Προς το περιεχόμενο

electric_wizard

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    362
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    DevOps engineer
  • Τόπος
    Athens

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή electric_wizard

Artist

Artist (1/4)

1

Φήμη

  1. Ναι, γενικά παίζω έχοντας πολύ χαμηλά τα watt (με το μάτι στο σπίτι από 1-5 και στις πρόβες max στο 1/3 ήτοι 15 w - που κι αυτά υπεραρκετά είναι) και το volume του καναλιού επίσης αρκετά χαμηλά. Αναφορικά με τις καμπίνες, ψάχνοντας λίγο τι παίζει, βλέπω ότι η 212 γενικά δεν πολυυπάρχει στα μαγαζιά (εδώ κι εκεί "ξεχασμένα" κομμάτια) ενώ η 112 υπάρχει σε μεγαλύτερη αφθονία. Το ίδιο παρατηρώ και για την κεφαλή των 45 watt. Δεν ξέρω μήπως η Fender έχει μπει στη διαδικασία να αλλάξει τη σειρά γενικά...
  2. Γενικά κινούμαι από την αρκετά γκαζωμένη indie μέχρι το post ως προς το στυλ. Ίσως δεν ήμουν αρκετά σαφής αλλά το breakup στο οποίο αναφέρομαι είναι της προενίσχυσης και όχι του speaker, οπότε θα ήθελα κάτι καθαρό για speaker (ίσως με μικρότερη ευαισθησία για να κερδίσω λίγο ως προς την ένταση αν έχω καταλάβει καλά;;; ). Προτάσεις για attenuator της προκοπής; (για το μέλλον) Βλέπω ότι είναι της μοδός (προφανώς και έχει και προακτικό νόημα) τα reactive loadboxes και φαίνεται ότι έχουν υλοποιήσεις και εταιρίες όπως η Weber που είναι πιο οικονομικά. Έχετε εμπειρία από κάτι τέτοιο; Ναι, και το 1w είναι υπεραρκετό για σπίτι. Δε με ενδιαφέρει παικτικά (στην παρούσα φάση) να πάρω βρώμικα από τον ενισχυτή, προτιμώ τα πετάλια. Το θέμα είναι ότι σκάλωσα με τον συγκεκριμένο (εντελώς τυχαία, γιατί στη θέση του θα μπορούσε να είναι ένας οποιοσδήποτε ψιλομεγάλος ενισχυτής) γιατί όλα μου τα πετάλια έχουν headroom και ακούγονται πολύ πολύ καλά κάτι που δεν κατάφερνα ή το κατάφερνα με δυσκολία ακόμα και με τον Tweaker που έχει πολλές επιλογές για tone shaping του ίδιου του ενισχυτή. Με τον Bassbreaker ακούς το πετάλι ότι έχει "χώρο" να δώσει τις δυναμικές του, δεν τον μπουκώνει, έχει τον ήχο του και αντιλαμβάνεσαι και τις αυξομοιώσεις στην ένταση (κάτι που με τους 15άρηδες πολλές φορές ήταν αδύνατο, χωρίς να είναι τσιτωμένοι, με το master volume max στο 1/3 της διαδρομής). Γενικά με το συγκεκριμένο σκηνικό βίωσα κι εγώ (επιτέλους ίσως) αυτό που όλοι λένε/λέτε, ότι ένας καλός ενισχυτής είναι ίσως το σημαντικότερο κομμάτι αυτού του chain που λέμε ηλεκτρικός ήχος (εξαιρουμένου του παίχτου).
