουσικούς, ούτε στο κοινό, αλλά όλοι τους ανέχονται. Στο κάτω-κάτω οι πρώτοι κοιτάνε να βγάλουν το μεροκάματο, και οι δεύτεροι να χορέψουν και να ρίξουν καμιά στροφή να τους καμαρώσει η γυναίκα τους..... Συγχωρήστε με για το μέγεθος του post
  8. Απίστευτο! >:( Κι εγώ είχα βάλει στο μάτι τον εν λόγω samson εδώ και λίγες μέρες και έλεγα μέσα στη βδομάδα να τον παραγγείλω... Και τώρα λέει ότι δεν τον έχουν πια στο thomann!!!!! :( :( :( Και ο επόμενος samson (MDR 10) είναι στην υπερδιπλάσια τιμη...
  9. Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, πρέπει στο motif να είμαι σε pattern η song mode και να έχω κενό το κανάλι 1, σωστά; :)
  10. Φίλε Κήλωνα, σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Έκανα όπως μου είπες (ή τουλάχιστον ό,τι κατάλαβα :P): Έχω συνδέσει το midi out του tr με το midi in του motif και έχω βάλει τις ρυθμίσεις που είπες. Κατόπιν βάζω ένα performance στο motif που χρησιμοποιεί arpeggiator και το αφήνω να παίζει. Πειράζοντας το τεμπο από το tr, αλλάζει και το τεμπο στον arpeg. Τέλεια, λέω απο μέσα μου!!! Όταν όμως παίζω στο κλαβιε του tr, ακούω και τους ήχους του motif. Επίσης, το sustain του tr επηρεάζει και το mo! Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο το περίμενα, αλλά είπα μήπως η κατάσταση sync αναφέρεται μόνο στο τέμπο.... (καλά, μη βαράτε! :-X) Μάλλον πρέπει να ρυθμιστούν τα midi channels, αλλά έχω την εντύπωση ότι σε performance mode (motif) ή σε combi (tr) δεν μπορείς να αλλάξεις τα κανάλια (μπορεί να λέω και βλακείες :-[) Μήπως η λύση είναι κάποια τρίτη συσκευή tap-tempo; υπάρχει κάτι τέτοιο;
  11. Αγαπητοί noizάδες σας χαιρετώ και εκλιπαρώ για τη βοήθειά σας! :) Έχω στην κατοχή μου ένα motif es κι ένα korg tr. Και τα δύο έχουν πολύ καλούς arpeggiators (μάλιστα το tr έχει δύο!), και θα ήθελα να τους χρησιμοποιήσω ταυτόχρονα και στα δύο όργανα. Το tr έχει ένα βολικό tap-tempo feature, το οποίο το χρησιμοποιώ για να "πάρω" π.χ. το ρυθμό του ντράμερ. Μέχρι εδώ καλά, το tr έχει συγχρονιστεί με την υπόλοιπη μπάντα. :) Τώρα το ζήτημα είναι να συγχρονιστεί και το motif. Αυτό μπορεί να γίνει αυτόματα; Δηλαδή η εντολή που δίνω στο tr να περάσει και στο motif; ???
  12. Γεια σε όλους !!! Πρόσφατα έκανα κι εγώ προφιλ στο myspace: http://www.myspace.com/fanispap Παρατήρησα όμως, ότι στο κομμάτι που ανέβασα, όταν το ακούω streaming στο myspace, έχουν κοπεί οι ψηλές συχνότητες, σαν να το ακούω π.χ στα 22020Ηz! Αν το κάνω download, ακούγεται κανονικά! Τι παίζει; :( Σε άλλα προφίλ ο ήχος είναι μια χαρα. Έκανα κανένα λάθος;;;
  13. Πολύ καλοί ήχοι κρίνοντας από τα samples που υπάρχουν στο link που έδωσες (πράγματι αδικούνται στα βίντεο). Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση είναι η αρτιότητα των ήχων παρόλο που οι δημιουργοί επέλεξαν να μη χρησιμοποιήσουν insert effects! Αυτό δείχνει πως με σωστό προγραμματισμό τα εφε είναι περιττά (τουλάχιστον στo Motif ;))
  14. Φίλοι μου, γεια σας κι από μένα! Παρακολουθώ το forum πολύ καιρό τώρα, παρόλο που η συμμετοχή μου είναι ελάχιστη.... :( Με αφορμή το Noiz OD, μπήκα κι εγώ στη διαδικασία των diy πεταλιών και ομολογώ πως είναι άκρως ενδιαφέρουσα ενασχόληση. Επειδή κατά τη διάρκεια των σπουδών μου (ηλεκτρολόγος γαρ :)) χρησιμοποιήσαμε φωτοευαίσθητες πλακέτες, έχω την εντύπωση ότι πριν την αποχάλκωση χρειάζεται και εμφάνιση με χημικά αντίστοιχα της φωτογραφίας. Τότε εμφανίζεται (κυριολεκτικά, αφού πριν δε φαίνεται τίποτα!) το κύκλωμα πάνω στην πλακέτα και είναι έτοιμο για τα οξέα. Η φωτοευαίσθητη πλακέτα, λοιπόν, είναι σχετικά δαπανηρή και χρονοβόρα μέθοδος (υπολογίστε ότι και η ίδια η πλακέτα είναι ακριβότερη από την "απλή"). Η καλύτερη μέθοδος είναι το λεγόμενο toner-transfer με τις διαφάνειες press-n-peel. Με αυτή, αποτυπώνεται ο γραφίτης του laser εκτυπωτή (ή φωτοτυπικού) από τη διαφάνεια πάνω στην "απλή" πλακέτα μέσω σιδερώματος. Κατόπιν είμαστε έτοιμοι για αποχάλκωση! Δυστυχώς δεν βρήκα στη χώρα μας κάποιο κατάστημα που να διαθέτει τέτοιες διαφάνειες, οπότε η λύση είναι τα internetικά καταστήματα του εξωτερικου (στο banzai effects έχει!). Μέχρι τώρα δούλευα με διάτρητες πλακέτες, αλλά το τυπωμένο κύκλωμα έχει άλλη χάρη... ;D Επίσης παροτρύνω όποιον θέλει να ασχοληθεί, να μην απευθυνθεί σε εργαστήρια και τέτοια αλλά να προσπαθήσει μόνος του να κάνει όλη τη δουλειά (αυτός είναι και ο ορισμός του diy)! Είναι άλλη φάση να βλέπεις το κύκλωμα να "ζωντανεύει" τσαλαβουτώντας στα χημικά!!! ;D Άντε και καλή επιτυχία!
  15. Καλησπέρα σε όλους! :D Μήπως γνωρίζει κανείς αν υπάρχει το DVD του MOTIF στην Ελλάδα; Στο motifator το έχει 20 ¤, αλλά μου είναι αδύνατο να μπλεχτώ με πιστωτικές και εξωτερικά. :? Το έχει πάρει κανείς από εσάς;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.