Προς το περιεχόμενο

taras

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    7
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή taras

0

Φήμη

  1. μου φερανε σημερα να αγορασω μια carvin usa χρωματος καφε burst με floyd kai sperzel κλειδια με βαλιτσα. δεν μου φανηκαν σοι και πιστευω οτι την ειχαν κλεψει. αν καποιος την εχασε ας με παρει ενα τηλ στο 6985061540 Ανδρεας. δεν εχω την κιθαρα αλλα εχω κρατησει τηλ!
  2. ειχα το ιδιο προβλημα καποια στιγμη. φιλος μου ειχε πει να χαραξω λιγο την επιφανεια με ενα κατσαβιδι. η κολληση επιασε μετα. αν θες δοκιμασε το, η ευθυνη δικια σου ομως!... ;)
  3. Nikoubis το link σου που παραπεμπει στο καλωδιο εχει μια σημειωση κατω κατω. The Power Pump is designed to work in conjunction with the Godlyke PA-9 Power-All 9-volt digital power supply ONLY. Using it with other power supplies can damage them, the PP-9, and/or the unit (s) being powered. Godlyke, Inc. assumes no responsibility for damage resulting from abuse of misuse of this product. Για την αρχικη ερωτηση πιστευω οτι το voodoo lab ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει ποτε μου. Επισης με συγκεκριμενα καλωδια η ταση αυξομειωνεται. Τελος εχω να προσθεσω μια σχετικα ακριβη λυση αλλα πολυ αξιοπιστη. Γιατι δεν δοκιμαζεις ενα σταθεροποιητη τασης? Τα furman ειναι παρα πολυ καλα και μπορεις να βαλεις και ενισχυτη πανω, απλα στην Ελλαδα δεν χρησιμοποιουν πολυ. Βεβαια για να συνδεσεις το τροφοδοτικο και οχι τα πεταλια. ευχαριστω
  4. Mηπως θα ηταν καλο να μας πεις τι ειδος μουσικης παιζεις και τι μηχανηματα χρησιμοποιεις? Πιστευω οτι θα βοηθουσε πολυ την κατασταση επειδη οι περισσοτεροι παιζουν διαφορετικο ειδος μουσικης (αν καποιος πιστευει οτι παιζει απ ολα μαλλον μας κοροιδευει χε,χε, δεν φτανει μια ζωη γι αυτο). Για παραδειγμα εγω ανηκω στο σκληρο ηχο, εχω τοσο gain στον ηχο μου που θα χρησιμοποιουσα booster για πολυ συγκεκριμενο λογο, με λιγα λογια δεν μου πολυχρειαζεται. Καποιος αλλος μπορει να παιζει blues 'η country και το booster να κατεχει ενα μεγαλο ποσοστο του ηχου της κιθαρας του. Πιστευω οτι παιρνεις απαντησεις ναι μεν σωστες, αλλα ο καθενας εκτος απ τις γενικες του γνωσεις παντα απανταει σκεπτομενος τα δικα του γουστα. Αν μας πεις που βρισκεσαι ηχητικα πιστευω οτι θα σε βοηθησουμε περισσοτερο. Τελος θελω να προσθεσω και να συμφωνησω παλι με το φιλο bloody sunday οτι πραγματικα ειναι λαθος να το χρησιμοποιησεις στο τελος της αλυσιδας σου. Η μορφη του ηχου σου πρεπει να ειναι απ την αρχη αυτο που θελεις και να μην ψαχνεσαι τελευταια στιγμη ('η αλλιως τελευταιο στην αλυσιδα) για λυσεις που θα σε ξελασπωσουν για κατι που επρεπε να εχεις κανει εξ αρχης. Ασε που βαζοντας το τελευταιο με το που θα το τσιμπας λιγο παραπανω για να χρωματισει θα σου παραμορφωνει τα εφφε σου και αυτο ειναι λαθος ηχοληπτικο (εκτος αν το κανεις επιτηδες απο αποψη).
  5. (α) να πεις αν το εκάστοτε πεταλάκι παρέχει το δικό του χρώμα ή αν αυτό που ακούς προέρχεται απλά από τον ενισχυτή που πουσάρεται, (β) να ισχυριστείς ότι όταν το ακούσεις σε διαφορετικό ενισχυτή απ'τον δικό σου, ότι θα ακούγεται το ίδιο ωραία και στο σετάπ σου (κι αυτό γιατί όλοι οι ενισχυτές αντιδρούν διαφορετικά στο "σπρώξιμο"). Θα συμφωνησω με τον φιλο. Επισης θα συμφωνησω οτι ειναι κριμα να παρεις ενα πεταλι που βασικα η δουλεια του ειναι να μπαινει μετα την κιθαρα και να το βαλεις στο τελος. Του χαλας τον "προλογο". Θα προσπαθησω να μη σε μπερδεψω με αλλα booster της αγορας και θα σου πω οτι απο αυτα που κοιτας θα επαιρνα το super hard on.Κατα τη γνωμη μου ειναι το πιο φυσικο απο τα 3.
  6. Φιλε καλησπερα, διαβασα οτι σου λενε οι υπολοιποι και ειναι ολα σωστα. Το μοναδικο πραγμα που δεν ειπε κανεις κι ετσι ερχομαι να συμπληρωσω, ειναι οτι ο τεχνικος πρεπει να σου ρυθμισει την κιθαρα αναλογα με το παιξιμο ΣΟΥ. Ο ανθρωπος αυτος μπορει να σου τη ρυθμισε με σχεδον καθολου relief (που ειναι και το πιο σωστο για πολλους), πραγμα που σημαινει οτι με το δικο σου παιξιμο ειναι σιγουρο πως θα τριζει. Απο τη στιγμη που παιζεις πιο δυνατα κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να πας και να δειξεις στον τεχνικο σου πως παιζεις ωστε να μπορεσει να καταλαβει τι ρυθμιση θα σου κανει. Ελπιζω να βοηθησα λιγο, αν θες τιποτα πιο ειδικο στειλε πμ, ασχολουμαι κι εγω με service κλπ και μπορει να μπορω να σε βοηθησω.
  7. επισης... Για τα ατομα που δεν θελουν 800 μηχανηματακια απο δω κι απο κει υπαρχουν και οι πιο compact λυσεις πχ line6 ux2 που ειναι προενισχυτης μικροφωνου, κιθαρας, μπασου, καρτα ηχου, συνδεεται με internet για κατεβασμα ηχων, εχει πολλες δυνατοτητες κατασκευης ηχων με εφφε, προσομοιωσεις κλπ. Για τους πιο απαιτητικους, της ιδιας εταιρειας το kb37 κανει ολα τα παραπανω και εχει και κλαβιε. Αγοραζοντας ενα τετοιο βασικα εχει καποιος τα παντα για να ξεκινησει. Λεγοντας τα παντα εννοω τα βασικα. Επισης καποιος ειπε παραπανω να ειναι σωστος ο χωρος που ακουτε και ηχογραφειτε. Τα monitor πρεπει να σχηματιζουν με το κεφαλι μας ενα ισοπλευρο τριγωνο, δηλαδη η αποσταση που εχουν μεταξυ τους πρεπει να ειναι η ιδια που θα εχει και το καθε ενα απο το κεφαλι μας. Επισης το tweeter του καθε ηχειου θα πρεπει να σημαδευει το αυτι μας. Αυτος ειναι ο σωστος τροπος στησιματος των monitor ωστε να ακουτε οσο το δυνατον πιο σωστα το τι γινεται στη μιξη σας. Γενικα, δυστυχως για τα ατομα που θελουν να δουλεψουν σπιτι και δεν θελουν/μπορουν να πανε σε στουντιο, πρεπει να δωσουν μερικα λεφτα ωστε να παρουν κανα δυο πραγματα που ειναι πολυ βασικα. Συχνα μιλαω με ατομα που προσπαθουν να κανουν αυτη τη διαδικασια στο τσαμπε. Μακαρι να γινοταν αλλα δε γινεται. Τελος ΠΡΕΠΕΙ να εχουν ολοι οσοι αποφασιζουν να δουλεψουν ετσι ενα πυκνωτικο μικροφωνο. Δεν υπαρχει περιπτωση να ηχογραφησει καποιος φωνη ή καποιο ακουστικο οργανο με δυναμικο μικροφωνο και να ακουστει ανθρωπινα. Εγω απ τη μερα που χρησιμοποιησα πυκνωτικο δεν εχω ξανακουμπησει τα δυναμικα που εχω (μιλαμε παντα για το σπιτι). Η ευαισθησια τους ειναι απιστευτη και η ποιοτητα δεν εχει καμια σχεση με τα δυναμικα. Θα κλεισω λεγοντας οσοι κανουν δουλεια στο σπιτι να ειναι λιγακι προσγειωμενοι σχετικα με το αποτελεσμα που πιστευουν οτι θα παρουν απ τα οποιαδηποτε μηχανηματα εχουν. Παιδια, ο ηχος των cd που ακουμε ειναι αποτελεσμα πολλων διαφορετικων πραγματων και για να μην το παρακανω με το θεμα, πιο σημαντικο ολων ειναι τα αυτια και οι γνωσεις του ηχοληπτη και του παραγωγου που ειναι πισω απ την παραγωγη του cd. Αυτα πληρωνουν τα μεγαλα συγκροτηματα, τις καλες συνθηκες ηχογραφησης τις εχουν δεδομενες. Προσπαθηστε να ακουτε και οχι να βλεπετε, κλεινετε τα ματια σας και ακουτε αυτο που φτιαχνετε και μη βλεπετε τα preset του καθε εφφε (αν και βοηθανε πολλες φορες). Στη συγκεκριμενη φαση αυτο που θα κανει τη διαφορα σε μια μιξη (εκτος απο τα χερια που παιζουν) ειναι τα αυτια και οχι τα ματια.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου