Προς το περιεχόμενο

manosx

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    3.613
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    4

manosx ήταν Μέλος της ημέρας 12 Αυγούστου

manosx είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

334 Excellent

Σχετικά με τον manosx

  • Rank
    Noizholic

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Επάγγελμα
    Θηριοδαμαστής
  • Τόπος
    Λιμνούπολη
  1. Δεν βλέπω κανένα αρμόνιο. Αντίθετα βλέπω κάτι vintage synth αλλά και ακουστικό πιάνο, τα οποία φυσικά και ΔΕΝ θα μπορούσαν να παιχτούν από ένα κλαβιέ, αφού δεν έχουν MIDI. Πέρα από αυτά, φυσικά και είναι απαραίτητο σε ορισμένες εφαρμογές να διαθέτεις πολλαπλά κλαβιέ. Η εναλλαγή των ήχων ενίοτε χρειάζεται να γίνει στο ρυθμό της μουσικής παίζοντας και με τα δυο χέρια, δεν είναι εύκολο πάντα να αλλάζεις ήχους εν πλω. Εκτός αυτού υπάρχουν και άλλα ζητήματα, π.χ. φαντάσου να κρατάς με το sustain πετάλι έναν ήχο και να προσθέτεις ταυτόχρονα ήχους από το άλλο κλαβιέ, είναι πολύ εύκολο με δυο ( και παραπάνω) κλαβιέ να δίνεις την αίσθηση ότι έχεις παραπάνω χέρια, χρησιμοποιώντας το sustain ή/ και arpeggiator. Και άλλες πολλές περιπτώσεις, το να αναθέτεις εύκολα ήχους χωρίς να χρειάζεται να προγραμματίζεις splits, δεξιοτεχνικά περάσματα που είναι εύκολα με δυο κλαβιέ αλλά μαμίσια με ένα, ακόμα ακόμα και η διαφορετική αίσθηση που έχει π.χ. το βαρυκεντρισμένο με το synth action, όλα αυτά παίζουν, πίστεψέ με δεν είναι ( πάντα) θέμα μόστρας
  2. Έχεις σαφώς δίκιο σε αυτό που λες περί προτεραιότητας στην εξομοίωση. Το βλέπω ως εξής: Υπάρχουν κάποια δοκιμασμένα και αληθινά πρότυπα, που ταυτόχρονα είναι και επιθυμητά ως μηχανήματα. Έχουμε δηλαδή ένα ηχητικό reference που δείχνει το δρόμο, που ταυτόχρονα είναι και μια εμπορική- φετίχ marketing υλοποίηση. Ακαταμάχητος συνδυασμός για τους developers. Όμως τελικά ίσως σημασία να έχει μόνο ότι, στην πορεία για την απόλυτη εξομοίωση, εμείς έχουμε διαθέσιμα ήδη plugin που, μπορεί μεν να μην έχουν φτάσει το 100% του μηχανήματος που στοχεύουν, αλλά ήδη είναι σε υψηλότατο επίπεδο από μόνα τους. Άλλωστε και στον αναλογικό χώρο, είναι ποτέ το μηχάνημα στο 100% της απόδοσής του; Δηλαδή θέλω να πω, δεν αλλάζεις όλα τα έντερα σε μια κονσόλα πριν από κάθε project, ούτε καινούργιες κεφαλές στο πολυκάναλο θα βάλεις, γενικά θα είναι σε πολύ καλή και λειτουργική κατάσταση οπωσδήποτε αλλά όχι στην optimum ιδανική, κάνω λάθος; Κάποιοι είναι τελειομανείς, οι περισσότεροι νομίζω όμως ότι τελικά το παίρνουν απόφαση ότι θα πρέπει να βάλουν ένα όριο στον ψυχαναγκασμό Αν δω την πραγματική μου πραγματικότητα μάλιστα, σε πάρα πολλές περιπτώσεις οι συμβιβασμοί ήταν τραγικοί, καμία σχέση με το πόσο κοντά είναι στο πραγματικό μηχάνημα μια εξομοίωση, ή στην ιδανική τιμή οι πυκνωτές, μιλάμε για πανικό και ομίχλη χάος μακάρι το πρόβλημα να ήταν μόνο αυτό.
  3. Σωστά, έχεις δίκιο. Πάντως ούτε το λογαριασμό του ρεύματος δε θα ήθελα να πληρώνω, αν δουλεύεις κάθε μέρα, και την έχεις συνέχεια ανοικτή όπως και πρέπει, μόνο ευκαταφρόνητος δεν είναι με μεγάλη κονσόλα. Τα στάζεις κανονικά.
  4. Αν το βρω να είσαι σίγουρος ότι θα στην κάνω, με (κατά δήλωσή τους ) άσχετους δεν έχω κανένα κέρδος να συνομιλώ.
  5. Θέλεις να τρολάρεις, τα κατάφερες. Ένα κουμπί ignore θα ήταν ότι έπρεπε, δεν ξέρω, υπάρχει τώρα με τις αλλαγές; Πες μου και βοήθησέ με αν υπάρχει ignore, να σε βάλω στη λίστα να τελειώνουμε.
  6. Δε μου λες, αυτό το συμπέρασμα που το έβγαλες; Που το είδες; Θα σταματήσεις επιτέλους να λες ανακρίβειες; Δηλαδή επειδή εσένα σου έχει κολλήσει στο μυαλό ότι τα plug in δεν κάνουν "για τους επαγγελματίες που σέβονται τον εαυτό τους", θα πρέπει σε κάθε θέμα να πετάς το κόλλημά σου; Μια χαρά τα χρησιμοποιεί τα plug in η γκουρού στις μίξεις της, παρότι έχει όλους αυτούς τους θησαυρούς. Τίγκα στα plug in είναι οι μίξεις της. Και φυσικά χρησιμοποιεί και ΤΗΝ ΟΝΕΙΡΙΚΗ AMEK που διαθέτει, και ότι outboard γουστάρει, ότι γουστάρει κάνει και λογαριασμό δε δίνει, αλλά αφού βάζει και plug in δε σέβεται τον εαυτό της, έτσι; Μωρέ αν τα outboard έκαναν 2 κατοστάρικα και τα plug in 2 χιλιάρικα, πως θα τα γυρίζατε όλοι οι "purists", και πόσο ανάξια θα ήταν τα outboard, και που πας με τις σαβούρες τα αναλογικά, το έζησα το έργο αυτό, όσους καλούς παραγωγούς συνάντησα όμως γαμάγανε και έτσι και γιουβέτσι, η ΓΝΩΣΕΙΣ και προπαντός Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ, και δεν πουλιέται ΠΟΥΘΕΝΑ αυτό, μόνο αποκτιέται με κόπο, αυτό δεν χωνεύεται με τίποτα όμως, με τίποτα. Της στραβής ψωλής, οι τρίχες της φταίνε...
  7. Πάντως και οι Metallica, αν δεν έγραφαν στα καραμπαλίκια τους το thrash και τους στίχους για το Μακαρθισμό και το σύνδρομο του θερμοκηπίου, και αν δεν έριχναν τα BPM και να μιλάνε για μπαμπούλες και με μπαλαντίτσες να χορεύουν στα πάρτι τα 13χρονα, τους έβλεπα να βάζουν και αυτοί αγγελία για επαγγελματία μπασίστα με δικά του χρήματα.
  8. 61 πλήκτρα είναι ένα μέγεθος που θα σε καλύψει γενικά. Μην πάρεις μικρότερο. 88 και βαρυκεντρισμένα είναι για πιάνο, και το πιάνο θέλει καλή τεχνική. Θέλεις και περισσότερα χρήματα, και μαθήματα, άστο, μην σε απασχολεί καν. Από αυτά που έβαλες θα έπαιρνα το maudio. Θα κοίταζα όμως πολύ σοβαρά αυτό: https://www.thomann.de/gb/arturia_keylab_essentials_61.htm Με ελάχιστα πάνω από το budget παίρνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ περισσότερα, pads για να βαράς κρουστά, faders και knobs που εείναι πολύ διασκεδαστικό να πειράζεις, αλλά το σημαντικότερο το Arturia Analog Lab 3 software, μιλάμε για καταπληκτικούς ήχους, η τιμή δικαιολογείται και μόνο αυτό αν έπαιρνες. Τώρα κάτι σημαντικό: Πριν κάνεις και πριν πάρεις οτιδήποτε, μπες εδώ και δοκίμασε αυτό το software: https://www.jamorigin.com/ Είναι μετατροπέας κιθάρας σε midi, συμβατός από ότι βλέπω με το garageband. Δοκίμασέ το, ειδικά τσέκαρε το latency που ανεβαίνει αν σε βολεύει, και αν σου κάνει γλιτώνεις την εκμάθηση. Λίγα πλήκτρα βέβαια κάθε μουσικός πρέπει να ξέρει, είναι εργαλείο ειδικά για τη μελέτη της θεωρίας, αλλά δες και αυτή τη λύση. Bye.
  9. Πάντως πάει δεν πάει κάνας χρόνος που έκανα επαναπροβολή της ταινίας, την καταευχαριστήθηκα, δηλαδή η ταινία έχει John Lee Hooker να παίζει στο πεζοδρόμιο, και πριγκίπισσα Leia να κυνηγάει τον γκόμενο με αυτόματο, ΠΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ να φτιάξει κανείς;
  10. Και ακόμα πιο πριν από τη μίξη, αν κάτσουν σωστά τα παιξίματα και η ενορχήστρωση, μετά σηκώνεις απλά τα Fader και η μίξη είναι ήδη στο >80%. ΟΚ, θα λιώσεις πάλι για το υπόλοιπο 20, αλλά τουλάχιστον θα είναι δημιουργικό λιώσιμο, δε θα τρέχεις να μαζεύεις τα ασυμμάζευτα
  11. Και μόνο για αυτό, αξίζει τριπλάσια λεφτά. Δε μπορώ να σκεφτώ πιο άχρηστη ασχολία για έναν home παίχτη, να τρώει ώρες με το ""mastering"", έτσι και αλλιώς και καλά μόνιτορ να έχει πάρει ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΚΟΝΤΑ δεν είναι με τα συστήματα που απαιτούνται. Αν σου φεύγει το άγχος λοιπόν, και δε χάνεις και χρόνο, πασάς λέγεσαι. Κρατάς και το mix αρχείο στο φάκελο για καβάτζα, και όταν σε πάρει η Disney για να βάλει το κομμάτι στο καινούργιο το spiderman, το στέλνεις για κανονικό mastering στον Bob Katz. Πάντως υπάρχουν ακόμα και freeware εργαλεία πλέον, που με συντηρητικές ρυθμίσεις θα μπορούσαν να δώσουν ένα finishing touch, αυτό το ξέρουμε όλοι, αν όμως προτιμάς αυτό, και σου δίνει και καλύτερα αποτελέσματα για το γούστο σου, και δεν τρως χρόνο στα άλλα, μια χαρά. Μια χαρά.
  12. Πάντως τούμπανο μου ακούγεται, τουλάχιστον στα ακουστικά και στα PC ηχεία που έχω πρόχειρα, λίγο η μπότα δεν ξέρω τι λέει, αλλά αν δε το βάλεις σε κάνα κλαμπάτο 18άρι ηχείο δεν μπορείς να πεις τίποτα ούτε να καταλάβεις Αλλά τούμπανο, φούσκα, πολύ φούσκα, μη σου πω υπερβολικά φούσκα η στερεοφωνία μου άρεσε, πολύ ανοικτή, και τα μπλιμπλίκια ήχους που έβαλες, ρεσιτάλ. 6 ευρώ το μήνα, και κάνεις όσα κομμάτια θες; Τσάμπα πράγμα. Βρες καλά συστήματα να το ακούσεις, αν σε ικανοποιήσει το αποτέλεσμα συνέχισέ το. Εδώ άλλοι κατεβάζουν μελωδίες και κύκλους ακκόρντων ετοιματζίδικα και ρομποτικά, στο... φούσκωμα θα κολλήσουμε;
  13. Η κασέτα είναι ο Καραγκούνης πάντως.
  14. Καλά ναι, και σάμπως και οι μπομπίνες εκτός από τα Dat, ούτε που ξέρω που σκατά έχουν καταλήξει, ποιος δίνει τον κώλο από το ποντίκι για αυτές, ούρλιαζε λέει κάποιος στο συμβούλιο των πολυεθνικών όταν βγάζαν το CD, "μαλάκες τι κάνουμε", έλεγε "δίνουμε τα μάστερ στον κόσμο", αλλά οι υπόλοιποι στα @ρχίδια τους, έβλεπαν μόνο τη μείωση του κόστους της παραγωγής, και ΤΣΟΥΠ ο κόσμος τα πήρε τα CD, να πάνε στον αγύριστο τα βυνίλια όπως λέει και το είδωλο του Dimsonic, τα πήρε τα CD και τα αντέγραψε σε όλο το ίντερνετ. Έχω καβατζωμένα ψηφιακά αρχεία ηχογραφησεων γάμησέ τα, αν τα είχα σε μπομπίνες έπρεπε να βγω από το σπίτι να μείνουν αυτά, και τι έγινε, σιγά τα ωα, άχρηστα είναι, σκουπίδια, ότι είναι άξιο αρχειοθέτησης αναλαμβάνουν ιδρύματα, σιγά μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου για κάθε καφρίλα, να πα να γαμηθούν τα αναλογικά, στα σκουπίδια, να πα να γαμηθούν οι εξωγήινοι, να έρθουν εδώ να δουν σε αίθουσα την 9η, και αν δεν τους αρέσει να αρχίσουν τα λέιζερ, όχι να φάει καμιά φρίκη η μπομπίνα και να αρχίσει να κάνει γουόμπλε- γουόμπλε και να πάμε άδικα
  15. Το έβαλες στο 13' στα περί αρχειοθέτησης, σωστά; Αυτό είναι ένα άλλο θέμα, σημαντικότατο και αυτό. Πράγματι και εγώ κάτι DAT τα έχω και τα κοιτάω, είναι άχρηστα πρακτικά. Από άποψη αρχειοθέτησης τα πράγματα είναι περίεργα, δηλαδή εγώ διαφωνώ λίγο με τον SF, στους εξωγήινους θα έστελνα μπομπίνες, διότι ούτε μαθηματικά χρειάζονται για να τις αποκωδικοποιήσουν, ούτε κονβέρτορες, είναι τελείως πρωτόγονη φάση. Όμως από εκεί και πέρα, από όταν η φάση έγινε ξερά WAV σε σκληρό, δηλαδή εδώ και πάνω από 20 χρόνια, ποτέ δεν μου έχει αχρηστευτεί αρχείο. Ακόμα και πολυκάναλα, αν τα πάρεις και τα ρεντάρεις μασίφ από την αρχή ως το τέλος, και όχι χιλιάδες κομματάκια του κάθε punch in που σωστά λέει ο γκουρού θα γίνει χάος στη μεταφορά, αν όμως είναι συγχρονισμένα μασιφ wav, μια χαρά διατηρούνται. ΟΚ, τo στήσιμο της μίξης μάλλον θα χαθεί, αλλά ρεμίξ θα μπορείς να κάνεις, σάμπως και με την μπομπίνα κάπως έτσι δε θα είναι; Και θα μου πεις, αν κυριαρχήσει το DSD και δεν μπορεί στο μέλλον να παιχτούν ούτε τα wav; Πράγματι, αν δε γίνει η ανάλογη μετατροπή όσο υπάρχει διαθέσιμη ευρέως η τεχνολογία, τότε και αυτό παίζει. Για αυτό λέω ότι η αρχειοθέτηση είναι κάτι άλλο. Αν πάντως κάποιον τον απασχολεί τόσο πολύ, ας πάρει ένα αναλογικό δικάναλο, δεν είναι τίποτα το να τελειώνει τη μίξη και να ρίχνει και μια ηχογράφηση και στο αναλογικό. Αλλά για αυτό δε χρειάζεται να πάρει ολόκληρο στούντιο από την αρχή, έτσι; Ούτε βέβαια έχει να κάνει σε τίποτα με πιστότητα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.