Προς το περιεχόμενο

blackstrat

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    93
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον blackstrat

  • Rank
    Musician

Bio

  • Τόπος
    Αθήνα
  1. blackstrat

    kosmas music

    Μένω στην ευρύτερη περιοχή που βρίσκεται ο Κοσμάς κ πηγαίνω σχετικά συχνά (είναι βλέπεις το μόνο σοβαρό μουσικό κατάστημα της περιοχής). Με κάθε ειλικρίνεια πιστεύω ότι μπορείς να αγόρασεις από εκεί άφοβα. Αν έχεις θέμα με την παλαιότητα του στοκ, να ζητήσεις να σου πουν το serial number της κιθάρας που έχουν εκεί κ να το τσεκάρεις μετά online για να δεις ποιας χρονολογίας είναι. Λογικά δεν θα έχουν πρόβλημα να στο δώσουν. Επίσης, χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, νομίζω ότι εφόσον πλέον οι διαφορές στις τιμές μεταξύ των μαγαζιών στην Ελλάδα κ του Thomann τείνουν να εξαλειφθούν, καλό θα ήταν να στηρίξουμε τα ελληνικά καταστήματα όσο μπορούμε.
  2. Τσέκαρες αν έχεις κάνει σωστά τις κολλήσεις αρχικά? Από την περιγραφή σου, φαίνεται ότι ίσως να παίζει σαν μονοπηνιακός Θα πρέπει να έχεις: α) Το κοκκινο καλωδιακι στον πενταθέσιο β) το πράσινο κ το γυμνό πάνω στο καπάκι του volume (δεν πειράζει που το έχεις πιο δίπλα από τις άλλες γειώσεις, ίσως να είναι κ καλύτερα) γ) Το άσπρο κ το μαύρο ενωμένα μεταξύ τους αλλά όχι συνδεδεμένα κάπου (για να μην κανουν καπου επαφή, καλό είναι να βάλεις ενα κομματάκι μονωτική ταινία στην ένωσή τους για να μην είναι εκτεθείμενα). Επίσης, γενικά πρόσεξε μην ακουμπάνε γυμνά καλώδια μεταξύ τους μέσα. Με τις παραπάνω συνδέσεις, η θέση 5 (bridge) θα πρέπει να μην παραγει σχεδόν καθόλου θόρυβο (λίγος βόμβος με πολύ high gain είναι αναμενόμενος). Στην θέση 4 (bridge+middle) θα έχει ούτως ή άλλως βόμβο γιατί γινεται μίξη ενος αθορυβου μαγνητη (του διπλού) με μονοπηνιακό κ δεν μπορεί να εξουδετερωθεί ο βόμβος όπως συμβαίνει στη θέση 2 (middle+neck). Επίσης, για να είναι πιο ευκολες οι κολλησεις, δοκίμασε να ζεστάνεις πρώτα το καπάκι του ποτεντιόμετρου με το κολλητήρι για λίγη ώρα κ μετά βάλε καλάι. :)
  3. Έχεις απόλυτο δίκιο! Στο κάτω κάτω περιμένεις 1-2 μήνες κ μετά αποφασίζεις αν προτιμάς το νέο μοντέλο. Το παλαιότερο άλλωστε δεν πρόκειται να αποσυρθεί ;) Ενεργοποιόντας το passing lane switch παίζει απευθείας ο bridge μαγνήτης παρακαμπτόντας όλο το σύστημα (δηλ. volume, tone κ 5 way switch) με σκοπό να σου δώσει (θεωρητικά τουλάχιστον) το πιο ευκρινές κ δυνατό σήμα. Αν καταφέρει ποτέ η fender να φτιάξει noiseless με τον bell-like ήχο που περιγράφεις θα πέσει κ το τελευταίο κάστρο.. ;D
