Προς το περιεχόμενο

nikodemos

Guru
  • Αναρτήσεις

    1.466
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

nikodemos ήταν Μέλος της ημέρας 2 Φεβρουαρίου 2021

nikodemos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

4 Followers

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

1.658 προβολές προφίλ

Συμμετοχή nikodemos

Rock Star

Rock Star (3/4)

194

Φήμη

1

Σωστές Απαντήσεις

  1. Μόλις ανέβασα το δευτερο μέρος του tutorial....αυτή τη φορά μιλάμε για overdriven rock ήχους. Σκεπτικό, επιλογή και τοποθετηση μικροφώνων, επεξεργασία και φυσικά συγκριτικά τεστ....ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον.
  2. το πέτυχα στο καναλι του πολύ ωραίου David Hilowitz και σκεφτηκα οτι θα το βρειτε ενδιαφέρον (αν φυσικά δεν το γνωρίζετε ήδη)
  3. καλησπέρα και χρόνια πολλά! Αυτό είναι ένα ακόμη βίντεο στο κανάλι μου στο YouTube σχετικά με την ηχογράφηση ηλεκτρικής κιθάρας. Στην πραγματικότητα είναι τμήμα από ένα ολοκληρωμένο tutorial video με την ονομασία "Complete Guitar Recording" που είχα φτιάξει πριν από 10+ χρόνια (...οπότε μπορουμε να μην σχολιάσουμε τα κιλά και το κουρεμα χαχα). Παρ'όλη την ηλικία του παράμενει (και θα παραμένει) επίκαιρο καθώς η ηχογράφηση ηλεκτρικής κιθάρας είναι μια διαρκώς εξελισόμενη μεν, διαχρονική δε διαδικάσια. Το συγκεκριμένο βίντεο πραγματεύεται την διαδικασία ηχογράφησης μιας "καθαρής" (αν και slightly driven) finger styled ηλεκτρικής κιθάρας μεσω ενός tube amp... και ουσιαστικά αποτελεί ένα βήμα προς βήμα οδηγό ενός συγκεκριμένου set up: από την επιλογή κιθάρας και ενισχυτή, επιλογή και τοποθέτηση μικροφώνων, δυναμική και συχνοτική επεξεργασία καθώς και Α-Β σύγκριση ανάμεσα στα direct και επεξεργασμένα σήματα. Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον :)
  4. Καλησπέρα...στις 9 και 16 Απριλίου ο ο πολυ καλός μου φίλος Γιώργος Ασπιώτης ξεκινάει μια σειρά από recording workshops με πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο πληροφορίες: https://studioaspiotis.gr/site/recording-workshop-day-12/?fbclid=IwAR1R-fDO5AZkMvCYOdlpg7jZMsXZ5F1osS1PLFFj6WXD2EN1N1qG-vFXWl0
  5. καλησπέρα και καλή χρονιά! ένα νέο βίντεο που μόλις ανέβασα στο κανάλι μου στο YouTube: Όπως λέει και ο τίτλος το βίντεο πραγματεύεται την χρήση στερεοφωνικών τεχνικών ηχογράφησης για ηλεκτρική κιθάρα...παρά το γεγονός ότι κάτι τέτοιο δεν είναι σύνηθες και τις περισσότερες φορές επιλέγουμε την σιγουριά της "πεπατημένης" διαδρομής του close micing, η χρήση στερεοφωνικών τεχνικών μπορεί να δώσει εκπληκτικά αποτελέσματα...το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα ζευγάρι μικρόφωνα, έναν ενδιαφέροντα (ακουστικά) χώρο και αρκετή διάθεση για πειραματισμό. enjoy & stay safe!
  6. να προσθέσω πως κάθε πιανο έχει το δικό του κουρδισμα που ενώ φυσικά "υπακούει" στους κανόνες του συγκερασμένου τονικού συστήματος παράλληλα έχει μικροδιαφορές σε ότι αφορά την ακριβή συχνότητα κάθε νότας....και αυτό συμβαίνει όχι μόνο από πιανο σε πιάνο αλλά και στην έκταση του κάθε πιάνου δημιουργόντας μια συγκεκριμένη τονική καμπύλη (πχ να είναι ελαφρώς πιο χαμηλό στις τρεις τελυταίες οκταβες και πιο ψηλό στις χαμηλές....πχ η χαμηλή λα να είναι 218 και δύο οκταβες πάνω να είναι 885 - υποθετικό το παραδειγμα). και κάτι τέτοιο φυσικά κάνει και κουρδισμα του μια εξαιρετικά πολυπλοκη και απαιτητική διαδικασία που απαιτεί τρομερές γνωσεις και εμπειρία.... ....γενικά το θέμα είναι αποκλειστικά και μόνο για ποπ κορν και χαβαλέ.... τουλάχιστον για όποιον αντιλαμβάνεται την φυσική του ήχου
  7. καλησπέρα φίλες και φίλοι νοιζάδες! καθότι φαν του εορταστικού πνεύματος έστησα ένα ακόμη free "μπασάκι" για το Kontakt...τα εισαγωγικά γιατί αν και πρόκειται περι μπάσου εντούτοις είναι φτιαγμενο με φωνη... η λογική (αν και δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη λογική πίσω από το συγκεκριμένο) είναι ένα bass instrument που θα παραπέμπει στις πρωτες μέρες των hardware samplers και τα αναρίθμητα 80ς pop hits που "έπαιξαν" με την συγκεκριμένη φάση (δλδ σαμπλαρισμένες φωνητικά lines με τραγικό pitch shifting ) ένα demo track που έφτιαξα στα πεταχτά για να μπορεί κάποιος να το ακούσει: στο δεύτερο μισό του track μπορείτε να ακούσετε εντελώς μόνο του το οργανάκι (στο πρωτο μισό υπάρχει ένα μπητάκι και ένα πιάνο στο (λέμε τώρα) ρεφρεν Εννοείται πως ο σκοπός του είναι κυρίως το φαν, παρ'όλα αυτά ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να φανεί χρήσιμο ένα "ιδιαίτερο" μπάσο το GUI είναι εντελώς απλό και περιλαμβάνει 4 knobs που διαχειρίζονται τους 4 διαφορετικούς ήχους του οργάνου, εποτρέποντας στον χρήστη κάθε δυνατό συνδυασμό Μπορείτε να το κατεβάσετε εντελώς δωρεάν από το: https://www.mixingnik.com/shop ...και όσο είσαστε εκεί ρίξτε μια ματιά και στα υπόλοιπα καλούδια καλές γιορτές... stay safe!
  8. καλημέρα και καλή εβδομάδα Μόλις ανέβασα στο κανάλι μου στο YouTube ένα "νέο" mini tutorial σχετικά με την τοποθέτηση μικροφώνων για ηχογράφηση ηλεκτρικής κιθάρας και πιο συγκεκριμένα σχετικά με την σημασία της απόστασης, της γωνίας και του σημείου σε σχέση με την ηχητική πηγή. Το βίντεο δεν είναι και τόσο "νέο" καθώς γυρίστικε πριν 10 χρόνια (οπότε συγχωρέστε μου το τραγικό κουρεμα ) παρ'όλα αυτά παραμένει πάντα επίκαιρο. ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον και χρήσιμο. Μπρείτε να βρείτε στο κανάλι μου κι άλλα βίντεο σχετικά με την επιλογή και σύγκριση διαφορετικών τύπων μικροφώνων ενώ φυσικά το subscribe είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτο!
  9. ευχαριστώ πολύ Γιάννη! ...μια που ανέφερες τις τιμές να πω πως ως το τέλος του μήνα κινούμαστε σε ρυθμούς black friday (που ανέκαθεν γιορτάζαμε στο χωριό μου) και όλα τα προιόντα του e-shop έχουν έκπτωση 50% ...βιβλιοθήκες, όργανα, βίντεο και e-books
  10. Καλησπέρα φίλοι νοιζάδες... σας παρουσιάζω με χαρά το καινούριο όργανο για Kontakt που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μου: όπως πιθανότατα είναι προφανές από το όνομα του το Indietron alpha είναι ένα όργανο που απευθύνεται κυρίως σε λάτρεις της ανεξάρτητης και εναλακτικής σκηνής...αλλά είμαι απόλυτα σίγουρος πως και αρκετοί ακόμη θα βρουν ενδιαφέρον στα σκοτεινά και κάπως θορυβώδη ηχοτοπία του. Το indietron alpha είναι βασισμένο σε ήχους και δείγματα ηλεκτρικής κιθάρας αλλά επ'ουδενί δεν είναι μια sampled guitar library...φυσικά και κάποιοι από τους ήχους του θα μπορουσαν κάλιστα να αντικαταστήσουν μια ηλεκτρική κιθάρα (ειδικά σε μια στιγμή έμπνευσης μακριά από μικρόφωνα και ενισχυτές) παρ'όλα αυτά το Indietron alpha στην πραγματικότητα είναι ένα μοναδικό όργανο με την δική του προσωπικότητα και χαρακτήρα. Συνδυάζει την απλότητα και δημιουργικότητα του melotron (μεγάλα δείγματα, πολλες φορές σε κύκλο και με μια αρκετά ιδιαίτερη προσέγγιση και αισθητική στο pitch accuracy) με την ευκολία ενός sample based synth. Αποτελείται από 18 διαφορετικούς ήχους που μπορούν να συνδυαστούν κατά βούληση ώστε να δημιουργηθεί μία πιο προσωπική άποψη από τον χρήστη. στο demo track που ακούγεται στο video όλοι οι ήχοι είναι από το indietron alpha εκτός φυσικά από τα τύμπανα και το μπάσο (που είναι το free BA533 SID- The Punk bass). λόγω μπλακ φραηντεη και τα συναφή το indietron alpha αλλά και όλα τα υπόλοιπα προιόντα που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα μου είναι σε προσφορά -50%! check them out και να είσαστε ασφαλείς!
  11. συνεχίζοντας αυτό που έγραψε ο @Superfunk και έχοντας ζήσει 30+ χρόνια μέ τον JTM45... όντως ένας fender in disguise με το βασικό του μέρος να είναι ο bassman.... από εκεί και πέρα κάποιες διαφορές στην σχεδίαση (στις σχεδιάσεις για την ακρίβεια καθώς είναι πολυ σχετικό το JTM45 και τις διαφορες εκδόσεις του...) και κυρίως ο συνδυασμός του με την 1960TV, την μεγαλύτερη σε όγκο 4 επί 12" καμπίνα που έφτιαξε η Marshall τον κάνουν ένα μοναδικό, ιδιαίτερο ενισχυτή που ενώ δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με ότι ακολούθησε από την εν λόγω εταιρία σίγουρα έθεσε τις βάσεις για την μετέπειτα ηχητικήτης εξέλιξη (τουλάχιστον ως - κάποια από - τα 900ρια) ενώ ταυτόχρονα αν και προέρχεται αυτούσιος από τον bassman ντούτοις δεν ακούγεται επουδενί σαν αντίγραφο ή κόπια....αλλά μάλλον σαν εξέλιξη, "περιαγμένο", hot roded κλπ Ο JTM45 "σπάει" πανέμορφα, είναι όντως ο ενισχυτής που ακούγεται περίφημα με όλα τα knobs στο τέρμα και ίσως ο απόλυτος συνδυασμός ισχύος και μεγαφώνων...
  12. αχ βρε σπύρο δεν το εχεις καταλάβει καθόλου το θέμα..... δεν εχω δυστυχως χρόνο αυτη τη στιγμή να σου εξηγήσω τι κανεις λάθος (αν και στο εχουν ηδη εξηγήσει διάφοροι και εδω και στο φεησμπουκ). Νομίζω ότι ο σύνδεσμος που παρέθεσε ο σουπερφανκ είναι πολύ διαφωτιστικός αν το πάρεις από την αρχή.... Θα σου πω πολυ σύντομα και οσο το δυνατόν πιο περιεκτικά τι είναι summing: summing όπως ακριβώς υποννοεί η ίδια η λέξη είναι το άθροισμα τιμών, στην περίπτωση του ήχου το άθροισμα των τιμών των επιμέρους tracks - channels σε ένα νέο σύνολο (mixbus) είτε μιλάμε για τιμές ηλεκτρικής τάσης στον αναλογικό κόσμο είτε μιλάμε για ψηφιακή πληροφορία - λέξεις στον ψηφιακό. Μια απλή πρόσθεση λοιπόν....και μια πρόσθεση όταν οι τιμές είναι απόλυτα ίδιες δεν μπορεί να μας δώσει διαφορετικό άθροισμα - αποτέλεσμα σε όσες αριθμομηχανές και να την εκτελέσουμε.... έτσι και στα daw, το αποτέλεσμα θά είναι πάντα πανομοιότυπο από την στιγμη που οι τιμές είναι οι ίδιες. Στην περίπτωση σου λοιπόν δεν ισχύει αυτό....γιατί πολύ απλά έχεις κάνει παραπλήσια μιξ σε διαφορετικά daw....παραπλήσια και απόλυτα όμοια όπως καταλαβαίνεις είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα....αυτό που κάνεις είναι ουσιαστικά το να συγκρίνεις διαφορετικά μιξ με το ίδιο υλικό....και δεν έχει την παραμικρή σχέση με ένα A-B test σε σχέση με το summing. μπορεί λοιπόν το summing να είναι διαφορετικό από daw σε daw? Η απάντηση είναι ένα απόλυτο ΟΧΙ και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν όποιος δεν το καταλαβαίνει πολύ απλά δεν αντιλαμβάνεται εν γένει την έννοια της ψηφιοποίησης και ψηφιακής επεξεργασίας. Ποτέ φυσικά δεν είναι αργά να πιάσουμε το θέμα από την αρχή και να καλύψουμε τα όποια κενά έχουμε γύρω από το θεωρητικό κομμάτι του ήχου, είτε μιλάμε για τον αναλογικό είτε για τον ψηφιακό τομέα.
  13. Σπύρο για να κανεις ενα σωστό A-B test θα πρέπει να διασφαλίσεις ότι τα μιξ είναι πανομοιότυπα. Θα σου έλεγα να διαβάσεις προσεκτικά το θέμα που παρέθεσε ο @Superfunk και στο οποίο είχαμε κάνει ένα ολοκληρωμένο αντίστοιχο τεστ. Επειδή βέβαια καταλαβαίνω ότι είναι αρκετές σελίδες και ίσως βαρετό σαν ανάγνωσμα σου γράφω δύο τρεις απλές συμβουλές οδηγίες: 1. χρησιμοποίησε στερεο αρχεία ώστε να αποφύγεις τυχόν διαφορές στο panning law ανάμεσα στα διάφορα daw 2. βάλε άλα τα tracks στο unity gain , δλδ στην θέση που το fader είναι ουσιαστικά σε αδράνεια ώστε να είσαι βέβαιος για την ίδια ένταση. 3. Απέφυγε το να κλιπάρεις την έξοδο καθώς κάτι τέτοιο ουσιαστικά αποτελεί ένα απόλυτο brickwall limiter με ότι αυτό συνεπάγεται συν το γεγονός ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τον ορισμό του clipping point σε καθε daw (δλδ τον αριθμο των συνεχόμενων δειγμάτων στα 0dbFS που απαιτεί κάθε πρόγραμμα για να θεωρήσει ότι υπάρχει ψηφιακό clip). Η καλύτερη επιλογή είναι τα στέρεο αρχεία που θα χρησιμοποιήσεις να έχουν ικανοποιητικό headroom....μια καλή αρχή θα ήταν να κινούνται ως τα -14dbFS ως ανώτατη τιμή peak level (με αυτόν τον τρόπο θα είσαι σίγουρος ότι δεν θα υπάρξει είτε κάποιο στιγμιαίο peak που να αγγίζει τα όρια σου είτε intersample peaks που και δεν θα είναι διακριτά επίσης). 4. Φρόντισε το mixbus του κάθε daw να έχει τις ίδιες αν είναι δυνατό ρυθμίσεις δλδ να μην υπάρχουν ενεργοποιημένοι αλγόριθμοι dither & noise shaping και φυσικά να δουλέυουν στο ίδιο bitrate χωρίς oversampling. .... εννοείται πως το αποτέλεσμα είναι γνωστό εκ των προτέρων και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό γιατί θα αναιρούσε την λογική του ψηφιακού ήχου αλλά εννοείται πως σημασία έχει η προσπάθεια καλή επιτυχία!
  14. καλησπέρα και πάλι...το Demontron είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα (ο σύνδεσμος βρίσκεται στην υπογραφή) μου εντελώς δωρεάν σαν άμεσο download. Λίγα λόγια για το συγκεκριμένο όργανο.... αποτελείται από 6 όργανα - ήχους (η πρώτη σειρά από knobs) τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήθούν είτε ανεξάρτητα είτε συνδυασμένα μεταξύ τους. Είναι μοιρασμένα στο κλαβιέ μέ έναν αρκετά απλοικό αλλά και βολικό τρόπο (συνοδεία και μελωδία) ώστε να μπρέσει εύκολα ο χρήστης να βγάλει ένα πρώτο αποτέλεσμα χωρίς να χρειαστεί να προσπαθήσει και πολύ... Τα 6 αυτά όργανα εμπλουτίζοντε και διανθίζοντε από μία σειρά εργαλείων (τα τεσσερα μεγάλα knobs) που αποτελούν είτε κάποια μορφή επεξεργασίας σε επίπεδο δειγμάτων, είτε κάποιο DSP είτε κάτι όντως περίεργο (τσεκάρετε το ποντεσιόμετρο με το ονομα spirits...) ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον και διασκεδαστικό καλή συνέχεια!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.