Προς το περιεχόμενο

Holystone

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    2.127
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

43 Neutral

Σχετικά με τον Holystone

  • Rank
    Noizholic

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    We have to work, don't we?
  • Τόπος
    Everywhere and nowhere...

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

598 προβολές προφίλ
  1. Το ιδιο καλα τα Schaller με το αυθεντικο Floyd Rose Original. Μονο, που απο την στιγμή που εχεις Floyd Rose επανω, πρεπει να εισαι σιγουρος οτι οι διαστάσεις ειναι ακριβως οι ιδιες με αυτο. Πληρης συμβατοτητα στα Floyd μεταξυ τους. Για τα schaller δεν γνωριζω. Οταν αλλαξα floyd στην δική μου LTD εβαλα καινουργιο FR special. Οπως ηταν μαμα, απλα αλλαξα τις βιδες στα studs και την εβαλα. Τοσο καλα εκατσε απο το εργοαστασιο που το intonation ηταν αλφαδι στα saddles. Γενικά, πριν πας σε καινουργια saddles κτλ και εξοδα, δες οτι οντως εχουν προβλημα κτλ. Εκει που ειδα οτι υπαρχει θεμα ειναι αν χρησιμοποιεις συγκεκριμενο gauze παχους χορδων ή ανεβεις, και μετα βαλεις πιο λεπτες χορδες. Αν εχουν χαρακωσει τα saddles, θα εχεις θεμα. Πχ 10αρες; τοτε καλο ειναι να μεινεις εκει. Αν ανεβεις, τοτε μετα παιζει θεμα ισως
  2. Καλησπέρα. Τελευταία, ανακαλυψα το Sonarworks προγραμμα. https://www.sonarworks.com/reference Ηταν πριν μερικες βδομαδες που διαβαζα στο fb οτι ο κιθαριστας των Stratovarius που κανει και παραγωγες, ειχε ξεμεινει στην Βραζιλια και έπρεπε να συνεχιζει να μιξαρει ή να ακουσει υλικο που του γραψανε και να συνεχισει τα project του. Και αναφερθηκε οτι δουλευε απο το αυτοκινητο του μεσω wifi το στουντιο του σε άλλη ήπειρο, και ακουγε αντιπροσωπευτικα τον ηχο του στουντιο στα αυτια του με το προγραμμα Sonarworks. (εχει και για ρυθμιση ακουστικων, και μονιτορ) Λοιπον, απο περιεργεια και μονο, εψαξα και κατεβασα την trial 21 ημερων εκδοση του προγραμματος απο το site τους. Για την ιστορια, εχω απο το 2006 τα Beyerdynamic DT770 250ohm. Ποτέ, μα ποτέ, δεν καταφερα να τα χρησιμοποιήσω για να ακουσω τον ηχο των ηχογραφήσεων μου σε αυτα για τεστ και να μην τα πεταξω στην άκρη. Πολλά ψηλά, scouped καποια υψηλομεσαια, αλλα αρκετα ευχαριστημενος στα μπασσα του. Ομως, τα ειχα παντα στην άκρη, που και για ηχογράφηση οργάνων πάλι δεν καταφερνα να εχω ενα ισορροπημενο ήχο. Βαζω το προγραμμα, φορτωνω το προφιλ των ακουστικων και Βουαλα! Σαν τον ανθρωπο που μετα απο 14 χρονια ακουει για πρώτη φορα ήχο! Επιτελους, ακουγα σε ισορροποια ολες τις μπαντες και συχνότητες! (έτσι οπως εχω μαθει να ακουω) 99ευρω, και το σκέφτομαι πολύ για την αγορά του. Σκέφτομαι αν φορτώσω και ενα plugin που μου διορθωνει την στερεοφωνια, σαν να ακουω απο μονιτορ. (συμπληρωματικα φυσικα με τα μονιτορ και οχι προς αντικατασταση) Εχετε υποψιν σας; Ποια η γνώμη σας;
  3. Αν γλυστρανε συνεχεια, τοτε παιζει οπως λενε παραπανω να εχουν κανει αυλακι μεσα τα saddles. Να ρωτησω (μπορει και να το κανεις ηδη), φανταζομαι δεν σφιγγεις παρα πολυ τα allen κλειδια στα saddles οταν βαζεις καινουργιες χορδες, ετσι; Γενικα για να ξερεις πόσο πολύ σφιγγεις, το κολπο ειναι να βαζεις την μυτη του allen της πιο μακρυας πλευρας, και να κρατας με την κοντη πλευρα να σφιγγεις τις βιδες. Αν το κανεις αναποδα, λογω ροπης, εφαρμοζεις μεγαλυτερη δυναμη απο οσο πρεπει οταν σφιγγεις και ετσι χαρακωνονται τα saddles του floyd (ή ραγιζουν τα block) Αυτο βεβαια κυριως στα χαμηλοτερης τιμης floyd, πχ special, που δεν εχουν ατσαλινα saddles. Aν οντως ετσι είναι ή εχουν ραγισει τα block τοτε αν σε συμφερει αγορασε μονο τα saddles αυθεντικα απο FloydRose που ειναι ατσαλινα
  4. Απο τοτε που εβαλα το Goldo Backbox https://www.thomann.de/gr/goeldo_backbox.htm στην LTD μου, βρηκα την υγεια μου! Πλέον εχω κιθαρα με Floyd που ειναι και σαν fixed hardtail και δεν ειναι! (λιγο ασχετο με το αλλαγμα χορδων, αλλα ιδως φανει χρησιμο σε καποιον...) Ενδεικτικα τι κερδιζει καποιος με τετοιο συστημα και τι χανει: Τα συν: -Σταθερο κουρδισμα. Συμπεριφερεται σαν σταθερη γεφυρα, αν και λειτουργει συγχρονως και σαν float -Ως γνωστον, συνεχιζεις να εκμεταλευεσαι το Locking nut και την ιδιοτητα του να μην εχεις θεμα με ξεκουρδισματα λογω μικρης ολισθησης της χορδης στο παραδοσιακο nut (αν και λιγος γραφιτης και εκει λυνει το προβλημα...) -Και χορδη να σπασει, κραταει σταθερη την ταση στη γεφυρα, και δεν βουταει μπροστα να ξεκουρδιστει σε Live η κιθαρα -Τα bends τωρα πλεον ειναι ακομα πιο ευκολα καθως, σε καθε σηκωμα της χορδης δεν κινειται η γεφυρα, αρα λιγοτερη διαδρομη -Πιο ευκολο κουρδισμα σε καινουργιες χορδες. Τα πλην: -Ακριβως επειδη ειναι σταθερη η γεφυρα, στηριζομενη ομως σε ελατηριο (σαν αμορτισερ) ειναι πιο σκληρο το floyd και θελει μεγαλυτερη δυναμη. Δηλ, απλα χτυπηματα με τα δαχτυλα στο whammy bar, δεν γινονται αισθητα. -Αν καποιος χρησιμοποιει συχνα το floyd (πολλοι λενε οτι καλο ειναι να μην το παρακανουμε ) τοτε κινδυνευουν να φθαρουν ακομα περισσοτερο τα knife edges της γεφυρας. Δηλ, dive bombs? Ι don't really think so... (oχι οτι και εγω δεν της εχω κανει με αυτο, αλλα την λυπασαι μετα..) Αν καποιος δεν πολυχρησιμοποιει το floyd, δυο μικρες τρυπες κατω απο τα ελατηρια και κομπλε...
  5. Holystone

    Squindεr Stratocaster Remake

    Καλως ηρθες Νικο. Πολύ ενδιαφερουσα η τεχνοτροπια... Μακαρι να ειχαμε και φωτο για το αποτελεσμα
  6. Holystone

    Squindεr Stratocaster Remake

    Καλημερα, και με το καλό, Καλή Χρονιά σε όλους, με πολλή Μουσική! Δεν άντεξα! Έπρεπε να την τερματίσω... Έτσι, μπήκα στην διαδικασια την μετατρεψω σε replica Fender Custom Shop HSS Heavy Relic OW. Ως γνωστόν, να κάνεις να φαινεται το poly ως nitro, ειναι περιεργη φαση... Όμως, σιγα σιγα, ξυσιμο, τριψιμο με διαφορα μεγεθη μεχρι ψιλο γυαλοχαρτο, ανεδειξε το alder που βρισκεται πισω απο το φινιρισμα σε αυτη την squier που μου εχει κανει εντυπωση, καθως θα περιμενα ηδη να φαινοντουσαν οτι εχει 3-5 κομματια ξυλο... Για την ωρα μεχρι εκει που φιανεται, δειχνει το ενα κομματι... Το σωμα το ετριψα με αρκετα ψιλο γυαλοχαρτο για να φυγει η γυαλαδα, και μετα με 0000συρματακι, και πετυχε ακομα καλυτερα. Στην επόμενη φαση, θα τη "λερωσω" λιγο, και θα την κλεισω με mat clear coat. Ήδη, 1. εχω πάρει mint green pickguard, το ετριψα και αυτο με ψιλο γυαλοχαρτο να φυγει η γυαλαδα, 2. το "λερωσα" εκτος μαγνητων να σκουρινει λιγο, 3. εχω παραγγειλει εναν Tonerider Generator HB μαγνητη 4. Θα προστεθουν οι μονοί middle και neck wilkinson που καθονται και θα γινει η HSS που μου εχει κολλησει στο μυαλο! (for my eyes, ears and hands only!) ..... to be continued YΓ: χμ...τώρα που την βλέπω, μια χαρα ταιριαζει με το καλυμμα του καναπε...
  7. Συγνώμη για το σφήνα σχόλιο, μιας και δεν έχω ιδιαίτερη άποψη επ'αυτου, αλλά μην ξεχναμε και την μεταβλητη όπου το tremolo arm βρίσκεται κάτω απο την Ε καντινι.... Αυτο και μόνο, δεν παίζει ρόλο στην πίεση που ασκείται στην γέφυρα; Αν δεν παίζει ρόλο το ότι δεν βρίσκεται στην μπάσα Ε χορδή (όπως το είχε ο SRV) και Θεωρητικά εκεί θα έπρεπε καθώς στις μπασσες είναι και η μεγαλύτερη τάση, τότε ίσως να έχει και μικρή διαφορά και οι 9-10μοιρες του claw. Γιατί με βάση αυτό, έχοντας μεγαλύτερη τάση στα springs από το υπό γωνία claw θα έπρεπε το tremolo arm να ηταν επάνω και όχι κάτω στην Ε καντινι... (λέω εγώ τώρα... ) Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με...
  8. Holystone