  4. +1 Για περισσότερες λεπτομέρειες δες εδώ: http://www.fender.com/products/search.php?partno=0119102723 Συμπληρωματικά, κοίταξε να δεις αν υπάρχει κ το μικρό push-push switch (στο site το αναφέρει ως passing lane switch) ανάμεσα στα 2 tone ποτεντιόμετρα. Θα συμφωνήσω πάντως με τα παιδιά που μίλησαν προηγουμένως, είναι πολύ δύσκολο εως απίθανο να έχει έρθει η νεα εκδόση εδώ από τόσο νωρίς αλλά ποτέ δεν ξέρεις! Ωστόσο κ παλαιότερη έκδοση να είναι δεν σημαίνει ότι η καινούρια θα είναι απαραίτητα καλύτερη κιθάρα, ούτως ή άλλως δεν έχουν αλλάξει κ πάρα πολλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κ λογικά η τιμή της θα είναι (ή τουλάχιστον θα πρέπει να είναι) καλύτερη. edit: για κάποιον λόγο δεν είδα οτι την τσέκαρες τελικά οπότε άκυρο! Ωστόσο, η τελευταία παράγραφος νομίζω ακόμα έχει ισχύ!
  5. Σωστό είναι, αλλά χρειάζεται κ ένα έξτρα δεύτερο διακοπτάκι το οποίο περιπλέκει λίγο τα πράγματα! Θέλεις να έχεις κ την παράλληλη σύνδεση? Αν όχι, τότε το σχεδιάγραμμα για split είναι πανεύκολο (θα έχεις δηλαδή series-split) A την θες κ την παράλληλη σύνδεση, εκτός από τα διθέσια υπάρχουν κ τριθέσια τέτοια διακοπτάκια τα οποία συνδυάζουν κ τις τρεις αυτές περιπτώσεις (series, parallel & split) κ θα είναι πιο πρακτικά για την περίπτωσή σου!
  6. Κοίταξα λίγο τα σχεδιαγράμματα κ η συνδεσμολογία ήταν διαφορετική, οπότε επανέρχομαι (με το σωστό αυτή τη φορά!). Aς υποθέσουμε λοιπόν, ότι οι θέσεις του πενταθέσιου αριθμούνται από το 1 έως το 8 (η νο 1 είναι η πλησιέστερη στον μεσσαίο μαγνήτη). Έχουμε τα εξής: α) Όλα τα γυμνά καλώδια πάνε πάνω στο καπάκι του volume (γείωση δηλαδή) β) Άσπρα: άσπρο του bridge στη θέση 1 - άσπρο/middle στο volume μαζί με τα γυμνά - άσπρο/neck στη θέση 3 γ) Κόκκινα: κόκκινο/bridge θέση 6 - κόκκινο/middle θέση 7 - κόκκινο/neck θέση 8 Επιπλέον: θέση 2 ένωση με το καπάκι του volume (γείωση) θέση 4 κενή θέση 5 ένωση με το τρίτο ποδαράκι του volume (όχι αυτό που είναι κολλημένο πάνω στο ποτεντιόμετρο κ έχει τις γειώσεις) Αυτά!
  7. άκυρο το ποστ αυτό, βλ. παρακάτω! (έκανα edit κ στο μεταξύ προχώρησε το θέμα! :-[ )
  8. Για τα δεδομένα του μαγαζιού/ιδιοκτήτη μάλλον για άθλο πρόκειται ;D ;D Αυτά τα 25 άτομα minimum ήταν η κλασσική του συμφωνία νομίζω! Ειδικά ο συγκεκριμένος είχε τόσο χάλια νοοτροπία που εξανέμισε τις όποιες ελπίδες από μόνος του :)
  9. Τι μου θύμισες τώρα... (πολλά χρόνια πίσω όμως!) ;D ;D
  10. Η πρακτική του να πληρώνουν τα μικρότερα support συγκροτήματα για να παίζουν σε μεγαλύτερες περιοδείες. Δυστυχώς ισχύει κ στην ευρώπη, αλλά εγώ το ξέρω defacto μόνο για τον χώρο του metal. Δεν συμβαίνει πάντα εννοείται, αλλά συμβαίνει.
  11. Για περιοδείες εξωτερικού αυτή είναι μια πολύ συνηθισμένη πρακτική, αλλά για τα δεδομένα του ελλαδικού χώρου είναι πάρα πολύ τραβηγμένο. Τουλάχιστον δεν έχουν πέσει πολλά αντίστοιχα κρούσματα στην αντίληψή μου. Κατανοώ ότι πρέπει κ τα μαγαζιά/διοργανωτές να επιβιώσουν, αλλά αυτό δεν νοείται να γίνεται εις βάρος των συγκροτημάτων, πόσο μάλλον όταν σε πολλές περιπτώσεις τα μαγαζιά/διοργανωτές κάνουν μηδενικό promotion κ περιμένουν χωρίς κανένα κόπο κ έξοδο να βγει η συναυλία μόνο από τα άτομα που θα φέρουν τα ίδια τα συγκροτήματα! Σε όποιον τύχει πολύ απλά να αρνηθεί να παίξει, γιατί αφενός πέφτει θύμα εκμετάλλευσης κ αφετέρου δημιουργείται αρνητικό προηγούμενο κ για άλλα συγκροτήματα που θα βρεθούν στην ίδια θέση. Ούτως ή άλλως υπάρχουν πολλά μαγαζιά στα οποία, (τηρουμένων των αναλογιών πάντα!), μπορεί να παίξει κανείς με αξιοπρέπεια κ είναι προτιμότερο να στηρίζουμε αυτούς κατά την άποψη μου. Ευκαιρίες για live υπάρχουν πολλές, δεν χρειάζεται να πέφτει κανείς θύμα.
  12. H κιθάρα που έχεις ουσιαστικά είναι Fender και όχι Squier, η ένδειξη Squier, αν δεν κάνω λάθος, απλά προσδιορίζει εάν η κιθάρα είναι μοντέλο εξαγωγής ή για την εγχώρια αγορά (της Ιαπωνίας εννοείται!) Χρονολογικά, βάσει serial number, τοποθετείται στο 1992-3 http://www.21frets.com/dating_fenders.html#mij Επειδή αυτά τα όργανα θεωρούνται ποιοτικά, η αξία τους ανεβαίνει σιγά σιγά, οπότε θα σου συνιστούσα να μην την χρησιμοποιήσεις για μετατροπές γιατί μπορεί να το μετανοιώσεις αργότερα!!
  13. Τυγχάνει να το έχω αυτό: http://www.thomann.de/be/dunlop_univibe_stereo_chorus.htm και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Απλά να επισημάνω ότι δεν είναι μόνο chorus, αλλά έχει κ vibrato, τα οποία επιλέγονται ανάλογα με το ποιό output θα συνδέσεις (δηλαδή το ένα είναι chorus out κ το άλλο vibrato out). Eπίσης, χρησιμοποιώντας το vibrato out κ σε συνδυασμό με το "mix" ποτεντιόμετρο μπορεί να επιτευχθεί ταυτόχρονη μίξη chorus και vibrato για mono output. Εμένα μια χαρά αυθεντικό μου ακούγεται το συγκεκριμένο, αλλά δεν έχω ψάξει και τα vibe σε μεγάλο βάθος για να πω την μαύρη αλήθεια μου!
  14. +1 Τον έχω βάλει κ εγώ στην US Standard μου κ είναι πολύ ευέλικτος. Ακόμα, δεν είναι καθόλου άσχημος και σε split mode (σαν κανονικός μονός βέβαια δεν είναι). Αν είναι να τον πάρεις καινούριο, πάρε καλύτερα τον JB Trembucker, του οποίου τα πηνία ευθυγραμμίζονται απόλυτα με τις χορδές των στρατ και έχουν (για μένα τουλάχιστον) καλύτερη ανταπόκριση, ιδιαίτερα στο split mode. Επίσης σωστά είπαν πρίν τα παιδιά ότι δεν χρειάζεται σκάψιμο η κιθάρα σου. Το μόνο που ίσως χρειαστεί να κάνεις είναι να κόψεις τις άκρες των βιδών που θα συγκρατούν τον διπλό στο pickguard, γιατί ενδεχομένως να μην έχει αρκετό βάθος το σκάψιμο για να τις χωρέσει ως έχουν. Καλή επιτυχία!!
  15. Θερμά συλληπητήρια και από εμένα στους δικούς του και σε όσους τον γνώριζαν.. Αδικία....
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.