Προς το περιεχόμενο

Holystone

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    2.130
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

46 Neutral

Σχετικά με τον Holystone

  • Rank
    Noizholic

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    We have to work, don't we?
  • Τόπος
    Everywhere and nowhere...

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

659 προβολές προφίλ
  1. Ενα μανικι με μηδενικο relief, και κατεβασμενα ταστα, θα καταφερει να φερει στην επιφανεια θεματα των ταστων, που λυνονται με fret leveling/ crowning κτλ. (κακα τα ψεμματα δεν ξερω πόσοι και με πόσες κιθαρες εχουμε που απο τη μαμα τους ηταν τελειως leveled τα ταστα - και σε αυτο θα ηθελα και την αποψη των κατοχων ακριβων οργανων...) Το relief θεωρω (αν και δεν ημεθα μαστορες αλλα σεταρω μονος μου τις κιθαρες μου εδω και χρονια) εχει λογο ύπαρξης για καποιον που θελει χαμηλα τις χορδες, αλλα περιοριζεται στο πανω μισο της ταστιερας. Δεν βρισκω πρακτικο λογο, να θες να παιζεις σολα στο μεσον της ταστιερα, και η χορδη να "βουταει" πιο χαμηλα απο τα επόμενα ταστα και να ταστιαζει...(βεβαια αναλογα το χτυπημα με την πενα, και το υψος απο τα saddles, και το μεγεθος χορδων...) . . Ναι, ξερω...τα θελω και τα θελουμε ΟΛΑ!: 1. Χαμηλό action 2. Και σε δυνατο χτυπημα στυλ παιξιματος 3. Να μην ταστιαζει ακομα χωρις fret leveled μανικι σε μαστορα 4. Light gauge χορδες για να σηκωνουμε 3 τονους στα bends.... 5. και ετσι να ΜΗΝ ΤΡΙΖΕΙ! Πλέον με σειρα προτεραιότητας στα μανικια μου θεωρω τα εξήςγια λιγοτερο τριξιμο (και διορθωστε με please αν κάνω λάθος): 1. Fret leveled/crowned ταστα 2. Πιο χοντρες χορδες (το καλύτερο ηταν με 11αρες και ειχα καλύτερο κουρδισμα, και λιγότερο τριξιμο, αλλα θελει γερα χερια...) 3. Πιο...ελαφρυ παιξιμο...
  2. Κατ' εμε: 1. Αν δεν παιζει σε live η κιθαρα (ωχ...σορυ...δεν επρεπε να το γραψω τωρα αυτο....) 2 φορες το χρονο με lemonoil γενικα ειναι καλό (όπως γραφει παραπανω φιλος). Βεβαια, αναλογα και την χρηση και μεσα στο σπιτι, εξασκηση κτλ. Γενικα, όταν δεις οτι αρχιζει να μαζευει βρωμια γυρω απο τα ταστα ή ειναι εμφανης ακριβως κατω απο τις χορδες (γιατι γυρω τους συνηθως το δαχτυλο την τριβει και φευγει) και πιο συχνα ή αναλογα πόσο ιδρώνουν τα χερια κτλ. 2. Αν το παρακανεις με το λεμονολαδο, θα το δεις στην ταστιερα, που θα βγαζει στιγματα λαδιου σε σημεια. Το προβλημα ειναι να μην μπαινει παρα πολυ λαδι και μουσκευει γενικα κατω απο τα ταστα, γιατι αναλογα πώς εχουν τοποθετηθει κτλ (με CA κολλα ή όχι) μπορει να τα πεταξει καποια που ειναι ισως ηδη χαλαρα...