    Squindεr Stratocaster Remake

    Καλησπέρα, μετά από πάνω από 1 χρόνο που έκανα την μετατροπή και στο headstock sticker, ανεβάζω άλλη μια φώτο που με έκπληξη είδα ότι έχει αποκτήσει φυσικά cracks, τα οποία είναι βαθιά, και δεν έρχονται μέχρι επανω. Τελικά ένα φυσικό relic αποκτάει σιγά σιγά
  9. Μια διευκρυνιση να μην σας μπερδεψω (αν και το αναφερω παραπανω): Ολη η παραπανω διαδικασια εγινε απο εμενα σε επιπεδο DIY σε δικη μου κιθαρα. Αυτο φυσικα σημαινει κατι μακραν του "επαγγελματικου refret", λογω απειριας και απουσιας επαγγλεματικων εργαλειων και χρονου που απαιτειται Επισης, στην παραπανω διαδικασια δεν εχω κανει fret level, καθως, οπως γραφω, μου ηταν αδυνατο κυριως λογω εργαλειων αλλα και απειριας και χρονου που απαιτει κατι τετοιο και ειδικα σε ατσαλινα ταστα... Το fret level σε συνδυασμο με σωστη ρυθμιση του nut ειναι εκεινο που κανει ενα οργανο απο το να παιζει "καλα" στο να παιζει "τελεια". Οποτε τα χρηματα σε ενα καλο μαστορα με εμπειρια ειναι fair enough για οργανα που θελουμε να παιζουν τελεια, οπως επισης και το κοστος σε ασαλινα ταστα. Απλα η τοποθετηση εγινε απο εμενα στο καλυτερο δυνατο που θα μπορουσα, προσπαθωντας να φερω τα ταστα στο ιδιο επιπεδο μετρωντας τα ανα 3. Αυτο ηταν το καλυτερο που μπορουσα να κανω απο πλευρας μου, που ναι μεν ειχε πολυ καλα αποτελεσματα, αλλα ειχα συμβιβαστει κιολας στο μεχρι πού μπορουσε να φτασει το DIY. (ειναι επισης ρυθμισμενη ψηλα οι χορδες, οποτε πιθανο fret buzz, καπως αυτο μαζευτηκε). Για τα δεδομενα τα δικα μου παιζει τελεια, και ναι, θα την επαιρνα και σε live μου
  10. Την Vintage την εχω απο το 2015. Τοτε δεν ειχα εργαλεια να μετρησω το radius της. Θεωρουσα πως πιθανον να εχει 10αρι (οπως εβρισκα και στο νετ για πληροφοριες, αλλοι λεγανε για 12αρι). Ομως, σε συγκριτικο διπλα διπλα στην Classic Player 60s (12ιντσο C profile), η Vintage καθοταν στο χερι μου, αν οχι καλυτερα, σχεδον το ιδιο. Αποκλειεται ελεγα να ειναι 10αρι. Μετα που πηρα και μετρησα το μανικι της Vintage, ηταν οντως 12αρι. Προς το soft C προφιλ, και οχι πολυ παχυ. Ο,τι επρεπε. Επισης, το ματ φινιρισμα, με εκανε να ευχαριστιεμαι στο παιξιμο πολυ περισοτερο απο εκεινο του gloss της Fender. Μα, ξερετε τι ειναι να εχεις μια πολυ καλη Fender (λογω specs κλτ) και εσυ να θες να παιζεις με την ταπεινη Vintage;;; και να σε κοιταει καταματα κρεμασμενη (η άλλη) στον τοιχο, και να της λες, " sorry, I can't" Τελικα, κατα την ταπεινη μου αποψη, το να εχεις ενα φτηνο οργανο, που το εχεις φερει στα μετρα σου (και ας εφτανε τελικα την τιμη μιας ετοιμης ακριβης), τουλαχιστον για εμενα απο... ψυχολογικης αποψης, "μη σταξει, μη βρεξει και μην γρατζουνιστει", νομιζω οτι με δεσμευει πολυ λιγοτερο να μην την ευχαριστηθω και στο ζορισμα, και σε χτυπηματα κτλ. Δεν...την...λυπαμαι...(με την καλη εννοια) να την ευχαριστηθω, ταλαιπωρωντας της... (αν σημερα μου εκαναν δωρο μια πανακριβη strat κιθαρα, δεν ξερω αν θα την επαιρνα σε live, αν δεν θα ημουν σφιγμενος, μην την ζορισω κτλ, τα ξερετε πώς πανε αυτα ) (για να μην ειμαι βεβαια αδικος ή ακυρος, μιας και δεν εχω 2Κ κιθαρα ή παραπλησια κτλ - οικονομικα μιλωντας- νομιζω οτι αυτην την αντιμετωπιση θα ειχα. Οσοι εχουν βεβαια ακριβα μοντελα, ας πουν τι σκεφτονται και αν αυτο στεκει...)
  11. Έτσι. Η αλήθεια πχ για εμένα, έχοντας αλλάξει αρκετές κιθάρες (ψάχνοντας το Holy Grail), πως το μανίκι που έχω καταλήξει σε προφίλ κτλ πως μου ταιριάζει είναι αυτό μιας ESP/LTD, Thin U, με XJ ταστα. Αφού, έψαχνα για low end, bolt on κιθάρες τους να δω αν μπορώ να βγάλω το μανίκι και να το περάσω σε άλλη κιθάρα μου Ειχα μια Ltd που πούλησα. Μετά από εκεί, κάθε κιθάρα που έχω και πιάνω, νομίζω ότι την αίσθηση που είχε το χέρι μου με αυτήν, δεν το βρίσκω.... Έτσι ακριβώς εδώ μεταφράζεται αυτο που λεμε, πως πρέπει να δοκιμάζει κανείς την κιθάρα πριν την πάρει. (για όσους νέους κιθαρίστες το διαβάζουν εδώ τώρα, αυτό είναι το μυστικό...) Ο,τι κιθάρα και να είναι, ο,τι μαγνήτες έχει, οτι σχήμα, ο,τι καλή κατασκευή, αν στο αριστερό χέρι δεν κάθεται καλά να μπορέσεις να βγάλεις φωνή από την κιθάρα, τότε τίποτα...
  12. Μάλλον ήταν και η τύχη του πρωτάρη στα Stainless ταστα. Ή ήταν η άγνοια, που δεν λειτούργησε ως τροχοπέδη, και έτσι το προσπάθησα Το αποτέλεσμα είναι όμως ότι πλέον αυτή η αρκετά φτηνή κιθάρα, με καλά όμως hardware, καινούργια ηλεκτρικά, tonerider μαγνήτες, ένα Tusq nut και τα αδταλινα ταστα, είναι η πιο απολαυστική κιθάρα που εχω Και πάλι, θα ξανασημειωσω πως, απλά ήμουν ίσως και τυχερός. Αλλά έμαθα πλέον ότι το μανίκι κάνει όλη τη διαφορά στην κιθάρα. Το προφίλ, τα ταστα, το καλοκομμενο nut κτλ Και αυτά, για σίγουρο, χωρίς άγχος, και cost efficient αποτέλεσμα σε ακομα πιο ακριβά αλλά και καλα όργανα, αξίζει τον κόπο να γίνεται σε ένα καλό μάστορα.
  13. Για καποιο λογο θεωρησα οτι χτυπωντας τα, δεν θα πετυχαινα ομοιομορφη τοποθετηση. Απο την άλλη ειχα μετρησει ακριβως το radius της ταστιερας, και ειχα αγορασει ετοιμα 12radius κομματια τα ταστα (σε μηκος περιπου 20 εκ.) Τα ειχα παρει απο εναν πωλητη, Mahogany Green στο Ebay. Αυτο με βοηθησε πολυ. Και ετσι, σχεδον δεν ειχα προβλημα στις ακρες. Το moto μου ήταν "ολα ή τιποτα", δηλ επεσα στα βαθεια να την φτιαξω μονος μου, και πηρα το ρισκο γιατι αν πηγαινε καλα, θα ειχα γλιτωσει 200 ευρω. Αν οχι, οκ, θα πηγαινα σε εναλλακτικη του ετοιμου replacement neck. Απλα μετα, ειχε μεγαλυτερη ανασφαλεια, αν θα καθεται στο pocket ενα καινουργιο μανικι κτλ... Αλλα πηγε τελεια!!!!!!
  14. Ναι, η πρεσσα τελικά έκανε την μεγαλύτερη δουλειά γιατί μπήκαν άψογα τα ταστα. Από την άλλη όμως, και τα ταστα ήταν pre radiused. Το μανίκι δεν το άλλαξα και ένας ακόμα λόγος ήταν ότι έχει 12ιντσο Radius. Είναι πολύ βολικό, που ακόμα και σε fender συναντούσες ή se classic player ή σε custom. (βέβαια πριν τις compound radius) Απλα έπρεπε να κανονίσω να είναι ακριβως το ύψος για να είναι σωστή και η γωνία πίεσης. Αλλά ήταν τσάμπα, 2 ξύλα, 2 γωνίες και από ebay, 3 ευρώ το claw και από 1.5 ευρω διαφοράεγειη radius.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.