Προς το περιεχόμενο

cos_dr

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    7.958
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    11

cos_dr ήταν Μέλος της ημέρας 19 Φεβρουαρίου

cos_dr είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

828 Excellent

Σχετικά με τον cos_dr

  • Rank
    RYZEN

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Gear List
    Hard: Korg Triton Le w/EXB-SMPL, Roland V-synth w/VC-1 D50, Piano Allison, M-Audio Keystation ES, Novation Zero SL MkII,
    M-Audio AV-30, AKG 141 Studio mkII, Fender Squier Stratocaster Affinity, Lexicon lambda, JBL LSR 305
    Soft: Sonar X3 Producer, Κοmplete 10, KONTAKT, Various VST Instruments.
  • Επάγγελμα
    Iδιωτικός Υπάλληλος - Εισοδηματίας
  • Facebook
  • Τόπος
    Athens, GR
  1. εμένα πάντως χωρίς διαθεση....... φλαμπέ μου αρέσει το ηχόχρωμα στα παλιά μέσα, δεν το θεωρώ καλύτερο αλλά οι ατέλειες έχουν τη γοητεία τους και ο παλιός εξοπλισμός την αίγλη του και στην ακρόαση και στην παραγωγική διαδικασία. Αυτό ήθελα να πω.
  2. Αμε! Και μετά για να το γιορτάσω τρώω εργολάβους και καριόκες στο Μητροπολιτικόν
  3. Εγω ψωνίζω από τον Κλαουδατο.
  4. όχι, βασίζεται σε αντικειμενικές μετρήσεις και συγκρίσεις που βρίσκονται στο μυαλό μου, και υπάρχει και το αντίστοιχο υλικό προς σύγκριση. Ειναι ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟ το ποσοστο. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Και αν κάνουμε μια υπόθεση, καθαρή υπόθεση για εμένα πως το ποσοστο ήταν ακόμα και πανομοιότοιπο, ο χρόνος αλλά και ο κόπος ολοκλήρωσης είναι ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ μικρότερος. Σε συγκεκριμένο κομμάτι που μου πήρε αν προσθέσω τις ώρες που δούλεψα σε συνάρτηση πάντα με τις γνώσεις μου και την εμπειρία μου, περι τις 20 και μάλιστα σε διαφορετικές μέρες λογω διαθέσιμου χρόνου να επιτύχω ενα έστω αξιοπρεπές αποτέλεσμα mastering και μάλιστα με επιστροφή στο track για τελειοποιήσεις στη μίξη (μια επίπονη διαδικασία για καποιον που ασχολείται περιστασιακά και ερασιτεχνικά ξαναλέγω γιατι πρεπει να θυμασαι που εισαι και τι εκανες και να εισαι και ξεκουραστος), η online υπηρεσία το επέτυχε ΣΥΝΤΡΗΠΤΙΚΑ.... επιτυχότερα, σε χρόνο κάτω απο 30 δευτερόλεπτα, το upload πηρε πιο πολύ. Δηλαδή τι έχουμε? ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ αποτέλεσμα (κατα τη γνώμη μου πάντα) στο περίπου 0,1% του χρόνου που δαπάνησα για κάτι που δεν μου καθόταν όπως έπρεπε στα αυτιά. Και μια ισορροπία που ήταν αδύνατο να επιτυχω στο συχνοτικό φάσμα, έφτανα ΑΚΡΙΒΩΣ το 55,8% αυτου που ήθελα. Μια ισορροπία συμπληρώνω που ακούγεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ σε κάθε ηχοσύστημα που έχω. Ενω οι δικές μου προσπάθειες είχαν λιγο διαφορετική απόδοση αντίστοιχα.
