Προς το περιεχόμενο

manosx

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    3.738
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    9

manosx ήταν Μέλος της ημέρας 18 Σεπτεμβρίου

manosx είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Day job
    Θηριοδαμαστής
  • Τόπος
    Λιμνούπολη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή manosx

  1. Η διαδικασία που περιγράφει ο Μαραθον δε διαφέρει από το να πάρεις μια παρτιτούρα, να αντιγράψεις τις μελωδικές της γραμμές, και στη συνέχεια να τις αναθέσεις σε άλλα όργανα, να τις πειράξεις κλπ. Δεν είναι κάτι που δε γίνεται χωρίς midi. Το midi ίσως αποτέλεσε "απειλή" για εκτελεστές οργάνων, αν και το real thing θα είναι πάντα προτιμότερο. Όσο αφορά καθαρά τη σύνθεση δεν είναι τίποτα άλλο από ένα εξελιγμένο πεντάγραμμο με ενσωματωμένη δυνατότητα audio preview.
  2. Που πάει το καημένο το παλληκαρακι με τη μπανιέρα και τις τζαζιες, ας έρθει εδώ στους old school thrashμεταλλαδες και θα τον κατατοπίσουμε πλήρως
  3. Γιατί δεν έχουν καμία σχέση τα δυο θέματα, είτε τα αντιστρέψεις είτε όχι.
  4. manosx