  3. Σας καλησπερίζω μετά από αρκετά χρόνια απουσίας ως ενεργό μέλος (παρακολουθώντας σποραδικά και σιωπηλά όμως). Πρόσφατα έπεσα πάνω σε προσφορά εντόπιου καταστήματος (του μεγαλύτερου στην Ελλάδα) που δε μου άφηνε άλλη επιλογή από το να αλαφρώσω το πορτοφόλι μου. Έτσι μοιραία έγινα κάτοχος ενός Fender Bassbreaker Head 45w. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και κάποιο διάστημα με "έτρωγε" να ψαχτώ για νέο ενισχυτή καθώς το τρέχον setup μου είχε αρχίσει να μη με καλύπτει. Κυρίως έπαιζα με έναν Vox AC15 (στο σπίτι και σε live), με έναν Vox AC30 (στις πρόβες) και με έναν Egnater Tweaker 15w (στο σπίτι και σε κάποια live). Το πρόβλημα μου ήταν στην περίπτωση των Vox ότι πολλά πετάλια (fuzz/od) δεν με ικανοποιούσαν χωρίς όμως να φταίνε τα πετάλια (έχανα σε articulation και όγκο) και στην περίπτωση του Egnater το headroom. Ψιλοάσχετη παρατήρηση, τα προβλήματα εμφανίστηκαν κυρίως όταν αποφάσισα να χρησιμοποιώ στις πρόβες την Gretsch streamliner που έχω (μαμά μαγνήτες) αντί της Jazzmaster που χρησιμοποιουσα (με Curtis Novak vintage μαγνήτες). Ενημερωτικά παίζω στο όριο του breakup (εκεί είναι το "καθαρό" μου) και η χρήση OD/Fuzz είναι σχεδόν συνεχής. Πάμε τώρα στο ζουμί. Σαν ενισχυτή καλώς ή κακώς τον άκουσα σε demos στο YouTube μετά την παραγγελία και μέχρι την παραλαβή του και ομολογώ ότι δεν μου έπεσαν και τα σαγόνια (ήμουν όμως συγκρατημένα αισιόδοξος). Επίσης σαν features τον λες και φτωχό (θα ήθελα master volume, effects loop, reverb, tremolo), ενώ σίγουρα μπαίνει στην εξίσωση ότι είναι ένας μαζικής παραγωγής λαμπάτος ενισχυτής με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό. Παρόλ' αυτά, πήρα το ρίσκο μιας και η τιμή ήταν στο 40% της προτεινόμενης λιανικής που δίνει η Fender με την σκέψη ότι αν δε μου κάνει να τον πουλήσω. Μετά από περίπου ένα μήνα μαζί του, τον ενισχυτή, καθότι κεφαλή, τον έχω ακούσει με μια Marshall 4x12 καμπίνα στο προβάδικο ενώ στο σπίτι μην έχοντας καμπίνα, έχω modάρει τον Vox (με το μαμά Celestion Greenback 12αρι speaker των 25w) ώστε να λειτουργεί και ως cab. Συνοπτικά, και στην πρόβα αλλά και στο σπίτι οφείλω να ομολογήσω ότι με εξέπληξε πολύ πολύ ευχάριστα! Έχει αρκετό headroom, ο ήχος του και στα τρία κανάλια μου έκατσε γάντι (και τα καθαρά και στο όριο του breakup που συνηθίζω να παίζω - και τα βρώμικά του θεωρώ ότι είναι παραπάνω από decent απλά δεν είναι κάτι που εγώ θα χρησιμοποιήσω) και κυρίως είναι φοβερή πεταλομηχανή! Ό,τι πετάλι και να του έβαλα (οι δοκιμές κυρίως στο σπίτι με τη Vox καμπίνα), φτηνό η ακριβό, ψηφιακό ή αναλογικό, ακούγεται θαυμάσια! Κομπλιμεντάρει ό,τι και να του βάλεις μπροστά και βγάζεις ηχάρα όπως και να έχει! Έχω φτάσει σε σημείο να περιμένω να γυρίσω από τη δουλειά για να παίξω κιθάρα (πραγματικά δεν το είχα ποτέ αυτό), συν ότι το riffin' πάει σύννεφο! Τα ερωτήματά μου προς εσάς είναι δύο: 1) Σκέφτομαι την αγορά μιας καμπίνας. Για την ώρα λέω να ξεκινήσω από την matched cab (Bassbreaker BB-212 2x12 με Celestion V-type 70w το καθένα). Έχετε κάποια άλλη καλή ιδέα/πρόταση; Επίσης, τι διαφορά θα έχω μεταξύ 1x12 και 2x12 (ναι, οκ, θα "κινείται" περισσότερος αέρας αλλά τι λέει αυτό ως προς προς την ένταση ή το focus στον ήχο); Την καμπίνα την θέλω για το σπίτι και για live χρήση. 2) Δεδομένου ότι δε ζω σε απομονωμένο χωριό αλλά σε γειτονιά της Αθήνας (ευτυχώς σε μονοκατοικία με όλα τα κιθαριστικά στο υπόγειο) πρέπει να είμαι λίγο προσεκτικός με τις εντάσεις. Μπορώ μεν να παίζω άνετα σχετικά με ενισχυτή αλλά σε ανθρώπινες εντάσεις. Δυστυχώς το voltage control που έχει ο Bassbreaker επάνω του (από 1 μέχρι 45 watt) δεν έχει ιδιαίτερη επιρροή στην ένταση, αφού ακόμα και στο 1 watt είναι αρκετά δυνατός. Με τα παραπάνω δεδομένα έχω αρχίσει και σκέφτομαι τη λύση του attenuator. Προτάσεις/ιδέες πάνω σε αυτό; Το ιδανικό θα ήταν να μπορώ να δοκιμάσω μια τέτοια λύση, για να δω πόσο αλλάζει ο ήχος (ποιοτικά αλλά και σε ένταση). Τέλος, ξαναλέω ότι είμαι αρκετά ενθουσιασμένος με τον συγκεκριμένο ενισχυτή και όχι άδικα. Σκεφτείτε ότι στην πρώτη πρόβα που τον χρησιμοποίησα κούμπωσε τόσο καλά με την υπόλοιπη μπαντα που ο τραγουδιστής μας ενθουσιάστηκε με τον ήχο του. Στην δε επόμενη πρόβα που δεν τον κουβάλησα, ο τραγουδιστής μας φυσικά αναρωτήθηκε γιατί...
  4. Ναι, αυτός είναι ο ενισχυτής μου. Το μεγάφωνό του όμως δεν συνδέεται πάνω στο σασί με βύσμα αλλά με με τον ίδιο τρόπο όπως συνδέεται πάνω στο + και το - του μεγαφώνου (θυληκώνει κάθε καλώδιο σε ένα μεταλικό έλασμα), οπότε δεν είναι ιδιαίτερα βολικό αυτό που περιγράφεις, αλλά είναι εφικτό σαν λύση. Νομίζω πως η πιο νοικοκυρεμένη λύση είναι να προσθέσω ένα switch το οποίο θα εγκατασταθεί και πάνω στο σασί του ενισχυτή και στη θέση "ΟΝ" θα δουλεύει το κύκλωμα ως έχει αυτή τη στιγμή και στη Θέση "OFF" θα αφήνει στον "αέρα" τα δύο καλώδια που έρχονται από τον AC15. Προφανώς στον θέση ON θα παίζει ο AC15 και στην OFF ο Night Train ή οποιαδήποτε άλλη κεφαλή!
  5. Αυτό ουσιαστικά φοβάμαι/ρωτάω. Και απ' ότι καταλαβαίνω μάλλον δεν είναι σοφή κίνηση αν δεν απομονώσω με κάποιον τρόπο τον ενισχυτή από το μεγάφωνο...
  6. Mάλλον δεν έγινα ιδιαίτερα κατανοητός... Το output jack παρεμβάλλεται μεταξύ του δευτερεύοντος του M/Σ εξόδου του AC 15 και του μεγαφώνου του, δημιουργώντας ουσιαστικά μια αναμονή για να κουμπωθεί και ένα 2ο μεγάφωνο το οποίο θα παίξει παράλληλα με το ήδη loaded. Aυτός είναι ο σκοπός ύπαρξής του. Σχηματικά είναι όπως το 2ο σκαρίφημα που πόσταρα παραπάνω (άνοιξα τον ενισχυτή, χάζεψα τη συνδεσμολογία και βοήθησε και το πολύμετρο για δω τι ακριβώς γίνεται).
  7. Από τη στιγμή που ο AC15 είναι κλειστός, εκείνο το σημείο ( το output jack δηλαδή) δεν περιμένει να του συνδέσεις τίποτα. Για την ακρίβεια, το συγκεκριμένο jack είναι closed default (νομίζω έτσι λέγονται αυτά) δηλαδή όταν δεν έχει συνδεδεμένο κάτι ουσιαστικά γεφυρώνει ανά δύο τα ποδαράκια του, όπως στο σχήμα : Σε περίπτωση που συνδέσω την κεφαλή έχουμε το εξής : Και σίγουρα το output jack βλέπει ένα δευτερεύον, και ένα speaker. To output jack ουσιαστικά είναι ένας κονέκτορας και τίποτα παραπάνω. Το θέμα είναι αν το σημείο "1" που είναι το δευτερεύον του MΣ εξόδου του AC15 θα έχει πρόβλημα από το ρεύμα που (πιθανόν/δεν ξέρω αν) περνάει (κόκκινο βελάκι) όταν είναι συνδεδεμένη και παίζει η κεφαλή. Προφανώς υπάρχει η λύση να μπει ένα switch αριστερά από το output jack για να τελειώνω, απλά προσπαθώ να το αποφύγω. Επίσης, δεν μπλέκεται καθόλου το ενισχυτικό στάδιο του combo. Όλα αυτά είναι ΜΕΤΑ τον ΜΣ εξόδου και πριν το μεγάφωνο. Το ερώτημα ουσιαστικά μεταβάλλεται στο : " Θα προκαλέσω πρόβλημα στον ΜΣ εξόδου του combo αν δεν τον απομονώσω με κάποιον τρόπο ;"
  8. Καλημέρα σε όλους! Έχω μια απορία σχετικά με το κατά πόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένας combo ενισχυτής κιθάρας ώς cabinet για μια κεφαλή κιθάρας... Πιο συγκεκριμένα, έχω ένα VOX AC15C1 combo και έναν VOX Lil' Night Train head. Δεν έχω ξεχωριστή καμπίνα κι έτσι σκέφτηκα μήπως θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τον AC15C1 σαν καμπίνα για τον Night Train. Ψάχνοντάς το λίγο στο internet διαπίστωσα ότι θεωρητικά είναι δυνατόν αυτό που σκέφτηκα. Εδώ προκύπτουν όμως οι ουσιαστικές απορίες μου! Ο AC15C1 έχει δύο εξόδους, η μια από αυτές ονομάζεται "External Speaker" και ουσιαστικά όταν συνδέσεις εκεί μια καμπίνα κόβεται τελείως το μεγάφωνο του ενισχυτή και η άλλη ονομάζεται "Extension Speaker" στην οποία όταν συνδεθεί κάποια καμπίνα, ουσιαστικά την συνδέει παράλληλα στο μεγάφωνο που φοράει ο combo. Δεδομένου λοιπόν ότι το output jack του Extension cab είναι ουσιαστικά "αναμονή" για παράλληλη σύνδεση στο speaker του ενισχυτή, μπορώ να συνδέσω τον Lil' Night Train εκεί απ'ευθείας; Η απορία μου έχει να κάνει με το κατά πόσο είναι επικίνδυνο αυτό για τον AC15C1 καθώς δεν ξέρω κατά πόσο είναι πιθανόν ρεύμα που φεύγει από το power amp section του Lil' Night Train να κατευθυνθεί προς το δευτερεύον πηνίο του μετασχηματιστή εξόδου του AC15C1 και όχι προς το μεγάφωνο και να του κάνει ζημιά! Να ξεκαθαρίσω πως δεν με ενδιαφέρει να παίζουν και ο AC15C1 και ο Lil' Night Train μαζί (αλλά εγκυκλοπαιδικά δε θα ήταν άσχημο να απαντηθεί και αυτό αν βεβαίως κάποιος γνωρίζει). Εννοείται βεβαίως ότι όσον αφορά τα impedance ohms του μεγαφώνου και της κεφαλής δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς το μεγάφωνο είναι 16 ohms και η κεφαλή βγάζει 8 και 16. Υ.Γ. : Για να προλάβω τυχόν απορίες του στυλ γιατί μπαίνω σε όλη αυτή τη διαδικασία, να πω πως δεν σκέφτομαι να πάρω μια ξεχωριστή καμπίνα για τον μικρούλη, τον οποίο και κρατάω γιατί μπορώ να παίζω με ακουστικά, και φαντάζομαι ότι αν είναι δυνατόν τελικά να παίξει στο speaker του ΑC15 θα μπορώ να παίζω και σε πιο ανθρώπινες εντάσεις στο σπίτι χωρίς να χρειάζεται να ανοίγω το θηρίο (ναι, είναι δυνατός ο AC15).