  5. για μενα τυπου landr και emastered ειναι το μέλλον. Είμαι πολύ ευχαριστημένος όσο χρησιμοποίησα το emastered Το είχα ξαναγράψει και ειχα βαλει παραδείγματα. Στο δικό μου επίπεδο παντα και με για τις δικές μου δυνατότητες ότι εχω βάλει και έχει την καλύτερη μιξη που μπορώ να κάνω το μεταμορφώνει. Επειδή έχω ακουστική αντιληψη και ξέρω τα λάθη μου σε σχέση με κανονικές παραγωγές, δηλαδη αυτό που δεν μπορω να επιτύχω τουλάχιστο μόνος μου, παρατηρώ πως γινεται εξαιρετική δουλειά απο τους αλγόριθμους. Οπως φαίνεται από όσα έχω διαβάσει και με τις βελτιωμένες εκδόσεις των online αυτών εργαλείων, η επεξεργασία ειναι πολυεπίπεδη και όπως καταλαβαίνω ξεφεύγει μεσω του ακριβώς πολυεπίπεδου optimization/matching από τα κλασσικά εργαλεία που χρησιμοποιούμε στο σημείο κυρίως της ευρύτερης αναφοράς. Έχω περασει μεσα απο αυτό οτιδήποτε έχω φτιάξει ως μιξη και το αποτέλεσμα με ικανοποιεί πάρα πολύ, ακούω αυτό που ήθελα να καταφέρω και να ακούσω, ακούω τη μουσική μου πολύ κοντά σε αυτό που επιθυμούσα να ακουστεί και όσο καλύτερη βάση βάζω, τοσο καλύτερο αποτέλεσμα παίρνω, σε χρόνο λεπτου που εγώ δεν θα πλησίαζα αντικειμενικά συμφωνα με τα στοιχεία που έχω στο μυαλό μου, ουτε στο 55,8% με την καλύτερη μου προσπάθεια. Αυτή είναι η δική μου γνώμη και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Το είχα παρουσιασει και έχω και άλλο υλικό (με τις επιφυλάξεις του ερασιτέχνη φυσικά παντα) αλλά ουτε θυμάμαι που έχω το πόστ. Στο συγκεκριμένο ζητούμενο του mastering με vintage τροπο, πιστεύω πως οι αλγοριθμοι θα δώσουν αυτό το αποτέλεσμα αφου συγκρίνουν και ρυθμίζουν με αντίστοιχη αρχειακή κυματομορφική αναφορά υψηλής ανάλυσης. Ο αλγόριθμος............................................. το μέλλον............................
  6. Αντε να κάνω μια κριτική και εγώ με βάση το τελευταίο. Το πρώτο "πρόβλημα" που "κουράζει" ρυθμικά είναι οι συνεχόμενες αξίες του μπάσου. Παίξε 15/16 στο 0.52 σε κάθε μέτρο. Και στο χρόνο. Είμαι σίγουρος πως θα ακουστεί καλύτερα με το κόψιμο αυτό. Αντε στο τέλος του τετράμετρου ή του οκτάμετρου να μην αφήσεις το κενό. Στο 2.12 είναι πολύ φλύαρη η μπασογραμμή. Παίξε ένα άλλο μοτιβο πιο ταιριαστό στο μπάσο με τις αξίες των κρουστών με τονισμό στις θέσεις/την μπότα που να επαναλαμβάνεται στα τρια μετρα και να αλλάζει μόνο τονικά αντίστοιχα και εμπλούτισε το π.χ.στο τέταρτο μέτρο, σαν γέμισμα. Και στις δύο περιπτώσεις πιστεύω θα δωθεί το απαραίτητο groove. Το μπάσο το χαλάει έτσι όπως το έχεις. Του δινεις πολύ μελωδικότητα στα επιμαχα σημεία που παίζουν και τα άλλα και δεν μπορεί να "μεινει" στον άλλο, μπουρδουκλώνει. Συν στα άλλα φυσικά που είπε ο dimsonic. Ελπίζω να τα είπα καλα γιατί έχω πιει και 2 μικρές και μια μεγάλη. χ αχαχαχαχαχαχαχα Αντε καλή συνέχεια παιδια.
  7. cos_dr

    Space Fusion

    το αδικεί η παραγωγή, αλλά αμα το..... παρακούσει κάποιος αυτό, είναι σουπερ. Πολύ το γουστάρω. Και όντως θέλω κι άλλο. Δεν φτάνει. Εκεί που πήγα να γίνω..........χαχαχαχαχα
  8. cos_dr

    Jumpy blues - νέο κομμάτι

    Εν γένει μια χαρά το βρίσκω, θέλει κάτι άλλο στα πλήκτρα να επεχθεί γιατί δεν βγαίνει το πράμα, ε, παράλληλα με εν γένει συμβουλές που παίρνεις και σίγουρα θα βοηθήσουν, ρίξε και κανα άκουσμα ανάλογων κομματιών να πάρεις ιδέες για μελωδία, αξίες κλπ για να προσαρμόσεις την απόδοση της ιδέας σου και στα πλήκτρα. Αφού βγάζεις ρυθμικά και σόλο στην κιθάρα ενδιαφέροντα το ίδιο μπορείς να κανεις και στα πλήκτρα που θέλεις να προσθεσεις με λιγή........ προσπάθεια.
  9. Εγώ είμαι ένα ΤΙΠΟΤΑ και είναι ΕΠΙΛΟΓΗ μου. Ζήτω το ΤΙΠΟΤΑ!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
  10. Φίλοι μου χαίρομαι που σας άρεσε ο 14χρονος cos_dr, θα γυρίσω απόψε στο χρόνο μιας και έχω αυτή τη δυνατότητα να του πω πως μια μέρα θα έρθει ένα ιντερνετ και θα ακούσουν μεγάλοι τα κομμάτια σου και σου λένε πως έχεις προοπτική και ταλέντο, αλλά μην είσαι κοροϊδο! Ασε τα ρίσκα! ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ μπές και παντρέψου και μια ωραία ΔΥ που να έχει και προίκα να ΣΩΘΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!! Να τακτοποιηθείς!!!!!!! Θα πέφτει ο μίσθουλας και τα νοίκια και κάνε ότι θές μετά για την πάρτη σου.Κάνε και μπαλέτο. Και όταν έρθει το ΔΙΠΛΟ ΕΦΑΠΑΞ πάρε και μια τζιπάρα να χεις. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Βάλτε ντέ να ακούσουμε τίποτις. Βάλτε και άλλοι όσοι έχετε, είναι ωραία, έδω στο ποστ. Στο χρήμα κολυμπάγαμε και βάζαμε τις δόσεις Καγιεν, κοστουμια, εξοχικά μέχρι και ο Θεοδόσης Πάρτε διακοποδάνεια, χωθείτε δίχως όσιο Σπουδάστε και όλα τα παιδιά να μπούνε στο δημοσιο. Ανάπτυξη μην κάνετε, δεν είμαστε μονάχοι, Λεφτά θα εξοδεύουμε, στου ευρωπαίου τη ράχη, Και ήρθε η λυπητερή, μνημόνιο εξ ανώθεν, μαζί όλοι τα φάγαμε, και μείναμε............... Μπετόβεν Δεν μου βγαίνει χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Κλείστο εσύ SF που το χεις Τι να το κάμεις να είσαι μεγαλοφυϊα άμα είσαι τεμπέλης. Με τεμπελιές γνωστός δεν γίνεσαι. Για τέτοια χρειάζεται προσπάθεια και ρίσκο και εγώ με αυτά τα δύο ποτέ δεν ήμουν φίλος. χαχαχαχχαχχαχααχαχαχαχαχαχαχαχχαχα Thank you guys. Αλήθεια χάρηκα που τα μοιράστηκα μαζί σας και σας άρεσαν. Οι περισσότεροι από εσάς είστε πολύ περισσότερο ταλεντάρες από εμένα και έχω πάρει πολλά από εσάς.
  11. Καλησπέρα φίλοι μου. Σήμερα είχα μια ευχάριστη έκπληξη από το μακρινό 1989 και είπα να την μοιραστώ μαζί σας. Με παίρνει τηλέφωνο ο καλός μου φίλος και συμφοιτητής παλιά, ο γιατρός ο Πάνος στο κινητό και μου λέει άκου λίγο. Μάλιστα μου έκανε και πλάκα γιατί μου λέει, άκου φίλε τι έγραψα (ο πάνος έχει μουσική παιδεία, έκανε αρμόνιο δισκαλο και έχουμε μ$@$#@$ πολλές φορές μαζί μουσικά και έπαιζε και καλά) Για να μην τα πολυλογώ βρήκε μια κασέτα μου που είχε χαθεί σε μετακομίσεις παλιά και ήταν στην κατοχή του, γιατί έχουμε συγκατοικήσει, έχουμε κάνει κοινόβια με γκόμενες και πολλά αλλα με αυτό το παιδια που περιείχε ηχογραφήσεις που είχα κάνει όταν ήμουν δεκατεσσάρων χρονών, το θυμάμαι αυτό γιατί θυμάμαι τις περιόδους που είχα διάφορο μουσικό εξοπλισμό, με το Yamaha PSR 500. Γενικά μικρός ηχογραφούσα πολύ αλλά δεν έχει διασωθεί πολύ υλικό, σχεδόν όλες οι κασσέτες έχουν χαθεί και αυτή που τελικώς διεσώθη και την βρήκε, ήταν και η μοναδική που περιείχε τα