Προς το περιεχόμενο

drwolf

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    18
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Manager
  • Τόπος
    Athens
  1. Καλημέρα σε όλους! Να σας περιγράψω κι εγώ την εμπειρία μου μιας κι εγώ βρέθηκα πολύ πρόσφατα στον Thomann. Ξεκίνησα από Νυρεμβέργη και πήρα τρένο και λεωφορείο για να φτάσω. Μου πήρε περίπου 2.5 ώρες μαζί με τις αναμονές. Κιθαρίστας κι εγώ, οπότε μετά από ένα πέρασμα σε όλες τις αίθουσες για ένα γενικό check, κατέλληξα στις κιθάρες όπου θα καθόμουν και περισσότερο. Η εμπειρία μου δεν ήταν καθόλου άσχημη σε σχέση με το πρσωπικό. Αντιθέτως ήταν πολύ καλή. 2 παραδείγματα: 1) Ζήτησα να δοκιμάσω 4 πετάλια, εκ των οποίων τα 3 δεν υπήρχαν αλλά προσφέρθηκαν να μου τα φέρουν από τις αποθήκες (warehouse). Αυτό πήρε περίπου μία ώρα, κατά την οποία πήγα για φαγητό στο Thomann Kitchen. (Πολλές επιλογές φαγητού και συμπαθητικός χώρος - 5 λεπτά περπάτημα από το μαγαζί). Τα πετάλια ήρθαν ωστόσο, ζήτησα να τα δοκιμάσω με μια κιθάρα ίδια με την δική μου (αρκετά ακριβή), κανένα πρόβλημα, πήρα τα πετάλια, μετασχηματιστές, μπήκα σε μια αίθουσα και τα δοκίμασα με την ησυχία μου. 2) Κατά την αποχώρηση, και ενώ είχα αγοράσει το ένα από τα τέσσερα πετάλια, με πληροφόρησαν οτι θα το παραλάμβανα από το warehouse (επίσης 5 λεπτά περπάτημα από το μαγαζί και απέναντι από το εστιατόριο). Ωστόσο όμως είχα παραγγείλει ταξί για να με πάει στην διπλανή πόλη (μιας και αργά το απόγευμα δεν έχει λεωφορεία στο χωριό), το οποίο με περίμενε απ'εξω. Ζήτησα από τον οδηγό να με πάει στο warehouse και να με περιμένει εκεί μέχρι να παραλάβω. Αυτό που αντίκρυσα εκεί ήταν πολλά σημεία εξυπηρέτησης στους οποίους δίνεις την απόδειξη πληρωμής και παραλαμβάνεις ότι αγόρασες. Αυτό όμως πέρνει πολύ ώρα (κι απ'έξω το ταξίμετρο 'έγραφε'!). Εχει μεγάλες οθόνες (σαν αυτές του ΚΤΕΟ) που βλέπεις το όνομα σου και τον χρόνο που θα παραλάβεις. Σε εμένα έλεγε 25 λεπτά. Περιέγραψα σε μια υπάλληλο το θέμα με το ταξί (και το ταξίμετρο!), έφυγε και σε 2 λεπτά ήταν πίσω με το πεταλάκι μου στο χέρι. Παρά δηλαδή τον εξαιρετικό χειρισμό των logistics και διαδικασίες, η υπάλληλος κατάλαβε το πρόβλημα και με βοήθησε πολύ και άμεσα. Οπότε από πλευράς μου η εμπειρία ήταν πολύ θετική. Συμφωνώ οτι δεν είναι πολύ εύκολο να πας/επιστρέψεις αλλά εμπιστέψου το google maps. Οι εγκαταστάσεις ήταν πολύ μεγάλες και διατίθεται πολύς εξοπλισμός προς δοκιμή. Χωρίς καμμία πίεση ή επέμβαση. Απλά διαλέγεις τί θέλεις και το δοκιμάζεις επιτόπου. Αν δεν υπάρχει (σε λογικά πλαίσια), σου το φέρνουν από το warehouse. Εχοντας δοκιμάσει κι άλλα μουσικά μαγαζιά στη Γερμανία (Βερολίνο, Αμβούργο, Μόναχο) πχ Just Music, είναι το ίδιο εξυπηρετικοί και χαλαροί απλά ο Thomann έχει πάρα πολύ μεγάλη ποικιλία έτοιμη να την δοκιμάσεις.
  2. Αφού λειτουργεί κανονικά στο ρεύμα λογικά δεν έχει πρόβλημα το πετάλι. Μια δοκιμή θα σε πείσει!
  3. θα σου πρότεινα να σκεφτείς και αυτά εδώ: https://www.thomann.de/gr/ebs_pg_18_flat_patch_cable_gold.htm βγαίνουν σε διάφορα μήκη
  4. Ανάμεσα στις 2 θα ψήφιζα την Fender. Με τον καιρό βλέποντας τις ανάγκες του αλλά καταλαβαίνοντας και περισσότερα θα μπορεί να κινηθεί ενδεχομένως σε κάτι καλύτερο.
  5. Θα πρότεινα να δοκιμάσεις τον Laney A1. Πολύ καλός και δυνατός για πρόβα/studio/live.
  6. Γιατί να σου αλλοιώσει το χρώμα του ήχου το LR Baggs?
  7. Εγώ προτείνω το L.R. Baggs (DI με προενίσχυση) με κλειστά τα μάτια. Το έχω περίπου 4 χρόνια και είμαι πολύ ευτυχής. Το χρησιμοποιώ σε live όλα αυτά τα χρόνια και κατά καιρούς μου έχει λύσει τα χέρια σε διάφορα προβλήματα (σε μικρά και μεγάλα μαγαζιά - με κακό ή καλό ήχο) που χρειάστηκε να πειράξω το EQ για να ακούσω αυτό που θέλω ακριβώς. Αναλόγως και την κιθάρα που χρησιμοποιείς μπορεί να φανεί χρήσιμο και σε ηχογραφήσεις. http://www.thomann.de/gr/lr_baggs_para_acoustic_di_preamp.htm
  8. Ως επίσης κάτοχος Martin (OMC Aura), θα πρότεινα να κάνεις ένα σχετικό setup σε οποιαδήποτε αλλαγή διαμέτρων. Τα 3,22 κιλά στο συνολικό tension περίπου 30 κιλών δεν το θεωρώ αμεληταίο.
  9. Παιδιά πάντως μην ξεχνάμε οτι οι ιδανικές συνθήκες για ένα μουσικό όργανο δεν είναι η 0% υγρασία σε καμμία περίπτωση! Η ξηρασία κάνει μεγαλύτερο κακό στο ξύλο μιας και όταν αυτό ξεραίνεται δημιουργούνται ρωγμές (cracks)! Γι αυτό και το πολύ κρύο (που είναι συνήθως και αρκετά "στεγνό") τους κάνει μεγαλύτερο κακό. Μιλάω κυρίως για ακουστικά όργανα. Το σίγουρο είναι οτι οι ξαφνικές αλλαγές θερμοκρασίας κάνουν μεγάλο κακό. Είχα διαβάσει κάποτε οτι ένα όργανο είναι σαν τον άνθρωπο. Αν αισθάνεσαι εσύ άνετα θα είναι και αυτό. Οι περισσότεροι κατασκευαστές πάντως προτείνουν υγρασία 45-55%. Προσωπικά έχω ένα υγρόμετρο και έναν υγραντήρα και το χειμώνα (που ανάβω καλοριφέρ και στεγνώνει η ατμόσφαιρα) τον χρησιμοποιώ. Οι κιθάρες (ακουστικές) πάντα μέσα στις θήκες τους για να αποφεύγω απότομες μεταβολές θερμοκρασίας/υγρασίας.
  10. drwolf

    Cubase 5 RAM usage

    Πολλές φορές αυτό γίνεται λόγω των μικρών buffers στον asio driver. Μήπως έριξες τα buffers για να μειώσεις το latency?
  11. Είναι 100% σίγουρο οτι δεν έχει πειραχτεί κανένα εσωτερικό volume του μείκτη της κάρτας ήχου ή των Windows? Αν έχει κατέβει το wav κανάλι δηλαδή πχ.. Πολύ περίεργο μου φαίνεται πάντως. Προφανώς όμως (για την φίλη Behringer) δεν θα έφταιγε κάποια ασφάλεια για το οτι παίζουν πιο χαμηλά τα ηχεία..
  12. Νομίζω πως σε αυτή την κατηγορία δεν θα ακούσεις μεγάλες διαφορές. Εγώ έχω το παρακάτω και πραγματικά σου λύνει τα χέρια. Το χρησιμοποιώ και σε ηχογραφήσεις αλλά περισσότερο σε live. Αν σε πέρνει οικονομικά το προτείνω ανεπιφύλακτα! http://www.thomann.de/gr/lr_baggs_para_acoustic_di_preamp.htm
  13. Θεωρώ οτι οι takamine είναι γενικά καλύτερες σε αυτή την κατηγορία. Δεν έχω εμπειρία για την συγκεκριμένη. Εχω όμως μια yamaha σε αυτή την κατηγορία και θα έλεγα πως τα ηλεκτρικά της είναι αρκετά καλά. Η APX έχουν γενικά μικρότερο σκάφος (και χάνει σε μπάσα και όγκο όταν παίζει χωρίς ρεύμα) πράγμα που δεν θα σε βοηθήσει αν παίζεις unplugged. Οπότε αν πας για yamaha, θα συνιστούσα την CPX.
  14. Εγώ θα πρότεινα αυτόν εδώ: http://www.thomann.de/gr/laney_a1_akustikcombo.htm Είναι βέβαια πιο μικρός (65W) αλλά για πρόβες και monitor είναι μια χαρά (βολεύει πολύ το οτι πλαγιάζει και προς τα πίσω σαν μόνιτορ).. Από αυτούς που προτείνεις έχω δοκιμάσει μόνο τον MARSHALL AS100D που μου φάνηκε λίγο "σκληρός" σε σχέση με τον Laney.
  15. Καλησπέρα σε όλους! Ψάχνω ένα μικρόφωνο μέχρι max 200 ευρώ ιδανικό για Λαούτο και Ούτι. Τα όργανα δεν έχουν ηλεκτρικά και είναι πολύ παλιά οπότε θα ήθελα να αποφύγω επέμβαση σε σκάφος κτλ! Το μικρόφωνο θα χρησιμοποιηθεί κυρίως σε live αλλά και ηχογραφήσεις. Για τα live θα ήθελα να ήταν αρκετά κατευθυντικό ώστε να μην "τσιμπάει" από γειτονικά μεγάφωνα κτλ. Μου πρότειναν και έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές για το SM57. Ανησυχώ όμως οτι θα μικροφωνίσει πολύ σε live οπότε ψάχνω κάτι μάλλον πιο κατευθυντικό. Θα ήθελα να ακούσω ιδέες και προτάσεις :) :)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.