  9. H squier θα σου το προσφέρει αυτό (ψάξε λίγο που είπαμε και χτες...)! Τώρα που το πρόσεξα, διόρθωσε και τον τίτλο του θέματος.
  10. Καθώς και ο Βασιλικός των Raining Pleasure Ναι, σωστά... Μ'αρέσει που τους είδα και πριν κανά-δυο βδομάδες... (δύσκολη νύχτα η χθεσινή απ'ότι κατάλαβες)
  11. Δεν το κάνουν γιατί φοβούνται τους Jedi Knights! Πέραν της πλάκας νομίζω ότι όλοι πιστεύουν αύτο που έγραψε ο τζιτζικολάμπρος από πάνω. Πάντως πόλυ έξυπνη η σκέψη όποιου σκέφτηκε να το ονομάσει r2d2!
  12. Μπράβο Earendil! Πολύ ωραίο το άρθρο σου! Είμαι κι εγώ ταυρομάχος, μιας και η sg λόγω του Angus Young ήταν η πρώτη μου ηλεκτρική κιθάρα (έπιφον φυσικά, η οποία αγοράστηκε με οικονομίες που έκανα κατά τη διάρκεια της 3ης λυκείου και αγοράστηκε την ημέρα που τελείωσα τις πανελλήνιες). Να κάνω μια μικρούλα αναφορά για τις SG Classic που φορούσαν P90 και για πολλούς είναι οι καλύτερες SG (δεν έχω δοκιμάσει, δεν ξέρω, απλά μεταφέρω γνώμες). Προσθέτω μια φώτο του Pete Townshend: ο οποίος αφαιρούσε τη vibrola από τις SG του (αν προσέξετε το tailpiece είναι πιο κοντά στον bridge μαγνητη από τις υπόλοιπες SG) και συνήθιζε να τις σπάει! ;D ;D ;D Mια αναφορά σε έναν ακόμα ταυρομάχο που ακούει στο όνομα Robbie Krieger και δεν αναφέρθηκε μέχρι τώρα: (η αλήθεια είναι ότι δεν τον κολακεύει ιδιαίτερα η φώτο...) Παραθέτω και ένα λινκ από ξένο φόρουμ (everythingsg) με μια λίστα από αυτούς που έχουν παίξει με SG και φυσικά με το αντίστοιχο φωτορεπορτάζ! http://everythingsg.com/celebrities.htm Ένας που δεν αναφέρεται στο λίστα είναι ο Andrian Smith των Ιron Maiden. Όποιος έχει την επανέκδοση του Piece Of Mind μπορεί να να βρει φώτο μέσα στο booklet που φαίνεται ο Smith να παίζει με SG. Τέλος, ο Παύλος Παυλίδης (νυν σόλο, πρώην Ξύλινα Σπαθιά) παίζει με SG.
