Προς το περιεχόμενο

yann

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    976
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

3 Neutral

Σχετικά με τον yann

  • Rank
    Οργανοποιός

Bio

  • Τόπος
    Aθηνα
  1. Xρονια Πολλα Μαραθουσάλα! :) Παντα νεος και ακμαιος σου ευχομαι! -Οσο για το κιθαροπητερπαν συνδρομο, ουτε στα 200 σου να μην το χασεις! ;D
  2. Αμ,δε φταιει το υλικο, η προβληματικη (πλεον και μετα την ανθρωπινη παρεμβαση) φυση φταιει... ;D Δε βλεπεις που ξηλωνουνε τα δαση για να βαλουν μηχανικα "δεντρα".... :( Αντε σε λιγο δε θα υπαρχει ξυλο,θα δικαιωθει το carbon σου... -Κανε και μια υποβρυχια κιθαρα,απ'τα ξυλα μονο με Iroko γινεται!!! ;D
  3. Πολλα καινουρια οργανα (φυσιολογικα και λογω συστολης-διαστολης), αντιδρουν στην σχετικη ατμοσφαιρικη υγρασια,με αποτελεσμα την ασταθεια του μπρατσου. Τελευταια,αν δεν το εχετε καταλαβει,εχουμε ξεχασει τι σημαινει "season's setup", αφου οι "σταθερες" συνθηκες των εποχων δεν υπαρχουν πια... Το αποτελεσμα ειναι οι υπερβολικες μεταβολες της ατμ/κης υγρασιας ακομα και στη διαρκεια μιας (!) μερας...(απο πχ 35% στο 65-70% η αντιθετα)... Φυσικα,οσο πιο "φρεσκο" ειναι ενα κομματι ξυλο (τι κιθαρα τι πορτα) τοσο περισσοτερο αντιδρα. Αν ομως παλαιωθει σε συνθηκες συνεχους αυξομειωσης η μονιμης υψηλης υγρασιας, το φαινομενο "μπρος-πισω" θα διαιωνιστει,οπως και οι παλιες πορτες "φουσκωνουν-ξεφουσκωνουν" κι ας ειναι και 100 χρονων το ξυλο (παραξενο,ε?..)! Οποιος λοιπον βλεπει το action του να χαμηλωνει οταν εχει νοτια, περιμενει να γυρισει σε βορια,και το action θα ξαναπαει εκει που ηταν. (ή σεταρει σε καθε αλλαγη! ;D) -Τα βορεια δωματια ειναι τα "ξηροτερα".Αν οχι,τοτε το σπιτι εχει σοβαρο προβλημα... -Οποιος ζει σε μερη με συνεχη υψηλη υγρασια,(και εχει ακριβα οργανα) καλα θα κανει να επενδυσει σ'εναν αφυγραντηρα (και τα νεου τυπου aircondition εχουν λειτουργια αφυγρανσης του αερα στο χωρο,δεν εχουν ομως το σταθερο αποτελεσμα ενος αφυγραντηρα και "καινε" πολυ..) αλλιως,με το χρονο θα φευγει η οποια σταθεροτητα,και μαζι της ο ηχος... -Πολλοι εχουν δει διαφορα στον ηχο τους (ή στο action) σε ενα υγρο βραδυνο openair,ετσι? Ακομα ενα παραδειγμα για τον ρολο των ξυλων σ'ενα ηλ/κο οργανο! ;) -Στα ακουστικα οργανα τα πραγματα ειναι τετρακις χειροτερα.... edit: Ενα ηλεκτρονικο υγρομετρο κοστιζει 15-20e... Βλεποντας τη σχετικη υγρασια και την αντιδραση των οργανων, μπορει κανεις να καταλαβει πολλα!
  4. Παρακαλω, να μη με ξαναπροτεινει κανεις για τιποτα!!! Ειδικα για τετοια θεματα...δεν ειμαι "σεταπας" ( ;D),κατασκευαστης ειμαι... και μαλιστα ανεργος,αφου: (θα το ξαναπω ακομα μια φορα και μαλιστα φωναχτα) ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΟΜΙΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ (χωρις αυτο να σημαινει οτι εχω...παρανομη!) ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΡΓΑΣΙΕΣ!!!! - ουτε θα κανω τη χαρη τη χαρη στους ρουφιανους που μου την εχουνε στημενη στη γωνια...(ξερω καλα τι λεω,και ποιοι ειναι αυτοι)... -Και με τα χαλια που εχει η Ελλαδα δεν εχω σκοπο να ανοιξω επιχ/ση σε μια αγορα που υποφερει απο τσιφουτια και αφραγκια... (τελικα,..γιατι το σκεφτομουνα αφου πλεον δεν υπαρχουν δουλειες για να δουλεψει κανεις ως εργαζομενος...........) -Καλα,...τοσοι εξπερ εδω μεσα, τοσοι επιστημονες,τοσοι εμπειροι παιχταραδες,τοσοι και τοσοι... ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΛΑ ΝΑ ΤΡΙΖΕΙ??.... :-\ -Η καθε γεφυρα μπορει να τριζει χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι προβληματικη, σωστο σεταρισμα θελει...(μην ξεχναμε οτι υπαρχουν και ελατηρια πανω τους που τριζουν απο τη "φυση" τους..) -Το καθε νατ μπορει να τριξει αν μπουν πανω του λεπτοτερες χορδες,αφου το ανοιγμα που θα πατησουν ειναι φαρδυτερο απ'οσο πρεπει. -Το καθε τριξιμο μπορει να ακουγεται εδω,αλλα η αιτια να ειναι αλλου... -Μη με ρωτησετε τιποτα,δεν θα απαντησω... :-X 8)
  5. gkar, +1 Να και η εφημερις της κυβερνησεως.... 15B_96_efhm.ths_kyberniseos.pdf
  6. Αυτο δεν ειδα,καθως δεν εχω παρακολουθησει το θεμα εξαρχης... Τον Tobias βρηκανε? Οταν ο τυπος παρουσιασε τα πρωτα χειροποιητα μπασσα του, ο ορος "edelbass" αλλαξε ριζικα...(που υπαρχει στα γερμανικα αλλα οχι στα ελληνικα,εδω τα'χουμε ολα ιδια,απο τα fender μεχρι τα Tobias και τα Alembic!! ;D ) +1 στα υπολοιπα! Σωστο κι αυτο... Ο καθενας πρεπει να μενει "στα κυβικα" του! Εχει ομως μεγαλη διαφορα το πως ενας εμπειρος μουσικος,ηχοληπτης ή κατασκευαστης ακουει κατι,απο καποιον απειρο. (οπως πχ ενας καλος ηχοληπτης αναγνωριζει τον ηχο ενος προενισχυτη ηχ/σης,ή την ιδιαιτεροτητα μιας κονσολας μεσα σε μια μιξη που δεν εχει ξανακουσει,ουτε ξερει σε ποιο στουντιο εγινε!) Καποιοι μπορουν να αξιολογησουν ηλεκτρικα οργανα ακομα και χωρις ενισχυση, (οπως εγω,ειναι παραμετρος της δουλειας μου,αν δεν μπορω τοτε "δε μετραω" στη δουλεια). Επισης οσοι ειναι εξοικιωμενοι με την αναλυση του ηχου, διαχωριζουν και αναλυουν αυτοματως τον οποιο ηχο,διαχωριζοντας πχ το reverbation του χωρου απο τον κυριως ηχο. Ομοιως,μπορουμε να καταλαβουμε και ηχο απο βιντεο,αφαιρωντας το lo-fi της οποιας καμερας και την αντηχηση του χωρου! ;)
  7. Για μια βδομαδα...και τριφτηκαν αμεσως γιατι χαλουσαν τα (μπρουτζινα τοτε) ταστα! ;) Α,ρε ιστορικε... ;D Πετρο,προσπαθησα να τα πω οσο πιο απλα και πρακτικα γινεται. (Και σιγουρα οσο και αν τα αντιλαμβανομαι,δεν μπορω να τα εκφρασω οπως καποιος θεωριτικος...) Βεβαιως και ξερεις τι εννοω.Οχι την επιστημονικη ορολογια,(την οποια δεν κατεχω) αλλα την ορολογια της σκηνης,οπου overtone = η εναλλαγη ή "μιξη" της κυριως νοτας και του ηχου της,σε εναν αλλο ηχο πιο "αδειο" που ομως κραταει και εξελισεται μεχρι να γινει ενοχλητικο feedback... (α) Εγω σιγουρα οχι,ακουω καλα που τελειωνει το sustain και που "πεφτει σε overtone" οπως λεμε οι παλιοι (τωρα το διευκρινιζω). -Ελπιζω τωρα να καταλαβες τι εννοω,και να αφησεις τις ειρωνιες γιατι θ'αρχισω κι εγω... (β) Υπαρχει ηδη σε απειρες ηχογραφησεις,και γινεται σχεδον σε καθε (ροκ ευρυτερα) συναυλια... Το θεμα δεν ειναι τι ακουει ο ακροατης,αλλα τι νομιζει πως κανει ο καθε παικτης...
  8. Σε οποιες μουσικες δεν χρειαζεται sustain υπαρχει η τεχνικη του "στακατο"! ;) Το καλυτερο ειναι να'χει τ'οργανο απ'ολα και να το χειριζομαστε καταλληλως! -ΕΣΥ και ΕΓΩ,δεν ειμαστε μονοι μας,εκφραζουμε και αλλους νομιζω! ;) -Οι flatwound υπαρχουν γιατι ηταν οι πρωτες που "βγηκαν"!! (μεταλλικες εννοω)
  9. Kανενα γκουγκλαρισμα...εγω ειμαι πρακτικος οχι "κομπιουτερας"! Δεν υπαρχει ομοιοτητα με το sustain...ειναι τροπος "μιμησης" του, ειναι και η φυσικη εξελιξη της νοτας (με τις συνθηκες που προανεφερες) και μαλιστα ακουστη,οταν απο νοτα μετατρεπεται σε overtone λογω της αναδρασης,και ο ηχος της αρχιζει να αλλαζει... Στην ουσια δηλαδη,ειναι μια μιξη της νοτας και του μικροφωνισμου του μαγνητη,που κατα μηκος χρονου χανει αρμονικες. Θα χεις προσεξει οτι οσο πιο κοντα στο ηχειο πας,τοσο πιο ευκολα ο ηχος της νοτας μετατρεπεται σε overtone,αλλα και τοσο πιο γρηγορα θα "μικροφωνισεις"... Και για ολα φταιει η αναδραση...και εχθρος,και φιλος... ;)
  10. Κι'ετσι χανεις την εκφραση της εκτελεσης...ολα φλατ... ;) Βρε Sf,πρεπει μια μερα να καταλαβεις οτι εκτος τις τελε, υπαρχουν και οι κιθαρες!! ;D ;D ;D -Και γιατι να'χω το τελειο "twang"?Για να ακουγομαι οπως ολοι οι αρχαιοι και ολοι οι νεοι "αρχαιοκαπηλοι"? ;D Ε,προτιμω λιγοτερο twang με περισσοτερη προσωπικοτητα! ;) Μην μπερδευουμε το σουστεϊν με το οουβερτοουν... ;) Αντερστέϊν? ;D -Το sustain το μετραμε παντα χωρις ενισχυση (με καινουριες παντα χορδες), και στο τελευταιο ταστο,οχι με ανοιχτες χορδες ή στα πρωτα ταστα! Εκει "δειχνει" τι ειναι κιθαρα και τι μπαγλαμαδακι... (και το βιμπρατο προς κερδος sustain ειναι τεχνικη,αλλα οχι sustain! ;) )
  11. Mια χαρα ητανε οι μαγνητες...η γνωμη σου αλλαξε... ;D (χωρις πλακα:τι ητανε? θυμαμαι μονο τον ηχο της!!) εντιτ- απο ιμπανεζακι νομιζω?
  12. Αμ,ο αλλος... που δε ΘΕΛΕΙ σαστεϊν σε καμμια περιπτωση... ;D Και τι θα κανεις αν ο παραγωγος σου ζητησει ενα τελικο ακορντο που θα "σβηνει" μαζι με τα πιατινια ή το decay απο τα συνθια,η να κρατησεις την τελευταια νοτα απο το σολο οσο γινεται? Θα αλλαξεις κιθαρα,ή θα αλλαξει ο παραγωγος κιθαριστα? ;D ;D Ετσι σε θελω! ;) (εννοω περισσοτερο στις νοτες παρα στα κατσαβιδια,αλλιως θα γινεις σαν και μενα.. ενα μηνα κατσαβιδια,μια ωρα νοτες... :( ) -Το κουρδισμα ειναι μυστικο,δεν το βγαζουμε στα φορα... ;D ;D ;D
  13. Αυτο ισχυει για παικτες που αγοραζουν ΕΤΟΙΜΑ οργανα, και για απειρους ή αταλαντους κατασκευαστες ή παρτκαστεραδες. Ακομα και αν τα οποια ξυλα ειναι "αχρηστα",ο ηχος που θα βγει μπορει ευκολα να ειναι ευχαριστος. (ως γνωστον αυτο που ο ανθρωπινος εγκεφαλος αναγνωριζει ως "ευχαριστο ηχο" ειναι το λεγομενο "V",δηλαδη κατι "πριμομπασσο" με βυθισμα στις (συνηθως ενοχλητικες) μεσαιες. Ομως αυτος ακριβως ο ηχος ειναι που μπερδευει ή χανεται στη μπαντα ή στη μιξη... Ολα παιζονται στην (τεραστια) περιοχη των μεσαιων,χαμηλο- ή υψηλο-)! -Ηχο καλο μπορουμε να βγαλουμε ευκολα επομενως...Θα'χει ομως δυναμικες και διαυγεια? Τα ακκορντα θα ακουγονται καθαρα και ξαστερα, ή θα φταιξει παλι ο χαμπακερας που ειναι πολυ..."muddy"? -Για τις νοτες που δεν ακουγονται,και τις αλλες που φωναζουν (στο ιδιο οργανο) ποιος φταιει τελικα?Τα ξυλα,οι μαγνητες ή το σεταπ?? ;D ;D ;D Wellcome! :) To προβλημα στα φτηνα κιτ,ειναι και τα δυο, συν οτι οσο πιο φτηνο ειναι,τοσο πιο αθλια "δουλεμενο",οποτε και χοντρα προβληματα στο μονταζ... (που να βλεπατε τι τραβηξα μεχρι να κανω το fiber κιτ του Μαραθου κιθαρα... ;D ) Οτι πληρωσεις παιρνεις,τα κιτ των Carvin,All Parts,Warmoth και Rockinger, δεν συγκρινονται σε καμμια περιπτωση με τα φτηνα ασιατικα! ;)
  14. Ηarilatron, σωστη η τοποθετηση σου. Ακομα και τα "καλυτερα" ξυλα του πλανητη θα ειναι αχρηστα, αν η γεφυρα το nut ή τα ταστα δεν ειναι σωστα τοποθετημενα, η αν δεν ειναι σωστες οι συνδεσεις (κολλησεις ή neck pocket). Οσο για τη μπρουτζινη πλακα,εκτος την αλλαγη του υψους, ηταν οτι καλυτερο μπορουσες να κανεις για να "γλυκανει" ο ηχος της κιθαρας γενικα. (κι αυτο οχι παντα,αν τα ξυλα αντιδρουν πολυ στις ιδιες συχνοτητες με το οποιο μεταλλο, τοτε εχουμε "συρματιλα" στον ηχο). Ετσι για πειραμα κι αν δεν το βαριεσαι, φτιαξε αλλη μια απο σιδερο ή αλουμινιο,και με την εναλλαγη τους θα καταλαβεις τη διαφορα! (ποσοι δε μετανοιωσαν την αλλαγη της γεφυρας σε αλουμινιου στη les paul τους..) -Αν αφαιρεσεις τη γεφυρα και την πλακα,θα δεις και τα σημεια που παταει, θα εχει συμπιεσει το βερνικι.Μην ξεχναμε οτι η περισσοτερη "δουλεια" γινεται οχι απο την επαφη της ιδιας της γεφυρας,αλλα απο τις βιδες στηριξης της (απο εκει περναει η δονηση στο ξυλο χωρις "παρεμβολες"!).Φυσικα και οσο περισσοτερο παταει στην επιφανεια,τοσο καλυτερα,εχουμε και αυξηση στις ακραιες συχνοτητες και στο sustain! -Τα redwoods εχουν σχεδον τις ιδιες ιδιοτητες με ελατα ή κεδρους, οποτε σ'αυτη την κιθαρα πρεπει να εχεις κατι απο "ακουστικο ηχο" μεσα στον ηλ/κο, και χωρις ενισχυση πρεπει να εχει και αρκετη ενταση!! -Συμπερασματα για τα ξυλα οταν ειναι πλεον οργανο, ΔΕΝ μπορει να βγαλει ο καθενας,αλλα μονο αυτος που εχει την αναλογη πειρα στην αξιολογηση τους.(σε κατασταση "πρωτης υλης" γινεται η διαλογη,και ο καθε εμπειρος κατ/στης μπορει ευκολα να καταλαβει σε ποιες συχνοτητες αντιδρα το ξυλο και σε ποιες οχι,οποτε και να το χρησιμοποιησει καταλληλα (η να το συνδιασει με αλλο ωστε μαζι να δωσουν την επιθυμιτη χροια). Και φυσικα σε ενα "δεμενο" οργανο δεν ακουμε τα ξυλα,αλλα το συνολο της κατασκευης. Και αν κατι δεν παει καλα,δεν θα επεμβουμε πρωτα στα ξυλα, αλλα στα..ευκολα: Γεφυρα,nut,ταστα κτλ.(δε λεω μαγνητες γιατι ειναι το πρωτο που καποιος αλλαζει σε μια ηλ/κη!) Αν δε γινει τιποτα καλυτερο,τοτε ξερουμε οτι κατι δεν παει καλα με τα ξυλα ή τη συνδεση τους (χωρις να ειναι καποιος μαστορας και με πειρα στην επιλογη ξυλειας εννοω). Εγω εχω ενα κανονα εδω: Αν η ηλεκτρικη κιθαρα δεν ακουγεται καλα "ακουστικα", θα'χει καποιο προβλημα και ενισχυμενη... :)
  15. Ποια κιθαρα θεωρω εγω κουπι: -Αυτη που δεν εχει οσο "παχος" νοτας εχουν οι αλλες παρομοιες. -Αυτη που δεν εχει sustain. -Αυτη που δεν εχει "σκασιμο". -Aυτη που δεν "ακουει" στην εκφραση. -Αυτη που εχει "dead spots". -Αυτη που εχει "τσιγκινη" σολ οτι χορδες κι αν βαλω. -Αυτη που δε ρυθμιζεται ποτε τελεια. -Αυτη που παρολο που δεν εχει τα παραπανω ελαττωματα, δεν μου αρεσει ο ηχος της οτι κι αν εχω αλλαξει πανω της.... -Εχει κι'αλλα,ομως αυτα ειναι αρκετα,για να απορριψω ενα "κουπι"! ;)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.