(μην φανταζεσαι οτι θα βγουν να βγαλουν κανενα ματι, απλα θα ειναι loose και θα φαινεται και στον ηχο ισως) 3. Εγω αφου εχω καθαρισει την ταστιερα με πανι που εχω βρεξει με το λεμονολαδο να φυγουν οι περισσοτερες βρωμιες (εκτος αν εχει τοσο μαζεψει που θελει βγαλσιμο) τοτε με μια μπατονετα που βουταω στο λεμονολαδο, περναω ολοκληρο το ταστο (ή 2-3 με ενα dip). Και αφου περασω ολη τη ταστιερα, με ενα στεγνο πανι τριβω καθε ταστο, μεχρι να μην πολυγυαλιζει. Αν εχεις βαλει πολύ, θα δεις οτι σου αφηνει στιγματα, οποτε ξανασκουσπιζεις. 4. FastFret συνεχεια στις χορδες, πριν ξεκινησω, κατα την διαρκεια αν σερνει πολύ η εξασκηση/ προβα, και σιγουρα σκουπισμα με πανακι τις χορδες και παλι fastfret στο τελος. 5. Όταν αλλαζω χορδες, εχω σε ενα μικρο μπουκαλακι, ελαφρυ λαδι ραπτομηχανης κτλ, και με μια βελονα ή ακρη λεπτης χορδης ακουμπαω πανω στο βαγονακι εκει που ακουμπαει η χορδη (οσο ειναι επανω). Μεταλλο με μεταλλο, χορδη βαγονακι, το λαδι αυτο ειναι το καλυτερο να μην σκουριαζει εκει η χορδη και να σπαει , και να επιστρεφει εκει μετα απο bends. 6. Περασμα με "Βrasso" τα ταστα με αλλη μπατονετα και σκουπισμα τριψιμο με βαμβακι, αφου το αφησω λιγη ωρα επανω. Πραγματικα τα καλογυαλισμενα ταστα, τα κανει λεια. (αυτο γενικα στα μεγαλα διαστηματα service 2 φορες το χρονο ή αν τα βλεπεις οτι αρχιζουν και χανουν τη γυαλαδα τους 7. Το σωμα απλα, με πανι νωπο με νερο και σκουπισμα ......Ο,τι θυμηθηκα....
  3. Καλησπέρα και απο εμενα! Ηθελα να κανω μια διατυπωση/διαπιστωση κτλ κτλ...Δεν ξερω αν συμφωνειτε, αλλα θελω την γνωμη σας σε αυτο: Καποιος μου ειχε πει, οτι κατι που βγαινει σημερα, στα επομενα χρονια ειναι απλα παλιο, αλλα μολις κλεισει μια γενια (30χρ.) γινεται "κλασσικο" και ακόμα πιο μετα γινεται "vintage".. Δηλ, οταν βγηκε την δεκατια του '80 το cd και εγινε ευρεως γνωστο, σιγα σιγα ο πολυς κοσμος αφηνε στην ακρη τα βινυλια και αναζητουσε τον "ψηφιακο ηχο του μελλοντος-τον αψεγαδιαστο στουντιακο ηχο" στα cd. Ετσι, που λιγο μετα, δεν τολμουσε ο πολύς κόσμος να βαλει βινυλιο (ξαναλεω ο πολυς- η μαζα, οχι οι πιστοι οπαδοι του βινυλιου και του ηχου του) Πλεον, εχουν συμπληρωθει 30+χρονια απο το βινυλιο πηγε στην ακρη απο το cd, εφυγε και αυτο και ανελαβε το cloud streaming, και πλεον γινεται comeback του βινυλιου ως "κλασσικο" μεσο της προηγουμενης γενιας... Ισχυει κατι τετοιο;;; Σε 30 χρονια απο σημερα, τα παιδια μας θα εχουν σημερινα πραγματα μας που θα κανουν την επανεμφανιση τους ή σας γραφω βλακειες;;;; (ΥΓ.: Οντας 40 πλεον, εχοντας γεννηθει το 1980, η γενια του Mario, Tetris, GameBoy, κλτ 80λας, βλεπουμε να κανουν θραυση τα πχ retro games και σε κινητα κλτ, επανεκδοσεις συσκευων με ολα τα παιχνιδια ρετρο κτλ,που μεχρι χθες απλα ηταν παλια... Ηδη σε μαγαζια αφιερωμενες cult βραδιες, 80s κλτ. )
  4. Το ιδιο καλα τα Schaller με το αυθεντικο Floyd Rose Original. Μονο, που απο την στιγμή που εχεις Floyd Rose επανω, πρεπει να εισαι σιγουρος οτι οι διαστάσεις ειναι ακριβως οι ιδιες με αυτο. Πληρης συμβατοτητα στα Floyd μεταξυ τους. Για τα schaller δεν γνωριζω. Οταν αλλαξα floyd στην δική μου LTD εβαλα καινουργιο FR special. Οπως ηταν μαμα, απλα αλλαξα τις βιδες στα studs και την εβαλα. Τοσο καλα εκατσε απο το εργοαστασιο που το intonation ηταν αλφαδι στα saddles. Γενικά, πριν πας σε καινουργια saddles κτλ και εξοδα, δες οτι οντως εχουν προβλημα κτλ. Εκει που ειδα οτι υπαρχει θεμα ειναι αν χρησιμοποιεις συγκεκριμενο gauze παχους χορδων ή ανεβεις, και μετα βαλεις πιο λεπτες χορδες. Αν εχουν χαρακωσει τα saddles, θα εχεις θεμα. Πχ 10αρες; τοτε καλο ειναι να μεινεις εκει. Αν ανεβεις, τοτε μετα παιζει θεμα ισως
  5. Καλησπέρα. Τελευταία, ανακαλυψα το Sonarworks προγραμμα. https://www.sonarworks.com/reference Ηταν πριν μερικες βδομαδες που διαβαζα στο fb οτι ο κιθαριστας των Stratovarius που κανει και παραγωγες, ειχε ξεμεινει στην Βραζιλια και έπρεπε να συνεχιζει να μιξαρει ή να ακουσει υλικο που του γραψανε και να συνεχισει τα project του. Και αναφερθηκε οτι δουλευε απο το αυτοκινητο του μεσω wifi το στουντιο του σε άλλη ήπειρο, και ακουγε αντιπροσωπευτικα τον ηχο του στουντιο στα αυτια του με το προγραμμα Sonarworks. (εχει και για ρυθμιση ακουστικων, και μονιτορ) Λοιπον, απο περιεργεια και μονο, εψαξα και κατεβασα την trial 21 ημερων εκδοση του προγραμματος απο το site τους. Για την ιστορια, εχω απο το 2006 τα Beyerdynamic DT770 250ohm. Ποτέ, μα ποτέ, δεν καταφερα να τα χρησιμοποιήσω για να ακουσω τον ηχο των ηχογραφήσεων μου σε αυτα για τεστ και να μην τα πεταξω στην άκρη. Πολλά ψηλά, scouped καποια υψηλομεσαια, αλλα αρκετα ευχαριστημενος στα μπασσα του. Ομως, τα ειχα παντα στην άκρη, που και για ηχογράφηση οργάνων πάλι δεν καταφερνα να εχω ενα ισορροπημενο ήχο. Βαζω το προγραμμα, φορτωνω το προφιλ των ακουστικων και Βουαλα! Σαν τον ανθρωπο που μετα απο 14 χρονια ακουει για πρώτη φορα ήχο! Επιτελους, ακουγα σε ισορροποια ολες τις μπαντες και συχνότητες! (έτσι οπως εχω μαθει να ακουω) 99ευρω, και το σκέφτομαι πολύ για την αγορά του. Σκέφτομαι αν φορτώσω και ενα plugin που μου διορθωνει την στερεοφωνια, σαν να ακουω απο μονιτορ. (συμπληρωματικα φυσικα με τα μονιτορ και οχι προς αντικατασταση) Εχετε υποψιν σας; Ποια η γνώμη σας;
  6. Αν γλυστρανε συνεχεια, τοτε παιζει οπως λενε παραπανω να εχουν κανει αυλακι μεσα τα saddles. Να ρωτησω (μπορει και να το κανεις ηδη), φανταζομαι δεν σφιγγεις παρα πολυ τα allen κλειδια στα saddles οταν βαζεις καινουργιες χορδες, ετσι; Γενικα για να ξερεις πόσο πολύ σφιγγεις, το κολπο ειναι να βαζεις την μυτη του allen της πιο μακρυας πλευρας, και να κρατας με την κοντη πλευρα να σφιγγεις τις βιδες. Αν το κανεις αναποδα, λογω ροπης, εφαρμοζεις μεγαλυτερη δυναμη απο οσο πρεπει οταν σφιγγεις και ετσι χαρακωνονται τα saddles του floyd (ή ραγιζουν τα block) Αυτο βεβαια κυριως στα χαμηλοτερης τιμης floyd, πχ special, που δεν εχουν ατσαλινα saddles. Aν οντως ετσι είναι ή εχουν ραγισει τα block τοτε αν σε συμφερει αγορασε μονο τα saddles αυθεντικα απο FloydRose που ειναι ατσαλινα
  7. Απο τοτε που εβαλα το Goldo Backbox https://www.thomann.de/gr/goeldo_backbox.htm στην LTD μου, βρηκα την υγεια μου! Πλέον εχω κιθαρα με Floyd που ειναι και σαν fixed hardtail και δεν ειναι! (λιγο ασχετο με το αλλαγμα χορδων, αλλα ιδως φανει χρησιμο σε καποιον...) Ενδεικτικα τι κερδιζει καποιος με τετοιο συστημα και τι χανει: Τα συν: -Σταθερο κουρδισμα. Συμπεριφερεται σαν σταθερη γεφυρα, αν και λειτουργει συγχρονως και σαν float -Ως γνωστον, συνεχιζεις να εκμεταλευεσαι το Locking nut και την ιδιοτητα του να μην εχεις θεμα με ξεκουρδισματα λογω μικρης ολισθησης της χορδης στο παραδοσιακο nut (αν και λιγος γραφιτης και εκει λυνει το προβλημα...) -Και χορδη να σπασει, κραταει σταθερη την ταση στη γεφυρα, και δεν βουταει μπροστα να ξεκουρδιστει σε Live η κιθαρα -Τα bends τωρα πλεον ειναι ακομα πιο ευκολα καθως, σε καθε σηκωμα της χορδης δεν κινειται η γεφυρα, αρα λιγοτερη διαδρομη -Πιο ευκολο κουρδισμα σε καινουργιες χορδες. Τα πλην: -Ακριβως επειδη ειναι σταθερη η γεφυρα, στηριζομενη ομως σε ελατηριο (σαν αμορτισερ) ειναι πιο σκληρο το floyd και θελει μεγαλυτερη δυναμη. Δηλ, απλα χτυπηματα με τα δαχτυλα στο whammy bar, δεν γινονται αισθητα. -Αν καποιος χρησιμοποιει συχνα το floyd (πολλοι λενε οτι καλο ειναι να μην το παρακανουμε ) τοτε κινδυνευουν να φθαρουν ακομα περισσοτερο τα knife edges της γεφυρας. Δηλ, dive bombs? Ι don't really think so... (oχι οτι και εγω δεν της εχω κανει με αυτο, αλλα την λυπασαι μετα..) Αν καποιος δεν πολυχρησιμοποιει το floyd, δυο μικρες τρυπες κατω απο τα ελατηρια και κομπλε...
  8. Holystone