  13. Για τη Harley Benton δεν ξέρω. Για τη Squier Affinity Tele δε μπορώ παρά να μιλήσω με τα καλύτερα λόγια! Ήταν η πρώτη μου τέλε και αν αναλογιστεί κανείς τα χρήματα που κοστίζει είναι πολύ καλό όργανο! Αν θες κάνε ένα search στο φόρουμ (ή περίμενε ως το πρωί που θα ξυπνήσει ο vlade) και θα δεις ότι το θέμα Squier Affinity Tele έχει συζητηθεί πολλές φορές και μάλιστα έχουν ειπωθεί τα καλύτερα λόγια (με πολλές τεχνικές λεπτομέρειες). Επίσης τη squier μπορείς πολύ εύκολα να τη βρεις να τη δοκιμάσεις σε διάφορα κιθαρομάγαζα γι να σχηματίσεις και προσωπική άποψη. Με δυο λόγια, αν μπορείς να διαθέσεις τα 60 € παραπάνω που κοστίζει η squier, κάντο χωρίς δεύτερη σκέψη! Αν όχι, κάνε ελάχιστη υπομονή να τα μαζέψεις και πάρτην! Edit: Αρχικά είχα γράψει "Για τη Squier Affinity Tele δε μπορώ να μιλήσω με τα καλύτερα λόγια!" πράγμα που σωστά επεσήμαναν οι από κάτω ότι δεν έχει νοηματική συνάφεια με το υπόλοιπο κείμενο. Σόρυ... μ@λ@κί@ είχα γράψει! :-X :-X :-X Απλά προσέθεσα το "παρά".
  14. Δεν είχα πού αλλού να κάνω ένα τσεκ σε όσες κάποιες λάμπες παρέλαβα πρόσφατα, that's all. Όμως το εγχείρημα απεδείχθη πολύ στριμόκωλο για τα δικά μου χέρια, κι έτσι με ξελάσπωσε το Μαράκι. Μή με ρωτήσεις αν είδα διαφορά στον ήχο, μέσα από τον solid state Orange και το 10άρι no-name μεγάφωνο. Αν βρεθώ σύντομα κάπου που να μπορώ και να δυναμώσω και ν'ακούσω σωστά, θα δω. Καλορίζικη κιόλας η TL Δημήτρη, δεν είχα δει ότι τη χτύπησες εντέλει! ;) Χαχα, πρωτότυπος τρόπος να δοκιμάζεις λάμπες! Ωραίος ο παίχτης. Χαλαρά θέλει χειρούργο για να αλλαχτεί η λάμπα εκεί που είναι. Επίτηδες δε ρώτησα για τον ήχο. Ήθελα να σε αφήσω να τα πεις μόνος σου! Είμαι σίγουρος ότι αν προκύψει κάτι ενδιαφέρον, θα μας το πεις... Ναι, τη χτύπησα, έπεσε κάτω και τώρα την πατάω!
  15. Κι εγώ το 2 ψόφησα. Ο ενισχυτής μου είναι ένας fender pro junior οπότε ντεν έκει κανάλι που να ντιστορσιάζεται. Οπότε έχω ωραία καθαρά και στηρίζομαι σε πεταλια και πεταλιέρες για τα βρώμικα. Πιο συγκεκριμένα Π.Τ. (προ tonelab) χρησιμοποιούσα το ρατ μου σε low gain και το είχα σχεδόν μόνιμα ανοιχτό για να έχω έναν crunchy ήχο και όταν ήθελα παραπάνω παραμόρφωση άνοιγα και το ΕΗΧ booster που είχα πριν ή το έκλεινα και άνοιγα το big muff μου. Επίσης είχα και ένα blues breaker 2 για overdrive. Στην Μ.Τ. (μετά tonelab) εποχή το ρατ μου είναι ρυθμισμένο σε πιο high gain και overdrive και crunchy ήχους τους αναλαμβάνει η πεταλιέρα. Offtopic 1: Χαρίλαε, το delay που έχεις τώρα, δε μπαίνει στη λούπα? Ρωτάω γιατί λες ότι θα πάρεις άλλο delay για να βάλεις στη λούπα... Ή μήπως απλά δε σου αρέσει το συγκεκριμένο στη λούπα του rivera σου? Offtopic 2: Flea, έχεις παρατηρήσεις καμία διαφορά στον ήχο ανάμεσα στο Little Big Muff και στο κλασικό Big Muff (αν βέβαια το έχεις δοκιμάσει που με βάση τις πιθανότητες άμα σκεφτω τι πετάλια έχουν περάσει από τα πόδια σου το έχεις δοκιμάσει!)? Offtopic 3: Earendil, πως σου ήρθε να αλλάξεις λάμπα στην ακατανόμαστη? Δώσε λεπτομέρειες...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου