Προς το περιεχόμενο

nikodemos

Guru
  • Αναρτήσεις

    1.442
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

nikodemos ήταν Μέλος της ημέρας 2 Φεβρουαρίου

nikodemos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

181 Neutral

4 Followers

Σχετικά με τον nikodemos

  • Rank
    Recording Guru

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

1.403 προβολές προφίλ
  1. ναι η όλη φάση του post punk είναι εντελώς μέσα στα goals του συγκεκριμένου οργάνου...ειδικά όταν μιλάμε για όγδοα με πένα, όλα σχεδόν downstrokes να δημιουργούν εμμονικές φράσεις που στοιχειώνουν ασπρόμαυρα απογεύματα των 80ς....(είμαστε κάφροι αλλά έχουμε και ρομαντισμό )
  2. χαιρετώ σύντροφοι κατοικοι της σαχάρας... σας παρουσιάζω (με πολύ χαρά είναι η αλήθεια) ένα electric bass guitar instrument που εφτιαξα για το Kontakt: όπως υποδηλώνει και ο τίτλος πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μπάσο με πολύ σαφή (ή και όχι) προσανατολισμό και πιο συγκεκριμένα ξεκινώντας από το Νεουρκέζικο punk rock των 70s ως πιο noisy & stoner καταστάσεις του σήμερα... μη περιμένετε λοιπόν τέλειο κούρδισμα και λεπτομερείς δυναμικές και χειρισμό.... αντίθετα μιλάμε για γκάζι, βρωμιά και αρκετή αλητεία σίγουρα όχι για καθημερινή χρήση
  3. καθώς ολοκληρώνεται σιγά σιγά το drum library ετοιμασα ενα βιντεακι με κάποιες πληροφοριες καθώς και ενα πιο ολοκληρωμνεο audio example...
  4. .....ισως το πιο "αγαπημένο" debate και συζήτηση ever στα μουσικοτεχνολογικά forum ανά την υφήλιο (και από τα πιο ανούσια και βαρετά επίσης). Να αιτιολογήσω το "βαρετό και ανούσιο": ...δεν λαμβάνουμε σχεδόν καθόλου υπ'όψη το ότι οι ανάγκες του κάθε χρήστη διαφέρουν και οι εκάστοτε developers κινούνται ανάλογα... κάποια DAW είναι προσανατολισμένα στο all in one music production, κάποια στο live performing, κάποια στο mixing κλπ ...δεν λαμβάνουμε καθόλου υπ'όψη την υποκειμενικότητα της προσωπικής εμπειρίας, τόσο σε συνδυασμό με αυτό που έγραψα πιο πάνω όσο και σε σχέση
  5. ναι ναι όλα τα settings είναι φουλ παραμετροποιησιμα και εντελώς σε real time για τον χρήστη μέσα από πολύ εύκολα στην χρήση, dedicated ρυθμιστικά στο GUI. Όπως επίσης είναι διαθέσιμα και σαν CC ώστε να μπορούν να αυτοματοποιηθουν. Και γενικά το ζητούμενο είναι ακριβώς αυτό....ένα κιτ που ο χρήστης θα μπορεί να "ξεζουμίσει" κυριολεκτικά όπως γίνεται και στην πραγματικότητα (Και αρκετά ακόμη που θα φανούν στην πλήρη παρουσίαση του library ) ναι σε ότι αφορά την στερεοφωνία είμαι οπαδός αυτής της προσέγγισης για τα τύμπανα, αλλά όπως και όλα τα υπόλοιπα είναι εντελώς θέμα επιλ
  6. καλησπέρα και πάλι... στη συνέχεια του προηγούμενου δείγματος - τεστ ανεβάζω σήμερα μία δεύτερη εκδοχή του ίδιου midi pattern με κάποιες διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά: 1. το "ταβάνι" του velocity (στο πρώτο δείγμα το έχω ορίσει ως ταβάνι για το velocity στο snare μία τιμή της τάξης του 94 που σημαίνει ότι δεν αντιλαμβάνεται ως πιο δυνατά hits πάνω από αυτό - η λογική όπως έγραψα και πιο πάνω ήταν να δωθεί η αίσθηση από ένα πιο relaxed παίξιμο) Εδώ πάλι η προσπάθεια είναι να φανεί σχεδόν όλο το εύρος των δυναμικών του συγκεκριμένου snare. 2. στο kick (και εδώ είναι το "ζουμί") έχου
  7. Thanks for the input! ναι το programming είναι αρκετά ως πολύ πρόχειρο (και το κυριότερο χωρίς μουσική να το κατευθύνει κάπου...) Παρ'ολα αυτά η επιλογή τών συγκεκριμένων velocity layers (σε όλα τα elements) έχει γίνει σκόπιμα στο συγκεκριμένο demo καθώς ο σκοπός ήταν κυρίως η αναδημιουργία μιας κάπως "χαλαρής" προσέγγισης στο παίξιμο και ενός ήχου λίγο δωμάτιο φάση...(και τα δύο αρκετά προβληματικά και ιντριγκαδορικα) Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες, πιστεύω πως θα διαπιστώσεις από επόμενα δείγματα και από μια πλήρη παρουσίαση ότι υπάρχουν όλα αυτά που αναφέρεις αλλά κ
  8. καλησπέρα σε όλους Σε λιγο καιρό (ελπίζω μέσα στο καλοκαίρι) θα κυκλοφορήσει στην αγορά και η δική μου πρόταση στο συγκεκριμένο τομέα - drum sample libraries... θα είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του Kontakt και θα περιλαμβάνει πολλές και ενδιαφέρουσες διφοροποιήσεις σε σχέση με τις περισσότερες προτάσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, αλλά θα επανέλθω όταν έλθει η ώρα με αναλυτική περιγραφή, παρουσίαση κλπ... προς το παρόν χρειάζομαι την πολύτιμη βοήθεια σας... Αυτή την περίοδο καθώς ολοκληρώνεται το πρώτο μεγάλο μέρος της βιβλιοθήκης, εχω ξεκινήσει να ετοιμάζω και κάποια αρχικά demo. Σκέφ
  9. ....ένα νεο blog post με ένα θέμα που πιστεύω πως θα έπρεπε να ενδιαφέρει όλους όσους ασχολούνται εραστεχνικά ή επαγγελματικά με daws... https://www.mixingnik.com/post/mix-with-your-ears-not-with-your-eyes ....εσείς? ξεκολάτε καθόλου από την οθόνη?
  10. ....ναι συμφωνω....άλλωστε από την στιγμή που το USB έχει καταστεί μια απόλυτα universal διασυνδεση, το πιο εύκολο και φθηνό κομμάτι είναι το να μπει ένα ad/da σε οποιαδήποτε συσκευή....για αυτό νομίζω πως όντως σιγά σιγά θα βλέπουμε μία όλο και μεγαλύτερη γκάμα από audio interfaces είτε με την μορφή ενός synth, η ενός controller ή και πιο ολοκληρωμένες σε ότι αφορά το recording λύσεις όπως η apollo δλδ DSP prior to recording κλπ ...αλλα σίγουρα σε επίπεδο home - project studio έχουμε να δούμε (και ήδη βλέπουμε) ενδιαφέροντα πράγματα , σίγουρα διαφορετικά από την κλασσική μορφή audio interf
  11. ευχαριστω! σωστή η παρατήρηση...αλλ στην ουσία νομίζω πως είναι αρκετά ευδιακριτες οι κατηγορίες... Από τη μία πλευρά έχουμε όλα brands που βγάζουν μοντελα μέσα σε αυτή την κατηγορία και η τιμή μεταβάλεται ανάλογα με τον αριθμό των I/O και από την άλλη brands που βγάζουν μοντέλα με μία ή δύο εισόδους στην άνω άκρη και πάνω αυτής της κατηγορίας πχ UA, Antelope, RME οπότε νομίζω πως είναι (σχετικά) ευδιάκριτες οι κατηγορίες που θέτω (συν το γεγονός ότι δεν θέλω να αναφερθώ σε συγκεκριμένα brands). όπως και να έχει είναι πολύ ευστοχη η παρατήρηση και θα φροντίσω να την υιοθετήσω στα επ
  12. Δεύτερο επεισόδιο της σειράς "Just FAQ It!" και ήρθε η σειρά να απαντήσω σε μία σειρά από ερωτήσεις που μου στείλατε με κεντρικό θέμα τις επιλογές gear....guess what..οι περισσότερες ερωτήσεις ήταν σχετικά με την επιλογή audio interface, οπότε όλο το επεισόδιο είναι αφιερωμένο σε αυτο!... περιμένω τις επόμενες ερωτήσεις σας τόσο εδώ όσο και στην αντίστοιχη φόρμα που έχω φτιάξει στην σελίδα μου στην ενότητα "contact" : https://www.mixingnik.com Όσες ερωτήσεις εχω λάβει (και θα λάβω) που δεν ταίριαζαν με το θέμα θα τις συμπεριλάβω σε επόμενο βίντεο. Ελπίζω να σας αρέσει και να το βρείτε χρήσιμο.
  13. Ναι ακριβώς αυτό είναι το ζητούμενο σε μία ηχογράφηση ενός σόλο οργάνου με μια στερεοφωνική τεχνική: η αποτύπωση της συνολικής εικόνας μέσα στον χώρο, η διάδραση ανάμεσα στο όργανο και τον χώρο (ειδικά όταν αυτός παρουσιάζει ακουστικό ενδιαφέρον) Σε ότι αφορά το δεύτερο σκέλος, επίσης συμφωνώ απόλυτα... μάλιστα πολλές φορές εσκεμμένα προσπαθώ να "μετακινήσω" το ghost image ενός σόλο ηχογραφημενου οργάνου από το απόλυτο κέντρο προς τη μια η την άλλη πλευρά του στερεοφωνικού ορίζοντα καθώς όντως πολλές φορές δημιουργείται έτσι μία πολύ ρεαλιστική και τρισδιάστατη ηχητική εικόνα πεδίου. Για
  14. υπάρχει ένα ακόμη σχετικό πρόσφατο θέμα με το ίδιο περίπου περιεχόμενο, όποτε θα μπορουσες να ξεκινήσεις από μία επίσκεψη εκεί: τώρα σε ότι αφορά τις ενδιαφέρουσες ερωτήσεις και θέματα προς συζήτηση που θέτεις... - όχι δεν μπορούν να είναι σε διαφορετική θέση τα μικρόφωνα γιατί πρόκειται για μία coincident τεχνική που βασίζεται σε μία διεργασία (όπως εξηγώ και στο θέμα που παρέθεσα) που ονομάζεται sum and difference που με την σειρά της έχει νόημα και λειτουργικότητα μόνο εφόσον μιλάμε για ηχητική πληροφορία που φθάνει ταυτόχρονα στους δύο αποδέκτες μικρόφωνα....αυτό
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.