    Squindεr Stratocaster Remake

    Καλως ηρθες Νικο. Πολύ ενδιαφερουσα η τεχνοτροπια... Μακαρι να ειχαμε και φωτο για το αποτελεσμα
  9. Holystone

    Squindεr Stratocaster Remake

    Καλημερα, και με το καλό, Καλή Χρονιά σε όλους, με πολλή Μουσική! Δεν άντεξα! Έπρεπε να την τερματίσω... Έτσι, μπήκα στην διαδικασια την μετατρεψω σε replica Fender Custom Shop HSS Heavy Relic OW. Ως γνωστόν, να κάνεις να φαινεται το poly ως nitro, ειναι περιεργη φαση... Όμως, σιγα σιγα, ξυσιμο, τριψιμο με διαφορα μεγεθη μεχρι ψιλο γυαλοχαρτο, ανεδειξε το alder που βρισκεται πισω απο το φινιρισμα σε αυτη την squier που μου εχει κανει εντυπωση, καθως θα περιμενα ηδη να φαινοντουσαν οτι εχει 3-5 κομματια ξυλο... Για την ωρα μεχρι εκει που φιανεται, δειχνει το ενα κομματι... Το σωμα το ετριψα με αρκετα ψιλο γυαλοχαρτο για να φυγει η γυαλαδα, και μετα με 0000συρματακι, και πετυχε ακομα καλυτερα. Στην επόμενη φαση, θα τη "λερωσω" λιγο, και θα την κλεισω με mat clear coat. Ήδη, 1. εχω πάρει mint green pickguard, το ετριψα και αυτο με ψιλο γυαλοχαρτο να φυγει η γυαλαδα, 2. το "λερωσα" εκτος μαγνητων να σκουρινει λιγο, 3. εχω παραγγειλει εναν Tonerider Generator HB μαγνητη 4. Θα προστεθουν οι μονοί middle και neck wilkinson που καθονται και θα γινει η HSS που μου εχει κολλησει στο μυαλο! (for my eyes, ears and hands only!) ..... to be continued YΓ: χμ...τώρα που την βλέπω, μια χαρα ταιριαζει με το καλυμμα του καναπε...
  10. Συγνώμη για το σφήνα σχόλιο, μιας και δεν έχω ιδιαίτερη άποψη επ'αυτου, αλλά μην ξεχναμε και την μεταβλητη όπου το tremolo arm βρίσκεται κάτω απο την Ε καντινι.... Αυτο και μόνο, δεν παίζει ρόλο στην πίεση που ασκείται στην γέφυρα; Αν δεν παίζει ρόλο το ότι δεν βρίσκεται στην μπάσα Ε χορδή (όπως το είχε ο SRV) και Θεωρητικά εκεί θα έπρεπε καθώς στις μπασσες είναι και η μεγαλύτερη τάση, τότε ίσως να έχει και μικρή διαφορά και οι 9-10μοιρες του claw. Γιατί με βάση αυτό, έχοντας μεγαλύτερη τάση στα springs από το υπό γωνία claw θα έπρεπε το tremolo arm να ηταν επάνω και όχι κάτω στην Ε καντινι... (λέω εγώ τώρα... ) Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με...
  11. Holystone

    Squindεr Stratocaster Remake

    Καλησπέρα, μετά από πάνω από 1 χρόνο που έκανα την μετατροπή και στο headstock sticker, ανεβάζω άλλη μια φώτο που με έκπληξη είδα ότι έχει αποκτήσει φυσικά cracks, τα οποία είναι βαθιά, και δεν έρχονται μέχρι επανω. Τελικά ένα φυσικό relic αποκτάει σιγά σιγά
  12. Μια διευκρυνιση να μην σας μπερδεψω (αν και το αναφερω παραπανω): Ολη η παραπανω διαδικασια εγινε απο εμενα σε επιπεδο DIY σε δικη μου κιθαρα. Αυτο φυσικα σημαινει κατι μακραν του "επαγγελματικου refret", λογω απειριας και απουσιας επαγγλεματικων εργαλειων και χρονου που απαιτειται Επισης, στην παραπανω διαδικασια δεν εχω κανει fret level, καθως, οπως γραφω, μου ηταν αδυνατο κυριως λογω εργαλειων αλλα και απειριας και χρονου που απαιτει κατι τετοιο και ειδικα σε ατσαλινα ταστα... Το fret level σε συνδυασμο με σωστη ρυθμιση του nut ειναι εκεινο που κανει ενα οργανο απο το να παιζει "καλα" στο να παιζει "τελεια". Οποτε τα χρηματα σε ενα καλο μαστορα με εμπειρια ειναι fair enough για οργανα που θελουμε να παιζουν τελεια, οπως επισης και το κοστος σε ασαλινα ταστα. Απλα η τοποθετηση εγινε απο εμενα στο καλυτερο δυνατο που θα μπορουσα, προσπαθωντας να φερω τα ταστα στο ιδιο επιπεδο μετρωντας τα ανα 3. Αυτο ηταν το καλυτερο που μπορουσα να κανω απο πλευρας μου, που ναι μεν ειχε πολυ καλα αποτελεσματα, αλλα ειχα συμβιβαστει κιολας στο μεχρι πού μπορουσε να φτασει το DIY. (ειναι επισης ρυθμισμενη ψηλα οι χορδες, οποτε πιθανο fret buzz, καπως αυτο μαζευτηκε). Για τα δεδομενα τα δικα μου παιζει τελεια, και ναι, θα την επαιρνα και σε live μου
  13. Την Vintage την εχω απο το 2015. Τοτε δεν ειχα εργαλεια να μετρησω το radius της. Θεωρουσα πως πιθανον να εχει 10αρι (οπως εβρισκα και στο νετ για πληροφοριες, αλλοι λεγανε για 12αρι). Ομως, σε συγκριτικο διπλα διπλα στην Classic Player 60s (12ιντσο C profile), η Vintage καθοταν στο χερι μου, αν οχι καλυτερα, σχεδον το ιδιο. Αποκλειεται ελεγα να ειναι 10αρι. Μετα που πηρα και μετρησα το μανικι της Vintage, ηταν οντως 12αρι. Προς το soft C προφιλ, και οχι πολυ παχυ. Ο,τι επρεπε. Επισης, το ματ φινιρισμα, με εκανε να ευχαριστιεμαι στο παιξιμο πολυ περισοτερο απο εκεινο του gloss της Fender. Μα, ξερετε τι ειναι να εχεις μια πολυ καλη Fender (λογω specs κλτ) και εσυ να θες να παιζεις με την ταπεινη Vintage;;; και να σε κοιταει καταματα κρεμασμενη (η άλλη) στον τοιχο, και να της λες, " sorry, I can't" Τελικα, κατα την ταπεινη μου αποψη, το να εχεις ενα φτηνο οργανο, που το εχεις φερει στα μετρα σου (και ας εφτανε τελικα την τιμη μιας ετοιμης ακριβης), τουλαχιστον για εμενα απο... ψυχολογικης αποψης, "μη σταξει, μη βρεξει και μην γρατζουνιστει", νομιζω οτι με δεσμευει πολυ λιγοτερο να μην την ευχαριστηθω και στο ζορισμα, και σε χτυπηματα κτλ. Δεν...την...λυπαμαι...(με την καλη εννοια) να την ευχαριστηθω, ταλαιπωρωντας της... (αν σημερα μου εκαναν δωρο μια πανακριβη strat κιθαρα, δεν ξερω αν θα την επαιρνα σε live, αν δεν θα ημουν σφιγμενος, μην την ζορισω κτλ, τα ξερετε πώς πανε αυτα ) (για να μην ειμαι βεβαια αδικος ή ακυρος, μιας και δεν εχω 2Κ κιθαρα ή παραπλησια κτλ - οικονομικα μιλωντας- νομιζω οτι αυτην την αντιμετωπιση θα ειχα. Οσοι εχουν βεβαια ακριβα μοντελα, ας πουν τι σκεφτονται και αν αυτο στεκει...)
  14. Έτσι. Η αλήθεια πχ για εμένα, έχοντας αλλάξει αρκετές κιθάρες (ψάχνοντας το Holy Grail), πως το μανίκι που έχω καταλήξει σε προφίλ κτλ πως μου ταιριάζει είναι αυτό μιας ESP/LTD, Thin U, με XJ ταστα. Αφού, έψαχνα για low end, bolt on κιθάρες τους να δω αν μπορώ να βγάλω το μανίκι και να το περάσω σε άλλη κιθάρα μου Ειχα μια Ltd που πούλησα. Μετά από εκεί, κάθε κιθάρα που έχω και πιάνω, νομίζω ότι την αίσθηση που είχε το χέρι μου με αυτήν, δεν το βρίσκω.... Έτσι ακριβώς εδώ μεταφράζεται αυτο που λεμε, πως πρέπει να δοκιμάζει κανείς την κιθάρα πριν την πάρει. (για όσους νέους κιθαρίστες το διαβάζουν εδώ τώρα, αυτό είναι το μυστικό...) Ο,τι κιθάρα και να είναι, ο,τι μαγνήτες έχει, οτι σχήμα, ο,τι καλή κατασκευή, αν στο αριστερό χέρι δεν κάθεται καλά να μπορέσεις να βγάλεις φωνή από την κιθάρα, τότε τίποτα...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.