    Apple M1, M2 MacStudio etc

    1) Ο Marathon έχει δίκιο για τα περί Cubase, μια RME σε ένα καλό Intel PC αποτελεί την καλύτερη και πιο αξιόπιστη λύση, με φτηνότερο κόστος. 2) Αν θέλει κάποιος να κάνει back up το project του πολυκάναλα, τότε πρέπει να κάνει αυτό ακριβώς: Back up το project πολυκάναλα. Δηλαδή ρεντάρισμα όλα τα κανάλια σε WAV με κοινή αρχή και τέλος, και εναλλακτικό ρεντάρισμα, ιδίως σε σημαντικά κανάλια, με dry ρυθμίσεις χωρίς εφέ για μελλοντική επεξεργασία, καθώς και επιπρόσθετα export του τυχόν προγραμματισμού σε standard midi file, για δυνατότητα μελλοντικής χρήσης άλλων synth. Έτσι μόνο μπορεί να ξανανοίξει το project ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πλατφόρμα, σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ υπολογιστή και ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ forseeable εποχή. Το να αποθηκεύεις απλά το όποιο cubase project και να περιμένεις να ανοίξει σε δέκα χρόνια απροβλημάτιστα δεν είναι back up, είναι στοίχημα Ρεαλ Μαδρίτης- Αγανάκτηση Κάτω Μουδανιών 500 ευρώ στο διπλό.
  5. Ένα καλό όργανο είναι ένα καλό όργανο, και 145 φτηνά όργανα δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν. Επίσης αν υπάρχει ανάγκη για πολλούς διαφορετικούς ήχους και διαφορετικά genres, τότε χρειάζονται και διαφορετικές κιθάρες. Είναι ανάγκη και όχι επιλογή. Οπότε αν μας καλύπτει μια στρατ, παίρνουμε μια καλή στρατ και όχι δύο μέτριες κιθάρες. Αν όμως θέλουμε και μεταλοκιθαρο, θα πάρουμε και μεταλοκιθαρο αναγκαστικά, οπότε η στρατ θα είναι μεξικο που είναι μια χαρά έτσι και αλλιώς. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να μην πάρει κάποιος μια USA αν τον καλύπτει ο ήχος στρατ, μόνο και μόνο για να έχει ποικίλια. Το βρίσκω ανόητο.
  6. 1) Total recall: Πας για ύπνο, κλείνεις τα πάντα, αύριο με μια κίνηση όλα είναι εκεί που τα άφησες, σε κάθε κομμάτι αυτό. Ξέχνα το. 2) Πόσα κανάλια θες, πόσα send, πόσους επεξεργαστές, πόσα ψιψιψινια και κοκοψοψαρα; Ξέχνα τα. 3) Signal path leveling. Σου αρέσει που όταν θέλεις ενα εφεδακι απλά τραβάς εκεί ένα plugin όμορφα και άμεσα, χωρίς να βάζεις καλώδια και να ρυθμίσεις εντάσεις; Ξέχνα το. 3) Automatic Delay compensation: Τι ωραία ν επεξεργάζεσαι το σήμα παράλληλα, η να κάνεις layer κρουστά, η να χρησιμοποιείς look ahead επεξεργαστές και να μη σου φεύγει η φάση και να πηγαίνει για φασωμα hardcore, και να τρέχεις τρέχω κυνηγώ, αν σε πιάσω σε... Ξέχνα το. 4) Ωραίο το automation ε; Ξέχνα το. 5) Κάτσε απλά μπροστά στα ηχεία σου με το DAW ανοιχτό, δεν ακούς κανέναν θόρυβο ε; Αν δεν έχεις λεφτά για ΚΑΛΗ κονσόλα, αλλα και χρόνο και διάθεση για συνεχή συντήρηση της, τότε και αυτό ΞΕΧΝΑ ΤΟ. Για αυτούς τους λόγους, και πολλούς άλλους όπως, και μη το γελάσεις αλλά όπως πάει η τιμή του ρεύματος αρκεί, ΞΕΧΝΑΤΟ
  7. Κάνει μια δόνηση κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα η τρύπα στο διάστημα (ανάμεσα στα πόδια σου που έλεγε και ο Τζιμάκος ), την ανεβάζουν 57 ( 57 ffs) οκτάβες οι επιστημονικοί επιστήμονες της ΜΑΣΑ, και νατη "μουσική". Τόσα δις τσιμπολογάνε, να μην κάνουν και λίγο προμόσιο, εντ ντου δε λοκομόσιο;
  8. Πρόβλημα δεν υπάρχει, απλά είναι πολύ άμεσα τα άτιμα, φαίνονται όλα ξεκάθαρα, κάνουν μπαμ βέβαια έτσι και αλλιώς το οτιδήποτε θεωρητικό στο όργανό σου θα καταλήξει, οπότε έτσι και αλλιώς η μετάβαση και η εφαρμογή θα γίνει εκεί. Αλλά ακόμα και μόνο σαν εργαλείο κατανόησης είναι πολύ βολικά, δε χρειάζεται δηλαδή να ασχοληθείς παικτικά για να σου χρησιμεύουν, είναι κάτι σαν άβακας
  9. Ένα πολύ βασικό κλειδί είναι τα διαστήματα. Αν ο φίλος δεν κατάλαβε τη διαφορά αυξημένης δευτέρας με μικρή τρίτη που αναφέραμε, αν δεν μπορεί να αναγνωρίσει στο χαρτί ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ διάστημα του ζητηθεί, τότε όλα τα άλλα είναι περιττά. Πως θα μάθεις να λύνεις εξισώσεις αν δεν ξέρεις πρόσθεση και αφαίρεση; Βήμα βήμα γίνονται οι σωστές δουλειές, οτιδήποτε παραλήψεις θα το βρεις μπροστά σου. Και επίσης σημαντικό είναι αν θέλεις όντως να μελετήσεις σοβαρά θεωρία, να το κάνεις με βάση τα πλήκτρα. Η κιθάρα είναι φανταστικό όργανο αλλά δε βολεύει και πολύ για κάτι τέτοιο.
  10. Τα καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά αν δεν ξέρει το τι είναι εναρμόνιες νότες, και μάλλον δεν ξέρει, τότε κακώς ασχολείται με τις συγχορδίες. Πόσο μάλλον με τις συγχορδίες τις Σολ ύφεση μινόρε Γενικά η θεωρία θέλει δομή στη μελέτη της και προπαντός υπομονή. Υπάρχει εξέλιξη αιώνων στη μουσική, και όλα αυτά δε μαθαίνονται από τη μια στιγμή στην άλλη. Ας μην προτρέχει ο φίλος μας, και πάνω από όλα ας μελετήσει με μέθοδο και με έναν καλό δάσκαλο.
  11. Υπάρχουν διπλές διεσεις όπως και διπλές υφέσεις και για κάτι τέτοιες χρήσεις. Μια στιγμιαία μετατροπια πχ όπως αναφέρεις από Σολ ύφεση ματζόρε σε μινόρε θα πάρει διπλή ύφεση στο σι, διότι δε μας συμφέρει για ένα μέτρο να αλλάξουμε όλον τον οπλισμό και να πάμε σε Φα δίεση μινόρε που δε θα είχε διπλές αλλοιώσεις. Για αυτό είναι λάθος αυτό που αναφέρθηκε, η σι διπλή ύφεση ΔΕΝ είναι η Λα, είναι η τρίτη μικρή της Σολ ύφεσης και όχι η αυξημενη δεύτερη, χωρίς αμφιβολία.
  12. Έχω δοκιμάσει δεκάδες κάρτες, και το συμπέρασμά μου είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των USB καρτών πολύ απλά δεν κάνουν για πραγματικά υψηλές απαιτήσεις όσο αφορά το latency. Υπάρχει ένα extra buffer λόγω των εγγενών ελαττωμάτων του πρωτοκόλλου,το οποίο αθροιζόμενο με το buffer του DAW κάνει την κατάσταση οριακά ανεκτή. Πολύ προτιμότερο το Firewire, αφού όμως το θάψαμε εν τόπω αναπαύσεως, οι ελπίδες και τα καλά μαντάτα έρχονται από το thunderbolt, ήδη οι μετρήσεις και τα τεστ μιλάνε για κάτι 2ms και τέτοια, άραγε η κυβέρνηση δίνει επιδότηση για αγορά καινούργιου DAW όπως κάνει με τα αρκουδίσιον;
  13. Μου άρεσε πολύ του Μαθιού του Σκότι
  14. Φίλε npap μετά λόγου γνώσεως σου λέω πως το πιο εύκολο πράγμα που υπάρχει στη μουσική είναι να διαβάσεις παρτιτούρα. Πρόσεξε, δε λέω να εκτελέσεις την παρτιτούρα, διότι το να μπορέσεις να εκτελέσεις το κομμάτι με Ρυθμό, και ειδικά χωρίς να το έχεις ξαναδεί είναι πολύ μαμησι. Αλλά το να το διαβάσεις offline είναι πραγματικά πανευκολο, σιγά το ζήτημα, σα να διαβάσεις τις κουκίδες από το DAW είναι, και μπορεί να φανεί και πολύ χρήσιμο, να βγάλεις αργά αργά κάποια μελωδία που δεν βγαίνει με το αυτί πχ, ή να ακολουθείς τη δομή ενός κομματιού κλπ
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου