Προς το περιεχόμενο

nikodemos

Guru
  • Αναρτήσεις

    1.399
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

nikodemos ήταν Μέλος της ημέρας 2 Φεβρουαρίου

nikodemos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

147 Neutral

4 Followers

Σχετικά με τον nikodemos

  • Rank
    Recording Guru

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

927 προβολές προφίλ
  1. new video alert! μίνι tutorial - οδηγός για την λογική και επεξεργασία του drum bus σε περιβάλλον DAW. Σκοπός, δυναμική επεξεργασία, ισοστάθμιση και gain staging Με το βίντεο αυτό ολοκληρώνεται μία σειρά από free mini tutorials γύρω από την επεξεργασία τυμπάνων σε ψηφιακό περιβάλλον εργασίας...στο κανάλι μου θα βρείτε και τα υπόλοιπα σχετικά videos της σειράς (kick, sanre, toms, room) καθώς και αρκετά ακόμη ενδιαφέροντα videos... So subscribe, share & enjoy!
  2. νέο (αλλά δεκαετίας) video στο κανάλι μου στο youtube...μια μικρή γεύση από το "Acoustic Jazz Drums Recording" video tutorial και ένα απίστευτο ζαντανά ηχογραφημένο performance από τρεις υπερταλαντούχους μουσικούς! Στην περιγραφη θα βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες τόσο για το κομματι όσο και για την ίδια την ηχογράφηση Ελπίζω να σας αρέσει (...και μην ξεχνάμε το subscribe!)
  3. εχω φτιαξει και ενα μικρό πολυ συντομο βίντεο για το πως δουλέυει η συγκεκριμενη τεχνική
  4. ναι είναι πολύ φυσικό να γέρνει και εξαρτάται φυσικά από την τοποθέτηση των μικροφώνων σε σχέση με την πηγή. Για να γίνει πιο έυκολα αντιληπτό αρκεί να καταννοήσουμε πως δουλέυει η τεχνική mid/side και πρώτα απ'όλα ποιος είναι ακριβώς ο ρόλος και η λογική πίσω από ένα μικρόφωνο figure 8. ας αρχίσουμε από το τελευταίο... ένα μικρόφωνο fig 8 λοιπόν κάθώς δεχεται τα ηχητικά κύματα με την μορφή πίεσης του αέρα και από τις δύο ανοιχτές του πλευρές είναι πολύ λογικό στην έξοδο του να εμφανίζει ένα (εντός πολλών εισαγωγικών) άθροισμα του τι συμβαίνει κάθε στιγμή σε αυτές τις δύο πλευρές τ
  5. ...ακόμη ένα βίντεο, συνέχεια του προηγούμενου. Αυτή τη φορά ασχολούμαστε με την επεξεργασια, συχνοτική και δυναμική του ταμπούρου. Κάποια βασικά βήματα που μπορούν να αποτελέσουν αφετηρία για περαιτέρω "ψάξιμο". Πλέον στο κανάλι μου υπάρχει μία ολοκληρωμένη σειρά από free tutorials σχετικά εμ την επεξεργασία τυμπάνων στο μιξ (kick, snare, toms & floor toms, room mics). Ελπίζω να τα βρείτε χρήσιμα ...και που είστε?....καντε και μια εγγραφούλα!
  6. καλησπέρα! Το συγκεκριμένο βίντεο αν και μόλις ανέβηκε στο κανάλι μου στο YouTube, είναι αρκετά παλιό (...τουλάχιστον μίας δεκαετίας και με καμμιά 20ρια κιλά παραπάνω ) και συνεπώς κάποια ίσως από τα "εργαλεία" που παρουσιάζονται να είναι σήμερα σχεδόν παρωχημένα. Παρ'όλα αυτά η κεντρική ιδέα και η λογική πίσω από την επεξεργασία παραμένουν αναλοίωτα, τα ίδια. Πιο συγκεκριμένα σε αυτό το μικρό βίντεο βλέπουμε μία γενική προσέγγιση στην επεξεργασία του kick drum σε ότι αφορά φυσικά τύμπανα και μουσικές που έχουν ανάγκη από έναν αρκετά σφιχτό και επιθετικό ήχο στο kick, ικανό να το κάνουν να
  7. nikodemos

    The Do Not's - beauty unveiled

    χελλοου νοιζ φρεντσ ένα κομμάτι που μόλι; ανεβάσαμε στο YouTube, προιόν της μανιοκαταθλιπτικής καραντινάτης πραγματικότητας που βιώνουμε...εμένα μου βγάζει όλη αυτή την δυστοπική γλυκόπικρη, μελωδικά παράφωνη αίσθηση απομόνωσης των τελευταίων μηνών...υποθέτω κατατάσεται στο γενικότερο post punk, post rock, dark wave ιδίωμα αν υπάρχει κάτι τετοιο. Hope you'like it
  8. μια παρουσίαση - σύγκριση 3 τελειως διαφορετικών μεταξύ τους ribbon σε ηχογράφηση ηλεκτρικής κιθάρας το ναρεησο ειναι στα αγγλικά
  9. θα μου επιτρέψετε να κάνω μία μικρή "κατάληψη" του θέματος και να ποστάρω ένα video που μόλις ανέβασα στο κανάλι μου στο YouTube: Το θέμα του είναι ένα συγκριτικό τεστ πυκνωτικών μικροφώνων για ηχογράφηση ηλεκτρικής κιθάρας. Η αλήθεια είναι πως τα συγκεκριμένα μικρόφωνα δεν ανήκουν στην κατηγορία των "προσιτών" και πάλι όμως το ζητούμενο είναι εμφανές και δεν είναι άλλο από το πόσο δυσδιάκριτες αλλά ταυτόχρονα πολύ σημαντικές είναι οι διαφορές ανάμεσα στα μικρόφωνα.
  10. γιατί πολύ απλά είναι σαφέστατα πιο ευέλικτο τόσο σε ότι αφορά την χρήση (attenuation pad & Lo Cut) όσο και σε ότι αφορά τον ήχο: το λιγότερο "χρωματισμενο" ηχητικά μικρόφωνο έχει περισσότερες πιθανότητες να ταιριάξει σε διαφορετικές φωνές και χροιές - μπορεί να μην κολακέψει ιδίατερα καμμία αλλά επίσης το πιθανότερο είναι πως δεν θα τονίσει και πιθανά αρνητικά (έντονα συρριστικά σύμφωνα, ένρινη χροιά κλπ). Με τον όρο commercial εννοώ την χρήση σε περιβάλλον που δέχεται πολλους διαφορετικού ερμηνευτές και όχι αποκλειστικά τον ιδιοκτήτη του
  11. ....νομίζω πως είναι εντελώς υποκειμενική φάση όλο αυτό αν με ρωτάς τι θα διάλεγα εγώ για την φωνή μου πχ , νομίζω πως θα διάλεγα το κινέζικο NT1 χαχαχα όχι οκ αν μιλάμε για τα 3 συγκεκριμένα για την δική μου φωνή που είναι ένρινη και ενοχλητική θα διάλεγα το AT ως το λιγότερο "επώδυνο"...γενικά για μία αντρική φωνή η λογική του RODE μου ταιριάζει καλύτερα από το 240 που μου κάνει πιο πολύ για πηγές που απαιτούν "αέρα" στα ψηλά. ..... πρέπει όμως να καταλάβουμε το εξής...ένα μικρόφωνο είναι αρκετά παραπάνω από ένα γράφημα συχνοτικής απόκρισης και 5-10 ψυχρά τεχνικά χαρακτηριστικά. Είνα
  12. Τα Audio-Technica είναι γενικά πολύ χρήσιμα μικρόφωνα με μια από επιλογή αρκετά flat προσέγγιση. Από τα 3 μικρόφωνα που αναφέρεις είναι σίγουρα το πιο ευέλικτο ηχητικά όχι μόνο λόγω της απουσίας των hyped ψηλών των άλλων δύο αλλά και λόγω της παρουσίας pad attenuation & Low cut φίλτρου. Αν λοιπόν ψάχνεσαι για κάτι αρκετά all rounder η λογική λέει ΑΤ. Και το ΝΤ1-Α και το 240 είναι πιο vocal προσανατολισμένα. Το ΝΤ1 θα μπορούσε καλλιστα να χαρακτηριστεί κάτι σαν poor man's U87 και ίσως ένα από τα καλύτερα μικρόφωνα για tom & floor tom ever καθώς το πλησιάζει αρκετά σε χαρακτήρα, στον τρό
  13. ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο από τον τραγουδιστή των Charlatans στο Guardian: https://amp.theguardian.com/commentisfree/2021/feb/01/covid-music-streaming-artists-pandemic?__twitter_impression=true&fbclid=IwAR1yy1uq0VA1K8KnkDBTTX_uNg72WYoILtnKfaiDEmrrUQ9BXTdmIta57dU
  14. ναι συμφωνώ απόλυτα...και αυτό θα έπρεπε να είναι και η νόρμα. Το σύνολο των τεχνολογικών εξελίξεων είναι απόλυτα προς όφελος μας και θα έπρεπε να το απολαμβάνουμε. δε συμβαίνει όμως στην πλειοψηφία των ανθρώπων που στο συγκεκριμένο θέμα της, ας το πούμε γενικά, ψυχαγωγίας μάλλον είναι πιο "δυστυχισμένοι" (αν μιλάμε για υπερήλικες σαν και του λόγου σας χαχαχα) ή πιο "κενοί" (αν μιλάμε για νεώτερες ηλικίες) άρα όντως κάτι λείπει (έβαλα ένα ψήγμα απορίας στο προηγούμενο ποστ μου) Και η αλήθεια είναι πως εμείς μπορούμε να το αντιληφθούμε γιατί έχουμε μέτρο σύγκρισης...και φυσικά η σύγκρι
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.