συγκεκριμένα κομμάτια μου μέσα. Πραγματικά συγκινήθηκα, μερικά δεν τα θυμόμουν καν. Έκανα μια μικρή επιλογή και αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας, εδώ με τους καλούς φίλους του noiz. Ολοι οι ήχοι είναι από αυτό το όργανο και γραμμένοι στον υποτυπώδη sequencer του που αν θυμάμαι καλά είχε την δυνατότητα να γράψεις και να αναπαράγονται μεχρι 5 κανάλια/5 οργανα ταυτόχρονα του ακομπανιαμέντου με φυσικά δυνατότητα αλλαγής οργάνου στο κανάλι κατά τη διάρκεια. δεν θυμάμαι με τι το συνδεα για να κάνω το midi dump, νομίζω είχα πάρει κάποιο εξάρτημα ή το έκανα απο το Atari ST γιατι είχε περιορισμένο αριθμο κομματιών στην μνημη. Το audio recording είχε γίνει σε ενα compact cassette system της sony που θυμάμαι ακουγόταν πολυ καλά. Ακούγοντας τον εαυτό μου μετά από 30 χρόνια τα συναισθήματα ειναι δυνατά. Πάντα είχα την τρέλα να γράφω μουσική και να παίζω παιχνίδια και να είμαι ΠΑΣΟΚ. Ακόμα την έχω!. ΓουΊουου!!!!!! Στις συνθέσεις βλέπω τα κενά μου αλλά μπορώ να πω άφοβα πως για 14 χρονών, χωρίς γνώσεις συνθεσης, μονο ότι ήξερα απο το πιάνο, χωρίς ίντερνετ για να μαθαίνεις και να μελετάς ερασιτεχνικά, με μόνο εφόδιο τη φαντασία μου, το αυτί μου και τα τεύχη του περιοδικού ΜΟΥΣΙΚΗ( και του PIXEL χαχαχαχαχχαχ) που διάβαζα φανατικά και κάτι σκάμπασα απο εκεί για την εν γένει παραγωγική διαδικασία, είχε ωραία αρθρα και παρουσιάσεις, από εκει εμαθα ορολογία γιατί αμα δεν έχεις και κανέναν να σου δειξει................. δεν τα πήγαινα και άσχημα. Ήμουν πολλά υποσχόμενος. Ιδιαίτερα στα cover ήμουν και είμαι ψυχαναγκαστικός. Τα πήγαινα πολύ κοντά. Πιστεύω πως τότε έφερα το όργανο, όπως και κάθε ψηφιακό όργανο που είχα στην κατοχή μου στα όρια του, γιατί ειμαι ταλέντο. ΤΕΛΟΣ. Ημουν και είμαι, τι να κάνουμε τώρα? χαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχχαχαχ Να ευχαριστήσω μιας και θα κοινοποιήσω το post, τον καλό μου φίλο από παιδιά, τον κολλητό μου τον πάνο, που μπήκε στον κόπο πέραν από την έκπληξη, να ψηφιοποιήσει και την κασέτα (δεν έχω και κασετόφωνο πρόχειρο εδώ, θα έπρεπε να τρεχω στο χωριο χαχαχαχαχαχα) και μετά την κουβέντα μας, να μου στείλει το αρχείο. Ένα εξαιρετικό παιδί και λαμπρό επιστήμονα που έχουμε συνεργαστεί και στα παραϊατρικά. Σε ευχαριστώ φίλε μου Πανο και σε ευχαριστώ που με κούραρες και πρόσφατα που φοβήθηκα από τις αρρυθμίες και ήρθα στις εφημερίες σου και βρήκες πως μου είχε πέσει το μαγνήσιο στον πάτο και με έφτιαξες εκεί με τους ορρούς χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα Εσείς? Πως βρίσκετε τον 14χρονο cos_dr? Απόψης? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Α, τα κομμάτια που παραθέτω είναι 2 διασκευές (arthur's theme - axel f) και τρια δικά μου. Υ.Γ. Σκέφτομαι τώρα πως αυτά τα έγραφα και ήμουν 4 χρόνια μεγαλύτερος από τον γιό μου που δεν θέλει μουσική. Δεν πειράζει. Θα πεθάνει η τέχνη μαζί μου χαχαχαχαχαχαχαχα arthur's theme cover by 14yo cos_dr (1989).mp3 axel f cover by 16yo cos_dr (1989) on yamaha psr 500.mp3 untitled 2 by 14yo cos_dr (1989).mp3 untitled by 14yo cos_dr (1989).mp3 Ξέρω πως δεν θα γυρίσεις.mp3
  12. Αριστούργημα όπως πάντα. Απολαυστικότατο, οι συνθέσεις σου, η ερμηνεία σου δεν με άφησαν ποτέ ασυγκίνητο και αυτό που πηγάζει παράλληλα στην ακρόαση είναι το μεράκι σου. Το πάθος για αυτό που κάμεις.
  13. Οχι αυτό. Το άλλο με τη λαβή λολ Αυτό στην παράθεση είναι ένα από τα plugin που προσφέρεται με το SONAR Το pro channel λέω εγώ
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.